אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הרגשה ✔איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:09איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך לגרום ללקוח להרגיש טוב ולהגדיל מכירות?

כדי להגדיל מכירות, על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לגבי המוצר שהוא מציע לו. אחת הסיבות המרכזיות לכך שלקוח לא רוכש מוצר היא שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו, כלומר, שהוא יגרום לו יותר נזק מאשר תועלת. הדרך להבטיח שהלקוח ירכוש את המוצר היא לגרום לו לחשוב שהמוצר יועיל לו, על ידי יצירת תחושה שהמוכר עצמו מעוניין בטובתו של הלקוח.

כיצד נגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב עבורו?

כאשר לקוח מאמין שהמוכר פועל מתוך רצון טוב כלפיו, המוח שלו יחשוב שגם המוצר המוצע לו יועיל לו. המוח של הלקוח מסיק שאדם שמנסה לעשות לו טוב לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. לכן, כדי למכור יותר, יש לגרום ללקוח להרגיש טוב, הן באופן ישיר, על ידי יחס אישי (כמו שימוש בשמו הפרטי של הלקוח), והן באופן עקיף, על ידי שידור של רצון כן לטובתו.

איך לגרום ללקוח להרגיש טוב?

השימוש בשמו הפרטי של הלקוח הוא דרך פשוטה אך אפקטיבית לגרום לו להרגיש טוב. השם של אדם מייצג את הייחודיות שלו, ולכן, כשפונים אליו בשמו, הוא מרגיש שדיברו אליו באופן אישי ולא כאחד מתוך המון. פעולה כזו נותנת לו תחושת ערך עצמי, כי הוא לא מרגיש כמו "עוד לקוח", אלא כמו אדם חשוב. כתוצאה מכך, הלקוח נוטה יותר לסמוך על המוכר ולהאמין שהמוצר שמציעים לו באמת מיועד עבורו.

למה חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח?

השם הפרטי של אדם נושא עמו תחושת ייחודיות. כאשר פונים ללקוח בשמו, הוא מתחיל לחשוב שהוא לא "עוד אחד", אלא אדם מיוחד. התחושה הזאת מחזקת את הקשר האישי בין הלקוח למוכר ומובילה להרגשה חיובית כלפי המוצר שמציעים לו. אם הפנייה אל הלקוח לא מותאמת אישית, הוא עלול להרגיש כאילו מדובר בהמלצה כללית ולא מותאמת, מה שעלול להוריד את האמון במוצר.

איך נזהה מניפולציה בשימוש בשם הלקוח?

חשוב להבין שלפעמים ייתכן והמוכר ישתמש בשיטות אלו לא מתוך רצון אמיתי לטובתו של הלקוח, אלא כדי להוריד את ההגנות שלו ולהוביל אותו לרכוש מוצר. לדוגמה, ייתכן שמישהו יתן ללקוח יחס חמים וינסה להוריד את המחירים באופן זמני, אך למעשה המחירים הללו יעלו שוב במהרה. לכן, חשוב להיות ערניים ולהבדיל בין תחושת טוב אמיתית לבין מניפולציה שנועדה לשכנע את הלקוח לקנות מוצר לא משתלם.

מדוע אנשים נמשכים לתחושת טוב?

אנשים תמיד יעדיפו לחשוב שהולך להיות להם טוב, כי המחשבה הזו גורמת להם להרגיש טוב יותר בהווה. כאשר הלקוח שוקל אם לקנות מוצר, הוא עשוי להרגיש ספקות אם המוצר יעשה לו טוב או רע. אם המוכר יוצר אצלו תחושת חיוביות ורצון טוב, הוא ינטה להאמין שגם המוצר יועיל לו. הדבר משפיע רבות על החלטת הקנייה שלו, כי המוח של הלקוח מניח שמוכר שרוצה בטובתו לא ימכור לו מוצר שיזיק לו.

סיכום

על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לא רק על ידי יחס אישי (כגון שימוש בשמו הפרטי) אלא גם על ידי שידור של רצון אמיתי לעשות לו טוב. עם זאת, יש להיזהר משימוש מניפולטיבי בטכניקות אלו ולוודא שהטוב שמוצג ללקוח אמיתי, ולא רק אמצעי לשכנוע לרכישת מוצר שלא בהכרח מתאים לו.
איך לגרום ללקוח להרגיש טוב ולהגדיל מכירות?

כדי להגדיל מכירות, על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לגבי המוצר שהוא מציע לו. אחת הסיבות המרכזיות לכך שלקוח לא רוכש מוצר היא שהמוצר נתפס בעיניו כלא מתאים, כלומר, שהוא יגרום לו יותר נזק מאשר תועלת. הדרך להבטיח שהלקוח ירכוש את המוצר היא לגרום לו לחשוב שהמוצר יועיל לו, על ידי יצירת תחושה שהמוכר עצמו מעוניין בטובתו של הלקוח.

כיצד נגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב עבורו?

כאשר לקוח מאמין שהמוכר פועל מתוך רצון טוב כלפיו, המוח שלו יחשוב שגם המוצר המוצע לו יועיל לו. המוח של הלקוח מסיק שאדם שמנסה לעשות לו טוב לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. לכן, כדי למכור יותר, יש לגרום ללקוח להרגיש טוב, הן באופן ישיר, על ידי יחס אישי (כמו שימוש בשמו הפרטי של הלקוח), והן באופן עקיף, על ידי שידור של רצון כן לטובתו.

איך לגרום ללקוח להרגיש טוב?

השימוש בשמו הפרטי של הלקוח הוא דרך פשוטה אך אפקטיבית לגרום לו להרגיש טוב. השם של אדם מייצג את הייחודיות שלו, ולכן, כשפונים אליו בשמו, הוא מרגיש שדיברו אליו באופן אישי ולא כאחד מתוך המון. פעולה כזו נותנת לו תחושת ערך עצמי, כי הוא לא מרגיש כמו "עוד לקוח", אלא כמו אדם חשוב. כתוצאה מכך, הלקוח נוטה יותר לסמוך על המוכר ולהאמין שהמוצר שמציעים לו באמת מיועד עבורו.

למה חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח?

השם הפרטי של אדם נושא עמו תחושת ייחודיות. כאשר פונים ללקוח בשמו, הוא מתחיל לחשוב שהוא לא "עוד אחד", אלא אדם מיוחד. התחושה הזאת מחזקת את הקשר האישי בין הלקוח למוכר ומובילה להרגשה חיובית כלפי המוצר שמציעים לו. אם הפנייה אל הלקוח לא מותאמת אישית, הוא עלול להרגיש כאילו מדובר בהמלצה כללית ולא מותאמת, מה שעלול להוריד את האמון במוצר.

איך נזהה מניפולציה בשימוש בשם הלקוח?

חשוב להבין שלפעמים ייתכן והמוכר ישתמש בשיטות אלו לא מתוך רצון אמיתי לטובתו של הלקוח, אלא כדי להוריד את ההגנות שלו ולהוביל אותו לרכוש מוצר. לדוגמה, ייתכן שמישהו יתן ללקוח יחס חמים וינסה להוריד את המחירים באופן זמני, אך למעשה המחירים הללו יעלו שוב במהרה. לכן, חשוב להיות ערניים ולהבדיל בין תחושת טוב אמיתית לבין מניפולציה שנועדה לשכנע את הלקוח לקנות מוצר לא משתלם.

מדוע אנשים נמשכים לתחושת טוב?

אנשים תמיד יעדיפו לחשוב שהולך להיות להם טוב, כי המחשבה הזו גורמת להם להרגיש טוב יותר בהווה. כאשר הלקוח שוקל אם לקנות מוצר, הוא עשוי להרגיש ספקות אם המוצר יעשה לו טוב או רע. אם המוכר יוצר אצלו תחושת חיוביות ורצון טוב, הוא ינטה להאמין שגם המוצר יועיל לו. הדבר משפיע רבות על החלטת הקנייה שלו, כי המוח של הלקוח מניח שמוכר שרוצה בטובתו לא ימכור לו מוצר שיזיק לו.

סיכום

על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לא רק על ידי יחס אישי (כגון שימוש בשמו הפרטי) אלא גם על ידי שידור של רצון אמיתי לעשות לו טוב. עם זאת, יש להיזהר משימוש מניפולטיבי בטכניקות אלו ולוודא שהטוב שמוצג ללקוח אמיתי, ולא רק אמצעי לשכנוע לרכישת מוצר שלא בהכרח מתאים לו.
איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב עבורו?

אחת הסיבות המרכזיות לכך שלקוח לא רוכש מוצר היא שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו, כלומר, שהוא יגרום לו ליותר נזק מתועלת. כדי לגרום ללקוח לקנות, יש לגרום לו לחשוב שהמוצר יביא לו יותר תועלת מאשר נזק. הדרך להשיג זאת היא ליצור תחושה שהמוכר עצמו רוצה בטובתו של הלקוח.

כאשר לקוח מאמין שהמוכר פועל מתוך רצון טוב כלפיו, הוא נוטה להאמין שגם המוצר שמנסים למכור לו יועיל לו. זאת משום שהמוח של הלקוח מסיק כי אדם שרוצה בטובתו לא ימכור לו מוצר שיזיק לו.

איך לגרום ללקוח להרגיש טוב?

כאשר רוצים למכור מוצר, יש לוודא שהלקוח חווה חוויה חיובית ומתייחס למוכר כאדם שעשה לו טוב. דוגמה פשוטה לכך היא לקרוא ללקוח בשמו הפרטי.

מדוע חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח?

השם של האדם מייצג את הייחודיות שלו. כאשר קוראים ללקוח בשמו, הוא מרגיש שמתייחסים אליו אישית ולא כאחד מתוך רבים. אם הפנייה אליו כללית, המוח שלו מתרגם זאת כאילו מדובר במסר כללי שניתן לכל אחד ולא מותאם ספציפית אליו.

כאשר משתמשים בשם הפרטי של הלקוח, הוא מקבל תחושה של ערך עצמי - הוא מרגיש שהוא אינו "עוד אחד" אלא אדם חשוב. כתוצאה מכך, הוא נוטה יותר לסמוך על המוכר ולהאמין שהמוצר המוצע לו באמת מיועד עבורו.

כיצד מנצלים זאת לרעה?

חשוב להיות מודעים לכך שלפעמים מי שמנסה למכור עושה זאת על ידי יצירת אווירה נוחה ונעימה ללקוח, אך בפועל מדובר במניפולציה. לעיתים ינסו לגרום ללקוח להרגיש טוב על מנת לגרום לו להוריד את ההגנות שלו ולרכוש מוצר לא משתלם. לדוגמה, ייתנו לו יחס חם, יתנו לו הרגשה שמכבדים אותו ואף יורידו מחירים - אך מאחורי הקלעים העלו אותם קודם לכן.

למה אנשים נמשכים לתחושת טוב?

אדם תמיד יעדיף לחשוב שהולך להיות לו טוב, משום שהמחשבה הזו גורמת לו להרגיש טוב יותר בהווה. כאשר יש ללקוח ספק לגבי מוצר - האם הוא יעשה לו טוב או רע - הוא נוטה להאמין שאם המוכר עושה עליו רושם חיובי, גם המוצר יהיה חיובי.

לכן, מוכר שמשדר טוב לב, התחשבות ואכפתיות, גורם ללקוח להניח שגם המוצר שלו טוב עבורו. אך יש להיות מודעים לכך ולבדוק תמיד האם התחושה החיובית נוצרת מתוך אמיתיות, או מתוך רצון למכור בכל מחיר.

סיכום

כדי למכור יותר, חשוב לגרום ללקוח להרגיש טוב - גם באופן ישיר, באמצעות יחס אישי ושימוש בשמו הפרטי, וגם באופן עקיף, על ידי שידור של רצון כן בטובתו. עם זאת, יש להיזהר משימוש מניפולטיבי בטכניקות אלו, ולוודא שהטוב שמוצג בפני הלקוח אמיתי ואינו רק אמצעי לשכנוע.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ מאוד פשוט בנושא של שכנוע והטיפ הוא איך ליצור אמון אצל הלקוח. לקוח אחת הסיבות המרכזיות שהלקוח לא יקנה מוצר היא משום שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו במילים אחרות הוא חושב שהמוצר יעשה לו יותר רע מטוב. כדי שהלקוח יקנה את המוצר הוא צריך לחשוב שהמוצר יעשה לו יותר טוב מרע במילים אחרות הוא צריך לחשוב שזה שמנסה למכור לו את המוצר מנסה לעשות לו טוב. מה זה בעצם אומר? זה בעצם אומר שאם הלקוח יחשוב שזה שמנסה למכור לו את המוצר מנסה לעשות לו טוב באופן כללי זה בעצם מגדיל את הסיכוי שהוא גם יחשוב שגם המוצר עושה לו טוב כי מי שרוצה לעשות לך טוב, כנראה המוח רוצה להניח שכנראה שהוא לא ימכור לך מוצר שהולך לעשות לך רע.

ולכן המסקנה היא די פשוטה ברגע שרוצים למכור מוצר ללקוח, ברגע שרוצים לשכנע מישהו בלעשות משהו צריך לגרום לו להרגיש טוב ולעשות לו טוב באופן מודע שהוא יחשוב "הנה הבן אדם הזה והזה עשה לי טוב". כשברגע שעושים טוב כשרוצים למכור לו איזה מוצר אוטומטית המוח של השומע, המוח של הבן אדם שרוצים לשכנע אותו חושב "וואלה הנה הוא עשה לי טוב אז כנראה למה לי לחשוב שעכשיו הוא ימכור לי מוצר שלא מתאים שהמוצר הזה יעשה לי רע יותר רע מטוב, בא נניח שגם המוצר הזה עושה לי טוב". עכשיו ולכן זה באופן כללי אם רוצים למכור למישהו משהו לעשות לו טוב ולוודא שהוא גם חושב שאתה עשית לו את הטוב.

עכשיו לדוגמה, סתם דוגמה הכי פשוטה איך לעשות למישהו טוב נגיד לקרוא לו בשם הפרטי שלו במקום לדבר אליו בגוף, באופן כללי נגיד "אתה רוצה ככה וככה זה מתאים לך" או סתם באופן כללי לדבר איתו באופן יותר פרסונלי באופן אישי נגיד קוראים לו חיים להגיד לו "חיים מה אתה חושב, אז חיים זה מתאים לך ככה וככה?". עכשיו מה השם של הבן אדם מה הוא מייצג זה כדוגמה כמובן, השם של הבן אדם מה הוא מייצג? השם של הבן אדם מייצג את הייחודיות שלו ביחס לשאר האנשים, כאשר קוראים לבן אדם בשם שלו הוא מסתכל אחורה הוא אומר "קראו לי לא דיברו סתם למישהו דיברו איתי, אמרו לי את השם שלי גם מישהו מתייחס אלי" זאת אומרת שמרגע שמדברים עם בן אדם, שימו לב ברגע שמדברים עם בן אדם בצורה שיכולה להתאים לכל לקוח אחר הבן אדם ששומע אוטומטית הוא חושב התת מודע שלו אומר "הוא לא אומר את זה רק לי הוא אומר את זה לכולם, זה לא משהו ספציפי כלפי הוא אומר את זה לכל אחד אחר".

ולכן אם לדוגמה משתמשים בשם הפרטי של הבן אדם מדברים איתו בשם שלו, קוראים לו בשם שלו אז בתת מודע שלו הוא מתחיל לקבל ערך. מה זאת אומרת הוא מקבל ערך? הוא מתחיל לחשוב שהוא בן אדם חשוב שהוא לא סתם מישהו, שימו לב "לקבל ערך" פירושו לחשוב שאתה לא סתם מישהו, מה מבדיל את הבן אדם מכל שאר האנשים? אחד הדברים השם שלו השם של הבן אדם מבדיל אותו משאר האנשים, איך נדע לקרוא לך ולא למישהו אחר? פשוט נקרא לך בשם שלך ואז תדע שזה אתה. זאת אומרת ברגע שהשתמשנו בשם של הבן אדם העברנו למוח שלו מסר לתת מודע שאומר "תקשיב אתה לא סתם מישהו, אתה לא עוד אחד המסר הזה הוא פרסונלי ספציפית עבורך, אתה בן אדם מיוחד אתה לא סתם עוד אחד עוד לקוח". אוקי וזה סתם אני אתן דוגמה איך אפשר לגרום לו להרגיש טוב באמצעות לדוגמה שימוש בשם הפרטי שלו כאשר כמובן המהות היא כפי שאמרתי קודם ברגע שגורמים לבן אדם להרגיש טוב אוטומטית זה מגדיל את הסיכוי שהוא "יאמין" שגם מה שרוצים למכור לו הולך לעשות לו טוב.

ולכן מהצד של זה שרוצים לשכנע אותו דהיינו, מהצד שלהם אם מישהו בא ועושה לכם טוב שימו לב שהוא לא תכף עושה לכם רע הרבה פעמים יבוא מישהו ויציע לך "אתה רוצה לשתות, אתה רוצה זה? כן בוא שב" יסדרו מזגן ויסדרו זה, וכסאות ויתנו לבן אדם להרגיש מאוד נוח, למה? כי תכף הולכים לדפוק אותו, הולכים לדפוק אותו בגדול לכן נותנים לו להרגיש נוח בקטן זה כל הסיפור. ולכן כשמישהו עושה לכם טוב לפעמים כשמישהו מפטם אותכם יכול להיות שתכף הוא הולך להפוך אותכם לסעודה שלו, כשמישהו עושה לכם טוב יכול להיות שתכף הוא הולך לעשות לכם רע והוא רק רוצה להסתיר את זה בכאילו "עשיתי לכם טוב, תראו הורדתי את המחירים האלה והאלה" ותכף הוא הולך גם הוא העלה אותם קודם וגם הוא תכף יעלה אותם עוד פעם בשביל איזו סיבה כזאת או אחרת. אוקי ולכן עוד פעם המוח, בן אדם מה הוא רוצה? להרגיש טוב, בן אדם מה היה מעדיף לחשוב שהולך להיות לו טוב או שהולך להיות לו רע? הוא מעדיף לחשוב שהולך להיות לו טוב, למה? כי הוא רוצה שיהיה לו טוב, כשבן אדם חושב שהולך להיות לו רע הוא מרגיש רע, כשבן אדם חושב שהולך להיות לו טוב הוא מרגיש טוב.

ולכן בן אדם מעדיף לחשוב שהולך להיות לו טוב, כל פעם שתהיה אפשרות לבן אדם לחשוב שהולך להיות לו טוב או רע הוא יעדיף לחשוב שהולך להיות לו טוב, למה? כי כשבן אדם חושב שהולך להיות לו טוב זה עושה לו פשוט יותר טוב. ולכן ברגע שבאים למכור מוצר לבן אדם הבן אדם יש לו ספק "המוצר הזה יעשה לי טוב או רע?" הוא לא יודע, עכשיו אם המוצר הזה הולך לעשות רע לבן אדם זה בעצם אומר שהמוכר הוא "איש רע" כי הוא מנסה למכור לך דבר רע שיעשה לך רע אז המוכר הוא כביכול איש רע, לעומת זאת אם המוצר הזה יעשה לך טוב אז כביכול המוכר הוא "איש טוב" כי הנה הוא בא לעשות לך טוב. ולכן אם המוכר עושה דבר טוב אז אוטומטית זה כאילו מצייר אצל השומע, אצל הלקוח את המחשבה שאומרת "תראה הוא איש טוב תראה כמה הוא אוהב אותי, תראה איך הוא מכבד אותי הוא מכין לי ונותן לי ודואג לי" וכו' ואז ברגע מצטייר כאיש טוב אז המוח מניח שאם הוא היה איש טוב כנראה שגם המוצר טוב. אז שלא יעבדו עליכם.
להרגיש טוב איך ליצור הישגים להשתמש המחשבה לגרום ללקוח להרגיש לקרוא ללקוח בשמו לגרום לגבר דימוי עצמי הדברים המהות היא איך לגרום ל איך להגדיל איך להגדיל מכירות איך למכור איך למכור יותר איך למכור ל איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות הגדלת מכירות הלקוח הלקוח שלך הרגשה חוויה חוויות לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להרגיש לגרום ללקוח להרגיש טוב לגרום ללקוחות להגדיל להגדיל מכירות להרגיש להרגיש טוב למכור למכור יותר למכור ללקוח למכור ללקוחות לעשות ללקוח טוב לקוח לקוח טוב לקוחות לקרוא לקרוא ללקוח בשמו לקרוא ללקוח בשמו הפרטי לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוח להרגיש טוב לשכנע לקוחות מכירות רגישות רגש רגשות שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות שכנוע שיטת שכנוע שימוש שימוש ב שימוש בשם הפרטי של הלקוח שימוש בשם פרטי שכנוע שם פרטי תחושה תחושות
רשימת רגשות ותחושות - רשימה של רגשות ותחושות - רשימה של רגשות - רשימה של תחושות - רשימת תחושות ורגשות - רשימה של תחושות ורגשות
... רגשות ותחושות - רשימה של רגשות ותחושות - רשימה של רגשות - רשימה של תחושות - רשימת תחושות ורגשות - רשימה של תחושות ורגשות הרגשה הרגשה אחרת הרגשה אישית הרגשה אמיתית הרגשה גדולה הרגשה דמיונית הרגשה חדשה הרגשה חזקה הרגשה חיובית הרגשה חלשה הרגשה טובה הרגשה מדומיינת הרגשה ממכרת הרגשה מסוימת הרגשה נעימה הרגשה סובייקטיבית הרגשה עמוקה הרגשה פנימית הרגשה קודמת הרגשה רעה ה
מה זו אהבה? מהי אהבה? מה ההגדרה של אהבה? מהו הרגש של אהבה? מהי תחושה של אהבה? מהו רגש של אהבה? מהי הרגשה של אהבה? האם זו אהבה? מה יוצר אהבה? איך נוצרת אהבה? מה זה אהבה? מה זאת אהבה?
מה זו אהבה? מהי אהבה? מה ההגדרה של אהבה? מהו הרגש של אהבה? מהי תחושה של אהבה? מהו רגש של אהבה? מהי הרגשה של אהבה? האם זו אהבה? מה יוצר אהבה? איך נוצרת אהבה? מה זה אהבה? מה זאת אהבה?
... זו אהבה? מהי אהבה? מה ההגדרה של אהבה? מהו הרגש של אהבה? מהי תחושה של אהבה? מהו רגש של אהבה? מהי הרגשה של אהבה? האם זו אהבה? מה יוצר אהבה? איך נוצרת אהבה? מה זה אהבה? מה זאת אהבה? מה זו אהבה ומה ההגדרה האמיתית שלה? אליעד כהן פותח בשאלה מרכזית ועמוקה מאוד: מה זו אהבה? כיצד מגדירים אהבה? כשאנו אומרים שאנו אוהבים משהו, למה בדיוק אנחנו מתכוונים? התשובה המקובלת בציבור היא שאהבה היא קשר רגשי מסוים בין שתי ישויות או בין ישות לעצמה. אך אליעד מיד מצביע על הבעיה בהגדרה זו. לדבריו, זו הגדרה מאוד גרועה ולא מדויקת. מדוע? מכיוון שהגדרה כזו יכולה להתאים למקרים רבים שלא בהכרח נחשבים אהבה. לדוגמה, לא כל קשר רגשי בין שתי ישויות הוא אהבה, ולכן זו הגדרה חלקית ולא שלמה. כדי להבהיר את הנקודה, אליעד כהן נותן דוגמה פשוטה: אם מישהו יגדיר כוס ככלי שמשתמשים בו, זה אמנם נכון, אבל לא מדויק, ... שמשתמשים בו הוא בהכרח כוס. לכן, לדבריו, הגדרה מדויקת חייבת להגדיר מה בדיוק מייחד את הדבר המוגדר. האם אהבה היא פשוט להרגיש טוב מאוד? ממשיך אליעד ומסביר שאפשר לחשוב שאהבה זה פשוט להרגיש טוב מאוד מאוד. למשל, אם מישהו אומר אני אוהב ארוחה טובה מאוד, האם זה אומר שהוא באמת אוהב את הארוחה כמו שהוא אוהב אדם? האם אהבה זה רק דרגה חזקה של להרגיש טוב? אליעד מחדד שהבעיה היא כי יש דברים שאנחנו מרגישים טוב לגביהם, אבל לא היינו מגדירים אותם כאהבה. לכן גם ההגדרה להרגיש טוב מאוד אינה מדויקת ואינה מספיקה. הוא נותן דוגמה פשוטה נוספת: אדם יכול ליהנות מאוד מארוחה או ממשקה מסוים, ולהגיד שהוא אוהב את זה, אך ברור שזה לא אותו סוג של אהבה כמו אהבה ... משפחה. אדם יכול לומר שהארוחה הייתה טובה מאוד, ועדיין לא מדובר באהבה אמיתית. מכאן שאליעד מוביל למסקנה שאהבה היא לא רק הרגשה כללית של טוב או נעימות, אלא משהו ספציפי יותר ומדויק יותר. האם אהבה היא בעצם רצון חזק או מילוי של רצון? אליעד עובר לבדוק האם אהבה היא מילה נרדפת לרצון מאוד חזק. הוא שואל ... כדי להבהיר זאת, אליעד מביא עוד דוגמה מפורטת: אם מישהו רוצה לשתות מים, אז הוא רוצה מים. אם מישהו מביא לו מים והוא מרגיש מילוי רצון, הוא עשוי לחוש כלפי האדם הזה אהבה מסוימת. אבל האם המילה רצון והמילה אהבה זהות? אם רצון היה שווה לאהבה, כל פעם שאומרים רוצה היינו יכולים להחליף במילה אוהב, ... כי יש כאן הבדל מהותי. מה ההבדל בין אהבה לבין מילוי רצון? אליעד מסביר את ההבדל המדויק בין רצון לבין אהבה: אהבה היא הרגש שמתעורר כלפי הדבר שגורם למילוי הרצון. כלומר, אהבה נוצרת כאשר אדם חושב שרצונו מתמלא בזכות גורם ספציפי. לדוגמה, אם אדם צמא מאוד למים, והמים מסופקים לו רק דרך אדם מסוים, הוא ירגיש אהבה לאותו אדם מכיוון שמילוי הרצון שלו תלוי בו. ככל שהמילוי תלוי יותר באותו גורם ספציפי, כך הרגש שנוצר הוא אהבה חזקה יותר. כדי להמחיש זאת עוד יותר, אליעד מביא דוגמה נוספת על אדם שנמצא במצב של סכנת חיים. אם הוא מאוד זקוק לשתיית משקה מסוים, כמו קולה, וכרגע אין שום ... תופס שהקולה ממש הצילה אותו, ומילוי הרצון היה תלוי לחלוטין בדבר המסוים הזה. לפי ההסבר הזה של אליעד כהן, אהבה אינה סתם תחושה כללית של נעימות או הרגשה של טוב, אלא תחושה מדויקת שנובעת מתוך ההבנה שמילוי הרצון האישי תלוי ספציפית במשהו או מישהו מסוים. כך, אהבה יכולה להתחזק או להיחלש בהתאם למידה שבה האדם תופס שהמילוי של הרצון תלוי במישהו או במשהו ספציפי. למה אנשים רוצים אהבה ומה גורם להם להרגיש אהבה? אליעד מוסיף נקודה נוספת, שהאהבה היא תחושה טבעית שמתעוררת באופן אוטומטי בכל פעם שאדם חושב שרצונו מתמלא או עשוי להתמלא בצורה טובה. הסיבה שבגללה אנשים רוצים אהבה היא משום שהתחושה הזו מקושרת אצלם למילוי הרצונות שלהם. כאשר מישהו מרגיש שהרצונות שלו מתמלאים בצורה טובה, נוצר אצלו אוטומטית רגש אהבה כלפי הדבר שנתפס כממלא את רצונו. האם אהבה היא תמיד רגש חזק או שיכולה להיות גם חלשה? אליעד מדגיש שאהבה יכולה להופיע בדרגות שונות של עוצמה. ניתן לאהוב משהו בעוצמה חזקה או בעוצמה חלשה יותר. למשל, אפשר לחבב שזה סוג של אהבה חלשה ואפשר גם להרגיש אהבה חזקה ועוצמתית מאוד. לסיכום, לפי אליעד כהן, ההגדרה המדויקת ביותר של אהבה היא הרגש שמרגישים כלפי דבר מסוים כאשר חושבים שמילוי הרצון שלנו תלוי בו. ככל שהדבר נתפס חיוני יותר למילוי הרצון, כך האהבה כלפיו חזקה יותר. מה זו אהבה? מה ההבדל בין אהבה ...
איך לשחזר תחושה עילאית? איך לשחזר הרגשה? איך לשחזר תחושה? איך לשחזר התנוצצות רוחנית? איך לחזור לעבר? איך לשחזר תחושה טובה שנעלמה? איך לשחזר הארה רוחנית? נוסטלגיה, איך להפסיק להתגעגע לעבר? איך לשחזר רגע של הארה רוחנית? שחזור תחושה
... לשחזר תחושה עילאית? איך לשחזר הרגשה? איך לשחזר תחושה? איך לשחזר התנוצצות רוחנית? איך לחזור לעבר? איך לשחזר תחושה טובה שנעלמה? איך לשחזר הארה רוחנית? נוסטלגיה, איך להפסיק להתגעגע לעבר? איך לשחזר רגע של הארה רוחנית? שחזור תחושה איך לשחזר תחושה טובה שנעלמה? אליעד כהן מסביר שכדי לשחזר תחושה טובה שהייתה בעבר ונעלמה, צריך קודם כל להבין מה בדיוק הרגשנו באותו רגע מיוחד. אנשים רבים חווים לעיתים תחושות עילאיות, רגעים של הארה רוחנית, תחושת אהבה עמוקה, או חוויות רגשיות אחרות שנחרטו בזיכרונם. תחושות אלו עשויות להופיע בעקבות מפגשים מיוחדים עם אנשים, אינטראקציות אישיות, רגעים רוחניים ואפילו בעקבות מערכות יחסים, כמו למשל רגעים מיוחדים עם האקס או האקסית. בשלב מסוים התחושות האלו נעלמות, ואנשים מרגישים צורך עז לחזור ולחוות אותן שוב. כדי להצליח לשחזר את אותה תחושה טובה, אליעד מסביר שצריך לקחת דף ולכתוב בצורה מפורטת ומדויקת מה בדיוק הרגשנו באותו רגע שבו התחושה הייתה הכי חזקה. לדוגמה, נניח שברגע המיוחד ההוא הרגשת שאתה מושלם בדיוק כמו שאתה, או שהרגשת שהכל אהבה, או שהכל מושלם בחיים. אחרי שהדבר נכתב, מוסיפים לכל משפט שאלה אחת פשוטה: האם זאת באמת האמת? כלומר, אם רשמת הרגשתי שאני מושלם כמו שאני, השאלה שצריכה להיכתב לצד זה היא: האם באמת אני מושלם כמו שאני?. מדוע חשוב לבדוק אם מה שהרגשנו הוא אמת? אליעד כהן מדגיש שכדי שהתחושה הטובה תישאר לאורך זמן ולא תיעלם שוב, התחושה חייבת להיות מבוססת על אמת מוחלטת ולא על אשליה רגעית. אם הבדיקה העצמית הזאת תוביל להבנה שהתחושה שחווינו היא באמת נכונה ואמיתית, אז היא תהפוך לקבועה ולא תיעלם לעולם, כי כשאדם מגיע לתובנה מוחלטת, התובנה נשארת לתמיד. לעומת זאת, אם הבדיקה תגלה שהתחושה הטובה שחווינו הייתה אשליה או שקר, אליעד מסביר שהרצון לחזור אליה יפחת משמעותית, כיוון שברגע שמבינים שהתחושה הייתה שקרית, אין טעם להתגעגע או לנסות לשחזר אותה. למעשה, התובנה שהתחושה הייתה אשליה מבטלת את המשיכה לאותה
לעשות שינוי בחיים, הבנה משנת הרגשה, שינוי חשיבה, שינוי תחושה, אימון משנה חיים, חיפוש ריגושים, להתרגש מהחיים, להתלהב מהחיים, התלהבות בחיים, התחדשות בחיים, עניין בחיים, משמעות בחיים
לעשות שינוי בחיים, הבנה משנת הרגשה, שינוי חשיבה, שינוי תחושה, אימון משנה חיים, חיפוש ריגושים, להתרגש מהחיים, להתלהב מהחיים, התלהבות בחיים, התחדשות בחיים, עניין בחיים, משמעות בחיים
... שינוי בחיים, הבנה משנת הרגשה, שינוי חשיבה, שינוי תחושה, אימון משנה חיים, חיפוש ריגושים, להתרגש מהחיים, להתלהב מהחיים, התלהבות בחיים, התחדשות בחיים, עניין בחיים, ... בחיים שלהם, ומשתף את החשיבות של שינוי תפיסתי כדי ליצור שינוי משמעותי. הוא מדבר על הצורך בהבנה חדשה שתשפיע על תחושתנו וכתוצאה מכך על פעולותינו. הוא מבצע ניסוי מחשבתי עם הקהל, ומדגים איך נוכל לראות את אותם הדברים בצורה שונה אם נבין אותם מנקודת מבט חדשה. מהי הדרך בה שינוי תפיסתי יכול לשדרג את חוויית החיים שלנו? אליעד כהן מסביר כי המפתח לשינוי תחושתי בחיים טמון בהבנה חדשה של המציאות, כלומר: אני לא רוצה לשנות את העולם, אני ... שונות כדי לשנות את תפיסתו לגבי הדברים שחשב פעם כמשעממים או חסרי ערך, ומראה איך השינוי הזה יכול להוביל לשדרוג חווייתי. מהו הקשר בין מוטיבציה לפעולה לבין התחושות הפנימיות שלנו? המרצה מדבר גם על המוטיבציה ומסביר כיצד התחושות שלנו קשורות ישירות למוטיבציה שלנו לפעול. הוא מציין שהמוטיבציה לנקוט בפעולה היא לרוב רק בתגובה לדחפים פנימיים, ולא תמיד יש בה מטרה ברורה. כל פעולה נעשית בדרך כלל מתוך תחושת מחויבות או צורך, אך המוטיבציה לשנות את החיים נובעת לא פעם מהבנה חדשה, מה שמוביל להתרגשות ולשינויים בחיים. מהי הדרך שבה אנחנו יכולים לחוות את אותו דבר בצורה שונה? בהמשך, אליעד מציע את הרעיון שמאחורי כל פעולה או חוויה עומד שינוי תפיסתי. הוא מציין כיצד אדם יכול לשנות את הגישה או את הדרך בה הוא חווה את הדברים, מה שיכול להביא לתוצאה שונה לחלוטין. הוא מסביר כי שינוי חווייתי לא בהכרח דורש שינוי חיצוני, אלא שינוי פנימי בתפיסת העולם. האם אנחנו באמת ... אדם משנה את הדרך בה הוא רואה את עצמו ואת עולמו. הוא נותן דוגמה לכך שאם אדם יסתכל על אותו דבר מזווית שונה, הוא יכול לחוות אותו בצורה שונה לחלוטין. ההתחדשות הזו מאפשרת לאדם להרגיש שהוא חווה את העולם מחדש, וזה מספק את הריגוש שכולנו מחפשים. כיצד ניתן להבין את משמעות החיים מתוך חוויות פנימיות? לסיום, אליעד מסכם את ההרצאה בכך שההבנה היא המפתח לשינוי החוויה. הוא טוען כי כל אדם מחפש חוויות שמעוררות בו רגש, וכאשר הוא מבין את משמעות החיים בצורה שונה, הוא יכול לשדרג את חוויותיו. התהליך של שינוי תפיסתי יוצר שינוי בחוויות הפנימיות שלנו, וכך כל חוויה הופכת למשמעותית יותר. שינוי תפיסתי מוטיבציה לפעולה הבנה פנימית התחדשות פנימית חוויות חדשות הבנת משמעות החיים התרגשות מהחיים ...
לפעול לפי נוסחה, לפעול לפי תחושה, לפעול לפי הרגשה, נוסחה לטיפול בבעיות, לפעול לפי אינטואיציה, לפעול לפי מה שמרגיש, איך לדעת מה לעשות? איך לדעת מה נכון? לדעת מה להחליט, קבלת החלטות
לפעול לפי נוסחה, לפעול לפי תחושה, לפעול לפי הרגשה, נוסחה לטיפול בבעיות, לפעול לפי אינטואיציה, לפעול לפי מה שמרגיש, איך לדעת מה לעשות? איך לדעת מה נכון? לדעת מה להחליט, קבלת החלטות
... לפי נוסחה, לפעול לפי תחושה, לפעול לפי הרגשה, נוסחה לטיפול בבעיות, לפעול לפי אינטואיציה, לפעול לפי מה שמרגיש, איך לדעת מה לעשות? איך לדעת מה נכון? לדעת מה להחליט, קבלת החלטות לפעול לפי נוסחה או לפי תחושה: מהי הדרך הנכונה לקבל החלטות? אנשים נתקלים בחיים במצבים מגוונים של קבלת החלטות, בהם לעיתים הם יודעים להתמודד בצורה טובה, ... לפי נוסחה ברורה? אליעד כהן מסביר שני סוגי התמודדויות: פעולה לפי תחושה ואינטואיציה - האדם פועל לפי מה שנראה לו, מה שמרגיש לו נכון או מה שקראתי בספרים. השיטה הזו עשויה לעבוד לפעמים, אך היא מוגבלת מפני שהאינטואיציה אינה תמיד מדויקת ואינה פועלת לפי ...
שחקן בתיאטרון, איך להיכנס לדמות? פיתוח יכולות משחק, איך להיות שחקן טוב? תכונות של שחקן, אופי של שחקן, להצליח בתור שחקן, מיומנויות משחק, הרגשה שחקנית, איך לשחק דמות? איך להתחבר לדמות? אימון לשחקנים
שחקן בתיאטרון, איך להיכנס לדמות? פיתוח יכולות משחק, איך להיות שחקן טוב? תכונות של שחקן, אופי של שחקן, להצליח בתור שחקן, מיומנויות משחק, הרגשה שחקנית, איך לשחק דמות? איך להתחבר לדמות? אימון לשחקנים
... בתיאטרון, איך להיכנס לדמות? פיתוח יכולות משחק, איך להיות שחקן טוב? תכונות של שחקן, אופי של שחקן, להצליח בתור שחקן, מיומנויות משחק, הרגשה שחקנית, איך לשחק דמות? איך להתחבר לדמות? אימון לשחקנים איך אפשר להיות שחקן טוב ואמיתי בתיאטרון? אליעד כהן מסביר איך אפשר להיות שחקן טוב באמת, ומדגיש כי ... מעבר לכך, יש להבין כיצד היא חושבת ומה מניע אותה, כלומר, מהם המניעים הפנימיים והאמונות שלה, איזה מחויבויות יש לה, ומה היא באמת מרגישה מבפנים. לחשוב כמו הדמות: אם שחקן מסוגל לחשוב ולהרגיש בדיוק כמו הדמות, הוא יצליח לגלם אותה באופן אמיתי ומשכנע יותר. כאשר השחקן לא רק מחקה התנהגות, אלא גם מזדהה לחלוטין עם נקודת המבט של הדמות, המשחק שלו הופך ... כדי שהמשחק יהיה אותנטי, השחקן חייב למצוא בתוך עצמו את האלמנטים של הדמות שהוא מגלם, ולהזדהות עמוקות איתם. אם הדמות עצובה, השחקן צריך לחוות בעצמו את התחושה הזאת, ואם הדמות שמחה, השחקן צריך באמת לשמוח בזמן שהוא משחק. הזדהות פנימית זו יוצרת אותנטיות ואמינות על הבמה. יכולת לצאת מעצמך: חלק מרכזי מהיכולת ... מתבקש לבכות על דמות שמת, אף שהשחקן יודע שהדמות לא מתה באמת, שחקן אמיתי ואיכותי יהיה מסוגל להזדהות לחלוטין עם המציאות המדומיינת הזו, ולחוות את הרגש האמיתי של האובדן והכאב. מהו סוד האותנטיות במשחק? אליעד כהן מדגים כיצד האותנטיות במשחק קשורה קשר הדוק ליכולת של השחקן להזדהות עם מצבים מדומיינים כאילו היו ... של בכי ואבל, ומסביר שככל שהשחקן הוא אדם יותר נאמן לאמת הפנימית שלו, כך הוא יוכל להאמין באופן שלם בסיטואציה הבדיונית וכתוצאה מכך להביע רגש אותנטי ומרגש. אליעד גם מתייחס לקונספט של אף אחד כדוגמה מעולם המשחק, ומביא דוגמה מתוך סיפור בו דמות המשחק אומרת אני אף אחד. אליעד מסביר שכאשר השחקן באמת מזדהה עם האמירה ... משחק אמיתיות? אליעד מסכם כי על מנת לפתח יכולות משחק טובות, השחקן צריך: להכיר היטב את הדמות ולהבין אותה מבפנים ומבחוץ. ללמוד לחשוב ולהרגיש כמו הדמות. להיות אותנטי ולהזדהות באופן מלא עם המציאות המדומיינת. לפתח יכולת לשחרר את עצמו לחלוטין מהזהות הפרטית שלו ולהיות אף אחד. להיות אדם נאמן לאמת ...
מהי ידיעה? דרגות של אמת, למצוא את האמת, אמת אובייקטיבית, אמת סובייקטיבית, להגיע לוודאות, להיות בטוח בעצמך, מהי הבנה? למצוא את המחוייב, מהי הרגשה? להרגיש את האמת
מהי ידיעה? דרגות של אמת, למצוא את האמת, אמת אובייקטיבית, אמת סובייקטיבית, להגיע לוודאות, להיות בטוח בעצמך, מהי הבנה? למצוא את המחוייב, מהי הרגשה? להרגיש את האמת
... את המחוייב, מהי הרגשה? להרגיש את האמת מה זה באמת לדעת משהו? לדעת משהו ... אליעד כהן, פירושו להרגיש שהוא מחויב, כלומר, להרגיש שהוא בהכרח נכון. אליעד מסביר שיש הבדל ברור ... המרכזי הוא בעומק החוויה: כשאתה יודע משהו, אתה חווה אותו כאמת מוחלטת. כשאדם יודע, הוא לא שואל ... שבקצה אחד שלה נמצאת תחושת חוסר ודאות מוחלט, ובקצה השני ודאות מוחלטת, תחושה פנימית בלתי ניתנת לערעור. לדוגמה, כאשר ... לדעת בוודאות פירושו להרגיש את האמת ברמה הגבוהה ביותר, שהיא מעבר לכל ... הוא לדעת דבר מחויב, להרגיש אותו כוודאי לחלוטין. איך לדעת בוודאות שאתה ... האם האמת היא רק חוויה סובייקטיבית? אליעד מתייחס לנושא של אמת ... סובייקטיבית ומבהיר שהחוויה של האדם היא תמיד סובייקטיבית, אך אם הוא בטוח בחוויה שלו במאת האחוזים, אזי הוא חווה את האמת כמשהו מחויב. עם זאת, אליעד מבהיר ... הזה הוא כאשר האדם מרגיש שהוא התאחד עם עצמו לגמרי. כשאדם מגיע לאמת ... שונות, כי הוא מרגיש את האמת בצורה כל כך חזקה שהיא כבר לא תלויה ... אחר. לדוגמה, כשאדם חווה שהוא קיים, הוא חווה זאת באופן מוחלט, כידיעה שאין בה שום ספק. כל שאר החוויות, המחשבות והרגשות נובעות מידיעה בסיסית זו של קיום. ... שהידיעה הזו היא בעצם חוויה פנימית של וודאות. ברגע שאדם מגיע לחוויית וודאות כזו, הוא מרגיש כאילו תמיד ידע את הדבר הזה, כי הדבר הופך ... פירושו להיות במצב של חוויית וודאות מוחלטת, שבה אין מקום לשום ספק, ... האמיתי של האדם, התחושה הפנימית העמוקה ביותר של אמת. מה זה ...
האם באמת אין סיבה? איך לשכנע שיש סיבה? איך לשכנע מישהו שיש סיבה? האם יש סיבה? רצון לא סיבה, רגש ללא סיבה, מחשבה ללא סיבה, פחד בלי סיבה, חרדה ללא סיבה, באסה בלי סיבה, הרגשה רעה בלי סיבה, כעס ללא סיבה
האם באמת אין סיבה? איך לשכנע שיש סיבה? איך לשכנע מישהו שיש סיבה? האם יש סיבה? רצון לא סיבה, רגש ללא סיבה, מחשבה ללא סיבה, פחד בלי סיבה, חרדה ללא סיבה, באסה בלי סיבה, הרגשה רעה בלי סיבה, כעס ללא סיבה
... באמת אין סיבה? איך לשכנע שיש סיבה? איך לשכנע מישהו שיש סיבה? האם יש סיבה? רצון לא סיבה, רגש ללא סיבה, מחשבה ללא סיבה, פחד בלי סיבה, חרדה ללא סיבה, באסה בלי סיבה, הרגשה רעה בלי סיבה, כעס ללא סיבה האם באמת אין סיבה למה שאתה מרגיש? אנשים רבים טוענים לפעמים שהם חווים רגשות או תחושות מסוימות ללא סיבה. הם מרגישים פחד, חרדה, כעס או עצב, וכאשר שואלים אותם מדוע, הם עונים: לא יודע, פשוט ככה. אליעד כהן מסביר שאין דבר כזה בלי סיבה. כל רגש, תחושה או מחשבה שמתרחשת אצל האדם, יש לה סיבה מסוימת גם אם היא נסתרת, לא ... הוא בעצם אומר: אינני יודע את הסיבה, ולא שבאמת אין סיבה. אליעד מדגיש כי המוח של האדם מתוכנת לחפש היגיון וסיבות לכל דבר שקורה. לכן, כאשר אדם מרגיש משהו שהוא חושב שאין לו סיבה, יש לו שתי אפשרויות: הראשונה לומר אין סיבה ולהפסיק לחפש, ... מאשר להתמודד עם חיפוש סיבה לא ידועה. לחפש סיבות זה תהליך מעייף שדורש מאמץ, זמן וכאב נפשי לעיתים. לכן, האדם יעדיף לעיתים לוותר מראש ולקבוע שהתחושה או המחשבה פשוט קיימת ללא סיבה, וכך הוא פוטר את עצמו מן הצורך לחפש ולהתעמק. אך אליעד מסביר שיש כאן בעיה גדולה: כאשר אדם אומר על עצמו אני מרגיש כך ללא סיבה, הוא בעצם מתייג את עצמו כמשוגע. כי מהו שיגעון אם לא לבצע פעולות או להרגיש רגשות ללא סיבה הגיונית ברורה? אדם שהולך ברחוב וצועק הצילו! ללא סיבה מוצדקת, נחשב למשוגע. לעומת זאת, אם הוא צועק כי ישנה סיבה, כמו סכנה אמיתית, הוא נתפס כחכם. במצב שבו האדם מרגיש משהו ללא סיבה, הוא מגדיר את עצמו, גם אם לא במודע, כאדם שאינו שפוי לגמרי. איך לשכנע ... האם אתה תחשוב שזה צירוף מקרים? כמובן שלא. באופן טבעי תחשוב שיש סיבה - אולי הוא מרמה, אולי יש מניפולציה בקוביות. לכן, באותה צורה בדיוק, אם אתה מרגיש פחד או חרדה שוב ושוב ללא סיבה, הרבה יותר הגיוני לומר שיש סיבה לא ידועה עדיין, מאשר ... חד - פעמי או סטטיסטיקה מקרית. אם זה קורה כל כך הרבה פעמים, האדם מבין שיש פה סיבה נסתרת ולא סתם צירוף מקרים. אותו דבר בדיוק קורה גם כשאדם מרגיש פחד או חרדה ללא סיבה ברורה - יש סיבה, פשוט הוא עדיין לא יודע אותה. הרעיון מאחורי ... לא ייתכן שהוא ללא סיבה לחלוטין. אם אתה פוגש את אותו אדם שוב ושוב באותו מקום בלי תכנון, הגיוני לחשוב שיש לכך סיבה. באותה צורה, אם אתה מפחד או מרגיש רע שוב ושוב מאותו עניין, גם לזה יש סיבה. מה לעשות אחרי שהאדם השתכנע שיש סיבה? אליעד ... שהוא מכיר בכך שיש סיבה, גם אם הוא עדיין לא יודע אותה, הוא יוכל לבחור אם להמשיך ולחפש את הסיבה הזאת או לא. להכיר בכך שיש סיבה כבר נותן לאדם תחושה של שליטה גדולה יותר במצב, כי ברגע שהוא יודע שיש סיבה, יש סיכוי שהוא יוכל לגלות ... אם להמשיך ולחפש את הסיבה או להתעלם ממנה - נשארת בידיו של האדם עצמו. אבל ההכרה בקיום סיבה, גם אם היא לא ידועה, היא צעד הכרחי בדרך לפתור את התחושות הלא נעימות או החרדות. האם באמת אין סיבה? איך לשכנע שיש סיבה לפחד? למה אני מרגיש רע בלי סיבה? חרדה חברתית ללא סיבה האם יש סיבה לחרדה שלי? איך להתמודד עם מחשבות ללא ...
איך לשלוט ברגשות? איך לשנות רגשות? איך לשנות הרגשה? איך לשנות את מה שאני מרגיש? שליטה רגשית, איך נוצר רגש? איך להפסיק רגש? איך ליצור רגש? איך להשפיע על רגש? מה זה רגש? שינוי רגשי, איך לא להרגיש רגש? איך מפסיקים רגש? שינוי חשיבה
איך לשלוט ברגשות? איך לשנות רגשות? איך לשנות הרגשה? איך לשנות את מה שאני מרגיש? שליטה רגשית, איך נוצר רגש? איך להפסיק רגש? איך ליצור רגש? איך להשפיע על רגש? מה זה רגש? שינוי רגשי, איך לא להרגיש רגש? איך מפסיקים רגש? שינוי חשיבה
... לשלוט ברגשות? איך לשנות רגשות? איך לשנות הרגשה? איך לשנות את מה שאני מרגיש? שליטה רגשית, איך נוצר רגש? איך להפסיק רגש? איך ליצור רגש? איך להשפיע על רגש? מה זה רגש? שינוי רגשי, איך לא להרגיש רגש? איך מפסיקים רגש? שינוי חשיבה איך אפשר לשלוט במה שמרגישים? אליעד כהן מסביר כי שליטה ברגשות אינה מתבצעת באופן ישיר אלא באמצעות הבנה ושליטה על מה שיוצר את הרגשות מלכתחילה. לדבריו, הרגש הוא תמיד תוצאה של המחשבות שהאדם חושב. אירוע שמתרחש בחיים ... המחשבות הן שיוצרות את הרגש שאותו הוא מרגיש באותו הרגע. מדוע אי אפשר לשנות רגש באופן ישיר? לפי ההסבר של אליעד כהן, לא ניתן פשוט להחליט לשנות רגש באופן ישיר. אם אדם מרגיש פחד והוא ינסה להגיד לעצמו אני לא מפחד או אני לא צריך ... נותן לכך הן: אדם שמרגיש פחד לא יוכל פשוט להגיד לעצמו להפסיק לפחד ולגרום לפחד להיעלם. אדם שמרגיש עצוב לא יוכל פשוט להחליט שהוא מפסיק להיות עצוב באופן ישיר. הסיבה לכך היא שהרגשות אינם נוצרים מעצמם, אלא הם תוצאה ישירה של מחשבות מסוימות. כדי לשנות רגש, יש לשנות את המחשבות שעומדות מאחוריו. איך מחשבות יוצרות רגשות? אליעד מדגים כיצד מחשבה יוצרת רגש באמצעות דוגמה של אדם שרואה אריה: כשהאדם רואה את האריה, ... ממחשבות אלו, האדם מרגיש פחד או חרדה. דוגמה נוספת שאליעד מביא היא של אדם שמרגיש טוב כאשר בחורה מגלה בו עניין: האדם חושב שאם הבחורה תרצה ...
בחירה / בחירה חופשית - הכל כולל הכל על בחירה / בחירה חופשית - רשימת כל הנושאים
... חופשית על הכל בחירה חופשית רגשית בחירה חופשית של אלוהים בחירה חופשית של תינוק בחירה טוב או רע בחירה לא טובה בחירה ללא סיבה בחירה ללא רצון בחירה ללקוח בחירה מאושרת בחירה מושלמת בחירה מלאה ... על הכל בחירה עצמית בחירה רגשית בחירה רצונית בחירה של האדם 5 סוגים של בחירה איך לגלות שאין בחירה חופשית? איך להחליט כשאין בחירה? איך להרגיש בחירה חופשית? איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? אין בחירה אין בחירה חופשית אין לאדם בחירה אין לאדם בחירה חופשית אין לו בחירה אין לו בחירה חופשית אין לי ... בחירה העדר בחירה חופשית הרגשה של בחירה הרגשה של בחירה חופשית הרגשה של הבחירה הרגשה של הבחירה החופשית הרגשת בחירה הרגשת בחירה חופשית הרגשת הבחירה הרגשת הבחירה החופשית הרצאה על בחירה הרצאה על בחירה חופשית הרצאה על הבחירה החופשית זכות בחירה זכות הבחירה זנות מבחירה חד הורית מבחירה חווה בחירה חופשית חווית בחירה חווית בחירה חופשית חווית הבחירה חוסר בחירה חוסר בחירה חופשית חופש בחירה חופש בחירה אמיתי חופש הבחירה חופש הבחירה להסתכל מבחוץ חופש הבחירה שיש לאדם חופש הבחירה של חופש הבחירה ... לדעת שיש בחירה חופשית להרגיש בחירה חופשית להרגיש שאין בחירה חופשית להשאיר בחירה חופשית לזכור שאין בחירה חופשית ללא בחירה ללא בחירה חופשית למה אין בחירה חופשית? למה יש בחירה חופשית? לסבול מתוך בחירה לקחת ... בחירה חופשית תהליך בחירה תחושה של בחירה תחושה של בחירה חופשית תחושה של הבחירה תחושה של הבחירה החופשית תחושת בחירה תחושת בחירה חופשית תחושת הבחירה תחושת הבחירה החופשית תפישת הבחירה החופשית ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: הרגשה, מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הרגשה, איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לנוער, קואצ'ר, קואצינג מומלץ בנושאי הרגשה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 15:45:19 - wesi1