אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יעד ✔איך להתמיד? לא מצליח להתמיד, השקעה לטווח רחוק, לא רואה תוצאות, השגת מטרות ויעדים, רוצה תוצאות מידיות, החזרת אהבה, השקעה בשוק ההון, חוסר מוטיבציה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:49איך להתמיד? לא מצליח להתמיד, השקעה לטווח רחוק, לא רואה תוצאות, השגת מטרות ויעדים, רוצה תוצאות מידיות, החזרת אהבה, השקעה בשוק ההון, חוסר מוטיבציה, לרצות דבר והיפוכו, איזון רגשי, איך ליצור מוטיבציה?
למה קשה להתמיד ולהשיג מטרות לאורך זמן?

הרבה אנשים מתמודדים עם הקושי להתמיד ולהשיג את המטרות שלהם. אחת הסיבות המרכזיות לכך, שאליעד כהן מדגיש, היא החשיבה של "שחור ולבן", או הכל או כלום. כשאדם חושב באופן דיכוטומי כזה, הוא בעצם אומר לעצמו או שהוא משיג את המטרה באופן מלא ומיידי או שהוא בכלל לא מעוניין בה. דוגמה לכך היא אדם שרוצה להשיג בת זוג ואומר לעצמו: "או שאני משיג אותה או שאני לא רוצה בכלל", או אדם שאומר "או שאני מרוויח כסף או שאני לא רוצה כסף בכלל". חשיבה כזו יכולה לפעמים דווקא להועיל, למשל כאשר יש צורך בפעולה מהירה ומכריעה, ואז אין מקום להסס. אך ברוב המקרים, ובמיוחד במטרות ארוכות טווח, חשיבה זו דווקא פוגעת בהצלחה.

מדוע חשיבה של שחור ולבן פוגעת בהשגת מטרות לטווח הארוך?

כאשר המטרה דורשת השקעה מתמשכת וזמן ארוך להגעה לתוצאות, חשיבה דיכוטומית מובילה לאכזבה ולוויתור מוקדם מדי. לדוגמה, אדם שרוצה לרדת במשקל צריך להשקיע לאורך זמן, לפעמים במשך חודשים ארוכים או אפילו שנה. אם הוא מצפה לתוצאות מיידיות ולא רואה אותן, הוא מתאכזב ואומר: "אם אין תוצאות מיידיות אז כנראה אני בכלל לא רוצה את זה". באותה דרך, אדם שמשקיע בשוק ההון ורוצה לראות רווח מידי, עלול לצאת מוקדם מדי ולהפסיד רווחים עתידיים משמעותיים, מכיוון שהוא לא מסוגל לחכות לתוצאות ארוכות טווח. אותו עיקרון תקף גם ביחסים רומנטיים: אם גבר מחזר אחרי אישה, יתכן שיידרש זמן עד שהיא תגיב לו, אך אם הוא מצפה לתגובה מיידית, הוא עלול להתייאש במהירות ולוותר.

הדוגמאות הללו מראות בבירור איך חשיבה של שחור ולבן גורמת לאדם להפסיק להשקיע כשהוא לא רואה תוצאות מידיות. הוא מגיע עם מוטיבציה גבוהה מאוד, מתאכזב כאשר אין תוצאות מהירות, ואז מחליט לנטוש לחלוטין את המטרה, גם כאשר בפועל יש פוטנציאל גבוה להצלחה בעתיד.

איך לאזן בין הרצון החזק להשיג מטרה לבין חוסר הרצון והסבלנות הנדרשת?

כדי להצליח במטרות ארוכות טווח, אליעד כהן מסביר שעל האדם להיות מסוגל להחזיק שני רצונות מנוגדים בו זמנית: מצד אחד, רצון ברור וחד משמעי להשיג את המטרה, ומצד שני, היכולת להבין ולהסכים גם לא להשיג אותה באופן מידי או אפילו בכלל. אליעד מדגים זאת באמצעות דוגמה מעולם הנהיגה: נהג שלוחץ על דוושת הגז עד הסוף כל הזמן, או לחלופין לוחץ רק על הבלמים, לא יצליח לנהוג בצורה יציבה ונכונה. נהיגה טובה דורשת לחיצה מדויקת ומאוזנת על דוושת הגז לפי הצורך, כלומר, רצון מדויק ומאוזן להשיג את המטרה.

דוגמה נוספת שאליעד נותן להמחשת הרעיון היא כיצד אריה מחזיק את הגורים שלו. כשהאריה תופס טרף, הוא נושך אותו בצוואר בחוזקה וממית אותו. אך כשהוא רוצה להעביר את הגורים שלו ממקום למקום, הוא תופס אותם בצוואר בעדינות רבה ובדיוק בעוצמה הנכונה: אם הוא יחזיק חזק מדי, הוא יהרוג אותם, אם יחזיק חלש מדי, הם יפלו וייפגעו. בדיוק כך, כאשר אדם רוצה להשיג מטרה, עליו להחזיק את הרצון שלו בעוצמה מדויקת - לא חזקה מדי שתוביל לשבירה, ולא חלשה מדי שתגרום לו לוויתור מהיר.

מהו האיזון הרגשי הנדרש להשגת מטרות ארוכות טווח?

אליעד מסביר שהפתרון האמיתי להשגת מטרות הדורשות זמן וסבלנות הוא לפתח איזון רגשי, שהוא בעצם היכולת לחוות שני רגשות מנוגדים בו זמנית. האדם צריך שיהיה לו ברור בדיוק למה הוא רוצה להשיג את המטרה, אך גם למה הוא מסוגל לחיות בשלום עם האפשרות שלא ישיג אותה. כאשר יש לו את שתי המחשבות הללו בצורה ברורה, הוא יכול לפעול באיזון, ולא להתייאש מיד כשהתוצאות לא מגיעות.

אדם שיוצר לעצמו איזון רגשי כזה הוא כמו נהג מיומן שלוחץ על דוושת הגז במידה הנכונה - הוא יודע מתי לדחוף קדימה ומתי להרפות מעט, וכך מצליח להתמיד ולהגיע בסופו של דבר ליעדים שהציב לעצמו.

איך איזון רגשי יוצר מוטיבציה וסבלנות לאורך זמן?

האיזון הרגשי הוא זה שמאפשר לאדם להישאר סבלני ולשמר את המוטיבציה לאורך זמן, גם כשהתוצאות עדיין לא נראות באופק. כאשר האדם מבין שאין הכרח בתוצאה מיידית ושלא כל צעד צריך להיות מושלם, הוא מסוגל להתמודד עם אי הצלחה זמנית, ולהמשיך להשקיע לאורך זמן. אליעד מדגיש שהיכולת הזו היא חיונית למטרות מורכבות כמו השקעות כספיות ארוכות טווח, יחסים רומנטיים, הצלחה בלימודים או השגת יעדים בעבודה. כאשר האדם לומד לשמור על איזון רגשי, הוא יוצר בתוכו את הכוח הפנימי להמשיך ולהתמיד גם כשאין תגמול מיידי, וכך משפר משמעותית את סיכוייו להשיג את מטרותיו בסופו של דבר.
למה אנשים לא מצליחים להתמיד ולהשיג את המטרות שלהם?

הרבה פעמים בחיים אנשים מתקשים להשיג את המטרות שלהם, למרות שהם מנסים ומשקיעים מאמצים רבים. הסיבה המרכזית שאליעד מצביע עליה היא צורת החשיבה של "שחור ולבן", או הכל או כלום. מה זה בדיוק חשיבה של שחור ולבן? זו תפיסה שבה אדם אומר לעצמו: "או שאני רוצה את זה, או שאני לא רוצה את זה בכלל". למשל, אדם שמעוניין להשיג בחורה, אומר לעצמו: "או שאני רוצה להשיג אותה או שלא". באופן דומה, אנשים אומרים: "או שאני רוצה כסף או שאני לא רוצה כסף". החשיבה הזו פוגעת בהתמדה של האדם וביכולת שלו להשיג את המטרה.

מתי חשיבה בשחור ולבן דווקא יכולה לעזור להשיג מטרות?

אליעד מסביר שיש מצבים ספציפיים שבהם חשיבה של שחור ולבן דווקא נחוצה. במצבים שבהם פעולה מיידית ונחרצת היא הכרחית, אם האדם יהסס, הוא לא יצליח. במצבים כאלה האדם חייב להחליט בבירור: או שהוא עושה את הפעולה, או שהוא לא עושה אותה בכלל. ההיסוס לא יכול להוביל לתוצאות טובות במקרים האלה.

מדוע חשיבה של שחור ולבן מזיקה במטרות לטווח ארוך?

הבעיה מתרחשת בעיקר כאשר המטרה דורשת השקעה וסבלנות לאורך זמן. לדוגמה, אדם שרוצה לרדת במשקל צריך להשקיע באימונים לאורך שנה, ורק אז יראה תוצאות. אבל אדם שחושב בשחור ולבן ומחפש תוצאות מיידיות, יכול להתייאש מהר מאוד, כשהוא לא רואה תוצאות בטווח הקצר. במצב כזה הוא מרגיש תסכול, מתאכזב, ולבסוף אומר לעצמו: "אני בכלל לא רוצה את זה".

דוגמה נוספת היא אדם שמשקיע בשוק ההון. הוא רוצה להרוויח כסף מיד, וכאשר הוא לא מרוויח באותו יום, הוא מתייאש ומוותר על ההשקעה. אבל בפועל, אם היה מחכה וממשיך להשקיע, בטווח הארוך הוא היה מרוויח. אותו דבר קורה ביחסים רומנטיים - כשגבר מחזר אחרי אישה, זה יכול לקחת זמן עד שהיא תיענה לו. בעבודה ובלימודים המצב זהה - הצלחה לוקחת זמן, ואם האדם רוצה תוצאות מיידיות, הוא מתייאש מהר מאוד ומאבד מוטיבציה לחלוטין.

איך לאזן בין הרצון להשיג מטרה לבין חוסר הרצון להשיגה?

אליעד מדגים זאת באמצעות דוגמה פשוטה: נהיגה ברכב. נהג שלוחץ כל הזמן על דוושת הגז עד הסוף או בכלל לא לוחץ - או מאיץ בכל הכוח או בולם - לא יכול לנהוג בצורה טובה ויציבה. כדי לנהוג נכון, צריך ללחוץ על הגז בעוצמה מתאימה ובדיוק לפי הצורך. במילים אחרות, אדם שרוצה להשיג מטרה חייב לדעת לאזן בין הרצון להשיג אותה לבין היכולת גם לא לרצות אותה.

דוגמה נוספת שממחישה זאת היא הדרך שבה אריה מחזיק את הגורים שלו. כשהאריה רוצה להרוג טרף, הוא נושך אותו בצוואר בעוצמה חזקה עד מוות. אבל כשהוא רוצה להעביר גור ממקום למקום, הוא מחזיק אותו בצוואר בצורה עדינה, בעוצמה בינונית ומדויקת. אם יחזיק חלש מדי - הגור ייפול, ואם יחזיק חזק מדי - הוא יהרוג אותו. באותו אופן, אדם צריך להחזיק במטרה שלו: אם הוא ירצה יותר מדי, הוא יילחץ ויישבר. אם הוא ירצה מעט מדי, הוא לא יתאמץ בכלל.

איך ליצור איזון רגשי נכון בהשגת המטרות בחיים?

אליעד מסביר שהפתרון הוא להיות מסוגל להחזיק שתי מחשבות מנוגדות בו זמנית: גם לרצות מאוד להשיג את המטרה, וגם להיות מסוגל לחשוב למה לא כל כך חשוב לך להשיג אותה. האדם חייב שיהיה לו ברור בתוך הכיס למה הוא רוצה את המטרה, אך גם למה הוא מוכן לוותר עליה או פחות לרצות אותה. מתוך כך, האדם יוצא לדרך עם מינון נכון של רצון ומוטיבציה. דבר זה מייצר סבלנות ומונע ממנו להישבר מהר מדי, כי הוא לא נצמד לרצון שלו בצורה קיצונית וחדה.

מה הקשר בין איזון רגשי, סבלנות והתמדה בהשגת מטרות?

הקשר הוא ישיר וברור: כדי להתמיד ולהצליח במטרות ארוכות טווח, האדם חייב לאזן את הרגשות שלו. הוא צריך לרצות, אך לא יותר מדי, ולהיות מסוגל להמתין בסבלנות לתוצאות. חוסר היכולת לחכות נובע מחוסר איזון רגשי וממחשבה של שחור ולבן, ולכן אדם שנאבק בהתמדה צריך לתרגל איזון רגשי כדי לאפשר לעצמו להשיג מטרות שדורשות זמן, השקעה וסבלנות.
יש הרבה פעמים בחיים שבן אדם לא מצליח להשיג מטרה יש לו מטרה והוא לא מצליח להשיג אותה עכשיו למה הוא לא מצליח.

ש: הוא ניסה להשיג אותה?

אליעד: ומנסה להשיג אותה ולא הצליח להשיג אותה ועכשיו הרבה פעמים הסיבה שבן אדם לא מצליח להשיג את המטרות שלו היא בגלל שהוא חושב בשחור ולבן, מה זה נקרא חושב בשחור ולבן הוא חושב.

ש: או שהוא השיג או שלא השיג.

אליעד: חושב בשחור ולבן פירושו תסתכל בשביל להשיג מטרה מה אתה צריך אתה צריך לרצות להשיג את המטרה אתה צריך להיות מסוגל להשיג את המטרה עכשיו אנשים הרבה פעמים חושבים בשחור ולבן, מה זאת אומרת שחור ולבן או שאני רוצה את זה או שאני לא רוצה את זה זאת אומרת הוא נגיד אומר או שאני רוצה להשיג את הבחורה או שאני לא רוצה להשיג את הבחורה או שאני רוצה כסף או שאני לא רוצה כסף, עכשיו ברגע שבן אדם חושב בשחור ולבן שזה אומר או שאני רוצה או שאני לא רוצה אז מה קורה, עכשיו מה קורה לפעמים בשביל להצליח לעשות משהו לפעמים זה שחור ולבן כאילו אם אתה תהסס זה לא יעבוד לך אתה צריך להחליט או שאתה רוצה ואתה עושה או שלא לא היסוס לא יעבוד פה צריך להחליט אין היסוסים אל תעשה תהסס לא יעבוד לך.

לעומת זאת יש מקרים שבשביל להשיג את המטרה יכול להיות שהשגת המטרה היא כרוכה בזמן נגיד לדוגמה אתה צריך להשקיע ואחרי שנה תצליח נגיד בן אדם צריך להשקיע ואחרי שנה להצליח לדוגמה נגיד אתה רוצה לרדת במשקל תתאמן עוד שנה תיראה איך שאתה רוצה, עכשיו לפעמים יש מטרות שהשגת המטרה כרוכה במאמץ או שהשגת המטרה נגיד כרוכה בהמון זמן עכשיו אם בן אדם חושב בשחור ולבן והוא חושב או שאני חייב להשיג את זה או שאני לא רוצה את זה בכלל אז הרבה פעמים הוא מנסה להשיג את זה מאחר שהוא לא מצליח להשיג את זה מיד כי לוקח זמן להשיג את זה אז הוא מתאכזב נפגע ואז הוא מתחיל להרגיש רע ואז הוא אומר טוב אז אני לא רוצה את זה בכלל.

עוד פעם הבן אדם רצה משהו והוא ניסה להשיג את זה בא במלוא המוטיבציה להשיג את זה ואז כשהוא לא מצליח להשיג את זה נשבר אמר אני לא רוצה את זה בכלל, עכשיו מה האמת שכדי להשיג את המטרה אתה צריך להשקיע לטווח רחוק בן אדם נכנס לבורסה אמר אני רוצה להרוויח כסף היום ראה לא מרוויח כסף היום יצא אמר לא רוצה יותר לגעת בזה אבל מה האמת שיכול להיות שאם הוא היה שם את זה היום ומוציא את הכסף בעוד x של זמן הוא כן היה מרוויח את זה. עכשיו אותו דבר נגיד גבר מחזר אחרי מישהי עכשיו נגיד שזה לוקח זמן להשיג את זה, בשביל להצליח בעבודה צריך שיעבור זמן בשביל להצליח עם מישהי צריך שיעבור זמן בשביל להצליח בלימודים צריך שיעבור זמן, עכשיו אם אתה ממש רוצה להצליח יכול להיות שזה יחרפן אותך שאתה צריך לחכות זמן ואז אתה לא תצליח לעמוד בזה ואז אתה תגיד אני לא רוצה את זה בכלל.

למה הדבר דומה בן אדם נגיד נוסע ברכב והוא לא יודע לאזן את הגז או שהוא לוחץ גז עד הסוף או שהוא לא לוחץ בכלל או בלם או שהוא לוחץ גז עד הסוף או בלם אבל לפעמים צריך קצת יותר גז קצת לאט גז קצת פה קצת שם, עכשיו מה זה אומר בנמשל זה אומר כשבן אדם רוצה להשיג מטרה הוא צריך להיות מסוגל לרצות אותה ולא לרצות אותה בו זמנית אתה לפעמים כדי להשיג מטרה צריך לעשות משהו מסוים ובשביל המשהו מסוים הזה אם אתה יותר מדי תרצה להשיג את המטרה אתה תלחץ יותר מדי זה לא יעבוד אם פחות מדי תרצה להשיג את המטרה אתה לא תחזיק את זה מספיק חזק אתה צריך להחזיק את זה בעוצמה מסוימת.

נגיד אריה אם הוא נושך אותך בצוואר אתה מת אבל אריה איך הוא מחזיק את הגורים שלו מחזיק אותם בצוואר הוא מעביר אותם ממקום למקום בצוואר הוא לא הורג אותם למה כי זה בעוצמה מסוימת אם הוא יחזיק אותם יותר חלש הם יפלו יחזיק אותם יותר חזק הם ימותו צריך עוצמה מסוימת, עכשיו מה זה אומר פרקטית זה אומר שהרבה פעמים מה שדיברנו קודם בן אדם שרוצה להשיג מטרה צריך להיות מסוגל לרצות אותה וגם לא לרצות אותה אם אתה רק רוצה להשיג את המטרה כמובן לא באופן מוחלט כי אם זה היה באופן מוחלט לא הייתה את הבעיה הזאת אבל אם אתה מאוד רוצה להשיג משהו ואתה לא מסוגל גם לרצות אותו פחות לפעמים זה יגרום לך לאבד את הסבלנות ואז לא תוכל להשיג את המטרה.

אותו דבר הפוך אם אתה לא תרצה את המטרה בכלל אתה גם לא תשיג את המטרה לכן בשביל לרצות את המטרה אתה רוצה להשיג את המטרה אתה צריך שיהיה לך בכיס למה אתה רוצה להשיג את המטרה שיהיה בכיס למה אתה רוצה לא להשיג את המטרה או לא רוצה להשיג את המטרה ועכשיו צא לדרך ותשקיע לפי המינון הנצרך כי יש דברים שלוקחים זמן ואתה צריך סבלנות והסבלנות שלך תקבע מזה שאתה תגיד אני גם לא רוצה להשיג את המטרה. הבנו את הסיפור?
יעדים לראות מוות חיזור לתגמל לחשוב בעיה עתיד דיאטה חשיבה דיכוטומית חשיבה אהבה איזון איזון רגש איזון רגשי איך להתמיד איך ליצור איך ליצור מוטיבציה אקס אקסים אקסית בורסה דבר והיפוכו החזרת אהבה החזרת אקס החזרת אקסית היפוך היפוכים הצלחה הרגשה השגת מטרה השגת מטרות השגת מטרות ויעדים השקעה השקעה בבורסה השקעה בשוק ההון השקעה לטווח רחוק השקעות התמדה חוסר מוטיבציה טווח רחוק יעד יעדים יעדים ומטרות כיצד ליצור מוטיבציה כסף בבורסה כסף בשוק ההון לא מצליח להתמיד לא רואה תוצאות לגרום לאקס לחזור לגרום לאקסית לחזור להחזיר אהבה להחזיר אחרי בגידה להחזיר אחרי פרידה להחזיר אמון בזוגיות להחזיר אקס להחזיר אקסית להחזיר אקסית שלא רוצה אותי ויש לה מישהו לאהוב אותי להחזיר את האקס להחזיר את האקסית להצליח להתמיד להרוויח כסף בבורסה להרוויח כסף בשוק ההון להשיג מטרה להשיג מטרות להשקיע בבורסה להשקיע בשוק ההון להתמיד לחזור אחרי בגידה לחזור אחרי פרידה לחזור אל האקס לחזור אל האקסית לחזור לאקס לחזור לאקסית לטווח רחוק ליצור ליצור מוטיבציה לעשות כסף בבורסה לעשות כסף בשוק ההון לרצות לרצות דבר והיפוכו לרצות דברים לשכנע מישהו לחזור מוטיבציה מטרות מטרות ויעדים מצליח להתמיד רגש רגשות רוצה תוצאות רוצה תוצאות מידיות רצון שוק ההון תוצאות תוצאות מידיות תחושה תחושות תכלית
יעדי מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, יצירת מוטיבציה לעובדים, מוטיבציה למכירות
יעדי מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, יצירת מוטיבציה לעובדים, מוטיבציה למכירות
... מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, ... שונים ובצורה מפורטת, כולל כל ההסברים והדוגמאות שנתן אליעד כהן בהרצאה. מהן הסיבות בעד ונגד הצבת יעדי מכירות? מצד אחד, ישנה הטענה שהצבת יעד מספרי, כגון אני חייב למכור היום סכום X, יכולה למקד את תשומת הלב של האדם ולהגביר את ... בעיה עם שיטה זו, מכיוון שאם האדם לא מצליח להגיע ליעד שהציב, הוא עלול להרגיש תסכול, אכזבה, וירידה במוטיבציה הכללית. לדוגמה, אם אדם קובע יעד למכור בסכום מסוים ולא מגיע לכך, הוא עשוי לחוש כישלון ולהתייאש באמצע היום. לעומת זאת, אם היעד שהציב נמוך מדי, הוא לא יאתגר את עצמו מספיק ויבזבז פוטנציאל למאמץ מוגבר ולהצלחה גדולה יותר. האם ישנה דרך טובה יותר להציב יעדים במקום יעדים מספריים? אליעד כהן מציע גישה חלופית - להציב יעדי מאמץ במקום יעדים מספריים. על פי גישה זו, במקום להתמקד במספרים או בסכומי מכירות ספציפיים, האדם מתמקד במאמץ ... יותר עם לקוחות מרוב מאמץ. לפי הגישה הזו, המטרה היא לעודד את האדם להתאמץ באופן מרבי, ללא קשר לתוצאה המספרית המיידית. מתי כן כדאי להציב יעדים מספריים של מכירות? למרות שאליעד כהן ממליץ בדרך כלל על הצבת יעדי מאמץ, הוא מציין מספר מקרים שבהם הגיוני להציב יעדים מספריים של מכירות: כאשר האדם מרגיש חוסר מוטיבציה או במצב רוח ירוד בבוקר, והיעד המספרי ... עם זאת, אליעד מדגיש בבירור כי היעד המספרי אינו אמור להיות היעד האמיתי. היעד האמיתי צריך להיות תמיד מידת המאמץ. האם יש הבדל בין הצבת יעדים אישיים לבין הצבת יעדים לעובדים? כן. אליעד כהן מדגיש שהצבת יעדים מספריים היא רלוונטית בעיקר כשמדובר בניהול עובדים, מכיוון שלמנהל אין דרך ישירה למדוד את המאמץ הפנימי של העובד. לכן, הוא חייב לקבוע יעד חיצוני ברור, כמו מספר מכירות, כדי למדוד ביצועים. לעומת זאת, האדם מול עצמו לא צריך את המדידה החיצונית ויכול להעריך ישירות את מידת המאמץ שלו. לדוגמה, מנהל עשוי להציב לעובד יעד ברור של למכור 50 מוצרים, כדי שיוכל להעריך את התפוקה של העובד. אולם האדם כלפי עצמו יכול פשוט להחליט אני מתאמץ היום ככל יכולתי ללא תלות במספרים. איך הגישה של אליעד כהן להצבת יעדים רלוונטית לאימון גופני? אליעד מביא דוגמה מהעולם של אימוני כושר, שגם בו אנשים מציבים לעצמם יעדים מספריים, כמו להרים משקל מסוים במספר חזרות קבוע. לפי ההסבר של אליעד כהן, הצבת יעדים כאלה טובה בעיקר אם המטרה היא להתחרות או לעקוב אחרי תוכנית אימונים מוגדרת. אך אם המטרה היא ... שהגיע ליעד מספרי מסוים, עדיף לו שימשיך להתאמץ, ואם הוא מותש לגמרי לפני הגעה ליעד, עדיף לו לעצור לפני שהוא נפצע. המסקנה - איך נכון להציב יעדים ולהגיע להישגים גבוהים? המסקנה המרכזית שאליעד כהן מעביר היא שברוב המקרים ובמיוחד בשיפור עצמי, הגישה הנכונה ביותר היא להתמקד ביעדי מאמץ ולא ביעדים מספריים. האדם צריך להחליט שהוא מתאמץ בצורה המקסימלית האפשרית, ורק אם הוא זקוק לכלי עזר ... ומגביר את המוטיבציה שלו. מצד שני, זה עלול להיות בעייתי כי אם הוא לא משיג את היעד, הוא עלול להתאכזב ולהתייאש. השאלה המרכזית היא האם הצבת יעדים היא האידיאלית, כלומר, האם זו הדרך הטובה ביותר להניע אדם למכירות. האם זה אידיאלי לקבוע יעד מכירות מספרי? יש מי שיגיד שעדיף להגיע למצב שבו יש כל כך הרבה פניות שלא צריך להציב יעד מכירות. אך גם כאשר יש זרם קבוע של לקוחות, עדיין אפשר להציב לעצמך רף של מכירות - למשל, לקבוע אני רוצה למשוך לקוחות שמוכנים לשלם כפול. השאלה היא האם יש דרך טובה יותר להציב לעצמך מטרה. האם כדאי לקבוע יעד של מאמץ במקום יעד של מכירות? אחת הבעיות עם הצבת יעד מכירות מספרי היא שהוא לא משקף בהכרח את המאמצים של האדם. אם היעד גבוה מדי, הוא עלול להתאכזב ... עדיף לומר אני רוצה להתאמץ עד שאני אתעלף, אני רוצה להתאמץ עד שיכאב לי הראש, או אני רוצה לבדוק כמה אני יכול לשכנע לקוחות פוטנציאליים. הצבת יעד מספרי מתאימה יותר כאשר מדובר בעובדים, כי המעסיק לא יכול לפקח על המאמץ שלהם ולכן נותן להם מספר כדי לבדוק את התפוקה שלהם. אבל מול עצמך, עדיף להציב יעד של מאמץ - אני רוצה להתאמץ עד הסוף. באיזה מובן בכל זאת כן הגיוני להציב יעד של מכירות? אם היעד משמש רק כאמצעי לדרבן את עצמך להתאמץ יותר - יש בכך היגיון. לדוגמה, אם אדם מתעורר בבוקר עם מצב רוח ירוד ולא מרגיש שהוא מסוגל להתאמץ יותר מדי, הוא יכול להציב לעצמו יעד מכירות כדי לעודד את עצמו להתאמץ יותר. במקרה הזה, היעד המספרי לא נועד להגדיר הצלחה או ... שהגוף לא יכול יותר. אבל אם המטרה היא להתחרות או להתאים את עצמך לתוכנית אימונים מסוימת, אז הגיוני לעבוד עם מספרים. המסקנה - איך נכון להציב יעד? אם המטרה היא למכור כמה שיותר, עדיף פשוט להחליט אני רוצה היום למכור כמה שיותר ולהתאמץ ...
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
... הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי? איך מתמודדים נכון עם תחרות עסקית על איכות או ... במישהו שמוכן להפסיד במכוון. איך להתמודד עם תחרות עסקית תחרות על מחיר או איכות איך למכור מוצרים יקרים מיצוב עסקי בשוק תחרותי בחירת קהל יעד לעסק ...
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
... מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים מדוע חשוב שהעובדים ירצו לעבוד טוב יותר? כל עסק שואף ... לו לפחות את המינימום שקובע החוק. כך שהרעיון הטהור של לא לעבוד, לא להרוויח אינו אפשרי מבחינה משפטית ופרקטית. כיצד מציבים לעובד יעד ומתגמלים אותו בבונוס? כדי להגדיל את התפוקה ולהעלות את המוטיבציה של העובד, מקובל להציב יעד ברור ומדיד, ולתת תגמול כספי במידה והיעד מושג. למשל, אם עובד ייצר 20 יחידות בחודש, הוא יקבל בונוס של 2000 שקלים. הרעיון הוא שלכל עובד יהיה ברור שככל שהוא ייצר ... יקבל 3000 שקלים. מנגד, מנהלים רוצים להגדיל תפוקה מבלי להגדיל את התגמול באופן לינארי, מה שגורם למתח ואי הסכמה. האם נכון להציב יעדים מאוד גבוהים לעובדים? גישה אפשרית היא להציב יעד גבוה מאוד, כגון 50 יחידות, ולהציע תגמול גבוה במיוחד. אך אליעד כהן מסביר שהגישה הזו בעייתית כי היא עלולה להוביל לתסכול העובד, משום שהוא עלול להרגיש שהיעד בלתי ... המאמץ שהם משקיעים. המאמץ משקף את הרצון האמיתי להצליח, אך לעיתים קרובות ישנן מגבלות פיזיות או מקצועיות שמונעות מהעובד להגיע ליעדים שהוגדרו. אולם, קיים קושי אמיתי במדידת מאמץ, ולכן התגמול בפועל נעשה לפי תוצאות מדידות בלבד. מה קורה כאשר מיומנות העובד משתפרת? ככל שעובד צובר ניסיון, הוא ... זה יוצר קונפליקט בין הרצון של המנהל לשלם פחות, לבין הרצון של העובד להרוויח יותר ככל שהוא הופך מיומן. איך אפשר להעלות את היעדים בלי להגדיל את הבונוס? הפתרון המעשי הוא להגדיר בכל חודש יעדים חדשים ושונים, במקום להגדיר יעד זהה בכל פעם. למשל, חודש אחד לקבוע 20 יחידות מסוג אחד, וחודש אחר 15 יחידות מסוג אחד ועוד 5 מסוג אחר. כך העובד מתקשה להשוות בין חודשים שונים ולדרוש בונוסים מוגדלים על כל תוספת יחידה. מה היתרון בשינוי קבוע של המשימות והיעדים? שינוי קבוע של היעדים מאפשר למנהלים להעלות את התפוקה הכוללת מבלי להעלות בהתאמה ישירה את התגמול. העובד לא יכול לדרוש תגמול פר יחידה כי הוא לא יכול להשוות בקלות בין יעדים שונים. בנוסף, במשרות ניהוליות שיש בהן אחריות רבה ותחומים רבים, קל יותר לשנות ולשלב משימות חדשות, מה שמקשה על העובד לעקוב אחרי חישובי התגמול, וגורם לו להמשיך להתאמץ לעמוד במשימות. מהי המהות של שיטת התגמול לפי יעדים מגוונים? בשורה התחתונה, האידיאל הוא לתגמל לפי מאמץ, אך מכיוון שזה לא ישים, משתמשים בשכר בסיס ובונוסים לפי יעדים משתנים. המנהלים מגדירים בכל חודש יעדים שונים, ומצליחים לגרום לעובד להעלות בהדרגה את תפוקתו מבלי להעלות בהתאמה ישירה את התגמול. העובד מפתח מיומנויות ומשפר את ביצועיו, תוך שהמנהל מצליח לשמור על מסגרת התגמול המתוכננת, ולהגדיל יעדים מבלי לגרום לחוסר שביעות רצון. ניהול עובדים ותמריצים אסטרטגיות תגמול ומוטיבציה שיטות להצבת יעדים בעסק ניהול זמן ושעות עבודה פיתוח מיומנויות ושיפור תפוקה למה חשוב שהעובדים ירצו לעבוד טוב יותר? שאלה: מדוע בכלל יש משמעות לכך שהעובדים ירצו לעבוד יותר טוב, ... רוצים שהוא יצליח ויפיק רווחים גדולים יותר. כדי שזה יקרה, אנחנו זקוקים לכך שהעובדים יעבדו בצורה מיטבית, ישקיעו מאמץ, יעמדו ביעדים וינצלו באופן מלא את היכולת שלהם. אחת הסיבות המרכזיות לכך שעובד ירצה לעבוד טוב יותר, היא ההרגשה האישית שכדאי לו להתאמץ, למשל בגלל תגמול כספי או הזדמנות ... כדי להגן על זכויות העובד. לכן הרעיון הטהור של לא לשלם דבר, אלא רק לפי ביצועים אינו אפשרי מבחינה משפטית. איך מציבים לעובד יעד ומתגמלים אותו בבונוס? שאלה: נניח שבכל זאת אנחנו רוצים לחזק את המוטיבציה באמצעות בונוסים - כיצד מציבים את היעד ואיך מגדירים את התגמול? תשובה: דרך נפוצה היא להגדיר יעד מספרי: אם תגיע לתפוקה מסוימת, תקבל בונוס כספי. לדוגמה, אפשר לקבוע שבחודש מסוים אם העובד יצליח לייצר 20 יחידות של מוצר מסוים, הוא יקבל 2000 שקלים בונוס. המטרה היא להבנות עבורו את התמריץ ולהבהיר לו שכל יחידה נוספת מעבר ליעד תשתלם לו. איזו בעיה נוצרת בחודש הבא אם נמשיך באותו יעד? שאלה: אם העובד קיבל בונוס של 2000 שקלים על 20 יחידות בחודש הנוכחי, מה הבעיה כשנרצה להעלות לו את היעד לחודש הבא? תשובה: בשלב הבא נרצה מן הסתם יותר תפוקה - ... העובד נושא ונותן על הבונוס לפי אותו יחס קודם. האם אפשר להעלות את היעד בצורה דרמטית כדי לדרבן את העובד? שאלה: אולי נציב לעובד יעד עצום, כמו 50 יחידות, ונציע בונוס מאוד גבוה? האם זה פתרון טוב? תשובה: לא בהכרח. אם נציב יעד לא ריאלי וגבוה מדי, העובד עלול להתייאש כי הוא מבין שלא יצליח לעמוד בו. בנוסף, אם הוא בכל זאת יעמוד ביעד הקיצוני, בפעם הבאה נרצה להציב יעד עוד יותר גבוה, ומיד יתעורר אותו ויכוח: למה לא מעלים לי את הבונוס בהתאם?. לכן שיטה כזו יכולה לגרום לתסכול גם אצל העובד וגם אצל המנהל. מדוע מושלם לתגמל עובד ... יותר שכר. כך נוצרת התנגשות בין הרצון שלנו לשלם כמה שפחות לבין רצון העובד להרוויח יותר בזכות היכולות שצבר. איך ניתן להעלות את היעדים בלי לשלם יותר בכל פעם? שאלה: אם המטרה היא להעלות את התפוקה באופן הדרגתי אך לא להגדיל כל הזמן את גובה הבונוס, מה אפשר לעשות בפועל? תשובה: הפתרון הוא להגדיר בכל חודש (או בתקופת יעד אחרת) סט חדש של משימות ויעדים, במקום לחזור על אותה הגדרה חד - משמעית של 20 יחידות. לדוגמה, אם בחודש אחד אמרנו 20 יחידות מסוג מסוים - נוכל בחודש הבא להגדיר יעד אחר, 15 יחידות מסוג אחד, ועוד 5 יחידות מסוג אחר, עד תאריך מוגדר, ובכך לשנות את החבילה כולה. למה לשנות בכל חודש את ההגדרה המדויקת של היעד? שאלה: מה התועלת בלערבב כל פעם את המשימות? תשובה: כאשר היעדים משתנים, העובד לא יכול להשוות בקלות בין החודש הקודם לנוכחי ולדרוש בונוס גבוה יותר ביחס ישיר לכל יחידה נוספת. אנחנו מחביאים את ההתקדמות בצורת משימות חדשות או ...
איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
... כדאי שתתרכז בכאב של הלקוח שלך. במובן שחומרי השיווק שלך, ידברו אל הכאב של הלקוח ואל הצורך של הלקוח. לדוגמה, נניח שאתה רוצה לפרסם שירות שיפוצים לקהל יעד מסוים. ונניח שאתה רוצה להכין פרסומת לקהל היעד שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שלך. במקרה כזה, כדאי שהפרסומת שלך ושחומרי השיווק שלך, ידברו אל הלקוחות ... לשים לב, שבעיקרון יש לך 2 סוגים של מתחרים. סוג אחד נגדיר אותו כמתחרים ישירים, דהיינו, עסקים אחרים שמוכרים בדיוק את אותו השירות שאותו אתה מוכר לאותו קהל יעד. הסוג הנוסף של המתחרים, יהיה ניתן לקרוא לו מתחרים עקיפים (קולגות עסקיים). דהיינו, נותני שירותים אחרים לאותו קהל יעד. במובן שהם לא מספקים שירות זהה בדיוק לשירות שאתה מספק, אבל הם מספקים שירות אחר לאותו קהל יעד. לדוגמה, נניח שאתה מספק שירותי שיפוץ, אז המתחרים העקיפים שלך, יהיה ניתן לומר שהם בעלי עסקים שמספקים שירותים אחרים לאותו קהל יעד. זה יכול להיות לדוגמה שירותי ריהוט, רכבי יוקרה, חופשות בחול, שירותי ניקיון לבית וכל כיוב. הם לא באמת מתחרים ישירים בך, כי הם מוכרים שירות אחר ... דהיינו, של עסקים אחרים שמוכרים שירותים ומוצרים אחרים, לקהל היעד שלך. כי כנראה שיהיו קווי דמיון בשיטות השיווק ובמסרים השיווקיים, כאשר פונים לאותו קהל יעד. למרות שמדובר על מוצרים שונים. ולכן יש לך גם אפשרות נוספת, והיא לנתח חומרי שיווק של המתחרים העקיפים הקולגות העסקיים שלך, ולנסות להבין באיזה מסרים ... מעולם באופן ישיר. אפשרות נוספת להכיר את קהל היעד שלך, ולא דרך לחקור חומרי שיווק של המתחרים שלך, היא באמצעות זה שתוכל לראות ולקרוא ראיונות וכתבות על קהל יעד שלך. לדוגמה בהקשר הזה, לראות כתבות על האלפיון העליון וכיוב. החל מכתבות כלליות ועד ראיונות אישיים עם אנשים שייכים לאלפיון העליון. ככה תוכל לנסות ... להכיר את השפה של קהל היעד, את עולם המושגים של קהל היעד ואת עולם הדימויים של קהל היעד. כל זה בכלל ובפרט ראיונות וכתבות שעוסקים באספקת שירותים לאותו קהל יעד, או שירותים מקבילים לאותו קהל יעד. דהיינו, שאתה תוכל לקבל תועלת לדוגמה מלצפות בכתבת תוכן כלשהי בנושא כלשהו, על קהל היעד שלך. אבל תוכל לקבל יותר תועלת, אם תראה כתבות שעוסקות לצורך ... המושגים, מטרות, הגדרות, צורת חשיבה של קהל היעד שלך. ומכך תוכל לקבל רעיונות והשראה לתכנים השיווקיים שלך. לסיכום: אם אתה רוצה ליצור חומרי שיווק עבור קהל יעד, שאתה לחלוטין לא מכיר אותו לא באופן אישי ולא בכלל, ואם ברצונך להתאים את התכנים שלך לקהל היעד שלך, בלי שתכיר באופן אישי את קהל היעד שלך, באפשרותך ... מחקר של תכנים שיווקיים באופן כללי, שנועדו עבור קהל היעד שלך, בפרט בשירותים מקבילים או זהים לשירות שאתה רוצה לספק. וגם לחקור תכנים כללים על אותו קהל יעד, גם זה יכול לעזור לך להבין את קהל היעד שלך, את עולם המושגים שלו, את הדרך שהוא חושב וכולי. ומכך תוכל לנסות להבין, מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שלך ...
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
... עסקית? נישה עסקית מתייחסת להתמקדות בתחום מסוים ולהציע שירותים או מוצרים שמיועדים לקהל יעד ספציפי. לדוגמה, אם אדם הוא חשמלאי, הוא יכול לבחור להציג את עצמו כחשמלאי ... בעסקים. גם בתחום אימוני כושר, מאמן שמגדיר את עצמו כמאמן כושר לכל הגילאים פונה לקהל יעד רחב. אך אם הוא מתמקד רק בגילאים 40-50, הוא יהפוך למומחה בתחום זה, מה שיגרום ... בידול כאשר לא מבדילים את העסק ומפנים את השירותים למגוון רחב של לקוחות, היתרונות הם: קהל יעד רחב יותר: השירותים מוצעים לכלל הלקוחות, דבר שמגדיל את סיכויי ההצלחה. יותר ... לפנות אליך. החסרונות של בידול והתמקדות בנישה למרות יתרונות הבידול, יש גם חסרונות: קהל יעד מצומצם יותר: פנייה לקהל יעד מצומצם עשויה להגביל את אפשרויות ההכנסה. תלות גדולה יותר בתחום אחד: אם הביקוש ... שמספקים פתרון על ידי יצירת מספר בידולים שונים. לדוגמה, מאמן כושר יכול להציג את עצמו ביעדים שונים: מאמן כושר לגילאי 40-50, מאמן כושר לחיטוב הגוף, מאמן כושר לילדים ובני נוער. כך הוא מצליח לבדל את עצמו, אך מבלי להימנע מלקבל קהל יעד מגוון. סיפור הבעל תפילה כדוגמה עסקית בסיפור מעשה בבעל תפילה מאת רבי נחמן ... נישה, אתה למעשה מאפשר לעצמך לקבל יותר לקוחות פוטנציאליים. היתרונות בגישה זו כוללים: קהל יעד רחב יותר - לקוחות מכל הסוגים יכולים לפנות אליך, מכיוון שאתה לא מצמצם את עצמך ... פיזור מאמצים ושיווק מסובך יותר - קשה לשווק את עצמך כשאין לך התמחות ברורה, כי כל קהל יעד מחפש משהו אחר. היתרונות של בידול והתמקדות בנישה כאשר אתה בוחר בידול ומתמקד ... החסרונות של בידול והתמקדות בנישה למרות היתרונות, גם להתמקדות בנישה יש חסרונות: קהל יעד מצומצם יותר - אתה פונה לקבוצה קטנה יותר של לקוחות, מה שעלול להגביל את ...
יעדי מכירות, יעדי הכנסות, יעדי רווחיות, למה לא להציב יעדי מכירות? מה רע בלהציב יעדי הכנסות? מה רע בהצבת יעדי מכירות? מה רע בהצבת יעדי הכנסות? איך להציב יעדי מכירות? איך להציב יעדי הכנסות? הצבת יעדים עסקיים, איך לתכנן תוכנית עסקית?
יעדי מכירות, יעדי הכנסות, יעדי רווחיות, למה לא להציב יעדי מכירות? מה רע בלהציב יעדי הכנסות? מה רע בהצבת יעדי מכירות? מה רע בהצבת יעדי הכנסות? איך להציב יעדי מכירות? איך להציב יעדי הכנסות? הצבת יעדים עסקיים, איך לתכנן תוכנית עסקית?
... יעדי מכירות? מה רע בהצבת יעדי הכנסות? איך להציב יעדי מכירות? איך להציב יעדי הכנסות? הצבת יעדים עסקיים, איך לתכנן תוכנית עסקית? מהם היתרונות והחסרונות בהצבת יעדי מכירות ויעדים עסקיים? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על הצבת יעדי מכירות, הכנסות ורווחים, וההשלכות של גישה כזו לעסקים. הרבה בעלי עסקים ואנשי מכירות מציבים לעצמם יעדים כמותיים כמו אני רוצה להרוויח סכום מסוים החודש או אני רוצה למכור מספר מסוים של ... בעוד שזה עשוי להיראות כצעד הגיוני, אליעד מציין שזו לא בהכרח החשיבה האידיאלית לטווח ארוך. הצבת יעדים כמותיים נוקשים עשויה להקטין את הפוטנציאל לצמיחה, בעוד שחשיבה רחבה ואפתחת אפשרויות עשויה להוביל להצלחה גדולה יותר. האם כדאי להיצמד ליעדים כספיים נוקשים? ההגדרה של יעד מינימלי, כמו אם אני לא מרוויח סכום מסוים עד סוף החודש אני סוגר את העסק, היא ... חייב להרוויח סכום מסוים כדי לשמור על פעילות העסק, יש היגיון לגמרי בגישה הזו. במקרה כזה, הצבת יעד כספי מינימלי הופכת להיות הכרחית, כי אחרת ייתכן שהעסק לא יוכל להמשיך לפעול. ... שצריך לפתח תוכנית שתסביר איך להגיע ליעד המינימלי הזה. האם חשיבה על כמה שיותר עדיפה על הצבת יעד כמותי? כאשר לא מדובר בהישרדות עסקית, אליעד מציע לחשוב באופן רחב ולא להיצמד ... להרים הרבה יותר. התמקדות במקסימום תוביל להשגת תוצאות מרשימות יותר מאשר התמקדות בהגדלה צנועה של יעד. מה המשמעות של המילה מקסימום בעסקים? הגישה של כמה שיותר תרחיב את האפשרויות שלך ... יצירתיות כמו העלאת מחירים, חיפוש שווקים חדשים, הרחבת קהל הלקוחות, שיווק חדש ועוד. הצבת יעד כספי נוקשה עשויה להסתיים בגבולות מוגבלים. מהם הצעדים שעליך לנקוט אם יש סכום ... להצלחה? חשיבה בהיקפים רחבים מאפשרת לך לחשוב על אסטרטגיות רבות להגדלת הרווחים. במקום להתמקד ביעדים ספציפיים ומוגבלים, שאל את עצמך: איך אני יכול להרוויח יותר? או איך אני יכול ... או ההכנסות בעשירית בלבד. מהו האידיאל מבחינת הצבת יעדי מכירות? החשיבה האידיאלית היא לא להציב יעד מוגבל או כמותי מראש, אלא לשאול את עצמך איך אפשר להרוויח כמה שיותר, בלי להסתפק ... להגדיל מכירות? איך להגדיל הכנסות? איך להגדיל רווחים? הקמת עסק איך למכור יותר מהי משמעות הצבת יעד מכירות או הכנסות? בעלי עסקים או אנשי מכירות רבים מציבים לעצמם יעדי מכירות, ... לתכנן מראש את היקף הפעילות שלו ומנסה להעריך כיצד להגיע לרף רצוי. עם זאת, יש להבין כי הצבת יעדים כספיים או כמותיים באופן נוקשה אינה בהכרח החשיבה האידיאלית, אלא רק פתרון אפשרי ... עד סוף החודש אינני מגיע לרווח של 10,000 שקלים אני סוגר את העסק, הרי שיש היגיון מלא בהצבת אותו יעד כמטרה מחייבת. במצב כזה: 1. קיימת רמת רווח חיונית להישרדות העסק. 2. בלי עמידה ... החודש בעוד 20 אחוז, אפשר לשאול איך אני יכול להרוויח החודש כמה שיותר. הסיבה לכך: 1. אם מציבים יעד כספי או כמותי מוקטן (למשל פי 2), מפספסים את האפשרות להגדיל את הרווח למשהו גדול ... להגדלת מכירות, איך להגדיל מכירות? איך להגדיל הכנסות? איך להגדיל רווחים? בניית יעדי מכירות, יעדים ומטרות בארגון, מטרות יעדים ומדדים, מטרות במכירות, איך לקבוע יעדי מכירות? עמידה ביעדי מכירות, ניהול מכירות, איך לקבוע יעדים? איך להציב יעדים? למה לא להציב יעדים? איך לבחור יעדים נכונים? איך להציב יעדים נכונים? איך להציב יעדי מכירה? איך לקבוע יעדי הכנסות? איך להציב יעדי הכנסות? ... הכנסות להציב? איך להרוויח כמה שיותר? איך להיות עשיר? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל עסק? הצבעת יעדים בעסק, הצבת יעדים לעסק, הצבת יעדים לאנשים מכירות, הדרכת מאמני מכירות, איך להציב יעדים עסקיים? ...
בזבוז זמן, למה טוב לבזבז את הזמן? למה לא לנצל את הזמן? איך לא להרגיש רע מבזבוז זמן? בזבוז זמן בפקקים, איך להיות רגוע? איך להגיע לשקט נפשי? אולי הכל מושלם כרגע? אולי הכל טוב כרגע? אולי כרגע הכי טוב? לאהוב לבזבז את הזמן
בזבוז זמן, למה טוב לבזבז את הזמן? למה לא לנצל את הזמן? איך לא להרגיש רע מבזבוז זמן? בזבוז זמן בפקקים, איך להיות רגוע? איך להגיע לשקט נפשי? אולי הכל מושלם כרגע? אולי הכל טוב כרגע? אולי כרגע הכי טוב? לאהוב לבזבז את הזמן
... שעובר, אתה תופס זאת כפספוס או בזבוז של זמן. אליעד מציין שתחושת בזבוז זמן מתעוררת רק כשיש יעד שאתה שואף אליו, ואתה מרגיש שאתה לא מתקדם אליו. אם אין לך מטרה, כלומר, אם אתה לא מנסה להגיע לאנשהו, לא תוכל ... מקדם אותה בזמן שעובר. כך נוצר לחץ לנצל את הזמן בצורה יעילה, כאילו חייבים תמיד להתקדם לעבר יעד מסוים. אנשים רבים לא אוהבים לבזבז את הזמן כי הם תופסים אותו כמשאב מוגבל שנועד להגשים מטרות. אם יש יעד רחוק, וכל רגע שלא מוקדש להשגתו נראה כפספוס או בזבוז זמן, מיד מתעוררת תחושת החמצה. איך נוצרת תחושת בזבוז זמן כשחושבים שצריך להגיע לאנשהו? ברגע שחושבים שיש יעד חשוב שעדיין לא הושג, כל עיכוב או עצירה בדרך נראים כהפרעה. לדוגמה, כשנוסעים מהר כדי להספיק משהו ונתקעים בפקק, ... לכולם טוב, אז למה לא לזרז תהליכים? התשובה לפי ההרצאה היא שאלוהים לא צריך שום דבר, ואין לו יעד שדורש מהירות. התחושה שיש לבן אדם עצמו - שהוא מחכה למשהו - גורמת לו לראות בכל רגע שהמשיח לא בא, כבזבוז זמן. אבל אם אין באמת יעד סופי שחייבים להשיג כאן ועכשיו, אז גם בזבוז זמן מפסיק להיראות כמשהו רע. איך לא להרגיש רע מבזבוז זמן ולהתחיל ...
דרך סופית אל אושר אין סופי
דרך סופית אל אושר אין סופי
... אינסופי לעומת תהליך סופי של אושר? אליעד כהן מדבר על שני סוגי תהליכים להשגת אושר: תהליך סופי ותהליך אינסופי. האדם בדרך כלל משקר לעצמו כשהוא מאמין שהאושר יגיע אם ישיג יעד כלשהו, כמו הצלחה בקריירה, כסף או מערכות יחסים. האדם חושב שאם רק ישיג יעד מסוים, הוא יהיה מאושר. אבל האמת היא שגם אם ישיג את אותו יעד, האושר עדיין יישאר במרחק אינסופי ממנו, מכיוון שהאדם תמיד ירצה עוד. למעשה, התהליך הזה לעולם אינו מסתיים והוא אינסופי, ולכן האדם לא יכול להגיע למצב של אושר אמיתי. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתמיד? לא מצליח להתמיד, השקעה לטווח רחוק, לא רואה תוצאות, השגת מטרות ויעדים, רוצה תוצאות מידיות, החזרת אהבה, השקעה בשוק ההון, חוסר מוטיבציה, לרצות דבר והיפוכו, איזון רגשי, איך ליצור מוטיבציה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: יעד, האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יעד, איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לקשב וריכוז, הכוונה אישית, תמיכה נפשית בנושאי יעד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 18:59:10 - wesi1