אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול משא ומתן, איך לא לקבל לא? איך לדחות את רוע הגזירה? מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב? מה לעשות כשאתה הולך לשמוע לא? מה לעשות כשאתה הולך לקבל תשובה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:19ניהול משא ומתן, איך לא לקבל לא? איך לדחות את רוע הגזירה? מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב? מה לעשות כשאתה הולך לשמוע לא? מה לעשות כשאתה הולך לקבל תשובה שלילית? מה לעשות כשאתה הולך להפסיד? NLP
מה לעשות כשמרגישים שתשובה שלילית עומדת להגיע בניהול משא ומתן?

כאשר מנהלים משא ומתן, בין אם מדובר בבקשה להעלאה בשכר, דיון על תנאי העסקה או כל מצב אחר שבו רוצים לשכנע אדם אחר לקבל החלטה לטובתנו, לפעמים מגיע רגע שבו ברור שהתשובה שנקבל עומדת להיות שלילית. למשל, אם מישהי מבקשת מהבוסית שלה העלאה בשכר, ותוך כדי השיחה היא מתחילה להבין שהבוסית עומדת להגיד: "אין העלאה, ואם לא מתאים לך - את יכולה להתפטר", מה ניתן לעשות במצב זה? כיצד ניתן למנוע או לפחות לדחות את התשובה השלילית הזו?

האם עדיף לסגת או לוותר על הבקשה אם התשובה השלילית כבר באוויר?

אחת האפשרויות של אנשים היא לומר: "אם את לא רוצה לתת לי העלאה, פשוט תפטרי אותי", או "בואי נשאיר את המצב כמו שהוא". אבל הבעיה בגישה הזאת היא שהיא למעשה מקבעת את המצב השלילי ומונעת אפשרות לשיפור עתידי. אם האדם כבר קיבל את התשובה השלילית, הוא איבד את ההזדמנות להשיג את המטרה שלו, ובכך למעשה ויתר על האינטרסים שלו.

איך אפשר לדחות את התשובה השלילית כדי להרוויח זמן לחשיבה מחדש?

האפשרות המומלצת, כפי שמסביר אליעד כהן, היא לדחות את מתן התשובה. לדוגמה, אם מישהו עומד לקבל תשובה שלילית באופן מיידי, הוא יכול לומר לצד השני: "אני מבקש לא לקבל תשובה עכשיו, אשמח שתחשבו על הנושא עוד כמה ימים, ונדבר שוב לאחר מכן". בצורה זו האדם מרוויח זמן נוסף שבמהלכו הוא יכול:
  • להעלות טיעונים חדשים שלא חשב עליהם בזמן השיחה הראשונית.
  • למצוא דרכים נוספות להציג את הערך שלו או את היתרונות שהוא מציע לארגון.
  • לגייס תמיכה של גורם שלישי או המלצה שיכולה להשפיע על ההחלטה.
  • לאפשר לצד השני זמן להירגע ולחשוב בצורה פחות לחוצה, מה שעשוי להוביל להחלטה חיובית יותר בהמשך.
האם דחיית תשובה שלילית מועילה גם במצבים דרמטיים במיוחד?

אליעד כהן מציג דוגמה דרמטית, כמו מצב שבו אדם עומד מול שופט שעומד לגזור עליו גזר דין מוות. במצב כזה, אותו אדם יכול לבקש מהשופט: "תן לי עוד כמה ימים לפני שאתה מחליט". אמנם זהו מקרה קיצוני, אבל העיקרון זהה - המטרה היא להשיג זמן נוסף שבמהלכו אולי יצליח לשכנע או למצוא פתרונות חדשים שימנעו את התוצאה השלילית.

מה הסיכונים האפשריים בדחיית התשובה?

חשוב להדגיש שיש סיכון מסוים בדחיית התשובה. לדוגמה, ייתכן שלאחר הזמן הנוסף שהתקבל, המצב יהיה אפילו גרוע יותר: לא רק שלא יתקבל מה שרוצים, אלא שיגיע מצב גרוע יותר, כמו פיטורין במקום העלאת שכר. עם זאת, לפי אליעד כהן, אם כבר ברור שעכשיו עומדת להגיע תשובה שלילית חד - משמעית, אז בעצם אין מה להפסיד - כיוון שאת ה"לא" כבר כמעט בוודאות יש. לכן, הדחייה היא הזדמנות לשפר את המצב, כאשר אין הרבה מה להפסיד.

כיצד דחיית התשובה יכולה להגדיל את הסיכוי לקבל את מה שרוצים?

אליעד מדגיש שכאשר מקבלים זמן נוסף, נפתחות הזדמנויות חדשות. אפשר לנצל את הימים הנוספים כדי:
  • לחדד ולשפר את הצגת הבקשה בצורה משכנעת יותר.
  • להציג הוכחות נוספות ונתונים חדשים הממחישים את החשיבות והצורך של הבקשה.
  • לנהל שיחות בלתי פורמאליות שיכולות לשנות את דעתו של הצד השני.
  • להשתמש בטכניקות של NLP או שיטות שכנוע מתקדמות אחרות שיכולות לשפר את סיכויי ההצלחה.
האם כדאי תמיד לדחות את התשובה השלילית?

אליעד מסביר שהאסטרטגיה של דחיית התשובה היא כלי שימושי כאשר אדם כבר קולט שהתשובה השלילית קרובה ואין לו טיעונים נוספים באותו רגע. המטרה העיקרית היא להשאיר את המצב פתוח כמה שיותר זמן כדי לאפשר שינויים פוטנציאליים. זה לא מבטיח הצלחה ודאית, אך בפירוש נותן מרחב נוסף לפעולה ומגדיל את הסיכויים לתוצאה חיובית.

מה לעשות אם דחיית התשובה עלולה להחמיר את המצב?

אליעד מדגיש שבמקרה שבו ברור לחלוטין שהדחייה תוביל לתוצאה גרועה יותר, יש לבחון בזהירות את המהלך. אך לרוב, כאשר התשובה השלילית כבר כמעט ודאית, בדרך כלל לא יהיה נזק משמעותי בניסיון לדחות אותה, כי האלטרנטיבה היא לקבל "לא" מיידי וסופי.

מה המסר העיקרי של אליעד כהן על ניהול משא ומתן ואיך לא לקבל לא?

המסר המרכזי של אליעד כהן הוא שכדי לא לקבל "לא", במיוחד כשהתשובה השלילית כבר ברורה ומיידית, כדאי מאוד לנסות לדחות אותה. בקשת דחייה יוצרת הזדמנות נוספת לשנות את דעתו של הצד השני, לשפר את עמדתך, ולהביא לתוצאה טובה יותר. לא תמיד אפשר למנוע לחלוטין תשובה שלילית, אך הדחייה היא כלי משמעותי בניהול משא ומתן המגדיל את הסיכויים לשפר את התוצאה.
מה עושים כשמרגישים שעומדים לקבל תשובה שלילית במהלך ניהול משא ומתן?

במהלך ניהול משא ומתן על העלאה בשכר, או בכל סיטואציה דומה של שכנוע, עלול להגיע רגע שבו הצד השני עומד להכריז על "גזר הדין" - תשובה שלילית או סירוב מוחלט. לדוגמה, את מבקשת העלאה מהבוסית שלך, ואת מבחינה שהיא עלולה לומר "אין העלאה, ואם לא מתאים לך את יכולה להתפטר". במצב כזה, עולה השאלה מה אפשר לעשות כדי לא לקבל את התשובה השלילית, או לפחות לדחות אותה.

איך נראית הדילמה בניהול משא ומתן על העלאה בשכר?

הדילמה עולה כשאת מזהה שבפעם הבאה שהבוסית תדבר, היא תגיד "לא" לדרישתך. נראה שאין יותר מה לומר, ושכל טיעון כבר מוצג. הדילמה הופכת לחוצה במיוחד אם את רואה שאולי לא רק שלא תקבלי העלאה, אלא גם עשויים לפטר אותך. במילים אחרות, את מבינה שאת רגע לפני קבלת תשובה שלילית סופית, ואין לך עוד טיעון נוסף שישנה מיד את עמדתה.

למה לפעמים אנשים שוקלים לוותר ולסגת מהדרישה?

יש מי שיבחר להגיד: "טוב, אם את לא רוצה לתת לי העלאה, אז תפטרי אותי" או "בסדר, אז בואי נוותר על כל העניין ונישאר במצב כפי שהוא". אך במקרים רבים, ויתור או משיכת הבקשה רק מעבירה את התשובה השלילית "על השולחן" - כי בפועל לא קיבלת את מה שרצית, והמשא ומתן נסגר ללא ההעלאה המבוקשת.

איך לדחות את התשובה השלילית כדי לנסות לשפר את עמדתך?

כאשר את כבר רואה שהתשובה השלילית קרובה, וכבר אין לך רעיונות נוספים לשכנע ברגע זה, אפשרות אחת היא לבקש לדחות את התשובה. במקום לשמוע "לא" חד - משמעי עכשיו, אפשר לומר:

"אני מבקשת שלא תתני לי תשובה מיידית. אודה לך אם תוכלי לחשוב על זה עוד כמה ימים, ונחזור לדבר על הנושא בהמשך."

הרעיון הוא להרוויח זמן נוסף. לעיתים, מרווח הזמן הזה מאפשר:
  • להעלות טיעונים חדשים שלא חשבת עליהם קודם.
  • לגייס גורם נוסף או המלצה שתוכל להשפיע על המחליט / ה.
  • לתת גם לצד השני זמן להירגע, לבחון שוב את הסיטואציה או להתייעץ עם גורמים אחרים.
  • להגדיל את הסיכוי שהאווירה תהיה שונה בעת השיחה הבאה, ובכך לזכות בתגובה חיובית יותר.
איך זה קשור לתרחישי "גזר דין" דרמטיים יותר?

במהלך ההסבר, הובאה דוגמה דרמטית: אם אדם יודע שהשופט עומד להוציא אותו להורג, אולי כדאי לבקש לדחות את מתן גזר הדין, כדי להרוויח זמן ולנסות לשנות את ההחלטה. הרעיון דומה גם בדיון על משא ומתן בנושא שכר - אם את עומדת לקבל את התוצאה הגרועה ביותר (סירוב או אפילו פיטורין), לפעמים הבקשה "תן לי עוד זמן, אל תיתן לי תשובה עכשיו" מייצרת הזדמנות נוספת לשכנע.

מה הסיכון בדחיית התשובה?

תמיד יש חשש שבזמן הנוסף שתקבלי, הצד השני יחליט אפילו על אפשרות גרועה יותר עבורך. לדוגמה, אולי אחרי כמה ימים המעסיק יאמר "לא רק שאין העלאה, אלא שאני שוקל לפטר אותך." למרות זאת, אם מלכתחילה היית בטוחה שכבר עכשיו הולכת להגיע תשובה שלילית, לעיתים אין הרבה מה להפסיד. הגישה של "מה כבר עלול לקרות" יכולה להיות עדיפה על קבלת "לא" ודאי באותו רגע.

איך זה באמת עשוי להגדיל את הסיכוי לקבל תשובה חיובית?

ברגע שאת מצליחה לדחות את תשובת ה"לא", את משאירה לעצמך מרחב פעולה. בימים הנוספים האלו תוכלי:
  • לנסח מחדש את הבקשה כך שתהיה אטרקטיבית יותר לבוסית.
  • להביא דוגמאות נוספות לתרומתך לארגון, או להסביר את הערך המוסף שאת מביאה לתפקיד.
  • לגייס תמיכה ממנהלים אחרים או מעמיתים, כדי להשפיע בעקיפין על ההחלטה.
  • להתמודד עם התנגדויות שהבוסית העלתה, ולהראות לה שלאחר חשיבה נוספת, יש פתרונות לחששותיה.
  • להשתמש בטכניקות NLP, או בכלים של ניהול משא ומתן ושכנוע, כדי לחזק את העמדה שלך.
מה המסר העיקרי לגבי ניהול משא ומתן וכיצד "לא לקבל לא"?

המסר הוא שאם את מזהה שאת רגע לפני תשובה שלילית, תוכלי לבקש לדחות את התשובה, במקום לקבל אותה על המקום. לעיתים, עצם הדחייה יוצר שינוי בהלך הרוח. זה לא מבטיח הצלחה, אך בהחלט יכול להגדיל את הסיכוי לקבלת תוצאה טובה יותר בהמשך.
מה קורה אם אתה מנהל משא ומתן עם מישהו ואתה מנסה לשכנע אותו שנגיד יסכים לתת לך העלאה בשכר, את אומרת לבוסית שלך אני רוצה העלאה בשכר ואת מדברת איתה רוצה העלאה לא רוצה העלאה מדברים ומדברים ואז את מגיעה לשלב שאת קולטת שהיא הולכת להגיד לך "תקשיבי אין העלאה בשכר לא מתאים לך תתפטרי" ונניח שאת לא רוצה את התשובה הזאת מה האפשרויות העומדות לרשותך.

ש: את לא רוצה להעלות לי את המשכורת אז תפטרי אותי.

אליעד: את פה או לא פה מה אמרתי נניח שאת לא רוצה את התשובה הזאת.

ש: לא את התשובה הזאת זאת לא התשובה הזאת.

אליעד: נניח שאת לא רוצה שיגידו לך "לא בא לי לתת לך העלאה במשכורת ואם לא נפטר אותך" את יודעת שהבן אדם את מנהלת איתו משא ומתן, שנייה עכשיו אנחנו מנהלים משא ומתן עם מישהו ואנחנו רוצים שהוא יגיד לנו ככה ולא ככה אוקי אנחנו מתווכחים איתו ככה או ככה מתווכחים יש שלב שאתה קולט שעכשיו הוא הולך לתת את גזר הדין להגיד לך "אדוני לא מוכן וזהו בזה זה נגמר הפרשה" מה האלטרנטיבות העומדות לרשותך שאתה יכול לעשות משהו שיעזור לך תדאג לאינטרס שלך מה האלטרנטיבות.

ש: אפשר לשאול אותו האם יש סיכוי שאני אקבל תשובה.

אליעד: מה אני שאלתי?

ש: מה אתה יכול לעשות על מנת שלא אגיע למצב הזה.

אליעד: לא שאלתי את זה בהנחה שאתה יודע שהמשפט הבא הולך להיות מה שאתה לא רוצה לשמוע אז מה תמשיך לשכנע אותו להגיד אחרת?

ש: לא.

אליעד: כן אז מה?

ש: לשאול אותו שאלה להגיד לו אם אתה הולך להגיד לי עכשיו או שאתה מכוון לזה או שאתה מפטר אותי אז בוא נשאיר את המצב כמו שהוא.

אליעד: בוא נשאיר את המצב כמו שהוא אז זה בעצם אומר שאתה קיבלת אז זה כאילו אמרת אתה אומר תגיד במקומו את מה שהוא הולך להגיד לך, תגיד לו "יודע מה הכל בסדר אל תגיד לי בוא נשאיר את זה איך שזה אל תגיד לי כלום" זה הפתרון אבל זה לא התרחיש הטוב עבורך זאת האלטרנטיבה הכי טובה שלך?

ש: לא אני יכול להגיד אני מוכן להמתין עם הבקשה שלי להזדמנות אחרת למצב טוב יותר.

אליעד: אז מה בעצם שאתה וויתרת על מה שעכשיו אתה רוצה.

ש: כרגע כן.

אליעד: זאת אומרת שבעצם אמרת במקומו עכשיו לא תקבל העלאה נכון?

ש: עכשיו לא.

אליעד: זאת אומרת שאתה אמרת במקומו עכשיו לא, אוקי אתה רוצה שהוא יתן לך העלאה מחר אתה אומר "אני רוצה בסוף החודש שהוא יוסיף לי כסף למשכורת" עד כאן הבנת, הבנת זה מה שאתה רוצה עכשיו אתה מתווכח איתו ומתווכח אתה יודע שהוא הולך להגיד לך "אתה לא הולך לקבל כסף החודש תוספת למשכורת" הוא הולך להגיד לך את זה ואתה לא רוצה שהוא יגיד לך את זה אז מה תגיד לו תגיד לו יודע מה בוא נשאיר את המצב איך שהוא כרגע זה מה שאתה לא רוצה שיקרה.

ש: צריך להגיע למשפט שהוא יתן לי בכל זאת העלאה?

אליעד: לא יודע אם אתה לא רוצה, תקשיב אתה לא רוצה שהוא יגיד לך "אני לא נותן לך העלאה" ואתה רוצה להגדיל את הסיכוי שהוא יתן לך העלאה ואתה יודע שהוא הולך עכשיו להגיד לך "אדוני אין העלאה" מה עושים.

ש: אתה יכול להגיד לו שבזה שאתה לא מתכוון לתת לי העלאה אתה תפסיד הרבה יותר.

אליעד: אין בעיה ואתה יודע שתכף הולך להגיד לך "אדוני אין העלאה" ואתה לא רוצה לקבל את התשובה הזאת מה אתה עושה?

ש: זה מה שאני אומר אני אומר לו.

אליעד: אין בעיה כבר אמרת לו את זה והוא כבר קיבל והוא שמע ואתה כבר מבין שהוא עומד להגיד לך "אין בעיה תתפטר" ואתה לא רוצה שהוא יגיד לך את זה מה אתה עושה, אז התשובה היא פשוטה מה התשובה זה לא שאין תשובה יש תשובה מה התשובה, התשובה היא שאתה תמיד יכול להגיד לו אם אתה קולט שהמשפט הבא הולך להיות משהו שאתה לא רוצה לשמוע ואתה לא מוצא שום דרך למנוע את "מה כבר אני עוד יכול להגיד" אתה יכול להגיד אתה לא צריך לתת לי תשובה עכשיו תן לי תשובה עוד כמה ימים.

ש: אבל זה מה שהוא אמר.

אליעד: הוא לא אמר את זה.

ש: הוא אמר את זה.

אליעד: הוא לא אמר את זה והוא אפילו לא התכוון לומר את זה.

ש: הוא התכוון.

אליעד: הוא לא התכוון לומר את זה ולא רק שהוא לא אמר את זה ולא רק שהוא לא התכוון לומר את זה אלא אם הוא אמר את זה המצב עוד יותר גרוע כי הוא אמר הפוך ממה שאני אמרתי. אתה הבנת מה אני אמרתי רגע מה הייתה התשובה שלי?

ש: לא בטוח שזה ימנע את מה שהוא יגיד לו.

אליעד: לא בטוח אבל אם אתה עכשיו בדו קרב ועכשיו אומרים צריך להוציא אותך להורג ועכשיו אתה מנסה להסביר לשופט לא להוציא אותך להורג ואתה יודע שעכשיו המשפט הבא שלו זה "אוקי גזר דינך מוות" ואתה רוצה להגדיל את הסיכוי שלא תמות אז מה שאתה צריך לעשות להגיד לו "תקשיב אתה לא חייב לתת לי תשובה עכשיו אתה יכול לחשוב על זה" או "אני אשמח לקבל ממך תשובה בעוד כמה ימים אחרי שתחשוב על זה יותר לעומק" ואז בעצם עכשיו יצרת עוד זמן בזמן הזה פתאום יכול לבוא לך רעיון מה להגיד לו הוא יכול לשנות את דעתו כי כבר אין לך מה להפסיד את הלא כבר קיבלת.

זאת אומרת הוא עכשיו הולך להגיד לך "אני רוצה לעשות הפוך על שאתה רוצה" כאילו אם אתה קולט בשלב משא ומתן שאתה הולך לקבל תשובה שאתה לא רוצה לקבל אותה ואין לך מה לעשות אז תבקש לדחות את התשובה אל תבקש לקבל את התשובה עכשיו ואז אתה מגדיל את הסיכוי שאולי בעוד כמה ימים תקבל תשובה אחרת שונה מהתשובה שאתה חושב שאתה הולך לקבל עכשיו שאתה לא רוצה לקבל אותה. הבנת?

ש: הבנתי כן אבל השאלה אם זה באמת מגדיל את הסיכוי.

אליעד: כן עכשיו יש לך זמן זמן חשיבה.

ש: גם אני נותן לו את הזמן הזה אני אומר לו כעת אני מבין שכעת זה לא הולך.

אליעד: לא זה שונה אתה אמרת אין בעיה אני אגיד לו "תקשיב בוא אני מבין שזה לא הולך אני מוותר על מה שאני רוצה דבר איתי בהמשך" אבל לא תמיד זה אפשרי נגיד שהוא אומר לך אני רוצה לפטר אותך אז אתה יכול להגיד לו "טוב תפטר אותי ונדבר בהמשך" אין מה לדבר בהמשך פיטר אותך פיטר אותך לא תמיד זה אפשרי נדבר בהמשך וגם אם אפשרי לא תמיד אתה רוצה את ה - "נדבר בהמשך" לפעמים אתה גם רוצה עכשיו תשובה לא בהמשך.

מה שאני הצעתי זאת הצעה אחרת שאם אתה מתווכח עם מישהו על משהו והוא תכף הולך לתת לך את התשובה שאתה לא רוצה לשמוע יש לך עוד קלף אחד אחרון נגיד לו "תקשיב תחשוב תן לי תשובה עוד יומיים" ואז קיבלת עוד יומיים הארכה ביומיים האלה תחשוב תראה תשלח מישהו לדבר איתו דבר איתו אתה, יש יותר סיכוי שאם יעבור יומיים שהוא יחשוב להגיד לך את מה שאתה רוצה לשמוע מאשר עכשיו לכן עדיף לך להגיד לו דבר איתי עוד יומיים. הבנו את הסיפור?

ש: יכול להיות גם על ידי זה שאתה דוחה מה בעצם אתה דוחה.

אליעד: אתה לא יכול לעשות יותר רע אמרת לו "את מה שאתה רוצה להגיד לי, תקשיב אני לא צריך שתיתן לי תשובה עכשיו בבקשה תיתן לי תשובה עוד יומיים".

ש: הוא יכול להגיד לך אחרי הזמן הזה "לא רק שאני לא אתן לך העלאה במשכורת אני גם מפטר אותך".

אליעד: יכול להיות אבל מה אמרתי בהנחה שאתה כבר רואה שהוא עכשיו הולך לתת לך את התשובה הכי גרועה ועכשיו איזה תרחיש יותר גרוע יכול להיות שבעוד יומיים הוא בכלל יתנקש בך יכול להיות אבל לא דיברנו על זה, אם יש לך סיכוי שאם הוא לא יתן לך תשובה עכשיו אז בעוד יומיים התשובה תהיה יותר גרועה מאשר עכשיו זה נושא שיחה אחר אבל לא דיברתי על זה אמרתי בהנחה שיש לך יש לך עכשיו לדוגמה "אני מפוטר או לא מפוטר" משהו שהוא כן או לא ועכשיו אתה הולך לקבל את הלא אז אתה דוחה את הלא הזה בכמה ימים.
להוציא מפרופורציה לוותר מנהלים שאלה ווינריות צורך מטרה לבקש ללא תשובה משכורת שמח nlp איך לא לקבל לא איך לדחות את רוע הגזירה אנשים מצליחים הולך להפסיד הולך לשמוע לא ווינר ווינריות ווינרים לא לקבל לא לקבל לא לדחות לדחות את רוע הגזירה להפסיד לוזר לוזריות לוזרים לנהל לנהל משא ומתן לקבל לא לקבל סירוב לקבל תשובה לקבל תשובה שלילית לקבל תשובות לשמוע מה לעשות מה לעשות כשאתה מה לעשות כשאתה הולך מה לעשות כשאתה הולך להפסיד מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב מה לעשות כשאתה הולך לקבל תשובה שלילית מה לעשות כשאתה הולך לשמוע לא מנהל מפסידן מפסידנות מפסידנים מצליחן מצליחנות מצליחנים משא ומתן ניהול ניהול משא ומתן נלפ סירוב שלילי שליליות שלילית תשובה תשובה שלילית
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, ... הקונה למוצר שהוא מציע, גם אם המוצר לא בהכרח מתאים לו באמת. אבל אם הקונה שואל את המוכר מה אתה יכול לספר לי על הטלוויזיה הזאת? במקום לציין בדיוק מה הוא מחפש, הוא יוכל לקבל תשובה יותר אובייקטיבית ומדויקת מבלי שהמוכר ינסה להתאים את המוצר למה שהוא אמר מראש. ... מועמד מגיע לראיון עבודה, הוא צריך להבין מהם הצרכים של המעסיק ולקבוע כיצד הוא יכול להתאים את עצמו לתפקיד. אל תשלח קורות חיים גנריים או תספר סיפור גנרי על עצמך. עליך לשמוע מראש מה בדיוק המעסיק מחפש, ולאחר מכן להציג את עצמך בהתאם לצרכים הספציפיים של ... את המוצר שלכם. - אם אתם בצד של הקונה - אתם צריכים לגרום למוכר לדבר כמה שיותר לפני שאתם חושפים את הצרכים האישיים שלכם. בצורה כזו, תוכלו לקבל מידע אותנטי יותר ולנהל את המשא ומתן בצורה חכמה יותר. איך לקנות? איך למכור? איך לשכנע אנשים? איך לשאול שאלות? איך לברר ... שאתם מציגים את המוצר שלכם. אם אתם בצד של הקונה - נסו לגרום למוכר לדבר כמה שיותר לפני שאתם חושפים מידע על הצרכים שלכם. כך תוכלו לקבל מידע יותר אותנטי ולהשתמש בו כדי לנהל משא ומתן בצורה חכמה יותר. למידע נוסף, היכנסו לאתר וחפשו: איך לקנות, איך למכור, איך לשכנע אנשים, איך לשאול שאלות, איך לברר מידע - ושפרו את כישורי המשא ומתן שלכם. בהצלחה! מערכות יחסים, פרזנטציה לעבודה, לספר על עצמך בראיון עבודה, איך לגרום ... ניגוד אינטרסים בין מוכר לקונה, ניגוד אינטרסים בין מראיין למרואיין, תהליך קניה, יחסי מוכר וקונה, פרזנטציה למתווך, איתור צרכי הלקוח, איך למכור מוצר? איך לקנות מוצר? איך לנהל משא ומתן? מניפולציות בתהליך מכירה, יחסי מראיין מרואיין, פרזנטציה לעסקים, איך לשאול שאלות ...
ניהול משא ומתן, הסכם פשרה, מה הקו האדום שלך? על מה אתה לא מוכן להתפשר? האם יש לך קו אדום? לתת הנחה מראש, להציע פשרה מראש, לחשוף את הקלפים במשא ומתן, ניהול משא ומתן בצורה יעילה, אסטרטגיות בניהול משא ומתן, יעוץ למנהלים
ניהול משא ומתן, הסכם פשרה, מה הקו האדום שלך? על מה אתה לא מוכן להתפשר? האם יש לך קו אדום? לתת הנחה מראש, להציע פשרה מראש, לחשוף את הקלפים במשא ומתן, ניהול משא ומתן בצורה יעילה, אסטרטגיות בניהול משא ומתן, יעוץ למנהלים
ניהול משא ומתן, הסכם פשרה, מה הקו האדום שלך? על מה אתה לא מוכן להתפשר? האם יש לך קו אדום? לתת הנחה מראש, להציע פשרה מראש, לחשוף את הקלפים במשא ומתן, ניהול משא ומתן בצורה יעילה, אסטרטגיות בניהול משא ומתן, יעוץ למנהלים האם כדאי להציע מראש את ההצעה הסופית במשא ומתן? כאשר מנהלים משא ומתן עסקי או כלכלי, אחת השאלות המרכזיות היא האם כדאי מראש להציג את ההצעה הסופית שלנו לצד השני כדי לחסוך את שלבי המשא ומתן הארוכים והמתישים. לדוגמה, נניח מצב שבו אנחנו מציעים מחיר מסוים ללקוח, והלקוח מבקש ... הזה? הרי אם אנחנו יודעים מראש שבסוף נעניק את אותה ההנחה, למה שלא נקצר תהליכים ונציע מראש את המחיר הסופי אחרי ההנחה המקסימלית שאנחנו מוכנים לתת? הרי ברור שבסוף המשא ומתן נגיע בדיוק לאותו מקום. ההיגיון בהחלטה כזאת הוא פשוט וברור: אם מראש אנחנו יודעים ... חוששים להציע מראש את ההנחה? למרות ההיגיון בהצעת המחיר הסופי מראש, אנשים רבים חוששים להציע את ההנחה הסופית מההתחלה. החשש העיקרי שלהם הוא שהם יאבדו פוטנציאל לתמרן במשא ומתן. הם חושבים שאם הלקוח רואה שיש עוד מקום להנחות ולהתמקחות, אולי הוא יהיה מוכן לסגור ... אם אנחנו יודעים בוודאות שאנחנו הולכים לתת ללקוח בדיוק את אותה הנחה גם אם נתמקח איתו שעות ארוכות, אז אין שום סיבה להסתיר זאת מלכתחילה. מה המשמעות של קו אדום במשא ומתן? המושג קו אדום במשא ומתן משמעותו גבול ברור וסופי שאנחנו לא מוכנים לחצות. הקו האדום מייצג נקודה שבה אנחנו ... וחד - משמעי, כדאי להציג אותו מיד בהתחלה. כך אנחנו יכולים לחסוך זמן יקר. פשוט לומר לצד השני: זה המחיר הסופי אחרי ההנחה, לא נוכל לרדת מזה בשום מצב. אתה יכול לקבל או לדחות את ההצעה. הצגה כזאת של הדברים יוצרת בהירות ועוזרת לצדדים להגיע מהר יותר להבנה ברורה של גבולות העסקה. מה קורה כאשר אין לכם קו אדום ברור? כאן הבעיה הופכת ליותר מורכבת. אם אתם לא יודעים מהו הקו האדום שלכם, או אם אתם חושבים שיש סיכוי שבמהלך המשא ומתן תהיו מוכנים להתפשר מעבר למה שהצבתם לעצמכם בהתחלה - אז מאוד מסוכן להציג מראש את ההצעה ... הסופי, ואז הוא ממשיך ללחוץ ומבקש עוד הנחה, ואתם מוצאים את עצמכם מסכימים ונותנים לו עוד הנחה - עברתם בעצם את הגבול של עצמכם. כתוצאה מכך איבדתם את האמינות שלכם במשא ומתן, כי כעת הלקוח יודע שאין לכם באמת קו אדום ברור, ושיש אפשרות להוריד אתכם עוד. כדי ... למה אנשים מציבים קו אדום גבוה מדי מלכתחילה? אנשים רבים, מתוך מודעות לכך שאין להם קו אדום ברור, שמים מראש גבול מאוד גבוה. הם עושים זאת מתוך הבנה שאם במהלך המשא ומתן יגיע לחץ גדול מהצד השני, הם יוכלו להתפשר מעט ועדיין להישאר בתוך תחום העסקה המשתלמת. אם הגבול ההתחלתי היה קרוב מדי למחיר הסופי, הם היו עוברים אותו במהירות ומוצאים את עצמם מפסידים. איך כדאי לנהל משא ומתן בצורה יעילה? ניהול יעיל של משא ומתן דורש מודעות עצמית גבוהה. עליכם לדעת מראש: מהו הגבול הסופי האמיתי שלכם. האם הגבול הזה ... בעיקר בביטחון שלכם בקו האדום שקבעתם. אם הקו האדום שלכם מוחלט ובלתי ניתן לשינוי - כדאי לחשוף מראש. אם לא, עדיף להשאיר מרווח תמרון ולהימנע מחשיפה מוקדמת של הקלפים. ניהול משא ומתן אפקטיבי איך לקבוע קו אדום במשא ומתן? האם לחשוף מראש את הקלפים במשא ומתן? אסטרטגיות במשא ומתן עסקי מתי לתת הנחה מראש? איך להגן על עצמך במשא ומתן? ניהול משא ומתן: האם כדאי להציע מראש את ההצעה הסופית? כאשר מנהלים משא ומתן, עולה השאלה: האם יש היגיון בכך שאם אנחנו רוצים לקצר את התהליך ולהגיע מהר יותר לסופו, ... היגיון בהצעה סופית מההתחלה לדוגמה, נניח שאנחנו מציעים מחיר ללקוח, והוא מבקש הנחה. לאחר מכן, אנחנו מעניקים לו הנחה, אך הוא מבקש הנחה נוספת, וכך מתנהל תהליך של משא ומתן עד שמגיעים לסגירת העסקה עם פשרה מסוימת. אם כך, האם יש היגיון בכך שנחסוך את כל השלבים ... זה מה שאני יכול להציע - כן, כן, לא, לא? למה לא להציע מראש את ההנחה? רוב האנשים עשויים לומר שאין היגיון בכך, משום שאם ניתן ללקוח את ההנחה כבר בהתחלה, אנחנו עלולים להפסיד פוטנציאל להתגמשות שלו כלפינו. עם זאת, אם אנחנו יודעים מראש שבכל מקרה נעניק לו את אותה ההנחה בסוף המשא ומתן, אז מדוע לא לחסוך את התהליך? מדוע לא לומר לו מההתחלה: זה המחיר הסופי, וזאת ההנחה ... השאלה החשובה: האם יש לכם קו אדום? החלטה כזו תלויה בקו האדום שלכם. אם אתם יודעים מראש מהו המחיר הסופי שאינכם מוכנים לרדת ממנו, אז יש היגיון להציג אותו כבר בתחילת המשא ומתן. כך, תוכלו לחסוך זמן ולמנוע את תהליך ההתמקחות. אבל אם אין לכם קו אדום ברור, אתם ... ימשיך לבקש עוד ועוד הנחות, ולבסוף תעברו את הגבול שהצבתם לעצמכם. לכן, במקרים כאלה, כדאי להימנע מהצגת הקו האדום מההתחלה, כדי שתוכלו לשמור לעצמכם מרחב תמרון במהלך המשא ומתן. סיכום אם יש לכם גבול ברור שאינכם מוכנים לחצות, תוכלו להציע מראש את ההצעה הסופית ...
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
... תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, ... על המחיר, אתה מתמודד מול ספקים שמוכנים להציע מחירים נמוכים מאוד, לעיתים במחירי הפסד. מהן הסכנות בתחרות על המחיר הזול ביותר? מי שמתחרה בשוק על המחיר הכי נמוך חייב לדעת ... ספק שנמצא לקראת פשיטת רגל וזקוק לכסף דחוף יהיה מוכן למכור בכל מחיר, אפילו במחירי הפסד. בנוסף, המתחרים שלך בשוק הזול יהיו לעיתים גם ספקים לא הוגנים, רמאים או גנבים ... להתחרות במחירים נמוכים בשוק הזול? האם אתה מוכן להתמודד עם ספקים שמוכרים במחירי הפסד או עם מתחרים לא הוגנים? האם הלקוחות שלך מחפשים איכות או מחיר? התשובות לשאלות האלה יעזרו לך להחליט באיזה שוק להתחרות ואיך לנהל משא ומתן נכון מול הלקוחות שלך. אם אתה לא יכול לייצר מוצרים זולים, התמקד בלקוחות ... שתוכל לתקן ולשפר את אסטרטגיית המכירה שלך. איך למכור מוצרים יקרים? תחרותיות עסקית ניהול משא ומתן בשוק תחרותי איך להתמודד עם לקוחות שאומרים יקר לי? האם להוריד מחיר או לשפר ... מוצרים טובים יותר. הלקוחות משווים את איכות המוצרים, ולא את המחיר. לקוח יכול לדחות הצעה לא בגלל שהיא יקרה מדי, אלא כי היא לא מספיק איכותית עבורו. לעומת זאת, עסקים ... מחיר נמוך, לא תמיד מתחרים מול עסקים הוגנים. לעיתים מדובר ב: עסקים שפועלים במחירי הפסד כדי להשתלט על השוק. ספקים שנמצאים לקראת פשיטת רגל וצריכים מזומן מיידי. רמאים ... על איכות. אם אתה רוצה להתחרות בשוק הזול - היה מוכן להתמודד עם ספקים שמוכנים להפסיד כסף. הכי חשוב - להבין למה הלקוח לא קונה ממך: האם זה בגלל המחיר או בגלל ...
ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה?
ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה?
ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה? איך לדעת מה האדם השני באמת רוצה במשא ומתן? כשמנהלים משא ומתן, השאלה המרכזית שעולה היא כיצד לזהות בדיוק מה הצד השני רוצה. ... או חשש. למה אנשים מהססים כשהם נשאלים על רצונם במשא ומתן? אף על פי ששאילת שאלות ישירות היא השיטה הפשוטה ביותר, לעיתים ... לנו בפירוט מה בדיוק הוא רוצה, ללא פחד או חשש מתגובה שלילית. באילו מצבים נכון לשאול אדם ישירות על רצונותיו? קיימים מצבים ... לסגור את העסקה. מה הסיכון הגדול בשאלה ישירה מדי במשא ומתן? כשאדם מבטא במפורש את הרצון שלו, הוא נוטה להיאחז בו בחוזקה ... מהעמדה שלו. אם הרצון שהביע מנוגד להצעה שלנו, כל המשא ומתן יכול להיתקע. לכן, אם רוצים לסגור עסקה בצורה חלקה וקלה, חשוב ... לסגור את העסקה. לסיכום: מתי להשתמש בשאלה ישירה במשא ומתן ומתי להימנע ממנה? שאלת המפתח מה אתה רוצה? היא כלי עוצמתי במשא ומתן. היא מאפשרת לקבל מידע ברור על רצונות הצד השני, אך השימוש בה ... לכם לסגור עסקאות בקלות, בצורה מהירה ואפקטיבית יותר. ניהול משא ומתן איך לסגור עסקאות בקלות איך לקרוא מחשבות במשא ומתן איתור צרכי הלקוח טעויות במשא ומתן
להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חווית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה
... FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך ... הפחדה כשיטת מכירה והפעם נסביר, כי כאשר מנהלים משא ומתן ורוצים לגרום ללקוח לסגור עסקה, אז צריכים לזכור כי ברמת העיקרון אנשים מעדיפים לפעול מתוך אהבה ולא מתוך פחד. דהיינו, שהרבה יותר קל לבן ... או לדוגמה שמכניסים ללקוח כל מיני שיקולים של משא ומתן בחוסר תום לב, במובן שאומרים ללקוח שאסור לו לנהל משא ומתן בצורה הזאת, ושאם הוא לא יסגור עסקה, אז הוא חשוף לתביעה בגין ניהול משא ומתן בחוסר תום לב וכיוב. ובמהות, מנסים לגרום ללקוח להרגיש רע, מכך שהוא לא יסגור עסקה. במילים אחרות משדרים למוח של הלקוח, שהוא חייב ...
עיזים במשא ומתן, דרישות במשא ומתן, איך להכניס עיזים במשא ומתן, הכנסת עיזים במשא ומתן, אסטרטגיות ניהול משא ומתן למתקדמים, טעויות בניהול משא ומתן, איך להוציא עיזים במשא ומתן? עיזים בהסכם, איך לתמחר מוצר? האם לתמחר גבוה ולתת הנחה? תמחור לצורך הנחה, איך להתפשר במשא ומתן? איך לנסח הסכם? איך לכתוב הסכם? איך להציע הצעה? מה לדרוש במשא ומתן? מה לא לדרוש במשא ומתן? איך לחזור בך במשא ומתן? מה לא לבקש במשא ומתן? איך להציע הצעת מחיר? נספח שינויים, ניסוח הסכם
... במשא ומתן, דרישות במשא ומתן, איך להכניס עיזים במשא ומתן, הכנסת עיזים במשא ומתן, אסטרטגיות ניהול משא ומתן למתקדמים, טעויות בניהול משא ומתן, איך להוציא עיזים במשא ומתן? עיזים בהסכם, איך לתמחר מוצר? האם לתמחר גבוה ולתת הנחה? תמחור לצורך הנחה, איך להתפשר במשא ומתן? איך לנסח הסכם? איך לכתוב הסכם? איך להציע הצעה? מה לדרוש במשא ומתן? מה לא לדרוש במשא ומתן? איך לחזור בך במשא ומתן? מה לא לבקש במשא ומתן? איך להציע הצעת מחיר? נספח שינויים, ניסוח הסכם וכאן נדבר על נושא של להכניס עיזים במשא ומתן. מה זה אומר להכניס עיזים במשא ומתן? האם כדאי להכניס עיזים במשא ומתן? איזה עיזים להכניס במשא ומתן? איך לא לטעות בהכנסת עיזים במשא ומתן? מתי להכניס עיזים גורם לנזק? מתי להכניס עיזים גורם לתועלת? ועוד. אז קודם כל נסביר מה זה עיזים במשא ומתן? אז בקצרה, מסופר על מישהו ... לו, באופן יחסי למצב שהיו לו עיזים בבית. בדיוק כך יש שיטה לגבי תהליך של משא ומתן, שכאשר מנהלים משא ומתן עם מישהו, אז יש שיטה שאומרת ... כדי שכאשר יוציאו אותם מהבית, הבית יראה יותר טוב מאשר קודם לכן. כך גם במשא ומתן, יש שיטה שאומרת, שאם אתה בא ... ללקוח, גם זה סוג של להכניס עיזים ולהוציא אותם. אז האם כדאי להכניס עיזים למשא ומתן? אז קודם כל נגדיר, מה אנחנו רוצים שיקרה בסוף המשא ומתן? ומה אנחנו רוצים להשיג, ... עסקה טובה עד כמה שאפשר. אז השאלה היא, האם כדאי או לא כדאי, להכניס עיזים למשא ומתן? דהיינו, האם כדאי או לא כדאי ... העסקה מאשר לא לסגור אותה. ולכן בעצם במקום לשאול האם כדאי להוסיף עיזים למשא ומתן, צריכים לשאול, איך הכנסת עיזים למשא ומתן משפיעה על הרצון של הצד השני ... ראשוני. דהיינו, יש מצבים, שבכלל אין אפשרות להכניס עיזים, כי אין כאן באמת משא ומתן. ואתה מציע הצעה ואם היא לא ... להוסיף עיזים. במילים אחרות, האם וכמה נראה לך, שהכנסת העיזים, תשרוף את המשא ומתן ולא תאפשר לנהל משא ומתן על הוצאת העיזים מהדרישות ... ולעבור על כל הדרישות שלך ולטרלל אותך בחזרה. כי גם הצד השני יכניס עיזים למשא ומתן. ויתכן, שהכנסת העיזים שלך, ...
אסטרטגיות משא ומתן, האם להתחיל מהאפשרות הכי טובה עבורך? הכנסת עיזים למשא ומתן, אסטרטגיית נסיגה במשא ומתן, אסטרטגיית חילוץ לאחור במשא ומתן, איך להתחיל משא ומתן? איזו הצעה להציע ללקוח? כמה כסף לבקש מהלקוח? סימולציות משא ומתן, דינאמיקה במשא ומתן, איזו הצעה להציע ללקוח? איך להשיג את התוצאה הכי טובה? סיכוי סיכון במשא ומתן, ניהול משא ומתן, האפשרויות של הלקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לאפשר ללקוח לבחור, לבנות הצעות ללקוח, איך לחלץ לאחור במשא ומתן?
... משא ומתן, האם להתחיל מהאפשרות הכי טובה עבורך? הכנסת עיזים למשא ומתן, אסטרטגיית נסיגה במשא ומתן, אסטרטגיית חילוץ לאחור במשא ומתן, איך להתחיל משא ומתן? איזו הצעה להציע ללקוח? כמה כסף לבקש מהלקוח? סימולציות משא ומתן, דינאמיקה במשא ומתן, איזו הצעה להציע ללקוח? איך להשיג את התוצאה הכי טובה? סיכוי סיכון במשא ומתן, ניהול משא ומתן, האפשרויות של הלקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לאפשר ללקוח לבחור, לבנות הצעות ללקוח, איך לחלץ לאחור במשא ומתן? וכאן אסביר לגבי ניהול משא ומתן, האם תמיד עדיף לך להתחיל מהאפשרות הכי טובה עבורך ומקסימום לחזור אחורה. לדוגמה, נניח שאתה מנהל עם מישהו משא ומתן על שכר, ונניח שיש לך כמה אפשרויות להציע לגבי מבנה השכר. אז השאלה היא, האם עדיף לך להתחיל לבקש את האפשרות ... טובה עבורך. ואז אולי תיאלץ להתפשר על אפשרות שהיא עוד יותר פחות טובה. ולכן לפעמים עדיף לדוגמה להתחיל את המשא ומתן ממקום שאתה לא מבקש את האפשרות הכי טובה עבורך. ולהתחיל מאפשרות שהיא יותר טובה עבור הצד השני. כי ככה לפעמים ... שלכם. במילים אחרות, תוכל כן להציע את אפשרות מספר 1 שהיא הכי טובה עבורך והכי גרועה עבור הצד השני, תוך כדי משא ומתן, אם יבקשו ממך לסגת לאפשרות מספר 3. ואיך לדעת מה הכי נכון לעשות? תשובה: כל מקרה לגופו והכל בהתאם לסיטואציה, תלוי בכל מיני גורמים שצריך לנתח אותם. ובאותו הקשר כדאי ללמוד גם את העניין של הכנסת עיזים במשא ומתן שגם הוא דומה לעניין הנל. ...
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
... ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור מתי וכיצד נכון לתת הנחה ללקוח במשא ומתן? כאשר מנהלים משא ומתן עסקי, לעיתים קרובות עולה נושא ההנחה. אליעד כהן מסביר בהרחבה את הדרך הנכונה והמדויקת לתת הנחות ללקוחות, ומדגיש שזהו תהליך מורכב שמחייב מיומנות ומחשבה. הנחה היא לא ... במקרה כזה, הלקוח יחשוד שאתה עובד בהפסד, או שהמחיר ההתחלתי שלך היה מנופח מראש. מתן הנחה לא הגיונית עלול לגרום לחשדנות, לפגוע באמינות שלך ובסופו של דבר לפגוע בסגירת העסקה עצמה. מתי לא כדאי לתת הנחה כלל ... לסוג הלקוח הספציפי איתו אתה מנהל משא ומתן. כיצד להתאים את מדיניות ההנחות לסוג הלקוח? חשוב מאוד לזהות מראש את סוג הלקוח ולפעול בהתאם: לקוח שמחפש תמיד לקבל הנחות: מומלץ מראש לתמחר את המוצר במחיר מעט גבוה ... הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח במשא ומתן? איך לנמק ללקוח את סיבת ההנחה? למה לא כדאי לתת הנחה גדולה מדי? איך לשמור על אמינות כשנותנים הנחה? מתי אסור לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח בצורה נכונה במשא ומתן? אליעד כהן מסביר לעומק את הנושא של מתן הנחות במשא ומתן עסקי - איך להעניק ללקוח הנחה בצורה חכמה, מתי לעשות זאת, מה המשמעות של הנחה, ואיך להימנע מטעויות שיפגעו באמון ובקשר עם הלקוח. למה צריך לדעת איך לתת הנחה ללקוח? כאשר ... עלול ליצור אצל הלקוח דווקא תחושה שלילית, במיוחד אם היא נעשית בצורה לא נכונה או ללא הסבר מתאים. מה הבעיה העיקרית כשנותנים הנחה בצורה לא נכונה? כאשר לקוח מקבל הנחה, הוא עלול לחשוב לעצמו כמה מחשבות שליליות: ... מיד ישאל את עצמו: האם אתה מוכר בהפסד? מה מסתתר מאחורי ההנחה הזו? ההנחה צריכה תמיד להיות תואמת את ההיגיון העסקי של התחום שבו אתה פועל. אם ההנחה מוגזמת או לא סבירה, זה יכול לגרום ללקוח לחשוש שאתה לא ... איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת במשא ומתן? איך לנמק ללקוח את סיבת ההנחה? מתי אסור לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לשמור על אמון הלקוח כשנותנים הנחה? מתי הנחה פוגעת באמינות? ...
בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפטיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
... עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח? והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח ... הרי שיש אפשרות לענות ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית ושהיא לא מקובלת ולא סבירה וכולי. ואז הלקוח יכול לקבל או לא לקבל את התשובה שלך לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה דרכים איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית שאתה לא מוכן לקבל אותה. אפשרות אחת שכבר הסברתי אותה, היא לתת ללקוח כמה הצעות גרועות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול משא ומתן, איך לא לקבל לא? איך לדחות את רוע הגזירה? מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב? מה לעשות כשאתה הולך לשמוע לא? מה לעשות כשאתה הולך לקבל תשובה שלילית? מה לעשות כשאתה הולך להפסיד? NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: הולך לשמוע לא..., מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הולך לשמוע לא..., איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן זוגי, מטפל רב תחומי, מומחה בנושא הולך לשמוע לא - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2661 שניות - עכשיו 25_05_2025 השעה 00:55:12 - wesi1