אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה 2 סוגים של עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
2 סוגים של עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
איך לגרום ללקוחות לרדוף אחריך בעסק?

כאשר מדובר בניהול עסק, ישנה דינמיקה מובהקת בין בעלי העסק לבין הלקוחות. לעיתים בעלי עסקים סבורים שעליהם לרדוף אחרי הלקוחות שלהם, אך האמת היא שזו גישה שמאפיינת עסקים פחות מצליחים. עסקים אלו נאלצים לפתח גישות שיווקיות כדי לשכנע את הלקוחות לעבוד איתם, ובשלב מסוים הם מתחילים להוריד מחירים, להציע מבצעים או לעבוד עם לקוחות לא אידיאליים - כל זאת כדי לשמור על העסק רווחי.

מה קורה כאשר העסק מצליח?

במצב בו העסק מצליח, דינמיקת היחסים משתנה באופן דרמטי. אז, לא רק שהבעלים לא צריכים לרדוף אחרי הלקוחות, אלא להיפך - הלקוחות מתחילים לנסות להרשים את בעלי העסק כדי שיסכימו לעבוד איתם. במקום שהבעלים יפנו ללקוחות, הלקוחות הם אלו שפונים ומציעים את עצמם, וזהו סמן להצלחה עסקית. למעשה, בעלי העסק יכולים לבחור את לקוחותיהם, ובכך לבחור לעבוד רק עם מי שמתאים להם או עם מי ששואף לעבוד איתם.

כיצד מגיעים למצב זה?

כדי להגיע למצב שבו העסק בוחר את לקוחותיו ולא להיפך, יש צורך בהשקעה מתמשכת באיכות המוצר או השירות. ככל שהמוצר או השירות יהיו יותר איכותיים ומושכים, כך תגדל הביקוש והעסק יוכל להרשות לעצמו לסנן את הלקוחות שאינם מתאימים לו. בעסק מצליח, לקוחות צריכים להבין שהמוצר או השירות לא מיועדים לכל אדם - אלא אך ורק לאלו שמתאימים לפילטרים ולקריטריונים שנקבעים על ידי בעל העסק.

מהם הקריטריונים לסינון לקוחות?

על מנת שהעסק יוכל לבחור את הלקוחות שלו, יש להפעיל קריטריונים ברורים. אלו יכולים לכלול את הדברים הבאים:
  • האם הלקוח משלם את המחיר הנדרש ללא התמקחויות מיותרות?
  • האם מדובר באדם שנעים לעבוד איתו?
  • האם הלקוח מכבד את תהליכי העבודה של העסק?
  • האם העבודה עם הלקוח מתאימה לחזון ולערכים של העסק?
ככל שהעסק מצליח יותר, כך הקריטריונים הללו הופכים להיות יותר חשובים. בעלי עסקים מצליחים לא עובדים רק בשביל כסף, אלא גם בשביל להרגיש סיפוק והנאה. לכן, הם בוחרים לעבוד עם לקוחות שנעים להם לעבוד איתם ושיש להם ערכים דומים.

איך מגיעים למצב שבו הלקוחות רודפים אחרי העסק?

השלב בו העסק מגיע למצב שבו הלקוחות מתחילים "למכור את עצמם" לו הוא תוצאה ישירה של הצלחה מתמשכת. כאשר העסק הופך למבוקש, כל פעולה שיווקית אגרסיבית אינה נדרשת, שכן הלקוחות עצמם פונים בשמחה ומוכנים להוציא כסף נוסף כדי לקבל את השירותים שהעסק מציע. זו היא למעשה הדרך שבה העסק מבדל את עצמו ממתחרים, ומציב את עצמו כמותג מבוקש.

לסיכום

כדי להפוך לעסק שהלקוחות רודפים אחריו, יש להשקיע באיכות המוצר או השירות ולהיות מוכנים לסנן את הלקוחות שלא מתאימים לערכים ולחוזה העסקי של העסק. ככל שתשפר את העסק שלך ותספק מוצרים ושירותים איכותיים, תוכל ליצור את המצב שבו הלקוחות פונים אליך ומוכנים לשלם יותר רק כדי לעבוד איתך.
עסק מצליח: מי בוחר את מי?

בכל תחום עסקי, ישנה דינמיקה בין בעל העסק לבין הלקוחות. בעלי עסקים רבים חיים מתוך תפיסה שגויה שעליהם לרדוף אחרי הלקוחות שלהם ולשכנע אותם לעבוד איתם, אך האמת היא שהגישה הזו שייכת לעסקים חלשים יותר.

עסק חלש: בעל העסק רודף אחרי הלקוחות

כאשר עסק אינו חזק דיו, בעליו מרגישים צורך תמידי לשכנע את הלקוחות לבחור בהם על פני המתחרים. הלקוח מחזיק בכוח ומחליט האם לרכוש את המוצר או השירות. בעלי עסק כאלה נאלצים לעיתים להוריד מחירים, להציע מבצעים ולספק שירותים גם ללקוחות בעייתיים - העיקר לא לאבד אותם.

עסק חזק: הלקוחות רודפים אחרי העסק

במקרה של עסק חזק ומצליח, הדינמיקה מתהפכת. לא רק שבעל העסק לא רודף אחרי הלקוחות, אלא שלקוחותיו הם אלה שצריכים "למכור את עצמם" לו - כלומר, להוכיח שהם ראויים לעבוד איתו. העסק מצליח להגיע למצב שבו אין הוא מקבל כל לקוח, אלא מסנן אותם לפי קריטריונים שהוא עצמו קובע.

איך מגיעים למצב הזה?

כדי להגיע למצב שבו העסק בוחר את לקוחותיו, יש צורך לשפר באופן מתמיד את איכות המוצרים או השירותים שהוא מספק. ככל שהעסק יותר איכותי, כך גדל הביקוש לשירותיו, והוא יכול להרשות לעצמו לסנן לקוחות שאינם מתאימים לו.

מהם הקריטריונים לסינון לקוחות?
  • האם הלקוח משלם את המחיר הנדרש ללא התמקחויות מיותרות?
  • האם מדובר באדם שנעים לעבוד איתו?
  • האם הוא מכבד את תהליכי העבודה שלך?
  • האם העבודה איתו מתאימה לחזון ולערכים של העסק?
ככל שהעסק יותר מצליח, כך הקריטריונים הללו הופכים לחשובים יותר. בעלי עסקים מצליחים לא עובדים רק בשביל הכסף, אלא גם בשביל ההנאה, ולכן הם בוחרים לעבוד עם אנשים שנעים להם לעבוד איתם.

מה קורה כשהעסק מצליח?

בשלב מסוים, הביקוש לשירות של עסק מסוים גדל עד כדי כך, שהלקוחות מתחילים לנסות להרשים את בעל העסק כדי שיסכים לקבל אותם. במצב כזה, העסק לא נזקק לפרסום אגרסיבי או למרדף אחרי לקוחות - הם אלה שפונים אליו, משכנעים אותו לקבל אותם כלקוחות, ולעיתים אף מוכנים לשלם יותר רק כדי לקבל שירות ממנו.

לסיכום

כדי להפוך מעסק שרודף אחרי לקוחות לעסק שהלקוחות רודפים אחריו, יש להשקיע כל הזמן באיכות השירותים, להעלות את הרף, ולהיות מספיק בטוחים בעצמכם כדי לסנן לקוחות. רק כך ניתן להגיע למצב שבו העסק הופך למבוקש והלקוחות הם אלה שמתאמצים לעבוד איתו.
איך למכור את עצמי במי לבחור איך להצליח סוגים מותג מבצע איך לשכנע לקוח ניהול עסקים לאהוב רק אותי להוציא נותני שירות אהבה איך לבחור איך לבחור את הלקוח איך לבחור את הלקוחות שלך איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח שלך איך לגרום ללקוחות לקנות ממך איך להצליח איך לחזר איך למכור איך לעבוד במה שאתה אוהב איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לשכנע לקוחות לקנות בחירה במה לעבוד במי לבחור האם לעבוד במה שאתה אוהב הצלחה הצלחה כלכלית הצלחה עסקית חיזור כמה לחזר לאהוב אותי לאהוב אותך לאהוב רק אותי לאהוב רק אותך לבחור לבחור את הלקוח לבחור את הלקוחות לבחור את הלקוחות שלך לבחור לקוח לגרום ללקוח לגרום ללקוח למכור לך את עצמו לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות לגרום ללקוחות לחזר אחריך לגרום ללקוחות לקנות לגרום ללקוחות לרדוף אחריך לגרום ללקוחות לרצות אותך להצליח להתאהב בי להתאהב בך להתאהב רק בי להתאהב רק בך לחזר לחזר אחריך למה לגרום ללקוח למה לעבוד במה שאתה אוהב למה לקנות ממך למה לרכוש ממך למכור לעבוד לעבוד במה שאתה אוהב לקוח לקוחות לקנות לקנות ממך לרדוף אחריך לרכוש לרצות אותי לרצות אותך לרצות רק אותי לרצות רק אותך לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לשכנע לקוחות לקנות מתי לחזר סוגים סוגים של עסקים עסק עסקים רצון
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
...כי בדרך כלל לקוחות אז הם עוזבים גם. אליעד: בהנחה שבממוצע יש לך את הכמות שאתה רוצה ואין לך מה לעשות עכשיו עם מאה לקוחות אין בעיה אבל אין לי מה לעשות עכשיו עם אלף לקוחות חדשים מה אני אעשה איתם. ש: בהנחה שהוא לא רוצה יותר כסף ובהנחה שהוא רוצה שמונה שעות ביום הגיוני להגיד. אליעד: טוב יש פה משהו אחר שאתם מפספסים הסיפור הוא פשוט אם יהיה לך עוד לקוחות אתה יכול להרוויח עוד כסף, לא בא נגיד ככה המשפט הזה שאומר יש לי כבר מספיק לקוחות הוא נכון בתנאי שעוד לקוחות לא יגרמו לך להרוויח עוד כסף למה כי איך עוד לקוחות...
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי
...בהנחה שיש לך לקוחות שאתה לא רוצה לעבוד איתם, לקוחות שמערערים לך את החיים וגורמים לך לחוסר שביעות רצון - מה עושים? הפתרון ללקוחות רעים ובעייתיים הוא פשוט: שיווק ומכירות. איך שיווק יכול לעזור לך להתמודד עם לקוחות בעייתיים? המשמעות של שיווק היא להגדיל את כמות הלקוחות שפונים אליך. ככל שיהיו לך יותר לקוחות פוטנציאליים, כך תוכל לבחור את הלקוחות שאתה באמת רוצה לעבוד איתם. בסופו של דבר, כל עסק צריך לשאוף להגיע לנקודה שבה הוא בוחר את לקוחותיו ולא להפך. איך משפרים את העסק כדי למשוך לקוחות טובים? שיפור השירות...
הלקוחות שלך, קהל היעד שלך, איך לדעת מי קהל היעד שלך? לאיזה קהל יעד לפרסם? איך לבחור את הלקוחות שלך? מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? מי הלקוחות הטובים שלך? מי הלקוחות שלך? איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לאיזה קהל יעד לשווק? הגדרת קהל היעד שלך, מי קהל היעד שלי? מי הלקוחות שלי? מי הלקוח האידיאלי שלך? לקוח לא אידיאלי, פרופיל לקוח, מי קהל המטרה שלך? להביא ערך ללקוח, סוגים של לקוחות, לקוחות משלמים, להביא תועלת ללקוח, איך לעשות כסף מלקוחות טובים? הקמת עסק
...שלך, בסיכוי גבוה שגם מבחינה כלכלית, עדיף לו לשלם לך כסף ושאתה תעשה את העבודה, יותר מאשר שהוא ייקח יום חופש מהעבודה ויעשה את העבודה במקומך. כי יום חופש שלו, עולה כנראה יותר מאשר יום עבודה שלך. או לכל הפחות, לא שווה לו כלכלית לעשות את העבודה במקומך. במילים אחרות, אתה תרוויח יותר כסף, במקום שבו אתה יכול לבטא יותר טוב את היכולות המקצועיות שלך, כי מי שלא צריך את המקצועיות שלך, לא שווה לו לשלם לך על איכות העבודה המקצועית שלך. ולכן, חפש את הלקוח שאתה חושב שהוא צריך את היכולת המקצועית שלך כמה שיותר. וככל...
מי הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח הכי טוב שלך? איך לבחור את הלקוחות שלך? לאיזה לקוחות לפרסם? לאיזה לקוחות לשווק? למי אתה מביא הכי הרבה תועלת? במה אתה הכי טוב? למי אני מביא הכי הרבה תועלת? במה אני הכי טוב? היצע וביקוש, איך לבחור את הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? האם חייב להיות יותר טוב מאחרים? האם חייב יתרון תחרותי? איזה עסק להקים? איך לבחור תחום לימודים? במה להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לעשות הרבה כסף?
...לכל אלו שצריכים את כל המיומנויות שלך ביחד. ויכול להיות שאותו אחד, יהיה מוכן לשלם לך הרבה יותר על תועלת שאתה תביא לו, מאשר מישהו שצריך דווקא אותך בגלל כל המיומנויות שלך, אבל הוא לא יהיה מוכן או יכול לשלם לך כמו אותו אחד שאתה פחות מביא לידי ביטוי את כל היכולות שלך עבורו. דהיינו, יתכן שיש מישהו שאתה יכול לייצר לו תועלת מאוד גדולה, ממיומנות אחת שיש לך, ושאתה תביא לו תועלת מאוד גדולה, שהוא יהיה מוכן לשלם עבורה הרבה כסף, יותר מאשר יהיו מוכנים לשלם לך כל האנשים שצריכים את כל 4 המיומנויות שלך ביחד. וזה...
לתת לו להתגעגע, לתת לו לרדוף אחריך, להיות קשה להשגה בזוגיות, לתת לה להתגעגע, לתת לה לרצות אותך, לתת לו לחזר אחריך, התרחקות לצורך התקרבות, לתת ספייס, טעויות בזוגיות, איך להצליח בזוגיות? איך ליצור משיכה? חלק 1
לתת לו להתגעגע, לתת לו לרדוף אחריך, להיות קשה להשגה בזוגיות, לתת לה להתגעגע, לתת לה לרצות אותך, לתת לו לחזר אחריך, התרחקות לצורך התקרבות, לתת ספייס, טעויות בזוגיות, איך להצליח בזוגיות? איך ליצור משיכה? חלק 1
...מאליו? איך לתת לו לאהוב אותך? לאפשר לה לאהוב אותך בהמשך לקודם עכשיו כאשר מישהו אוהב מישהי או מישהי אוהבת מישהו מה בן אדם קורה לו כשהוא אוהב בן אדם אחר הוא רוצה כל הזמן להיות קרוב אליו נכון, בן אדם רוצה להיות קרוב עם הבן אדם שאותו הוא אוהב עד כאן זה הגיוני הגיוני, עכשיו אם נגיד אתה אוהב מישהי אז אתה כל הזמן מנסה להיות קרוב אליה אבל מה הבעיה הבעיה היא שהיא גם רוצה להרגיש שאתה אוהב אותה ורוצה להיות קרוב אליה אבל היא גם רוצה להרגיש שאתה לא אוהב אותה ואתה רוצה להיות רחוק ממנה. למה ככה מהרבה מאוד סיבות...
לתת לו להתגעגע, לתת לו לרדוף אחריך, להיות קשה להשגה בזוגיות, לתת לה להתגעגע, לתת לה לרצות אותך, לתת לו לחזר אחריך, התרחקות לצורך התקרבות, לתת ספייס, טעויות בזוגיות, איך להצליח בזוגיות? איך ליצור משיכה? חלק 2
לתת לו להתגעגע, לתת לו לרדוף אחריך, להיות קשה להשגה בזוגיות, לתת לה להתגעגע, לתת לה לרצות אותך, לתת לו לחזר אחריך, התרחקות לצורך התקרבות, לתת ספייס, טעויות בזוגיות, איך להצליח בזוגיות? איך ליצור משיכה? חלק 2
...להתגעגע, לתת לה לרצות אותך, לתת לו לחזר אחריך, התרחקות לצורך התקרבות, לתת ספייס, טעויות בזוגיות, איך להצליח בזוגיות? איך ליצור משיכה? חלק 2 למה קל יותר להתחיל עם מישהו כשלא ממש רוצים אותו? אליעד כהן מסביר שבמקרים רבים, קל יותר לאנשים להתחיל עם מישהו דווקא כשהם לא מאוד רוצים אותו. הוא מנתח את המצב משני היבטים מרכזיים. מצד אחד, כאשר מישהי פחות רוצה גבר מסוים, היא מרגישה הרבה יותר בנוח ליזום איתו אינטראקציה וליצור קשר, פשוט כי היא פחות לחוצה. הסיבה לכך היא שככל שהרצון להשיג את האדם השני גדל, כך גם...
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
...ששכיר מחליט להמשיך לחפש עבודה גם אחרי שהתקבל לעבודה מסוימת, הוא נמצא בעמדת כוח משופרת למשא ומתן. אם לעומת זאת הוא מפסיק לחפש עבודה ברגע שהתקבל, הוא למעשה נועל את עצמו בעסקה ארוכת טווח בתנאים קבועים מראש, ללא אפשרות לשפר משמעותית את מצבו. מהו המפתח האמיתי להצלחה בחיפוש עבודה ולקוחות? בשורה התחתונה, אליעד מדגיש שהמפתח להצלחה הן כשכיר והן כעצמאי הוא: להגדיל את הביקוש: ככל שיהיו יותר לקוחות פוטנציאליים או יותר הצעות עבודה, כך המחיר והתנאים יהיו טובים יותר. להימנע מהתחייבויות ארוכות טווח לא רווחיות:...
מכירות / שיווק / שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי?
...יותר, לכך שהוא ירכוש את אותו המוצר. הרעיון הזה מבוסס על רעיון אחר עמוק יותר, והוא הרעיון של המחויב מול האפשרי. כל דבר בעולם שלנו, אפשר להתייחס אליו כאל דבר מחויב, שמחויב שצריך אותו ושמחויב שהוא נכון, ושמחויב שהוא אמת, ושמחויב שהוא יהיה קיים. ובו זמנית, כל דבר ניתן גם להתייחס אליו, כאל דבר שהוא אפשרי בלבד. שרק אפשרי שהוא יהיה, ושרק אפשרי שאולי הוא נכון, ושרק אפשרי שצריך אותו וכולי. וכך גם בעולם המכירות והשיווק. שהלקוח יכול להתייחס למוצר שלך, כאל דבר מחויב עבורו או כאל דבר שהוא רק אפשרי עבורו. הלקוח...
מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
...בהן ואז הן מאבדות מהאפקטיביות שלהן. לכן, עדיף להשקיע במחקר אמיתי, להכיר את המוצר ואת השוק שלכם לעומק, ולהציע ערך אמיתי לגולשים. הוא גם מדגיש שאם אתם באמת רוצים להצליח לאורך זמן, אתם חייבים באמת להאמין במוצר שלכם, ולדעת שהוא באמת יכול לעשות טוב לאנשים. אם המטרה שלכם היא רק לעשות כסף מהיר בלי לתת ערך אמיתי, כנראה שתתקשו להצליח. אליעד מדגים זאת באמצעות דוגמה של אופני שטח, ומסביר שכדי למכור אותם יש ללמוד היטב את היתרונות הייחודיים של הדגם הספציפי ולשווק את היתרונות האלה במדויק. רק מי שיודע להציג את...
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
...איכותי או משוכלל, אם הלקוח לא מרגיש טוב במהלך התקשורת עם המוכר, הסיכוי שירכוש את המוצר יורד משמעותית. איך להפוך את הלקוחות שלך לחברים, ולמה זה חשוב כל כך? אליעד כהן מסביר כי מי שמעוניין להגדיל את המכירות שלו חייב ללמוד ליצור קשרים בינאישיים ולהפוך את הלקוחות שלו לחברים. ככל שהקשר עם הלקוח חברי ועמוק יותר, כך גדל הסיכוי שהלקוח יקנה את המוצר או השירות, אפילו אם קיימות אפשרויות זולות או טובות יותר אצל המתחרים. השאיפה הגבוהה ביותר, לדבריו, היא להגיע למצב שהלקוח קונה רק בזכות החברות האישית, ואף למצב...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על 2 סוגים של עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הלקוחות שלך, איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הלקוחות שלך, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לביטחון עצמי, אימון אישי לילדים נוער והורים, ספרים על אימון אישי בתחום הלקוחות שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 17:18:28 - wesi1