אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יכולות ✔NLP למתקדמים / לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨NLP למתקדמים / לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך בתוך הטענות שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע?
וכאן אבאר עוד נושא בתורת השכנוע ובסודות השכנוע. והנושא הוא, ההשפעה של כמות הנימוקים והסיבות שאתה נותן לטענה שלך, על רמת ההסכמה של השומע עם הטענה שלך. וגם, ההשפעה של מיקום הנימוקים שלך ביחס לטענה שלך, על כושר השכנוע שלך.

ואבאר גם, מה היתרונות והחסרונות שיש בהוספת סיבות ונימוקים לטענה שלך? וכמה סיבות להוסיף לטענה שלך? ובאיזה חלק של המשפט למקם את הסיבות לטענה שלך? ואיך באפשרותך לעשות מניפולציה שכאילו מחזקת רעיון כלשהו, כדי להחליש אותו? ועוד.

לדוגמה: באפשרותך לומר למישהו "אני רוצה שתעשה פעולה כלשהי" וזהו בלי להוסיף שום דבר נוסף כנימוק למה שהוא יעשה את זה. ובאפשרותך גם לומר למישהו "בגלל סיבה כלשהי, אני רוצה שתעשה פעולה כלשהי" או במבנה אחר "אני רוצה שתעשה פעולה כלשהי, בגלל סיבה כלשהי" שבעצם אתה גם מנמק את הסיבה שבגללה אתה רוצה שהוא יעשה את הפעולה.

וכמובן שאפשר גם לנמק את מה שאתה אומר, עם כמה סיבות שונות ולא רק עם סיבה אחת. ואפשר גם להזכיר את הסיבות האלו, גם לפני וגם אחרי שאתה אומר את המסקנה שלך מהסיבות האלו. לדוגמה: "בגלל סיבה כלשהי, אני רוצה שתעשה פעולה כלשהי", כאן הסיבה מגיעה לפני התוצאה. וכאן לעומת זאת "אני רוצה שתעשה פעולה כלשהי, בגלל סיבה כלשהי", הסיבה מגיעה אחרי התוצאה. וכאן לדוגמה " בגלל סיבה כלשהי, אני רוצה שתעשה פעולה כלשהי, כדי להשיג תוצאה כלשהי", שכאן הסיבה תוחמת משני הצדדים את התוצאה הרצויה.

והשאלה היא, כיצד והאם כמות הנימוקים והסיבות שאתה מביא לטענה שלך, כיצד היא משפיעה על יכולת השכנוע ועל כושר השכנוע שלך. וכיצד המיקום של הנימוקים שלך, ביחס לטענה המרכזית שלך, כיצד המיקום משפיע על כושר ויכולת השכנוע שלך.

וכדי להבין את העניין הזה לעומקו, לשם כך קודם כל יש להבין את המשמעות של הנימוקים של טענה כלשהי, ביחס לטענה כלשהי.

והרעיון הוא, שכאשר אתה רוצה לשכנע מישהו ברעיון כלשהו, מצד האמת, הדבר החשוב ביותר לך, הוא שהוא יסכים עם הרעיון שלך, גם אם הוא לא יבין בדיוק למה הוא מסכים עם הרעיון שלך. וחשוב לך למכור ללקוח את המוצר, יותר מאשר שהוא יבין למה הוא רוכש ממך את המוצר. וחשוב לך שהילד יאכל את ארוחת הצהריים, יותר מאשר שהוא יבין למה הוא צריך לאכול את ארוחת הצהריים.

וכאשר אתה מנמק ומסביר למישהו, למה לעשות כך או אחרת, המטרה האמיתית של זה שאתה אומר לו את הסיבות, היא רק כדי לוודא שהוא באמת ישתכנע לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה. ואם היית יכול לדעת בוודאות של מאה אחוז, שהוא יעשה את מה שתגיד לו (גם לאורך זמן, אם זה חשוב לך), גם בלי שאתה צריך להתחיל להסביר לו למה הוא צריך לעשות כך או אחרת, בוודאי שהיית חוסך את המאמץ להסביר לו את הנימוקים למה שהוא יעשה כך או אחרת.

והרעיון הוא, שיש סיבה ויש תוצאה. ויש סיבות ויש תוצאה שנובעת מהן. והתוצאה הרצויה, היא מה שאתה רוצה שיקרה בסופו של דבר. וכאשר אתה לא יודע איך להשיג את התוצאה הזאת בצורה ישירה ומהירה, אז אתה צריך להתחיל לנמק לאדם את הסיבות שבגללן אתה רוצה שהוא יעשה כך או אחרת.

כך שבעצם את משפט שאומר "תאכל את האוכל שלך, כדי שתהיה בריא" או את המשפט שאומר "כדי שתצליח במבחן, תעשה שיעורי בית", את המשפטים האלו ניתן לפרק ל 2 חלקים של סיבה ושל תוצאה. כאשר התוצאה הרצויה היא שהילד יאכל ושיעשה שעורי בית. והסיבה המוצהרת לכך היא, כדי שהוא יהיה בריא וכדי שהוא יצליח במבחן.

איך הוספת והצגת סיבות שמובילות לתוצאה הרצויה, כיצד הן מחזקות / מחלישות את הרצון של האדם השני להשתכנע ולהסכים איתך.

ולכאורה נראה, שככל שתציג לאדם השני יותר סיבות למה שהוא יעשה כך או אחרת, כך זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא יעשה כך או אחרת. וככל שיש יותר סיבות, כך לכאורה נראה שהתוצאה יותר מחויבת מתוך הסיבות האלו.

אך באמת, מי שהוא מספיק חכם, הוא יודע שלפעמים, כאשר אתה נותן סיבות ונימוקים לאיזה דבר, זה בעצם רק מחליש את הדבר שאתה רוצה לשכנע בו. ולמה? כי ברגע שאתה נותן סיבה למשהו, זה בעצם הופך אותו ממחויב לאפשרי ומאובייקטיבי לסובייקטיבי.

ז"א שיש שתי דרכים כיצד להסתכל על דבר כלשהו. אפשרות אחת היא, להסתכל על דבר כדבר שהוא חשוב בפני עצמו ושיש לו חשיבות קיום עצמאית בפני עצמו, בלי להיות תלוי בשום גורם אחר. אבל אפשר גם להסתכל על דבר ועל רעיון כלשהו, כעל דבר שהוא לא מחויב ולא מוכרח להיות קיים בפני עצמו, אלא הוא קיים רק כדי לשרת מטרות אחרות ורק בזכות זה שהוא משרת מטרות אחרות.

שזה בעצם אומר, שכאשר אתה אומר למישהו "אתה צריך לעשות דבר כלשהו", בלי לנמק לו למה הוא צריך לעשות זאת, אתה בעצם מציג לו את הרעיון שאומר שהוא צריך לעשות את הדבר הזה, כרעיון אובייקטיבי / כרעיון מחויב / כרעיון שעומד בפני עצמו ושיש לו קיום עצמאי, בלי שצריך לנמק אותו בצורה כלשהי.

אך לעומת זאת, כאשר אתה אומר למישהו "אתה צריך לעשות דבר כלשהו, משום ש... סיבות כלשהן", אתה בעצם אומר לו במסר סמוי, שהדבר לכשעצמו הוא לא מחויב ושבפני עצמו אין בו באמת צורך. אלא הוא קיים רק כדי להשיג תוצאה אחרת. ואתה בעצם מעביר מסר סמוי, שמדובר כאן ברעיון סובייקטיבי / רעיון אפשרי בלבד / רעיון שלא עומד בפני עצמו, אלא רק בזכות סיבות כלשהן.

וכאשר דבר כלשהו נועד להשיג מטרה אחרת, והוא בפני עצמו אין לו קיום עצמאי, זה בעצם גם מחליש את המוטיבציה של האדם להסכים עם אותו הרעיון, וגם בנוסף זה פותח פתח לשאלות בתת מודע של השומע, מהסוג של: האם באמת הסיבות האלו מוצדקות?! והאם באמת הסיבות האלו מחייבות את הביצוע של התוצאה הרצויה?! כי אולי יש דרך להשיג את אותן המטרות בדיוק, גם בדרך עקיפה?!

כך שבעצם בכך, שאתה מוסיף סיבות לנמק איזה רעיון, בכך בעצם אתה גם מעביר את המסר שאומר, שהרעיון לכשעצמו צריך חיזוק, ושהוא בפני עצמו הוא לא הכרחי.

אז איך תדע האם לנמק או לא לנמק את הדברים שלך? תשובה: לפי מה שאתה חושב שיש סיכוי גדול יותר שהוא ישתכנע במה שאתה רוצה לומר לו. אבל נימוקים והוספת סיבות, לפעמים, לא רק שהיא לא מחזקת את הטענה שלך, אלא לפעמים היא גם מחלישה את הטענה שלך.

ועכשיו, אחרי שהסברתי את המשמעות ואת ההשפעה על תת המודע, של הוספת סיבות מחזקות לטענה כלשהי, עכשיו אסביר, כיצד המיקום במשפט של הסיבות ביחס לטענה, כיצד הוא משפיע על יכולת השכנוע שלך. כי אפשר לומר "בגלל X תעשה Y" שהסיבה מגיעה לפני התוצאה. ואפשר גם לומר "תעשה Y בגלל X", שהסיבה מגיעה אחרי התוצאה. והשאלה היא, כיצד המיקום של הסיבה, משפיע על החוזק של התוצאה.

והתשובה לכך היא, שמהיבט מסוים, כאשר אתה אומר למישהו "בגלל סיבה כלשהי, תעשה דבר כלשהו", אז ברגע שהאדם שומע את התחלת המשפט שאומרת "בגלל סיבה כלשהי", בכך אוטומטית תת המודע של האדם שומע גם את המסר שאומר לו:

"הדבר הבא שאני הולך לומר לך, הוא לא באמת חשוב בפני עצמו, ואין באמת סיבה שתעשה אותו בפני עצמו, ואתה עצמך לא היית עושה אותו בפני עצמו בלי סיבה, ולכן אני עכשיו הולך לומר לך סיבה כלשהי, כדי שתעשה משהו שלא היית עושה אותו בלי הסיבה הזאת. ומאוד יכול להיות שהסיבה הזאת היא סתם תירוץ, ואולי גם הסיבה הזאת בכלל לא הכרחית בפני עצמה, ואולי גם אפשר להשיג את הסיבה הזאת בדרך אחרת, אבל אעפ"כ תכף אומר לך סיבה כלשהי, כדי לגרום לך לעשות דבר כלשהו, שאם היו אומרים לך אותו בפני עצמו, לא היית עושה אותו". ואת כל המסר הזה, ואת כל המשמעות הנרחבת שלו, כל זה רץ בתת המודע של האדם, כאשר הוא שומע משפט שמתחיל בנימוק כלשהו, לפני הטענה.

ובו זמנית ומצד שני, כאשר התת מודע שומע את הנימוק לפני הטענה, הוא שומע גם את המסר שאומר לו: תכף אתה הולך לשמוע רעיון כלשהו, שהוא לא רק שהוא נכון בפני עצמו, אלא יש גם המון סיבות נוספות למה שאתה צריך להסכים איתו. ושאל תחשוב שהרעיון שתכף יציגו בפניך, שהוא סתם רעיון שעומד רק בפני עצמו, אלא שתדע שהוא גם רעיון שמשרת המון מטרות נוספות ואחרות, והוא רעיון מאוד חשוב, שכדאי לך להסכים איתו.

דהיינו, תת המודע של האדם, מסרים סותרים בו זמנית, כאשר הוא שומע משפט שמתחיל בנימוק לפני שהולך להגיע הטענה שלאחריו.

ולעומת זאת, כאשר תת המודע של האדם שומע משפט שמתחיל ב"אתה צריך לעשות X, בגלל סיבה כלשהי", אז כאשר תת המודע של האדם שומע את התחלת המשפט שאומרת לו שהוא צריך לעשות X, הוא בעצם מקבל גם מסר נוסף לתת המודע, מסר שאומר: הדבר הזה הוא מספיק חשוב, שאתה צריך לעשות אותו, גם בלי שום קשר לשום דבר אחר בעולם. ואין לך שום זכות / צורך לברר למה אתה צריך לעשות אותו, כי צריך לעשות אותו בלי שום נימוק כלשהו. ואתה צריך לעשות את הדבר, בלי שום נימוקים ובלי שום סיבות כלשהן וזהו.

ומצד שני כאשר האדם שומע את הטענה לפני הנימוק שלה, דהיינו, כאשר הוא שומע "אתה צריך לעשות X" לפני שהוא שומע את המשך המשפט "בגלל Y" הוא גם שומע את המסר שאומר לו: אתה כרגע שומע משהו שאתה צריך להאמין לו, ושאין לו שום סיבות, ושאו שהוא באמת ממש חשוב, או שהוא כולו סתם...
להגדיל את הסיכוי להסתכל אובייקטיביות הישגים להשיג תוצאות מסר סמוי עצמאים רעיון אפשרי סובייקטיבי יתרונות מול חסרונות נלפ nlp nlp למתקדמים איך ליצור איך ליצור הסכמה איך לשכנע הסכמה התקדמות טענה טענות יכולות יכולת יכולת שכנוע כושר כושר שכנוע כמות הסיבות להסכים לימוד לימוד nlp ליצור ליצור הסכמה למידה למתקדמים לשכנע מיקום של נימוקים נימוקים נלפ סיבה סיבה ותוצאה סיבות שכנוע תוצאות
יכולות על טבעיות, יכולות על אנושיות, יכולות מיסטיות, יכולת קריאת מחשבות, טלקינזיס, הזזת חפצים בכוח המחשבה, לקרוא מחשבות, ידיעת העתיד, מתקשרים, מיסטיקנים, מכשפים, יכולות על חושיות
יכולות על טבעיות, יכולות על אנושיות, יכולות מיסטיות, יכולת קריאת מחשבות, טלקינזיס, הזזת חפצים בכוח המחשבה, לקרוא מחשבות, ידיעת העתיד, מתקשרים, מיסטיקנים, מכשפים, יכולות על חושיות
יכולות על טבעיות, יכולות על אנושיות, יכולות מיסטיות, יכולת קריאת מחשבות, טלקינזיס, הזזת חפצים בכוח המחשבה, לקרוא מחשבות, ידיעת העתיד, מתקשרים, מיסטיקנים, מכשפים, יכולות על חושיות האם יש באמת יכולות על טבעיות כמו קריאת מחשבות או טלקינזיס? הנושא שאליעד כהן מסביר בהרצאה זו, עוסק בשאלות על קיומן של יכולות על טבעיות או על חושיות, כמו קריאת מחשבות, הזזת חפצים בכוח המחשבה (טלקינזיס), ידיעת העתיד, יכולות של מתקשרים, מיסטיקנים ומכשפים, ועד ליכולות על אנושיות. אליעד מתייחס לסוגיה זו בצורה מקיפה ומסביר את ההיגיון הפנימי ... בפועל. האם האדם יכול לפתח יכולות על טבעיות? אליעד מסביר כי קיימות יכולות שבני אדם יכולים לפתח לאורך חייהם, ויש יכולות שהם לא יכולים לפתח לעולם. כדוגמה, בילדות האדם יכול לעשות מעט דברים, ובבגרותו הוא מפתח עוד יכולות, ובעתיד יוכל לבצע פעולות נוספות. אולם, ישנן מגבלות שלא ניתן לעבור אותן, ... אם האדם היה יכול להשיג יכולות בלתי מוגבלות כמו בריאת עולמות או שליטה מוחלטת במציאות, הוא היה הופך להיות ... מוחלט, אלא יחסית לרצון וליכולת להתפתח. האם רצון חזק יכול להשפיע על יכולת על טבעית? אליעד מסביר שהיכולת של האדם להשיג מטרה, במיוחד יכולות חריגות כמו לקרוא מחשבות או להזיז חפצים בכוח המחשבה, תלויה במידת הרצון שלו. ... המחשבות עצמה. כדי להגיע ליכולת על - טבעית, הרצון חייב להיות נקי לחלוטין וללא אינטרסים אחרים. איך אפשר לבדוק אם יכולות על - טבעיות באמת קיימות? אליעד מסביר את הבעייתיות בבדיקת הטענות של ... או מכשפים שמצהירים שיש להם יכולות מיוחדות. הוא מדגים זאת באמצעות דוגמאות מוחשיות כמו: אדם שטוען שהוא מסוגל ... לגלות את המספר. אם היכולת אמיתית, הוא חייב להצליח כל פעם ב - 100%. אם הוא מצליח רק חלק מהזמן, זו לא יכולת אמיתית אלא ניחוש סביר. אם מישהו טוען שיש לו יכולת לנבא את העתיד, יש לבדוק אם התחזיות שלו מדויקות ב - 100% ולא רק לעיתים. לפי ... מעולם לא קרה שמישהו הציג יכולת כזו באופן עקבי כשהוא נבחן באופן מדעי אובייקטיבי. הוא נותן דוגמאות על כך שמיסטיקנים שטענו ליכולות כמו הזזת חפצים או ידיעת עתידות, אף פעם לא הצליחו להוכיח באופן מדעי מלא ... איך הדברים עובדים, תמיד היכולת של המיסטיקן פתאום לא עובדת. הוא מביא דוגמאות ממחקרים שבהם נבדקו תופעות ... מבוקרים. מה המשמעות של יכולות על טבעיות בחיי היום - יום? אליעד מדגיש שאפילו אם קיימות יכולות על - טבעיות מסוימות, זה לא מבטל את המוגבלות הבסיסית של האדם, והמוגבלות היא ... מסביר שאפילו אם היה למישהו יכולת כזו, זה לא באמת היה משנה את מצבו הקיומי, כי תמיד יישאר משהו אחר שבו הוא ...
יכולות חשיבה, פיתוח החשיבה, שיפור יכולת שכלית, ראיית העתיד, לדעת מה יקרה, יכולות קוגנטיביות, יכולות רגשיות, פיתוח מיומנויות, שיפור חשיבה, שיפור יכולות, ניתוח מצבים, יכולת רגשית
יכולות חשיבה, פיתוח החשיבה, שיפור יכולת שכלית, ראיית העתיד, לדעת מה יקרה, יכולות קוגנטיביות, יכולות רגשיות, פיתוח מיומנויות, שיפור חשיבה, שיפור יכולות, ניתוח מצבים, יכולת רגשית
יכולות חשיבה, פיתוח החשיבה, שיפור יכולת שכלית, ראיית העתיד, לדעת מה יקרה, יכולות קוגנטיביות, יכולות רגשיות, פיתוח מיומנויות, שיפור חשיבה, שיפור יכולות, ניתוח מצבים, יכולת רגשית איך אפשר לפתח את היכולת לצפות דברים מראש? אליעד כהן מסביר בהרצאתו כיצד אפשר לפתח את יכולת החשיבה, ובעיקר כיצד אפשר לשפר את היכולת שלנו לדעת מה הולך לקרות בעתיד, כלומר, יכולת ראיית העתיד וניתוח מצבים מראש. כדי לפתח יכולת זו, אליעד מציין שצריך להפוך את תהליך החשיבה ממשהו מודע לאינסטינקטיבי. משמעות הדבר היא, שככל שנחקור יותר לעומק מצבים שונים ונבין את החוקים והכללים ... הרבה מאוד דברים, עדיין הוא מוגבל בציפיות שלו, ואין לו שליטה מלאה על מה הוא יצליח או לא יצליח לצפות מראש. האם ניתן להחליט מה נצפה ומה לא נצפה? אליעד מדגיש כי אין לאדם יכולת אמיתית להחליט בצורה מוחלטת מה הוא יצפה מראש ומה לא. למרות זאת, יש לאדם אפשרות לנתח לעומק תחומים מסוימים, וככל שאדם יחקור ויעמיק את ההבנה שלו בתחום מסוים, כך הוא יוכל לשפר משמעותית את היכולת שלו לצפות תוצאות בתחום הספציפי הזה. לדוגמה, כאשר אדם מאוד מנוסה בנהיגה, הוא יוכל לצפות טוב יותר סכנות בכביש. אבל לצד זאת, קיימת ההבנה שכל התמקדות בנושא אחד בהכרח באה על חשבון תחומים אחרים. מי שמקדיש יותר מדי משאבים קוגניטיביים למניעת תאונות דרכים, יעשה זאת על חשבון הקשב והיכולת להתמקד בדברים אחרים, כמו לדבר עם מישהו תוך כדי הנהיגה. כלומר, מיומנות אחת שמתפתחת עלולה לבוא על חשבון מיומנויות אחרות. האם התמקדות בתחום מסוים פוגעת בתחומים אחרים? אליעד מסביר באופן מפורט שיכולת מוגברת בתחום מסוים, כמו למשל פרופסור שמתמחה בפיזיקה, פילוסופיה או כלכלה, לא בהכרח מעידה על כך שהוא יצליח גם בתחומים רגשיים וחברתיים. למעשה, פעמים ... בתחומים טכניים מתקשים בתקשורת עם אנשים אחרים, ביצירת קשרים חברתיים או בביטוי רגשי. אותו פרופסור מומחה יכול להיות מוצלח מאוד בתיאוריה, אך במקביל ייתכן שהוא חלש במיוחד ביכולת להרגיש או ליהנות מהחיים החברתיים או היומיומיים. הדוגמה שנתן אליעד היא, שאותם פרופסורים שהם מומחים גדולים בתחומים אקדמיים שונים יהיו לעיתים פחות ... מתייחס גם לשאלה האם באמת אפשר להשתפר? והוא מסביר שלמעשה כל שיפור בתחום אחד מגיע בהכרח על חשבון תחום אחר. למשל, אפשר להגביר משמעותית את הזהירות בנהיגה, אך אז תיפגע היכולת להתמקד או ליהנות מדברים אחרים תוך כדי הנהיגה. ככל שהאדם רוצה להיות טוב יותר בדבר אחד, כך בהכרח הוא פחות טוב בדברים אחרים, כי כל משאב של המוח שמוקדש ... אחר. האם אפשר לדעת הכל מראש בלי לאבד את ההנאה מהחיים? אליעד מסביר שידיעה מוחלטת של העתיד לא תאפשר לאדם ליהנות, כי כל ההתרגשות והסיפוק בחיים מגיעים מחוסר הוודאות ומהיכולת להיות מופתע. אם האדם היה יודע מראש בדיוק כל פרט ופרט בחייו, הוא היה מאבד כל משמעות להנאה, כי לא הייתה נותרת שום הפתעה ושום התרגשות. עם זאת, יש רובד ... שמבין את מהות הדברים יודע שבסופו של דבר הכל תלוי בפרספקטיבה פנימית, ולכן גם אם הוא לא יודע בדיוק מה יקרה לו בעתיד, הוא יכול להיות מוכן מראש ולהתמודד עם כל מצב. לסיכום, יכולות החשיבה האנושית הן מוגבלות אך ניתן לפתח אותן בעזרת הבנה עמוקה של החוקים השולטים בתחומים שונים, והפיכת החשיבה לאינסטינקטיבית. עם זאת, חשוב לזכור שלכל מיומנות מפותחת יש מחיר בתחומים אחרים. איך לדעת מה יקרה בעתיד? איך לפתח יכולת חשיבה טובה יותר? האם אפשר לשפר יכולות קוגניטיביות? מה הקשר בין מיומנות ורגש? האם ניתן לצפות את כל מה שיקרה? איך להגדיל יכולת ניתוח מצבים? האם התמחות בתחום אחד פוגעת באחרים? ...
פיתוח יצירתיות, פיתוח יכולות חשיבה, יכולות למידה, מרגיש תקוע בחיים, תקיעות בחיים, איך לפתח את המוח? יכולת אנליטית, יכולת הבחנה, שיפור יכולות קוגניטיביות, שיפור יכולות המוח, תרגילי חשיבה, חלק 2
פיתוח יצירתיות, פיתוח יכולות חשיבה, יכולות למידה, מרגיש תקוע בחיים, תקיעות בחיים, איך לפתח את המוח? יכולת אנליטית, יכולת הבחנה, שיפור יכולות קוגניטיביות, שיפור יכולות המוח, תרגילי חשיבה, חלק 2
... יצירתיות, פיתוח יכולות חשיבה, יכולות למידה, מרגיש תקוע בחיים, תקיעות בחיים, איך לפתח את המוח? יכולת אנליטית, יכולת הבחנה, שיפור יכולות קוגניטיביות, שיפור יכולות המוח, תרגילי חשיבה, חלק 2 איך לפתח יצירתיות ויכולת חשיבה? בהרצאה הזו, אליעד כהן עוסק בנושאים של פיתוח יצירתיות ויכולות חשיבה, כיצד לשפר את המוח ויכולת הלמידה שלנו, וכן איך להתמודד עם תחושות של ... מעשיים לשיפור כושר החשיבה האנליטית וההבחנה, תוך התמקדות בתהליך חשיבה מסודר וברור. מהו תהליך החשיבה שמוביל לפיתוח יכולות חשיבה? אליעד מסביר כי כדי לשפר את יכולת החשיבה שלנו, יש להתחיל בהבנת התהליכים ... הגישה, לפי אליעד, הוא לא שינוי פשוט, אלא הבנה של מה אפשרי ומה מחויב במציאות הנתונה. כיצד תרגילים יכולים לעזור בשיפור היכולת הקוגניטיבית? אליעד מציע מגוון תרגילים שמטרתן לשפר את היכולת הקוגניטיבית והאנליטית שלנו. לדוגמה, הוא ... בעקבות השינוי. דרך זו מסייעת לפתח מודעות לכל פרט ופרט בתהליך החשיבה שלנו. מדובר בתרגילים שיכולים להיות מועילים בשיפור היכולת להבחין בפרטים ולבחון את מהותם בצורה טובה ... אנליטית? אליעד מציין כי יצירתיות וחשיבה אנליטית אינן סותרות זו את זו, אלא משלימות אחת את השנייה. יצירתיות מצריכה את היכולת לחשוב בצורה שונה ומחוץ למסגרת המוכרת, בעוד ... מסודרת. שינוי הגישה יכול לכלול שינוי של תפיסת המציאות שלנו ושל הדרך בה אנו בוחנים את המצב. פיתוח יצירתיות שיפור יכולת חשיבה אנליטית תרגילים לשיפור היכולות הקוגניטיביות מהו שינוי גישה בחשיבה? איך ...
פיתוח יצירתיות, פיתוח יכולות חשיבה, יכולות למידה, מרגיש תקוע בחיים, תקיעות בחיים, איך לפתח את המוח? יכולת אנליטית, יכולת הבחנה, שיפור יכולות קוגניטיביות, שיפור יכולות המוח, תרגילי חשיבה, חלק 1
פיתוח יצירתיות, פיתוח יכולות חשיבה, יכולות למידה, מרגיש תקוע בחיים, תקיעות בחיים, איך לפתח את המוח? יכולת אנליטית, יכולת הבחנה, שיפור יכולות קוגניטיביות, שיפור יכולות המוח, תרגילי חשיבה, חלק 1
... יצירתיות, פיתוח יכולות חשיבה, יכולות למידה, מרגיש תקוע בחיים, תקיעות בחיים, איך לפתח את המוח? יכולת אנליטית, יכולת הבחנה, שיפור יכולות קוגניטיביות, שיפור יכולות המוח, תרגילי חשיבה, חלק 1 איך לפתח יצירתיות ויכולות חשיבה? ההרצאה של אליעד כהן מתמקדת בשיפור היכולות הקוגניטיביות שלנו, פיתוח יצירתיות ויכולת הבחנה. הוא מדבר על איך ניתן להרגיש פחות תקוע בחיים ולפיתוח יכולת למידה וחשיבה שיכולה לעזור לנו להתמודד עם האתגרים היומיומיים. מהי יצירתיות וכיצד ניתן לפתח אותה? אליעד מדבר על כך שיצירתיות אינה ... כל הזמן עובר בין מצבים שונים של יצירתיות, ויש דרכים לגייס את היצירתיות הזאת, גם אם אנחנו לא מרגישים יצירתיים באותו הרגע. כיצד ניתן לשפר את היכולות הקוגניטיביות? היכולת הקוגניטיבית שלנו היא היכולת לחשוב, להבין וללמוד דברים חדשים. אליעד מדבר על כך שתרגולים כמו פתרון בעיות חשיבה יכולים לשפר את היכולות הללו. הוא מציין שגם אם אנחנו לא מוצאים את הפתרון מיד, היכולת להתמודד עם אתגרים ולחשוב בצורה יותר בהירה וממוקדת תורמת לשיפור יכולת החשיבה. איך להתמודד עם תחושת תקיעות בחיים? תחושת התקיעות בחיים היא חוויה רגשית שמלווה אותנו כאשר אנחנו לא מצליחים למצוא את הדרך קדימה. אליעד מציע להתמקד במטרה ולהתחיל לפתח בהירות לגבי מה אנחנו רוצים להשיג. הוא מסביר כיצד חשוב לפתח חיבור פנימי ויכולת להבין את עצמנו על מנת להתגבר על תחושת התקיעות. האם יש דרך לשפר את היכולת האנליטית? אליעד מסביר שיכולת אנליטית היא היכולת להבין את המורכבות של בעיות שונות ולהוציא מהן פתרונות. הוא מציע להשתמש בטכניקות של ניתוח בעיות בצורה ממוקדת ולהימנע מלהתמקד רק בפתרונות שטחיים. הוא מדגיש את החשיבות של עבודה עצמית מתמדת על הפיתוח הזה. כיצד אפשר לשפר את היכולת להבחנה? יכולת הבחנה היא היכולת לראות את ההבדלים והדמיון בין אלמנטים שונים ולתת להם משמעות בהקשרים שונים. אליעד מסביר שבחינה מדוקדקת של בעיות ותשומת לב לפרטים הקטנים יכולה לשפר את יכולת ההבחנה שלנו. עבודה עם אנשים שונים וחשיבה מחוץ לקופסה גם תורמת ליכולת הבחנה. איך לשפר את יכולת הלמידה? היכולת ללמוד היא אחת החשובות ביותר בחיים, ואליעד כהן מציע שיטות למידה יצירתיות וחדשניות. הוא מדבר על כך שלמידה אינה חייבת להיות רק דרך ... המוח ולפתח אותו לכל תחום שנרצה להשקיע בו. כיצד להפוך את החשיבה ליותר ממוקדת? למיקוד יש חשיבות רבה, ואליעד מדבר על איך אנחנו יכולים לפתח את היכולת להישאר ממוקדים בזמן פתרון בעיות. הוא מציע שחשיבה ממוקדת אינה רק טכניקת עבודה אלא גישה לחיים, שמאפשרת לנו להתמודד עם אתגרים בצורה אפקטיבית וממוקדת. איך להבין את עצמנו יותר טוב? הבנה עצמית היא מפתח לשיפור יכולות החשיבה והלמידה. אליעד מציין שכדי להתקדם בחיים, חשוב להבין קודם כל מי אנחנו, מה אנחנו רוצים ומה עוצר אותנו מלהגיע למטרות שלנו. הוא מדגיש את חשיבות העבודה הפנימית וההתמודדות עם האתגרים האישיים כחלק חשוב בתהליך של פיתוח עצמי. איך לפתח יצירתיות? איך לשפר את היכולות הקוגניטיביות? מה זה מיקוד חשיבתי? איך להתגבר על תחושת תקיעות בחיים? מהי
שיפור יכולות אישיות, להשתפר בכל תחום, איך להשתפר בכל תחום? האם חזרתיות משפרת תהליכים? האם אפשר להשתפר באמצעות עשיית הפעולה שוב ושוב? ללמוד להתחיל עם בחורה, לרכוש מיומנות, לשפר יכולות אישיות, שיפור יכולות
שיפור יכולות אישיות, להשתפר בכל תחום, איך להשתפר בכל תחום? האם חזרתיות משפרת תהליכים? האם אפשר להשתפר באמצעות עשיית הפעולה שוב ושוב? ללמוד להתחיל עם בחורה, לרכוש מיומנות, לשפר יכולות אישיות, שיפור יכולות
... יכולות אישיות, להשתפר בכל תחום, איך להשתפר בכל תחום? האם חזרתיות משפרת תהליכים? האם אפשר ... הפעולה שוב ושוב? ללמוד להתחיל עם בחורה, לרכוש מיומנות, לשפר יכולות אישיות, שיפור יכולות האם אפשר להשתפר בתחום מסוים על ידי חזרה שוב ושוב על אותה פעולה? אנשים רבים מאמינים שאם ... טוב יותר. אך לפי אליעד כהן, הגישה הזו אינה נכונה כלל. שיפור יכולות אינו נובע רק מעשיית פעולה שוב ושוב. ההיגיון הפשוט לכאורה של חזרתיות לשיפור מיומנות ... ללא חשיבה וניתוח של התהליך, לא רק שאינה בהכרח משפרת את היכולת, אלא אף עשויה להזיק ולהוביל לטעויות חוזרות ונשנות. מדוע חזרה בלבד אינה מספיקה לשיפור ... הדרך הנכונה להשתפר בכל תחום בחיים? אליעד מסביר שכדי לשפר כל יכולת אישית או מיומנות, לא מספיק לבצע את הפעולה שוב ושוב, חובה על האדם לנתח כל פעולה שהוא ... הזה הוא המפתח לשיפור אמיתי. לדוגמה, אם אדם רוצה להשתפר ביכולת להתחיל שיחה עם בחורה, עליו להתחיל בשיחה, אבל מיד לאחר מכן לנתח את השיחה לפרטי פרטים. ... הגיבה למה שאמרתי? מה חשבתי בזמן השיחה? מה הרגשתי? איך יכולתי לנהל את השיחה אחרת כדי לקבל תוצאה טובה יותר? רק לאחר ניתוח כזה, האדם יוכל באמת להבין ... אליעד מביא דוגמה נוספת מעולם הכדורגל: אם אדם רוצה לשפר את היכולת שלו לבעוט לשער, לא מספיק שהוא פשוט יבעט הרבה פעמים. עליו לעצור אחרי כל בעיטה, לנתח ... אליעד מציע דוגמה שלישית בנושא הנהיגה: אם אדם רוצה לשפר את יכולתו בנהיגה, עליו להקליט או לצלם את הנסיעה, ואחר כך לצפות בהקלטה ולנתח את מה שקרה. עליו ... ולמידה מהטעויות של עצמך. איך להשתפר בכל תחום? שיפור יכולות אישיות איך להתחיל עם בחורה? ניתוח עצמי לשיפור יכולות האם חזרתיות משפרת מיומנויות? שיפור יכולות בכדורגל כיצד ללמוד מנהיגה נכונה? ...
איך לחשוב מהר? פיתוח חשיבה מהירה, איך לפתח את החשיבה? שיפור יכולות חשיבה, יכולות אנליטיות, יכולות קוגניטיביות, חשיבה אנליטית, פיתוח חשיבה אנליטית, יכולת קוגניטיבית
איך לחשוב מהר? פיתוח חשיבה מהירה, איך לפתח את החשיבה? שיפור יכולות חשיבה, יכולות אנליטיות, יכולות קוגניטיביות, חשיבה אנליטית, פיתוח חשיבה אנליטית, יכולת קוגניטיבית
... איך לפתח את החשיבה? שיפור יכולות חשיבה, יכולות אנליטיות, יכולות קוגניטיביות, חשיבה אנליטית, פיתוח חשיבה אנליטית, יכולת קוגניטיבית איך אפשר לחשוב מהר יותר ולפתח את יכולת החשיבה? חשיבה מהירה היא נושא שרבים מתעניינים בו, בין אם זה בשיחות יומיומיות, בשיחות עבודה או בהחלטות חשובות בחיים. בשיחה ... או במילים אחרות, כיצד לפתח יכולת חשיבה מהירה ואנליטית, תוך שיפור היכולות הקוגניטיביות שלנו. מה המשמעות של לחשוב מהר באמת? קודם כל, חשוב להגדיר מה הכוונה בלחשוב מהר. חשיבה מהירה היא לא רק היכולת לתת תשובות במהירות, אלא גם לספק תשובות מדויקות, הגיוניות ומחושבות, שבאמת תואמות את מה שהתכוונו לומר. לעיתים, אדם עונה מהר אך ... בו - זמנית, כלומר, לפתח יכולת לבחון במהירות את היתרונות והחסרונות של כל תשובה, ולנתח את ההיגיון שמאחוריה. מהו המפתח לחשיבה מהירה ונכונה? אליעד מדגיש כי ... הוא אימון ותרגול מתמיד של יכולת החשיבה. הוא מביא דוגמה של אדם שרוצה לקצר את הזמן שלוקח לו ללכת מנקודה אחת לשנייה: אם הוא יתרגל את ההליכה יום - יום, בסופו של ... לחשוב מהר יותר? על מנת לפתח יכולת חשיבה מהירה, מומלץ לבצע באופן קבוע תרגילים כמו: לקחת שאלות או סיטואציות שונות ולחשוב עליהן לפרק זמן מוגדר מראש, למשל שעה, ... הרצפה. פעולה זו תחזק את היכולת שלך לנתח סיטואציות באופן יסודי ומקיף. מדוע תרגול מתמשך הוא חיוני לפיתוח חשיבה מהירה? כמו בנהיגה, שהפכה להיות פעולה אוטומטית, ... באותה צורה, תרגול מתמשך של יכולות החשיבה יאפשר למוח לבצע פעולות חשיבה במהירות ובאיכות גבוהה יותר. מה הקשר בין חשיבה מהירה לבין אמונה וניתוח? אליעד מדגיש נקודה ... לפיה חשיבה מהירה קשורה גם ליכולת שלנו לתת אמון בתהליך הניתוחי של המחשבות. כשהמוח מתרגל לנתח במהירות, התהליך הופך לאמונה - אנחנו סומכים על יכולת הניתוח שלנו. לפעמים זה יכול לגרום לכך שלא נתבונן מספיק, ולכן חשוב לשמור על איזון בין חשיבה אוטומטית ומהירה לבין בדיקה מחודשת ... באופן משמעותי, ונשפר את היכולת לתת תשובות איכותיות ומדויקות במהירות. איך לחשוב מהר יותר? פיתוח חשיבה אנליטית שיפור יכולת קוגניטיבית איך לתת תשובות מדויקות? מהו אימון חשיבה? ...
אימון מוחי, מיומנויות חשיבה, לפתח את השכל, להיות יותר חכם, שיפור היכולת השכלית, יכולות חשיבה, יכולות שכליות, יכולות קוגנטיביות, פיתוח החשיבה, תהליכי חשיבה, חינוך לחשיבה, מיומנויות קוגניטיביות
אימון מוחי, מיומנויות חשיבה, לפתח את השכל, להיות יותר חכם, שיפור היכולת השכלית, יכולות חשיבה, יכולות שכליות, יכולות קוגנטיביות, פיתוח החשיבה, תהליכי חשיבה, חינוך לחשיבה, מיומנויות קוגניטיביות
... מוחי, מיומנויות חשיבה, לפתח את השכל, להיות יותר חכם, שיפור היכולת השכלית, יכולות חשיבה, יכולות שכליות, יכולות קוגנטיביות, פיתוח החשיבה, תהליכי חשיבה, חינוך לחשיבה, מיומנויות קוגניטיביות איך לפתח את השכל ולהיות יותר חכם? אליעד כהן מסביר כיצד אפשר לשפר את היכולות השכליות ולהפוך לאדם חכם יותר, תוך התמקדות באימון מוחי ופיתוח מיומנויות חשיבה. הוא מתחיל בכך שהוא מתאר מצבים שבהם אדם מרגיש ... לחקור נושאים שלא מעניינים אותך? אליעד טוען שגם אם ישנם נושאים שאתה מרגיש שאינם חשובים או שאינם מעניינים אותך, כדאי לך לנסות לחקור אותם בכל זאת, משום שזה מאמן את יכולות החשיבה שלך. הוא נותן דוגמה: אם תשמע זווית חדשה לנושא מוכר, כמו למשל מהירות נסיעה מותרת, פתאום ייתכן שתגלה פרספקטיבה שלא ... נקודתיים לסימפטומים שהוא חווה. הוא טוען שרק כאשר השכל יהיה מפותח, הבעיות יוכלו להיפתר מעצמן. לסיכום, אליעד מדגיש שהמפתח לחיים מוצלחים וטובים יותר הוא פיתוח היכולת השכלית הכללית, ולא ההתמקדות בבעיות נקודתיות. ככל שהאדם מפתח את השכל, הוא יכול להבין את המציאות לעומק, ובכך לפתור כל בעיה ...
איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות
איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות
... לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע ... ושכנוע הוא תשומת הלב לפרטים, ובעיקר תשומת הלב למילים המדויקות שבהן משתמשים בשיחה עם הלקוח. אליעד מדגיש שכל מילה היוצאת מהפה משפיעה באופן ישיר על תוצאות המכירה והיכולת לשכנע. הוא נותן דוגמאות ... יקר במקום לומר אני פותר לך את הבעיה. בגלל שהמוכר התמקד במחיר ולא בתועלת ובפתרון הבעיה, הלקוח ביקש זמן נוסף לחשוב על ההצעה, והעסקה לא נסגרה במקום. איך לפתח את היכולת לשים לב לכל מילה? אליעד ... מאוד על סגירת עסקה בפועל. אם המוכר היה מדגיש כיצד הוא פותר את בעיית הלקוח במקום להתמקד בעלויות החומר, הלקוח היה מרגיש צורך פחות לקחת זמן לחשוב. מילות מפתח נכונות יכולות להפוך את התהליך מהמתנה ... מילים? האימון הקבוע הזה מאפשר להגיע לרמה של סופרמן בתחום השכנוע, מצב שבו כל מילה שיוצאת מפיך היא מדויקת ובמקום הנכון. אליעד מדגיש כי תהליך זה יוצר הבדל משמעותי ביכולת לשכנע, להניע אנשים לפעולה, ... חברתית או עסקית מתבצעת עם מודעות מלאה ושליטה מוחלטת על מה שנאמר ואיך שנאמר. איך לשכנע אנשים? איך לשפר כושר שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? למה כל מילה חשובה כל כך במכירה ובהשפעה? אחד הנושאים המרכזיים שנדונו הוא חשיבות תשומת הלב לכל מילה בתהליך המכירה. כשמדברים עם לקוח, לכל מילה יש משמעות והשפעה על כושר השכנוע ועל יכולת המכירה. לדוגמה, לעיתים ... או להפך, לפי ההקשר. במקרים אחרים, עדיף לומר הרגשת במקום הרגשתי או הרגשנו, לפי המטרה שעומדת מאחורי השימוש במילה. הרעיון הוא שכל מילה יכולה לחזק או להחליש את היכולת לשכנע את הלקוח, ולכן חשוב מאוד לשים לב לאופן שבו בוחרים ומנסחים מילים. איך לפתח את היכולת לשים לב לכל מילה ולהפוך לשכנע טוב יותר? הודגש כי אין די בצבירת ניסיון באופן פסיבי. במקום להסתפק בכך שהזמן יעשה את שלו, כדאי לאמץ שיטה מובנית. כך אפשר לקצר תהליכים ולשפר יכולות מכירה כבר עכשיו. אליעד העלה ... שבו מוציאים מילים מהפה. זה כולל ניתוח שחמט של כל משפט: אם אגיד X, הלקוח יחשוב כך, ואם אגיד Y, הלקוח יחשוב אחרת. למה כדאי לנתח דיבור יומיומי באופליין? כדי לשפר יכולות שכנוע, אחד הטיפים המרכזיים ... בהן לחיזוק כושר השכנוע? דיבור פנימי נחשב גם הוא לדיבור לכל דבר. לפני שמוציאים מילים מהפה, הן עוברות בראש לחלקיק שנייה. לכן, ניתוח ומודעות למחשבות מקדימים את היכולת לבחור בדיוק את המילים ... היפה הזה ולא במקום הזה? למה לא אמרתי אני רוצה לגור פה או אני רוצה לגור בבניין הזה? תרגול מתמיד של שאלות מסוג זה יעצב את החשיבה כך שבזמן אמת, מול לקוח, תהיה כבר יכולת אוטומטית לבחור את המילים הכי מדויקות שמשפרות את יכולות המכירה. איך תרגול כזה מוביל ... אשר מכשיר אותך לזהות מיידית מתי מילה אחת נכונה ואחרת פחות נכונה. כך מרחיבים את טווח ההשפעה מול אנשים, בין אם מדובר בלקוח או בכל אינטראקציה חברתית אחרת, ומשיגים יכולת שכנוע גבוהה בהרבה. מהי הדוגמה של רבי נחמן ואיך היא קשורה למיומנות מכירה? הועלתה דוגמה שרבי נחמן ציין לגבי תשומת לב עד לרמת הנשימה. כשמקפידים מאוד על כל מילה ועל כל פעולת דיבור, זה מקנה יכולת דיוק גבוהה מאוד. ברמה ... נפתור לך את הבעיה, כדי להמחיש את התועלת. הבחירה להגיד מילים נכונות בזמן הנכון יכולה למנוע דחיית העסקה ולשכנע את הלקוח לחתום מהר יותר. מהן התובנות המרכזיות לשיפור יכולות מכירה ושכנוע? לעבוד ... לפתח חדר כושר למוח - אימון שיטתי שגורם לאוטומטיות בהבחנה בין מילים מועילות לפחות מועילות. להשתמש בדוגמאות מחיי היום - יום כדי לחדד מודעות לזמן אמת, וכך לשפר את יכולות המכירה באופן משמעותי. איך לשכנע אנשים איך לשפר כושר שכנוע איך ללמוד לשכנע אנשים טיפים למכירות איך לשפר יכולות מכירה איך לשפר יכולות שכנוע עכשיו הנושא הוא כזה, ... אליעד: לא, אז תחשוב, אז מה הדרך? ש: לעשות בבית פרזנטציה, מה כל מילה אומרת, מה ההתנגדויות שלך לבוא לכל מילה. אליעד: מה הנוסחה הכללית, מה הדרך באופן כללי לשפר את היכולת שלך להגיד למצב שכשאתה מדבר ... ללמוד טקסטים. אליעד: תראה, מצד האמת, תסתכל, מצד האמת לפתח את החשיבה זה נכון. אבל פה מצד האמת אם תפתח את החשיבה אתה בעצם תפתור הרבה בעיות במכה אחת אבל יש פה סוג של יכולת ספציפית, את היכולת להוציא מילים בעלות משמעות. ... בכלל, למה אז אתה אומר בכלל או זה נראה לי מחדד לי את השכל, למה אמרת זה מחדד לי בכלל את השכל, למה שמת בכלל? ש: שזה כאילו כל הדפוסי חיים. אליעד: אבל למה הוספת את זה, יכולת להגיד זה מחדד לי את השכל. בכלל זה כאילו אפילו משהו נוסף. לא משנה אני נותן לך דוגמה. למה אמרתי זה מחדד לי בכלל את השכל, למה אמרתי בכלל, למה, יכולתי להגיד זה מחדד לי את השכל, ...
מולטיטסקינג, ריבוי משימות, לבצע כמה משימות בו זמנית, ביצוע מספר משימות בבת אחת, התייעלות ויעילות, שיפור החשיבה, הפרעת קשב וריכוז, שיפור יכולות הריכוז, לעשות כמה דברים במקביל, יכולות קוגנטיביות, איך לבצע פעולות במקביל?
מולטיטסקינג, ריבוי משימות, לבצע כמה משימות בו זמנית, ביצוע מספר משימות בבת אחת, התייעלות ויעילות, שיפור החשיבה, הפרעת קשב וריכוז, שיפור יכולות הריכוז, לעשות כמה דברים במקביל, יכולות קוגנטיביות, איך לבצע פעולות במקביל?
... ריבוי משימות, לבצע כמה משימות בו זמנית, ביצוע מספר משימות בבת אחת, התייעלות ויעילות, שיפור החשיבה, הפרעת קשב וריכוז, שיפור יכולות הריכוז, לעשות כמה דברים במקביל, יכולות קוגנטיביות, איך לבצע פעולות במקביל? מה זה מולטי - טסקינג ואיך אפשר לשפר אותו? מולטי - טסקינג, או ריבוי משימות, הוא היכולת לבצע מספר פעולות בו זמנית. בעולם המודרני, בו יש דרישות רבות, פיתוח יכולת זו מאפשר להשיג יותר במינימום זמן. אך, בניגוד למחשבים, שניתן להפעיל עליהם ריבוי משימות בזכות יכולות עיבוד חזקות, בבני אדם ישנן מגבלות שקשורות במשאבי הקשב ... ולגרום לכשל או לתאונה. כאשר אדם מנסה לבצע מספר משימות שמצריכות ריכוז גבוה באותו זמן, הדבר עשוי להוביל לטעויות. איך לשפר את יכולת המולטי - טסקינג? לפי אליעד, הדרך לשפר את יכולת המולטי - טסקינג היא לשפר את החומרה הפנימית של האדם, כלומר, את יכולות החשיבה והריכוז. זהו תהליך דומה לשדרוג המחשב, שבו ניתן ... יוכל להתמודד עם יותר משימות בו זמנית. באופן דומה, כאשר אדם מפתח את החשיבה שלו ומתרגל לתרגילים שמחייבים ריכוז, הוא משפר את היכולת לבצע מספר משימות בו זמנית. מה קורה כשאין מספיק משאבים ... להרגשה של חוסר הצלחה בעשייה. הקשר בין ריבוי משימות להפרעת קשב וריכוז כאשר אדם מתקשה להתרכז במטלה אחת, הוא עלול להרגיש שהיכולת שלו לבצע משימות במקביל פוחתת. זו אחת התופעות שיכולות להתפרש כהפרעת קשב וריכוז. פיתוח המוח ותרגול של יכולות ריכוז הוא קריטי כדי להתמודד עם משימות בצורה טובה יותר ולהגביר את היכולת לבצע מספר משימות במקביל. מהם הצעדים שיכולים לשפר את המולטי - טסקינג? כדי לשפר את יכולת המולטי - טסקינג, חשוב לעבוד על פיתוח השכל והחשיבה. ככל ... שמצליחים להתמודד עם ריבוי משימות בצורה רגועה ויעילה, הם אלה שהשכל שלהם חזק מספיק ומסוגל להתמודד עם יותר מטלות בו זמנית. ככל שיכולת החשיבה והקשב גדלה, כך משתפרת היכולת של האדם להתמודד עם יותר משימות ולבצע אותן בצורה טובה. ... איכות החיים כיצד להתמקד ולהפחית הסחות דעת מהו מולטי - טסקינג ולמה חשוב לפתח אותו? מולטי - טסקינג, או ריבוי משימות, משמעותו היכולת לבצע כמה פעולות במקביל. הרעיון דומה לדרך שבה מחשב יכול ... הקלדת הודעות), תפוקת הקשב אינה מספיקה לשתי המשימות יחד, וכך עלולים להתרחש כשלים ובמקרה של נהיגה - גם תאונות. איך להגדיל את היכולת לבצע כמה משימות בו - זמנית? בדומה למחשב שמשדרגים לו את המעבד והזיכרון, גם אדם יכול לפתח את החומרה הפנימית שלו, כלומר, את יכולות החשיבה. כשהשכל חזק יותר, משימות מורכבות דורשות פחות אנרגיה, וכך מתפנים משאבים לטפל במטלות נוספות בו - זמנית. תרגול חשיבה, פיתוח שכל ותרגילים שנועדו להרחיב את יכולת הריכוז יאפשרו לאדם לפעול ביעילות רבה יותר במספר תחומים ...
איך להפוך משוגע לגאון? איך להיות חכם כמו אליעד כהן? איך להשיג את השכל של אליעד כהן? איך להפוך טיפש לחכם? איך לטפל בחולי נפש? איך לפתח את החשיבה? איך לפתח את השכל? איך לשפר יכולות חשיבה? איך לשפר יכולות שכליות?
איך להפוך משוגע לגאון? איך להיות חכם כמו אליעד כהן? איך להשיג את השכל של אליעד כהן? איך להפוך טיפש לחכם? איך לטפל בחולי נפש? איך לפתח את החשיבה? איך לפתח את השכל? איך לשפר יכולות חשיבה? איך לשפר יכולות שכליות?
... להפוך טיפש לחכם? איך לטפל בחולי נפש? איך לפתח את החשיבה? איך לפתח את השכל? איך לשפר יכולות חשיבה? איך לשפר יכולות שכליות? איך לפתח את החשיבה ולשפר את השכל? הרצאה של אליעד כהן עוסקת בשיפור החשיבה ובפיתוח כישורים שכליים. התשובה לשאלה איך לפתח את החשיבה? מתחילה ... ולהתמודד עם רעיונות בצורה ביקורתית. תהליך זה כולל לא רק חשיבה על העובדות, אלא גם יכולת להבחין בין עובדה לבין פירוש של עובדה. מהי חשיבה ביקורתית? אליעד מסביר שעל מנת לפתח את החשיבה יש להפעיל את מה שהוא מכנה ניתוח סיבתיות. מדובר ביכולת להבין את הקשרים בין סיבה לתוצאה. לדוגמה, אם הרצפה רטובה, יש להבין האם הסיבה היא שפיכה של מים או משהו אחר. כל פרט כזה בתהליך החשיבה מחייב ניתוח ... השכלי חייב לא לקבל את כל מה שנאמר לו, אלא לשאול האם זה נכון?. התהליך הזה משפר את היכולת לבחון מצבים בצורה אובייקטיבית. לדוגמה, אם ישנה סיטואציה פוליטית או חברתית, עלינו לבדוק את העובדות מאחוריה, ולא רק את הפירושים שניתנים לה. איך ... עובדות לפירושים. כל אחד מהתרגולים הללו דורש זמן ומאמץ, אך כל אחד מהם יכול לשפר את יכולות החשיבה באופן משמעותי. איך לפתח את החשיבה? מהם תרגילים לשיפור החשיבה? מהו ניתוח סיבתיות? איך לזהות הנחות יסוד? מהם ההבדלים בין עובדה לפירוש? ... הנחות יסוד, איך לטפל בחולי נפש? איך להפוך משוגע לחכם? איך לפתח את המוח? שיפור יכולות קוגניטיביות, שיפור יכולות שכליות, איך לרפא חולי נפש בלי כדורים? תרגילים לפיתוח החשיבה, תרגילים לשיפור החשיבה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP למתקדמים / לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך בתוך הטענות שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: יכולות, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יכולות, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לזוגיות, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז, הדרכה בנושא יכולות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4375 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 17:54:38 - wesi1