אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות בשיחת מכירות ✔האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:38האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
האם המחיר הוא רק תירוץ או שההתנגדות של הלקוח אמיתית?

במכירות יש משפט נפוץ בקרב אנשי מכירות שטוען שכאשר לקוח אומר ש"המוצר יקר לי" או "אין לי כסף לזה", הוא בעצם משתמש בזה כתירוץ בלבד, וזאת אף פעם לא הסיבה האמיתית לכך שהוא לא קונה. אליעד כהן בודק את ההיגיון מאחורי התפיסה הזו ומנתח לעומק האם באמת התנגדות הקשורה למחיר היא תמיד רק תירוץ או שיש לה יסוד אמיתי.

מי באמת המציא את הרעיון שהמחיר הוא רק תירוץ?

אליעד מסביר שאם נבחן לעומק מי יצר את הרעיון הזה שהמחיר הוא רק תירוץ, נמצא שלא מדובר באנשי המכירות עצמם. אנשי המכירות לא קמו יום אחד והחליטו לומר שהלקוח משקר להם כשהוא אומר שהמוצר יקר. מי שיצר את המשפט "המחיר הוא רק תירוץ" הוא דווקא מי שרוצה למכור קורסים וסדנאות לאנשי מכירות עצמם, כמו קורס NLP או הדרכות בתחום המכירות.

מדוע דווקא אלו שמוכרים קורסי מכירות המציאו את הרעיון הזה? כי הם ידעו שהבעיה הגדולה ביותר של אנשי מכירות היא ההתנגדות השכיחה ביותר - התנגדות המחיר. אם איש המכירות ישתכנע שהמחיר הוא רק תירוץ, הוא יאמין שקיימת טכניקה או שיטה סודית שאם רק ילמד אותה, הוא יוכל להתגבר על התנגדות המחיר. ואז יהיה קל יותר לשכנע אותו להצטרף לקורס מכירות או לסדנת NLP שתבטיח לו לגלות את "הסוד" לטיפול בהתנגדויות של לקוחות.

האם המחיר הוא באמת רק תירוץ?

אליעד מדגיש שהמציאות מורכבת יותר. מצד אחד, לפעמים המחיר הוא באמת הגורם המרכזי שבגללו לקוח לא קונה מוצר. לדוגמה, אם מורידים את מחיר המוצר בחצי, בדרך כלל יהיו אנשים שיקנו אותו כי המחיר יהפוך לנגיש עבורם. המשמעות היא שלפעמים אכן יש התנגדות אמיתית של כסף - הלקוח פשוט לא יכול להרשות לעצמו את המוצר במחיר הנתון.

מצד שני, יש היבט נוסף לפיו המחיר יכול להיות רק תירוץ. במצב כזה, כשלקוח אומר "המוצר יקר לי", הוא בעצם מתכוון לומר: "לא השתכנעתי שהמוצר שווה את הסכום הזה". כלומר, הבעיה האמיתית היא שהלקוח לא רואה מספיק ערך או תועלת במוצר ביחס למחיר המבוקש. אם הלקוח היה מאמין שהמוצר נותן לו ערך רב יותר מהכסף שהוא משלם, הוא היה מוכן לשלם אפילו מחיר גבוה. מנקודת מבט זו, הבעיה היא בערך הנתפס של המוצר ולא במחיר עצמו.

האם נכון לומר ש"מחיר הוא תמיד רק תירוץ"?

לפי אליעד, לא נכון להכליל באופן גורף. אף על פי שהרבה פעמים הלקוח משתמש במחיר כתירוץ כדי לא להודות שהוא פשוט לא מוצא מספיק ערך במוצר, עדיין קיימים מקרים שבהם הלקוח באמת מוגבל כלכלית או לא רואה כיצד הערך של המוצר מצדיק השקעה כספית נוספת. לכן, אמנם יש אמת מסוימת באמירה שהמחיר יכול לשמש כתירוץ, אבל זו רק אמת חלקית.

אליעד מוסיף ומחדד שהרעיון "המחיר הוא רק תירוץ" הוא בעצמו טכניקת מניפולציה פסיכולוגית שבה משתמשים אנשים שמעוניינים למכור קורסים של NLP או קורסים של מכירות. הם מציגים את הטענה הזאת כאמת מוחלטת כדי לגרום לאיש המכירות לחשוב שאם רק ילמד מהם טכניקות מיוחדות, הוא יוכל תמיד להתגבר על ההתנגדות של הלקוחות, כולל התנגדויות הקשורות לכסף.

מה הסיבה האמיתית להתנגדויות של לקוחות במכירות?

הסיבה האמיתית להתנגדויות של לקוחות, לפי אליעד, היא בדרך כלל איזון בין שני גורמים:
  • ערך המוצר בעיני הלקוח - עד כמה המוצר נתפס כמועיל או חשוב עבור הלקוח.
  • המחיר - היכולת הכלכלית של הלקוח לשלם עבור אותו מוצר ביחס לערך הנתפס שלו.
כאשר הלקוח אומר "יקר לי", הוא יכול להתכוון לאחד משני דברים אלה או לשילוב ביניהם. לפעמים, אם הערך הנתפס עולה משמעותית, הלקוח יהיה מוכן לשלם יותר, ולפעמים לא משנה כמה ערך ייתפס, עדיין יש מגבלה אמיתית של יכולת כלכלית. כלומר, המציאות היא תמיד מורכבת ואי אפשר להכליל.

איך להשתמש נכון ברעיון "המחיר הוא רק תירוץ" במכירות?

אליעד מציע שכדי להשתמש נכון ברעיון שהמחיר הוא רק תירוץ, איש המכירות צריך להבין שישנם מצבים שבהם המחיר אכן מהווה מחסום אמיתי, ומצבים אחרים שבהם המחיר הוא רק ביטוי לכך שהלקוח אינו רואה מספיק ערך במוצר. על איש המכירות לאבחן נכון מה המקרה המדויק מול כל לקוח, ואז לתת מענה בהתאם:
  • אם הבעיה היא בערך הנתפס, איש המכירות צריך להדגיש יותר את היתרונות והתועלת של המוצר, ולהראות ללקוח כיצד הוא מקבל ערך גבוה עבור הכסף שלו.
  • אם הבעיה באמת קשורה למגבלת התקציב של הלקוח, יש לשקול הצעה של פתרונות אלטרנטיביים, כגון פריסת תשלומים, הנחות מיוחדות או מוצרים חלופיים שמתאימים לתקציב.
אליעד מסכם שצריך להשתמש באמירה "המחיר הוא רק תירוץ" לא כעובדה מוחלטת אלא ככלי אבחון כדי להבין את הסיבה האמיתית להתנגדויות, וכך לטפל נכון יותר בהתנגדויות של לקוחות במהלך המכירה.
עכשיו יש משפט שאומר אצל אנשי מכירות שאומר ככה התירוץ של המחיר הוא רק תירוץ זה אף פעם לא הכסף, בן אדם בא למכור מוצר ולפעמים הלקוח אומר לו "זה יקר לי אין לי כסף לזה אין לי תקציב לזה", עכשיו יש תפיסה שאומרת שכשלקוח אומר לך "אין לי כסף לזה" או "זה יקר לי" זה תמיד רק תירוץ אף פעם זאת לא הסיבה האמיתית.

ש: מה השאלה?

אליעד: קודם כל יש תפיסה כזאת עכשיו השאלה אם התפיסה הזאת נכונה או לא נכונה, מה ההיגיון שלה מה החוסר היגיון שלה האם באמת זה נכון שהתנגדות של לקוח שאומרת "אין לי מספיק כסף" זה רק תירוץ האם זאת האמת, כאילו אף פעם זה לא באמת הכסף.

ש: אז זה לא תמיד נכון יכול להיות שיש מקרה שזה אמת, איך אומרים אז זאת הסיבה האמיתית אין לו מספיק כסף יש לו תקציב והערך שהוא מקבל לא שווה לו להתאמץ עוד כדי להביא עוד כסף.

אליעד: זאת אומרת שהבעיה היא בערך שהוא מקבל.

ש: הוא לא צריך את הערך הזה.

אליעד: זאת אומרת שהוא לא צריך את הערך הזה זאת אומרת הבעיה עוד פעם בערך.

ש: אין לו כסף זה הכסף שיש לו.

אליעד: יש "זה הכסף שיש לו" ויש "הוא לא צריך את הערך" זה משהו אחר. אז קודם כל בא נלך על משהו אחר למי מחויב למי יש אינטרס לומר שכסף זה רק תירוץ?

ש: למוכר.

אליעד: לא נכון מה קשור עכשיו, מה האינטרס של המוכר להגיד כסף זה לא באמת ההתנגדות האמיתית זה רק תירוץ?

ש: האינטרס שלו זה שהוא ימצא לעצמו אולי שיטה איך לשכנע אותו לקנות.

אליעד: כן אבל אם זה לא נכון זה לא נכון, מה האינטרס שלו לשקר את עצמו אז הוא יכול להגיד "כל מה שלקוח אומר לי זה תירוצים אני חייב להיות מסוגל למכור" זהו.

ש: אוקי יכול להיות שהוא יגיד את המשפט הזה כדי להכריח את עצמו.

אליעד: אתה בעצם טוען שמוכר קם בבוקר ואמר לעצמו "אוקי בא נגיד שכשלקוח אומר לי שאין לו כסף זה רק תירוץ" כאילו מוכר המציא את המשפט הזה, אני טוען שמי שהמציא את המשפט הזה זה היה מישהו שניסה למכור משהו לאנשי מכירות. יש אנשי מכירות מה אנשי מכירות רוצים? למכור, עכשיו מה הכי קשה להם? שהם לא מוכרים, מה ההתנגדות הכי נפוצה? הכסף, למה זאת ההתנגדות הכי נפוצה? כי כל מוצר כמעט אם הוא היה יותר זול היו קונים אותו.

ולכן אפשר לומר שתמיד זה איכשהו הכסף, כל מוצר תוריד אותו בחצי מחיר מישהו יקנה אותו לכן אפשר לומר שההתנגדות הכי נפוצה זה הכסף. עכשיו מישהו לדוגמה נגיד שעושה לך נגיד קורס מכירות NLP דברים כאלה והוא רוצה למכור לך כאיש מכירות את הקורס שלו, הוא אומר "מה הכי רע לך? שאתה לא מוכר נכון, למה אתה הכי לא מוכר? כי אומרים לך זה כסף" אז הוא עושה לך בכלל הפוך "כסף זה רק תירוץ זה אף פעם לא הכסף".

כי אם אתה תאמין בזה זה יגדיל לך את החיסרון מזה שהלקוח אמר לך שאין לו כסף ואז תגיד "מה זה רק תירוץ מה זאת אומרת כל פעם כשלקוח אומר לי שאין לו כסף זה רק תירוץ זאת לא האמת ואם אני אדע איזה אמת אני אצליח למכור לו? כן, טוב איך אני מגלה את הנוסחה הזאת". זאת אומרת הוא ניסה למכור לך קורס מכירות ולכן הוא מכר לך שכסף זה רק תירוץ אבל מה האמת.

ש: שכסף זה גם סוג של תירוץ.

אליעד: שכסף זה אחד מהשיכולים לפעמים אין באמת מספיק כסף וכו'. עכשיו מאיזה היבט זה כן נכון מאיזה היבט כסף זה רק תירוץ? מההיבט שאם הלקוח היה חושב שהוא מקבל מספיק תועלת על המוצר ששווה לו את הכסף, כשלקוח אומר לך "זה יקר לי" זה כמו להגיד "זה לא שווה לי את הכסף, לא שכנעת אותי שיש למוצר הזה מספיק יתרונות" זאת האמת.

כן זאת האמת אבל עדיין כאילו ואז מההיבט הזה כסף זה רק תירוץ כי כשהוא אומר "זה יקר לי" זה כמו להגיד "אני לא רואה פה מספיק יתרונות עבורי" אבל אף על פי כן לפעמים באמת המוצר לא שווה את הכסף, ללקוח עבור הלקוח זה לא שווה את הכסף לפעמים באמת הכסף הוא הסיבה, באמת עובדה הוכחה תוריד את המחיר תראה שהוא יקנה אבל אף על פי כן המשפט שאומר כסף הוא רק תירוץ זה טריק של אנשים שמנסים למכור קורסים של מכירות. הבנו?
להיות מסוגל איך להתמודד איך אני מניפולציה של אנשי nlp התנגדויות לקוח להביא חסרונות האם זאת האמת המחיר גבוה להתמודד עם התנגדות השקעה nlp nlp למכירות איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים איש מכירות אנשי מכירות האם המחיר הוא רק תירוץ הדרכת הדרכת אנשי מכירות המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות למחיר התנגדות לקוח התנגדות מחיר התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות לקוח טיפולים יקר יקר לי יקר ללקוח להתווכח על המחיר ללמוד ללמוד nlp למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למידה למכור למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות לתרץ מוצר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מטופל מטופלים מטפל מכירות מכירות לאנשי מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מניפולציה מניפולציה של אנשי nlp מניפולציות מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר נלפ קורס קורס nlp קורס לאנשי מכירות קורסים קשה למכור מוצר יקר תירוץ תירוצים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
... אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח , שכנוע אנשים איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים? כדי לפתור ויכוחים או ... שבמקרה זה, הסיבה הפסיכולוגית לכך שהאדם לא רצה להבין יותר לעומק היא תחושת הצמצום, החשש שהוא ירגיש מוגבל או מאוים אם ינסה להבין נקודת מבט נוספת. איך להתמודד עם התנגדויות לקוחות במכירה? כאשר מדובר בתהליך מכירה, על מנת להתמודד עם התנגדות של לקוח , אליעד מדגים שלב נוסף בתהליך השכנוע: קודם כל, לברר למה הלקוח מעדיף את ... מלהסכים איתנו. רק הבנה מעמיקה של נקודת המבט שלו ושל ההתנגדויות הפנימיות שלו, מאפשרת לנו לתת מענה נכון וליצור שינוי אמיתי. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג ... בעיניו, וגם מה מרחיק אותו מאיתנו. הבנה מעמיקה של שני ההיבטים הללו תאפשר לנו לתת לו את המידע החסר וליצור שינוי אמיתי בגישתו. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג ...
חינוך ילדים עקשנים, איך לגדל ילדים מאושרים, שיטות לחינוך ילדים מתבגרים, לחנך ילד בעייתי, גידול ילדים בגיל ההתבגרות, איך לחנך ילדים - חלק 1
... ללקוח, יש בתהליך הזה, כמה נקודות שצריך לתת עליהן את הדעת. כגון לדוגמה: זיהוי צרכי הלקוח, זיהוי התנגדויות הלקוח , טיפול בהתנגדויות, התאמת המוצר ...
חינוך ילדים עקשנים, איך לגדל ילדים מאושרים, שיטות לחינוך ילדים מתבגרים, לחנך ילד בעייתי, גידול ילדים בגיל ההתבגרות, איך לחנך ילדים - חלק 3
... ילדים בגיל ההתבגרות, איך לחנך ילדים - חלק 3 ונמשיך, שאחרי שמזהים את הצרכים של הלקוח, עכשיו יש גם תהליך של: זיהוי התנגדויות לקוח. שבו, צריך לזהות את הסיבות ואת ההתנגדויות, שבגללן הלקוח לא רוצה ולא ירצה לקנות את המוצר. דהיינו, לא מספיק לגלות מה הילד רוצה, והאם ... עם החשיבה הילדותית שלו. והרעיון הוא, שכדי שתהליך המכירה יצליח מול הילד, לשם כך יש לזהות את הצרכים של הלקוח, ואת ההתנגדויות של הלקוח, כפי שכבר ביארתי לעיל. דהיינו, להבין, מה באמת הילד רוצה? ומה גורם לילד להתנגד למה שאומרים לו? ועל ידי כל זה, אפשר ליצור מצב, שבו, כולם יהיו כמה שיותר מרוצים. מה שנקרא, טיפול בהתנגדויות של הלקוח והתאמת המוצר ללקוח. ומי שמדלג על שלב כלשהו, דהיינו, מי שלא מבין היטב את המניעים הרגשיים שנמצאים בתת המודע של עצמו ושל הילד שלו, הוא ...
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
... שיווק שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות לקוח התנגדויות קשות לקוח קשה לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? וכאן אבאר את אחד מהעקרונות החשובים ביותר, כיצד לטפל בהתנגדויות מכירה ובהתנגדויות של הלקוח? וכיצד אפשר לגרום ללקוח ששונא את המוצר שלך, לאהוב את המוצר שלך? וכיצד אפשר לגרום למישהו שחושב שאתה רק טועה, לחשוב שאתה רק ... בשום פנים ואופן לא רוצה את המוצר שלך. זא אפשר לקחת את ההתנגדות של הלקוח, ולחזור אחריו מילה במילה, ופשוט להוסיף לפניה את המילה למה?! ולא צריך מיד לנסות לגרום ללקוח לחשוב שהוא אולי כן רוצה את ... ואופן לא תקנה את המוצר הזה. בדוגמה הזאת, פשוט לקחנו את ההתנגדות של הלקוח, והוספנו אליה את השאלת למה בהתחלת המשפט. וזה בעצם גורם ללקוח לתהות על הסיבה שבגללה הוא לא רוצה את המוצר. ואז כאשר תת המודע ... גם ניתן לעשות ברמת כל רעיון ורעיון, בכל תהליך של טיפול בהתנגדויות לקוח וטיפול בהתנגדויות מכירה. וכך גם צריך ואפשר לעשות בכל תהליך שבו מנסים לשכנע מישהו לחשוב בצורה כזו או אחרת. ונסכם: הדרך לגרום לאדם לשנות את עמדתו ...
טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע
... בהתנגדות לקוח סוגסטיה לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע כאן במאמר אבאר, איך אפשר ואיך צריך לטפל בהתנגדות של לקוח. כי לפעמים הלקוח מתנגד לדעה שלך, וברצונך לשכנע אותו להסכים איתך ולחשוב כמוך. והשאלה היא, איך מטפלים בהתנגדות לקוח? והתשובה לכך היא, שהדרך לטיפול בהתנגדות של לקוח, היא על ידי זה שהופכים את האובייקטיבי לסובייקטיבי. זא שגורמים ללקוח להבין, שההתנגדות שלו, היא רק סובייקטיבית בלבד, אך היא לא התנגדות אובייקטיבית באמת. ...
התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
התנגדויות לקוח טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? וכאן אבאר, איך באפשרותך לגרום ... הלקוח אומר אני לא רוצה את המוצר הזה. צריך לומר לו למה אתה לא רוצה את המוצר הזה?. והמילה למה, היא בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. וככל שמטילים ספק גדול יותר בהתנגדות של הלקוח, כך מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח ישחרר את ההתנגדות שלו, ושהוא יסכים עם דעתך. ונחדד, כי לפעמים, אין צורך להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח. ואפשר פשוט לבדוק, איפה הלקוח ... אומר אני לא רוצה את המוצר הזה. אז אפשר פשוט לשאול אותו איזה מוצר אתה כן רוצה. דהיינו, לא חייבים לרוץ מיד להטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. אלא אפשר לנסות ולחפש נקודות ... מוצר אחר. או שאתה רוצה לנסות לגרום לו לרכוש מוצר כלשהו, למרות שהוא כן רוצה לרכוש מוצר אחר. ובמקרה כזה, הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח, היא הדרך הטובה ביותר לשחרר את האחיזה שלו בהתנגדות שלו. כי כאשר מטילים ספק בהתנגדות של הלקוח, מצד אחד זה חיובי. כי זה גורם ... בהתנגדות שלו, אלא שואלים אותו שאלה על ההתנגדות שלו, שאלת הבהרה. כאשר בעצם בתוך שאלת ההבהרה, בתוכה יש בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. לדוגמה, הלקוח אומר שהוא לא ... לרכישת המוצר, אבל הוא יצטרך להוסיף מידע של הבהרה על ההתנגדות שלו לרכישת המוצר (ואז ממילא גם אפשר לגלות נקודות טורפה בהתנגדות של הלקוח - כפי שביארתי במקום אחר). ... שתסביר לי מה הסיבה שאמרת לכך שאתה לא רוצה את המוצר. ואת המילה למה הסתרנו אותה בתוך המילים מה הסיבה. ובעצם הטלנו ספק בהתנגדות של הלקוח, על ידי זה שביקשנו ממנו סיבה ... ועוד צריך לדעת, שאם הלקוח נותן סיבות למה הוא לא רוצה את המוצר, אז לפעמים אפשר להטיל ספק גם בסיבות עצמן. כדי לגרום להתנגדות של הלקוח להתבטל. או על כל פנים, להפוך להיות התנגדות סובייקטיבית במקום התנגדות אובייקטיבית. והמסר הכללי הוא, שכאשר רוצים להחליש דעה והתנגדות של לקוח, צריך לגרום לו להטיל ספק במה ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה שיטות שכנוע NLP דמיון מודרך שיטות מכירה סוגסטיה וכאן אבאר, איך אפשר לטפל בהתנגדות של הלקוח, על ידי זה שמחלישים את ההתנגדות של הלקוח. וכדי להחליש את ההתנגדות של הלקוח, לשם כך יש להבין, מהיכן ההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה. וההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה, מהסיבה שלה. זא אם הלקוח אומר לדוגמה אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי הוא יקר. אז במקרה כזה, ההתנגדות של הלקוח, היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. והסיבה להתנגדות שלו, היא שהמוצר הוא יקר בעיניו. זא ההתנגדות של הלקוח, נובעת והכוח שלה נמצא בסיבה שלה, שהיא המחיר של המוצר. או לדוגמה הלקוח אומר המוצר לא מתאים לי, כי אני לא צריך אותו כרגע. אז ההתנגדות של הלקוח, היא שהמוצר לא מתאים לו. והסיבה לכך היא, שהוא אומר שהוא לא צריך כרגע את ... רעיון שואב את כוחו, מהסיבה שעליה הוא נשען. וכאשר חוזרים על הסיבה שהלקוח הסביר למה הוא מתנגד לרכישת המוצר, הרי שבכך בעצם מחזקים את ההתנגדות של הלקוח למוצר. וזה בעצם אומר, שאם הלקוח אומר שהוא מתנגד לרכישת המוצר מסיבה ... כאן, היא לא מה לומר ללקוח שמתנגד לרכישת המוצר, אלא מה לא לומר ללקוח שמתנגד לרכישת המוצר. והמסר שלי הוא, שגם אם אתה מוכרח לחזור על ההתנגדות של הלקוח. תשתדל מאוד שלא לחזור על הסיבה שבגללה הוא הביע את ההתנגדות שלו לרכישת ... היא התנגדות מחויבת. דהיינו, שהוא ירגיש בטעות, שכאילו ההתנגדות שלו, היא עובדה ברורה בשטח, בלי שום אפשרות לערעור. כי ברגע שמצמידים להתנגדות של הלקוח, את הסיבה להתנגדות, זה בעצם אומר, שההתנגדות היא רק התנגדות אפשרית, בגלל ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע טכניקות מכירה שיטות שכנוע NLP דמיון מודרך ... ועוד שיטה איך אפשר להחליש את ההתנגדות של הלקוח לביצוע העסקה. וכפי שכבר ביארתי, ההתנגדות של הלקוח, שואבת את כוחה, מהסיבה שעליה היא מבוססת. לדוגמה שהלקוח ... לי כסף לקנות את המוצר. שאז ההתנגדות של הלקוח לרכישת המוצר, מבוססת על הסיבה, שאין לו כסף לרכישת המוצר. ... את המוצר הזה בבית וכיוב. שאז ההתנגדות של הלקוח היא, חוסר התאמה של המוצר עבורו. והסיבה לכך היא, ההתנגדות ... שהסיבה היא יותר חזקה, כך ההתנגדות של הלקוח היא יותר חזקה. ויש דרך להחליש את ההתנגדות של הלקוח, על ידי זה שמשנים את הסיבה של ההתנגדות שלו. זא שגורמים ... הוא, שעליך להבין, שהכוח של ההתנגדות של הלקוח, נמצא בכוח של סיבת ההתנגדות של הלקוח . ואם ברצונך להחליש את ההתנגדות של הלקוח, עליך להחליש אצל הלקוח, את הסיבה שבגללה הוא מתנגד למוצר ...
נקודות תורפה / התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך למכור?
... תורפה התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך ...
זיהוי התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? שפת גוף של לקוח / אינטונציה של לקוח - איך לזהות את התנגדות הלקוח? לשכנע לקוחות
... התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? שפת גוף של לקוח אינטונציה של לקוח - איך לזהות את התנגדות הלקוח? לשכנע לקוחות וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לזהות את עיקר ההתנגדות של הלקוח. דהיינו, כיצד באפשרותך לדעת, מהי הסיבה האמיתית להתנגדות של הלקוח. כי לפעמים הלקוח נותן סיבות שונות להתנגדות שלו. ועליך לדעת מהי הסיבה העיקרית והמרכזית והחזקה ביותר, שבגללה הלקוח מתנגד לביצוע העסקה. ובנוסף, עליך ... לא מצאת אותה. כי לפעמים איש המכירות מטפל בהתנגדות של הלקוח, ועל פניו נראה שהלקוח באמת משחרר את ההתנגדות שלו, ואעפכ העסקה לא מתבצעת. כי לפעמים הלקוח מסרב לבצע את העסקה, למרות שנראה שטיפלת בהתנגדות שלו. וזה ... והדרך העיקרית לדעת ולזהות את הסיבה העיקרית של ההתנגדות של הלקוח, מתוך הסיבות שאותן הלקוח אומר, היא על ידי זה שאתה בודק, עם איזו סיבה הלקוח הכי מזדהה. זא שהלקוח עצמו מציג סיבות שונות. ומי שהוא איש מכירות מעולה שיש ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: התנגדות בשיחת מכירות, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התנגדות בשיחת מכירות, איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מורה רוחני, מאמן פרטי, ייעוץ אישי בתחום התנגדות בשיחת מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 13:31:55 - wesi1