אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כיצד לנהל? ✔פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית
למה חשוב להגדיר מראש את מטרת הפגישה ואת הנושאים שידונו בה?

אליעד כהן מסביר, שכאשר אנחנו קובעים פגישה או מוזמנים לפגישה, ישנה חשיבות רבה בהגדרת מטרתה והנושאים המדויקים שעליהם מתכוונים לדבר. הוא מדגיש שפעמים רבות אנו מקבלים זימונים לפגישות, מבלי שנכתב בהם מראש על מה הפגישה, דבר שעלול לגרום לבעיות רבות כמו בלבול, חוסר מוכנות, או בזבוז זמן. למשל, קורה שאדם מגיע לפגישה ומגלה רק במהלכה שהפגישה כלל לא רלוונטית עבורו, או שהוא לא הכין מראש את מה שהיה צריך להכין, משום שלא קיבל מידע ברור מראש.

לדוגמה, אדם מוזמן לפגישה בנושא מסוים. אם היה יודע מראש את מטרתה המדויקת, היה יכול להכין שאלות ספציפיות, או לחילופין, היה יכול להבין שאולי עדיף שלא יגיע כלל משום שאין בפגישה זו שום תרומה עבורו. לכן, אליעד כהן ממליץ שכאשר מזמנים פגישה, תמיד לפרט את המטרה ואת הנושאים שעל הפרק.

כיצד פירוט מטרות הפגישה משפיע על המשתתפים?

כאשר קובעים פגישה עם פירוט ברור של מטרת הפגישה ונושאיה, המשתתפים יכולים לקבל החלטה מושכלת יותר לגבי השתתפותם. הפירוט מאפשר להם:
  • להחליט האם הפגישה רלוונטית עבורם או לא.
  • להגיע מוכנים עם שאלות או מידע רלוונטי לפגישה.
  • להעריך האם הפגישה מחייבת הגעה בזמן או שהם יכולים לאחר מעט, בהתאם לחשיבות שלה עבורם.
  • לחסוך זמן יקר באמצעות הכנה מראש.
למשל, אדם שמקבל זימון לפגישה בנושא "שיפור תהליכי עבודה בארגון", יבין מראש שכדאי שיכין נתונים, דוחות או רעיונות לשיפור תהליכים. ללא פירוט כזה, האדם עלול להגיע לא מוכן והפגישה תהיה פחות יעילה.

איך נכון לנהל את הפגישה עצמה?

מעבר לחשיבות הזימון והפירוט מראש, אליעד כהן מסביר גם את החשיבות בניהול נכון של הפגישה עצמה. ניהול נכון מתחיל כבר בתחילת הפגישה: המנהל צריך לפתוח את הפגישה בצורה מסודרת, להבהיר שוב את מטרת הפגישה ואת הנושאים שעל הפרק, ולוודא שלכל המשתתפים יש הבנה ברורה לגבי מטרתה.

במהלך הפגישה, חשוב שהמנהל יפקח על מהלך הדיון באופן אקטיבי, כדי לשמור על המיקוד ולהימנע מהסחות דעת. אם השיחה מתחילה לסטות לנושאים לא רלוונטיים, תפקידו של מנהל הפגישה להחזיר את הדיון למסלול הנכון. אליעד מדגיש שחשוב לא רק לפתוח את הפגישה בצורה ברורה, אלא גם לעקוב תוך כדי הפגישה אחרי התקדמותה - לוודא שכל נושא נדון בצורה מלאה, אך מבלי להתעכב זמן רב מדי על פרטים שאינם חשובים או שאינם רלוונטיים לנושא המרכזי.

לדוגמה, אם בפגישה בנושא תכנון פרויקט מסוים מתחילים לדבר על עניין צדדי ולא חשוב, המנהל צריך להתערב ולהחזיר את כולם למטרת הפגישה המקורית. כך הפגישה נשארת עניינית, ממוקדת ויעילה.

מה החשיבות של פירוט מטרות הפגישה וניהול יעיל שלה מבחינה ארגונית?

אליעד מדגיש שהיתרונות הארגוניים של פירוט מטרות וניהול נכון הם רבים:
  • חיסכון בזמן של המשתתפים, על ידי כך שכל משתתף מגיע מוכן ומודע לחשיבות הפגישה.
  • שיפור האפקטיביות של הארגון, על ידי מניעת פגישות לא יעילות ובזבוז משאבים יקרים של עובדים ומנהלים.
  • שיפור התקשורת והבהירות בארגון, שכן כל עובד יודע מראש מה מצופה ממנו ומה הוא אמור להביא לפגישה.
בנוסף, הוא מסביר שבניהול פגישה אפקטיבית המשתתפים מרגישים שזמנם מוערך ונעשה בו שימוש נכון, מה שתורם גם לאווירה ארגונית חיובית ויעילה יותר.

לסיכום, מה צריך לזכור כשקובעים ומנהלים פגישות?

כאשר מזמנים פגישה, תמיד לציין באופן ברור את מטרתה ואת נושאיה המרכזיים. במהלך הפגישה עצמה, חשוב להקפיד על ניהול מדויק, לשמור על מיקוד ברור ולהחזיר את הדיון למסלולו בכל פעם שהוא סוטה מהנושא העיקרי. באמצעות כך, ניתן לנהל פגישות בצורה יעילה, למנוע בזבוז זמן, ולהפוך את הפגישות למשאב משמעותי ויעיל בארגון.
מהם הצעדים החשובים לקביעת פגישה בצורה יעילה?

כשקובעים פגישה, חשוב ביותר לציין מראש את מטרת הפגישה ואת הנושאים שיתפרסו במהלך השיחה. לעיתים קרובות, אנו מקבלים זימונים לפגישות ללא שום הסבר על מטרת הפגישה או נושאיה, דבר שעלול לגרום לבלבול ולבזבוז זמן. לדוגמה, אם איננו יודעים מראש על מה הפגישה, אנחנו עלולים להגיע אליה לא מוכנים או לגלות בזמן הפגישה שהיא אינה חשובה או רלוונטית עבורנו.

מהם היתרונות של זימון פגישה עם פירוט על מטרת הפגישה?

כשהזימון לפגישה כולל את מטרת הפגישה ואת הנושא העיקרי שלה, המשתתפים יכולים להחליט אם הם מעוניינים להשתתף, אם הם צריכים להכין משהו מראש, ואם יש שאלות ספציפיות שברצונם לשאול. המידע הזה מאפשר גם למשתתפים להעריך אם הם יכולים להתעכב או אם עליהם להגיע בזמן. בסופו של דבר, זימון כזה משפר את יעילות הפגישה ומונע בזבוז זמן.

איך כדאי לנהל פגישה?

מעבר לכך, חשוב לדעת כיצד לנהל את הפגישה עצמה. על המנחה להגדיר מראש את מטרת הפגישה, להסביר את הנושא שלה ולוודא שלכל המשתתפים יש הבנה ברורה על מה מדובר. תוך כדי הפגישה, על המנחה להיות מודע למהלך השיחה ולוודא שהדיון נשאר ממוקד בנושא, מבלי להיתקע בנושאים שאינם קשורים.

לסיכום, כשמזמנים פגישה, כדאי תמיד לציין את מטרת הפגישה ואת נושאיה. במהלך הפגישה, חשוב להקפיד על ניהול נכון כדי לשמור על המיקוד ולוודא שהדיון יעיל ומועיל.
ייעול פגישות, איך קובעים פגישה? לרשום מהם נושאי הפגישה, מטרת הפגישה, לזמן לפגישה, מה הן מטרות הפגישה? יעוץ ארגוני, המטרה של הפגישה, קביעת פגישה
הימנעות לקבוע פגישה תהליכים אפקטיבי חשיבות החלטיות יעוץ למנהלים לנהל פגישות צריך לזכור למה המוצר כל כך יקר לתכנן איך לזמן לפגישה איך לנהל איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לנהל פגישה איך לקבוע איך לקבוע פגישה איך מנהלים פגישה ארגון הן מטרות הפגישה התייעלות התייעלות ארגונית זימון לפגישה זמן יועץ יעוץ יעוץ למנהלים כיצד לנהל כיצד לנהל עובדים לזמן לפגישה למנהלים לנהל לנהל דיון לנהל דיונים לנהל זמן לנהל עובד לנהל עובדים לנהל פגישה לנהל פגישות לקבוע לקבוע פגישה מה הנושאים של הפגישה מטרות מטרות הפגישה מנהל מנהלים מנהלים פגישה ניהול ניהול דיון ניהול דיונים ניהול זמן ניהול עובד ניהול עובדים ניהול פגישה ניהול פגישות עובד עובדים פגישה פגישות קביעת פגישות תכלית
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
... עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את מה שהסברת להם? כאשר מנהל מסביר משהו לעובדים שלו, ... וכך לחשוף את העובד לחשיבות ההדדית של העניין, ולהפוך את אי - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד לא ...
ניהול / לנהל / מנהל - הכל כולל הכל על ניהול / לנהל / מנהל - רשימת כל הנושאים
... עבודה מנהל עצלן מנהל שהוא מנהיג מנהלים מנהלים בארגון אחריות ניהולית אחריות של מנהל איך לבחור מנהל? איך לגרום למנהל? איך לדבר עם המנהל? איך לנהל? איך לנהל את איך לנהל את הזמן? איך לנהל את השכל? איך לנהל דו שיח? איך לנהל דיון? איך לנהל דיון ביעילות? איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיונים עם עצמך? איך לנהל מנהלים? איך לנהל משא ומתן? איך לנהל נכון עובדים? איך לנהל עובדים? איך לנהל עסק? איך לנהל עסק מצליח? איך לנהל שיחה? איך לנהל שיחה חיובית? איך לנהל שיחה נכון? איך לנהל שיחה נעימה? איך לנהל שיחה עם הבוס? איך לראיין מנהל? איך מנהלים ... עובדים יכולות ניהול יכולת ניהול משא ומתן יעוץ אישי למנהלים יעוץ למנהלים יעוץ לנהל עובדים יעוץ מנהלים יעוץ ניהולי כושר ניהול שיחה כיצד לנהל? כיצד לנהל עובדים? כישורי ניהול ...
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
... עצמו בצורה אפקטיבית. ברגע שתלמד לנהל את עצמך, תוכל להתמודד עם כל אתגר ניהולי שתיתקל בו, בין אם מדובר בניהול עובדים או בניהול עסק. למה כולם מנהלים? איך לנהל עובדים? מהו אופי של מנהל טוב? איך להיות מנהל מוצלח? ניהול עסק מאפייני מנהל טוב האם כל אחד מתאים להיות ... עובדים - המנהל צריך לדעת כיצד לתקשר איתם ולהוביל אותם לעבר המטרות. לסיכום, כל אדם יכול וצריך להיות מנהל, וזה לא עניין של אם הוא מתאים, אלא של ללמוד כיצד לנהל את עצמו. ברגע שהיכולת לנהל את עצמך קיימת, תוכל לנהל גם צוותים, עסקים ואנשים אחרים בהצלחה. למה כולם מנהלים? איך לנהל עובדים? מהו אופי של מנהל טוב? איך להיות מנהל מוצלח? ניהול עסק מאפייני מנהל טוב האם כל אחד מתאים להיות ... המשאבים העומדים לרשותך ולנהל את הדרך בה אתה משתמש בהם על מנת להשיג את מטרותיך. כל אדם, בין אם יש לו שתי ידיים ובין אם יש לו עשרה אצבעות, יכול ללמוד כיצד לנהל טוב יותר. אם היו נותנים לך יותר ידיים, היית לומד לנהל את הידיים הנוספות, באופן דומה, אם היו לך יותר ... לנהל את עצמך בצורה אפקטיבית, תוכל להתמודד עם כל אתגר ניהולי שיתעורר. ניהול אישי שיטות ניהול ניהול עובדים מאפייני מנהל טוב ניהול עסק למה כולם מנהלים? איך לנהל עובדים? מעובד למנהל, תפקיד ניהולי, למי מתאים לנהל? מהו אופי של מנהל טוב? האם האופי שלך מתאים לתפקיד ...
איך לקרוא אנשים? איך לקרוא בין השורות? איך להרגיש אנשים? איך לנתח אנשים? איך להבין אנשים? איך לשתול מחשבות? מיומנות שיחה, כישורי שיחה, איך לנהל משא ומתן? משמעות המילים, NLP
איך לקרוא אנשים? איך לקרוא בין השורות? איך להרגיש אנשים? איך לנתח אנשים? איך להבין אנשים? איך לשתול מחשבות? מיומנות שיחה, כישורי שיחה, איך לנהל משא ומתן? משמעות המילים, NLP
... איך להרגיש אנשים? איך לנתח אנשים? איך להבין אנשים? איך לשתול מחשבות? מיומנות שיחה, כישורי שיחה, איך לנהל משא ומתן? משמעות המילים, NLP איך לקרוא אנשים ולהבין את משמעות המילים? ההרצאה עוסקת בכישורי שיחה וביכולת ... טוב יותר את כוונותיו של הצד השני. איך לקרוא בין השורות? הבנת משמעות המילים כישורי שיחה ניתוח אנשים כיצד לנהל משא ומתן? מה זה NLP? ההרצאה עוסקת בכישורי שיחה, איך להבין את משמעות המילים, לקרוא בין השורות ולנתח את מה ... באמצעות שפת גוף או מילים לא ישירות. איך לקרוא בין השורות? הבנת משמעות המילים כישורי שיחה ניתוח אנשים כיצד לנהל משא ומתן? מה זה NLP? ...
מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני
מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני
... טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך ... לבדוק את הנוהל או את ביצועו מחדש. בשורה התחתונה, אליעד כהן מציין שהמטרה המרכזית של מנהל טוב היא לוודא שהטעויות לא יחזרו, ובכך להוביל לשיפור מתמיד בארגון. מניעת טעויות בעבודה כיצד לנהל עובדים שיפור נהלי עבודה הדרכה והכוונה בעבודה הפקת לקחים מהטעויות איך ניתן למנוע טעויות של עובדים ולנהל ... אלא גם בתהליך מתמשך של שיפור וייעול התהליכים בתוך הארגון. בסופו של דבר, המטרה היא למנוע חזרה על טעויות, ובכך לשפר את הביצועים הכלליים של הצוות והארגון. מניעת טעויות בעבודה כיצד לנהל עובדים שיפור נהלי עבודה הדרכה והכוונה בעבודה הפקת לקחים מהטעויות ...
ספקים ונותני שירות, למה לא לסמוך על הספקים שלך? למה לא לסמוך על נותני שירות? איך לנהל עסק? לסמוך על העובדים, אינטרסים בניהול עסקים, על מי אפשר לסמוך בעסקים? למה לסמוך רק על עצמך? לסמוך על נותן שירות, לסמוך על ספק, אימון לעסקים
ספקים ונותני שירות, למה לא לסמוך על הספקים שלך? למה לא לסמוך על נותני שירות? איך לנהל עסק? לסמוך על העובדים, אינטרסים בניהול עסקים, על מי אפשר לסמוך בעסקים? למה לסמוך רק על עצמך? לסמוך על נותן שירות, לסמוך על ספק, אימון לעסקים
... לסמוך על הספקים שלך? למה לא לסמוך על נותני שירות? איך לנהל עסק? לסמוך על העובדים, אינטרסים בניהול עסקים, ... עסקים בצורה חכמה עבודה עם ספקים ונותני שירות כיצד לנהל עובדים בעסק אחריות אישית בעסקים הימנעות מטעויות ... עסקים בצורה חכמה עבודה עם ספקים ונותני שירות כיצד לנהל עובדים בעסק אחריות אישית בעסקים הימנעות מטעויות ...
ניהול דיונים, איך לנתח דברים? איך לברר מה האמת? מה לעשות כשלא מסכימים? איך ליצור הסכמה? על מה כן מסכימים? על מה בטוח מסכימים? לא לשאול שאלות מורכבות, לשאול שאלות פשוטות, לפרק שאלה לגורמים, להסכים על העובדות, להתווכח על הפירושים
ניהול דיונים, איך לנתח דברים? איך לברר מה האמת? מה לעשות כשלא מסכימים? איך ליצור הסכמה? על מה כן מסכימים? על מה בטוח מסכימים? לא לשאול שאלות מורכבות, לשאול שאלות פשוטות, לפרק שאלה לגורמים, להסכים על העובדות, להתווכח על הפירושים
... ליצור הסכמה? על מה כן מסכימים? על מה בטוח מסכימים? לא לשאול שאלות מורכבות, לשאול שאלות פשוטות, לפרק שאלה לגורמים, להסכים על העובדות, להתווכח על הפירושים איך לנהל דיון נכון ולהגיע לאמת? אליעד כהן מסביר בהרחבה כיצד לנהל דיונים בצורה נכונה ומועילה, בין אם מדובר בשיחה עם אדם אחר ובין אם בשיחה עם עצמך, במטרה להגיע לאמת. הוא מדגיש כי הבעיה המרכזית בדיונים נובעת מכך שאנשים רבים ... הם צריכים לוודא תחילה ששניהם מסכימים שיש בכלל שולחן, ואחר כך לשאול שאלות בסיסיות יותר כמו מהו שולחן?, ורק אז לבדוק מה המחלוקת ביניהם לגבי המושג הזה. כיצד לנהל ויכוח עם עצמך? אליעד מבהיר שהעיקרון הזה נכון גם כשאדם מנהל דיון פנימי עם עצמו. אם מישהו שואל את עצמו האם אני רוצה להתחתן או להתגרש?, עליו ליצור מחלוקת פנימית ... מרובים. לשאול תמיד במה תלוי סדר השאלות לפני שמתחילים לענות. להפשיט שאלות מורכבות עד לרמת הבסיס. לוודא שכל המשתתפים בדיון מפרשים את הטענה באותו אופן. איך לנהל דיון נכון? איך לבדוק אם טענה נכונה? למה חשוב לפרק שאלות לגורמים? איך ליצור הסכמה בדיון? איך להימנע מטעויות בדיונים? איך לדעת מה השאלה הנכונה? איך לפשט שאלות מורכבות? האם יש הסכמה על העובדות? חוסר הסכמה על עובדות או פירושים, לא להסכים על עובדה עם מספר פירושים, האם יש מספר פירושים אפשריים? איך לנהל דיונים עם עצמך? איך ליצור מחלוקת עם עצמך? האם משהו נכון? איך לדעת האם טענה נכונה? דיבייט, למה משהו הנכון? מהי התשובה הנכונה? על מי מוטל נטל ההוכחה בדיון? צריך ...
איך להצליח בחיים בכל תחום? איך להצליח בכל תחום? סודות ההצלחה, חוקי ההצלחה בכל תחום, להצליח בתחום אחד ולא להצליח בתחום אחר, להצליח בעסקים, להצליח בזוגיות, להצליח לפתור בעיות, הדרך להצליח בכל תחום היא אותה הדרך
איך להצליח בחיים בכל תחום? איך להצליח בכל תחום? סודות ההצלחה, חוקי ההצלחה בכל תחום, להצליח בתחום אחד ולא להצליח בתחום אחר, להצליח בעסקים, להצליח בזוגיות, להצליח לפתור בעיות, הדרך להצליח בכל תחום היא אותה הדרך
... שונים? היכולת להבין את עקרונות החשיבה מאחורי הצלחה מאפשרת לאדם להצליח בתחומים שונים. ההצלחה לא נובעת רק ממעשים נכונים אלא גם מהבנה של עקרונות החשיבה המהותיים שמובילים לתוצאה טובה. מי שמבין כיצד לנהל את הקונפליקטים בחייו, יוכל להצליח בכל תחום בו הוא פועל. הצלחה בעסקים ... בניסיון לחבר בין שני גורמים או להפריד ביניהם, לייצר איזון במערכת יחסים כלשהי. כשמבינים את הרעיון הבסיסי הזה לעומק, מגלים שהכל עובד על פי עיקרון דומה: יש כוחות מנוגדים או משלימים, וצריך לדעת כיצד לנהל את האינטראקציה ביניהם. מי שמבין את היסוד הזה לעומקו, יכול להצליח בכל ...
איך לדבר על שכר? כמה כסף לבקש? איך לתמחר מוצר? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור את עצמך? מהן דרישות השכר שלך? דיון על שכר, כמה כסף אני רוצה? איך להצליח במקום עבודה?
איך לדבר על שכר? כמה כסף לבקש? איך לתמחר מוצר? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור את עצמך? מהן דרישות השכר שלך? דיון על שכר, כמה כסף אני רוצה? איך להצליח במקום עבודה?
... עבודה או לדיון על שכר, מתעוררת השאלה כיצד לנהל בצורה נכונה את השיחה הזו. אליעד כהן מציג את הקושי העיקרי של שכירים: איך לענות על השאלה כמה כסף אתה רוצה?, מבלי להיראות תאב בצע ... לקבל אינדיקציה מדויקת לשווי השוק שלו. כיצד לנהל את הראיון בגישה אסטרטגית של מכירה? אליעד מדגיש את החשיבות של שינוי התפיסה: במקום להרגיש שהמעסיק עושה לך טובה כשהוא מגייס אותך ... על שכר בראיון עבודה? איך לתמחר מוצר? איך לנהל משא ומתן על שכר? איך למכור את עצמך? כיצד להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב כמו עצמאי בראיון עבודה? איך לדבר על שכר בראיון עבודה? ...
לרצות כבוד, לאהוב כבוד, לשנוא כבוד, גאווה, ענווה, סכנת נפשות, לחנך ילדים, לרצות לקבל כבוד, אגו, פגיעה באגו, פגיעה בכבוד, ליקוטי מוהרן ח"א קלא, חינוך ילדים, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב
לרצות כבוד, לאהוב כבוד, לשנוא כבוד, גאווה, ענווה, סכנת נפשות, לחנך ילדים, לרצות לקבל כבוד, אגו, פגיעה באגו, פגיעה בכבוד, ליקוטי מוהרן ח"א קלא, חינוך ילדים, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב
... לבין הסובבים אותו ומובילה להתרחקות מהמציאות האמיתית והבריאה. כיצד לנהל את הצורך בכבוד? במהלך ההרצאה אליעד ... כדי להיות צנוע, וזהו גם הצעד הראשון להגיע לענווה אמיתית. כיצד לנהל את הקשרים עם ילדים? אליעד מציין ... עוסקת גם בשאלה האם הכבוד יכול להיות מקור לנזק כשלא יודעים איך לנהל אותו נכון. אליעד מסביר שלפעמים, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: כיצד לנהל?, איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: כיצד לנהל?, איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצר לזוגיות, מטפל, מאמן אישי טלפוני בנושא כיצד לנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5000 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 20:20:47 - wesi1