אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הנחה ✔לצאת מכל השאלות, חיפוש עצמי, מודעות עצמית, הנחות היסוד של המוח, הבסיס של התודעה, מה הכי בטוח? אין שום שאלה, אין הבדל בין יש לאין - פרומו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לצאת מכל השאלות, חיפוש עצמי, מודעות עצמית, הנחות היסוד של המוח, הבסיס של התודעה, מה הכי בטוח? אין שום שאלה, אין הבדל בין יש לאין
איך אפשר לצאת מכל השאלות?

אליעד כהן מציג תהליך שבו האדם יכול להשתחרר לחלוטין מכל השאלות שמטרידות אותו, באמצעות בדיקה פנימית של הנחות היסוד הבסיסיות ביותר של השאלות שלו. האדם נמצא כל הזמן בלולאה אינסופית של שאלות וספקות, כמו שאלות על מטרת הקיום, סיבת הבריאה, או למה בכלל העולם קיים. אליעד מסביר שהשאלות הללו נובעות מהנחות יסוד שהאדם מקבל כמובן מאליו, ושהדרך להשתחרר מהן היא לבדוק לעומק את אותן הנחות יסוד ולברר האם הן אכן נכונות או שאולי הן שגויות לגמרי.

למה לא לסמוך על דברי אחרים כמו רבי נחמן?

בהרצאה, עלתה דוגמה של אדם שקרא דברים שרבי נחמן אמר לגבי סיבת בריאת העולם, כגון שהעולם נברא מחמת רחמנותו של הבורא, או כדי להוציא לאור שלמות פעולותיו, או לענות לנבראיו. אליעד שואל את האדם למה הוא בכלל מתעניין במה שאמר רבי נחמן או כל אחד אחר, במקום לבדוק בעצמו מה האמת. הוא מציין שהדרך היחידה לצאת מהבלבול, מהשאלות, ומהספקות היא לא להסתמך על דעות של אחרים אלא לבדוק באופן אישי את הנחות היסוד של השאלות עצמן, בלי להניח שהן נכונות מראש.

האם אפשר להגיע למצב שאין שאלות בכלל?

אליעד מדגיש שקיימות שתי אפשרויות עיקריות: אפשרות אחת היא להודות בכך שאין תשובות לשאלות, ולהגיע למצב של קבלה והשלמה עם כך, מתוך הבנה ש"נסתרות דרכי האל" ולעולם לא נוכל לדעת. אפשרות שנייה, היא למצוא תשובה חד משמעית וודאית לשאלות האלה. עם זאת, הוא מציג גם אפשרות שלישית שהיא המצב הגבוה ביותר - מצב שבו השאלה בכלל לא קיימת. במצב כזה, האדם אפילו לא מבין את מהות השאלה עצמה, כי כל הבדל וכל ספק נעלם.

מהו הבסיס של כל שאלות האדם?

אליעד מבהיר שכל השאלות נובעות מהבדלים שהאדם עושה בין מצבים שונים, כמו בין "יש" לבין "אין". הוא משתמש בדוגמה בסיסית ואומר שהאדם חושב תמיד שיש הבדל בין "יש" ל"אין". למשל, אם האדם חושב שיש לו משהו, אז הוא יכול לשאול שאלות על אותו משהו. אבל אם אדם לא עושה שום הבדל בין "יש" ל"אין", אין אפשרות לשאול שאלות כלל, כי השאלה עצמה נובעת מתוך ההנחה שיש הבדל כלשהו.

לדוגמה, אליעד נותן דימוי של רובוט שמזינים לו פקודה "אין כלום", או "יש משהו", ומסביר שכל ההבדל בתפיסה של האדם מתחיל בהנחה הכי בסיסית - שקיים הבדל בין יש לאין. הוא מסביר שהנחת יסוד זו נמצאת בבסיס התודעה האנושית, וכי אם הנחת היסוד הזו תקרוס, כל מערכת החשיבה האנושית תקרוס איתה ברגע אחד.

האם האדם יכול להיות בטוח במשהו במאה אחוז?

אליעד שואל את השומע מה הדבר שהוא הכי בטוח בו. הוא מציע לבדוק בצורה יסודית כל אמונה, כל תחושה וכל מחשבה כדי לראות אם אפשר להיות בטוח במשהו במאה אחוז. כשהשומע אמר שהוא בטוח שיש משהו, אליעד שואל כיצד הוא בטוח בזה, ומה יקרה אם יטילו ספק מוחלט בעצם הקיום של ההבדל בין יש לאין. האדם יגיע למצב שבו הוא לא יודע כלום בוודאות מוחלטת, אפילו לא בוודאות לגבי עצם היכולת...
איך להגיע לוודאות מוחלטת ספק אין הבדל בין חוסר וודאות וודאות חוסר ודאות בלבול טרדות אמת אין הבדל בין יש לאין המוח אין הבדל אין הבדל בין אין הבדל בין יש לאין אין ויש אין יש אין מיש אין שום שאלה האין והיש הבדל הבדל בין יש לאין הבדלה הבדלים הבסיס הבסיס של התודעה היש והאין המוח הנחה הנחות הנחות היסוד הנחות היסוד של המוח הנחות יסוד הנחת יסוד התודעה חיפוש חיפוש עצמי יש אין יש ואין יש מאין יש מיש להבדיל לצאת לצאת מכל השאלות לשאול לשאול שאלות מה הכי בטוח מודעות מודעות עצמי מודעות עצמית מוח שאלה שאלות תודעה
הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח?
הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה , הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח? והפעם נדבר על נושא של לקוח שמבקש הנחה. ונסביר למה לקוח מבקש הנחה? ולמה לפעמים הלקוח לא רוצה שתתן לו הנחה? ולמה לפעמים אם תיתן ללקוח הנחה, הוא לא יקנה ממך? ואיך לתת הנחה ללקוח, אם החלטת לתת לו הנחה? ואיך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? ומה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? ואיך לתת ללקוח הנחה ולהגדיל מכירות? ועוד. וניתן עוד נקודת מבט לגבי איך לתת הנחה ללקוח, דהיינו, איך להציג ללקוח את ההנחה שאתה נותן לו. ויש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, אבל הפעם ניתן את נקודת המבט הבאה והיא, שכאשר לקוח מבקש ממך הנחה, אז במידה ואתה רוצה לתת לו את ההנחה, אז עליך לגרום ללקוח להבין שיש סיבה כלשהי שעומדת מאחורי זה שאתה נותן לו את ה
הנחה ללקוח, למה הנחה ללקוח עושה ללקוח גם רע? למה הנחה עושה רע ללקוח? למה רע ללקוח לקבל הנחה? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות? מה רע בלתת הנחה ללקוח? איזה נזק יש בלתת הנחה ללקוח? איך לקוח מתייחס להנחה? איך לקוח מפרש הנחה? האם לקוח רוצה הנחה? למה לקוח רוצה הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? נתינת הנחה ללקוח, למה לקוח רוצה לא לקבל הנחה? למה הלקוח מרגיש רע לקבל הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג הנחה ללקוח? מתי לא לתת הנחה ללקוח? למה גרוע לתת הנחה ללקוח?
הנחה ללקוח, למה הנחה ללקוח עושה ללקוח גם רע? למה הנחה עושה רע ללקוח? למה רע ללקוח לקבל הנחה? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות? מה רע בלתת הנחה ללקוח? איזה נזק יש בלתת הנחה ללקוח? איך לקוח מתייחס להנחה? איך לקוח מפרש הנחה? האם לקוח רוצה הנחה? למה לקוח רוצה הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? נתינת הנחה ללקוח, למה לקוח רוצה לא לקבל הנחה? למה הלקוח מרגיש רע לקבל הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג הנחה ללקוח? מתי לא לתת הנחה ללקוח? למה גרוע לתת הנחה ללקוח? וכאן אתן עוד נקודת מבט, לגבי למה לתת הנחה ללקוח, עשוי לגרום ללקוח לרצות לא לרכוש ממך. ולמה לתת הנחה ללקוח, יכול לעשות ללקוח רע מעצם זה שאתה נותן לו הנחה ועוד. חבר או איש מכירות אז ברמת ... יש בזה כל מיני היבטים, אבל יש עוד היבט והוא, שאם אתה נותן ללקוח הנחה אחרי משא ומתן, דהיינו, אם אתה אומר מראש ללקוח מחיר מסוים ורק אחרי משא ומתן אתה נותן ללקוח הנחה, הרי שאתה גורם ללקוח להתייחס אליך ... מנסה לקחת לו כמה שפחות וכנראה שמראש היית אומר לו את המחיר אחרי הנחה. ולא היית מנהל איתו משא ומתן ורק אחר כך נותן לו הנחה. במילים אחרות, ככל שמתנהל משא ומתן יותר קשה ורק אחריו הלקוח מקבל הנחה, ככה הלקוח מרגיש יותר שאתה לא חבר ... הכסף שלו. אולי המחיר לא הכי טוב שיש באותו עניין בדיוק, אם אתה נותן הנחה ללקוח, אתה גורם ללקוח להטיל ספק ... שלך. וזה גורם ללקוח להרגיש רע, בגלל שהוא חושב שהוא אולי יכול לקבל הנחה עוד יותר גדולה. ואסביר שוב, אם אתה נותן הנחה ללקוח, זה בעצם אומר ללקוח, שהמחיר ...
הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה?
הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? והפעם נדבר לגבי עניין של נתינת הנחה ללקוח. ונסביר, שכאשר לקוח מבקש שניתן לו הנחה, יש כאן כמה נושאים שצריך להתבונן בהם וכמה שאלות שצריכים לשאול את עצמנו: 1 - האם לתת הנחה ללקוח? 2 - כמה הנחה לתת ללקוח? 3 - איך לתת את ההנחה ללקוח? דהיינו, השאלה הראשונה היא, כאשר לקוח מבקש הנחה, האם באמת אני רוצה לתת לו הנחה? האם כדאי לתת לו הנחה? מה השיקולים שאני צריך לקחת בחשבון כאשר לקוח מבקש הנחה, כדי לדעת האם בכלל לתת לו הנחה? כי האם לתת או לא לתת ללקוח הנחה כלשהי, זאת שאלה בפני עצמה. לדוגמה: איך ההנחה תשפיע על הרווחיות של העסק? איך לתת הנחה ללקוח הזה, ישפיע על עסקאות אחרות עם לקוחות אחרים? כמה אני צריך את הכסף? איך ההנחה הזאת תשפיע על התזרים העסקי שלי? מה האלטרנטיבות שיש לי? והאם באמת אני חייב לתת לו ...
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים למה לא לקנות בהנחה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מסביר מדוע לא תמיד כדאי לבקש הנחה, להוריד מחירים, או לרכוש מוצרים בהנחות. הוא מציין את המורכבות שבבקשת הנחה ואת ההשלכות האפשריות שיכולות להיגרם כתוצאה מבקשה כזו, הן עבור הלקוח והן עבור המוכר. אליעד מציין כי הנחה היא למעשה בקשה לשלם פחות על מוצר או שירות, דבר שגורם לכך שללקוח יהיה יותר טוב (הוא ... במוכר שמרוויח פחות. מה זה הנחה ולמה מבקשים אותה? ההנחה היא בקשה למוצר או שירות במחיר נמוך יותר, בדרך כלל מתוך מטרה של הלקוח להוציא פחות ... ולכן יעדיף לא להעניק הנחות. זה יוצר נקודת חיכוך בין הרצון של הלקוח להרוויח על חשבון המוכר, לבין הרצון של המוכר ... על חשבון הלקוח. איך הנחה יכולה לפגוע בלקוח? 1. הנחה עשויה לגרום למוכר להרגיש מנוצל: בקשת הנחה עשויה להתפרש אצל המוכר כצעד של ניצול, מה שיכול לגרום לו להרגיש שהוא מפסיד על חשבון ... המוכר יכול להעניק הנחה, אך הדבר עלול להשפיע על איכות המוצר או השירות. לדוגמה, אם המוכר מרגיש שהלקוח מנסה ... מוצר פחות איכותי. 3. הנחה עלולה להוביל להוצאות גבוהות יותר בטווח הארוך: לפעמים הנחה עשויה להוביל לכך שהלקוח ישלם יותר בהמשך. לדוגמה, אם עורך דין מסכים לתת הנחה, הוא עשוי להאריך את התהליך המשפטי ולהעלות את כמות הדיונים בבית המשפט, מה שיגרום ... יותר בסופו של דבר. 4. הנחה גבוהה מדי עשויה להעיד על בעיה כלכלית של המוכר: אם המוכר נותן הנחה משמעותית, ייתכן שיש לו בעיות כלכליות והוא זקוק לכסף מיידי, דבר שמצביע על כך שהעסק ... לאחר מכירה: אם הלקוח מקבל הנחה משמעותית, ייתכן שהמוכר יפצה על כך בקיצוץ בהוצאות על שירות או אחריות, דבר שעלול ... לאחר מכירה. איך לבקש הנחה בצורה חכמה? אם הלקוח בוחר לבקש הנחה, חשוב לעשות זאת בצורה נכונה ומכבדת: 1. להיות מנומס ולא להתנהג כאילו המוכר חייב לו ... המוצר או השירות. 3. לבקש הנחה בנימוס, מבלי להפעיל לחץ מיותר. מתי כדאי לבקש הנחה? 1. כאשר מדובר במוצר שבו המחיר לא משפיע על השירות: לדוגמה, אם מדובר במוצר פיזי שאין ...
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור מתי וכיצד נכון לתת הנחה ללקוח במשא ומתן? כאשר מנהלים משא ומתן עסקי, לעיתים קרובות עולה נושא ההנחה. אליעד כהן מסביר בהרחבה את הדרך הנכונה והמדויקת לתת הנחות ללקוחות, ומדגיש שזהו תהליך מורכב שמחייב מיומנות ומחשבה. הנחה היא לא רק הורדה פשוטה במחיר - יש מאחוריה משמעות עמוקה שמשפיעה ישירות על סיכויי סגירת העסקה, על אמון הלקוח ועל המשך הקשר העסקי. מדוע חשוב לדעת כיצד לתת הנחה ללקוח? אליעד מדגיש שלא מספיק רק לדעת אם לתת הנחה או כמה לתת, אלא קריטי במיוחד לדעת כיצד להעניק את ההנחה. כאשר נותנים הנחה ללקוח, רוצים קודם כל שהלקוח יסגור את העסקה, שיהיה מרוצה, וירגיש שהוא מקבל עסקה טובה ומשתלמת. אך נתינה לא נכונה של הנחה עלולה ליצור אצל הלקוח דווקא תחושות שליליות, חשדות, ופגיעה באמון. אילו בעיות עלולות להיגרם מנתינת הנחה לא נכונה? אם לקוח מקבל הנחה מבלי להבין מדוע קיבל אותה, הוא עלול לחשוב מחשבות שליליות, לדוגמה: האם המחיר המקורי היה מוגזם ומנופח בכוונה? האם מנסים להטעות אותי? אולי יכולתי להשיג הנחה גדולה עוד יותר? האם המחיר הנוכחי הוא הוגן או עדיין גבוה מדי? מחשבות אלו פוגעות באמון, ועלולות לגרום ללקוח לא לסגור את העסקה, או לסגור אותה פעם אחת בלבד בלי לחזור שוב. כיצד לנמק ללקוח את סיבת ההנחה? כדי למנוע חשדנות אצל הלקוח, ההנחה חייבת להיות מנומקת היטב. למשל, ניתן להסביר כך: אתה מקבל הנחה כי אנחנו כרגע במבצע מיוחד לחגים. ההנחה היא בזכות הכמות הגדולה שאתה רוכש. מדובר בהנחה זמנית, רק עד סוף השבוע. אני נותן לך הנחה מכיוון שאתה משלם מראש במזומן. אתה לקוח ותיק ואנחנו מעריכים אותך. הסבר מנומק יוצר תחושה טובה ומחזק את הביטחון אצל הלקוח, שהוא אכן קיבל הטבה אמיתית והמחיר המקורי היה הוגן והגיוני. מה הבעיה במתן הנחה גדולה מדי? חשוב שההנחה תיראה הגיונית ביחס לשוק שבו העסק פועל. לדוגמה, אם מקובל להרוויח 5% בתחום מסוים ואתה מעניק
איך לקבל הנחה? איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לשכנע מישהו לתת לך הנחה, איך לגרום למישהו לרצות לתת לך הנחה? שיטות לשכנע מוכר לתת לך הנחה, טריקים לקבל הנחות, איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להוריד מוכר במחיר? איך להתמודד עם מוכר שלא מוכן לתת הנחה? איך ללמוד איך לקבל הנחה? איך לשתול מחשבה למוכר? רכישה כמותית, הנחה כמותית, שיטות לקבל הנחה מספקים, ניהול רכש, מנהל רכש, איך לקבל את המחיר הכי טוב? איך לקנות בזול?
... לקבל הנחה? איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לשכנע מישהו לתת לך הנחה, איך לגרום למישהו לרצות לתת לך הנחה? שיטות לשכנע מוכר לתת לך הנחה , טריקים לקבל הנחות, איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להוריד מוכר במחיר? איך להתמודד עם מוכר שלא מוכן לתת הנחה? איך ללמוד איך לקבל הנחה? איך לשתול מחשבה למוכר? רכישה כמותית, הנחה כמותית, שיטות לקבל הנחה מספקים, ניהול רכש, מנהל רכש, איך לקבל את המחיר הכי טוב? איך לקנות בזול? והפעם אסביר איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? ואיך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה גם בלי שתבקש? ועוד. אז יש בזה כל מיני היבטים, אבל אתן עוד נקודת מבט, והיא שמי שרוצה ... מומחה בלגרום למוכר לתת לו הנחה לפעמים גם בלי שהוא מבקש, לשם כך עליו ללמוד כמה דברים מרכזיים. 1 - צריך ללמוד, איך ... טוב לדעת לגרום למוכר לתת לו הנחה. 2 - כדאי גם ללמוד לעומק את כל העניין של הלוגיקה של לתת הנחה ללקוחות. מה השיקולים שיש למוכר, האם לתת הנחה וכמה הנחה לתת ומתי לתת את ההנחה ללקוח ועוד. ככל שמבינים יותר טוב את השיקולים של המוכר, לגבי האם כמה למה ואיך לתת הנחה, ככה יש יותר סיכוי שתגרום למוכר לתת לך הנחה. 3 -כדאי גם ללמוד לעומק את כל הנושא של טיפול בהתנגדויות מכירה + טיפול בהתנגדויות של ... שהוא לא יוכל להתחמק מלתת לך הנחה ולמכור לך את המוצר שירות במחיר יותר זול. כמו כן ברמת העיקרון צריכים להבין, שמי שרוצה לקבל הנחה, צריך לעזור למוכר לתת לו הנחה. דהיינו, שיש המון סיבות למה לא לתת הנחה ללקוח. כאשר אחת הסיבות המרכזיות היא המחשבה של המוכר, שאם הוא ייתן לך הנחה, אז הוא יצטרך להתחיל לתת הנחה לכל הלקוחות, דהיינו, להוריד את המחיר באופן קבוע. ולכן בעצם צריכים לעזור למוכר לענות ... על ההתנגדות של המוכר לתת לך הנחה. דהיינו, שלמוכר יש התנגדות פנימית לתת לך הנחה, לדוגמה בגלל שזה עשוי להיות הורדת מחיר לעוד לקוחות. אז לדוגמה כאן צריכים לעזור למוכר להיות מוכן לתת לך הנחה. ואיך לדוגמה אפשרי לעשות את זה? אז לצורך העניין אתן דוגמה: אחד השיקולים של תמחור ...
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר
... הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר איך ניתן להרוויח ממתן הנחה? כיצד ניתן להרוויח יותר במתן הנחה ללקוח? האם מתן הנחה תמיד מצמצם את הרווח? לעיתים, ניהול נכון של הנחה יכול להוביל להגדלת הרווח הכולל, ולא להפסד. ישנם דרכים לשפר את תנאי העסקה במקביל להורדת המחיר, ולנצל את ההנחה כדי למקסם את הרווח. במהלך ניהול משא ומתן, ישנם מצבים שבהם הלקוח דורש הנחה או כאשר ידוע מראש שיהיה צורך להוריד את המחיר. הנחה לא תמיד חייבת להיתפס כוויתור, ניתן להפוך אותה לכלי לשיפור העסקה ולהרוויח יותר תוך כדי נתינתה. למשל, במקום לתת הנחה ישירות, ניתן להוסיף תנאים אשר יועילו גם למוכר. איך למקסם את ההנחה ולמנוע הפסדים? הדרך למקסם את ההנחה היא קודם כל, לבקש תמורה בתמורה להנחה. במקום להוריד את המחיר באופן חד - צדדי, ניתן לשפר את תנאי העסקה על ידי בקשה לשיפור בתנאי תשלום. לדוגמה, במקום שהלקוח ישלם בשוטף + 30, אפשר ... את הסיכון הכלכלי. שיטה נוספת היא להגדיל את היקף העסקה. ניתן להציע הנחה בתנאי שהלקוח יסכים להגדיל את כמות ההזמנה או להזמין שירותים נוספים. כך הרווח ליחידה יירד, אך הרווח הכולל יעלה. כלומר, אמנם המחיר יורד, אך ... נוספות הופכות את העסקה למשתלמת יותר בסך הכל. כיצד נכון להציג את ההנחה ללקוח? כיצד להציג הנחה כך שהלקוח לא יחשוב רק על ההורדה במחיר? הדרך בה מציגים את ההנחה היא חשובה מאוד. על המוכר להדגיש את הערך שהלקוח מקבל במחיר המקורי, ולהבהיר שההנחה מוצעת בתמורה לתנאים שיביאו יתרון למוכר. זה יוצר תחושת שיתוף פעולה ואיזון בין הוויתור מצד המוכר לבין מה שהוא מקבל בתמורה. כך תיווצר תחושה של רווח לשני הצדדים. איך להשתמש בהנחה ככלי למינוף העסקה? הנחה יכולה להפוך מכלי חד - צדדי לכלי שמועיל לשני הצדדים, אם משתמשים בה נכון. לדוגמה, ניתן להבהיר ללקוח שבזכות ההנחה הוא יקבל מוצר משלים במחיר נמוך יותר, שירות נוסף חינם או מהירות אספקה משופרת. בדרך זו, הנחה יכולה להוביל לעסקה רחבה ומשתלמת יותר, ולמנוע את התחושה שהיא ניתנה ללא תמורה. כיצד להתכונן מראש למתן הנחה? כאשר יודעים מראש שבסופו של דבר תתבקש
הנחה ללקוחות / הדרכת מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח, כמה כסף לבקש מלקוח? מחיר שוק של מוצר
הנחה ללקוחות הדרכת מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר ... אישית ללקוח, כמה כסף לבקש מלקוח? מחיר שוק של מוצר וכאן אתן עוד נקודת מבט שצריכים לקחת בחשבון כאשר לקוח מבקש לקבל הנחה. וצריכים להבין למה בעצם הלקוח מבקש לקבל הנחה. כאשר האפשרות הפשוטה היא, שהלקוח רוצה לקבל הנחה כי אם הלקוח יקבל הנחה זה יעשה ללקוח יותר טוב. וזה יכול להיות ממגוון רחב של סיבות. בפשוטם של דברים, אולי ללקוח באמת אין מספיק כסף והוא חייב לקבל הנחה על המחיר של המוצר כדי שהוא יוכל להרשות לעצמו ... רוצה לשלם פחות כסף? כדי שיישאר לו עוד כסף לדברים אחרים. או שהלקוח חושב שהמוצר לא שווה את המחיר שלו ולכן הוא רוצה לקבל הנחה וכיוב. כל הסיבות שלעיל, מובילות אותנו להבנה, שאם אנחנו רוצים לעשות ללקוח טוב ולסגור עם הלקוח את העסקה, עלינו לתת ללקוח הנחה . איזו הנחה? כמה הנחה? זאת שאלה אחרת, אבל כל הנל מוביל אותנו למסקנה, שהלקוח רוצה לקבל הנחה, כי ההנחה תעשה לו ללקוח יותר טוב. האם כדאי לתת ללקוח הנחה? איך ההנחה שניתן לו תשפיע על לקוחות אחרים? האם ואולי אם ניתן הנחה נפסיד כסף? האם אנחנו בכלל יכולים לתת הנחה? אולי כדאי למכור ללקוח אחר במחיר גבוה יותר? איך כדאי לתמחר את המוצר כדי שגם אחרי הנחה נרוויח יותר כסף? כל אלו שאלות חשובות, שנתתי עליהן תשובות במקומות אחרים. אבל כאן אני רוצה להוסיף את נקודת המבט הבאה והיא, שלפעמים הלקוח מבקש לקבל הנחה, לא בגלל שהוא רוצה הנחה, אלא בגלל שהוא רוצה להיות בטוח שאין הנחה והוא רוצה להיות בטוח שהוא עושה את העסקה במחיר הטוב ביותר שהוא יכול לקבל. כי לפעמים ללקוח לא חסר כסף ולפעמים הלקוח לא צריך את ההנחה בשביל ללטף לו את האגו, אבל הלקוח כן רוצה להיות בטוח, שהוא עושה עסקה טובה ושלא דופקים אותו במחיר, ביחס ללקוחות אחרים וכיוב. והלקוח יכול לבקש הנחה, דווקא כי הוא רוצה לקבל סירוב חד משמעי לעניין של ההנחה. כדי להבין שהמחיר שהוא משלם, הוא אכן מחיר השוק ...
איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה
איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה
... לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה איך לבקש הנחה בצורה נכונה? כאשר אדם מעוניין לרכוש מוצר או שירות, פעמים רבות עולה הצורך לבקש הנחה על המחיר. השאלה היא, איך נכון לבקש הנחה כך שמסבכים את הסיכוי להשיג אותה, מבלי לפגוע במערכת היחסים עם המוכר? ישנן שתי דרכים עיקריות לבקש הנחה, כאשר אחת עשויה להוביל לתוצאה הרצויה ואילו השנייה עשויה להחמיר את המצב ולהפחית את הסיכוי לקבל את ההנחה. מהי הנחה ומדוע מוכר עשוי להעניק אותה? הנחה היא למעשה ויתור על חלק מהמחיר המבוקש על המוצר או השירות, כלומר, המוכר מסכים למכור את המוצר במחיר נמוך יותר ממה שהוא הציע בהתחלה. ברגע שאתה מבקש הנחה, אתה בעצם מבקש מהמוכר להרוויח פחות על העסקה. לכן, חשוב להבין איך לגרום למוכר להיות מוכן להעניק הנחה. הדרך השגויה לבקש הנחה: תקיפת המוכר והוזלת ערך המוצר דרך אחת לבקש הנחה היא על ידי תקיפת המוכר או המוצר. כלומר, אם הלקוח פונה למוכר עם אמירות כמו: - ... תיווצר ביניכם תחושת חוסר כבוד, והמוכר ירגיש שאין סיבה להוזיל את המחיר אם הלקוח לא מעריך את המוצר או את העבודה שהושקעה בו. הדרך הנכונה לבקש הנחה: הערכה למוצר ולהביע קושי כלכלי אישי בניגוד לתקיפה, הדרך הנכונה לבקש הנחה היא על ידי הערכת המוצר והבעת קושי אישי כלכלי. במקום לזלזל במוצר או במוכר, כדאי ... כמו: - המוצר הזה שווה כל שקל, פשוט כרגע אין לי אפשרות לשלם את מלוא הסכום. - אני מאוד רוצה לרכוש את זה, אבל התקציב שלי כרגע מוגבל. אפשר לקבל הנחה קטנה? - אין ספק שהמחיר הוגן, פשוט כרגע זה קצת מעבר ליכולת שלי. יש אפשרות להנחה כלשהי? גישה זו מראה למוכר שלא מדובר בתקיפה של המוצר או של המחיר, אלא בצורך אישי ... את המוצר אך מתקשה כלכלית לשלם את המחיר המלא, יש סיכוי גבוה יותר שהוא יסכים להוריד את המחיר ויבוא לקראתך. סיכום: איך להגדיל את הסיכוי לקבל הנחה? במקום לתקוף את המוכר או את המוצר, כדאי להציג את המוצר כטוב וראוי למחירו, אך להבהיר שאתה נתקל בקושי כלכלי שמקשה עליך לשלם את המחיר המלא. כך אתה מציב את עצמך כקונה מכבד ואמיתי, דבר שיגדיל את הסיכוי שלך לקבל את ההנחה המבוקשת. איך לשפר כישורי משא ומתן? מהן הדרכים להשיג מחירים טובים יותר? איך לפתח ביטחון עצמי בבקשת הנחות? כיצד לזהות עסקאות משתלמות? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? כאשר אדם רוצה לרכוש מוצר או שירות, פעמים רבות הוא מעוניין לקבל הנחה על המחיר המבוקש. השאלה היא, איך נכון לבקש הנחה? ישנן שתי דרכים עיקריות לעשות זאת - אחת שמגבירה את הסיכוי לקבל הנחה, והשנייה שפועלת לרעת המבקש. הבנה של שתי הגישות הללו תאפשר לכם לבחור בדרך שתעזור לכם להשיג את התוצאה הרצויה. מהי הנחה ולמה מוכר עשוי להעניק אותה?
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
... לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה? האם תמיד כדאי לתת הנחה על רכישה כמותית? אחת השאלות העסקיות הנפוצות ביותר היא האם כדאי להעניק הנחה ללקוח שרוכש מוצרים או שירותים בכמות גדולה. קיימת נטייה לחשוב שמתן הנחה כמותית תמיד משתלם לעסק, אך המציאות מורכבת יותר ודורשת ניתוח כלכלי מדויק של כל מקרה לגופו. ההיגיון מאחורי מתן הנחות כמותיות - מדוע רבים מאמינים שזה משתלם? הרבה בעלי עסקים מניחים שאם לקוח קונה כמות גדולה במיוחד, אז משתלם להציע לו מחיר מוזל יותר. ההיגיון כאן פשוט ... תהיה עצומה. כך, אפילו אם תיתן לו הנחה משמעותית, אתה עדיין תגדיל את ההכנסה והרווח הכולל של העסק. הנחה כמותית נתפסת כמהלך שעשוי לעודד לקוחות לקנות יותר, ובכך להגדיל את מחזור המכירות ואת התזרים המיידי. אולם, אליעד כהן מדגיש שזוהי גישה חלקית בלבד, ... אלטרנטיבית - מה מפסידים כשנותנים הנחה? אליעד כהן מסביר את המונח עלות אלטרנטיבית בהקשר זה באופן ברור ומפורט. עלות אלטרנטיבית היא מה שאתה מפסיד בגלל הבחירה באפשרות מסוימת. למשל, אם אותו יבואן רכב יחליט לתת הנחה משמעותית לאותו לקוח גדול, עליו לקחת בחשבון האם הוא מפסיד בכך לקוחות אחרים שהיו מוכנים לשלם מחיר מלא על אותם רכבים. לדוגמה, אם יבואן יכול היה ... במחיר מלא ללקוחות אחרים, הרי שמתן הנחה ללקוח הגדול פירושו אובדן של רווח פוטנציאלי גבוה יותר. זהו אחד השיקולים המרכזיים בבואך להחליט אם לתת הנחה או לא. דוגמת חנות העגבניות - מתי עדיף לסרב להנחה כמותית? כדי להמחיש את העיקרון הזה, אליעד משתמש בדוגמה פשוטה: חנות ירקות מוכרת עגבניות בעשרה שקלים לקילו, כאשר היא רוכשת אותן מספק בשקל אחד בלבד ... לא היה נמכר כלל. כלומר, מתן ההנחה ללקוח הגדול גרם לאובדן רווח שהיה ניתן להשיג ממכירות במחיר מלא. הנחה בתחום השירותים - דוגמת עורך הדין אליעד נותן דוגמה נוספת מעולם השירותים, שם הבעיה אף מתחדדת יותר: עורך דין שגובה אלף שקלים לשעה, מקבל הצעה מלקוח ... בהמשך. השאלות שצריך לשאול לפני מתן הנחה אליעד מסביר שיש שלוש שאלות קריטיות שחובה לשאול לפני שנותנים הנחה כמותית: האם אני יכול למכור את המוצרים או השירותים במחיר מלא ללקוחות אחרים? האם אני באמת זקוק לעסקה הזאת, או שזו עסקה שניתן לוותר עליה לטובת רווחים גבוהים יותר בהמשך? האם מתן ההנחה יפגע בתפיסת הערך של המוצר או השירות בעיני לקוחות אחרים? מסקנות והמלצות מעשיות ההחלטה על מתן הנחה כמותית אינה חד משמעית, אלא תלויה בהערכה מדויקת של העלות האלטרנטיבית, התחרות בשוק והיכולת למכור את המוצר במחיר מלא ללקוחות אחרים. לעיתים משתלם לסרב לעסקה גדולה עם הנחה, אם זה אומר שבסופו של דבר הרווח הכולל יהיה גדול יותר דרך מכירה רגילה במחיר מלא ללקוחות בודדים. אליעד כהן ממליץ באופן ברור - לפני שאתם מסכימים לתת הנחה, קחו נייר, רשמו את התרחישים האפשריים וחשבו את העלות האלטרנטיבית של העסקה. לפעמים העסקה הכי טובה היא להגיד ללקוח לא. תמחור מוצרים ושירותים ניהול ... שיקולים בניהול עסק הפסיכולוגיה של ההנחות האם כדאי לתת הנחה כמותית ברכישות גדולות? כאשר אדם או חברה רוכשים מוצר או שירות בכמות גדולה, עולה השאלה: האם כדאי להעניק להם הנחה? השיקול המרכזי שנדון כאן הוא הרווחיות - האם מתן ההנחה מגדיל את הרווח הכולל או לא. הגישה הרווחת: הנחה גורמת ללקוח לקנות יותר רבים מאמינים שכדאי להעניק הנחה כמותית, משום שזה מעודד רכישות גדולות יותר. לדוגמה, אם יבואן רכב מוכר רכב ב - 100,000 שקלים ולקוח מבקש לקנות 100,000 יחידות, יש שיגידו שמדובר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לצאת מכל השאלות, חיפוש עצמי, מודעות עצמית, הנחות היסוד של המוח, הבסיס של התודעה, מה הכי בטוח? אין שום שאלה, אין הבדל בין יש לאין
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הנחה, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הנחה, איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא יועץ פילוסופי, ייעוץ אישי מומלץ, מאמן אישי לילדים נוער והורים בנושאי הנחה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2979 שניות - עכשיו 26_06_2025 השעה 02:00:32 - wesi1