אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הקורונה באיטליה ✔תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
האם כמות הממליצים או המתלוננים מעידה עליך באמת?

הרבה אנשים מתרשמים מכמות הממליצים שיש לאדם, לעסק או למוצר מסוים. אם יש לאדם מאה ממליצים אותנטיים, זה לכאורה סימן שהוא באמת טוב. מצד שני, אם מאה אנשים מתלוננים עליו, נדמה שהדבר מעיד על בעיה אמיתית. אליעד מסביר מדוע החשיבה הזאת לא תמיד נכונה, ומדוע צריך להתייחס לכמות הממליצים או המתלוננים בזהירות רבה ובאופן יחסי בלבד.

מה הבעיה בהסתמכות על כמות ההמלצות או התלונות?

אליעד נותן דוגמה מובהקת הממחישה מדוע לא כדאי להתרשם באופן אוטומטי מכמות ההמלצות או התלונות. לדוגמה, מותג כמו דאעש נחשב למותג שלילי, אבל בפועל, אפשר למצוא מאות ואלפי אנשים שממליצים עליו וטוענים שדאעש שינה להם את החיים לטובה, הציל אותם ונתן משמעות לחייהם. מצד שני, אפשר למצוא אלפי אנשים שמתלוננים על מותג נחשב כמו מרצדס, ומספרים שהמכונית הייתה מקולקלת כבר מהמפעל, השירות היה גרוע והמוצר מאכזב.

אפילו המותגים הכי טובים ומצליחים בעולם, כאלה שנחשבים לסמל איכות, צוברים עם השנים אלפי ועשרות אלפי תלונות שחוזרות על עצמן, אך זה לא פוגע בדימוי החיובי שלהם באופן ממשי.

דוגמה נוספת: גם היטלר, דמות שנתפסת שלילית מאוד, זכה להערצה אדירה ממיליוני אנשים. האם ההערצה הפכה אותו לאדם טוב? ודאי שלא. לכן המספר עצמו לא אומר כמעט כלום.

איך כמות הלקוחות משפיעה על ההמלצות או התלונות?

אליעד מסביר שככל שתשרת יותר לקוחות, כך גם כמות הממליצים וגם כמות המתלוננים תגדל. לכן חשוב להסתכל על האחוזים ולא על המספרים האבסולוטיים. לדוגמה, אם יש לך אלף תלונות, אבל סיפקת שירות למיליון אנשים, זה פחות מאחוז אחד של תלונות. לעומת זאת, אם יש לך אלף תלונות מתוך אלפיים לקוחות בלבד, זו בעיה חמורה מאוד.

באותו האופן, אם 60% מהלקוחות שלך מרוצים, זה יכול להיות מעולה אם הממוצע בענף הוא רק 30% לקוחות מרוצים. אך אם הממוצע בענף הוא 80%, אז 60% לקוחות מרוצים אצלך זה סימן רע.

האם הסטטיסטיקה של ההמלצות או התלונות תמיד אמינה?

אליעד נותן דוגמה ברורה של "רב מחשף". אם הוא מברך שלוש נשים בכל יום שייכנסו להיריון ושלושתן באמת נכנסות להיריון, אז נראה שיש משמעות לברכה שלו. אבל אם הוא יברך בכל יום 3,000 נשים, סטטיסטית חלק קטן מהן ייכנסו להיריון גם בלי קשר לברכה שלו. במקרה כזה, לא תהיה שום משמעות לברכה. במילים אחרות, ההצלחה של הברכה היא רק אשליה סטטיסטית.

כך קורה גם עם נבואות פיננסיות: אם מישהו יברך אלף אנשים שמשקיעים בבורסה, כמה מהם ירוויחו כסף במקרה, וזה ייראה כאילו הוא ניבא נכון, למרות שזה רק עניין סטטיסטי ואין קשר אמיתי לנבואה או לברכה.

מי הם האנשים שממליצים או מתלוננים עליך?

נקודה חשובה נוספת שאליעד מעלה היא סוג האנשים שממליצים או מתלוננים. אם מי שממליץ עליך הם אנשים שקל לרמות אותם, אנשים שמאמינים באמונות טפלות, אנשים מבולבלים או עם בעיות נפשיות, אז המלצותיהם שוות מעט מאוד. לדוגמה, אם המלצות מגיעות מאנשים כמו "ניצולי האח הגדול" או "ניצולי הישרדות", אנשים שהמיינדסט שלהם מאוד נמוך, ההמלצות האלה לא באמת משקפות איכות.

באותה מידה, אם אנשים שמתלוננים עליך הם ממורמרים, כועסים ומתוסכלים באופן טבעי, אז תלונותיהם פחות משמעותיות. אם האוכלוסייה שמגיעה אליך היא מראש בעייתית, סביר להניח שהרבה מהם יתלוננו בלי קשר לשירות עצמו.

האם יש קשר בין חשיפה לבין כמות המתלוננים והממליצים?

אליעד מסביר שככל שאדם מפורסם יותר, יהיו לו יותר ממליצים ויותר מתלוננים. הוא נותן דוגמה מראשי ממשלות, נשיאים וסלבריטאים, שכולם זוכים מצד אחד להערצה גדולה, ומצד שני להרבה שנאה וביקורת קשה. זה לא אומר דבר על טיבם האמיתי, אלא רק על היקף החשיפה שלהם.

מדוע צריך תמיד להסתכל על היחס ולא על הכמות?

הנקודה המרכזית שאליעד מדגיש היא שהכל תלוי בפרופורציות. כמות הממליצים או המתלוננים לא אומרת דבר ללא הקשר. תמיד יש לבדוק:
  • מה אחוז הממליצים מתוך כלל הלקוחות שלך?
  • מה אחוז התלונות מתוך כלל הלקוחות שלך?
  • מה הממוצע המקובל בענף שלך ביחס למספרים האלה?
  • מי הם האנשים שממליצים או מתלוננים עליך?
רק כאשר בוחנים את כל ההיבטים האלו, אפשר לקבל תמונה מדויקת יותר לגבי המשמעות של ההמלצות או התלונות שמקבלים.

לסיכום, האם המספרים באמת קובעים את האמת?

אליעד מסכם ואומר שגם אם כל העולם ימליץ עליך או כל העולם יתלונן עליך, זה עדיין לא אומר שזה נכון. המספרים לבדם אינם קובעים את האמת. תמיד יש להפעיל חשיבה עצמאית, להסתכל על התמונה הרחבה ולבדוק את הדברים באופן אישי ומעמיק. אל תסמכו על מספרים בלבד, אלא תפעילו את השכל שלכם ותבדקו בעצמכם מה האמת באמת אומרת.
כמות הממליצים והמתלוננים - מה היא אומרת?

שלום חברים, הפעם ננתח נושא מעניין: כמות האנשים שממליצים על מישהו או כמות האנשים שמתלוננים עליו. מה בעצם זה אומר? אם יש לך לקוח אחד שממליץ עליך, או שניים, או אפילו מאה ממליצים, האם זה אומר שאתה באמת טוב יותר? כמובן, אנחנו מדברים על ממליצים אותנטיים - אנשים אמיתיים ולא ביקורות מזויפות.

כמות התלונות - האם היא משקפת מציאות?

ומה לגבי תלונות? אם מתלונן עליך לקוח אחד, שניים או אפילו מאה, מה זה אומר עליך? האם העובדה שאנשים מתלוננים עליך בכמות מסוימת אומרת בהכרח שאתה בעייתי? לדוגמה, יש אדם שעליו מתלוננים מאה אנשים, ויש אדם אחר שעליו ממליצים מאה אנשים - האם המספרים האלה באמת קובעים את ערכו?

כשמספרים מצטברים - האם זה אומר שהאמת ברורה?

לכאורה, אם אדם אחד ממליץ או מתלונן עליך, זה יכול להיות מקרה בודד. אבל אם יש כבר שניים, שלושה, ארבעה, חמישה אנשים שאומרים את אותו הדבר, זה מתחיל להישמע אמין יותר. אם יש הרבה ממליצים או הרבה מתלוננים שאומרים פחות או יותר את אותו הדבר, זה כנראה נכון. אך כאן נכנס טוויסט מעניין - האם זה באמת תמיד נכון?

מותגים אהובים - ועדיין מלאי תלונות

חשבו על מותג שאתם תופסים כטוב או רע. לדוגמה, דאעש - מותג רע, ומרצדס - מותג טוב. אם תעשו חיפוש, תגלו שיש מאות ואלפי אנשים שממליצים על דאעש וטוענים שהוא שינה להם את החיים לטובה. במקביל, תמצאו אלפי תלונות על מרצדס - שהרכב היה מקולקל, שהשירות היה נורא, ועוד. אפילו החברות הטובות בעולם צוברות תלונות רבות, ובכל זאת נחשבות לטובות. מצד שני, יש אנשים שהעריצו את היטלר - אבל זה לא הופך אותו לאדם טוב.

האם סטטיסטיקה באמת משקפת מציאות?

בואו נדבר על נושא ההמלצות מזווית אחרת. אם אתה אדם שעוסק במיסטיקה, נניח רב - מחשף שמברך שלושה אנשים ביום, וברכותיך מתקיימות - האם זה אומר שיש לך כוחות מיוחדים? אם כל יום אתה מברך שלושה אנשים שייכנסו להיריון, ושלושתם אכן נכנסים להיריון, זה נשמע מרשים. אך מה קורה אם אתה מברך 3,000 אנשים ביום, ומתוכם שלושה נכנסים להיריון? הסטטיסטיקה מראה שגם אם לא היית מברך כלל, חלקם היו נכנסים להיריון בכל זאת.

זה נכון גם לגבי כל נבואה או חיזוי. אם אדם יתחיל לברך אלף משקיעים בבורסה ויגיד לכולם שהם ירוויחו, חלקם בוודאי ירוויחו. האם זה אומר שהוא באמת חזה את העתיד? או שמדובר בהסתברות טבעית?

האם כמות הממליצים והתלונות באמת משנה?

כשמדברים על מותגים או אנשי מקצוע, חשוב לבדוק את היחס בין הממליצים למתלוננים ולא רק את הכמות האבסולוטית. אם בעסק שלך 50% מהלקוחות ממליצים עליך, אך בתחום שלך הממוצע הוא 80% לקוחות מרוצים - המצב לא מזהיר. מצד שני, אם 40% מהלקוחות שלך ממליצים, אך בממוצע בענף שלך רק 30% ממליצים - אתה במצב טוב יחסית.

גם במקרה של תלונות, צריך לבדוק את היחס: אם יש לך אלף תלונות, אך העסק שלך שירת מיליון אנשים - זה פחות מאחוז אחד של תלונות, מה שאולי מעיד דווקא על רמת שירות טובה. לעומת זאת, אם יש לך אלף תלונות מתוך 2,000 לקוחות - זה בעייתי.

מי ממליץ ומי מתלונן?

עוד היבט חשוב הוא הפרופיל של האנשים שממליצים או מתלוננים. האם מדובר באנשים בעלי ידע, אינטליגנציה וביקורתיות, או באנשים שמאמינים באמונות טפלות ונוח לרמות אותם? אם מי שממליץ עליך הם בעיקר אנשים שקל להשפיע עליהם, ההמלצה שלהם שווה פחות. אותו הדבר עם תלונות - אם רוב המתלוננים הם אנשים ממורמרים שמתלוננים על כל דבר, זה לא בהכרח מעיד על בעיה אמיתית.

הקשר בין חשיפה לכמות התגובות

עוד נקודה מעניינת: ככל שאדם מפורסם יותר, כך יגדל מספר האנשים שאוהבים אותו, אך גם מספר השונאים והתלונות נגדו. ראשי ממשלות, נשיאים, סלבריטאים - כולם זוכים להערצה עצומה וגם לביקורת קשה. לכן, עצם העובדה שלמישהו יש הרבה ממליצים או הרבה תלונות, לא אומרת בהכרח דבר על טיבו.

מסקנה: הכל עניין של פרופורציות

בסופו של דבר, אל תתלהבו ממישהו שיש לו הרבה ממליצים, ואל תיבהלו ממישהו שיש עליו הרבה תלונות. הכל שאלה של יחסים, הקשר והפרופורציות. מספרים הם דבר מתעתע, וצריך תמיד להפעיל את השכל ולבדוק את התמונה הרחבה.

למידע נוסף, היכנסו לאתר האינטרנט EIP.co.il, שם תוכלו למצוא מאמרים בנושא ביקורות, תלונות, המלצות על אנשי מקצוע, ואיך לנתח חוות דעת בצורה נכונה.
התמודדות עם תלונות, התמודדות עם מתלוננים, התמודדות עם מתלוננות, ניסים של צדיקים, שקר הקורונה באיטליה, שקר סגר הקורונה, נפגעי כתות, תלונות על אליעד כהן, המלצות על אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, תלונות על מפורסמים, ביקורת על מפורסמים, מעריצים של מפורסמים, שונאים של מפורסמים, להיות מפורסם, מעריצים ומתלוננים, כמה תלונות יש עליך? כמה המלצות יש עליך? מעשי ניסים, סיפורי ניסים, שקרים של ניסים, שקרים של שרלטנים, שקרים של גורואים, ברכות של צדיקים, קללות של צדיקים, המון מתלוננים, המון ממליצים, מחלוקת על הצדיק, תגובות שליליות, תגובות חיוביות
קושי להתייחס טיפול בהפרעות נפשיות צדיק לטפל בהפרעת אישיות שונאים של מפורסמים איכות האמיתי תמיד נכון אנשים מפורסמים בורסה המלצות המלצות על המלצות על מישהו המלצות של לקוחות כמה כמה ממליצים עליך כמה מתלוננים עליך כמות ממליצים כמות מתלוננים להתלונן לקוח לקוחות לקוחות לא מרוצים לקוחות ממליצים לקוחות מתלוננים מה אומרת כמות הממליצים מה אומרת כמות המתלוננים מתלוננים עלי מתלוננים עליך רצון תלונה תלונות תלונות והמלצות תלונות על מישהו תלונות של לקוח תלונות של לקוחות
אין דבר העומד בפני רצון! כוח הרצון - מהי מהותו? מתי אין דבר העומד בפני הרצון?
...שמניע את האדם לבחור את כל הבחירות שלו שיוצרות את כל המעשים שלו. גם כדי לעשות צריך כוח רצון. וגם כדי לא לעשות צריך כוח רצון. לרצון יש את הכוח החזק ביותר על האדם. האדם אינו יכול לעשות שום דבר בלי שירצה לעשות זאת. וכן האדם אינו יכול שלא לעשות את מה שבאמת ברצונו לעשות. הדרך היחידה של האדם לא לעשות משהו שהוא רוצה, היא רק על ידי זה שיש לו רצון אחר חזק יותר שיגרום לו לא לעשות את הפעולה. כח הרצון = הכוח שמניע את האדם. הפתגם אומר: אין דבר העומד בפני הרצון...
נקמה / סליחה - ממה נובע רצון לנקמה? איך לסלוח למי שפגע בך ולוותר על הנקמה?
...על ידי אהבה עצמית. הרצון לנקמה נובע אך ורק מחוסר אהבה עצמית של האדם לעצמו. כאשר האדם אוהב את עצמו באמת, הוא אוהב גם את כולם באותה המידה כמו שהוא אוהב את עצמו. הסבר: מדוע בעצם האדם רוצה לנקום? תשובה: בגלל שהאגו של האדם נפגע. האירוע פגע באגו של האדם ולכן האדם רוצה לנקום. פגיעה באגו = האירוע גרם לאדם פחות לאהוב את המציאות. האדם נוקם רק בגלל שכבודו נפגע. כבודו נפגע = לא אוהב את עצמו מספיק ובאמת. מי שאוהב את עצמו באמת, לא ניתן לפגוע בכבודו. לאהוב את עצמך...
קונפליקטים פנימיים - כיצד להימנע מקונפליקט פנימי בין הרצונות שלך?
...של המציאות. הן של עצמו והן שסביבו. חוסר היכולת להחליט יכול להיות הן בגלל שהאדם לא יודע מה הוא באמת רוצה. או בגלל שהאדם לא יודע מהי המהות האמיתית של המציאות שמולו, ולכן הוא אינו יודע האם היא מתאימה לו. בכל מקרה, כאשר האדם מתחבר לרצון הפנימי שלו, על ידי זה הקונפליקטים בין הרצונות השונים נעלמים, ועל ידי זה קל לקבל החלטות והאדם חי בתחושה של שלמות עצמית ואהבה עצמית מלאה. ברמה המעשית: נסה להבין את השורש של המעשים שלך, נסה להבין את השורש של הרצונות שלך...
רצון / כוח הרצון / אין דבר העומד בפני הרצון - האם אתה מספיק רוצה? מהו רצון מספיק?
...מספיק, אינו מאפשר שיהיה לאדם כמה דברים שחשובים לו. רצון חזק = כאשר שום דבר אינו חשוב לאדם מלבד ה X. רצון חזק = כאשר כל כוח הרצון כולו נעול אך ורק על דבר אחד בלבד. אם האדם נתקל בקושי, עליו לחזק את הרצון של עצמו. ככל שהקושי גדול יותר, כך צריך רצון חזק יותר. כאשר הקושי הוא אין סופי, צריך מולו רצון אין סופי. רצון אין סופי = כל הרצון כולו נעול על דבר אחד ויחיד. האדם אינו רוצה שום דבר אחר כולל שום דבר אחר מלבד הרצון הספציפי. כאשר יש לאדם רצון חזק בחוזק...
צריך או רוצה? האם האדם צריך או רוצה? האם אתה פועל מתוך רצון או צורך?
...צריך לעשות את מה שהוא עושה, או רק רוצה לעשות את מה שהוא עושה. על האדם לשים לב למחשבות שרצות לו בראש עם המילים צריך רוצה. על האדם לשאול את עצמו, האם אני באמת צריך את זה? אם כן מדוע אני צריך את זה? האם אני רוצה את זה? מדוע אני רוצה את זה? האם אני באמת צריך את זה? על האדם לנסות להבין האם הוא היה צריך את מה שהוא בחר, או שמא הוא רצה את מה שהוא בחר. על האדם לשאול את עצמו, מתי אני צריך ומתי אני רוצה? כאשר האדם מתבונן בנושא הנל של צריך או רוצה, על ידי זה...
רצונות - כיצד נוצרים רצונות? מה יוצר תחושת טוב?
...יותר ברצונות החיצוניים שלו, כך הוא מגדיל את כמות הרע שיש לו בחיים. הרצון החיצוני ביותר, הוא הרצון שמניע את הפעולה הסופית והספציפית. ככל שהרצון חיצוני יותר, כך קיימות יותר אלטרנטיבות שהמציאות תתנגש עם הרצון. רצון שונה מ: מציאות = רע. רצון = מציאות = טוב. ככל שהאדם מעמיק ומזדהה עם הרצון הפנימי שלו, דהיינו, שהאדם זוכר תמיד לקשר את הרצון הסופי והאחרון שלו לרצון הפנימי והראשון שלו, כך חייו טובים יותר. ככל שהרצון פנימי יותר, כך קיימות יותר אפשרויות של...
רצון לרצות / כוח הרצון - מהו רצון לרצות? איך להשתמש בכוח הרצון בצורה נכונה?
...היה רוצה לרצות אותו. מצב כזה נוצר משום שיש אצל האדם קונפליקטים שונים בין הרצונות השונים שלו. הוא גם רוצה וגם לא רוצה בו זמנית. או יותר נכון יהיה לו, הוא לא ממש יודע מה הוא באמת רוצה. הדרך הטובה ביותר לצאת ממצב כזה, היא על ידי חקר פנימי של הרצונות. הדבר הטוב ביותר הוא, שהאדם ישב עם עצמו ויחס את הסיבה שבגללה הוא רוצה את רצונותיו. קח רצון כלשהו, ונסה להבין מהי הסיבה שבגללה הרצון הזה קיים. איזה רצון פנימי יותר יוצר את הרצון הזה, מהי הסיבה הפנימית של...
סליחה / לדון לכף זכות - איך לסלוח וללמד זכות? איך להתגבר על רצון לנקמה?
...עצמית, כעס עצמי וכולי, במקום כל אלו להרגיש אהבה עצמית וקבלה עצמית = לאהוב את עצמך = לסלוח לעצמך. לסלוח לסביבתך = על מה שפגעו בך. במקום רגשות כעס, שנאה, נקמה, מחלוקת, מריבה וכולי, במקום כל אלו להרגיש אהבה אמיתית גם כלפי זה שפגע בך. לאהוב את כולם בלי תלות במעשיהם. גם אם מעשיהם היו נגדך. לסלוח למציאות = על הדברים שנגד רצונך. במקום כעס, תסכול, עצבים, עצבות וכולי, במקום כל אלו להרגיש תחושה של אהבה וקבלה של המציאות כפי שהיא ללא שום שינוי. להרגיש תחושה...
שלמות שאין שלמות אחריה - איך להגיע לשלמות? מה בדיוק לרצות כדי להגיע לשלמות?
...סוף רצון = כל הרצון כולו של האדם ממוקד אך ורק בלהגיע לשלמות המוחלטת. המחשבה של האדם מסוגלת להכיל רק דברים שיש להם סוף. המציאות היא אין סופית. כדי שהמציאות האין סופית תתאחד עם השכל של האדם, לשם כך האדם צריך רצון אין סופי. כאשר יש לאדם רצון אין סופי להבין את המהות המאחדת של המציאות, על ידי זה האין סוף של המציאות נכנס לתוך המחשבה הסופית של האדם (באמצעות כוח הדמיון רגש). כדי להיות מסוגל להבין את המציאות בשלמות, צריך רצון אין סופי. רצון אין סופי = שהאדם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: הקורונה באיטליה, האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הקורונה באיטליה, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזיה, מנטורינג, אימון אישי להרזיה בנושאי הקורונה באיטליה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 16:03:59 - wesi1