אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להגיב ללקוח שאומר שהוא ראה עליך דברים טובים בצאט גי פי טי? מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? איך לגרום ללקוח להאמין בך? איך להתנהג כמו איש מקצוע ולא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להגיב ללקוח שאומר שהוא ראה עליך דברים טובים בצאט גי פי טי? מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? איך לגרום ללקוח להאמין בך? איך להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך להתייחס לדעה של צאט גי פי טי? צאט גי פי טי כמקור סמכות, האם לסמוך על צאט גי פי טי? ביקורת של צאט גי פי טי, יהללך זר ולא פיך, לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה, לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה
והפעם ננתח את המקרה הבא, שבו אתה רוצה לספר ללקוח שלך מידע חיובי עליך, ואז הלקוח שלך אומר לך שאין צורך בכך, כי הוא כבר בדק בצאט גי פי טי שאמר לו עליך את מה שאתה רוצה לספר לו. ואז אותו לקוח גם מספר לך שהוא ראה דברים טובים עליך בצאט גי פי טי. ועכשיו נשאלת השאלה, איך הכי הגיוני להגיב ללקוח בסיטואציה הזאת.

ואסביר את השאלה: המבנה של המקרה הוא כזה: אתה בא לומר ללקוח משהו חיובי על עצמך. ואז הלקוח אומר לך שהוא כבר בדק בצאט גי פי טי וכבר ראה את המידע הזה עליך. דהיינו, הלקוח אומר לך, שאין צורך שאתה תספר לו את המידע החיובי עליך, כי הוא כבר ראה אותו עליך באמצעות הצאט גי פי טי. והשאלה היא, איך הגיוני להגיב לסיטואציה הזאת. כי אתה בעצם רצית לומר משהו ללקוח והוא אומר לך שאין בכך צורך.

אז לכאורה התגובה הפשוטה ביותר, היא לחזק את מה שהלקוח אמר. דהיינו, להראות ללקוח שאתה מרוצה מכך שאפילו הצאט גי פי טי יודע ואומר את מה שאתה רוצה לומר ובכך לסגור את העניין. אבל האם זאת התגובה האידיאלית ואולי בכלל יש תגובה אחרת?

אז יש כאן עוד נקודת מבט שהיא כזאת: כאשר הלקוח אומר לך שאין צורך שאתה תגיד משהו חיובי על עצמך, כי הוא כבר יודע את זה מהצאט גי פי טי, הרי שבעצם הלקוח אומר לך, שהוא כלקוח סומך על הצאט גי פי טי שנותן מידע חיובי עליך. דהיינו, בעצם הלקוח אומר שמבחינתו הוא חושב שאתה טוב, בזכות מקור הסמכות שנקרא צאט גי פי טי. שזה לכעצמו זה גם חיסרון. ולמה?

כי נניח שהלקוח היה אומר לך, אין צורך שתגיד לי על עצמך דברים חיוביים, כי גם קוף כלשהו / טיפש כלשהו אמר את הדברים האלו עליך. איך היית מגיב במקרה כזה? דהיינו, במובן מסוים, זה מוריד אותך כאשר הלקוח אומר שהצאט גי פי טי הוא מקור הסמכות שנותן לך כוח מבחינתו. כי מה יקרה כאשר הלקוח יגלה שהצאט גי פי טי גם ממציא מידע שלא קיים במציאות? מה יקרה אם מחר או אפילו כבר עכשיו, הלקוח חושב מחשבות שליליות כלשהן על התוקף של המידע שמספק הצאט גי פי טי? במילים אחרות, זה גם מוריד אותך, שהלקוח משתמש בצאט גי פי טי כמקור סמכות לומר אם אתה טוב או לא. ומה יקרה אם מחר הצאט גי פי טי יגיד עליך משהו שלילי? מה תעשה אז?

אז נתבונן על העניין מעוד נקודת מבט. נניח שאתה מדבר עם רופא על בעיה רפואית מורכבת שיש לך. והוא מנסה להציע לך פתרון. ואז אתה תגיד לו, שאין צורך במידע שלו, כי הצאט גי פי טי כבר נתן לך את המידע המפורט. ונניח שהרופא ישאל אותך, מה המידע שהצאט גי פי טי נתן לך? ואתה תשיב בדיוק את המידע שהרופא רצה לתת לך. איך לדעתך הרופא יגיב במקרה הזה? האם לדעתך הרופא יהיה מרוצה ויגיד, טוב מאוד, כל הכבוד שמצאת את המידע בצאט גי פי טי? או שהוא ינסה להסביר לך שאתה לא צריך לסמוך על הצאט גי פי טי, אלא לשאול גורם אנושי מקצועי מה נכון לעשות במקרה הספציפי שלך?

ומכאן נעבור נקודה שניה שצריך להתבונן בה, והיא שכאשר הלקוח אומר לך, אין צורך שתספר לי על עצמך, אני כבר יודע את זה מהצאט גי פי טי, הרי שבעצם הלקוח מצפה ומאמין שאתה תהיה מרוצה מכך. כי זאת התגובה הטבעית שמישהו מגיב כאשר אומרים לו שמישהו אחר צד ג אחר, אמר עליו משהו חיובי. ובפרט אם אתה איש מכירות שאתה רוצה למכור. והרי שאתה תרצה שהלקוח יחשוב עליך דברים חיוביים. ואם כן, אתה תהיה מרוצה מכך שהלקוח אומר לך שהוא ראה עליך דברים חיוביים בצאט גי פי טי.

אבל יש כאן עוד נקודת מבט מעניינת שאומרת כך: הלקוח מצפה שתגיב בצורה X, בצורה שאתה מרוצה ממה שהוא אמר לך. והלקוח מניח שאתה תגיב בצורה X, גם בגלל שהלקוח מתייחס אליך כאיש מכירות שרוצה שיחשבו עליו דברים טובים. בשונה לדוגמה מאיש מקצוע כמו רופא כנ"ל, שחשוב לו שהמידע יהיה אמיתי, שבמקרה כזה איש מקצוע לא יסתפק במה שהמחשב אומר, אלא הוא יגיד שהוא עצמו צריך לאמת את המידע כגורם אנושי.

במילים אחרות, אם אתה תגיב בצורה X, כמו שהלקוח מצפה שאתה תתנהג, מעצם זה שאתה איש מכירות שרוצה שיחשבו שהוא טוב, ולא כמו איש מקצוע, שכנראה יעדיף שלא תסמוך על הצאט גי פי טי, הרי שזה עצמו בתת המודע של הלקוח, זה גורם ללקוח להאמין שאתה לא איש מקצוע, אלא שאתה איש מכירות. וזה גורם ללקוח לא להאמין לך.

ולכן, תגובה אפשרית נוספת ללקוח שאומר לך, שאין צורך שתספר על עצמך ועל המוצר וכולי, כי הצאט גי פי טי כבר נתן לו את המידע החיובי עליך, תגובה נוספת יכולה להיות שאתה דווקא תגיד ללקוח, שכדאי לא לסמוך רק על הצאט גי פי טי ושכדאי שגם אתה כגורם אנושי תעביר לו את המידע עליך.

ואני לא אומר כאן איך בדיוק ובאיזה מילים בדיוק להשתמש מול הלקוח. אבל אני כן אומר, שכן הגיוני להגיב ללקוח דווקא בדיוק ההפך ממה שהוא מצפה שאתה תגיב כאיש מכירות. במילים אחרות, אל תגיב כמו איש מכירות שיהיה מרוצה מכך שהצאט גי פי טי משבח אותו, אלא תגיב כמו איש מקצוע, שכנראה יגיד לך לא לסמוך על הצאט גי פי טי וכן לבקש מגורם אנושי מקצועי, מידע אמין. דהיינו, תחזיר את מקור הסמכות אליך ואל תישען על הצאט גי פי טי כמקור סמכות לכך שאתה טוב או לא טוב.

מוסיף גם, כי אני גם לא אומר כאן מתי כן לזרום עם המחמאה של הלקוח ומתי לא לזרום אלא להגיב כנ"ל וכל מקרה לגופו.

לסיכום: יש כאן נקודת מבט שאומרת, שאם הלקוח משבח אותך דרך צד ג, בפרט דרך הצאט גי פי טי, הרי שבמובן מסוים זה מקטין אותך, ובנוסף אם תגיב בשמחה, הרי שזה מחזק את המחשבה של הלקוח, שאתה לא איש מקצוע אלא איש מכירות. לכן יש היגיון להגיב דווקא את ההפך, להקטין את השבחים של הצאט גי פי טי שאז הלקוח חווה אותך כאיש מקצוע ולא כאיש מכירות. ובנוסף אתה מגדיל את עצמך על פני הצאט גי פי טי.

ובמהות, כשאתה פועל בניגוד לציפיות של הלקוח, שמאמין שאתה אמור לעשות X בתור איש מכירות, הרי שאתה מחזק את האמונה של הלקוח בך. אפילו אם אתה תקטין את השבח של הצאט גי פי טי עליך, שזה מצד אחד מקטין אותך, אבל מצד שני מחזק אותך כאיש מקצוע וגם כמקור סמכות מעל הצאט גי פי טי.
דעה של צאט גי פי טי צריך להתבונן לסמוך מנהל מכירות מכירות לגרום ללקוח להאמין אמונות מקור הסמכות מקצוע הסברים מול לקוחות gpt איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להאמין איך לגרום ללקוח להאמין בך איך להגיב איך להגיב ללקוח איך להתייחס איך להתייחס לדעה של צאט גי פי טי איך להתנהג איך להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות איך לשדר איך לשדר מקצועיות איך לשדר מקצועיות ללקוח איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איש מכירות איש מקצוע אנשי מכירות ביקורת ביקורת של צאט גי פי טי ביקורתיות בניגוד לציפיות של הלקוח גי פי טי גיפיטי דברים טובים דעה של צאט גי פי טי האם לסמוך האם לסמוך על צאט גי פי טי הלקוח הלקוח שלך התנהגות יהללך זר ולא פיך כמו איש מכירות כמו איש מקצוע לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להאמין לגרום ללקוח להאמין בך לגרום ללקוחות להאמין להגיב להגיב ללקוח להתייחס להתייחס לדעה של צאט גי פי טי להתנהג להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות לסמוך לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה לפעול לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח לקוח לקוחות לשדר לשדר מקצועיות לשדר מקצועיות ללקוח לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מה שהלקוח מצפה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מקור סמכות מקצוע מקצועיות מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח ניגודים סמכות סמכותיות צאט גי פי טי צאט גי פי טי כמקור סמכות ציפיות של לקוח
משחק החיים / רוחניות / גשמיות / חיפוש רוחני - מהו משחק החיים? איך להתייחס אל החיים כמשחק?
... החיים רוחניות גשמיות חיפוש רוחני - מהו משחק החיים? איך להתייחס אל החיים כמשחק? ובו יתבאר העניין של משחק החיים - מהו משחק החיים? איך להתייחס אל החיים כמשחק? ועוד. ומי שיתבונן על עולם המשחקים, יראה שיש בו משהו מעניין. והוא, שכדי ליהנות ממשחק, האדם חייב להכיל בתוכו שני הפכים בו זמנית. ... היא האיזון. שבו האדם, גם מסוגל לייחס משמעות כלשהי למשחק כדי ליהנות ממנו, וגם מסוגל להתייחס אליו בפרופורציה הנכונה ולהבין שזה לא יותר מאשר משחק. ועל ידי זה האדם יכול ליהנות מהמשחק, בצורה הראויה. וכל מה שנכון לגבי עולם המשחקים, נכון גם לגבי ... זה בעיקר המשחקים שלהם. ומי שרוצה ליהנות מהחיים, כמו שילד קטן נהנה מהמשחקים שלו, עליו להתייחס לחיים כאל משחק, ובפרופורציה הנכונה. דהיינו, מצד אחד, גם לקחת את הדברים ברצינות, כדי להשתתף במשחק, אבל מצד שני, לא לקחת את הדברים יותר מידי ברצינות, ... שבה האדם ילך, לבסוף הוא יגיע לאותה הנקודה. דהיינו, יש לנו שתי דרכים. הדרך האחת, היא להתייחס לכל דבר בחיים ברצינות בלבד. והדרך ההפוכה שלה, היא לא לקחת בחיים שום דבר ברצינות, אלא להתייחס להכל בצורה אפתית של אדישות וחוסר עניין, בקיצוניות השנייה. ולכאורה, שתי הדרכים האלו מנוגדת אחת לשנייה. אבל מי שיתבונן היטב יראה, כי שתי הדרכים, מובילות לאותה הנקודה. משום, שאם האדם יבחר להתייחס לכל דבר אך ורק ברצינות, הרי שבסופו של דבר הוא יגיע לנקודה, שבה הוא לא ייחס יותר שום משמעות לשום דבר. כי כל דבר שהוא בעל משמעות בעיני האדם, תמיד יש ...
מדע / פיזיקה / הוכחות מדעיות / פילוסופיה / איך להתייחס אל תיאוריות מדעיות?
... פיזיקה הוכחות מדעיות פילוסופיה איך להתייחס אל תיאוריות מדעיות? כאשר אדם לומד מדע, בפרט את התחומים שקשורים לרבדים העמוקים של המציאות, עליו להיות ערני למהות של מה שהוא לומד ומגלה. ... שמנסים להסביר את המציאות, בנויים על השערות שרירותיות של המדע. לדוגמה: ישנן תיאוריות מדעיות שמבוססות על ההנחה שחוקי הפיזיקה התנהגו כפי שהם היום, לאורך כל הזמן על ציר הזמן. או שחוקי הפיזיקה נכונים לכל מקום במימד המקום וכיוב. אלו כמובן הנחות יסוד שאינן מאומתות, ועל האדם ...
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח מהי הטעות הנפוצה בהתייחסות ללקוחות? אליעד כהן מסביר בהרצאה כי הטעות הנפוצה של אנשים שנותנים שירות או מוכרים מוצר, היא שהם חושבים שהעסקה בינם לבין הלקוח היא טכנית בלבד. לדוגמה, אם אתה מלמד שיעורים פרטיים במתמטיקה, אתה עשוי להניח שהמוצר שאתה מספק הוא הידע בתחום המתמטיקה. לכן, אתה עשוי לחשוב שהלקוח יבחר בך רק בגלל שאתה טוב יותר, מקצועי יותר, מנוסה יותר או זול יותר ממורים אחרים. אבל זו תפיסה מוטעית. מה באמת הלקוח מחפש כשהוא פונה אליך? הלקוח לא מחפש רק מוצר או שירות, אלא תחושה טובה. לפני הכל, הוא בן אדם שמעוניין להרגיש טוב. לדוגמה, אם תלמיד מגיע ללמוד מתמטיקה מתוך ... שיגרום לו לאהוב אותך, להיות נאמן אליך ולהביא לך לקוחות נוספים. כלומר, הוא לא קונה ממך רק ידע, אלא הוא רוכש ממך בעיקר ביטחון ותחושה חיובית לגבי עצמו. איך אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב? הדרך לגרום ללקוח להרגיש טוב היא לא רק באמצעות המקצועיות שלך, אלא גם באמצעות היחס שאתה נותן לו והקשר האישי שאתה מייצר איתו. לדוגמה, אליעד מסביר שהלקוח משלם לא רק על השירות הישיר, אלא בעיקר על התחושה שהוא יוצא איתה אחרי המפגש. גם אם הלקוח קיבל מוצר לא מושלם אבל הרגיש שהיחס כלפיו היה מעולה, הוא יצא מרוצה ויחזור אליך שוב. לכן, חובה לשאול את עצמך מול כל לקוח: איך אני יכול לגרום לו להרגיש טוב? איך היחס האישי שאני נותן לו משפיע על תחושת הסיפוק שלו? איך נכון להתנהל מול לקוח במחלוקת כספית? כאשר יש מחלוקת כספית, למשל כשהלקוח רוצה לשלם פחות ואתה רוצה יותר, אליעד מדגיש שהעיקר הוא לא הכסף או הפרטים הטכניים, אלא ההבנה ההדדית והתחושה. לדוגמה, אם תסביר ... היחס והכבוד שנתת לו יגרמו לו להרגיש טוב יותר. כלומר, גם במחלוקת חשוב לזכור שהמטרה היא לשמר את התחושה החיובית ולא רק לפתור את הצד הטכני של העניין. מה קורה כשהלקוח לא מתעניין במוצר שלך למרות שאתה מקצוען? אליעד מסביר שלפעמים אתה יכול להיות מקצוען בתחומך, אך אנשים לא ירצו לעבוד איתך בגלל חוסר היכולת שלך ליצור קשר אישי נכון. הוא נותן כדוגמה אנשים שיש להם מומחיות טכנית גבוהה, אך חסרה להם מיומנות בין - אישית, מה שגורם ללקוחות להתרחק מהם. אם אתה נתקל בכך, כדאי לך לבחון את הגישה שלך מול לקוחות ולהוסיף ממד אישי וחוויית שירות נעימה לצד המקצועיות הטכנית . מה לעשות כשלקוח רוצה אווירה נעימה ולא רוצה לפתור את הבעיה? אליעד מתייחס לדילמה שהעלה אחד המשתתפים, שהביע חשש שמטופל יעדיף להישאר בבעיה שלו רק כי הוא נהנה מהאווירה הנעימה בטיפול. אליעד ענה שאם אתה באמת יכול לפתור את הבעיה, עליך לפתור אותה באופן כזה שגם הסיבה שהלקוח רצה את האווירה הנעימה (הבעיה האמיתית שלו) תיפתר. אם הלקוח נשאר רק בגלל האווירה, סימן שלא פתרת את הבעיה האמיתית. הוא מבהיר שאם המטרה שלך היא לגרום ללקוח לחזור, כדאי לייצר אווירה נעימה, אך אם המטרה שלך היא רק לפתור בעיה ולהתקדם הלאה, אתה יכול להיות יותר קשוח ופחות להשקיע ביצירת ... הסיפוק שהוא מקבל. אם אתה נותן לעובדים או ללקוחות שלך תחושה שאתה מכבד אותם, מקשיב להם ומתייחס אליהם ברמה האישית, הם יבחרו להישאר איתך גם אם מבחינה כספית או מקצועית הם יכלו לקבל תנאים טובים יותר במקום אחר. האם להיות נחמד תמיד עוזר ללקוחות לרצות אותך? אליעד מדגיש שלפעמים יש צורך למצוא את האיזון הנכון. אם המטרה שלך היא שהלקוח ימשיך איתך לזמן ארוך, אתה צריך ליצור חוויית שירות חיובית. אך אם אתה מעוניין רק בעסקה טכנית נקודתית, אין הכרח להיות נחמד ... את עצמך למטרה הספציפית שלך עם כל לקוח. איך לנהל עסקים עם לקוחות בצורה טובה יותר? איך לשפר את המיומנויות הבין - אישיות שלך? מה חשוב לדעת על מכירת שירותים מקצועיים? איך ליצור קשר אישי עם לקוחות בצורה אפקטיבית? מה ההבדל בין מוצר לבין תחושה שירותית? איך להתייחס ללקוחות כדי להשיג את אהבתם? הטעות הקלאסית של אנשים שנותנים שירותים היא לראות את העסקה ביניהם לבין
טיפים לניהול שיחה, איך להקשיב למישהו? איך להתייחס למישהו? איך להבין מישהו? איך לנהל שיחה? איך לפתח שיחה? על מה לדבר בשיחה? איך ליצור כימיה? איך לפתח תקשורת? טיפים למערכות יחסים, זוגיות
טיפים לניהול שיחה, איך להקשיב למישהו? איך להתייחס למישהו? איך להבין מישהו? איך לנהל שיחה? איך לפתח שיחה? על מה לדבר בשיחה? איך ליצור כימיה? איך לפתח תקשורת? טיפים למערכות יחסים, זוגיות
... לניהול שיחה, איך להקשיב למישהו? איך להתייחס למישהו? איך להבין מישהו? איך לנהל שיחה? ... ומה הרגש שמאחוריהן? היכן היה דגש בקול, על אילו מילים ולמה? לדברי אליעד, מילים חוזרות או מודגשות בשיחה מעידות על חשיבות מיוחדת או רגש עז. מי שרוצה לחזק קשר צריך להתייחס למילים האלה בדיוק, להבין למה האדם השני חוזר ... רע כשאמרתי את זה? איזה מענה הייתי רוצה לקבל מהאדם השני? אם מזהים רגש חיובי, כדאי לחזק אותו, ואם מזהים רגש שלילי, צריך לנסות להבין מה היה עוזר לשפר את התחושה, ואז להגיב בהתאם בשפה ובמושגים של האדם השני. אליעד כהן ... או שזה רק עם אדם מסוים. אם באופן כללי אין מודעות להקשבה, הבעיה איננה בחוסר התאמה אלא בחוסר מודעות להקשבה ולתגובה הולמת. אם יש מודעות להקשבה ואדם עדיין בוחר שלא להגיב, זו כבר בחירה מודעת. האם מאמץ ההקשבה באמת שווה את זה? אליעד כהן מדגיש שאין חובה להשקיע במאמץ הזה, אלא שזה תלוי במטרה. מי שרוצה ליצור קשר משמעותי, לגרום לצד השני להרגיש אהוב ומוערך, חייב ללמוד להקשיב ולהתייחס במדויק. יש אנשים שמשקיעים רבות במתנות חומריות, אבל ההשקעה האמיתית והיעילה יותר תהיה להקשיב ולהגיב באופן מדויק למה שהצד השני אומר ומרגיש. כיצד ... על עצמן? תשובה: כשאדם חוזר על מילה או רעיון פעמיים או יותר, זה יכול להעיד על משהו שחשוב לו מאוד או מטריד אותו במיוחד. אם רוצים לגרום לו להרגיש יותר בנוח, כדאי להתייחס לאותה מילה שבה הוא השתמש, לברר למה היא חשובה ... לקטע של מילים והדגשות? תשובה: ברגע שמזהים את הנקודות שהאדם חזר עליהן או שם עליהן דגש, ניתן לזהות אם הן מביעות שמחה, פחד, דאגה, רצון לחיבור, ועוד. לפי זה, אפשר להגיב ולנסות או לחזק את התחושה החיובית, או לרכך ... מדויקת יכולה ליצור. שאלה: איך מיישמים את זה ביום - יום? תשובה: בכל שיחה, בין אם היא קצרה או ארוכה, משתדלים להתמקד במה שהאחר אומר, לחפש את הרגשות והכוונות שבדבריו, ולהתייחס לכך ישירות. לא ממהרים לעבור הלאה בלי להתייחס לנקודות המרכזיות והדגשים שהאדם שם במילותיו. ... בשיחות טלפון מוקלטות כאילו בניתוח של זה מה שקורה זה שכששני אנשים מדברים הם מעבירים מידע אחד לשני עכשיו בעולם אידיאלי כשמישהו מדבר איתך אתה אמור לשמוע מה הוא אמר ולהתייחס למה שהוא אמר או אפילו אם אתה לא מתייחס למה שהוא אמר אז לפחות שתהיה מודע למה שהוא אמר ותהיה מודע לזה שאתה לא רוצה להתייחס למה שהוא אמר, אוקי אבל בהנחה שאין לך אינטרס לא להתייחס למה שהוא אמר רצוי שתתייחס למה שהוא אמר. עכשיו ... מנהלים שיחה בן אדם אומר איזה משפט והשני מגיב כאילו בכלל פתאום עובר נושא לא מגיב מתעלם. ש: הוא מחכה שהוא יסיים את מה שיש לו להגיד ואז הוא יספר את מה שלו יש בלי להגיב למה שהוא סיפר. אליעד: עכשיו אבל מה הדברים ... והאם בכלל התייחסת למה שהיא אמרה כי אתה יכול לגלות שהיא פתאום אמרה איזה משפט שבשיחה בכלל לא הגבת לזה לא התייחסת. עכשיו אם בן אדם יותר חכם אז לא רק צריך לשים לב להתייחס למשפטים או למקטעים אלא גם להתייחס למילים נגיד שבן אדם אומר לך איזה משפט והוא ... אתה שומע את המשפט. ש: לשמוע אותו ולהיכנס לראש שלו כאילו מה הוא הרגיש באותו זמן שהוא אמר את המשפט מה אתה חושב שהוא הרגיש. אליעד: נכון ואז מה אחר כך? ש: ואז להחליט להגיב לו כביכול לספק את הרגש הזה או לגרום לכך שאולי להעצים את הרגש להתייחס. אליעד: לא אז אני מדבר לא רק על להתייחס אני מדבר על לראות בן אדם אומר משפט שים לב למה ... את המשפט הזה בוא ננתח מה הוא הרגיש? לא יודע, מה הוא חושב? לא יודע, מה צריך להגיד לו? לא יודע אז איך תעשה את זה אחר כך בזמן אמת, עכשיו אם בן אדם רוצה להיות עוד יותר מקצועי אז הוא גם צריך לדעת להשתמש במילים של הבן אדם ...
חרדת מטפלים, איך להתגבר על פחדים? איך לנצח פחד? למה יש פחדים? איך לא לתת לפחד לשתק אותך? איך להתייחס לפחדים? ניתוח פחד לדוגמה, אימון עסקי, פחד להקים עסק, פחד להיות מדריכת הורים, התמודדות עם פחדים
חרדת מטפלים, איך להתגבר על פחדים? איך לנצח פחד? למה יש פחדים? איך לא לתת לפחד לשתק אותך? איך להתייחס לפחדים? ניתוח פחד לדוגמה, אימון עסקי, פחד להקים עסק, פחד להיות מדריכת הורים, התמודדות עם פחדים
... איך לא לתת לפחד לשתק אותך? איך להתייחס לפחדים? ניתוח פחד לדוגמה, אימון עסקי, פחד להקים עסק, פחד להיות מדריכת הורים, התמודדות עם פחדים מהו פחד וכיצד נכון להתייחס אליו? אליעד כהן מסביר מהו פחד באמצעות דוגמה פשוטה: פחד הוא למעשה מחשבה שמטרתה להזהיר אותנו מפני סכנה אפשרית. לדוגמה, כשילד רץ לכביש, ההורה מזהיר אותו מפני פגיעה אפשרית מרכב. ... אמיתית, כמו פחד לא מוצדק לעסוק במקצוע מסוים מתוך חשש לכישלון מוחלט ללא בסיס. הוא מציע דרך פעולה ברורה: לא להתעלם מהפחד, לא להילחם בו, אלא לעצור ולבדוק בצורה יסודית את ההיגיון העומד מאחורי הפחד. אם הפחד מוצדק, יש ... איך להתמודד עם הפחד שלא אצליח במקצוע חדש? אליעד נותן דוגמה מפורטת של אישה שחוששת להתחיל לעסוק בהדרכת הורים בגלל הפחד שלא תצליח לעזור להורים שפונים אליה. הוא מנתח לעומק את הפחד שלה ומראה כי הפחד מורכב משתי הנחות ... למציאות כדי להפחית פחדים ולהתחיל לפעול בצורה מציאותית והדרגתית. הפתרון הפרקטי שאליעד מציע הוא לא להתייחס לפחד כמחסום מוחלט אלא כתמרור אזהרה. המטרה היא לבדוק את התמרור: אם הוא אמיתי - לפעול בהתאם, אם לא - להתקדם הלאה בלי לתת לו לשתק את האדם. כיצד לטפל במחשבות שיוצרות פחד? לסיכום, אליעד מסביר שהמפתח להתמודדות עם פחדים הוא לבדוק את המחשבות שיוצרות את הפחד. הוא ... סוג שהוא, הן בפן האישי והן בפן המקצועי. איך מתגברים על פחד מכישלון? התמודדות עם פחדים עסקיים פחד לעזוב עבודה, מה עושים? האם פחד הוא אמיתי או מדומיין? כיצד לבדוק האם הפחד שלי נכון? חרדת מטפלים, איך להתמודד? פחד ...
איך לא לכעוס על אנשים מטומטמים? איך לא לכעוס על טיפשותם של אנשים אחרים? איך להתייחס לאנשים כאל רובוטים? להתייחס לאנשים כאל דמויות בחלום, להתייחס לאנשים כאל ישויות דמיוניות, אנשים חסרי בחירה חופשית, כולם רובוטים
איך לא לכעוס על אנשים מטומטמים? איך לא לכעוס על טיפשותם של אנשים אחרים? איך להתייחס לאנשים כאל רובוטים? להתייחס לאנשים כאל דמויות בחלום, להתייחס לאנשים כאל ישויות דמיוניות, אנשים חסרי בחירה חופשית, כולם רובוטים
... לא לכעוס על אנשים מטומטמים? איך לא לכעוס על טיפשותם של אנשים אחרים? איך להתייחס לאנשים כאל רובוטים? להתייחס לאנשים כאל דמויות בחלום, להתייחס לאנשים כאל ישויות דמיוניות, אנשים חסרי בחירה חופשית, כולם רובוטים איך להתמודד עם טמטום של אחרים מבלי לכעוס? כאשר אנחנו נתקלים בהתנהגות שנראית לנו טיפשית או לא הגיונית מצד אחרים, לעיתים אנחנו מוצאים את עצמנו כועסים עליהם. הכעס הזה עלול להוביל לתחושות של תסכול ולפעמים גם לחוסר הבנה למה אחרים מתנהגים כפי שהם מתנהגים. אליעד כהן מציע גישה חדשה כדי להתמודד עם ... אנשים רגילים, אליעד כהן מציע שנפנה אליהם כאל רובוטים או דמויות בדיוניות, חסרות בחירה חופשית. בכך נוכל להימנע מהשקעת רגש בכעס כלפי התנהגותם. הרעיון הוא לא לראות את האנשים כיצורים בעלי רצון חופשי, אלא כמשהו דמוי - רובוט, פועל על פי קוד או דחפים חיצוניים. כך, לא נבזבז אנרגיה על כעס. האם באמת אפשר להתייחס לאנשים כרובוטים? ההנחה כאן היא שכל אדם, ... בדיוק כמו רכב שמבצע פעולות לפי הפקודות שהוזנו לו, בני אדם מגיבים בהתאם לדחפים ולרגשות שנוצרים במוחם. אם אנחנו מבינים כך את ההתנהגות של האחרים, אין טעם לכעוס עליהם על שהגיבו באופן שלא נראה לנו נכון, כי הם בעצם פעלו על פי קוד פנימי שמנחה את פעולתם. האם ניתן להתייחס גם לעצמנו כרובוטים? בנוסף, אפשר גם להתייחס לעצמנו בצורה כזו. במקום לראות את עצמנו ... מכעס עצמי על טעויות שנעשו, ולהפוך אותנו לרכים יותר כלפי עצמנו, כי גם אנו פועלים על פי דחפים חיצוניים ולא על פי רצון חופשי מוחלט. איך להתייחס לאנשים כדמויות בחלום? אפשר גם לבחור לראות ... על טיפשותם של אחרים? רובוט אנושי אין בחירה חופשית תודעה כעס איך להתמודד עם טמטום של אחרים מבלי לכעוס? במצבים בהם אנחנו נתקלים בהתנהגות טיפשית או לא הגיונית של אחרים, הרבה פעמים אנחנו מוצאים את עצמנו כועסים עליהם. לפעמים אנחנו לא מבינים למה אנשים מתנהגים בצורה כזו, ומתקשים להתמודד עם הטמטום שלהם. אז איך אפשר להתמודד עם זה מבלי להרגיש כעס או תסכול כלפי אותם אנשים? הדרך אחת להתמודד היא לשנות את התפיסה שלנו כלפי אותם אנשים. במקום להתייחס אליהם כאל בני אדם רגילים, אפשר להתייחס אליהם כאל רובוטים או דמויות בדיוניות, חסרות ... כך, אנחנו נמנעים מלהשקיע רגש בכעס עליהם, מכיוון שאנחנו רואים בהם אובייקטים פועלים, ולא יצורים חופשיים בתודעתם ובמעשיהם. מה הכוונה להתייחס לאנשים כאל רובוטים? במובן מסוים, כל אדם הוא ... שהוזן לו. באופן דומה, גם לא צריך לכעוס על אדם שפועל בצורה טיפשית - הוא פשוט מגיב למה שהמציאות, הרגשות והנסיבות מכתיבות לו. האם ניתן להתייחס גם לעצמנו כרובוטים? למעשה, אפשר גם להתייחס לעצמנו כרובוטים, כאשר אנחנו רואים את עצמנו ... מוחלטת על כל פעולה. זה גם יכול לעזור לנו לא לכעוס על עצמנו כשאנחנו עושים טעויות או לא פועלים באופן מושלם. האם הכל דמיון? איך אפשר להתייחס לאחרים כאל דמויות בחלום? עוד גישה היא לראות את האנשים סביבנו כדמויות בתוך חלום, דמויות הולוגרפיות שאין להן קיום אמיתי. זה נותן לנו אפשרות להתייחס אליהם כאל דמויות דמיוניות, חסרות ערך מוחלט, ... איך לא לכעוס על אנשים מטומטמים? איך לא להעניש את עצמך על טיפשותם של אחרים? איך לא לקחת אנשים ברצינות? איך לא להיפגע מאנשים? איך לא להתייחס לאנשים? איך לא יהיה אכפת לך ממה שחושבים עליך? אין בחירה חופשית, טמטום של אנשים, טיפשות של אנשים, אנשים חסרי שכל, למה אנשים מתנהגים בטיפשות? למה אנשים מטומטמים? למה אנשים ...
איך לקחת את החיים בקלות? איך להתייחס לחיים כמשחק? לזכור את המוות, בסוף כולם מתים, אני חולה במחלה סופנית, אני גוסס, אני הולך למות, איך לא להילחץ מדברים? איך לקחת דברים בקלות? לחשוב על המוות, החיים הם מחלה סופנית, איך לא להתרגש?
איך לקחת את החיים בקלות? איך להתייחס לחיים כמשחק? לזכור את המוות, בסוף כולם מתים, אני חולה במחלה סופנית, אני גוסס, אני הולך למות, איך לא להילחץ מדברים? איך לקחת דברים בקלות? לחשוב על המוות, החיים הם מחלה סופנית, איך לא להתרגש?
... לקחת את החיים בקלות? איך להתייחס לחיים כמשחק? לזכור את המוות, בסוף כולם מתים, אני חולה במחלה סופנית, אני גוסס, אני הולך למות, איך לא להילחץ מדברים? איך לקחת דברים בקלות? לחשוב על המוות, החיים ... הוא כבר חי רק תקופה מוגבלת, כל רגע הופך להיות יקר מדי. לדוגמה, אם מישהו תוקף אותו או פוגע בו, הוא עשוי להגיב ביותר לחץ או מצוקה כי הוא מרגיש שהוא מבזבז את הזמן המוגבל שיש לו על סבל. כלומר, המחשבה על המוות יכולה גם להרגיע את האדם ולגרום לו להרגיש פחות לחוץ ופחות רגיש, ומצד ... איך לקחת את החיים בקלות? איך להתמודד עם פחד מהמוות? איך לא להילחץ מדברים? האם החיים הם מחלה סופנית? איך להתייחס לחיים כמשחק? האם המוות מפחית לחץ? ...
אויב או אוהב, האם להתייחס בכבוד לאוייב? האם לכבד את האויב? איך לנצח את האוייב? האם להתייחס לאויב בכבוד? איך להתייחס לכוחו של האויב? זלזול בכוחו של האוייב, יעוץ פוליטי, לקרוא לכלב בשמו, לנצח את הטרור, כבוד ראש הממשלה, שכנוע פוליטי
אויב או אוהב, האם להתייחס בכבוד לאוייב? האם לכבד את האויב? איך לנצח את האוייב? האם להתייחס לאויב בכבוד? איך להתייחס לכוחו של האויב? זלזול בכוחו של האוייב, יעוץ פוליטי, לקרוא לכלב בשמו, לנצח את הטרור, כבוד ראש הממשלה, שכנוע פוליטי
... או אוהב, האם להתייחס בכבוד לאוייב? האם לכבד את האויב? איך לנצח את האוייב? האם להתייחס לאויב בכבוד? איך להתייחס לכוחו של האויב? זלזול בכוחו של ... שמכילה שתי גישות שונות לגבי כיבוד האויב. הוא מסביר כי יש להבין את משמעות הכיבוד לפי ההקשר שבו אנו נמצאים, ואם אנו עוסקים במלחמה או במאבק, יש להתייחס לאויב בכבוד אך בדרך שונה. מהו כיבוד ... לנצח. מהו כיבוד אישי של האויב? הסבר שני אליעד מציע בהקשר של כיבוד האויב באופן אישי. במובן הזה, הוא מתייחס לאויב ברמה האנושית, שבה יש להימנע מהתנהגות של פייסנות או יחס מכבד. לדבר על האויב בנימוס, להתפייס איתו או לשדר לו יחס חיובי - כל אלו לא מתאימים למצב ... לקרב, האויב שלך הוא אויב. לא מדובר במישהו שצריך לכבד אותו באופן אישי. אליעד מסביר כי השאיפה במלחמה היא לא לנסות למצוא דרכים לפייס את האויב או להתייחס אליו בנימוס. ברגע שהאויב הפך לאויב, ... ולא מועיל. אויב לא מכבדים הוא העיקרון המרכזי כאן. אם אתה נמצא במלחמה, יש לכבד את האויב רק במובן של הערכת כוחו, ולא בכבוד אישי כלפיו. האם אפשר להתייחס לאויב בכבוד מבחינה אסטרטגית? אליעד מבהיר כי כאשר אתה מתכנן להתמודד עם אויב, עליך לכבד אותו במובן של להבין את כוחו, להעריך את יכולותיו ואת האמצעים שברשותו. עם זאת, עליך להימנע להתייחס אליו בכבוד ברמה האישית. הוא מציין כי ... בכוח של האויב - זהו עקרון בסיסי שעליו יש להקפיד כאשר אתה מתמודד מול אויב. עם זאת, יש גם פירוש נוסף לכיבוד האויב - זהו כיבוד במובן של יחס אישי, התנהגות בנימוס, פייסנות או דיבורים ... להתפייס איתו אינו נכון במצבים של מלחמה. כאשר אתה נמצא במלחמה, האויב הוא אויב, ואין מקום לכיבוד אישי. אויב, לא מכבדים - הכוונה כאן היא שלא ניתן להתייחס אליו בכבוד אם אתה נמצא במלחמה איתו. ...
נקמה וסליחה, איך לא לרצות לנקום? איך לסלוח למי שפגע בך? איך לא להיפגע מאנשים? איך לסלוח לאנשים? איך לוותר על הרצון לנקמה? איך להתייחס לבן אדם כמו לרובוט? למה מישהו פגע בי? עובדות ופירושים, למה אני נפגע מאנשים? בחירה חופשית
נקמה וסליחה, איך לא לרצות לנקום? איך לסלוח למי שפגע בך? איך לא להיפגע מאנשים? איך לסלוח לאנשים? איך לוותר על הרצון לנקמה? איך להתייחס לבן אדם כמו לרובוט? למה מישהו פגע בי? עובדות ופירושים, למה אני נפגע מאנשים? בחירה חופשית
... וסליחה, איך לא לרצות לנקום? איך לסלוח למי שפגע בך? איך לא להיפגע מאנשים? איך לסלוח לאנשים? איך לוותר על הרצון לנקמה? איך להתייחס לבן אדם כמו לרובוט? למה מישהו פגע בי? ... אולי אין סיבה לקחת את זה באופן אישי. אותו עיקרון חל גם כאשר פוגע בנו אדם אחר - אנחנו יכולים לבחור להסתכל עליהם כעל רובוטים חסרי בחירה חופשית, שנוהגים לפעול על פי תכנות פנימי של דפוסים אוטומטיים. האם ... שהפגיעה נובעת מההבנה שמישהו לא העריך אותך, לא שם אליך? אליעד מציין כי רבים עשויים להרגיש פגועים יותר כאשר הם תופסים את המעשה כפוגע בכבודם או בעבודת התנהגותם, מאשר בגלל אובדן הדבר עצמו. יש גם ... ונוכל להתמודד עם הכאב בצורה בריאה יותר. הכלים שמציע אליעד כוללים את ההבנה שמדובר במצבים שמחוץ לשליטתנו, ושבמקום להתמקד בפגיעות האישיות, אפשר פשוט להתייחס לכל מצב בצורה אובייקטיבית יותר, ולהפסיק ... לא לרצות לנקום במי שפגע בכם? בן אדם פגע בכם, עשה לכם רע, פגע בכם בצורה קשה - איך אפשר לא לרצות לנקום בו? קודם כל, חשוב להבהיר שאין כאן עמדה בעד או נגד נקמה. אם מישהו רוצה לנקום - זו זכותו, ואם ... ההרגשה. לדוגמה, אם נחתכת מסכין - האם תחשבו על כך שמישהו חתך אתכם בכוונה, או שפשוט נחתכתם מחפץ חד? אותו עיקרון חל גם כאשר נפגעים מאנשים אחרים. אפשר להתייחס לפוגע כאילו הוא רובוט שפועל מתוך תכנות ... המשמעות שלה? למשל, אם מישהו גנב מכם כסף, מה יפגע בכם יותר - עצם העובדה שהכסף נעלם, או התחושה שמישהו זלזל בכם ולא התחשב בכם? יש אנשים שאפילו יעדיפו להאמין שנגנבו מאשר להפסיד כסף בגלל רשלנותם, כדי ... איך לסלוח למישהו, האם כדאי לנקום, איך להפסיק לכעוס, איך להתמודד עם פגיעות רגשיות ועוד נושאים רבים אחרים. חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. להתייחס למישהו כמו לדומם, להתייחס למישהו כמו לחפץ דומם, להתייחס למישהו כמו לחסר בחירה חופשית ...
כסף ומשחק החיים, מהו המשחק של הכסף? דין פרוטה כדין מאה, למה לרצות כסף? כסף ואושר, מה רע בלהיות עשיר? להתעקש על הכסף, לבקש הנחה מהמוכר, לייחס משמעות לכסף, לא לאבד את משמעות הכסף, איך להתייחס לחיים כמשחק? לתת משמעות לכסף
כסף ומשחק החיים, מהו המשחק של הכסף? דין פרוטה כדין מאה, למה לרצות כסף? כסף ואושר, מה רע בלהיות עשיר? להתעקש על הכסף, לבקש הנחה מהמוכר, לייחס משמעות לכסף, לא לאבד את משמעות הכסף, איך להתייחס לחיים כמשחק? לתת משמעות לכסף
... ומשחק החיים, מהו המשחק של הכסף? דין פרוטה כדין מאה, למה לרצות כסף? כסף ואושר, מה רע בלהיות עשיר? להתעקש על הכסף, לבקש הנחה מהמוכר, לייחס משמעות לכסף, לא לאבד את משמעות הכסף, איך להתייחס לחיים כמשחק? לתת משמעות לכסף האם הגיוני להתווכח על 10 אגורות? האם זה הגיוני להתווכח עם מוכר על סכום פעוט כמו 10 אגורות או לטרוח לחפש מוצר שזול ב - 10 אגורות במקום אחר? אליעד נותן דוגמה ... מדוע להתעקש על כסף גם כשאתה עשיר מאוד? אליעד מסביר שלכן הגיוני שאדם עשיר מאוד, שמבחינתו באמת אין חשיבות ל - 10 אגורות מבחינה כלכלית, עדיין יתעקש עם המוכר בסופר על ההפרש הזעום הזה. הסיבה לכך היא לא הצורך הכלכלי, אלא הרצון לשמור על משמעות המשחק של ... עלול להרגיש סוג של הקלה ושחרור, אבל הוא יאבד את ההנאה שבלהשיג כסף, את התחושה של המרדף, את הכיף של המשחק, ובסופו של דבר גם את ההתרגשות הכללית מהחיים. איך להתייחס לחיים כמשחק? ההתייחסות לחיים כמשחק פירושה להבין שכל תחום בחיים הוא סוג של משחק עם כללים ... של הכסף? למה חשוב לתת משמעות לכסף? האם כסף עושה אנשים מאושרים? מה רע בלהיות עשיר? למה אנשים מתווכחים על סכומים קטנים? האם הגיוני להתמקח על 10 אגורות? איך להתייחס לחיים כמשחק? האם הגיוני להתווכח על 10 אגורות? שלום חברים, האם הגיוני להתווכח עם המוכר על 10 אגורות או לחפש מוצר שזול יותר ב - 10 אגורות? לדוגמה, אם אתה קונה תפוחים ובמקום אחד המחיר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להגיב ללקוח שאומר שהוא ראה עליך דברים טובים בצאט גי פי טי? מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? איך לגרום ללקוח להאמין בך? איך להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך להתייחס לדעה של צאט גי פי טי? צאט גי פי טי כמקור סמכות, האם לסמוך על צאט גי פי טי? ביקורת של צאט גי פי טי, יהללך זר ולא פיך, לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה, לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: כמו איש מקצוע, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: כמו איש מקצוע, איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ אישי מומלץ, אימון אישי למציאת זוגיות, מאמן אישי לחיים בנושא כמו איש מקצוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5781 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 12:45:14 - wesi1