אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה השמש והירח ✔סיפורי מעשיות, מעשה בתלונה של הירח, לתפור בגדים ללבנה, השמש והירח, מעשה בחייטים של הלבנה, רבי נחמן מברסלב, לימוד סיפורי מעשיות בעיון...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:31סיפורי מעשיות, מעשה בתלונה של הירח, לתפור בגדים ללבנה, השמש והירח, מעשה בחייטים של הלבנה, רבי נחמן מברסלב, לימוד סיפורי מעשיות בעיון, שיעור בסיפורי מעשיות, ללמוד סיפורי מעשיות
מה משמעות הסיפור "הלבנה באה בקובלנה לפני החמה" של רבי נחמן?

אליעד כהן מסביר את סיפורו של רבי נחמן מברסלב, "מעשה בתלונת הלבנה", שבו הלבנה (הירח) מגיעה בתלונה אל החמה (השמש). הסיפור פותח בכך שהירח מתלונן על מצבו ומקנא בשמש, אשר משמשת בעיקר ביום, בעוד הוא נאלץ לשמש בחורף ובלילות הקרים והארוכים. השמש מנסה לפייס את הירח ואומרת לו שתדאג לתפור לו בגד, "מלבוש", אשר יחמם אותו ויפתור את הבעיה.

מדוע החייטים הגדולים לא יכלו לתפור בגדים ללבנה?

בסיפור, השמש קוראת לחייטים גדולים וחשובים כדי שיתפרו בגד מיוחד עבור הירח, אך החייטים הגדולים אומרים שהם אינם מסוגלים לתפור את הבגד, מפני שהירח משנה את גודלו לעיתים קרובות. לפעמים הוא גדול ולפעמים קטן, ולכן לא ניתן לקבוע לו מידה קבועה ומדויקת של בגדים. זוהי אלגוריה למצב שבו הרצונות והתחושות של האדם משתנים כל הזמן, ולכן בלתי אפשרי למצוא פתרון או מענה קבוע שיתאים תמיד ובכל מצב.

כיצד החייטים הקטנים חשבו לפתור את הבעיה?

החייטים הקטנים, שלא הוזמנו בתחילה לעזור, מגיעים ואומרים שהם דווקא כן יכולים לתפור את הבגד ללבנה, למרות שינויי הגודל. כאשר החייטים הגדולים אומרים להם שאין סיכוי שיצליחו, החייטים הקטנים מתעקשים ואומרים שהם ימצאו פתרון. לפי הסברו של אליעד, המשמעות של החייטים הקטנים היא "השכל הפשוט", שלעיתים דווקא הוא יכול למצוא פתרונות לבעיות מורכבות שלא ניתן לפתור אותן בשיטות הרגילות או ההגיוניות.

מהו הרעיון מאחורי ה"לבוש" שהחמה הבטיחה ללבנה?

אליעד כהן מפרש את הרעיון של הלבוש שהחמה מבטיחה ללבנה כפתרון למצב שבו יש נפרדות (הירח המסמל קושי, חושך, בלבול ושינוי תמידי) לצד אחדות (השמש המסמלת יציבות, בהירות וחום). המשמעות העמוקה יותר היא יצירת מעטפת או הגנה של אחדות על פני הנפרדות. כלומר, גם במצבים בהם האדם חש בקושי או בשינויים תמידיים, הוא יכול לקבל מעטפת שתאפשר לו להרגיש שלמות או שלווה פנימית, למרות חוסר היציבות החיצוני.

מדוע אי אפשר לוותר לא על החמה ולא על הלבנה?

אליעד מסביר שלא ניתן לוותר לא על השמש ולא על הירח, מפני ששניהם חיוניים. השמש מייצגת את המצב שבו הכל בסדר והכל ברור, שבו האדם אינו חש חוסר ויכול להרגיש שלמות פנימית. הלבנה מייצגת את המצבים של חוסר, קושי, רצונות משתנים וחוסר ודאות. אי אפשר לוותר על אחד מהם, מכיוון ששניהם הם חלקים הכרחיים בחיי האדם. בלי קושי, לא היה משמעות להצלחה, ובלי החושך לא היה ערך לאור.

מהם הפתרונות האפשריים שהציג אליעד כהן?

אליעד מציע מספר אפשרויות להבין את הסוף של הסיפור:
  • אפשרות אחת היא שלא מצאו כלל פתרון, ובסופו של דבר התברר שהפתרון הוא בכלל משהו חיצוני לחלוטין, משהו שלא חשבו עליו.
  • אפשרות נוספת היא שדווקא החייטים הקטנים, השכל הפשוט והבלתי הגיוני לכאורה, הם אלה שיכולים למצוא את הפתרון. כלומר, הפתרון לבעיות קשות ולשינויים התמידיים בחיים הוא לא תמיד חשיבה הגיונית אלא דווקא משהו פשוט או שונה לחלוטין מהמקובל.
מה משמעות השינוי המתמיד של הלבנה בסיפור?

השינוי המתמיד של גודל הלבנה מסמל את העובדה שהרצונות, התחושות והמצבים בחיים משתנים ללא הפסקה. האדם מחפש משהו שיהיה נכון וטוב תמיד, אבל בגלל שהרצונות משתנים תמידית, אין פתרון קבוע וחד - משמעי. החייטים הגדולים, שהם מייצגים את החשיבה הלוגית והמורכבת, אינם מצליחים למצוא פתרון, בעוד החייטים הקטנים, שמייצגים את החשיבה הפשוטה והלא שגרתית, אולי כן יכולים.

מהו המסר המרכזי שאליעד כהן מעביר דרך סיפור זה?

המסר העיקרי שאליעד מעביר הוא שלפעמים דווקא דרך הפשטות ודרך המחשבה הלא קונבנציונלית והלא הגיונית אפשר להגיע לפתרון בעיות קשות בחיים. האדם נוטה לחשוב שבעיות גדולות דורשות פתרונות מורכבים, אבל לפי הסיפור, דווקא הפשטות, ואפילו סוג של "טיפשות" או אי - לוגיקה, יכולה לספק פתרונות שאף שכל מתוחכם לא מצליח לספק.

המסר העמוק עוד יותר הוא ההבנה שהאדם חייב לקבל את השינויים הבלתי פוסקים בחיים, ללמוד להתמודד איתם ולהבין שדווקא בזכות הקושי יש משמעות להצלחה ולתחושת השלמות הפנימית.
אליעד: הסיפור של רבי נחמן הולך ככה "הלבנה באה בקובלנה לפני החמה" הירח בא והתלונן לפני השמש "באשר החמה משמשת עיקרה ביום" החמה משמשת ביום ובימות החמה, והיא צריכה לשמש בחורף ובלילות הארוכים ובקור, והייתה החמה מפייסת אותה ש"תעשה לה מלבוש".

"וקראו לכל החייטים חייטים גדולים וחשובים לעשות לה מלבוש ורצו גם החייטים הקטנים לילך" גם החייטים הקטנים רצו ללכת לא רק החייטים הגדולים "ואמרו מאחר שאין קוראים אותנו אין לנו לילך"החייטים הקטנים אמרו למה שנלך אם לא קראו לנו?

"ובאו החייטים הנ"ל והשיבו שאי אפשר לקח מלבוש כי היא לפעמים קטנה ולפעמים גדולה על כן אי אפשר לכוון מידתה"מה זה אומר? הם אמרו תראה איך נעשה ללבנה בגד אם היא משנה כל הזמן תגודל שלה אז איך נעשה לה בגד?

"ובאו החייטים הקטנים ואמרו הם יכוונו מידתה ויעשו המלבוש" דווקא אנחנו החייטים הקטנים נעשה לה מלבוש, "השיבו להם אם החייטים הגדולים אין יכולים איך תוכלו אתם"?

זה הסיפור עכשיו השאלה היא מה השכל שבדבר? אז מה הפתרון? יש כמה פתרונות אפשריים, הלבנה באה בקובלנה לפני החמה זאת אומרת הנפרדות באה בתלונה לאחדות אמרה לה אני מקנאה בך, אבל מה לעשות שצריך את שניהם אי אפשר להגיד טוב בלי לבנה בלי חמה צריך את שניהם.

"והייתה החמה מפייסתה שתעשה לה מלבוש" אמרה לה שתעשה לה בגד מה הכוונה שתעשה לה בגד? היא למרות שאת בנפרדות נעטוף אותך בלבוש של אחדות, ניתן לך איזה מקיף שיקיף את הצימצומים, למרות שבלילה יהי לך חם זאת אומרת למרות שאתה בנפרדות יהיה לך אחדות.

ואז קראו לכל החייטים, החייטים הגדולים אמרו אנחנו לא יכולים לעשות בגד כי הלבנה מחליפה כל הזמן את הבגדים שלה, מה זאת אומרת? הבן אדם כל הזמן משנה את הרצון שלו, איך אפשר למצוא לבוש / משהו שלא משנה מה יקרה לך יהיה לך טוב? איך אפשר? כל הזמן הרצון שלך משתנה איך אתה יכול למצוא לבוש?

אבל החייטים הקטנים / פשוטים אמרו אנחנו דווקא נעשה לה את הלבוש למה? אפשרות לפירוש שהחייטים הגדולים אמרו שהם חכמים והם יפתרו את הבעיה, אבל איך תפתרו את הבעיה אם הלבנה משנה כל הזמן את גודלה?!

מה הנמשל? הרצון שלך כל הזמן משתנה אז איך אתה יכול לפתור את הבעיה? אז החייטים הקטנים אמרו אנחנו נמצא תפתרון, הכוונה היא אם נחשוב בצורה לא הגיונית גם לזה נוכל למצוא פיתרון.

זה השכל שבדבר הבנו? יש כמה דרכים להמשיך תסיפור דרך אחת להמשיך את הסיפור זה שבסוף לא מצאו את הפתרון ואז אולי הפתרון היה משהו חיצוני בכלל, ודרך נוספת אפשר להגיד דווקא החייטים הקטנים יכולים לעשות את הלבוש מה זאת אומרת השכל הקטן הוא יכול לפתור לך את הבעיה לכל השאלות בחיים.
חיים האדם יכולת קוגניטיבית התפתחות החשיבה השלמות להיות חכם איך למצוא פיתרון טיפש פיתוח המוח תחושות לאמן את השכל לקבל איך להתלונן איך ללמוד איך ללמוד סיפורי מעשיות בגדים ברסלב האם להתלונן השמש והירח כמה להתלונן להתלונן לימוד לימוד סיפורי מעשיות לימוד סיפורי מעשיות בעיון ללמוד ללמוד סיפורי מעשיות למידה לתפור בגדים ללבנה ממי ללמוד מעשה בחייטים של הלבנה מעשה בתלונה של הירח מעשיות מתי להתלונן סיפור סיפורי מעשיות סיפורי מעשיות בעיון רבי נחמן מברסלב שיעור בסיפורי מעשיות תלונה תלונות
מי ברא את אלוהים של היהודים? האם יש שני אלוהים? מי ברא את הבורא? וממה החרדים חרדים?
... אליעד מצביע על הכשל הלוגי של אברהם: הוא לא שקל את האפשרות שאולי כדור הארץ הוא זה שמנהל את השמש והירח, או אפילו שהוא עצמו מנהל את הכל, וזו הטעות הבסיסית שהובילה להמצאת אלוהים שכלל לא ענה על השאלה המקורית ... אלוהים אחר, שהוא אחראי לשמש ולירח. ולמרות שיש פה כשל לוגי בסיסי, מי אמר שכדור הארץ לא מנהל את השמש והירח? מי אמר שהשמש והירח מנהלים אותך? אולי אתה מנהל אותם? אם יש לך ירח שמשתנה, שמש שמשתנה, כדור הארץ קבוע, מה זה אומר? שכדור הארץ מנהל את השמש והירח. בהיגיון אם אתה מחפש מי מניע את מי, למרות שהשמש נשארת במקומה מצד האמת, וכדור הארץ הוא זה שמסתובב, אבל אברהם לא ידע את זה, והוא חשב שיש מישהו שמשנה את השמש והירח. אבל הוא לא היה מספיק חכם, ולמה היה פסיכי? כי מה שהוא היה צריך להבין, שבעצם האלוהים שהוא המציא ... אצל אלוהים יש שני רצונות, בלילה הוא רוצה ככה וביום ככה. ומה גורם לו לרצות ככה? כמו השאלה למה השמש והירח משתנים? ולמה הרצונות של אלוהים משתנים? וגם השאלה של אברהם, למה יש שינוי, גם השאלה זה שינוי, עצם זה ...
אלוהים הוכחות, מי ברא את העולם - חלק 12 - האם לכל מוגבל יש מגביל עד המגביל הראשון שאינו מוגבל?! יש אלוהים, אין אלוהים, מי ברא את אלוהים, הוכחות שאלוהים קיים, לחזור בתשובה
... בסוף אומרים כי קיים יוצא מן הכלל כלשהו דהיינו, המגביל הראשון. הפרכה 2: אכן מידותיו של כדור הארץ / השמש והירח וכולי מוגבלים, אך מידותיו של מרחב המקום שבתוכו נמצאים כדור הארץ / השמש וכולי, אינן מוגבלות! (ראה בהרחבה: כאן). ...
אברהם אבינו, אתאיטס כופר באלוהים, השקר של אמונה באלוהים
... נעלמת, אלא שהכדור מסתובב, אבל אברהם, שלא הכיר את העובדה הזו, הגיע למסקנות שונות על המציאות. למעשה, אליעד מדגיש שהשמש והירח הם רק דוגמאות לכך שאברהם הבין שאין שום אל חיצוני - פסל או דמות שאפשר לסמוך עליה או להישען ...
סיפורי מעשיות, רבי נחמן מברסלב, פירוש סיפורי מעשיות, סיפור בתוך סיפור, איך ללמוד סיפורי מעשיות? לימוד סיפורי מעשיות בעיון, שיעור בסיפורי מעשיות, השכל של רבי נחמן מברסלב, תורת ברסלב
סיפורי מעשיות, רבי נחמן מברסלב, פירוש סיפורי מעשיות, סיפור בתוך סיפור, איך ללמוד סיפורי מעשיות? לימוד סיפורי מעשיות בעיון, שיעור בסיפורי מעשיות, השכל של רבי נחמן מברסלב, תורת ברסלב
...היה מספר סיפור, ותוך כדי שהוא סיפר אותו, הוא הכניס סיפור נוסף שנראה שונה לחלוטין מהסיפור המקורי. לדוגמה, בסיפור על שבעת הקבצנים, הסיפור מתחיל במלך שמוסר את המלוכה לבנו בעודו בחיים, ופתאום הסיפור הזה נעצר, ועוברים לסיפור חדש על שני ילדים שהלכו לאיבוד ביער. ברגע הראשון נראה שאין קשר בין הסיפור על המלך לבין הילדים, אך האמת היא שאלו לא שני סיפורים נפרדים, אלא סיפור אחד שמולבש בצורות שונות. מדוע רבי נחמן מספר סיפורים בתוך סיפורים? אליעד כהן מסביר שלרבי נחמן יש מטרה ברורה כשהוא מספר סיפורים בתוך סיפורים...
מעשה מבן מלך ובן שפחה שנתחלפו, סיפורי רבי נחמן מברסלב, סיפורי מעשיות, פירוש סיפורי מעשיות, לימוד סיפורי מעשיות בעיון, שיעור בסיפורי מעשיות, ללמוד סיפורי מעשיות, משל ונמשל, חלק 1
מעשה מבן מלך ובן שפחה שנתחלפו, סיפורי רבי נחמן מברסלב, סיפורי מעשיות, פירוש סיפורי מעשיות, לימוד סיפורי מעשיות בעיון, שיעור בסיפורי מעשיות, ללמוד סיפורי מעשיות, משל ונמשל, חלק 1
...של שפחה למענה. המלך עצמו אינו משתמש בשפחה, כלומר, הוא לא שייך באופן ישיר לכוח השלילי הזה. יוצא מכך שהרע אינו חלק אינטגרלי מהבורא עצמו, אלא חלק ממצב מסוים שנוצר רק כדי שיהיה טוב כביכול לבריאה, שהינה הפרדה חלקית מהאחדות המוחלטת. למה רבי נחמן מדגיש שהשפחה הייתה השפחה הנמוכה ביותר? רבי נחמן מדגיש במפורש שהשפחה הייתה ברמה הנמוכה ביותר, כדי להראות שההחלפה בין בן המלך לבן השפחה היא משמעותית מאוד. אילו היה מדובר בשפחה בכירה יותר, החלפת הבנים הייתה פחות דרמטית, כי אז ההבדל בין הבנים לא היה כה חריף. אבל כאשר...
סיפורי מעשיות, מעשה ביער בלי סוף, מעשה בנהר בלי סוף, אני ראיתי מעשה, רבי נחמן מברסלב, לימוד סיפורי מעשיות בעיון, שיעור בסיפורי מעשיות, ללמוד סיפורי מעשיות, סיפורי ברסלב
סיפורי מעשיות, מעשה ביער בלי סוף, מעשה בנהר בלי סוף, אני ראיתי מעשה, רבי נחמן מברסלב, לימוד סיפורי מעשיות בעיון, שיעור בסיפורי מעשיות, ללמוד סיפורי מעשיות, סיפורי ברסלב
...לנהר אין פתרון, אבל תדע שהנהר הזה כל כך גדול שכל האנשים בעולם שותים ממנו. אחר כך בא על רחיים אחת שהייתה עומדת על אותו נהר ובא אליו גם כן ואמר לו שזו הרחיים טוחנת טחינה על כל העולם כולו היה אחר כך עוד שהוא הגיע לאבן רחיים לאיזה משהו מסוים שימו לב שהמילה כל פירושו מחויב, אמר לו שזו הרחיים טוחנת טחינה על כל העולם כולו זאת אומרת שזו אבן רחיים שהיא כל כך גדולה שהיא יכולה לטחון את כל העולם כולו. ואחר כך חזר ובא ליער הנל וראה שם נפח אחד שקוראים (קוויל?) שישב שם ביער ועשה מלאכתו ואמרו לו שזה הנפח עושה כלים...
מעשה מבן מלך ובן שפחה שנתחלפו, סיפורי רבי נחמן מברסלב, סיפורי מעשיות, פירוש סיפורי מעשיות, לימוד סיפורי מעשיות בעיון, שיעור בסיפורי מעשיות, ללמוד סיפורי מעשיות, משל ונמשל, חלק 4
מעשה מבן מלך ובן שפחה שנתחלפו, סיפורי רבי נחמן מברסלב, סיפורי מעשיות, פירוש סיפורי מעשיות, לימוד סיפורי מעשיות בעיון, שיעור בסיפורי מעשיות, ללמוד סיפורי מעשיות, משל ונמשל, חלק 4
...יכולות להתחמק מהמציאות הפנימית שלהן. אליעד כהן מסביר כי הדרך האמיתית להימנע מההידרדרות בסיפור היא להבין שהמהות הפנימית של האדם אינה נמדדת רק לפי התשובות שהוא מוצא, אלא גם על ידי קבלה של כל תהליך ההתפתחות והחיפוש. מהי המשמעות של חיפוש אחר צורות חיצוניות? הסיפור עוסק גם בתהליך החיפוש אחר צורות חיצוניות שמקשרות את האדם למטרות שונות. כל סיפור שבו אדם רודף אחרי צורה חיצונית (כגון השגת מקום רגוע או השגת מטרות חיצוניות) מעלה את השאלה האם כל אלו באמת מספקים את האדם. ברגע שהוא מנסה להשיג צורות, הוא נחשף...
מעשה מבן מלך שעשוי מאבנים טובות, סיפורי רבי נחמן מברסלב, פירוש סיפורי מעשיות, מעשה מבן מלך שהיה מאבנים טובות, לימוד סיפורי מעשיות בעיון, שיעור בסיפורי מעשיות, ללמוד סיפורי מעשיות
מעשה מבן מלך שעשוי מאבנים טובות, סיפורי רבי נחמן מברסלב, פירוש סיפורי מעשיות, מעשה מבן מלך שהיה מאבנים טובות, לימוד סיפורי מעשיות בעיון, שיעור בסיפורי מעשיות, ללמוד סיפורי מעשיות
...אך בפנימיותו הוא כולו אבנים טובות. כלומר, פנימיות המציאות - אף שהיא נראית פשוטה ורגילה - מכילה למעשה שלמות ואוצרות של יופי וערך אינסופי, שרק לעיתים נדירות ניתן לראות ולהבין. מדוע המלך רצה שיהיו לו בנים? בסיפור מסופר על מלך שלא היו לו בנים, והחשש העיקרי שלו היה שאחרי מותו תעבור המלוכה לאנשים זרים. המלך הלך לחפש פתרונות אצל דוקטורים אך הם לא עזרו לו. הוא החליט לצוות על היהודים שיתפללו עבורו כדי שיהיו לו בנים, והם חיפשו ומצאו צדיק גנוז - צדיק נסתר, שלא מפרסם את עצמו ולא מוכר לציבור הרחב. למרות שהצדיק...
מעשה מבן מלך ובן שפחה שנתחלפו, סיפורי רבי נחמן מברסלב, סיפורי מעשיות, פירוש סיפורי מעשיות, לימוד סיפורי מעשיות בעיון, שיעור בסיפורי מעשיות, ללמוד סיפורי מעשיות, משל ונמשל, חלק 2
מעשה מבן מלך ובן שפחה שנתחלפו, סיפורי רבי נחמן מברסלב, סיפורי מעשיות, פירוש סיפורי מעשיות, לימוד סיפורי מעשיות בעיון, שיעור בסיפורי מעשיות, ללמוד סיפורי מעשיות, משל ונמשל, חלק 2
...אותו למלך אבל הוא לא באמת מלך. הוא מושך את עצמו אחרי הצורות. ומה זה היה מוכרח להתנהג בנימוס המלכות? הכוונה היא שלפעמים יש לבן אדם בתוכו את הכוח שמנסה להיות מלך ויש את הכוח שמסרב להיות מלך, שאומר: לא, לא, לא, אני אין לי כח. אני מוכן להתפשר ולהשאר בבינוניות. אוקי? זה כאילו שיש בבן אדם שני כוחות, שאחד מושך אותו להיות מלך והשני מושך אותו להיות עבד. אחד אומר לו לך תשתעבד לצורות, השני אומר לו, לא, בוא נתפטר מהשיעבוד לצורות. ש: בא נגיד שגם ברצון של העבד יש איזה מרכיב של מלך. נגיד שאדם רוצה משהו יחסי. אליעד:...
סיפורי מעשיות, מעשה במלך חוזה בכוכבים, מעשה בפועלים של המלך, מעשה בפועלים עצלנים, רבי נחמן מברסלב, לימוד סיפורי מעשיות בעיון, שיעור בסיפורי מעשיות, ללמוד סיפורי מעשיות
סיפורי מעשיות, מעשה במלך חוזה בכוכבים, מעשה בפועלים של המלך, מעשה בפועלים עצלנים, רבי נחמן מברסלב, לימוד סיפורי מעשיות בעיון, שיעור בסיפורי מעשיות, ללמוד סיפורי מעשיות
...על רצון אחד גבוה ומושלם, ולהתמסר אליו לחלוטין, בלי קונפליקטים פנימיים ובלי ספקות מיותרים, ורק אז הוא יוכל להשיג את השלווה וההבנה המיוחלת, המסומלת בסיפור כציפור מיוחדת. מהו מוסר ההשכל של רבי נחמן? מה המשמעות של סיפור המלך והפועלים? איך מתמודדים עם קונפליקט פנימי? איך להשיג שלווה פנימית? מה מסמלת הציפור בסיפור רבי נחמן? איך לבחור רצון ברור בחיים? מה הקשר בין הנאות העולם למטרות רוחניות? אליעד: ועכשיו נקרא סיפור של רבי נחמן מעשה שהיה פעם מלך אחד והיה חוזה בכוכבים (אסטרולוג), וראה שאם לא יקצרו התבואה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על סיפורי מעשיות, מעשה בתלונה של הירח, לתפור בגדים ללבנה, השמש והירח, מעשה בחייטים של הלבנה, רבי נחמן מברסלב, לימוד סיפורי מעשיות בעיון, שיעור בסיפורי מעשיות, ללמוד סיפורי מעשיות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: השמש והירח, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: השמש והירח, איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לקשב וריכוז, קואצ'ר מומלץ, קואצר לזוגיות בתחום השמש והירח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7500 שניות - עכשיו 01_09_2025 השעה 12:56:37 - wesi1