אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות ✔איך לקבל הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לעשות מניפולציות רכישה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? משא ומתן על מחיר, לגרום למישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לקבל הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לעשות מניפולציות רכישה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? משא ומתן על מחיר, לגרום למישהו להסכים איתך, מניפולציות רגשיות, תסריט לטיפול בהתנגדויות, חוסר תום לב במשא ומתן, איך להוציא את המוכר משיווי משקל? איך לשבש למוכר את תסריט השיחה שלו לטיפול בהתנגדויות שלך? איך לעשות מניפולציות רכישה על מוכר שרוצה לעשות לך מניפולציות מכירה? איך לגרום למוכר לא להאמין במוצר של עצמו? איך לגרום למוכר לאבד את הביטחון העצמי?
וכאן אסביר, איך לגרום למישהו לתת לך הנחה, באמצעות כל מיני מניפולציות רגשיות ופסיכולוגיות. כי יש כל מיני שיטות איך לגרום למישהו לתת לך הנחה ואיך לקבל הנחה, חלק באמצעות התחברות למוכר בקטע טוב ועוד כל מיני שיטות שונות. אבל כאן אתן כמה דרכים קצת מניפולטיביות, שעשויות לעזור לך לקבל הנחה מהמוכר. כמו כן השיטות האלו טובות גם באופן כללי למשא ומתן, שבו אתה רוצה לגרום למישהו להסכים איתך. אבל כאן אתמקד בסיטואציה של משא ומתן על מחיר.

ואסביר, איך לקוחות עושים מניפולציות על אנשי מכירות. ואיך אתה בתור איש מכירות יכול להכיר את המניפולציות האלו, כדי שהן לא יעבדו עליך וכולי.

מבהיר: שכמובן אני מדבר רק על דרכים חוקיות בלבד, שאין בהן חוסר תום לב במשא ומתן, ושאין בהן כדי הטעיה של המוכר באופן לא חוקי כלשהו, אלא רק על כל מיני טריקים פסיכולוגיים קטנים שמשפיעים על תת המודע של המוכר ושמגדילים את הסיכוי לכך שהוא ייתן לך הנחה. ובהקשר של ניהול משא ומתן, השיטות האלו יגדילו את הסיכוי לכך שהאדם השני יגיע איתך להסכמה על מה שתרצה.

תהליך מכירה כמאבק מוחות

אז בעיקרון במובן מסוים, תהליך מכירה הוא סוג של מאבק מוחות. אתה רוצה לקבל את המוצר הטוב ביותר ואת המחיר הזול ביותר והמוכר רוצה למכור לך אולי את המוצר הטוב ביותר, אבל כמובן שבמחיר הגבוה ביותר. ואני מדבר באופן כללי ופשטני, בהקשר של המאבק על המחיר. המוכר מרוויח ממחיר גבוה ואתה מרוויח ממחיר נמוך.

מה יגרום למוכר לא לתת לך הנחה?

אז יש כל מיני דרכים איך לגרום למוכר לתת לך הנחה. אבל כאן נדבר על ההיבט הבא. בעיקרון, במה תלוי שהמוכר לא ייתן לך הנחה? תשובה: זה תלוי בכל מיני גורמים. לדוגמה:

בכמה המוכר בטוח שהמוצר שלו טוב.

בכמה המוכר בטוח שאתה רוצה את המוצר שלו.

בכמה המוכר חושב שהוא יכול לעשות עליך מניפולציות כדי לא לתת לך הנחה.

בכמה המוכר מרגיש חזק ביחס אליך וביכולת שלו להשפיע עליך.

בכמה המוכר מאמין במוצר של עצמו וחושב שהמוצר שלו טוב ושהמחיר שהוא מבקש ממך הוגן.

בכמה שהמוכר מאמין בעצמו כמוכר ובכמה שהוא מאמין ביכולת האישית שלו להשפיע עליך.

בכמה שהמוכר חושב שהוא ירגיש רע מכך שאתה לא תקנה את המוצר שלו.

בנוסף אפשרי להניח, שאיש מכירות מיומן, כנראה שיש לו איזה תסריט לטיפול בהתנגדויות. דהיינו, שאפשרי להניח שאתה לא הלקוח הראשון שלו וכנראה שהוא כבר שמע המון התנגדויות מכירה והתנגדויות מחיר, וכנראה שכבר הוא יודע מה לענות לך כדי לסובב אותך וכדי לא לתת לך הנחה.

וזה בעצם אומר, שאם נגרום למוכר, לחשוב שהוא ירגיש יותר רע, מכך שאתה לא תרכוש את המוצר, אם נגרום למוכר לא להאמין בעצמו, לא לחשוב שהוא יותר "חזק" ממך, אם נגרום למוכר להרגיש "חלש" ביחס אליך, אם נגרום למוכר לא להאמין בעצמו, אם נסיט את המוכר מתסריט השיחה שלו, כנראה שהדברים האלו יעזרו לך לקבל הנחה. כי הם יגרמו למוכר לבלבול, לאובדן נאום המכירה שלו, הם יגרמו למוכר אולי לחשוף פרטים שהוא לא רוצה לחשוף, הם אולי יגרמו למוכר להסכים איתך כשהוא לא חייב להסכים איתך, הם יגרמו למוכר להטיל ספק בעצמו, הם יגרמו למוכר לא להאמין במחיר של המוצר שהוא מוכר, הם יגרמו למוכר לחשוב שהמוצר שלו גרוע וכולי. כל הדברים האלו מגדילים את הסיכוי לכך שהמוכר יהיה חלש במשא ומתן וייתן לך את מה שאתה רוצה.

ושוב, כרגע אני מדבר מנקודת המבט הנ"ל ולא מנקודת המבט הבסיסית יותר של לגרום למוכר לאהוב אותך, לרצות לעזור לך, להיות חבר שלך, לרצות שיהיה לך טוב. כי אלו נקודות נוספות ומשלימות, שאינן בהכרח סותרות, אבל כרגע אני לא דן בהן, אלא ב - איך לגרום למוכר להרגיש רע מכך שהוא לא יסגור איתך עסקה ואיך לגרום למוכר להיות פחות מסוגל להתנגד לכך שאתה רוצה לקבל הנחה.

הבהרה: צריך לשים לב ולדעת איך לעשות את כל זה בחוכמה, כמו שתכף אתן כמה דוגמאות. ובנוסף, צריכים לדעת לא בטעות לגרום למוכר להרגיש כל כך רע, אפילו באופן בלתי מודע, עד שאולי הוא לא ירצה למכור לך בכלל. כי אם לא עושים את זה נכון, זה יכול לגרום למוכר לרצות לא למכור לך, לא במחיר יקר ולא במחיר זול, אלא לא למכור לך בכלל. וכמובן, שזה גם יכול להשיג את התוצאה ההפוכה, שזה יגרום למוכר לשנוא אותך ואז הוא לא ירצה לתת לך הנחה לא משנה מה.

ולכן החוכמה היא לדעת, איך לגרום למוכר לאבד את שיווי המשקל המחשבתי שלו ואיך להוציא את המוכר מפוקוס ואיך לשבש למוכר את תסריט המכירה שלו לטיפול בהתנגדויות מחיר שאתה הולך להציג לו, ואיך לעשות את כל זה בצורה חכמה, בלי שהוא ישנא אותך, בלי שהוא ישים לב שאתה עושה לו את זה, בלי שהוא ייקח את זה באופן אישי, ובלי שהוא ישים לב למה שקורה.

ולכן המשימה היא, לבלבל את המוכר, להוציא אותו מפוקוס ולגרום לו לאבד ולהחליש את היכולת שלו להתנגד לזה שאתה רוצה לקבל הנחה ובמקביל לגרום לו להרגיש יותר רע מהאפשרות שאתה לא תרכוש את המוצר שלו, כך שנגדיל את הסיכוי לכך שהוא ייתן לך הנחה.

דוגמאות מה לעשות ואיך להשפיע על המוכר?

אז איך לעשות את זה בפועל? אז להלן מספר דוגמאות:

איך לגרום למוכר לאבד את הביטחון העצמי בעצמו ובמוצר שלו?

אז בעיקרון, אפשרי לעשות את זה בכל מיני דברים קטנים. לדוגמה, המוכר מציע לך משהו לשתות, אז תבקש משהו שאין לו. או לדוגמה באותו הקשר, המוכר מציע לך קפה מקפסולות קפה, אז תשדר סוג של אכזבה, שאתה רצית קפה שהוא יותר איכותי מפולי קפה וכיו"ב. לדוגמה, תשאל את המוכר, האם יש לו קפה מפולי קפה, או לדוגמה "חשבתי שיש לכם מכונה יותר טובה" וכיו"ב. שזה אמור לגרום למוכר להרגיש שהוא לא מספיק טוב ולערער את הביטחון העצמי שלו ואת האמונה שלו בכך שהוא ושהמוצר שלו מספיק טובים.

נסה לשאול את המוכר שאלות שהוא לא יודע עליהן את התשובה. כאשר אתה מדבר עם המוכר על משהו, נסה למצוא במה המוכר טועה ולתקן אותו, כמובן בחוכמה ובצורה עדינה. תנסה ללמד את המוכר, תנסה לגרום למוכר להרגיש שהוא לומד ממך ושהוא התלמיד שלך. תנסה להראות לו שאתה מבין יותר ממנו את מה שהוא מנסה למכור לך.

שאל אותו שאלות על המוצר, שאתה יודע שאין לו עליהן תשובה טובה. או שאל אותו כל מיני שאלות, שאתה יודע שיגרמו לו להרגיש לא בנוח עם המוצר שהוא מוכר. נניח לדוגמה שאתה הולך לרכוש מוצר כלשהו. נסה לחקור את כל החסרונות שיש למוצר הזה, לפני שאתה מדבר עם איש המכירות. תוך כדי השיחה, תשאל את המוכר שאלות, לגבי החסרונות שאתה יודע שהוא מנסה להסתיר ממך.

כמו כן, כשהמוכר מספר משהו טוב על המוצר, תקטין את הדבר הזה. לדוגמה, אתה מול איש מכירות שבא למכור לך בית חדש מקבלן, והמוכר אומר לך שיש בבית שהוא רוצה למכור לך, מזגן. תשאל אם זה מזגן VRF או תסביר למה אתה בכלל לא רוצה את הדגם של המזגן שיש בבית. או לדוגמה שהמוכר מספר לך שבבית שהוא מנסה למכור לך, יש מטבח של חברה יוקרתית כלשהי. תשאל: כמה עולה לצרכן המטבח הזה באותה חברה. או כמה המחירון זיכוי שאתה מקבל על המטבח הזה. כדי להראות לו שאתה מבין את הבלוף של להגיד לך שיש מטבח של חברה יוקרתית, אבל לא ברור כמה המטבח הזה שווה. וגם כדי להראות לו, שאתה יודע שלו זה עולה הרבה יותר זול, כי במחירון זיכויים שהוא נותן לך, זה חושף את העלות שלו של המטבח וכיו"ב.

ואני מזכיר, שצריכים לדעת לעשות את זה בחוכמה. דהיינו, לא להעלות את הדברים האלו בצורה שקופה, אלא כדרך אגב, בצורה שתגרום לו להרגיש רע עם עצמו, בלי שהוא ירגיש שעשית לו את זה.

איך לגרום למוכר להרגיש יותר רע מהאפשרות שאתה לא תרכוש את המוצר ממנו?

נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא שההנחה שהמוכר ייתן לך, תלויה גם בכמה שהמוכר חושב שהוא ירגיש רע אם לא תרכוש ממנו את המוצר. וזה במה תלוי? איך נגרום למוכר להרגיש יותר רע מהמחשבה שאתה לא תרכוש את המוצר?

אז בדיוק כמו שמוכר עושה ללקוח דמיון מודרך וגורם ללקוח לדמיין שהוא משתמש במוצר, ככה גם אתה יכול לעשות דמיון מודרך למוכר ולגרום לו לחשוב שאתה רוכש את המוצר. במילים אחרות, תגרום למוכר לחשוב שאתה מאוד רציני ושאתה מאוד רוצה את המוצר. איך? כל מקרה לגופו. אבל בכללי תגרום למוכר להיות בטוח שאתה תכף רוכש את המוצר.

ברגע שאתה עושה את זה, אתה גורם למוכר לשקר את עצמו ולחשוב שאתה כבר רוכש את המוצר, ואז המוכר כבר נהנה בדמיון המודרך שהוא ושאתה עושים לו, מהמחשבה שאתה רוכש את המוצר. בדיוק כמו שמוכר עושה ללקוח דמיון מודרך, שכאילו הלקוח כבר משתמש במוצר, ככה גם אתה תעשה דמיון מודרך למוכר שאתה כבר רכשת את המוצר.

זה גורם למוכר להרגיש יותר טוב מהדמיון שלו שאתה כבר רוכש את המוצר. וממילא זה יגרום למוכר להרגיש יותר רע מכך שאתה לא תרכוש את המוצר. כי עכשיו אתה כאילו לוקח לו את התחושה הטובה שיש לו מהמחשבה שאתה תרכוש את המוצר.

אתה גורם למוכר להיקשר רגשית לרעיון שאתה רוכש את המוצר. ואז ממילא להתאכזב יותר מכך שאתה לא תרכוש את המוצר.

איך לגרום למוכר להיות מושקע בתהליך המכירה?

נקודה נוספת, ככל שיש למוכר יותר מה להפסיד מכך שלא תרכוש, כך גדל הסיכוי שהוא ייתן לך הנחה. ואיך נגרום למוכר להפסיד יותר מכך שהוא לא ייתן לך הנחה? תשובה: נגדיל את העלות האלטרנטיבית שלו למכור למישהו אחר. ואני אסביר:

כאשר אתה רוצה לקבל הנחה מהמוכר, המוכר שואל את עצמו, איפה לדעתו הוא ירוויח יותר או יפסיד פחות, האם באפשרות של לתת לך הנחה ולסגור איתך עסקה, או באפשרות שאתה לא תרכוש ושהוא יצטרך למכור למישהו אחר במחיר יותר גבוה. כי יש עלות למכור לך עם הנחה, אבל יש גם עלות למכור למישהו אחר בלי הנחה. כי יש עלות למוכר להתחיל תהליך מכירה חדש עם לקוח חדש, שאולי ישלם לו יותר, אבל מצד שני לא בדיוק ברור מה יקרה עם הלקוח האחר.

וצריכים לדעת, שככל שתהליך המכירה מתארך, ככה הרווחיות של העסקה יורדת. כי יש עלות למוכר, גם לתהליך המכירה עצמו. כי המאמץ של המוכר למכור לך, גם הוא עולה כסף וזמן וכאב ראש ועצבים של המוכר. ולכן זה אומר ש:

ככל שתהליך המכירה שלך מול המוכר, יהיה יותר ארוך, ככה יהיה יותר כדאי למוכר לתת לך הנחה, יותר מאשר לנסות למכור ללקוח אחר במחיר אחר. כי נניח שאתה מיד ברגע הראשון אומר למוכר שאתה רוצה הנחה שהוא לא מוכן לתת לך, אז ברמת העיקרון הוא עדיין לא השקיע הרבה כסף בלנסות למכור לך. כך שאם לא תקנה, אז ההפסד של המוכר מכך שלא תקנה, יהיה יחסית קטן.

אבל ככל שתהליך המכירה שלך עם המוכר מתארך, ככה ההפסד הכספי של המוכר, מכך שלא תקנה, נהיה גדול יותר. ולמה? כי המוכר כאילו כבר מושקע בעסקה איתך, הוא כבר השקיע המון משאבים בלנסות למכור לך. ולכן אם לא תרכוש, אז הוא מפסיד יותר כסף ומשאבים, מכך שאתה לא קונה.

לדוגמה: נניח שהמוכר השקיע בלנסות למכור לך 5000 ש"ח. לדוגמה בעלות הפרסום, עלות הליד, עלות שיחת הטלפון, עלות הפגישות, עלות חומרי המכירה וכולי. עכשיו, האם יהיה כדאי למוכר במקרה כזה, לתת לך הנחה של עוד 1000 ש"ח או שכדאי לו לאבד את המכירה ואז ירד לטמיון הכסף שהוא השקיע בך עד כה?!

תשובה: הכל ביחס לאלטרנטיבות שיש למוכר באותו הרגע. אבל מה בטוח נכון? תשובה: בטוח נכון שככל שהמוכר השקיע יותר משאבים בלנסות למכור לך, ככה במובן מסוים זה יהיה בזבוז משאבים עבורו אם לא תרכוש בסופו של דבר, וככה זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא ייתן לך הנחה.

ולכן, אם אתה רוצה לקבל הנחה, אז תגרום למוכר להיות מושקע בתהליך, להשקיע יותר זמן, יותר פגישות, יותר משאבים וכולי בניסיון שלו למכור לך. ככה זה מגדיל במובן מסוים, את כמות ההפסד שלו, אם הוא לא ימכור לך.

ושוב, צריכים לדעת לעשות את זה בחוכמה, שלא ליצור אצל המוכר את המחשבה שאתה לא רציני ואז ממילא זה עשוי לשבש את הרעיון של לגרום למוכר להיקשר רגשית למחשבה שאתה הולך לרכוש את המוצר, כמו שהסברתי קודם. כמו כן, אם המוכר יחשוב שאתה לא רציני, אז מראש הוא סוג של ישלים עם זה שהוא מאבד את הכסף של העלות גיוס שלך, וככה הוא ירגיש פחות רע במובן מסוים, אם לא תרכוש בסופו של דבר.

סיכום:

לסיכום: יש כל מיני דרכים לגרום למוכר לתת לך הנחה. אחת מהן היא, לשבש לו את תסריט השיחה שלו לטיפול בהתנגדויות שלך. וזה, באמצעות שאתה שואל אותו שאלות שאין לו תשובה עליהן, שאתה מראה לו שאתה מבין בדברים שהוא לא מבין בהם, שאתה גורם לו להרגיש תלמיד שלך, שאתה גורם לו לחשוב על החסרונות של המוצר שלו, שאתה גורם לו להרגיש שהוא לא מספיק טוב, אפילו לא בכוס הקפה שהוא מביא לך.

כמו כן יש גם את ההיבט של לעשות למוכר דמיון מודרך לכך שאתה רוכש את המוצר, כדי לגרום לו להיקשר רגשית למחשבה שאתה רוכש את המוצר.

וגם יש את הרעיון של לגרום למוכר להשקיע המון משאבים בתהליך המכירה שלך, כדי לגרום לו להפסיד עוד יותר מכך שלא תרכוש את המוצר שלו.

כל הדרכים האלו, הן כמובן במקביל לכל שאר השיטות של איך לקבל הנחה, שבחלקן הן מגיעות מהצד ההפוך, של להתחבר למוכר בקטע חברי. ושוב, אין סתירה בין הדברים, כי אפשרי גם וגם הכל במקביל.

וכמו שאמרתי אני אומר שוב: את הכל צריכים לדעת לעשות בחוכמה, כדי לא לגרום לו לשנוא אותך באופן מודע, שאז כנראה תשיג תוצאה הפוכה. וכמובן, שבהמון מובנים כדאי לשמור על תום לב במשא ומתן וצריכים לדעת שיש גבול מוסרי / חוקי להטעיה של המוכר וכולי.

נקודה נוספת שחשוב להזכיר היא ש: ככל שהמוכר יותר חכם ויותר נצמד לאמת, ככה כמובן שיהיה יותר קשה לעשות עליו מניפולציות כלשהן וכולי. וכך גם בדיוק מהצד השני כמובן, ככל שאתה הלקוח תהיה יותר חכם ויותר איש אמת ישר, ככה יש יותר סיכוי שלא יוכלו לעשות עליך מניפולציות וכולי.
החזרת ביטחון עצמי לרכוש מוצר תלמידים איך לחזק ביטחון עצמי שאלות להתבוננות התנגדות של לקוח עלויות פרסום צרכנות התנגדויות לקוח שיפור ביטחון עצמי איך לשמור איך לבנות ביטחון עצמי איך לגרום לאישה איך לגרום לבחור איך לגרום לבחורה איך לגרום לגבר איך לגרום לה להסכים איתך איך לגרום לו להסכים איתך איך לגרום למוכר לתת לך הנחה איך לגרום למישהו להסכים איך לגרום למישהו להסכים איתך איך להאמין איך להגביר את הביטחון העצמי איך להוציא איך להוריד ביטחון עצמי איך להחזיר את הביטחון העצמי איך להיות בטוח בעצמי איך להיות בטוח בעצמך איך להעלות את הביטחון העצמי איך להעלות ביטחון עצמי איך להעצים את הביטחון העצמי איך להרגיש ביטחון עצמי איך להשיג ביטחון עצמי איך לחזק את הביטחון העצמי איך לחזק ביטחון עצמי איך ליצור ביטחון עצמי איך לעשות מניפולציות איך לעשות מניפולציות רכישה איך לפתח את הביטחון העצמי איך לפתח ביטחון עצמי איך לקבל הנחה איך לרכוש ביטחון עצמי איך לשדר ביטחון עצמי איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו להסכים איתך איך לשפר את הביטחון העצמי איך לשפר ביטחון עצמי בטוח בעצמי בטוח בעצמך ביטחון ביטחון עצמי ביטחון עצמי בחיים ביטחון עצמי גבוה ביטחון עצמי חזק ביטחון עצמי חלקי ביטחון עצמי ירוד ביטחון עצמי מופרז ביטחון עצמי נמוך במה להאמין בניית ביטחון עצמי בעיות ביטחון עצמי בעיית ביטחון עצמי הגברת ביטחון עצמי הגברת הביטחון העצמי הגדלת ביטחון עצמי הגדלת הביטחון העצמי החזרת ביטחון עצמי החזרת הביטחון העצמי הנחה הנחות העלאת ביטחון עצמי העלאת הביטחון העצמי העצמת ביטחון עצמי העצמת הביטחון העצמי הרגשה הרגשת ביטחון עצמי התנגדויות התנגדות חוסר ביטחון עצמי חוסר תום לב חוסר תום לב במשא ומתן חיזוק ביטחון עצמי חיזוק הביטחון העצמי חסר ביטחון עצמי טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדות טיפולים לאבד לבנות ביטחון עצמי לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה להסכים איתך לגרום לו להסכים איתך לגרום למוכר לתת לך הנחה לגרום למישהו להסכים לגרום למישהו להסכים איתך להאמין להאמין במוצר להאמין במוצר של עצמי להאמין במוצר של עצמך להגביר את הביטחון העצמי להגדיל את הביטחון העצמי להוציא להוריד ביטחון עצמי להחזיר את הביטחון העצמי להיות בטוח בעצמי להיות בטוח בעצמך להסכים להסכים איתך להעלות את הביטחון העצמי להעלות ביטחון עצמי להעצים את הביטחון העצמי להרגיש ביטחון עצמי להשיג ביטחון עצמי לחזק את הביטחון העצמי לחזק ביטחון עצמי ליצור ביטחון עצמי למי להאמין לפתח את הביטחון העצמי לפתח ביטחון עצמי לקבל לקבל הנחה לרכוש ביטחון עצמי לשדר ביטחון עצמי לשכנע את המוכר לשכנע מוכר לשכנע מוכר לתת לך הנחה לשכנע מישהו לשכנע מישהו להסכים לשכנע מישהו להסכים איתך לשפר את הביטחון העצמי לשפר ביטחון עצמי לתת לך הנחה מוצר מחיר מטופל מטופלים מטפל מישהו להסכים איתך מכירה מניפולציה מניפולציה רגשית מניפולציות מניפולציות מכירה מניפולציות רגשיות מניפולציות רכישה משא ומתן משא ומתן על המחיר משא ומתן על מחיר פיתוח ביטחון עצמי פיתוח הביטחון העצמי רגש רגשות רוצה ביטחון עצמי רוצה לעשות רצון שידור ביטחון עצמי שיווי משקל שיפור ביטחון עצמי שיפור הביטחון העצמי תום לב במשא ומתן תחושה תחושות תחושת ביטחון עצמי תסריט תסריט לטיפול בהתנגדויות תסריט שיחה
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום ... האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי ... לטפל התנגדות הלקוח כמו שכבר הסברתי במקומות שונים. ויש גם לוגיקה של מתי ובאיזה שלב לדבר עם הלקוח על התנגדויות המכירה שלו. באיזה שלב בשיחה כדאי לדבר עם הלקוח על ההתנגדויות שלו. ויש בזה המון היבטים והמון עניינים. אבל יש מצב שבו איש המכירות קולט שהלקוח הולך לדבר על נושא ... שהלקוח הולך לדבר על נושאים שאתה לא רוצה להיכנס אליהם, נושאים שאולי אין לך שום תשובה אליהם, נושאים בעיתיים, התנגדויות מכירה שאין לך שום פתרון אליהם. במקרה כזה, יש המון שיקולים מה לעשות ואיך לעשות. אבל כדאי לקחת בחשבון, ...
איך לטפל בהתנגדויות? התנגדויות בשיחת מכירה, התנגדויות במכירה, התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות לקוח, סילוק התנגדויות, טיפול בהתנגדויות לשינוי, התנגדות למכירה, רטוריקה, שיטות שכנוע, אימון לאנשי מכירות
איך לטפל בהתנגדויות? התנגדויות בשיחת מכירה, התנגדויות במכירה, התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות לקוח, סילוק התנגדויות, טיפול בהתנגדויות לשינוי, התנגדות למכירה, רטוריקה, שיטות שכנוע, אימון לאנשי מכירות וכאן אבאר עוד מספר טכניקות טיפול בהתנגדויות מכירה ובהתנגדויות וחוסר הסכמה של אנשים באופן כללי. ואיזה שאלות עליך לדעת לשאול את עצמך, כדי דרכם לגלות איך להשפיע ולשכנע ...
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות במכירה? כאשר לקוח מחפש מוצר עם תכונות מסוימות והמוכר אינו יכול להציע את כל התכונות שהלקוח דורש, ישנן דרכים אפקטיביות להתמודד עם התנגדויות הלקוח. לפי אליעד כהן, חשוב להבין שהלקוח למעשה מחפש למלא צורך פנימי עמוק יותר מאשר התכונות הספציפיות אותן הוא ... מספקים בדיוק את הצורה הספציפית עדיין יכולים למלא את הצורך הפנימי בדרכים חלופיות. כך ניתן להתמודד בצורה מוצלחת עם התנגדויות של לקוחות, למצוא פתרונות חדשים ויצירתיים לבעיות, ולהשיג מטרות באופן כללי. איך להתמודד עם התנגדויות לקוח? מהות וצורה במכירות איך לשכנע לקוח כשהמוצר חסר תכונות? מה הלקוח באמת רוצה? איך למכור בקלות? מה לעשות כשהלקוח מתעקש על דרישות ספציפיות? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות במכירה כאשר המוצר לא עונה על כל הדרישות שלהם? כאשר מוכר מציג מוצר ללקוח, לעיתים מתגלה שהמוצר ... האמיתי של הלקוח ומציאת דרכים למלא אותו. כאשר מתמקדים במהות הרצון ולא רק בצורה החיצונית שלו, ניתן להתמודד עם התנגדויות ולהציע פתרונות יצירתיים. שלום לכולם הפעם אני רוצה להשיב על השאלה הבאה והיא מה בן אדם צריך לעשות אם ...
התנגדות מחיר סמויה, למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא רוכש? התנגדות סמויה של מחיר יקר, למה תמיד המחיר כן קובע? למה אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח לסגור עסקה? התנגדויות מכירה של מוצר, התנגדויות עסקה, התנגדויות לקוח, איך למכור מוצר יקר? למה תמיד זאת התנגדות מחיר? התנגדות מחיר גלויה, לתת הנחה ללקוח, איך המחיר משפיע על המכירה? תמחור מוצר ללקוח, למה באמת הלקוח לא רוכש? מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? חשיבות התמחור, לתמחר נכון, התנגדות מחיר יקר
... של מחיר יקר, למה תמיד המחיר כן קובע? למה אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח לסגור עסקה? התנגדויות מכירה של מוצר, התנגדויות עסקה, התנגדויות לקוח, איך למכור מוצר יקר? למה תמיד זאת התנגדות מחיר? התנגדות מחיר גלויה, לתת הנחה ללקוח, איך המחיר משפיע ... רוכש? מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? חשיבות התמחור, לתמחר נכון, התנגדות מחיר יקר וכאן ניתן נקודת מבט חשובה, לגבי התנגדויות מכירה של מוצר. כי יש סוגים שונים של התנגדויות מכירה. לפעמים הלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר יקר לו. ולפעמים הלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר ...
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח מדוע נוצרת התנגדות אצל הלקוח בשיחת מכירה? התנגדויות בשיחת מכירה נוצרות כאשר הלקוח מרגיש שקיימות סיבות רבות יותר לא לקנות מאשר לקנות את המוצר או השירות המוצע ... מונחות סיבות חיוביות המושכות אותו לקנות. ההתנגדות נוצרת כאשר כף הסיבות השליליות כבדה יותר. איך אנלוגיית המאזניים מסבירה טיפול בהתנגדויות קניה? אליעד כהן ממחיש את ההתנגדות של הלקוח באמצעות דימוי של מאזניים. מצד אחד ישנן כל הסיבות שבגללן הלקוח אינו מעוניין לקנות, ובצד השני יש את כל הסיבות שכן מעודדות אותו לבצע את הרכישה. על מנת להתמודד עם התנגדויות בצורה מוצלחת, יש לוודא שכף הסיבות לקניה תהיה כבדה יותר מכף הסיבות לאי - קניה. אם בסופו של דבר הלקוח יחשוב שהיתרונות גדולים יותר מהחסרונות, הוא יבצע את הרכישה. מהן שתי הדרכים המרכזיות לטיפול בהתנגדויות לקוח? קיימות שתי אסטרטגיות שכנוע מרכזיות לטיפול בהתנגדויות: הפחתת הסיבות השליליות - טיפול ישיר בגורמים להתנגדות של הלקוח. הגדלת הסיבות החיוביות - הדגשת היתרונות והערכים המוספים במוצר. ... כיצד להתכונן מראש עם אסטרטגיית מכירה יעילה? אליעד מציע להתכונן מראש על ידי הכנת רשימות ברורות: רשימת הסיבות האפשריות להתנגדויות הלקוח (החסרונות). רשימת היתרונות וההטבות שהמוצר יכול לספק ללקוח. הכנת פתרונות להפחתת החסרונות לצד הצגת יתרונות משמעותיים. באופן אידיאלי, ... היתרונות רבים כל כך עד שללקוח לא יהיה אכפת מכך שקיימים חסרונות מסוימים במוצר. איך להימנע מטעויות נפוצות בטיפול בהתנגדויות לקוח? אליעד מזהיר שלעיתים המוכר יתמקד רק ביתרונות כדי להסתיר חסרונות קיימים או ינסה לשכנע שאין חסרונות כלל. הלקוח ... בו חסרונות בולטים. במילים אחרות, חשוב מאוד לבחון את התמונה המלאה של המוצר, כולל יתרונותיו וחסרונותיו. איך לשפר סילוק התנגדויות מכירה שיטות שכנוע והנעה לפעולה דרכים להתמודדות עם קשיי משא ומתן אסטרטגיית שכנוע מול לקוחות מורכבים מדוע נוצרת התנגדות ... מדי, חשש מאיכות המוצר או כל סיבה אחרת שמונעת ממנו לראות את הרכישה כהעדיפה עליו. מצב כזה עומד בבסיס התנגדויות בשיחת מכירה, שבהן הוא מביע היסוס או סירוב. איך מאזניים ממחישות את ההתנגדויות של הלקוח? ניתן לדמות את תהליך הטיפול בהתנגדויות לקוח למאזניים שעל כף אחת שלהן מונחות כל הסיבות שבגללן הלקוח לא רוצה לקנות, ועל הכף השנייה מונחות כל הסיבות שבגללן כדאי לו כן לקנות. טיפול בהתנגדויות קניה מתחיל בהבנה שהלקוח ירכוש את המוצר אם, בסופו של דבר, הוא יראה יתרונות גדולים יותר מחסרונות. באותה מידה, אם הוא חש שהחסרונות גוברים על היתרונות - תיווצר התנגדות. מהן שתי הדרכים העיקריות לטיפול בהתנגדויות מכירה? בטיפול בהתנגדויות מכירה קיימות שתי אסטרטגיות שכנוע משלימות: 1. הפחתת הסיבות השליליות - כלומר, לטפל ישירות בסיבות שבגללן הלקוח לא רוצה ... יותר של היתרונות, כדי להראות ללקוח שהתועלת גוברת על החסרונות. כיצד להפחית את סיבות ההתנגדות אצל הלקוח? בשיטת סילוק התנגדויות מכירה דרך הפחתת הסיבות השליליות, שואלים את הלקוח ישירות מדוע הוא מסרב או מה בדיוק מפריע לו בעסקה. כך ... יותר, משום שהסיבה העיקרית להתנגדות קטנה או נעלמת. כיצד לחזק את היתרונות של המוצר בעיני הלקוח? השיטה השנייה לטיפול בהתנגדויות של לקוח היא לחזק את הצד השני של המאזניים - הצד החיובי. למשל, מראים ללקוח כיצד אסטרטגיית מכירות טובה ... חשב עליהן קודם (המוצר חוסך זמן, משפר נוחות או משדרג את סביבת העבודה). כך, גם בלי להסיר לחלוטין את ההתנגדויות, מכריעים את הכף לטובת הקניה על ידי מתן יתרונות מובהקים. איך דוגמת שולחן 2 מטר מול 1.8 מטר ממחישה ... בשולחן, כך שהיתרונות יגברו על החיסרון של 20 הסנטימטרים החסרים. למה חשוב לשלב בין הפחתת החסרונות להגברת היתרונות? בטיפול בהתנגדויות מכירה מומלץ להשתמש בשתי האסטרטגיות יחד, משום שכל אחת מהן משלימה את השנייה. כאשר מציגים ללקוח גם הפחתה של ... את רשימת הסיבות שבגללן הלקוח עלול להתנגד ולצדה, להכין רשימה של יתרונות חזקים שימחישו לו שהמוצר יעיל עבורו. טיפול בהתנגדויות קניה באופן יסודי דורש איזון בין מענה על הצרכים והחששות של הלקוח לבין הצגת הערך המוסף הנוסף שיש למוצר להציע. איך לשפר סילוק התנגדויות מכירה שיטות שכנוע והנעה לפעולה דרכים להתמודדות עם קשיי משא ומתן אסטרטגיית שכנוע מול לקוחות מורכבים שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר ברמה העקרונית לגבי טיפול בהתנגדויות של לקוחות, אוקי בן אדם מנסים למכור לו מוצר לקוח רוצים למכור לו מוצר הוא לא רוצה לקנות את ... שהמוצר לא שווה את הכסף נסביר לו שזה כן שווה את הכסף מה שזה לא יהיה. אוקי בעצם לטפל בהתנגדויות שלו לשאול למה הוא מתנגד ולטפל בזה זה בעצם דומה באנלוגיה למשקולות למשקל של מאזניים, זה דומה בעצם להפחית ... זה פשוט להוסיף לו עוד משהו והוא כן יקנה את המוצר ולכן ברמה הלוגית כאשר נגיד עושים סימולציה טיפול בהתנגדויות של הלקוח, כאשר מתכוננים מראש למשא ומתן מה שזה לא יהיה צריך לזכור שזה שני אפיקים שונים. 1. זה ...
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח האם תמיד נכון להיות נחמד ללקוח במכירות? הנטייה הטבעית של אנשי ... תגובה נחושה ואף אגרסיבית, תהיה דווקא התגובה הנכונה, שתעזור למכור יותר או לשכנע טוב יותר את הלקוח. איך לטפל בהתנגדויות לקוח? האם תמיד נכון להיות נחמד ללקוח? מתי נכון להיות אגרסיבי במכירות? מה עושים כשהלקוח מתלונן? איך לשכנע לקוח בצורה אגרסיבית? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות בהתנגדויות של לקוחות והנושא הוא כאשר לקוח אומר משהו, שואל שאלה תוקף, מתלונן מה שזה לא יהיה האם להגיב בצורה ...
גיוס אנשי מכירות, איך לראיין איש מכירות? שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך להצליח בראיון עבודה? איך לעבוד בתור איש מכירות? שאלות לאנשי מכירות, התנגדויות מכירה בראיון עבודה, איך מראיינים אנשי מכירות? מבחן לאיש מכירות
גיוס אנשי מכירות, איך לראיין איש מכירות? שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך להצליח בראיון עבודה? איך לעבוד בתור איש מכירות? שאלות לאנשי מכירות, התנגדויות מכירה בראיון עבודה, איך מראיינים אנשי מכירות? מבחן לאיש מכירות
... איש מכירות? שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך להצליח בראיון עבודה? איך לעבוד בתור איש מכירות? שאלות לאנשי מכירות, התנגדויות מכירה בראיון עבודה, איך מראיינים אנשי מכירות? מבחן לאיש מכירות איך לראיין איש מכירות בצורה נכונה? הדרך הכי טובה ... דווקא הרכב הזה ולא רכב אחר? מה מייחד את הרכב הזה לעומת המתחרים? מה המחירים של רכבים מתחרים? אילו התנגדויות נפוצות יש ללקוחות כשאתם מוכרים להם את הרכב? מועמד פחות טוב פשוט ינסה למכור בלי לקבל מידע, מה שיצביע ... לאחר שהמועמד שאל שאלות וקיבל מידע, הוא מתבקש למכור את המוצר עצמו. בשלב זה חשוב מאוד לאתגר אותו עם התנגדויות לקוח אמיתיות שקיימות בתחום. למשל, אם מדובר ברכבים, להתנגדויות נפוצות כגון: הרכב הזה יקר מדי. יש רכבים אחרים עם יותר אבזור באותו מחיר. אני עדיין מתלבט אם הרכב מתאים לי. על איש המכירות לדעת להתמודד עם ההתנגדויות האלו בצורה אפקטיבית ומשכנעת. המבחן האמיתי הוא האם המועמד יודע לנטרל את ההתנגדויות ולהמשיך בתהליך המכירה עד לסגירת עסקה. אם הוא מצליח, הוא מועמד טוב, ואם הוא נכשל בהתמודדות, כנראה שאינו מתאים למשרה. למה מבחן התנגדויות הוא המבחן הטוב ביותר לאנשי מכירות? המבחן המעשי שמציגים בפני המועמד מאפשר להבחין באופן ברור בין איש מכירות שמכיר ... בחברות מובילות או שיש לו כישורים יוצאי דופן, אך בפועל, המדד היחיד החשוב הוא האם הוא מסוגל להתמודד עם ההתנגדויות האמיתיות של לקוחות ולמכור את המוצר. אליעד מדגיש כי כל דבר אחר שאינו מבחן מעשי ואמיתי בשטח הוא סיפורים ואגדות. הדבר המשמעותי היחיד הוא מבחן ההתנגדויות והיכולת לסגור עסקאות בפועל. כיצד להבין את יכולת החשיבה של המועמד במהלך הראיון? בנוסף להתמודדות עם התנגדויות, כדאי לבחון גם את דרך החשיבה של המועמד. למשל: האם הוא מצליח להבין מראש אילו התנגדויות יעלו? האם הוא חוקר ושואל שאלות חכמות כדי להבין לעומק את המוצר ואת התחרות? האם הוא מסוגל לנתח מידע ... הטובה ביותר לדעת אם מועמד מתאים להיות איש מכירות היא פשוט לתת לו לבצע מכירה אמיתית, לאתגר אותו עם התנגדויות מציאותיות ולראות איך הוא מתמודד. בנוסף, לבדוק עד כמה הוא שואל שאלות מראש, מנסה להבין את הלקוח, מתכונן לתהליך המכירה ומפגין חשיבה אסטרטגית. אם הוא עומד בהצלחה במבחן ההתנגדויות ומצליח לשכנע ולסגור עסקה, הוא מתאים לתפקיד. אם לא, כל היתר הוא חסר משמעות. גיוס עובדים טיפים לראיון עבודה גיוס איש מכירות התנגדויות הלקוח בראיון עבודה שאלות לראיון עבודה איך להיות איש מכירות? איך להתראיין למשרת איש מכירות? איך לראיין איש מכירות ... אם הוא פשוט יתחיל למכור בלי להבין את כל התמונה - זה סימן לאיש מכירות פחות מיומן. התמודדות עם התנגדויות הלקוחות לאחר שהוא מתחיל לנסות למכור לך את המוצר, הדבר החשוב ביותר הוא לבחון כיצד הוא מתמודד עם התנגדויות. בכל תחום יש התנגדויות שכיחות מצד הלקוחות. אם מדובר במכירת רכבים, ייתכן שהלקוחות יאמרו: - זה יקר מדי. - יש רכב אחר עם ... המתאים לי. המועמד צריך לדעת כיצד להתמודד עם כל התנגדות בצורה חכמה ומשכנעת. השלב הבא הוא להציג בפניו את ההתנגדויות השכיחות ביותר במכירת המוצר ולראות איך הוא מגיב. אם הוא מצליח להתגבר עליהן ולסגור את העסקה, מדובר באיש מכירות ... מראש. לסיכום ראיון עבודה לאיש מכירות צריך להיות מבוסס על מבחן מעשי: האם הוא יכול למכור את המוצר למרות ההתנגדויות, והאם הוא שואל את השאלות הנכונות כדי להבין את המוצר היטב. כל היתר - סיפורים ואגדות. אם אתם רוצים ... שכנוע ומוטיבציה לאנשי מכירות, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. בהצלחה! גיוס עובדים, טיפים לראיון עבודה, גיוס איש מכירות, התנגדויות הלקוח בראיון עבודה, שאלות לראיון עבודה, איך להיות איש מכירות? איך להתראיין למשרת איש מכירות?
טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות איך להתמודד עם התנגדויות מכירה? כאשר אנו מנסים למכור מוצר או רעיון, לעיתים קרובות ניתקל בהתנגדויות מצד הלקוח. התנגדויות אלה יכולות לכלול תגובות כמו המוצר יקר לי, הוא לא מתאים לי, אני צריך להתייעץ עם מישהו אחר ועוד. למעשה, התנגדויות אינן מוגבלות רק למכירה, אלא מופיעות גם בסיטואציות יומיומיות אחרות, כגון חינוך ילדים, תקשורת עם בני זוג, או אפילו בעבודה. אליעד כהן מציע דרכים להתמודד עם התנגדויות אלו בצורה נכונה ויעילה. התהליך כולל שלושה שלבים מרכזיים: הבנת ההתנגדות, בדיקת האמת מאחוריה, ומציאת פתרון נכון ומדויק. השלב ... באמת נאמר, נוכל לבדוק אם ההתנגדות מבוססת על אמת, ואז למצוא את הפתרון המדויק ביותר למצב. איך להתמודד עם התנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר יקר? איך להבין אנשים טוב יותר? ניתוח סיבתיות - איך להבין את שורש ההתנגדויות? איך להתמודד עם התנגדויות מכירה? כאשר אנו מנסים למכור מוצר או רעיון, פעמים רבות נתקל בהתנגדויות מצד הלקוח, בין אם מדובר במחיר, בגודל, בצורך בהתייעצות עם אדם נוסף, או בסיבות אחרות. למעשה, התנגדויות אינן מוגבלות רק למכירות - הן קיימות גם במצבים יומיומיים כמו חינוך ילדים, תקשורת עם בני זוג ועוד. לכן, ... של אי - הכנת שיעורים, או למצוא דרך להפוך את המשימה למעניינת יותר. לסיכום הדבר החשוב ביותר בהתמודדות עם התנגדויות הוא לא לנסות ישר למצוא מה להגיד, אלא להבין את הבעיה לעומק. רק אחרי שנבין מה בדיוק נאמר, נבדוק את האמת שמאחורי הדברים, נוכל לתת מענה חכם ומדויק. איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר יקר? איך להבין אנשים טוב יותר? ניתוח סיבתיות - איך להבין את שורש ההתנגדויות? טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפול בהתנגדויות בקבוצה, טיפול בהתנגדויות במכירות, התנגדויות בחקירה נגדית, טיפול בהתנגדויות בחינוך, טיפול בהתנגדויות עובדים, טיפול בהתנגדויות שירות לקוחות, טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות בטיפול, טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות, טיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? שיטות לטיפול בהתנגדויות, מודל טיפול בהתנגדויות, התמודדות עם התנגדויות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות, חינוך ילדים, איך לשכנע ילד? איך לשכנע מישהו במשהו? איך לשכנע לקוחות?
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל למה מנהל חייב ... תחושה שזה הדבר הנכון עבורם, ושהם עושים זאת למען עצמם ולא רק כי המנהל דרש זאת. איך להתמודד עם התנגדויות של עובדים? כמו בכל מכירה, גם לעובדים יש התנגדויות לקנות את התפקיד שלהם. התנגדויות אלו יכולות להתבטא בכך שהעובד אינו מעוניין לבצע משימה, לא נהנה מתפקיד מסוים, או לא מבין למה דווקא הוא צריך לבצע את המשימה הזו. מנהל שאינו מומחה במכירות לא ידע איך להתייחס להתנגדויות אלה. התוצאה תהיה שהוא לא יצליח לגרום לעובדים לבצע את המשימות בצורה יעילה או מרצון. מנגד, מנהל שיודע למכור לעובדים את התפקיד שלהם בצורה טובה, מבין את הפסיכולוגיה של העובדים, מזהה את ההתנגדויות ומצליח לענות עליהן בצורה מדויקת ומשכנעת, יצליח להניע את העובדים לפעולה מתוך מוטיבציה אמיתית. מהן התוצאות של ניהול ללא ... - לדעת למכור את התפקיד לעובדים. יכולת תקשורת טובה - לדבר בשפתם של העובדים ולהבין מה מניע אותם. הבנת התנגדויות - לזהות מדוע עובד מסוים לא רוצה לבצע משימה ולפתור את ההתנגדות שלו. יכולת ליצור מוטיבציה פנימית - לגרום ... לעובדים את תפקידם ולהוביל אותם מתוך רצון ומוטיבציה אמיתית לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר. איך להיות מנהל ולהצליח? התנגדויות מכירה מול העובדים למכור לעובדים את התפקיד שלהם מאפיינים של מנהל מצליח איך לנהל עובדים? תכונות אופי של מנהל ... התפקיד של העובד. הלקוח - הוא העובד. איש המכירות - זה אתה. העובד שלך, כמו כל לקוח, עלול להביע התנגדויות - אולי הוא לא רוצה לבצע את התפקיד, לא נהנה ממנו או לא מבין את החשיבות שלו. כאן נכנס לתמונה הכישרון שלך כאיש מכירות: עליך להבין את ההתנגדויות שלו ולדעת איך לגרום לו לקנות את התפקיד שלו - כלומר, לקבל אותו מתוך רצון אמיתי, לחשוב שזה מה ... בתור מנהל, איך לנהל עובדים, איך למכור לאנשים, איך לשכנע עובדים ואיך להצליח במכירות. בהצלחה! איך להיות מנהל ולהצליח? התנגדויות מכירה מול העובדים, למכור לעובדים את התפקיד שלהם, מאפיינים של מנהל מצליח, איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? ...
להתחנחן, טעויות בתקשורת בין אישית, חנפנות, האם לתת מתנות? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? לקנות מישהו בכסף, לקנות מישהו במתנות, כמה מתנות לתת? עודף נחמדות, נחמדות יתר, להחניף, לנסות למצוא חן, התנגדויות מוכר
להתחנחן, טעויות בתקשורת בין אישית, חנפנות, האם לתת מתנות? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? לקנות מישהו בכסף, לקנות מישהו במתנות, כמה מתנות לתת? עודף נחמדות, נחמדות יתר, להחניף, לנסות למצוא חן, התנגדויות מוכר
... שאתה רוצה? לקנות מישהו בכסף, לקנות מישהו במתנות, כמה מתנות לתת? עודף נחמדות, נחמדות יתר, להחניף, לנסות למצוא חן, התנגדויות מוכר למה אנשים מתנגדים כשמציעים להם כסף בתמורה למשהו שהם רצו לתת? אליעד כהן מסביר לעומק מצב שבו אדם ... או שאתה חושב שיש לו מחיר. ככל שהצד השני ירגיש פחות כחפץ, כך הוא ישתף פעולה באופן טבעי, ללא התנגדויות מיותרות. איך לגרום לאדם להסכים להצעה שלך? האם כדאי לתת מתנות לבת זוג? איך למנוע התנגדויות במכירה? מה לעשות כשאדם מסרב להצעת מחיר? איך לנהל תקשורת בין אישית בצורה נכונה? למה נחמדות יתר פוגעת בתקשורת? ... אינטרסנטי? לכל אחד יש מחיר, לכל אישה יש מחיר, לכל דבר יש מחיר, טעויות במשא ומתן, ניהול משא ומתן, התנגדויות מכירה, התנגדויות לקוח, למה הוא לא רוצה לקנות? למה הוא לא רוצה למכור? למה הוא לא מוכן למכור? למה הוא מתנגד ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבל הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לעשות מניפולציות רכישה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? משא ומתן על מחיר, לגרום למישהו להסכים איתך, מניפולציות רגשיות, תסריט לטיפול בהתנגדויות, חוסר תום לב במשא ומתן, איך להוציא את המוכר משיווי משקל? איך לשבש למוכר את תסריט השיחה שלו לטיפול בהתנגדויות שלך? איך לעשות מניפולציות רכישה על מוכר שרוצה לעשות לך מניפולציות מכירה? איך לגרום למוכר לא להאמין במוצר של עצמו? איך לגרום למוכר לאבד את הביטחון העצמי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: התנגדויות, איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות, איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הפרעת פיצול מחלות נפש והפרעות נפשיות להיות אדם מאושר הרגשה של שעמום כל דבר הוא הסיבה של עצמו חרדתי לא לפחד מזוגיות פרנויות לטפל בביטחון עצמי ירוד הערכה עצמית גבוהה לשכנע לקוחות לאהוב אותך להעמיד פנים באהבה הרגשת שמחה איך להשיג אושר? לזהות בגידה איך לגרום לאקסית לא להיות תלותית בך? יעוץ לקבלת החלטות קבלת החלטות ניהוליות התמודדות עם התנגדות כיצד לעזור לילדים להתמודד עם בריונות? איך להצליח בתור מנהל? המחיר של ההצלחה איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק? לשאול את הלקוח שאלות התאמה לחזק את הביטחון העצמי של הילד למה מביאים ילדים? גוף גשמי שיעורי מודעות עצמית הדחקה רגשית לרפא הפרעה נפשית איך לגרום לאקסית להתחרט על הפרידה? איך לחזור לאקס? מתיחות תוך כדי אימון בניית מסת שריר אמונה באלוהים טיפשות או חוכמה למה אלוהים ברא את היצר הרע? הדרך אל ההארה האם הגעתי להארה רוחנית? ביקורת על הספר להיות אלוהים איך להפוך להיות אלוהים? השקעות לחרוצים איך להרוויח כסף קל? תכלית החיים מהות החיים חשיפה שלילית סביבה חיובית אולי אין לי בחירה חופשית? יותר מידי בחירה חופשית נברא היקום האם העולם נברא? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לירידה במשקל, אימון אישי לפרישה, אימון אישי לימודים בתחום התנגדויות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.5471 שניות - עכשיו 06_09_2025 השעה 01:04:19 - wesi1