אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יעד ✔הגדרת מטרות ויעדים, הצלחה בחיים, מה אני רוצה? 3 גורמים לחוסר הצלחה, 3 גורמים לצרות, 3 גורמים לבעיות, למה חשוב לדעת מה אני רוצה? למה להגדיר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הגדרת מטרות ויעדים, הצלחה בחיים, מה אני רוצה? 3 גורמים לחוסר הצלחה, 3 גורמים לצרות, 3 גורמים לבעיות, למה חשוב לדעת מה אני רוצה? למה להגדיר מטרות? למה להציב מטרות? למה אני לא מצליח בחיים? הצבת יעדים, להגדיר את הרצון
למה אנשים לא מצליחים להשיג את מה שהם רוצים בחיים?

אליעד כהן מסביר שיש שלוש סיבות מרכזיות לכך שאנשים לא מצליחים להשיג את מה שהם רוצים בחיים, שלושה גורמים עיקריים שיוצרים בעיות וצרות אצל אנשים:
  • הסיבה הראשונה היא שהאדם אינו יודע בבירור מה הוא רוצה מעצמו.
  • הסיבה השנייה היא שהאדם יודע מה הוא רוצה, אבל לא ברור לו מהי הדרך להשיג זאת.
  • הסיבה השלישית היא חוסר יכולת אובייקטיבית לבצע את מה שהוא יודע שצריך לעשות כדי להגיע למטרתו.
מדוע חשוב לדעת מה אני רוצה מעצמי?

אליעד מסביר שאחד הגורמים המרכזיים לתסכול ולאכזבה הוא שאנשים לא יודעים מה הם רוצים באופן ברור. כאשר אדם אינו יודע מה בדיוק הוא רוצה מעצמו, הוא מתקדם בחיים ללא כיוון ברור, מה שגורם לו לפגוש כל מיני תוצאות לא רצויות ומוזרות. אדם כזה מתנהג באופן מבולבל, מקבל החלטות סותרות ולא עקביות, ולכן חווה תחושה של תקיעות ואכזבה.

לדוגמה, אדם יכול לקום בבוקר ולהחליט שהדבר הכי חשוב לו זה להתאמץ כמה שפחות. במהלך היום הוא נתקל במצב שבו הוא מרגיש שהכי חשוב לו עכשיו זה דווקא למצוא חן בעיני אחרים, ובמצב אחר הוא מחליט שהדבר החשוב ביותר הוא לא להיכשל או שלא יצחקו עליו. ככה הוא כל הזמן משנה את סדר העדיפויות שלו, ולכן הוא לא מתקדם לשום מקום מוגדר. הוא זז ימינה ושמאלה, מגיע למקומות לא מתוכננים, ובסוף הוא מתפלא למה הוא לא השיג את המטרות שלו. הסיבה היא פשוטה - הוא לא באמת הגדיר לעצמו באופן ברור ועקבי מה המטרה המרכזית שלו.

מה הקשר בין מטרות ברורות להצלחה?

כאשר לאדם יש מטרה ברורה ומוגדרת היטב, והוא מקבל את כל החלטותיו בהתאם לאותה מטרה, אזי הסיכויים שלו להשיג את אותה המטרה גדולים מאוד. אליעד נותן כדוגמה אדם שמחליט שהדבר הכי חשוב לו בחיים הוא להיות אהוב. אם הוא יקבל את כל ההחלטות שלו לאורך היום על סמך המטרה הזו - כלומר, תמיד יפעל באופן שיגרום לאנשים לאהוב אותו - הוא בסופו של דבר כנראה ישיג את המטרה הזאת. אם המטרה שלו היא להרוויח כסף, והוא יעשה כל יום ובכל החלטה את מה שצריך כדי להשיג כסף, אז בסופו של דבר, ככל הנראה, הוא יגיע לכך שיהיה לו כסף.

לעומת זאת, אם אדם רוצה הרבה דברים בו זמנית, כגון גם לא להתאמץ, גם שיאהבו אותו, גם לא להיכשל, וגם שלא יצחקו עליו - הוא לעולם לא יקבל החלטות עקביות וממוקדות. הוא כל הזמן יתנהל מתוך בלבול וסדר עדיפויות משתנה, וכך הוא ימצא את עצמו מתוסכל, כי לא השיג אף אחת מהמטרות האלו.

למה אנשים לא יודעים מה הם רוצים?

חלק משמעותי מהקושי של אנשים הוא שהם חושבים שהם יודעים מה הם רוצים, אך למעשה הם לא יודעים זאת באופן ברור וממוקד. הם חושבים במושגים כלליים כמו "אני רוצה להרגיש טוב", אך לא ברור להם מה המשמעות המדויקת של "להרגיש טוב". למשל, אם אדם אומר שהוא רוצה להיות מיליונר, אבל כשבודקים לעומק הוא מגלה שהוא לא מוכן להתאמץ בשביל זה, לא מוכן להסתכן, ולא מוכן לחוות כישלונות בדרך - אז כנראה שזה לא באמת הדבר הכי חשוב לו. כך נוצרת הסתירה הפנימית וחוסר הבהירות.

אדם שלא יודע בדיוק לאן הוא רוצה להגיע, דומה לאדם שנוסע בלי יעד מוגדר. כשהוא נוסע ללא יעד, הוא מוצא את עצמו במקומות אקראיים ולא רצויים, למשל ברחוב חשוך או בתוך תהום. הוא לא מבין איך הגיע למקומות כאלו, אבל האמת היא שהוא פשוט מעולם לא הגדיר בבירור לאן הוא נוסע.

איך למצוא את מה שאני באמת רוצה?

כדי להצליח, כל אחד צריך לשאול את עצמו באופן חד וברור: "מה אני רוצה?". אליעד מדגיש שזו השאלה החשובה ביותר בחיים. כל עוד האדם לא יודע לאן הוא רוצה להגיע, אין שום סיבה שיתפלא על כך שהוא מגיע למקומות בלתי רצויים.

כדי להבין מה אתה באמת רוצה, אתה צריך לחקור לעומק, לשאול את עצמך שאלות קשות, ולהיות מוכן לענות עליהן בכנות. אם אתה לא מסוגל לענות על השאלה הזו בבירור, אתה צריך להמשיך ולברר עד שהדברים יהיו ברורים לחלוטין. ככל שתגדיר את המטרה שלך באופן יותר ברור וממוקד, כך גדל הסיכוי שתוכל לפעול בצורה ממוקדת ומדויקת כדי להשיג אותה.

האם מספיק לדעת מה אני רוצה?

גם אחרי שאתה יודע בדיוק מה אתה רוצה, עליך לוודא שאתה מבין מהי הדרך המדויקת שתוביל אותך למטרה הזו, ולוודא שיש לך את היכולת לבצע את הדרך הזו. אם חסרה לך הבהירות לגבי הדרך, או היכולת לבצע את הפעולות הדרושות - לא תוכל להשיג את המטרה שלך.

לדוגמה, גם אם אתה יודע שאתה רוצה כסף, אבל אתה לא מבין איך עושים כסף, או שאתה לא יכול לבצע את מה שדרוש לעשות כדי להרוויח כסף - לא תוכל להשיג את מטרתך. לכן, הידיעה מה אתה רוצה היא צעד ראשון וחשוב ביותר, אבל בנוסף לכך, אתה חייב להיות ברור לגבי הדרך וגם לוודא שאתה מסוגל לפעול בדרך הזו.

לסיכום, מה הכי חשוב להבין על מטרות והצלחה בחיים?

הדבר הכי חשוב להבין הוא שאם החיים שלך אינם כפי שאתה רוצה, הסיבה המרכזית לכך היא ככל הנראה שאינך יודע בצורה מספיק ברורה מה אתה רוצה. אדם שמגדיר את מטרתו באופן ברור ופועל באופן עקבי כדי להשיג אותה, מגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה שלו.

המסר המרכזי של אליעד כהן הוא פשוט: שאל את עצמך, "מה אני רוצה?" וכאשר יש לך תשובה ברורה, עקבית ומדויקת, יהיה לך קל בהרבה לקבל החלטות נכונות, לנוע קדימה ולהשיג את המטרות והיעדים שאתה רוצה בחיים.
שלום חברים

בחיים, כל אדם יכול להיתקל בקשיים, בעיות וצרות מסיבות שונות. אחת הסיבות לכך היא שאדם לא יודע באמת מה הוא רוצה מעצמו. לעיתים הוא חושב שהוא יודע, אבל למעשה הדברים אינם ברורים לו לחלוטין. כאשר אדם אינו בטוח במטרותיו, הוא מוצא את עצמו פועל ללא כיוון ברור, וכך הוא עשוי להיתקל במצבים לא רצויים.

חוסר בהירות במטרות האישיות

כאשר אדם אינו ברור לגבי מה שהוא רוצה, הוא עלול לקבל החלטות סותרות שמובילות לבלבול. לדוגמה, אם בבוקר הוא מחליט שהכי חשוב לו זה להתאמץ כמה שפחות, אבל בהמשך היום הוא משנה כיוון ומנסה למצוא חן בעיני אחרים, הוא למעשה מושך את עצמו לשני כיוונים מנוגדים. התוצאה היא חוסר עקביות שמוביל לאכזבה ולתחושת תקיעות.

חוסר בהירות לגבי הדרך להשגת המטרות

לפעמים אדם יודע מה הוא רוצה, אבל לא ברור לו כיצד להשיג זאת. לדוגמה, מישהו שרוצה להרוויח כסף אך אינו יודע כיצד לעשות זאת, או שמאמין בדרך שגויה שתוביל אותו למבוי סתום. במקרים אחרים, ייתכן שהוא יודע מה הוא רוצה ואפילו מכיר את הדרך, אבל חסרה לו היכולת לבצע את מה שנדרש.

הקשר בין מטרות ברורות להצלחה

כאשר אדם מגדיר בבירור את מטרותיו ופועל בעקביות להשגתן, הוא מגדיל משמעותית את סיכוייו להצליח. אם מישהו מחליט שהדבר הכי חשוב לו בחיים הוא להיות אהוב, והוא מקבל את כל החלטותיו בהתאם לכך, אז ככל הנראה הוא ישיג את מטרתו. לעומת זאת, אם הוא רוצה גם להיות אהוב, גם לא להתאמץ, גם לא להיכשל וגם להימנע מביקורת - הוא יימצא את עצמו מתנהל באופן מבולבל, מקבל החלטות מנוגדות ולבסוף אינו מגיע לאף אחת ממטרותיו.

השאלה המרכזית: מה אני רוצה?

אדם שחי בלי מטרה ברורה דומה למי שנוסע ללא יעד מוגדר. הוא עלול למצוא את עצמו במקומות בלתי רצויים מבלי להבין איך הגיע לשם. לכן, השאלה החשובה ביותר שכל אחד צריך לשאול את עצמו היא: "מה אני רוצה?" אם אינך יודע לאן אתה רוצה להגיע, אין לך סיבה להתפלא כשאתה מוצא את עצמך במקומות שלא רצית להיות בהם.

לסיכום

מי שרוצה שהחיים שלו יהיו מוצלחים יותר, צריך לבדוק האם ברור לו מה הוא רוצה. חוסר בהירות במטרות מוביל לחוסר כיוון, ואילו מטרה ברורה מאפשרת הצלחה ממוקדת. שאל את עצמך: "מה אני באמת רוצה?" אם אינך יודע, זה הזמן להתחיל לברר.

למידע נוסף חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il - איך לדעת מה אני רוצה, למה אני רוצה משהו, רצונות מנוגדים, איך לקבל החלטות ועוד נושאים שיכולים לעזור לכם להבהיר את מטרותיכם ולהשיג הצלחה. שיהיה בהצלחה!
בחירת מטרה אישית, למה חשוב להציב מטרות? הצבת יעדים אישיים, הצבת יעדים בעבודה, הצבת יעדים בחיים, הצבת יעדים לשנה החדשה, השגת מטרות בחיים, מטרות ויעדים בחיים, להציב מטרות בחיים, אין לי מטרה בחיים, להגדיר מטרה, קביעת מטרות אישיות, מחויבות אישית למטרות, רשימת מטרות אישיות, מטרות לחיים, יעדים אישיים, הצבת מטרות אישיות והגשמתן, הגדרת מטרות בחיים, אין לי מטרות בחיים
איך להצליח בחיים מידע הגדרת מטרות בחיים שהוא רוצה להיות סיבה ביקורת תשובה איך לדעת מה אני רוצה לא מוכן להתאמץ איך לעשות הראשון 3 גורמים 3 גורמים לבעיות 3 גורמים לחוסר הצלחה 3 גורמים לצרות איך להצליח בחיים אני לא מצליח אני לא מצליח בחיים בחיים בעיה בעיות גורמים גורמים לבעיות גורמים לחוסר גורמים לחוסר הצלחה גורמים לצרות הגדרות הגדרת הגדרת מטרות הגדרת מטרות ויעדים הצבת יעדים הצלחה הצלחה ב הצלחה בחיים הרצון חוסר הצלחה חיים חשוב לדעת מה אני רוצה יעד יעדים יעדים ומטרות לא מצליח לא מצליח בחיים לדעת לדעת מה אני לדעת מה אני רוצה להגדיר להגדיר את הרצון להגדיר מטרות להציב להציב מטרות להצליח ב להצליח בחיים למה אני למה אני לא למה אני לא מצליח למה אני לא מצליח בחיים למה חשוב למה חשוב לדעת מה אני רוצה למה להגדיר מטרות למה להציב מטרות מה אני מה אני רוצה מטרות מטרות ויעדים מצליחים צרות רוצה רצון תכלית
יעדי מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, יצירת מוטיבציה לעובדים, מוטיבציה למכירות
יעדי מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, יצירת מוטיבציה לעובדים, מוטיבציה למכירות
... מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, יצירת ... שנתן אליעד כהן בהרצאה. מהן הסיבות בעד ונגד הצבת יעדי מכירות? מצד אחד, ישנה הטענה שהצבת יעד מספרי, כגון אני חייב למכור היום סכום X, יכולה למקד את תשומת הלב של האדם ולהגביר את המוטיבציה שלו, ... ליעד שהציב, הוא עלול להרגיש תסכול, אכזבה, וירידה במוטיבציה הכללית. לדוגמה, אם אדם קובע יעד למכור בסכום מסוים ולא מגיע לכך, הוא עשוי לחוש כישלון ולהתייאש באמצע היום. לעומת זאת, אם היעד שהציב ... עצמו מספיק ויבזבז פוטנציאל למאמץ מוגבר ולהצלחה גדולה יותר. האם ישנה דרך טובה יותר להציב יעדים במקום יעדים מספריים? אליעד כהן מציע גישה חלופית - להציב יעדי מאמץ במקום יעדים מספריים. על פי גישה זו, במקום להתמקד במספרים או בסכומי מכירות ספציפיים, האדם מתמקד במאמץ שהוא מוכן ... היא לעודד את האדם להתאמץ באופן מרבי, ללא קשר לתוצאה המספרית המיידית. מתי כן כדאי להציב יעדים מספריים של מכירות? למרות שאליעד כהן ממליץ בדרך כלל על הצבת יעדי מאמץ, הוא מציין מספר מקרים שבהם הגיוני להציב יעדים מספריים של מכירות: כאשר האדם מרגיש חוסר מוטיבציה או במצב רוח ירוד בבוקר, והיעד המספרי משמש כאמצעי ... אמור להיות היעד האמיתי. היעד האמיתי צריך להיות תמיד מידת המאמץ. האם יש הבדל בין הצבת יעדים אישיים לבין הצבת יעדים לעובדים? כן. אליעד כהן מדגיש שהצבת יעדים מספריים היא רלוונטית בעיקר כשמדובר בניהול עובדים, מכיוון שלמנהל אין דרך ישירה למדוד את המאמץ הפנימי של העובד. לכן, הוא חייב לקבוע יעד חיצוני ברור, כמו מספר מכירות, כדי למדוד ביצועים. לעומת זאת, האדם מול עצמו לא צריך את המדידה החיצונית ויכול להעריך ישירות את מידת המאמץ שלו. לדוגמה, מנהל עשוי להציב לעובד יעד ברור של למכור 50 מוצרים, כדי שיוכל להעריך את התפוקה של העובד. אולם האדם כלפי עצמו יכול פשוט להחליט אני מתאמץ היום ככל יכולתי ללא תלות במספרים. איך הגישה של אליעד כהן להצבת יעדים רלוונטית לאימון גופני? אליעד מביא דוגמה מהעולם של אימוני כושר, שגם בו אנשים מציבים לעצמם יעדים מספריים, כמו להרים משקל מסוים במספר חזרות קבוע. לפי ההסבר של אליעד כהן, הצבת יעדים כאלה טובה בעיקר אם המטרה היא להתחרות או לעקוב אחרי תוכנית אימונים מוגדרת. אך אם המטרה היא למצות את ... הוא מותש לגמרי לפני הגעה ליעד, עדיף לו לעצור לפני שהוא נפצע. המסקנה - איך נכון להציב יעדים ולהגיע להישגים גבוהים? המסקנה המרכזית שאליעד כהן מעביר היא שברוב המקרים ובמיוחד בשיפור עצמי, הגישה הנכונה ביותר היא להתמקד ביעדי מאמץ ולא ביעדים מספריים. האדם צריך להחליט שהוא מתאמץ בצורה המקסימלית האפשרית, ורק אם הוא זקוק לכלי עזר שידרבן ... בעייתי כי אם הוא לא משיג את היעד, הוא עלול להתאכזב ולהתייאש. השאלה המרכזית היא האם הצבת יעדים היא האידיאלית, כלומר, האם זו הדרך הטובה ביותר להניע אדם למכירות. האם זה אידיאלי לקבוע יעד מכירות מספרי? יש מי שיגיד שעדיף להגיע למצב שבו יש כל כך הרבה פניות שלא צריך להציב יעד מכירות. אך גם כאשר יש זרם קבוע של לקוחות, עדיין אפשר להציב לעצמך רף של מכירות - למשל, לקבוע אני ... שמוכנים לשלם כפול. השאלה היא האם יש דרך טובה יותר להציב לעצמך מטרה. האם כדאי לקבוע יעד של מאמץ במקום יעד של מכירות? אחת הבעיות עם הצבת יעד מכירות מספרי היא שהוא לא משקף בהכרח את המאמצים של האדם. אם היעד גבוה מדי, הוא עלול להתאכזב ולהישבר ... להתאמץ עד שיכאב לי הראש, או אני רוצה לבדוק כמה אני יכול לשכנע לקוחות פוטנציאליים. הצבת יעד מספרי מתאימה יותר כאשר מדובר בעובדים, כי המעסיק לא יכול לפקח על המאמץ שלהם ולכן נותן להם מספר כדי לבדוק את התפוקה שלהם. אבל מול עצמך, עדיף להציב יעד של מאמץ - אני רוצה להתאמץ עד הסוף. באיזה מובן בכל זאת כן הגיוני להציב יעד של מכירות? אם היעד משמש רק כאמצעי לדרבן את עצמך להתאמץ יותר - יש בכך היגיון. לדוגמה, אם אדם מתעורר בבוקר עם מצב רוח ירוד ולא מרגיש שהוא מסוגל להתאמץ יותר מדי, הוא יכול להציב לעצמו יעד מכירות כדי לעודד את עצמו להתאמץ יותר. במקרה הזה, היעד המספרי לא נועד להגדיר הצלחה או כישלון, אלא ... את עצמך לתוכנית אימונים מסוימת, אז הגיוני לעבוד עם מספרים. המסקנה - איך נכון להציב יעד? אם המטרה היא למכור כמה שיותר, עדיף פשוט להחליט אני רוצה היום למכור כמה שיותר ולהתאמץ בהתאם. ...
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
... האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי? איך מתמודדים נכון עם תחרות עסקית על איכות ... איך להתמודד עם תחרות עסקית תחרות על מחיר או איכות איך למכור מוצרים יקרים מיצוב עסקי בשוק תחרותי בחירת קהל יעד לעסק ...
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
... מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, ... מייצר, חובה לשלם לו לפחות את המינימום שקובע החוק. כך שהרעיון הטהור של לא לעבוד, לא להרוויח אינו אפשרי מבחינה משפטית ופרקטית. כיצד מציבים לעובד יעד ומתגמלים אותו בבונוס? כדי להגדיל את התפוקה ולהעלות את המוטיבציה של העובד, מקובל להציב יעד ברור ומדיד, ולתת תגמול כספי במידה והיעד מושג. למשל, אם עובד ... יצפה שעל 30 יחידות יקבל 3000 שקלים. מנגד, מנהלים רוצים להגדיל תפוקה מבלי להגדיל את התגמול באופן לינארי, מה שגורם למתח ואי הסכמה. האם נכון להציב יעדים מאוד גבוהים לעובדים? גישה אפשרית היא להציב יעד גבוה מאוד, כגון 50 יחידות, ולהציע תגמול גבוה במיוחד. אך ... לתגמל עובדים לפי המאמץ שהם משקיעים. המאמץ משקף את הרצון האמיתי להצליח, אך לעיתים קרובות ישנן מגבלות פיזיות או מקצועיות שמונעות מהעובד להגיע ליעדים שהוגדרו. אולם, קיים קושי אמיתי במדידת מאמץ, ולכן התגמול ... שהוא מספק יותר תפוקה. זה יוצר קונפליקט בין הרצון של המנהל לשלם פחות, לבין הרצון של העובד להרוויח יותר ככל שהוא הופך מיומן. איך אפשר להעלות את היעדים בלי להגדיל את הבונוס? הפתרון המעשי הוא להגדיר בכל חודש יעדים חדשים ושונים, במקום להגדיר יעד זהה בכל פעם. למשל, חודש אחד לקבוע 20 יחידות מסוג אחד, וחודש ... מסוג אחד ועוד 5 מסוג אחר. כך העובד מתקשה להשוות בין חודשים שונים ולדרוש בונוסים מוגדלים על כל תוספת יחידה. מה היתרון בשינוי קבוע של המשימות והיעדים? שינוי קבוע של היעדים מאפשר למנהלים להעלות את התפוקה הכוללת מבלי להעלות בהתאמה ישירה את התגמול. העובד לא יכול לדרוש תגמול פר יחידה כי הוא לא יכול להשוות בקלות בין יעדים שונים. בנוסף, במשרות ניהוליות שיש בהן אחריות רבה ותחומים ... יותר לשנות ולשלב משימות חדשות, מה שמקשה על העובד לעקוב אחרי חישובי התגמול, וגורם לו להמשיך להתאמץ לעמוד במשימות. מהי המהות של שיטת התגמול לפי יעדים מגוונים? בשורה התחתונה, האידיאל הוא לתגמל לפי מאמץ, אך מכיוון שזה לא ישים, משתמשים בשכר בסיס ובונוסים לפי יעדים משתנים. המנהלים מגדירים בכל חודש יעדים שונים, ומצליחים לגרום לעובד להעלות בהדרגה את תפוקתו מבלי להעלות בהתאמה ישירה את התגמול. העובד מפתח מיומנויות ומשפר את ביצועיו, תוך שהמנהל מצליח לשמור על מסגרת התגמול המתוכננת, ולהגדיל יעדים מבלי לגרום לחוסר שביעות רצון. ניהול עובדים ותמריצים אסטרטגיות תגמול ומוטיבציה שיטות להצבת יעדים בעסק ניהול זמן ושעות עבודה פיתוח מיומנויות ושיפור תפוקה למה ... יש לנו עסק, אנחנו רוצים שהוא יצליח ויפיק רווחים גדולים יותר. כדי שזה יקרה, אנחנו זקוקים לכך שהעובדים יעבדו בצורה מיטבית, ישקיעו מאמץ, יעמדו ביעדים וינצלו באופן מלא את היכולת שלהם. אחת הסיבות המרכזיות לכך ... החוק דורש בסיס מינימלי, כדי להגן על זכויות העובד. לכן הרעיון הטהור של לא לשלם דבר, אלא רק לפי ביצועים אינו אפשרי מבחינה משפטית. איך מציבים לעובד יעד ומתגמלים אותו בבונוס? שאלה: נניח שבכל זאת אנחנו רוצים לחזק את המוטיבציה באמצעות בונוסים - כיצד מציבים את היעד ואיך מגדירים את התגמול? תשובה: דרך נפוצה היא להגדיר יעד מספרי: אם תגיע לתפוקה מסוימת, תקבל בונוס כספי. לדוגמה, אפשר ... יקבל 2000 שקלים בונוס. המטרה היא להבנות עבורו את התמריץ ולהבהיר לו שכל יחידה נוספת מעבר ליעד תשתלם לו. איזו בעיה נוצרת בחודש הבא אם נמשיך באותו יעד? שאלה: אם העובד קיבל בונוס של 2000 שקלים על 20 יחידות בחודש ... התשלום, אך מצד שני העובד נושא ונותן על הבונוס לפי אותו יחס קודם. האם אפשר להעלות את היעד בצורה דרמטית כדי לדרבן את העובד? שאלה: אולי נציב לעובד יעד עצום, כמו 50 יחידות, ונציע בונוס מאוד גבוה? האם זה פתרון טוב? תשובה: לא בהכרח. אם נציב יעד לא ריאלי וגבוה מדי, העובד עלול להתייאש כי הוא מבין שלא יצליח לעמוד בו. בנוסף, אם הוא בכל זאת יעמוד ביעד הקיצוני, בפעם הבאה נרצה להציב יעד עוד יותר גבוה, ומיד יתעורר אותו ויכוח: למה לא מעלים לי את ... יותר, מגיע לי יותר שכר. כך נוצרת התנגשות בין הרצון שלנו לשלם כמה שפחות לבין רצון העובד להרוויח יותר בזכות היכולות שצבר. איך ניתן להעלות את היעדים בלי לשלם יותר בכל פעם? שאלה: אם המטרה היא להעלות את התפוקה באופן הדרגתי אך לא להגדיל כל הזמן את גובה הבונוס, מה אפשר לעשות בפועל? תשובה: הפתרון הוא להגדיר בכל חודש (או בתקופת יעד אחרת) סט חדש של משימות ויעדים, במקום לחזור על אותה הגדרה חד - משמעית של 20 יחידות. לדוגמה, אם בחודש אחד אמרנו 20 יחידות מסוג מסוים - נוכל בחודש הבא להגדיר יעד אחר, 15 יחידות מסוג אחד, ועוד 5 יחידות מסוג אחר, עד תאריך מוגדר, ובכך לשנות את החבילה כולה. למה לשנות בכל חודש את ההגדרה המדויקת של היעד? שאלה: מה התועלת בלערבב כל פעם את המשימות? תשובה: כאשר היעדים משתנים, העובד לא יכול להשוות בקלות בין החודש הקודם לנוכחי ...
איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
... שיווק, כדאי שתתרכז בכאב של הלקוח שלך. במובן שחומרי השיווק שלך, ידברו אל הכאב של הלקוח ואל הצורך של הלקוח. לדוגמה, נניח שאתה רוצה לפרסם שירות שיפוצים לקהל יעד מסוים. ונניח שאתה רוצה להכין פרסומת לקהל היעד שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שלך. במקרה כזה, כדאי שהפרסומת שלך ושחומרי השיווק שלך, ידברו אל הלקוחות ... לשים לב, שבעיקרון יש לך 2 סוגים של מתחרים. סוג אחד נגדיר אותו כמתחרים ישירים, דהיינו, עסקים אחרים שמוכרים בדיוק את אותו השירות שאותו אתה מוכר לאותו קהל יעד . הסוג הנוסף של המתחרים, יהיה ניתן לקרוא לו מתחרים עקיפים (קולגות עסקיים). דהיינו, נותני שירותים אחרים לאותו קהל יעד. במובן שהם לא מספקים שירות זהה בדיוק לשירות שאתה מספק, אבל הם מספקים שירות אחר לאותו קהל יעד . לדוגמה, נניח שאתה מספק שירותי שיפוץ, אז המתחרים העקיפים שלך, יהיה ניתן לומר שהם בעלי עסקים שמספקים שירותים אחרים לאותו קהל יעד. זה יכול להיות לדוגמה שירותי ריהוט, רכבי יוקרה, חופשות בחול, שירותי ניקיון לבית וכל כיוב. הם לא באמת מתחרים ישירים בך, כי הם מוכרים שירות אחר ... שלך, דהיינו, של עסקים אחרים שמוכרים שירותים ומוצרים אחרים, לקהל היעד שלך. כי כנראה שיהיו קווי דמיון בשיטות השיווק ובמסרים השיווקיים, כאשר פונים לאותו קהל יעד. למרות שמדובר על מוצרים שונים. ולכן יש לך גם אפשרות נוספת, והיא לנתח חומרי שיווק של המתחרים העקיפים הקולגות העסקיים שלך, ולנסות להבין באיזה ... אותו מעולם באופן ישיר. אפשרות נוספת להכיר את קהל היעד שלך, ולא דרך לחקור חומרי שיווק של המתחרים שלך, היא באמצעות זה שתוכל לראות ולקרוא ראיונות וכתבות על קהל יעד שלך. לדוגמה בהקשר הזה, לראות כתבות על האלפיון העליון וכיוב. החל מכתבות כלליות ועד ראיונות אישיים עם אנשים שייכים לאלפיון העליון. ככה תוכל ... שלך, להכיר את השפה של קהל היעד, את עולם המושגים של קהל היעד ואת עולם הדימויים של קהל היעד. כל זה בכלל ובפרט ראיונות וכתבות שעוסקים באספקת שירותים לאותו קהל יעד, או שירותים מקבילים לאותו קהל יעד. דהיינו, שאתה תוכל לקבל תועלת לדוגמה מלצפות בכתבת תוכן כלשהי בנושא כלשהו, על קהל היעד שלך. אבל תוכל לקבל יותר תועלת, אם תראה כתבות שעוסקות ... על המושגים, מטרות, הגדרות, צורת חשיבה של קהל היעד שלך. ומכך תוכל לקבל רעיונות והשראה לתכנים השיווקיים שלך. לסיכום: אם אתה רוצה ליצור חומרי שיווק עבור קהל יעד, שאתה לחלוטין לא מכיר אותו לא באופן אישי ולא בכלל, ואם ברצונך להתאים את התכנים שלך לקהל היעד שלך, בלי שתכיר באופן אישי את קהל היעד שלך, ... באמצעות מחקר של תכנים שיווקיים באופן כללי, שנועדו עבור קהל היעד שלך, בפרט בשירותים מקבילים או זהים לשירות שאתה רוצה לספק. וגם לחקור תכנים כללים על אותו קהל יעד, גם זה יכול לעזור לך להבין את קהל היעד שלך, את עולם המושגים שלו, את הדרך שהוא חושב וכולי. ומכך תוכל לנסות להבין, מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי ...
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
... עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור הכי זול? אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג ...
בזבוז זמן, למה טוב לבזבז את הזמן? למה לא לנצל את הזמן? איך לא להרגיש רע מבזבוז זמן? בזבוז זמן בפקקים, איך להיות רגוע? איך להגיע לשקט נפשי? אולי הכל מושלם כרגע? אולי הכל טוב כרגע? אולי כרגע הכי טוב? לאהוב לבזבז את הזמן
בזבוז זמן, למה טוב לבזבז את הזמן? למה לא לנצל את הזמן? איך לא להרגיש רע מבזבוז זמן? בזבוז זמן בפקקים, איך להיות רגוע? איך להגיע לשקט נפשי? אולי הכל מושלם כרגע? אולי הכל טוב כרגע? אולי כרגע הכי טוב? לאהוב לבזבז את הזמן
... הרעיון של מטרה - אם אתה לא מצליח לקדם את מטרתך בזמן שעובר, אתה תופס זאת כפספוס או בזבוז של זמן. אליעד מציין שתחושת בזבוז זמן מתעוררת רק כשיש יעד שאתה שואף אליו, ואתה מרגיש שאתה לא מתקדם אליו. אם אין לך מטרה, כלומר, אם אתה לא מנסה להגיע לאנשהו, לא תוכל להרגיש שאתה מבזבז זמן. איך ... מגיעה כשלמישהו יש מטרה מוגדרת, והוא מרגיש שהוא לא מקדם אותה בזמן שעובר. כך נוצר לחץ לנצל את הזמן בצורה יעילה, כאילו חייבים תמיד להתקדם לעבר יעד מסוים. אנשים רבים לא אוהבים לבזבז את הזמן כי הם תופסים אותו כמשאב מוגבל שנועד להגשים מטרות. אם יש יעד רחוק, וכל רגע שלא מוקדש להשגתו נראה כפספוס או בזבוז זמן, מיד מתעוררת תחושת החמצה. איך נוצרת תחושת בזבוז זמן כשחושבים שצריך להגיע לאנשהו? ברגע שחושבים שיש יעד חשוב שעדיין לא הושג, כל עיכוב או עצירה בדרך נראים כהפרעה. לדוגמה, כשנוסעים מהר כדי להספיק משהו ונתקעים בפקק, מתעוררת מחשבה של אני מבזבז ... המשיח כבר היום? התפיסה הזו מניחה שכשיבוא המשיח יהיה לכולם טוב, אז למה לא לזרז תהליכים? התשובה לפי ההרצאה היא שאלוהים לא צריך שום דבר, ואין לו יעד שדורש מהירות. התחושה שיש לבן אדם עצמו - שהוא מחכה למשהו - גורמת לו לראות בכל רגע שהמשיח לא בא, כבזבוז זמן. אבל אם אין באמת יעד סופי שחייבים להשיג כאן ועכשיו, אז גם בזבוז זמן מפסיק להיראות כמשהו רע. איך לא להרגיש רע מבזבוז זמן ולהתחיל לאהוב את זה? כדי להתמודד עם ...
יעדי מכירות, הצבת מטרות ויעדים, איך להציב מטרות כספיות? עמידה ביעדי מכירות, איך למכור יותר? קביעת יעדי מכירות, איך להגדיר יעדים כספיים? אימון אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, שכנוע עצמי
יעדי מכירות, הצבת מטרות ויעדים, איך להציב מטרות כספיות? עמידה ביעדי מכירות, איך למכור יותר? קביעת יעדי מכירות, איך להגדיר יעדים כספיים? אימון אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, שכנוע עצמי
... מכירות, הצבת מטרות ויעדים, איך להציב מטרות כספיות? עמידה ביעדי מכירות, איך למכור יותר? קביעת יעדי מכירות, איך להגדיר יעדים כספיים? אימון אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, שכנוע עצמי האם עדיף להציב יעדים כספיים או לא להציב בכלל? אליעד כהן דן בשאלה האם כדאי להציב יעדים כספיים ברורים כדי להרוויח כסף, או שעדיף פשוט להתאמץ בלי להגדיר מספרים מראש. השאלה המרכזית היא האם ... לכך גם חסרונות. אליעד מביא דוגמה של איש מכירות שהיה מצליח בלי להציב יעדים, ואף הצליח יותר מאלו שהציבו לעצמם יעדים, אולם הוא טוען שאותו אדם יכול היה להצליח אפילו יותר לו היה מציב יעדים מוגדרים וברורים. למשל, אם אותו אדם הרוויח יותר מכולם ללא יעדים, אולי אם היה מציב יעדים גבוהים וברורים הוא היה מגיע להישגים אפילו גדולים יותר, כמו לרכוש את החברה שבה עבד. מה היתרון והחיסרון בהצבת יעדים כספיים? היתרון המרכזי בהצבת מטרה הוא שהיא דוחפת את האדם קדימה, גורמת לו להתאמץ יותר, ומסירה את הספקות ... אותו, פתאום היה מגלה שיש לו כוחות נוספים להרוויח יותר. מכאן, שהצבת יעדים מאפשרת לאדם לגלות יכולות נסתרות בעצמו. עם זאת, קיימים גם חסרונות בהצבת מטרות. ברגע שאדם מתקרב למטרה ... אבל ברגע שהוא מתקרב ורואה שהוא כמעט בזמן, הוא מתחיל לנסוע לאט. הצבת יעד נמוך מדי עלולה לגרום לאדם להאט לפני השגת התוצאות המרביות. כיצד להגדיר את המטרה האופטימלית במכירות? אליעד מציע פתרון שהוא להגדיר יעד אינסופי - אני רוצה להרוויח את כל הכסף שקיים בעולם. באופן זה, האדם לעולם לא יגיע למטרה, ותמיד יהיה לו ... אפשרויות ולהגיע לתוצאות פחות טובות. אליעד מביא דוגמה לכך שכשאדם מציב יעד מוגבל, הוא מראש מצמצם את מאמציו ואומר לעצמו: זה מספיק לי. לעומת זאת, כשהוא רוצה להרוויח כמה שיותר כסף, ... לעוד דרכים ולתוספת של מאמץ. מה עושים כשיש עובדים וצריך להציב להם יעדים? כשאדם מנהל צוות עובדים הוא לעיתים צריך להציב יעדים, כיוון שקשה לומר להם תעשו את המקסימום. אליעד מסכים שלפעמים עם עובדים יש צורך להגדיר מטרות מדידות ... - אין משפחה). בכל אופן, הוא מדגיש שהדיון שלו מיועד בעיקר למי שמציב יעדים לעצמו ולא לאחרים. למה לדעת אליעד, מטרות הן סימן לעצלנות? לסיכום, אליעד מסביר שאדם שמציב לעצמו מטרות ... היה יוצא לעבוד ולהתאמץ בכל רגע נתון. מי שרציני באמת לא מתעסק עם הצבת יעדים אלא רק עם רמת המאמץ שהוא מוכן לתת. אליעד ממליץ לאנשים לשאול את עצמם באופן ישיר: כמה אני מוכן להתאמץ? במקום להתעסק בסכומים ויעדים. איך להציב יעדי מכירות? האם יעדים כספיים מגבילים הצלחה? איך להגדיל מכירות בלי להציב מטרות? יתרונות וחסרונות של הצבת מטרות כספיות מהי ... דוגמה של מה? ש: על הקטע של המכירות, הייתי איש מכירות וכולם עשו יעדים ואני אף פעם.. אליעד: השאלה היא כזאת.. ואף על פי כן עשית יותר מהם.. אולי אם היית מציב מטרות היית ... שמעת מה אמרתי? אתה איתי? אני מסביר לך: השאלה היא אם אתה שאפילו בלי יעדים הרווחת יותר מאחרים שהגדירו את היעדים, אולי אם היית מציב יעדים היית בכלל קונה את החברה שעבדת בה, יכול להיות? אולי. לכן השאלה הנשאלת היא: האם כדאי להציב יעדים לסכום כספי שאתה רוצה להרוויח וזה יכול להיות סכום כספי ביום, בשבוע, בשנה, ב X, או לא. זאת השאלה. יש לך ... לשאלה הזאת? ש: אני יגיד לך מה אני חשבתי באותו רגע: מה אני ינסה להשיג יעדים? אני עושה הכי טוב שאני יכול, וזהו, באותו רגע. אליעד: ומה האמת? שאם היית מציב יעדים היית.. ואם היו באים אליך עם אקדח היית יכול להרוויח עוד כמה שקלים, נכון? ש: כן. אליעד: יפה, אז לא עשית את המקסימום שאתה יכול. אתה רואה? אם היית מציב יעדים היית רואה שאתה יכול לעשות יותר. ש: כן. אליעד: אתה.. ג: יש בזה יתרון וחיסרון. כי כמה שאתה יותר ... אחורה. אז עוד פעם: אם בן אדם הוא רציני יותר הוא לא צריך הצבת מטרות ויעדים, הוא רוצה את זה ברצון אין סופי, למה אני רוצה? כי אני רוצה את זה ונגמר הסיפור, לא משנה לו כלום, זה מה ... לא ישן ומשיג את זה. זה הכל. אם הוא לא מספיק רציני, הוא מציב מטרות ויעדים אני רוצה סכום כזה וכזה. יש שתי אפשרויות: או שאתה יכול להרוויח את הסכום הזה או שלא, אם אתה לא יכול ...
יעדי מכירות, יעדי הכנסות, יעדי רווחיות, למה לא להציב יעדי מכירות? מה רע בלהציב יעדי הכנסות? מה רע בהצבת יעדי מכירות? מה רע בהצבת יעדי הכנסות? איך להציב יעדי מכירות? איך להציב יעדי הכנסות? הצבת יעדים עסקיים, איך לתכנן תוכנית עסקית?
יעדי מכירות, יעדי הכנסות, יעדי רווחיות, למה לא להציב יעדי מכירות? מה רע בלהציב יעדי הכנסות? מה רע בהצבת יעדי מכירות? מה רע בהצבת יעדי הכנסות? איך להציב יעדי מכירות? איך להציב יעדי הכנסות? הצבת יעדים עסקיים, איך לתכנן תוכנית עסקית?
... רע בהצבת יעדי הכנסות? איך להציב יעדי מכירות? איך להציב יעדי הכנסות? הצבת יעדים עסקיים, איך לתכנן תוכנית עסקית? מהם היתרונות והחסרונות בהצבת יעדי מכירות ויעדים עסקיים? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על הצבת יעדי מכירות, ... וההשלכות של גישה כזו לעסקים. הרבה בעלי עסקים ואנשי מכירות מציבים לעצמם יעדים כמותיים כמו אני רוצה להרוויח סכום מסוים החודש או אני רוצה ... כצעד הגיוני, אליעד מציין שזו לא בהכרח החשיבה האידיאלית לטווח ארוך. הצבת יעדים כמותיים נוקשים עשויה להקטין את הפוטנציאל לצמיחה, בעוד שחשיבה רחבה ואפתחת אפשרויות עשויה להוביל להצלחה גדולה יותר. האם כדאי להיצמד ליעדים כספיים נוקשים? ההגדרה של יעד מינימלי, כמו אם אני לא מרוויח סכום מסוים עד סוף החודש אני סוגר ... כדי לשמור על פעילות העסק, יש היגיון לגמרי בגישה הזו. במקרה כזה, הצבת יעד כספי מינימלי הופכת להיות הכרחית, כי אחרת ייתכן שהעסק לא יוכל ... שתסביר איך להגיע ליעד המינימלי הזה. האם חשיבה על כמה שיותר עדיפה על הצבת יעד כמותי? כאשר לא מדובר בהישרדות עסקית, אליעד מציע לחשוב באופן ... במקסימום תוביל להשגת תוצאות מרשימות יותר מאשר התמקדות בהגדלה צנועה של יעד. מה המשמעות של המילה מקסימום בעסקים? הגישה של כמה שיותר תרחיב ... העלאת מחירים, חיפוש שווקים חדשים, הרחבת קהל הלקוחות, שיווק חדש ועוד. הצבת יעד כספי נוקשה עשויה להסתיים בגבולות מוגבלים. מהם הצעדים שעליך ... רחבים מאפשרת לך לחשוב על אסטרטגיות רבות להגדלת הרווחים. במקום להתמקד ביעדים ספציפיים ומוגבלים, שאל את עצמך: איך אני יכול להרוויח יותר? או ... בלבד. מהו האידיאל מבחינת הצבת יעדי מכירות? החשיבה האידיאלית היא לא להציב יעד מוגבל או כמותי מראש, אלא לשאול את עצמך איך אפשר להרוויח כמה ... להגדיל הכנסות? איך להגדיל רווחים? הקמת עסק איך למכור יותר מהי משמעות הצבת יעד מכירות או הכנסות? בעלי עסקים או אנשי מכירות רבים מציבים לעצמם ... הפעילות שלו ומנסה להעריך כיצד להגיע לרף רצוי. עם זאת, יש להבין כי הצבת יעדים כספיים או כמותיים באופן נוקשה אינה בהכרח החשיבה האידיאלית, ... לרווח של 10,000 שקלים אני סוגר את העסק, הרי שיש היגיון מלא בהצבת אותו יעד כמטרה מחייבת. במצב כזה: 1. קיימת רמת רווח חיונית להישרדות ... אפשר לשאול איך אני יכול להרוויח החודש כמה שיותר. הסיבה לכך: 1. אם מציבים יעד כספי או כמותי מוקטן (למשל פי 2), מפספסים את האפשרות להגדיל את ... להגדיל מכירות? איך להגדיל הכנסות? איך להגדיל רווחים? בניית יעדי מכירות, יעדים ומטרות בארגון, מטרות יעדים ומדדים, מטרות במכירות, איך לקבוע יעדי מכירות? עמידה ביעדי מכירות, ניהול מכירות, איך לקבוע יעדים? איך להציב יעדים? למה לא להציב יעדים? איך לבחור יעדים נכונים? איך להציב יעדים נכונים? איך להציב יעדי מכירה? איך לקבוע יעדי הכנסות? איך ... כמה שיותר? איך להיות עשיר? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל עסק? הצבעת יעדים בעסק, הצבת יעדים לעסק, הצבת יעדים לאנשים מכירות, הדרכת מאמני מכירות, איך להציב יעדים עסקיים? ...
NLP, לימוד NLP, אימון אישי, קואצ'ינג, מהו NLP? דמיון מודרך, מה זה NLP? שינוי הרגלים, השגת מטרות, טיפול NLP, שיטת NLP, תת מודע, להיות מאושר, כסף, איך להתעשר? שיטות טיפול
NLP, לימוד NLP, אימון אישי, קואצ'ינג, מהו NLP? דמיון מודרך, מה זה NLP? שינוי הרגלים, השגת מטרות, טיפול NLP, שיטת NLP, תת מודע, להיות מאושר, כסף, איך להתעשר? שיטות טיפול
... להשיג מטרות יחסיות, אלא להכיר בעובדה שהן כשלעצמן אינן יכולות לפתור לחלוטין תחושות של חוסר סיפוק ופחדים עמוקים. ההבנה שהיעדים היחסיים הם רק חלק מהדרך, מאפשרת לפעול להשגתם בצורה רגועה יותר, עם פחות לחץ, מתוך ידיעה ברורה שישנה רמת ... לפעול בעולם למרות שמבינים שהכל יחסי? אליעד מבהיר כי אין כוונה להפסיק לפעול או להפסיק לשאוף להצלחה. אלא להפך, ממשיכים להשיג יעדים ולפעול בעולם, אך מתוך ידיעה שזו אינה הדרך היחידה לאושר מוחלט. הדבר יוצר איזון בריא בין עשייה פעילה לבין ... ויחד עם זאת להבין שאין בהן פתרון מוחלט לסבל ולבעיות רגשיות עמוקות. כך, אפשר להשתמש בשיטות כמו NLP וקואוצינג כדי להשיג יעדים ולהצליח באופן יעיל, ללא תחושה שזו הדרך היחידה להגיע לאושר אמיתי ושלם. איך לחקור את הפחד העמוק ולשנותו ... מוחלט לסבל או לבעיות של האדם. כיצד הגישה הרחבה יותר מתייחסת למטרות יחסיות לעומת אושר מוחלט? מוסבר שבמקום לפסול את הצבת היעדים, יש להבחין בין יעד יחסי ליעד מוחלט. יעד יחסי עשוי להיות כסף, זוגיות או הצלחה בראיון עבודה. אלו יכולים להיות דברים מועילים, אך הם לא מבטיחים אושר ... ופחדים עמוקים יותר. כאן מציעים לשלב בין ההישגים היחסיים לבין הבנה רחבה יותר של המוח, כך שמצד אחד אפשר להמשיך לפעול ולהשיג יעדים יחסיים, ומצד שני להבין שיש גם היבט מוחלט שמביא לשקט פנימי גדול יותר. לא מוכרחים לבטל את המטרות, אלא רק ... הרבה יותר משיטות חלקיות. כך, אפשר להשתמש בכלים של ה - NLP (כמו דמיון מודרך, יצירת עוגנים, העצמה אישית וכדומה) גם עבור יעדים יחסיים וגם כדי לכוון לשינוי עמוק יותר ברמת התודעה. איך זה מתקשר לדוגמה של קביעת מטרות להצלחה ומציאת ... בעולם אפילו כשמבינים שהכל יחסי? נאמר שאין כוונה לבטל התנהגות או לחיות בחוסר עשייה. הרעיון הוא שממשיכים לפעול בעולם ולהשיג יעדים, אלא שעושים זאת עם פרספקטיבה רחבה: אין צורך להיאחז בתחושה שהשגת יעד כזה או אחר תביא מזור מוחלט לכל הסבל. אפשר ליהנות מכל הטוב שבמרדף אחרי היעדים, אבל לזכור שזה לא הכל. הראייה הזאת מאפשרת מצד אחד להשקיע בהשגת כסף, הצלחה או מטרות אחרות, ומצד שני ... רוצה משהו, כבר קל יותר לשחק עם כל רצון אחר (כסף, זוגיות, הצלחה או כל דבר). זה מאפשר לנוע באופן חופשי בין החוויה של הצבת יעדים להשגת תועלת יחסית, לבין הפרספקטיבה של השקט המוחלט שאינו תלוי בדבר. כיצד להסתכל על סתירה שנראית בלתי ... פתרון מוחלט לתחושות החוסר העמוקות יותר. ברגע שמקבלים את הרעיון שזה שני מישורים נפרדים, אפשר להשתמש בשיטות כמו NLP להשגת יעדים באופן יעיל, אך לא להתבלבל ולחשוב שזו הגאולה השלמה או הפתרון לכל הקשיים הרגשיים. איך לחקור את הפחד העמוק ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הגדרת מטרות ויעדים, הצלחה בחיים, מה אני רוצה? 3 גורמים לחוסר הצלחה, 3 גורמים לצרות, 3 גורמים לבעיות, למה חשוב לדעת מה אני רוצה? למה להגדיר מטרות? למה להציב מטרות? למה אני לא מצליח בחיים? הצבת יעדים, להגדיר את הרצון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: יעד, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יעד, איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פסיכותרפיסט, אימון אישי להרזייה, אימון אישי להרזיה בנושאי יעד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 25_05_2025 השעה 15:38:42 - wesi1