אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לאבד את האמון של הלקוח ✔טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:43טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
מתי איש מכירות צריך לשדר ביטחון עצמי ומתי לא?

אחת השאלות החשובות ביותר בתהליך המכירה ובשכנוע לקוחות היא האם ומתי כדאי לאיש המכירות לשדר ביטחון עצמי. לפי אליעד כהן, איש המכירות חייב לדעת להבחין בין מצבים בהם ביטחון עצמי הוא הכרחי לבין מצבים שבהם דווקא הססנות היא שתעזור לו לזכות באמון הלקוח.

באופן כללי, כאשר איש המכירות מציג ללקוח עובדות ברורות על המוצר, הוא חייב לשדר ביטחון עצמי מוחלט. לדוגמה, אם למוצר יש חמש שנות אחריות, עליו להציג את הנתון הזה בצורה חד - משמעית ובטוחה: "המוצר הזה מגיע עם חמש שנות אחריות". באופן דומה, אם המוצר זכה לציון גבוה במיוחד בקטגוריה שלו, איש המכירות צריך לומר את זה בביטחון מלא וללא כל היסוס: "המוצר הזה קיבל את הציון הגבוה ביותר השנה בקטגוריה שלו". גם כשמדובר במידע טכני שניתן לבדיקה ולאימות בקלות, חשוב להציג את הדברים בביטחון מוחלט וללא הססנות.

יחד עם זאת, קיימים מקרים שבהם ביטחון עצמי מופרז דווקא עלול לפגוע במכירה ולגרום ללקוח לחשוד. הסיבה לכך היא שביטחון עצמי מוגזם עלול להיתפס כמזויף או מתוכנן מראש. למשל, כאשר שני עדים נותנים עדות דומה באופן חשוד, מילה במילה, זה עלול לעורר חשד אצל החוקרים, משום שזה מעיד על כך שהעדות תוכננה מראש. באופן דומה, איש מכירות שמדבר בצורה רובוטית ובביטחון מלא גם על פרטים שאינם ברורים, גורם ללקוח לחשוב שהוא פשוט חוזר על טקסט שנלמד בעל פה, ללא כל שיקול דעת או אמינות אמיתית.

אליעד כהן נותן דוגמה נוספת: כאשר איש המכירות אומר ללקוח בצורה בטוחה מדי שהמוצר מתאים לו אישית, למרות שאין שום דרך לדעת זאת בוודאות, הלקוח עלול לחשוב שהמוכר פשוט מנסה לרמות אותו. במצב כזה, עדיף לאיש המכירות להראות דווקא הבנה והזדהות עם ההתלבטויות של הלקוח. במקום להגיד בצורה מוחלטת: "המוצר הזה מתאים לך בדיוק!", כדאי לומר: "אני מבין את ההתלבטות שלך, זה באמת משהו שכדאי לחשוב עליו".

כאשר איש המכירות מכיל את ההתלבטות של הלקוח ומראה שהוא מזדהה עם הספקות שלו, הוא למעשה משדר אמינות גבוהה יותר. הלקוח מרגיש שאיש המכירות מבין אותו ולא מנסה סתם "למכור בכוח". היכולת להכיל ספקות, במיוחד כאשר הם נוגעים להחלטות אישיות של הלקוח, הופכת את איש המכירות לאמין ומגדילה את הסיכוי לסגירת העסקה.

מתי עודף ביטחון עצמי עלול לעורר חשד אצל הלקוח?

עוד דוגמה חשובה שאליעד מציג היא ההבדל בין רובוט לבין בן אדם. רובוט יכול להציג מידע בביטחון מוחלט, ללא ספקות או היסוסים, כי הוא מתוכנת לומר את הדברים הללו ללא קשר לאמת או שקר. אך דווקא העובדה שאין שום ספק בדבריו הופכת אותו ללא אמין. כך גם איש מכירות שמדבר בצורה מוחלטת מדי וללא היסוס - במיוחד בדברים שיש בהם מרחב של ספק - עלול להיראות "מתוכנת" מדי ולא אמיתי, ובכך לאבד את האמון של הלקוח.

כמו כן, כאשר הלקוח עצמו מביע ספקות לגבי התאמת המוצר אליו, איש המכירות צריך להיות זהיר ולא להגזים בביטחון העצמי. עליו להכיר בספקות האלה ולדעת מתי כדאי לוותר על הביטחון המוחלט ולבחור דווקא בהזדהות עם החששות של הלקוח.

כיצד לאזן בין ביטחון עצמי להססנות?

המפתח למכירה מוצלחת לפי אליעד הוא האיזון בין ביטחון עצמי לבין הססנות. כאשר מדובר בעובדות חד - משמעיות, הביטחון הוא הכרחי ומומלץ. כאשר מדובר בדברים אישיים, תחושות אישיות או התאמה אישית של המוצר ללקוח, הססנות והבעת הזדהות עם ההתלבטות של הלקוח היא דווקא זאת שתוביל לתחושת אמינות ואמון.

איש המכירות חייב להבין שכאשר הוא מביע ביטחון בדברים שלא ניתן להבטיחם בוודאות, הוא עלול לעורר חשד מיותר שיפגע במכירה. מצד שני, כאשר הוא מכיר במגבלות הידע שלו ומשדר הבנה לספקות הלקוח, הוא דווקא מחזק את אמינותו ומקרב את הלקוח לסגירת העסקה.

מה לקוח צריך לזכור כדי לא ליפול בפח של מוכר בטוח מדי?

אליעד מציע גם ללקוח עצמו להיות מודע לכך שפעמים רבות מוכרים מדברים בביטחון רק כי אמרו להם לעשות זאת ולא בגלל שהם באמת בטוחים במה שהם אומרים. לפעמים המוכר אפילו ישדר בכוונה הססנות, כטריק למכירה, למרות שהוא בטוח לחלוטין במה שהוא אומר. לכן, הלקוח חייב להיות ערני ולשים לב מתי הביטחון או ההססנות של איש המכירות אותנטיים ומתי הם טכניקה שנועדה להטעות אותו.

מסקנה סופית: איזון ורגישות הם המפתח במכירות

אליעד כהן מסכם את ההרצאה ואומר שאין כלל מוחלט האם לשדר ביטחון תמיד או להיות מהוסס. כל מצב דורש שיקול דעת והבנת ההקשר: עובדות ברורות מצריכות ביטחון מוחלט, ואילו נושאים עם ספקות דורשים הזדהות עם ההתלבטות של הלקוח. איזון נכון בין ביטחון עצמי להססנות הוא סוד ההצלחה של כל איש מכירות אמין.
מתי לשדר ביטחון עצמי במכירות ומתי לא?

במהלך תהליך שכנוע לקוחות ומכירה, עולה השאלה האם על איש המכירות לשדר ביטחון עצמי. באופן טבעי, כאשר המוכר מציג מידע מסוים, עליו לשדר ביטחון כדי שהלקוח יאמין לו. אנשים נוטים לדבר בביטחון כאשר הם מאמינים שמה שהם אומרים נכון, ואילו הססנות עלולה לשדר שקר או חוסר וודאות. לכן, באופן כללי, כאשר איש מכירות מוסר מידע עובדתי על המוצר, מומלץ שידבר בביטחון.

האם עודף ביטחון עצמי עלול להיתפס כלא אמין?

למרות שההנחה היא כי ביטחון עצמי משדר אמינות, ישנם מקרים בהם דווקא עודף ביטחון יגרום ללקוח לחשוד. לדוגמה, כאשר עדויות נשמעות זהות מדי, הן נראות מתוכננות ובלתי אמינות. כך גם במכירות - אם המוכר מציג את דבריו באופן רובוטי, ללא ספקות כלל, הלקוח עלול להרגיש שהוא חוזר על טקסט שנלמד בעל פה. כאשר אדם בטוח באופן מוגזם בפרטים שלא ניתן לדעת בוודאות, הדבר עלול לעורר חשד.

מתי על איש מכירות לשדר ביטחון מלא?

ישנם מקרים בהם אין מקום להססנות:
  • כאשר מדובר בעובדות ברורות - אם למוצר יש 5 שנות אחריות, יש לומר זאת בביטחון מלא: "המוצר מגיע עם 5 שנות אחריות".
  • כאשר המוצר זכה לציון גבוה בקטגוריה שלו - יש להציג זאת כעובדה מוגמרת.
  • כאשר מדובר במידע שניתן להוכיח בקלות - למשל, תכונות טכניות של המוצר.
מתי עדיף לשדר הססנות או להימנע מביטחון מופרז?

לעומת זאת, ישנם מקרים בהם ביטחון עצמי מופרז עלול לפגוע במכירה:
  • כאשר מדובר בפרטים שלא ניתן לדעת בוודאות - למשל, אם המוצר מתאים ללקוח באופן אישי.
  • כאשר הלקוח עצמו מביע ספקות - במקרה כזה, התעלמות מהספקות שלו ושידור ביטחון מוחלט עשויה לגרום לו לחשוב שהמוכר לא מבין את צרכיו.
  • כאשר מדובר בהבטחות עתידיות - אם לא ניתן להבטיח בוודאות תוצאה מסוימת, עדיף שלא להציג זאת כאמת מוחלטת.
כיצד ניתן לשדר אמינות וליצור אמון עם הלקוח?

במקרים בהם הלקוח מביע חשד או מתלבט, המוכר צריך לשדר הזדהות עם התלבטות זו. במקום לומר בביטחון מופרז "המוצר הזה בדיוק בשבילך", ניתן לומר: "אני מבין את ההתלבטות שלך, זה באמת משהו שצריך לחשוב עליו". כאשר המוכר מכיל את ההתלבטות של הלקוח, הוא משדר הבנה ואמינות.

מסקנה: איך למצוא את האיזון?

המפתח למכירה מוצלחת הוא לדעת מתי לשדר ביטחון ומתי להיות מעט מהוסס. יש להציג עובדות ודברים וודאיים בביטחון מלא, אך כאשר יש ספק או כאשר מדובר בשיקול דעת אישי של הלקוח, עדיף לשדר הבנה ולתת ללקוח להרגיש שההחלטה היא שלו.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד נושא בתהליך של שכנוע לקוחות ומכירות ללקוחות והנושא הוא ביטחון עצמי של המוכר. והשאלה הנשאלת היא האם בעצם זה טוב צריך וכדאי שהמוכר ישדר ביטחון עצמי? אז בהנחה שהלקוח לא רוצה שירמו אותו אז כמובן שכאשר המוכר אומר מידע מסוים והוא צריך לשדר ללקוח שמה שהוא אומר זה נכון, בדרך כלל כשמישהו אומר משהו נכון הוא בטוח בעצמו בדרך כלל בן אדם שלא בטוח בעצמו הוא נשמע כמהסס וכו' כי הוא משקר או כי לא בטוח שהוא צודק, בדרך כלל כשבן אדם חושב שמה שהוא אומר זה נכון אז הוא דיבר בביטחון.

שימו לב לא אמרתי כבן אדם אומר משהו נכון הוא מדבר בביטחון אלא כשהוא חושב שמה שהוא אומר זה נכון הוא מדבר בביטחון, יכול להיות שבן אדם טועה אבל בגלל שהוא חושב שזה נכון לך הוא דיבר בביטחון למרות שזה לא בהכרח נכון. בין כך ובין כך כאשר המוכר אומר ללקוח מידע מסוים רצוי שהוא ישדר ללקוח שהוא בטוח שמה שהוא אומר זה נכון כי אם לא זה בעצם להגיד ללקוח "תקשיב לא בטוח שאתה הולך לקנות את המוצר המתאים כי אולי המוכר משקר אותך".

יחד עם זאת למרות שמלמדים אנשים, אנשי מכירות לשדר ביטחון ולשדר שהם בטוחים בעצמם וכו' בתהליך של מכירה אף על פי כן צריך לדעת שלמרות שמצד אחד ביטחון עצמי של המוכר משדר ללקוח סוג של אמון, סוג של אמת כי אם המוכר מדבר בביטחון כנראה שמה שהוא אומר זה נכון כי בדרך כלל אנשים שמשקרים מדברים בחוסר ביטחון אף על פי כן צריך לדעת שלפעמים דווקא עודף ביטחון עצמי של המוכר דווקא הוא משדר סוג של שקר. ולמה מי מדבר הכי הרבה בביטחון בעולם? לדוגמה רובוט, רובוט נתכנת אותו להגיד משהו מסוים והוא יגיד את הדבר הזה בדיוק כמו שאמרו לו להגיד אותו ואפילו הוא לא ימצמץ הוא לא יבטא אפילו טיפ טיפה צל צלו של ספק, למה? כי הוא רובוט לא אכפת לו אם זאת אמת או שקר הוא פשוט אומר את מה שהוא התרגל להגיד.

לדוגמה נגיד שחוקרים עדויות של שני אנשים ואומרים לו "מה ראית?" ושואלים את הבן אדם השני "מה ראית?" בנפרד שואלים אותם והם אומרים סיפור דומה כמעט מילה במילה, מה מבינים? אם הם השתמשו כמעט מילה במילה אותם ביטויים כנראה שמישהו לימד אותם מה להגיד כי אחרת איך יכול להיות שיצא להם מילה במילה אותו דבר. מה אני מנסה לומר? שהרבה פעמים האיש מכירות הוא מדבר בביטחון וזה דווקא מראה חוסר ביטחון או דווקא זה מעורר חשדנות כי מרוב שהוא מדבר בביטחון משהו פה נשמע חשוד זה כאילו משדר ללקוח "הבן אדם הזה למד את המשפטים האלה בעל פה והוא חוזר עליהם וזה בכלל לא מזיז לו אם זה נכון או לא נכון הוא פשוט אומר את המשפטים האלה כי הוא אומר את המשפטים האלה".

ומה לעשות שלפעמים בחיים זה לא שחור ולבן, זאת אומרת לא כל דבר או שהוא מתאים ללקוח או שהוא לא מתאים ללקוח לא כל דבר או שהלקוח צריך אותו או שהוא לא צריך אותו ולכן אם המוכר ידבר בעודף ביטחון "כן אתה צריך את זה ואת זה, זה מתאים לך לזה ולזה כדאי לך זה וזה" זה דווקא יכול ליצור את הפעולה ההפוכה. יש אנשים שיכולים להתפתות וכן לקנות את המוצר כי המוכר דיבר בביטחון יחד עם זאת יש גם את ההיבט של אנשים שהם יגידו "רגע הוא מדבר בover- ביטחון על דברים שהוא לא יכול להיות בטוח בהם" ודווקא הדבר הזה ישדר חוסר אמינות וגם אם המוצר טוב זה גורם ללקוח לחשוד שאולי מנסים לדפוק אותו ולכן צריך לעשות הפרדה ברורה בין דברים שהמוכר אומר על המוצר, לדוגמה המוצר הזה יש לו 5 שנות אחריות תגיד את זה בביטחון אם יש לו 5 שנות אחריות, באמת? אז תגיד "יש לו 5 שנות אחריות" בביטחון, מה אתה מהסס דבר בביטחון. המוצר הזה באמת הוא קיבל השנה את הציון הכי טוב בקטגוריה שלו? כן, תגיד "המוצר הזה קיבל את הציון הכי טוב השנה בקטגוריה שלו" זאת עובדה, זאת אמת דבר בביטחון אל תדבר בהססנות.

אבל יש דברים שאתה לא יכול להיות בטוח בהם וגם אם אתה בטוח בהם הלקוח לא בטוח שאתה יכול להיות בטוח בהם או הלקוח חושב שאתה לא יכול להיות בטוח בהם. לדוגמה כשהמוצר מתאים ללקוח לדוגמה שהמוצר הזה יעשה טוב ללקוח, לדוגמה כל טריק אחר כשאתה כאיש מכירות לפעמים מנסה לשקר את הלקוח כי אתה לא בטוח בזה אז למה אתה מדבר בביטחון. אז מהיבט מסוים נגיד שלקוח מתלבט "המוצר הזה מתאים לי או לא?" המוכר אומר לו בביטחון "כן זה מתאים לך" בביטחון, מהיבט מסוים זה קונה את הלקוח "כי המוכר אמר לי בביטחון שזה מתאים לי", מהיבט אחר "מה המוכר הזה בכלל מבלבל את המוח מאיפה הוא, מה הוא אומר כן זה מתאים לך למה יש מצב שהוא יגיד שהמוצר הזה לא מתאים לי?".

ה - over ביטחון שהמוכר שידר הוא דווקא מראה ללקוח "שעזוב המוכר הזה כנראה מנסה לדפוק אותי" גם אם המוצר הזה מתאים בזה שהמוכר דיבר בביטחון על דברים לא לעניין שהוא לא היה אמור לשדר ביטחון הוא דווקא גרם ללקוח להרגיש שהמוכר הזה מנסה לרמות אותו מזה שהוא מדבר יותר מדי בביטחון על דברים שהוא לא אמור לדבר איתו על ביטחון. לפעמים ללקוח יש התלבטות והמוכר צריך לדעת להכיל את ההתלבטות של הלקוח ולהזדהות עם ההתלבטות של הלקוח ולשדר ללקוח שהוא מסכים עם הספק שלו, זאת אומרת לפעמים הלקוח בהתלבטות וכדי לסגור את המכירה צריך לדבר ללקוח בביטחון הלקוח לא יודע אם כן או לא ואנחנו רוצים לשכנע אותו שכן, הלקוח לא בטוח אם כך או כך אבל אנחנו רוצים לדבר בביטחון שככה כי אם אנחנו נישאר בהתלבטות של הלקוח יכול להיות שהעסקה הזאת תברח.

יחד עם זאת יש מצבים שהלקוח בהתלבטות וצריך לשדר לו שמסכימים עם ההתלבטות שלו כי אם הלקוח בהתלבטות ואנחנו נגיד "מה פתאום זה בטוח ככה וככה" אז הלקוח בתת מודע שלו אומר "מה המוכר הזה מבלבל את המוח מה הוא לא מבין שיש פה התלבטות מה הוא לא מבין את הספק, המוכר הזה סתם מנסה למכור ולא מבין מימינו ומשמאלו". אוקי ולכן אותו דבר עכשיו מהצד ההפוך, מה זה אומר מהצד ההפוך? זה אומר שהלקוח כלקוח כשמנסים למכור לך מוצר אתה צריך לשים לב שלפעמים המוכר מדבר בביטחון והוא מדבר בביטחון רק כי הוא מרמה אותך, הוא לא באמת בטוח בזה הוא רק אמרו לו לדבר בביטחון ולפעמים יכול להיות שמוכר מדבר אבל בחוסר ביטחון הוא רק משדר לך חוסר ביטחון אבל מצד שני הוא בטוח שהוא רוצה למכור לך, הוא רק עושה לך טריק שכאילו חוסר ביטחון והוא מאוד בטוח ומנסה למכור לך איזה משהו ככה שהחוסר ביטחון הוא לא תמיד מבטא חוסר ביטחון והביטחון לא תמיד מבטא.

ולכן אני אחדד עוד פעם את הנקודה בדברים שהמוכר אומר על המוצר שלו תשדר ביטחון זאת עובדה, תגיד את האמת תשדר ביטחון אבל באופן כללי האם צריך כשלקוח מביע התנגדות האם כשלקוח יש לו ספק, האם צריך דווקא לדבר בביטחון? לא בהכרח הכל תלוי בהקשר. אז שלאה יעבדו עליכם בהצלחה.
אמינות לשכנע לקוחות ביטחון עצמי האמון של הלקוח מהסס מומלץ איך לגרום למישהו לחשוב הגזמה לבנות ביטחון עצמי הגדלת ביטחון עצמי חששות איך לבנות ביטחון עצמי איך להגביר את הביטחון העצמי איך להוריד ביטחון עצמי איך להחזיר את הביטחון העצמי איך להיות בטוח בעצמי איך להיות בטוח בעצמך איך להעלות את הביטחון העצמי איך להעלות ביטחון עצמי איך להעצים את הביטחון העצמי איך להרגיש ביטחון עצמי איך להשיג ביטחון עצמי איך לחזק את הביטחון העצמי איך לחזק ביטחון עצמי איך ליצור ביטחון עצמי איך לפתח את הביטחון העצמי איך לפתח ביטחון עצמי איך לרכוש ביטחון עצמי איך לשדר איך לשדר ביטחון איך לשדר ביטחון עצמי איך לשפר את הביטחון העצמי איך לשפר ביטחון עצמי איש מכירות אמון אמון עם הלקוח אמון עם לקוח אמונה אמינות אמינות של איש מכירות אנשי מכירות בטוח בעצמי בטוח בעצמך ביטחון ביטחון עצמי ביטחון עצמי בחיים ביטחון עצמי במכירות ביטחון עצמי גבוה ביטחון עצמי חזק ביטחון עצמי חלקי ביטחון עצמי ירוד ביטחון עצמי מופרז ביטחון עצמי נמוך ביטחון עצמי של איש מכירות בניית ביטחון עצמי בעיות ביטחון עצמי בעיית ביטחון עצמי הגברת ביטחון עצמי הגברת הביטחון העצמי הגדלת ביטחון עצמי הגדלת הביטחון העצמי החזרת ביטחון עצמי החזרת הביטחון העצמי העלאת ביטחון עצמי העלאת הביטחון העצמי העצמת ביטחון עצמי העצמת הביטחון העצמי הרגשת ביטחון עצמי חוסר ביטחון חוסר ביטחון עצמי חושד חושדת חיזוק ביטחון עצמי חיזוק הביטחון העצמי חסר ביטחון עצמי חשד חשדן חשדנות חשדנות של לקוח טעויות טעויות של אנשי מכירות טעות יצירת אמון יצירת אמון עם הלקוח יצירת אמון עם לקוח לבנות ביטחון עצמי להגביר את הביטחון העצמי להגדיל את הביטחון העצמי להוריד ביטחון עצמי להחזיר את הביטחון העצמי להיות בטוח בעצמי להיות בטוח בעצמך להעלות את הביטחון העצמי להעלות ביטחון עצמי להעצים את הביטחון העצמי להרגיש ביטחון עצמי להשיג ביטחון עצמי לחזק את הביטחון העצמי לחזק ביטחון עצמי לטעות ליצור ביטחון עצמי לפתח את הביטחון העצמי לפתח ביטחון עצמי לקוח לקוח חשדן לקוחות לרכוש ביטחון עצמי לשדר לשדר ביטחון לשדר ביטחון עצמי לשפר את הביטחון העצמי לשפר ביטחון עצמי מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מתי לשדר חוסר ביטחון נאמנות פיתוח ביטחון עצמי פיתוח הביטחון העצמי רוצה ביטחון עצמי שידור ביטחון עצמי שיפור ביטחון עצמי שיפור הביטחון העצמי תחושת ביטחון עצמי
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
... לסירוב ולבצע שינוי עמוק ורלוונטי. יש לתזמן את הפרזנטציה המחודשת רק כאשר המוצר או האדם באמת מוכנים. איך לא לאבד את האמון של הלקוח? איך לגרום ללקוח לתת בך אמון? איך להראות לה שהשתנתי? מה הטעויות הנפוצות בהצגת מוצר חדש? איך לדעת מתי ... הנפוצות בהצגת מוצר חדש? איך לדעת מתי להוציא מוצר לשוק? למה אנשים לא קונים למרות שהמוצר טוב? איך לא לאבד את האמון של הלקוח? איך לגרום ללקוח לתת בך אמון? איך להראות לה שהשתנתי? איך להראות לו שהשתנתי? למה הוא לא רוצה אותי ...
בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
...מלכתחילה מצפה לשמוע מושגים אחרים, לפעמים הלקוח מסביר את עצמו באופן כללי באופן לא מקצועי לדוגמה והלקוח רוצה לשמוע תיאור מקצועי של המוצר. הלקוח אומר שלום אני רוצה x והוא רוצה שאתה כמוכר תיתן לו את אותו x במונחים מקצועיים שהם לא מעולמו של הלקוח. לפעמים הלקוח דווקא מעדיף לשמוע את תיאור המוצר בשפה שונה מהצורה שבה הוא תיאר את המוצר שאותו הוא מחפש ולכן אם המוכר השתמש במילים שבהם הלקוח תיאר את המוצר זה דווקא עלול לדפוק את המכירה כי הלקוח עצמו לא כל כך רוצה בדיוק את הצורה שבה הוא תיאר את המוצר והוא מחפש...
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
...לטשטש את ניגוד האינטרסים דרך יצירת חברות מזויפת, הלקוח עלול לחוש שמסתירים ממנו משהו. במקרים כאלה, עדיף להיות ישיר ולומר: כן, אני איש מכירות, ואני רוצה למכור לך את המוצר, אבל אני גם מאמין שהוא באמת מתאים לך. גישה כנה וישירה יכולה ליצור יותר אמון מאשר ניסיון מלאכותי להתחבר ללקוח. איך למכור נכון בלי לגרום ללקוח להרגיש שמנסים לרמות אותו? - להתאים את סגנון המכירה לאופי הלקוח - יש לקוחות שמעריכים שיחה נעימה, אך יש גם כאלה שמעדיפים מידע ישיר. - לשים לב לתגובות הלקוח - אם הוא לא משתף פעולה עם שיחת החולין...
ביטחון עצמי במכירות, חוסר ביטחון עצמי למכור את עצמי, חסר ביטחון עצמי למכור את עצמי, חוסר ביטחון עצמי בראיון עבודה, חוסר ביטחון עצמי בדייט, חוסר ביטחון עצמי בעבודה, חוסר ביטחון עצמי לדבר לפני אנשים, חרדת מטפלים, חרדת ביצוע, חרדת קהל
ביטחון עצמי במכירות, חוסר ביטחון עצמי למכור את עצמי, חסר ביטחון עצמי למכור את עצמי, חוסר ביטחון עצמי בראיון עבודה, חוסר ביטחון עצמי בדייט, חוסר ביטחון עצמי בעבודה, חוסר ביטחון עצמי לדבר לפני אנשים, חרדת מטפלים, חרדת ביצוע, חרדת קהל
...בתועלת הזאת ולשווק אותה כפי שהיא, בלי להציג אותה כיותר גדולה ממה שהיא באמת. האם המחיר משפיע על הביטחון העצמי שלך? לפי אליעד כהן, נקודה חשובה נוספת היא לא לתת למחיר של המוצר להשפיע על הביטחון העצמי שלך. מי שקובע את הערך של המוצר או השירות שלך הוא תמיד הלקוח. אתה יכול לדרוש מחיר גבוה בהרבה ממה שנדמה לך שזה שווה, או מחיר נמוך יותר, אבל הלקוח הוא זה שבסופו של דבר מחליט אם התועלת שאתה נותן מצדיקה את המחיר שאתה מבקש. הביטחון העצמי שלך לא צריך להיות תלוי בשאלה אם המחיר שביקשת הוא מוצדק או לא, אלא אך ורק...
איך לשדר ביטחון עצמי גבוה? שידור ביטחון עצמי מול בחורה, איך לשפר ביטחון עצמי בחיים? איך להעלות ביטחון עצמי עם אנשים? איך לשדר ביטחון עצמי בראיון עבודה? ביטחון עצמי בעבודה, ביטחון עצמי בדייט, שפת גוף
איך לשדר ביטחון עצמי גבוה? שידור ביטחון עצמי מול בחורה, איך לשפר ביטחון עצמי בחיים? איך להעלות ביטחון עצמי עם אנשים? איך לשדר ביטחון עצמי בראיון עבודה? ביטחון עצמי בעבודה, ביטחון עצמי בדייט, שפת גוף
...פעם את השאלה הזאת, אתה נתקלת אני בראיון עבודה מה אני צריך לעשות כדי לשדר ביטחון עצמי אתה נמצא בדייט מה אני צריך לעשות כדי לשדר ביטחון עצמי, עכשיו מה הבעיה בשאלה הזאת מה הבעיה שהבן אדם מחפש איך לשדר ביטחון עצמי זה כמו מישהו אומר אני יוצא לקרב איך אני יכול לשדר ליריב שלי שאני חזק, מה עדיף שתשדר לו שאתה חזק או שתהיה חזק? ש: שתהיה חזק. אליעד: בדיוק אבל רוב האנשים הם מחפשים איך אני יכול לשדר, אני הולך לסוכנות רכב איך אני יכול לשדר להם שיש לי הרבה כסף מה זה יעזור שתשדר להם שיש לך הרבה כסף אין לך הרבה...
ביטחון עצמי, שפת גוף, איך אני משדר ביטחון עצמי? איך ביטחון עצמי משפיע? האם ביטחון עצמי משפיע? למה אנשים אוהבים אותי? למה רוצים להיות חברים שלי? למה אין לי חברים? למה אוהבים אותי? איך לשדר ביטחון עצמי?
ביטחון עצמי, שפת גוף, איך אני משדר ביטחון עצמי? איך ביטחון עצמי משפיע? האם ביטחון עצמי משפיע? למה אנשים אוהבים אותי? למה רוצים להיות חברים שלי? למה אין לי חברים? למה אוהבים אותי? איך לשדר ביטחון עצמי?
...זה לא משנה מה השאלה אתה נותן הקדמה, שנייה אתה נותן הקדמה אחרי ההקדמה אמורה לבוא שאלה אולי ההקדמה מיותרת אולי היא לא קשורה תשאל את השאלה אם לא נבין נקדים אני אל תדאג אם צריך הקדמה אני אשאל אותך. ש: אני מרגיש יותר ביטחון עצמי אז אני חווה שאנשים יותר נחמדים אלי ונראה לי שהם באמת יותר נחמדים אלי ושאני בלי ואני יכול. אליעד: קודם כל צריך להגדיר מה זה אומר אני מרגיש יותר ביטחון עצמי אם יותר ביטחון עצמי פירושו אני מרגיש שלם עם עצמי ממילא אנשים יותר נחמדים אליך כי גם אם הם מקללים אותך באותה מידה אתה פשוט...
כריזמה ומנהיגות, מהי כריזמה? איך להיות כריזמטי? איך להיות מנהיג? איך לשכנע אנשים? איך להיות מנטור? איך לשדר ביטחון עצמי? למה אני לא כריזמטי? איך להיות כריזמטי? איך לפתח כריזמה? האם אפשרי לפתח כריזמה? מנהיג כריזמטי, שידור כריזמה
כריזמה ומנהיגות, מהי כריזמה? איך להיות כריזמטי? איך להיות מנהיג? איך לשכנע אנשים? איך להיות מנטור? איך לשדר ביטחון עצמי? למה אני לא כריזמטי? איך להיות כריזמטי? איך לפתח כריזמה? האם אפשרי לפתח כריזמה? מנהיג כריזמטי, שידור כריזמה
...לשכנע, ללמוד למכור, שיפור יכולות כריזמה, אדם כריזמטי, גבר כריזמטי, אישה כריזמטית, איך להיות כריזמטי? מה זה כריזמטי? מנהיג כריזמטי, איך לפתח כריזמה? כריזמה אותנטית, איך להיות איש מכירות? האם כריזמה זו תכונה מולדת? האם כריזמה זו תכונה נרכשת? שיפור כישורי כריזמה, שיפור כריזמה, איך להיות יותר כריזמטי? איך מפתחים כריזמה? מהי אישיות כריזמטית? כריזמה שקטה, הכריזמה של ביבי נתניהו, ביבי נתניהו כמנהיג כריזמטי, ביבי נתניהו כאיש מכירות, ביבי נתניהו כישורי משחק, כריזמה בניהול, כריזמה במכירות, כריזמה של מנהיג...
ביטחון עצמי בראיון עבודה - מתי זה רע? מתי ביטחון עצמי בראיון עבודה יהרוס לך את הראיון עבודה? האם לשדר ביטחון עצמי בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה? גיוס עובדים, איך להתראיין? עודף ביטחון עצמי, ביטחון עצמי שקרי, איך לשדר מקצועיות בראיון עבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה? מי מראיין אותך? איך לראיין עובדים? יעוץ קריירה
...שהמראיין שלך ישתכנע שאתה מתאים לתפקיד. אבל האם זאת האמת? אז התשובה היא כך: אם המראיין שלך טיפש, אז כן, ככל שתשדר יותר ביטחון עצמי בראיון עבודה שלך, כך יש סיכוי יותר גדול שיחשבו שאתה מתאים לתפקיד. אבל אם המראיין שלך חכם, אז כנראה שהמראיין שלך מחפש איש מקצוע והמראיין שלך רוצה לדעת שאתה מקצועי. ומקצועיות, לא מתבטאת בביטחון עצמי, אלא היא כן מתבטאת ברמת דיוק גבוהה, בלי להגזים והיא מתבטאת גם בספקנות היכן שצריך ובחוסר ידיעה היכן שצריך. כי אם המראיין שלך חכם, הוא יודע לזהות מתי אתה מגזים, מתי אתה אומר דברים...
ביטחון עצמי, האם יש לך ביטחון עצמי? איך לדעת אם למישהו יש ביטחון עצמי? מהו ביטחון עצמי אמיתי? איך להשיג ביטחון עצמי אמיתי? איך לשדר ביטחון עצמי? Fake It Till You Make It, איך לשדר שאתה טוב במשהו? איך לשדר שאתה בטוח בעצמך? להעמיד פנים, ביטחון עצמי שקרי, איך לזהות מישהו חסר ביטחון עצמי? איך לא לפחד לטעות? איך לא לפחד להודות בטעות?
...למה אתה צריך לשקר ולבטא שאתה משהו שאתה לא?! ומי שיש לו שכל ומבין איך דברים עובדים, הוא יודע לזהות חוסר ביטחון עצמי, דווקא אצל מי שכל הזמן מספר כמה הוא חכם וכמה הוא מבין וכמה הוא יודע, בלי היכולת לומר גם כשהוא אינו יודע, שאינו יודע. ומי שיש לו ביטחון עצמי אמיתי, דהיינו, שהוא מקבל את עצמו כמו שהוא ושהוא לא צריך להעמיד פנים שהוא מישהו אחר, הוא יודע לזהות אנשים שהם חסרי ביטחון עצמי, דווקא דרך זה שהם לדוגמה עונים על שאלה, בלי שהם מבינים אותה עד הסוף, או בן אדם שמגיב מהר מידי, בלי שהוא מבין בדיוק את הסיטואציה...
איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
...עם איש מקצוע. והכל כדי להישמע מקצועי בעיני הלקוח. שאז איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כדי לגרום ללקוח לחשוב שהוא איש מקצוע. ואיפה כאן הבעיה? הבעיה היא שאומנם אתה רוצה שהלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע, אבל מצד שני הלקוח שאתה מדבר איתו, לא בהכרח מבין את השפה המקצועית שאתה מדבר איתו בה. כי מצד אחד כאשר אתה בדמות של איש מקצוע, הרי שאתה מדבר בשפה מקצועית. אבל מצד שני כאשר אתה מדבר בשפה מקצועית שהלקוח לא מבין אותה, הרי שזה יכול לגרום לתחושת ריחוק מול הלקוח ולגרום לו לא להבין אותך וכתוצאה מכך דווקא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לאבד את האמון של הלקוח, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לאבד את האמון של הלקוח, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לימודים, ייעוץ אישי, יועץ פילוסופי בתחום לאבד את האמון של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.0508 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 16:48:51 - wesi1