חייזרים, חוצנים, עבמים, חיים חוץ ארציים, חיים בחלל החיצון, האם יש חיים בחלל? יצורים חיים בחלל, מדע, האם קיימים חייזרים? יקומים מקבילים, חיים תבוניים, חיים מחוץ לכדור הארץ, חייזרים האם הם קיימים האם קיימים חייזרים ...
...גם לתופעה נפוצה שבה אנשים מתחמקים מללמד אחרים, בתירוצים שונים כמו: אין לי זמן, אני לא פנוי לזה כרגע, וכדומה. הוא מציין שאנשים נוטים להתחמק מכיוון שהלימוד לאחרים חושף את נקודות החולשה ואת אי - ההבנות שלהם עצמם. לפי דבריו, ללמד אחרים הוא תהליך שדורש מאמץ שכלי משמעותי וחשיפה של המקומות שבהם אולי האדם עצמו לא הבין את החומר עד הסוף. התהליך הזה הוא מאתגר ולפעמים גם מביך עבור המורה, משום שהוא מציב אותו במבחן של ממש מול התלמידים שלו. מה המשמעות של הפצה רוחנית באמצעות לימוד לאחרים? אליעד מתייחס גם להיבט...
...שוכח שבעקבות אותו הטוב יבוא אחר כך רע, וכאשר הוא מרגיש רע, הוא שוכח שבעקבות הרע יבוא שוב טוב. השכחה הזאת היא הגורם לכך שהמוח ממשיך לייצר תחושות של טוב ורע. אליעד מדגיש כי אם האדם היה חושב כל הזמן בצורה הגיונית, הוא לא היה מסוגל להרגיש טוב או רע, כי הוא היה זוכר שבסופו של דבר הכל מתאזן. איך לזכור את הרע בזמן שמרגישים טוב ואת הטוב בזמן שמרגישים רע? לפי אליעד כהן, המפתח ליציאה מהמעגל האינסופי של תחושת הטוב והרע הוא לזכור תמיד, ברגעים של טוב, את הרע שיגיע אחר כך, וברגעים של רע, לזכור את הטוב שיבוא בהמשך...
...אם האדם ישתחרר מהתחושה הזו, הוא יוכל לבחור להתאים עצמו לחברה, לא מתוך כפייה, אלא מתוך הבנה. מדוע להתנהג לפי החוקים גם כשאין הסבר הגיוני ברור? ישנם חוקים חברתיים שלעיתים לא ניתן להסבירם באופן הגיוני, בדיוק כפי שישנם חוקים במשחקים, למשל בשש - בש. למה דווקא ככה ולא אחרת? כי אלה חוקי המשחק. מי שרוצה להשתתף במשחק, חייב לכבד את החוקים. באותה מידה, אדם שלא רוצה לכבד את חוקי החברה, יכול למצוא לעצמו חברה אחרת שבה החוקים שונים. אולי בעתיד הוא יוכל לטוס לכוכב אחר שבו אנשים הולכים על ארבע, אבל כל עוד הוא חי...
...היה כן רוצה שיפטרו אותו, היה מרגיש מאושר לכן יש להבין שזה קשור ברצונות של האדם, ולא במה שקורה באמת. אם נתבונן, כשאדם נולד, אין לו רצונות, חוץ מרצונות בסיסיים של שינה ואכילה, שאלו רצונות לשמירת הבריאות נאמר. אבל ככל שהאדם גדל, הרצונות גדלים איתו, רוצה כסף כזה, ורוצה הערכה וכבוד, משפחה ועוד. וכשהיה צעיר מאד לא רצה את הדברים הללו, לילד הקטן לא שינה אם זה בצבע כזה, או נראה באופן זה או אחר, כל דבר שהוא. כולם התחילו בנקודה שווה שלתינוק שלא שינה לו באמת איזה צבע וכדומה. רק שהאדם התבגר, פתאום אכפת לו איזה...
...אחת. אבך אנחנו כרגע נדבר מהפרספקטיבה שבה אלוהים כן ברא את העולם, נניח לצורך העניין שאלוהים כן ברא את העולם, ויש אלוהים ועולם, ונשאל שאלה: האם אלוהים בחר לברא את העולם? לכאורה כן, ברור, הרי הוא בחר לברא אותו והיה יכול לא לברא אותו. ומה שאמרתי עכשיו כמו שרבנים אומרים, כמובן שלא שמים לב לכשל במשפט: זה שהוא יכל לברא אותו או לא לברא אותו, זה לא אומר שהוא בחר לברא אותו! אני עכשיו יכול להשאיר את היד במקום ויכול להזיז אותה, אבל זה לא אומר שאני בחרתי לעשות את זה. ויכול להיות שאלוהים הוכרח לברא אותו. זה כמו...
...בדקנו את העובדות סבבה. אבל מה פה לא נכון בסיפור כשהאישה אומרת אני לא רוצה אותך כי בגדת בי זאת לא האמת אז קודם כל זאת לא האמת קודם כל כשאישה אומרת אני לא רוצה אותך כי בגדת בי זאת לא האמת. ש: נכון לא רוצה אותך כי בגדת בערך העצמי שלי. אליעד: נכון וזאת גם לא האמת עכשיו למה זאת לא האמת מסיבה אחרת קודם כל כי אם אתה רוצה משהו או לא זה תמיד ביחס לעתיד זה אף פעם לא ביחס לעבר גם אם היא הייתה אומרת אני לא רוצה אותך כי בגדת בי השפלת אותי גרמת לי להרגיש חסרת ערך זה וזה זאת גם לא האמת, האמת זה תמיד ביחס לעתיד...
...מידה. שלב שלישי: להפוך גם את ההיגיון הפנימי של המשפט. למשל, המשפט טוב לעבוד כי כסף מגדיל את המשאבים שלי, יהפוך להיות גם רע לעבוד כי כסף מגדיל את המשאבים שלי. האדם חייב להבין בצורה עמוקה ומשכנעת כיצד אותו טיעון לוגי יכול לתמוך בשני ההפכים. שלב רביעי: להמשיך את התהליך הלאה, להרחיב את החקירה לשכבות עמוקות יותר, למשל לבדוק מה טוב ומה רע בכסף, מה טוב ומה רע במשאבים, וכך הלאה, עד שבסופו של דבר התפיסה מתאזנת לחלוטין. מה קורה כשהשכל מגיע לסוף התהליך של חקירת ההפכים? אליעד מסביר שבסוף התהליך השכל מגיע למצב...
...לפי הגישה הזו, המטרה היא לעודד את האדם להתאמץ באופן מרבי, ללא קשר לתוצאה המספרית המיידית. מתי כן כדאי להציב יעדים מספריים של מכירות? למרות שאליעד כהן ממליץ בדרך כלל על הצבת יעדי מאמץ, הוא מציין מספר מקרים שבהם הגיוני להציב יעדים מספריים של מכירות: כאשר האדם מרגיש חוסר מוטיבציה או במצב רוח ירוד בבוקר, והיעד המספרי משמש כאמצעי להכניס אותו לתהליך המאמץ. כשהיעד המספרי משמש ככלי משחקי לעורר את סקרנות האדם לבדוק האם אצליח להגיע למספר מסוים?. במצב שבו היעד המספרי נועד רק כנקודת עצירה לאחר מאמץ מקסימלי:...
...לאדם לקבל סתירות. הוא נותן דוגמה של אדם המתבונן מרחוק בבית: אחד יגיד כן יש שם משהו, ואחר יגיד לא, אין שם משהו. זהו עניין של חוסר בהירות, לא של מוחשיות מול מופשטות. הוא מוסיף דוגמה נוספת: הסתירה בין בחירה חופשית לבין ידיעה מוקדמת (שאלת הבחירה והידיעה). הוא מסביר שאנשים לא תמיד יורדים לעומק הסתירה, ולכן מקבלים אותה למרות שהיא אינה הגיונית. אילו היו מבינים לעומק, היו רואים מיד את הסתירה ולא היו יכולים לקבל אותה. האם יש יתרון בדברים מוחשיים מבחינת אי - האפשרות לסתירה? אליעד מדגיש שאין יתרון אמיתי למוחשי...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: יצורים חיים בחלל, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: יצורים חיים בחלל, איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לימודים, ייעוץ אישי, טיפול רגשי בנושא יצורים חיים בחלל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331