אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הפרעות קשב וריכוז, ADHD, הפרעת קשב וריכוז אצל ילדים, הפרעת קשב וריכוז אצל מבוגרים, חוסר ריכוז, חינוך ילדים ✔ובו יתבאר העניין של הפרעות קשב וריכוז...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הפרעות קשב וריכוז, ADHD, הפרעת קשב וריכוז אצל ילדים, הפרעת קשב וריכוז אצל מבוגרים, חוסר ריכוז, חינוך ילדים
ובו יתבאר העניין של הפרעות קשב וריכוז באופן כללי, והפרעות קשב וריכוז של ילדים באופן ספציפי. ויתבאר, ממה נובעת הפרעת קשב וריכוז אצל מבוגרים? ויתבאר, ממה נובעת הפרעת קשב וריכוז אצל ילדים? ויתבאר, מהו הטיפול הטוב ביותר להפרעות קשב וריכוז בכלל, ולהפרעות קשב וריכוז של ילדים בפרט?

והפרעת קשב וריכוז (ADHD = Attention Deficit / Hyperactivity Disorder), נתפשת כבעיה נפשית וכהפרעה נפשית, שיוצרת אצל האדם בעיות שונות בחייו. כאשר אצל ילדים, בעיית קשב וריכוז, יוצרת גם לקות למידה, שמפריעה לילד במהלך הלימודים שלו, ומפריעה לילד להתרכז בלימודים שלו וכולי. והשאלה הנשאלת היא, ממה נובעות הפרעות קשב וריכוז, וכיצד אפשר לטפל בהפרעות קשב וריכוז?

וראשית כל, יש לומר באופן חד משמעי, שאין דבר כזה הפרעות קשב וריכוז בכלל, ואין דבר כזה הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים בפרט. כפי שנסביר תכף ומיד את העניין. ועוד נאמר בצורה ברורה, שזה שחלק מהפסיכולוגים / פסיכיאטרים וכיו"ב, לא מבינים למה הילד לא מצליח להתרכז בלימודים, וזה שחלק מהפסיכולוגים / פסיכיאטרים וכיו"ב, לא מצליחים להבין למה הילד לא מקשיב בלימודים, זה עדיין לא אומר שהילד סובל מהפרעת קשב וריכוז. זה כן אומר, שהילד לא מקשיב בלימודים ולא מתרכז בלימודים מסיבה כזו או אחרת, שתתבאר להלן, אבל זה לא אומר שלאותו אדם, יש בעיה נפשית כזו או אחרת.

ז"א להגדיר בן אדם, כאדם שסובל מהפרעת קשב וריכוז, זה בעצם פשע. כי מצד האמת, המטרה של ההגדרה הזאת, היא רק כדי שאותו מגדיר את ההגדרה (פסיכולוג / מטפל רוחני / יועץ / מחנך / מורה רוחני), יוכל להסיר מעצמו אחריות, ויוכל לתרץ, את זה שהוא לא יודע, איך לטפל באותה בעיית התנהגות.

כי אם לא היו מגדירים שיש דבר כזה הפרעת קשב וריכוז, אז ממילא אותם פסיכולוגים וכיו"ב, לא היו מרגישים בנוח, מכך שהם אינם יודעים איך לגרום לילד להתרכז בלימודים. כי הם אפילו לא מבינים, למה באמת הילד לא מצליח להתרכז בלימודים. וכל שכן, שהם אינם יודעים איך לעזור לילד להתרכז בלימודים. ולכן, הם מאבחנים את הילד (אבחון ילדים), כמי שסובל מהפרעת קשב וריכוז של ילדים. ואז ממילא הם מסירים מעצמם את האחריות, לטפל בבעיה בשורשה. אבל מצד האמת, בעיית קשב וריכוז, יש לה הסבר מאוד פשוט, וממילא, גם יש לה פתרון כדלקמן.

והפרעות קשב וריכוז פירושה, שהאדם מתקשה להקשיב ולהתרכז בדבר כלשהו. דהיינו, האדם מנסה להתרכז בדבר מוגדר כלשהו, והאדם חווה שיש משהו שמפריע לו להתרכז באותו דבר מוגדר, שבו הוא מנסה להתרכז. ומצב כזה, מוגדר כהפרעת קשב וריכוז. דהיינו, שיש משהו שמפריע לאדם, להקשיב ולהתרכז בדבר כלשהו.

ומי שמתבונן בעין אמיתית על העניין, רואה מיד, שלהגדיר מישהו, שהוא סובל מהפרעת קשב וריכוז, בגלל שהוא לא מצליח להתרכז ולהקשיב לדבר מסוים, זהו כמובן פשע אנושי. שבו, מגדירים אדם שהוא סובל מבעיה כלשהי, כאשר, הוא לא באמת סובל משום בעיה.

ז"א, ילד שלא מצליח להתרכז בלימודים שלו, אולי יהיה נכון לומר, שיש לו בעיית קשב וריכוז בלימודים שלו. אבל לא יהיה נכון לומר שיש לו בעיית קשב וריכוז באופן כללי, כי זהו שקר גדול ביותר. ואדם שלא מצליח להתרכז בדבר כלשהו, אולי יהיה נכון לומר, שיש לו הפרעת קשב וריכוז, להתרכז באותו דבר ספציפי. אבל לא יהיה נכון לומר, שיש לו הפרעת קשב וריכוז באופן כללי.

כי הפרעת קשב וריכוז פירושה, שיש לאדם הפרעה וקושי להתרכז באופן כללי. וזה כמובן שקר גדול ביותר. כי אין שום בן אדם בעולם, שיש לו הפרעת קשב וריכוז כללית. אלא תמיד, ב 100% מהמקרים, בעיית הקשב והריכוז של האדם, היא תמיד, רק כלפי משהו ספציפי, או אפילו כלפי הרבה דברים. אבל לאף אחד בעולם, אין בעיה כזאת, שהוא לא מסוגל להתרכז בשום דבר.

כי האדם, ב 100% מהזמן, הוא תמיד מרוכז באיזה משהו. וגם אם האדם לא זוכר על מה הוא חשב ברגע מסוים, הרי שעדיין בכל רגע ורגע, הוא חושב על איזה דבר. והאדם, תמיד מרוכז בדבר כלשהו. ולפעמים, האדם לא זוכר על מה הוא חשב, ונדמה לו, שהוא לא חשב על שום דבר. אך אין הדבר כך! אלא, האדם חושב ומרוכז תמיד בדבר כלשהו, גם אם הוא לא מסוגל להגדיר על מה הוא חושב ובמה הוא מרוכז.

והילד, שלא מצליח להתרכז בלימודים, או האדם הבוגר, שלא מצליח להתרכז בדבר כזה או אחר, זה רק משום, שבאותו הרגע הוא מרוכז במשהו אחר. שבתת המודע שלו, נראה לו שאותו הדבר האחר, הוא חשוב יותר עבורו, ביחס לאותו הרגע.

כי בתת המודע של האדם, יש עולם שלם של רצונות וצרכים ובעיות ופתרונות וכל מיני דברים, שרוב בני האדם בעולם, לא מודעים אליהם. ומי שמחליט לאדם על מה הוא יחשוב ברגע כלשהו, זה תת המודע שלו. ואם לדוגמה הילד מנסה להתרכז בלימודים, והוא לא מצליח להתרכז בלימודים, זה רק משום, שבאותו הרגע, תת המודע של הילד, לא מאפשר לו להתרכז בלימודים. משום שתת המודע של הילד, רוצה שהילד יתרכז בדבר אחר. שעבור תת המודע של הילד, הדבר האחר הזה, נראה חשוב יותר. וגם אם האדם לא ממש יודע להגדיר, על מה בדיוק הוא חושב, כאשר הוא לא מצליח להתרכז, הרי שתמיד האדם חושב על משהו, ותמיד האדם מרוכז במשהו, בכל מקרה שהוא.

והדברים שמפריעים לאדם להתרכז בדבר כזה או אחר, הם בעיקר בעיות רגשיות ובעיות נפשיות, שאותן האדם מדחיק. או, שהאדם באופן מודע, כמעט ולא מודע לקיומן. כי יש בתת המודע של האדם, המון דברים שמציקים לו, ושהוא חושב עליהם כל הזמן. ובחיים, העבודה של האדם וכיו"ב, עוזרים לאדם להדחיק את מה שקורה לו בתת המודע שלו. כי כאשר האדם מתעסק באיזה דבר, אז הוא נמנע מלחשוב על מה שמציק לו בתת המודע שלו. (מה שיוצר גם, התמכרות לעבודה / וורקוהוליזם. שהאדם הופך להיות מכור לעבודה / Workaholic, כדי לברוח ממחשבות טורדניות וכיו"ב).

ולפעמים, תת המודע של האדם, לא נותן לו להדחיק את מה שמציק לו. ואז, הוא לא נותן לו להתרכז בדבר כזה או אחר. אלא, הוא רוצה שהאדם יתרכז, במה שמציק לו בתת המודע שלו. כי הנפש של האדם, רוצה שהאדם ירגיש טוב אמיתי מבפנים, בלי להיות תלוי בדבר כזה או אחר. והמחשבות שיש בתת המודע של האדם, הן אלו שאחראיות, לכך שנראה כאילו יש לאדם בעיית קשב וריכוז.

ומי שיתבונן היטב יראה, שאין אף אחד בעולם, שלא מצליח להתרכז בשום דבר כלשהו. אלא, לכל אחד, יש דברים כלשהם, שבהם הוא כן מצליח להתרכז, ויש דברים אחרים, שבהם הוא לא מצליח להתרכז. והאדם מצליח להתרכז, במה שהוא חושב שיביא לו הכי הרבה תועלת ברגע הזה (והאדם עובד בשביל המחשבה שיש לו בהווה, ולא בשביל העתיד וכולי). ומי שלא מצליח להתרכז בשום דבר, זה רק משום שהוא מרוכז באיזה דבר אחר, שהוא עדיין לא יודע...
גמילה מהתמכרויות תחושה הפרעות נפש בעיות התנהגות מחנך יעוץ הורי הטוב ביותר הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים מה הוא חושב נפש לטפל בהפרעות קשב adhd בעיות קשב בעיות קשב וריכוז בעיית קשב בעיית קשב וריכוז הדרכה להורים הדרכת הורים הפרעה הפרעות הפרעות קשב הפרעות קשב וריכוז הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים הפרעות קשב וריכוז אצל מבוגרים הפרעות קשב וריכוז של ילדים הפרעת קשב הפרעת קשב וריכוז הפרעת קשב וריכוז אצל ילדים הפרעת קשב וריכוז אצל מבוגרים הפרעת קשב וריכוז של ילדים הקשבה חוסר ריכוז חינוך חינוך ילדים ילד ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים לחנך לחנך ילדים מבוגרים מחנך מחנכים קשב קשב וריכוז קשב וריכוז אצל ילדים קשב וריכוז אצל מבוגרים קשב וריכוז של ילדים ריכוז ריכוז וקשב
נאיביות המבוגרים - חוכמת הילדים - מהי השלמות?
נאיביות המבוגרים - חוכמת הילדים - מהי השלמות?
... המבוגרים - חוכמת הילדים - מהי השלמות? מהי נאיביות של ילדים מול חוכמת המבוגרים? אליעד כהן מסביר שהילדים נתפסים כנאיביים, והמבוגרים כחכמים, אולם לדבריו, המצב למעשה הפוך. הוא מתאר כיצד ילדים הם בדרך כלל שמחים ואופטימיים באופן טבעי, מכיוון שהם עדיין לא מודעים למגבלות של המציאות ושל עצמם. ילד יכול לחלום שהוא סופרמן, מאמין שהוא יכול לעוף או לעבור דרך קירות, מכיוון שאין לו עדיין את ההכרה הפנימית שהוא מוגבל. אליעד מסביר שילדים נהנים הרבה יותר מהחיים בגלל אותו חוסר מודעות, ואילו המבוגרים ככל שהם מתבגרים, מבינים יותר ויותר את מגבלותיהם, וממילא הופכים לפחות מאושרים. הוא מביא כדוגמה את ההתלהבות הטבעית של ילדים מסרטים מצוירים וסיפורי אגדות. ילדים מאמינים באופן טבעי בעולם של פנטזיות, מאמינים לסופים טובים (הפי אנד) וחולמים על עולם יפה וטוב יותר שבו הכל אפשרי. לעומתם, המבוגרים איבדו את הנאיביות, והפכו ריאליים יותר. הם יודעים להבחין בין מה שאפשרי ומה שאינו אפשרי, ולכן מאבדים חלק גדול מהיכולת לחוות את העולם בשמחה ובתחושת קסם והתלהבות. מה ההבדל בין אושר של ילדים לאושר של מבוגרים? לפי אליעד כהן, האושר של הילדים הוא לא באמת אושר פנימי עמוק, אלא אושר שנובע מחוסר ... לעשות דברים מסוימים, ולכן הם מרגישים טוב. לעומתם, המבוגר מבין היטב שהוא מוגבל, ולכן לא יכול לחוות את אותו האושר. עם זאת, גם האושר של הילדים אינו שלם, כי הוא מבוסס על חוסר ידע וחוסר שכל. כלומר, הילדים מאושרים רק משום שטרם גילו את האמת על המציאות - שיש לה מגבלות. מהי השלמות האמיתית לפי אליעד כהן? אליעד כהן טוען שהשלמות האמיתית היא החיבור בין שני ההפכים - הכוח של הילד והכוח של המבוגר. הוא מסביר כי אצל כל אדם קיימים שני הכוחות: המבוגר הוא למעשה ילד מודחק, והילד הוא מבוגר שעוד לא התפתח. השלמות האמיתית מגיעה כאשר האדם מצליח להשתמש בשכל של המבוגר, שיודע להבחין במציאות ולדעת את המגבלות, אך לחוות את המציאות מתוך נקודת מבט של ילד, ללא תחושת המגבלות. הוא מדגים זאת בכך שאדם בוגר צריך לדעת שהוא אינו יכול לעוף, אינו יכול להכניס יד לאש מבלי להיפגע, אך מצד שני לחוות את המציאות בתודעת הילד , שבה הכל אפשרי והכל פתוח. במילים אחרות, האדם צריך להיות ... של מגבלות המציאות, אך להרגיש בלבו ובחוויה הפנימית שלו שאין כל מגבלה. זו הדרך לחיים מאושרים באמת, הרבה יותר מאושרים אפילו מהאושר של הילדים, מכיוון שזהו אושר מודע ולא תלוי בחוסר ידיעה. איך אפשר לחבר את ההפכים ולחיות באושר אמיתי? אליעד מסביר שהדרך לחבר בין הילד למבוגר היא להגיע לפרספקטיבה של אחדות - השורש של המציאות. ... והכל אפשרי. הוא מתאר זאת כארץ האפשרויות הבלתי מוגבלת, שבה האדם יכול לעבור דרך אש מבלי להישרף, לעוף, וכל הדימויים הנפלאים של אגדות הילדים אפשריים באמת. לפי דבריו, כל סיפורי האגדות וסרטי הילדים, אף שהם מופלאים ומרהיבים, הם רק טעימה קטנה מהאושר ... חקירה פנימית שכזו, האדם יוכל להגיע לפרספקטיבה של האחדות, שבה הוא ישלב בין המודעות השכלית של המבוגר ובין החוויה האינסופית והחופשית של הילד. מדוע ככל שמתבגרים נעשים פחות מאושרים? אליעד כהן מסביר ... מוגדר ומוגבל. כשהאדם לומד להבחין בין טוב ורע, מותר ואסור, יכול ולא יכול, הוא מתחיל לחוות את החיים כמצומצמים ומגבילים יותר. לדעתו, ילדים לא חווים את המציאות כמצומצמת כי הם עדיין לא הגדירו ... לגן עדן של ממש, למציאות שבה הכל אפשרי ואינסופי, וכך לחיות באושר אמיתי שאינו מוגבל עוד במגבלות העולם הרגיל. מהי השלמות האמיתית? למה ילדים מאושרים יותר מ
אושר בגיל הזהב - מדוע והאם באמת אנשים מבוגרים מאושרים יותר?
... בגיל הזהב - מדוע והאם באמת אנשים מבוגרים מאושרים יותר? שאלה: הסטטיסטיקה מראה כי אנשים בגיל הזהב (אנשים מבוגרים, הגיל השלישי) מעידים על כך שהם מאושרים, יותר מאשר אנשים צעירים וכאלו שנמצאים באמצע החיים. והשאלה היא, מהו פשר העניין הזה? והאם באמת אנשים מבוגרים מאושרים יותר? תשובה: ראשית כל, יש לזכור כי המחקרים האלו לא לקחו בחשבון את אוכלוסיית הילדים שבגן הילדים. כאשר הילד משחק בגן הילדים, כאשר הילד מקבל צעצוע חדש וכולי, אין אדם מאושר ממנו. כך שרמת האושר הגבוה ביותר של האדם, היא לאו דווקא בגיל זקנה. ושום אדם זקן לא העיד על עצמו שרמת האושר שלו דומה לרמת האושר שהייתה לו כאשר הוא שיחק במגרש המשחקים כילד. והסיבה שבגללה אנשים מבוגרים מרגישים יותר אושר, היא בגלל שהם מתקרבים אל הסוף ואל התכלית של החיים, ועל ידי זה הם נרגעים מהמרוץ שמשגע את האדם. כי כאשר האדם צעיר, אז הוא חושש ממה שיקרה לו בעתיד. ... שהוא עוד מעט כבר עוזב את העולם. אך אם נתבונן היטב בעניין, נראה כי גם האנשים המבוגרים שטוענים שהם חווים אושר, הרי שהם לא באמת מאושרים. ולאושר האמיתי אין גיל, מאחר שהוא לא תלוי בגיל. ואדרבה, מה שנקרא אצלם אושר, הוא בכלל סוג של מנוחה באמצע המלחמה, אך ...
חסך אימהי, חסך הורי, אמא רעה, בעיות עם אמא, יחסי הורים ילדים, בעיות עם ההורים, חסך רגשי, דמות אימהית, טיפול רגשי למבוגרים, לא מסתדר עם אמא, מריבות עם אמא
... אימהי, חסך הורי, אמא רעה, בעיות עם אמא, יחסי הורים ילדים, בעיות עם ההורים, חסך רגשי, דמות אימהית, טיפול רגשי למבוגרים, לא מסתדר עם אמא, מריבות עם אמא האם אפשר להפסיק לרצות דברים בחיים? אליעד כהן מסביר בשיחה זו בצורה מעמיקה את ...
אנשים מאושרים, אנשים מצליחים, מה עושה אנשים מאושרים? כמה אנשים מאושרים, האם יש אושר? האם אפשר להיות מאושר? עשירים מאושרים, ילדים מאושרים, עניים מאושרים, מבוגרים מאושרים
אנשים מאושרים, אנשים מצליחים, מה עושה אנשים מאושרים? כמה אנשים מאושרים, האם יש אושר? האם אפשר להיות מאושר? עשירים מאושרים, ילדים מאושרים, עניים מאושרים, מבוגרים מאושרים
... מאושרים, אנשים מצליחים, מה עושה אנשים מאושרים? כמה אנשים מאושרים, האם יש אושר? האם אפשר להיות מאושר? עשירים מאושרים, ילדים מאושרים, עניים מאושרים, מבוגרים מאושרים האם יש אנשים מאושרים יותר מאחרים? אליעד ... בחייהם, כי השמחה שלהם נובעת מערך יחסי - השמחה נובעת מכך שהם משווים את מצבם למצב גרוע יותר שהם יכלו להיות בו. הוא מוסיף עוד דוגמה לילדים קטנים שנראים שמחים מאוד, אך למעשה גם הם חווים כעסים, תסכולים, ובעיות - הם כועסים שילד אחר לקח להם צעצוע, או בגלל סיבות קטנות אחרות. ... פשוט אדם שמסתיר את הבעיות שלו, או שאנו רואים אותו רק במצבים שבהם הוא שמח. בפועל, הוא מסביר, כשמתבוננים מקרוב על כל אדם, עשיר או עני, ילד או מבוגר, ניתן לראות שתמיד קיימות בעיות ... הצדדים סובלים, כל אחד מהסיבה שלו, אך שניהם גם שמחים ממשהו אחר. כלומר, בכל מצב של שמחה מסתתר גם מצב של סבל ולהפך. הכל תלוי במה האדם מתרכז בכל רגע נתון. בסופו של דבר, אליעד טוען כי התשובה ... אותו בכלל. מי שמבין זאת, יכול להפסיק לחפש אושר ולהתחיל לחיות באמת. האם אפשר להיות מאושר באמת? האם עשירים מאושרים יותר מעניים? האם ילדים מאושרים יותר ממבוגרים? מה ההבדל בין אושר מוחלט לאושר יחסי? האם יש אושר ... אנשים מסוימים נולדים מאושרים יותר מאחרים. ישנם אנשים שלדבריו, הם נראים שמחים כל הזמן, אך זה לא בהכרח משדר את האושר הפנימי. לדוגמה, ילדים עשויים להיראות שמחים יותר, אך זה לא תמיד ...
מה יותר מזעזע? רצח ילדים בסוריה, רצח מבוגרים, הטבח בסוריה, פגיעה בחפים מפשע, רגשות של ילדים, רגשות של בעלי חיים, האם לחיות יש רגשות? שואת החיות, שואת בעלי החיים, צמחונות, טבעונות
... יותר מזעזע? רצח ילדים בסוריה, רצח מבוגרים, הטבח בסוריה, פגיעה בחפים מפשע, רגשות של ילדים, רגשות של בעלי חיים, האם לחיות יש רגשות? שואת החיות, שואת בעלי החיים, צמחונות, טבעונות מה יותר מזעזע: רצח ילדים או רצח מבוגרים? אליעד כהן דן בשאלה מה מזעזע יותר - רצח ילדים או רצח מבוגרים . הוא פותח בכך שבתקשורת מציגים תמונות קשות מסוריה, תמונות של ילדים הרוגים, במטרה לזעזע. אנשים בדרך כלל מזדעזעים יותר מתמונות של ילדים, והשאלה היא מדוע. הסיבה העיקרית לכך, לדבריו של אליעד, היא שילדים נתפסים כדבר טהור ותמים שלא הספיק לחיות את חייו, ולכן זה נראה בעיני אנשים כאכזרי במיוחד. אך האם באמת רצח ילד מזעזע יותר מרצח של מבוגר? לדברי אליעד, כשבוחנים את הנושא בהיגיון, אפשר לחשוב אחרת. כדי להבין מה מזעזע יותר, יש לבדוק קודם כל מדוע בכלל מוות מזעזע ... רוצה למות, כך הרצח שלו אמור לזעזע אותנו יותר. מכאן אליעד מגיע להבדל בין ילדים למבוגרים. לטענתו, מי שבאמת סובל יותר ממוות הוא המבוגר ולא הילד. הסיבה לכך היא שלילדים אין עדיין תפיסת מציאות מלאה, ולכן הרצון שלהם לחיות אינו מבוסס כמו הרצון של מבוגר. ילד עדיין לא חי מספיק כדי להבין את המשמעות האמיתית של החיים והמוות, ולכן המוות, עבור הילד עצמו, הוא פחות טראומטי ביחס למבוגר שכבר בנה לעצמו חיים, זיכרונות, קשרים, מטרות וציפיות. לדוגמה, ילד קטן עדיין לא באמת יודע מה המשמעות של העתיד שלו או מה המשמעות של חייו באופן כללי, בעוד אדם מבוגר פיתח קשר רגשי הרבה יותר עמוק עם החיים שלו. אליעד ... מייחס לחיים שלו, אשר תלויה בתפיסת הזמן שלו - העבר והעתיד. מי סובל יותר: ילד קטן או אדם מבוגר? אליעד כהן חוזר ומשווה בין ילדים קטנים לבעלי חיים ואומר שלילדים, באופן דומה לבעלי חיים, אין עדיין משמעות חזקה ועמוקה לחיים. לכן, לדבריו, באופן רציונלי להרוג מבוגר זה מעשה חמור יותר מהריגת ילד, כי למבוגר יש קשר עמוק ורגשי יותר לחיים ולמשמעות שלהם. המבוגר כבר חווה זיכרונות, קשרים, הצלחות, אכזבות, וחושב על העתיד בצורה מורכבת הרבה יותר, ולכן הרצון שלו לחיות הוא משמעותי וחזק יותר. הילד, לעומת זאת, עדיין לא הגיע למצב בו הוא מבין את כל אלה, ולכן רצונו לחיות חלש יותר באופן יחסי. לסיום, אליעד מדגיש כי הזעזוע שאנו חשים ממות ילדים הוא בעיקרו עניין של הזדהות רגשית, כי אנחנו רואים בילדים משהו טהור, תמים וקרוב ללבנו, ולא מתוך הבנה רציונלית של המציאות. האם לחיות יש רגשות? מה יותר מזעזע רצח ילד או מבוגר? שואת בעלי החיים למה ילדים נחשבים טהורים יותר? מה ההבדל בין ילדים למבוגרים? האם בעלי חיים מפחדים למות? ...
מתמטיקה למבוגרים, איך להתחיל ללמוד מתמטיקה? איך ללמוד מתמטיקה מההתחלה? איך ללמוד מתמטיקה לבד? למה חשוב ללמוד מתמטיקה? איך ללמוד מתמטיקה מאפס? למה בכלל צריך מתמטיקה? לפתח את השכל וללמוד מתמטיקה, אושר ומתמטיקה
מתמטיקה למבוגרים, איך להתחיל ללמוד מתמטיקה? איך ללמוד מתמטיקה מההתחלה? איך ללמוד מתמטיקה לבד? למה חשוב ללמוד מתמטיקה? איך ללמוד מתמטיקה מאפס? למה בכלל צריך מתמטיקה? לפתח את השכל וללמוד מתמטיקה, אושר ומתמטיקה
... למבוגרים, איך להתחיל ללמוד מתמטיקה? איך ללמוד מתמטיקה מההתחלה? איך ללמוד מתמטיקה לבד? למה חשוב ללמוד מתמטיקה? איך ללמוד מתמטיקה מאפס? למה בכלל צריך מתמטיקה? לפתח את השכל ... אושר ומתמטיקה איך ללמוד מתמטיקה למבוגרים? למה זה חשוב? לימוד מתמטיקה למבוגרים הוא נושא שעשוי להיראות מאתגר ומביך, במיוחד עבור אנשים שלא למדו מתמטיקה בעבר או שאיבדו קשר עם החומר. אליעד כהן מציע שההתחלה בלימוד מתמטיקה למבוגרים לא חייבת להיתפס כבעיה או חיסרון. הוא מציין שאין בושה לחזור ולהתחיל ללמוד מתמטיקה מכיתה א, שכן כל למידה ושיפור אישי הם חלק מהתהליך ההתפתחותי של האדם. למה ללמוד ... הלמידה. איך להתחיל ללמוד מתמטיקה למבוגרים? אם אדם לא למד מתמטיקה בצורה מסודרת במהלך לימודיו, הדרך המומלצת היא לחזור להתחלה: לחזור לכיתה א - להתחיל מההתחלה וללמוד את היסודות: חיבור, חיסור, כפל, חילוק. ללמוד ... התגברות על הבושה והקושי עבור מבוגרים רבים, החזרה למתמטיקה מרגישת כמשהו מביך. הם עשויים להרגיש שנפלו לתוך מלכודת של חוסר יכולת בשל העובדה שהם לא למדו את החומר כראוי בתור ילדים. אליעד מציין שזו טעות לחשוב כך. כל אדם יכול לשפר את עצמו ולהתפתח בכל גיל, ואין שום בושה להתחיל ללמוד מחדש. שיטות ללמידה אפקטיבית כדי ללמוד מתמטיקה בצורה ... שמאחוריהם. סיכום לימוד מתמטיקה למבוגרים יכול לשפר את היכולות הקוגניטיביות ולהביא להצלחות בתחומים שונים של החיים. אליעד מציע להתחיל מהבסיס, לחזור לכיתה א וללמוד מתוך רצון להבין ולא רק לעבור מבחנים. כל אדם ... בצורה טובה יותר. לימודי מתמטיקה למבוגרים איך להבין מתמטיקה? מתמטיקה למתחילים לימוד מתמטיקה באינטרנט להצליח בחיים בלי מתמטיקה איך ללמוד מתמטיקה בצורה נכונה? שלום כיתה א לימוד מתמטיקה למבוגרים - חזרה לכיתה א ישנם אנשים בוגרים רבים שאינם יודעים מתמטיקה, אפילו ברמה בסיסית ביותר. הם אינם יודעים את לוח הכפל, אינם מבינים אחוזים ושברים, ואין להם מושג בסיסי ... עניין. איך להתחיל ללמוד מתמטיקה למבוגרים? הדרך הפשוטה והיעילה ביותר היא להתחיל מהבסיס: לחזור לכיתה א - להתחיל מהתחלה, כמו ילד שמתחיל ללמוד מספרים, חיבור וחיסור. להתקדם שלב אחר שלב - רק לאחר שליטה מלאה בחומר של כיתה אחת, לעבור לשלב הבא. לתרגל הרבה - לעשות תרגילים עד שהחומר הופך להיות ... מתמטית. התגברות על הבושה והקושי מבוגרים רבים מתביישים ללמוד מתמטיקה מהתחלה, כיוון שהם מרגישים שזה מביך לחזור לכיתה א. חשוב להבין שאין בזה שום בושה. להפך, מי שלומד בגיל מבוגר מראה שהוא אדם אמיץ ונחוש, ... כיצד להצליח בחיים? לימודי מתמטיקה למבוגרים, איך להבין מתמטיקה? מתמטיקה למתחילים, לימוד מתמטיקה למבוגרים, להשלים מתמטיקה, למה לומדים מתמטיקה? למה כיף ללמוד מתמטיקה? למה צריך ללמוד מתמטיקה? למה ללמוד מתמטיקה? ללמוד מתמטיקה באינטרנט, להצליח בחיים בלי מתמטיקה, להיות ... בצורה נכונה? איך ללמוד מתמטיקה למבוגרים? איך להצליח ללמוד מתמטיקה? גישות בלימוד מתמטיקה, איפה ללמוד מתמטיקה? איפה להשלים מתמטיקה? השלמת מתמטיקה, לימודי מתמטיקה, בגרות במתמטיקה, שלום כיתה א, לחזור לכיתה ...
להצליח בעבודה, לחץ בעבודה, ביטחון עצמי בעבודה, אהבה עצמית ודימוי עצמי בעבודה, חוסר ריכוז בעבודה
להצליח בעבודה, לחץ בעבודה, ביטחון עצמי בעבודה, אהבה עצמית ודימוי עצמי בעבודה, חוסר ריכוז בעבודה
... אהבה עצמית ודימוי עצמי בעבודה, חוסר ריכוז בעבודה איך להצליח יותר בעבודה ולהתגבר על לחץ ופחד מכישלון? אליעד כהן מסביר שהדרך להצליח יותר בעבודה מתחילה בשחרור מהלחץ. הוא ... ללא תנאים. הוא מציע להסתכל על ילדים קטנים כדוגמה. ילד קטן לא מפחד להיכשל ולא חושש ממה יגידו או יחשבו עליו, כי הוא לא מתנה את האהבה העצמית שלו בהצלחות או בכישלונות. ילד פשוט עושה מה שהוא רוצה ולא סובל מפחד או חרדה מהדימוי שלו בעיני אחרים. כשהסביבה מתחילה להחמיא לילד על הצלחותיו, כמו גננת שמוחאת כפיים כשהוא מצליח, הילד מתחיל להבין שיש משמעות להצלחה וכישלון, וכך מתחילים הסבל והפחד להיכשל. אליעד מסביר שהמבוגרים חושבים שהם עושים לילד טוב, אבל בפועל הם יוצרים אצלו תפיסה שרק הצלחה מזכה אותו באהבה ואישור. איך להגיע לאהבה עצמית ללא תנאים? כדי להגיע לאהבה עצמית ... את צריכה לבדוק למה זה מפריע. ילד קטן לא נעלב כשאומרים עליו שהוא רחפן, כי הוא לא שופט את עצמו לרעה. הבעיה מתחילה כשהאדם מתחיל לשפוט את עצמו ואומר: אני לא ... ובגלל שאת לחוצה זה משפיע על הריכוז ועל האפקטיביות וכו. אז השאלה המתבקשת עכשיו היא למה את מפחדה להיכשל? אמרת שאת מפחדת לאכזב וגם אמרת אני מפחדת להראות רע. עכשיו ... איך שאני בכל מקרה. למשל כשהיית ילדה בת שלוש, אהבת את עצמך בכל מקרה, נכון? לא פחדת לאכזב אף אחד, לא פחדת מה יגידו, ומה יחשבו, עשית מה שבא לך בראש, נכון? אז ... את עצמי כמו שאני. אליעד: כמו ילד קטן שעד שלא מכניסים לו לראש פחדים, את יכולה לראות זאת בגני הילדים, ילד קטן עושה מה שהוא רוצה, הוא לא מפחד להיכשל, מה זה להיכשל? למשל ניסיתי ולא הצלחתי, הוא לא חושב שזה כישלון. הילד מנסה, ואם הוא מצליח טוב ואם לא גם טוב, יש אחד שמצליח ואחד שלא מצליח. אין לו עדיין את התפיסה שהוא נכשל, ולמה נכשל. ברגע שילד מצליח וכולם מוחאים לו כפיים, אז הם עושים אותו אומלל, למה? זה כאילו הם אומרים לו, אתה יודע למה אנחנו מוחאים לך כפיים? כי הצלחת. ... כן, אבל המבוגר לא מקובל עליו שהילד סתם יהיה שמח, אני צריך לעשות אותו מאושר במירכאות, ואז הוא מתחיל לשבח אותו ולפרגן לו, הוא מכניס לו בראש את התבנית שאומרת, שרק ... האם אתה מרגיש מוצלח או שלא? ילד קטן מרגיש שהוא מוצלח, הלוואי והיית מרגישה כמו ילד קטן. עכשיו הדרך להגיע לזה, היא על ידי זה שאת רוצה להגיע לזה. כי אם את מגדירה לעצמך יעדים חיצוניים, כמו אני רוצה לשנות או ... זה גורם לך לזעזוע? כן. לדוגמה, ילד קטן גם מרחף, אבל לא אכפת לו שהוא מרחף, אפילו יותר כיף לו כשהוא מרחף. למשל עכשיו ישימו אותך ליד הקיר וירו בך מילים, מה ... שלך לפי הנסיבות, אם אתה לא מרוכז, אז אתה לא מרוכז, אין לך מה לעשות בנידון, תמיד יהיה משהו שיוציא אותך מהריכוז. את עושה את מה שאת יכולה וזהו. ואם מישהו חושב שזה כישלון זאת בעיה שלו. למעשה היום הכוח שלך נתון בידי זרים, זה אומר שהם יחליטו ... לך איך להרגיש, זה את שמחליטה להקשיב להם, ולדפוק את עצמך. שזוהי אומללות. זה כמו אדם שאומר אני מוכן להתנדב להיכנס לכלא. אם את נמצאת בעבודה והראש שלך הולך למקום ... לא, את חווה שקט נפשי. כמו ילד קטן, האם ילד קטן אוהב את עצמו? כן, האם הוא אוהב את עצמו בגלל סיבה, לא. מה ההבדל בין ילד קטן לאדם גדול? שלילד אין הבדל בין טוב לרע. זאת אומרת שהמהות של חוסר אהבה עצמית זה ההפרדה בין טוב ורע. מה הבנת? שאלה: שאני סובלת כי אני אומרת שזה ... לחיים, מה זה אומר? למשל היית מרוכזת בעבודה, ואז הרווחת יותר, ואז אכלת יותר, ואז חיית יותר, אבל בסוף את מתה בגיל שמונים. ולמשל את רחפת, והרווחת פחות כסף ואכלת ...
הפרעת חרדה / חוסר ריכוז - איך תרגילי ריכוז, יעזרו לך להתמודד עם חרדה?
הפרעת חרדה חוסר ריכוז - איך תרגילי ריכוז , יעזרו לך להתמודד עם חרדה? ובו יתבאר, כיצד יכול האדם לצאת מכל החרדות והפחדים שלו, על ידי ביצוע של תרגילי ריכוז באופן יום יומי, עד שכל החרדות והפחדים ייעלמו ממנו? והעניין הוא, כי כל הפרעות החרדה שיש לאדם בחיים, כולן נובעות מכך, שהאדם לא מספיק מרוכז. לא מרוכז ולא ממוקד, במה שהוא באמת רוצה, ובמה שבאמת חשוב לו. ומי שיהיה מרוכז עד הסוף ובשלמות, במה שבאמת חשוב לו, על ידי זה ... אחרת, הרצון הזה הוא לא תכלית הכל, והוא לא מחויב, אלא רק אפשרי בלבד. ושלא מחויב שהרצון של האדם יתמלא, אלא זו רק אפשרות בלבד. וכיצד כל זה קשור לריכוז ולתרגילי ריכוז? תשובה: כי מי שהוא באמת תמיד מרוכז, במה שבאמת חשוב לו, ובסיבה שבגללה הוא רוצה את הרצונות שלו, מי שמרוכז תמיד, בשורש הפנימי ביותר של הרצון שלו, הוא זוכר תמיד, שהשגת הרצון שלו, היא אפשרית בלבד, אך היא אינה מחויבת. ומי שיהיה כל כולו, מרוכז בשורש הרצון שלו בלבד, דהיינו, מי שיזכור כל ... שום רצון מוגדר, וממילא הוא לא יפחד משום דבר, וגם לא יפעל ולא יעשה שום דבר. וכדי לעשות איזה דבר, וכדי לרצות איזה דבר, לשם כך, צריך האדם להיות בחוסר ריכוז, לגבי מה שבאמת חשוב לו. כי אם האדם יהיה מרוכז עד הסוף במה שחשוב לו, הוא יהיה מחובר, למקום, שבו שום דבר מוגדר, אינו חשוב, יותר מאשר דבר אחר, והוא לא ירצה ולא יעשה שום דבר. ולכן, צריך חוסר ריכוז. שבו, האדם לא יתרכז עד הסוף באמת המוחלטת, שמנקודת מבטה, הכל שווה באותה המידה. ועל ידי ובזכות חוסר הריכוז הזה, בזכות זה האדם יכול לרצות רצונות שונים, ולעשות פעולות שונות. אלא מה? שלפעמים חוסר הריכוז הזה, עולה על גדותיו, והאדם שוכח לגמרי את האמת הפנימית שלו, שמבינה שהכל טוב או רע באותה המידה ממש. ואז, האדם מתחיל לסבול מהפרעות חרדה כאלו ואחרות. משום שהוא בטעות מרגיש, שהרצונות שלו, הם כאילו באמת חשובים. ככ חשובים, עד כדי כך שהוא נכנס לחרדה, מכך שהם לא יתמלאו. ועל ידי זה שהאדם עושה תרגילי ריכוז, דהיינו, שהאדם מנסה להרגיל את עצמו להיות מרוכז, כמה שיותר, בכל תחום באשר הוא, על ידי זה האדם מתרגל להיות מרוכז, גם בפנימיות הרגועה שלו, שאין בה שום הפרעת חרדה כלל. וכיצד להגיע לריכוז? ואיך לעשות תרגילי ריכוז? תשובה: על ידי אמת. שעל כל דבר שהאדם חושב, עליו להתרכז ולשאול את עצמו, האם אכן זו האמת המדויקת כפי מה שהיא? בלי להוסיף ובלי לגרוע ממנה? ואולי ההפך הוא הנכון? והאם אכן זו האמת לאמיתה? ועל ידי ריכוז אמיתי, שהאדם מתרכז בכל כוחו תמיד, לזכור מה האמת? ומה באמת הסיבה של כל דבר? ומה באמת חשוב בכל דבר? על ידי כל זה, האדם מגיע למצב, שבו הוא מצליח להתרכז , גם באמת המוחלטת הפנימית ביותר, שבה אין שום טוב ...
עזרה בקבלת החלטה, האם להמשיך בלימודים? חוסר ריכוז בלימודים, הדבר הכי קשה, לא לפחד משעמום, לימודים אקדמיים, תואר ראשון, ללמוד או לעבוד
עזרה בקבלת החלטה, האם להמשיך בלימודים? חוסר ריכוז בלימודים, הדבר הכי קשה, לא לפחד משעמום, לימודים אקדמיים, תואר ראשון, ללמוד או לעבוד
... בקבלת החלטה, האם להמשיך בלימודים? חוסר ריכוז בלימודים, הדבר הכי קשה, לא לפחד משעמום, לימודים אקדמיים, תואר ראשון, ללמוד או לעבוד האם כדאי להמשיך בלימודים כשיש חוסר ריכוז ועניין? אליעד כהן דן בהתלבטות הנפוצה של סטודנטים רבים: האם להמשיך בלימודים אקדמיים או להתחיל לעבוד, במיוחד כאשר יש תחושת חוסר ריכוז, חוסר עניין או קושי להתחבר לתכנים הנלמדים. לדבריו, כאשר אדם שוקל להמשיך בלימודים ... ספציפי אחד עשויה לפגוע באפשרות לחקור תחומים אחרים בחיים, ולכן לא תמיד הלימודים תורמים להתפתחות האישית. איך להתמודד עם תחושת השעמום וחוסר הריכוז בלימודים? אליעד מתייחס באריכות לחוסר ריכוז ולתחושת השעמום שחווים אנשים רבים במהלך לימודיהם. הוא מביא דוגמה אישית ואומר שישנם סטודנטים שקשה להם להתרכז משום שהחומר הלימודי פשוט לא מעניין אותם. לדוגמה, סטודנט שלומד תכנות עלול להרגיש משועמם או חסר עניין כשהוא נדרש לחשיבה מעמיקה, במיוחד אם אינו מתחבר לנושא. אליעד מדגיש כי הקושי בריכוז לא תמיד קשור לקושי של החומר הנלמד, אלא הרבה פעמים קשור לרמת העניין האישי בתחום. אם החומר דורש חשיבה עמוקה ואותו אדם אינו רואה בכך ערך או מטרה אישית ברורה, הוא יתקשה להתרכז וירגיש שהלימודים אינם מעניינים אותו. הוא נותן דוגמה מעולם התכנות, שם יש צורך רב בחשיבה עמוקה ובהבנה מורכבת. הוא מספר כיצד סטודנטים מוצאים את עצמם יושבים שעות מול תרגילים, מתקשים להתרכז כי למעשה אין להם עניין ממשי בתוכן, אפילו אם הם מסוגלים להבין אותו. לטענתו, חוסר הריכוז הזה נובע בין השאר מחוסר המוטיבציה הפנימית להצליח או להתעניין בלמידה עצמה. לכן אליעד מציע להבהיר קודם כל אם הלימודים משמעותיים עבורך, כי אם הם אינם כאלה - כל ניסיון מלאכותי להתרכז עלול להיות קשה ומיותר. מה עדיף - להמשיך ללמוד או להתחיל לעבוד? בדיון האם עדיף להשקיע את הזמן ... אחת נכונה שמתאימה לכולם, ולכן יש צורך לבדוק בכנות ובאומץ את הרצון האמיתי של האדם ולפעול על פיו. האם כדאי להמשיך בלימודים? איך להתמודד עם חוסר ריכוז בלימודים? ללמוד או לעבוד - מה עדיף? מדוע אנשים מפחדים לקבל החלטות? האם כדאי להשקיע בתואר ראשון? האם כדאי להמשיך בלימודים? חוסר ריכוז בלימודים והקשר בין לימודים ועבודה במהלך השיחה, אליעד כהן עוסק בשאלה האם כדאי להמשיך ... השיחה הוא שואל את אחד מהמשתתפים איך הוא מרגיש לגבי הלימודים ומדבר על האתגרים האישיים שהוא נתקל בהם. אחת הדוגמאות הוא מביא היא חוויית חוסר ריכוז בזמן הלימודים, כאשר הוא מציין שהחומר לא מעניין אותי, ושיש לו קושי להתרכז בשיעורים, במיוחד כשזה דורש הבנה מעמיקה. לדבריו, הדבר קשה לו במיוחד כשיש חוסר עניין בעבודת ... במהלך הלימודים. לעיתים, הוא מרגיש שהסביבה הלימודית לא מתאימה לו, כשהוא מדבר על כך שלפעמים הוא מרגיש שזה כמו חידה פיזיקלית שאין לו עניין להתרכז בה, במיוחד אם יש לו תחושת לחץ כלפי דברים אחרים. הנושא השני שהוא עוסק בו הוא הקשר בין לימודים ... עם העבודה בשוק התעסוקה. אליעד מדגיש שאין תשובה אחת נכונה, אלא שזה תלוי בכיוונים האישיים של כל אדם. האם כדאי להמשיך בלימודים אקדמיים? חוסר ריכוז בלימודים איך להתמודד? הקשר בין לימודים ועבודה מהם היתרונות והחסרונות של לימודים ...
פיתוח מיומנויות שיחה, חוסר פוקוס, חוסר ריכוז, יכולת שיחה, לפתח שיחה, להתרכז בשיחה, פחד קהל, חרדת קהל, טבע שני, ללמוד לדבר, לדבר מול קהל, כושר ניהול שיחה, לא לפחד לדבר
פיתוח מיומנויות שיחה, חוסר פוקוס, חוסר ריכוז, יכולת שיחה, לפתח שיחה, להתרכז בשיחה, פחד קהל, חרדת קהל, טבע שני, ללמוד לדבר, לדבר מול קהל, כושר ניהול שיחה, לא לפחד לדבר
... מיומנויות שיחה, חוסר פוקוס, חוסר ריכוז, יכולת שיחה, לפתח שיחה, להתרכז בשיחה, פחד קהל, חרדת קהל, טבע שני, ללמוד לדבר, לדבר מול קהל, כושר ניהול שיחה, לא לפחד לדבר כיצד לפתח מיומנויות שיחה ולהתגבר על חוסר ריכוז בשיחות? בשיחה שמתקיימת בין ... פחד לא מודע ממה יקרה אם היא תכשל בשיחה, או אם לא תדע איך לענות, אם אולי השני לא יאהב את מה שהיא אומרת. כל אלה עשויים לשבש את יכולת הריכוז שלה בשיחה. בשלב זה, אליעד מציע פתרון לבחון את יכולת הריכוז שלה בצורה יותר מדויקת. לדוגמה, הוא מציע להקליט את השיחה שלה עם מישהו ולבחון את איכות המחשבה והדיבור שלה בשיחה, מול המצב שבו היא מדברת עם עצמה. ההנחה היא שאם תוכל להתרכז בשיחה עם עצמך, זה עשוי להראות שהיא גם יכולה להתרכז בשיחה עם אחרים. בהמשך השיחה, אליעד שואל אם לא ייתכן שמה שמפריע לה בשיחה עם אחרים הוא לא בהכרח השיחה עצמה, אלא תוספת של מחשבות נוספות שמזעזעות את הריכוז שלה. הוא מציע שהיא תנסה להקליט שאלה פשוטה, לדוגמה: האם אני צריכה לעשות ספורט? ולראות כיצד היא עונה על השאלה הזאת. הוא מבהיר שהמטרה היא לבדוק את הריכוז שלה, ולהבין אם הבעיה לא נובעת מהשיחה עם אחרים, אלא מחוסר היכולת שלה להתרכז בסיטואציות מסוימות. ההנחה כאן היא שמחשבות שליליות שצצות במהלך השיחה (כגון פחד מכישלון או חרדה ממה יחשוב עליהם השני) יוצרות הסחת דעת, שמפגעת בתהליך החשיבה והריכוז. אלה מחשבות שעוסקות במה עשוי לקרות אם תכשל בשיחה, ומה יקרה אם לא תוכל להביע את עצמה בצורה ברורה. במילים אחרות, הבעיה עשויה לנבוע מההפרעה שהמחשבות הנלוות לשיחה יוצרות, ולאו דווקא מהשיחה עצמה. אליעד טוען כי אם המוח עסוק במחשבות אלו, הוא פחות מסוגל להתרכז בשיחה עצמה ולהעביר את המחשבות בצורה חדה ומסודרת. ההסבר הזה מדגיש את הצורך לפתח את יכולת הריכוז, ולא להחפז להאשים את השיחה עם אחרים בלבד. כדי להבין את הקשיים הללו, חשוב לפתח את היכולת להיות מרוכזים בעצמנו ולשפר את המיקוד בשיחה. אליעד מציין שאם נוכל לזהות את המחשבות שמפריעות לנו במהלך השיחה, נוכל לנטרל אותן ולהיות יותר בפקוס. מהם הגורמים שמפריעים לריכוז בשיחות עם אחרים? אליעד מבהיר כי כל אדם שבא במגע עם אחרים נתקל לעיתים בקשיים לשמור על ריכוז בשיחה. יש לכך כמה סיבות מרכזיות. ... במהלך השיחה, כמו שאלות על מה יקרה אם ניכשל או מה יחשוב עלינו הצד השני. כל מחשבה כזו שואבת משאבים מהחשיבה העיקרית, מה שגורם לאובדן ריכוז. אליעד מבקש להבין אם אפשר למנוע ... שביכולת להסתכל על הדברים בצורה נכונה ולהתמודד עם הפחדים שמובילים להסחות דעת, כמו פחד מכישלון או חרדה מהשיחה עצמה. כל אלה מחלישים את הריכוז. כיצד ניתן לשפר את יכולת הריכוז בשיחה? כדי לשפר את הריכוז בשיחה, חשוב מאוד להבין את הקושי הזה לעומק ולזכור שלא מדובר רק בבעיה של התמקדות בשיחה. אליעד מציע גם פתרון באמצעות תרגולים שיכולים לשפר את יכולת הריכוז בשיחה. לדוגמה, הוא ממליץ להקליט ... ולהאזין לה מאוחר יותר, ובכך להבין איך השיחה מתפתחת וכיצד אנחנו יכולים להשתפר. במידה והאדם מצליח לזהות את הבעיה ולהבין את מקורות חוסר הריכוז, ניתן להתמודד עם הקשיים בצורה ... של השיחה ולהתמקד בניהול השיחה בצורה טבעית וממוקדת. לסיכום, איך לשפר את היכולת לשוחח ולהתמקד בשיחה? בשיחה זו הוצגה הדילמה של חוסר הריכוז בשיחות עם אחרים והגורמים האפשריים לכך. אליעד הציע דרכים לשיפור, כמו הקלטת שיחות ובחינת יכולת הריכוז בשיחה מול עצמנו. כמו כן, יש לקחת בחשבון את המחשבות שליליות שמפריעות לריכוז ולהימנע מהן ככל האפשר. בעזרת זיהוי הבעיה ושימוש בטכניקות לשיפור הפוקוס, ניתן לשפר את יכולת השיחה ולדבר בצורה חופשית יותר מול אחרים. פיתוח מיומנויות שיחה איך להתרכז בשיחה? חוסר פוקוס בשיחה פחד קהל יכולת שיחה איך לשפר ריכוז בשיחה? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הפרעות קשב וריכוז, ADHD, הפרעת קשב וריכוז אצל ילדים, הפרעת קשב וריכוז אצל מבוגרים, חוסר ריכוז, חינוך ילדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילד סובל, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילד סובל, איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קריירה, גישור, ייעוץ נפשי מומלץ בנושאי ילד סובל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4375 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 23:53:04 - wesi1