אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ייעוץ לפסיכולוגים, אימון אישי, יעוץ למאמנים אישיים, ייעוץ למטפלים אישיים, טיפול אישי, איך לשכנע, שיווק ומכירות, NLP, להיות מאמן אישי, ללמוד אימון אישי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
15:57ייעוץ לפסיכולוגים, אימון אישי, יעוץ למאמנים אישיים, ייעוץ למטפלים אישיים, טיפול אישי, איך לשכנע, שיווק ומכירות, NLP, להיות מאמן אישי, ללמוד אימון אישי, טיפול פסיכולוגי, ייעוץ פסיכולוגי
איך נוצר קיבעון מחשבתי וכיצד מטפלים בו?

אליעד כהן מסביר כי קיבעון מחשבתי נוצר כשהאדם מזדהה באופן מוחלט עם דימוי או תפיסה שלילית מסוימת, כמו תחושה של כישלון, חוסר הצלחה או חוסר כסף. אדם שמרגיש שהוא "לוזר" מזדהה רק עם התמונה של הכישלון, מבלי לראות אופציה אחרת. כדי לפרק את הקיבעון, אליעד מציע להתחיל בלחשוף לאותו אדם את האפשרות השנייה - את הדימוי ההפוך שבו הוא כן מצליח, אך בשלב הראשון מבלי לשייך את האפשרות הזאת לעצמו, אלא להציג זאת כדמות דומה לו בעולם אחר, אולי אפילו דמות דמיונית שנמצאת בירח.

ברגע שהאדם מבין שקיימת אפשרות שונה, מתחילים להטיל ספק באמונה הקיימת. המטפל שואל את המטופל מדוע הוא כל כך בטוח שהוא חייב להיות מזוהה דווקא עם כישלון ולא עם הצלחה. על ידי יצירת ספק, מתחילה להתרופף האחיזה בין המושג "אני" לבין הכישלון. זהו תהליך שבו לא כופים על האדם להאמין שהוא מצליח, אלא קודם כל מערערים את הביטחון המוחלט שלו בהזדהות עם הכישלון.

אליעד מדגים את התהליך באמצעות דוגמה של "אני שולחן". כדי להבין את מושג השולחן, האדם צריך קודם כל להבין מהו "אין שולחן", ואחר כך להבין ששני המצבים קיימים באותה מידה. אותו תהליך בדיוק מתרחש בהתמודדות עם פחדים - האדם צריך להבין את מושג הפחד, להבין את מושג חוסר הפחד, ורק אז יוכל לבחור בין שתי האפשרויות.

כיצד להתמודד עם פיצול אישיות ותחושת חוסר הגדרה?

אליעד מדבר גם על אנשים שמתמודדים עם בעיה של פיצול אישיות או קושי להגדיר את עצמם. לאנשים כאלה יש שלוש אפשרויות פעולה:
  • להגדיר את עצמם בצורה מדויקת יותר. אם אדם רוצה לעבוד אך לא יודע במה לעבוד, הפתרון הראשון הוא להגדיר באופן ברור במה הוא מעוניין לעבוד. כשיש הגדרה מדויקת, הקונפליקט נפתר.
  • להפחית את ההגדרה העצמית. כלומר, לוותר לחלוטין על ההכרח לעבוד. אם האדם יחליט שלא אכפת לו אם הוא עובד או לא, הקונפליקט ייעלם.
  • להמשיך לחיות עם הסבל והקונפליקט מבלי לקבל החלטה, אבל אז האדם צריך להכיר בכך שהוא ממשיך לסבול מבחירה.
לפי אליעד, רוב האנשים שסובלים מכך שהם לא יכולים להחליט, למעשה יושבים "על הגדר באמצע הכביש". כלומר, הם מנסים לשמור את כל האפשרויות פתוחות, אך בפועל הם נמצאים במצב מסוכן של חוסר החלטה. או שהם צריכים לבחור צד אחד באופן ברור, או לוותר על הצורך לבחור. אי אפשר להישאר באמצע ללא סבל.

מהי האסטרטגיה הטובה ביותר להצלחה לפי אליעד כהן?

אליעד כהן מסביר שהמטרה האמיתית של כל תהליכי ההצלחה היא להגיע למקסימום האפשרי, שהוא "להיות אלוהים". זהו האידיאל של הצלחה מוחלטת ושלמה. אליעד טוען שהוא לוקח את כל תהליכי ההצלחה השונים ומנסה להגיע דרכם למטרה האולטימטיבית, להצלחה הגבוהה ביותר האפשרית. לטענתו, כל אדם שמנסה להצליח בעולם, למעשה שואף למצב שבו הוא יחווה את עצמו כאלוהים - מצב של שליטה מלאה, יכולת מלאה ובחירה מלאה.

לכן, האסטרטגיה שהוא מציע היא לזהות קודם כל את הדימוי שבו האדם מזדהה ולראות שיש עוד אופציות להזדהות. לאחר מכן, יש לטיל ספק בזהות הנוכחית של האדם ולאפשר לו להבין שהוא יכול לבחור בין כל הזהויות האפשריות.

איך להתמודד עם תחושת פחד וחוסר ביטחון עצמי?

אליעד מדגיש שכאשר אדם מרגיש פחד או חוסר ביטחון, הטיפול מתחיל בהכרה במציאות של הפחד ובאפשרות ההפוכה, של חוסר פחד. רק לאחר מכן, המטפל מוביל את האדם למצב שבו הוא מבין שהבחירה היא בידיו, שהוא יכול לבחור בכל אחת משתי האפשרויות. ככל שהאדם יפנים יותר את יכולת הבחירה הזו, הפחד יאבד מהמחויבות שלו ויהפוך להיות אפשרות אחת מתוך כמה אפשרויות.

כיצד אפשר לטפל באדם המתקשה לקבל החלטות?

אליעד מציע גישה ברורה לטיפול באנשים המתקשים לקבל החלטות לגבי חייהם:
  • או שתגדיר לעצמך באופן ברור את ההחלטה שאתה מתקשה בה, ובכך תחסל את הקונפליקט.
  • או שתפחית את הצורך להחליט ותחליט שלא להחליט בכלל, ואז הקונפליקט יעלם באופן טבעי.
  • אם אינך מסוגל לבחור אף אחת מהאפשרויות הללו, עליך להכיר בכך שאתה בוחר לסבול את הקונפליקט ואת חוסר ההחלטה.
ההסבר של אליעד מדגיש שאין פתרון קסם - כל פתרון דורש החלטה מודעת של האדם לגבי מה הוא רוצה באמת. הוא גם מדגיש שאם האדם לא יקבל החלטה, הוא צריך להבין שהוא בחר להמשיך בסבל.

כיצד לזהות את מקור הבעיה בטיפול אישי ופסיכולוגי?

אליעד מסביר שהבעיה המרכזית בטיפול היא שהאדם מגדיר את עצמו בזהות אחת בלבד, למשל, "אני כישלון" או "אני מפחד". תפקיד המטפל הוא להראות למטופל שיש עוד אפשרויות הזדהות, ושהוא יכול לבחור בזהות אחרת. המטפל לא צריך לכפות על המטופל את ההחלטה, אלא רק לחשוף בפניו את האפשרויות השונות ולעזור לו להבין שהוא מחזיק את עצמו במצב של סבל מבחירה.

סיכום שיטת הטיפול והייעוץ של אליעד כהן:

השיטה של אליעד כהן מבוססת על הבנת המציאות והכרה באפשרויות השונות שיש לכל אדם. הוא אינו כופה את הפתרון אלא מציג בפני המטופל את האפשרויות השונות, מערער את הקיבעון המחשבתי, ומאפשר למטופל להגיע להבנה שהוא זה שבוחר את המצב שבו הוא נמצא. התהליך מתמקד בשינוי הזדהות וביצירת חופש בחירה.
קוסם סבל להישאר מודעות בניית ביטחון עצמי בלי תשובה פתרון מוחלטות להגדיר להאמין יעוץ למאמנים nlp איך ללמוד אימון אישי איך לשכנע אימון אימון אישי אימון אישי טיפול פסיכולוגי אימון אישי יעוץ למאמנים אימונים איפה ללמוד אימון אישי טיפול טיפול אישי טיפול פסיכולוגי טיפולים יועץ ייעוץ למטפלים אישיים ייעוץ לפסיכולוגים ייעוץ פסיכולוגי יעוץ יעוץ למאמנים יעוץ למאמנים אישיים יעוץ למטפלים יעוץ למטפלים אישיים יעוץ לפסיכולוגים יעוץ פסיכולוגי להיות מאמן להיות מאמן אישי להתאמן ללמוד ללמוד אימון ללמוד אימון אישי למה ללמוד אימון אישי למידה לשכנע מאמן מאמן אישי מאמנים מאמנים אישיים מטופל מטופלים מטפל מטפלים מכירות נלפ פסיכולוג פסיכולוגי פסיכולוגיה פסיכולוגיות פסיכולוגים שיווק שיווק ומכירות שכנוע
פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
... שיווק מכירות - מהו שיווק פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית? כפי שכבר ביארתי, לכל דבר בעולם, יש לו גם משמעות רוחנית. ובמאמר הזה נבאר מהו שיווק ופרסום נכון בעולם העסקים. ולאחר מכן נבאר את המשמעות הרוחנית של השיווק הנכון. ואם נתבונן על עניין השיווק, נראה כי השיווק הוא ההקדמה של המכירות. כי המטרה של השיווק, היא לצורך המכירה. והתכלית של השיווק, היא המכירה. והשיווק נועד כדי לגרום ללקוח לקנות בתהליך המכירה. וגם תהליך המכירה עצמו, גם הוא משרת מטרה אחרת, והוא את טובת הלקוח. כי הלקוח קונה את המוצר, כדי להשיג תועלת כלשהי. וכאשר הלקוח מבצע את תהליך הרכישה, הרי שהתכלית שלשמה הלקוח מבצע את הרכישה, היא התועלת שהוא חושב שהמוצר יביא לו. ונמצא אם כן, כי השיווק משרת את הרכישה, שהיא משרתת את טובת הלקוח. ושיווק טוב, הוא שיווק שיוצר מכירות. וכדי ליצור מכירות, לשם כך יש לגרום ללקוח להבין את התועלת שהמוצר יביא לו. וממילא זה אומר, כי שיווק נכון, הוא כזה שבו הלקוח מבין את התועלות שהמוצר יביא לו. והוא גם מבין, שהמוצר הזה, הוא זה שיביא לו את התועלות האלו. ואחת הטעויות הנפוצות בעולם השיווק, היא שהמשווק מפרסם את המוצר ואת השירות שהוא נותן ללקוח, יותר מאשר את התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר ומהשירות. כי הלקוח מה שמעניין אותו, זה לא המוצר, אלא התועלת שהוא ישיג ... זה לא מה המוצר ומה התכונות שלו, אלא מה התועלות שהמוצר והשירות הזה יביא לו. וכאשר האדם מנסה לשווק איזה מוצר, אז לפעמים הוא מתמקד בלפרסם את המוצר שלו ולפרט את מה שהמוצר שלו נותן. והאדם מתמקד בטעות בלשווק את הדרך אל התוצאה, במקום את התוצאה עצמה. כי המוכר, מוכר שירות כלשהו ומוצר כלשהי, שאמורה להפיק ללקוח תועלת כלשהי. ומה שמעניין את הלקוח, והסיבה שבגללה הלקוח משלם על המוצר, היא לא בגלל שהמוצר מעניין אותו, אלא בגלל שהוא רוצה את התועלת שהמוצר יביא לו. וכאשר המוכר בא לשווק את המוצר שלו ללקוח, אז לפעמים בטעות הוא מתמקד בלפרט את התכונות של המוצר. והוא בעצם מצפה שהלקוח יבין בעצמו את הקשר שיש, בין התכונות של המוצר, לבין התועלת שאותה הלקוח רוצה להשיג. וכאשר המשווק מתמקד בלפרסם את התכונות של המוצר, אז לפעמים הלקוח לא עושה מספיק טוב את הקשר בין התכונות של המוצר, לבין המוצר עצמו. ושיווק נכון, הוא כאשר המפרסם יוצר אצל הלקוח קשר, בין המוצר שלו, לבין התועלת הסופית שאותה הלקוח רוצה להשיג. כי על המפרסם לזכור, שמה שהלקוח באמת רוצה, זה את ... האדם רוכש כל מוצר, היא כדי להשיג את התועלת הרגשית שהוא חושב שהמוצר הזה יסייע לו להשיג. ושיווק נכון, הוא כזה שמביא לתשומת ליבו של האדם, את התועלת הרגשית שאותה הוא יכול להשיג באמצעות המוצר. ויש לשים לב לכך, שלא תמיד הלקוח הפוטנציאלי, מודע לסיבה ...
מכירות / שיווק / שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי?
מכירות שיווק שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי? כאן במאמר אבאר את אחד מהעקרונות הבסיסיים ביותר של שכנוע לקוחות. ויתבאר, כיצד באפשרותך כמוכר, להגדיל מכירות, באמצעות העברת מסר לתת המודע של הלקוח. ומי שיתבונן יראה, כי בחיים שלנו, יש 2 נקודות מבט אפשריות על כל דבר. ונקודת מבט אחת, היא נקודת מבט של רק משהו מסוים. ונקודת מבט ... זמנית, כל דבר ניתן גם להתייחס אליו, כאל דבר שהוא אפשרי בלבד. שרק אפשרי שהוא יהיה, ושרק אפשרי שאולי הוא נכון, ושרק אפשרי שצריך אותו וכולי. וכך גם בעולם המכירות והשיווק. שהלקוח יכול להתייחס למוצר שלך, כאל דבר מחויב עבורו או כאל דבר שהוא רק אפשרי עבורו. הלקוח שמתייחס אל המוצר שלך, כאל דבר שהוא חייב להשיג אותו, אצל הלקוח ... המוצר. מאחר שהוא חושב שזאת רק אפשרות בלבד שהוא ירכוש את המוצר, ושהוא לא חייב לרכוש את רק את המוצר שלך. והמשמעות של זה היא, שכאשר אתה מדבר עם הלקוח, עליך כמוכר, להשתדל להעביר לו את המסר, שהמוצר שלך, הוא מחויב עבורו, ושהוא לא רק אפשרי בלבד עבורו. ושהוא צריך רק את המוצר שלך, ולא גם את המוצר שלך. וככל שהלקוח יהיה יותר משוכנע, שהוא צריך רק את המוצר שלך, ושהוא חייב להשיג את המוצר שלך, כך יש סיכוי גדול יותר, לכך שהעסקה תתבצע. ...
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
מכירות שיווק שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות לקוח ... דעתו? וכאן אבאר את אחד מהעקרונות החשובים ביותר, כיצד לטפל בהתנגדויות מכירה ובהתנגדויות של הלקוח? וכיצד אפשר ... המצב האידיאלי והטוב ביותר האפשרי. משום, שבו האדם משוכנע שהמוצר שלך, רק אותו הוא צריך, ושאת כל ... מבט נוספת מנוגדת והפוכה, שהיא המצב הגרוע ביותר עבורך כמוכר שמנסה לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולשכנע את האדם ברעיון שלך, והמצב הזה, הוא ... של הלקוח אל המוצר שלך. וכאן יש לשים לב, שסיכויי המכירה להתבצע גדלים יותר, ככל שהלקוח מתקרב ... רק + מחויב + יש + המוצר שלך. ככל שהלקוח בטוח יותר ומשוכנע יותר שהוא צריך וחייב רק את המוצר שלך, ... והרעיון הוא, שהלקוח שכרגע חושב שרק לא, הרבה יותר קל לשכנע אותו שגם לא + גם כן. מאשר לשכנע אותו שגם כן + גם לא. ובפועל זה אומר, ... לראות היכן הוא גם כן רוצה את המוצר שלך, ואחכ לשלב של השכנוע, לכיוון שהוא רק רוצה רק את המוצר שלך. ... עצמו למה הוא ככ לא רוצה את המוצר. והיא, על ידי זה שהמוכר מוסיף את ההסבר למה הלקוח לא רוצה את ... להתבונן ולשאול את עצמו למה הוא לא רוצה את המוצר, אז המוכר והמשכנע צריך לחזור על דברי הלקוח, ולהוסיף להם את ההסבר של הלמה הלקוח לא רוצה המוצר. כגון לדוגמה, שהמוכר אומר ללקוח, אני מבין שאתה לא רוצה את המוצר, כי סיבה כזו או אחרת. או שהמוכר שואל את הלקוח, האם אני מבין נכון שאתה ... הזה, כי סיבה כזו או אחרת?! ואז כאשר הלקוח שומע את המוכר, הרי שבעצם זה גורם ללקוח להתבונן שנית ... וכך גם ניתן לעשות ברמת כל רעיון ורעיון, בכל תהליך של טיפול בהתנגדויות לקוח וטיפול בהתנגדויות מכירה. וכך גם צריך ואפשר לעשות בכל תהליך שבו מנסים לשכנע מישהו לחשוב בצורה כזו או אחרת. ונסכם: ...
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע כיצד אפשר להפוך אפשרויות למחויבות? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בתהליכים של שינוי עמדות ושכנוע, תוך שימוש בטכניקות של NLP (תכנות נוירולינגוויסטי), סוגסטיה, מניפולציות ורטוריקה. הוא מסביר כיצד ניתן להפוך מצבים בהם מישהו פועל מתוך אפשרות למצבים בהם אותו דבר הופך למחויב. תהליך זה עוסק ... את הצורך להמיר את האפשרי למחויב על מנת לשכנע אדם לבצע פעולה מסוימת. הוא מציין, לדוגמה, אם רוצים לגרום למישהו להצביע עבור מפלגה מסוימת, עליך להפוך את זה לאופציה המחויבת עבור אותו אדם, כך שהאפשרות האחרת ... חד - משמעיות מבוצע גם בהקשרים של מכירות ושיווק. לאחר מכן, אליעד מציין את הצורך בהפיכת לא רוצה לאפשרי, על מנת לשכנע אדם לעשות משהו שאינו מעוניין בו. דוגמה לכך היא כאשר אדם לא רוצה להיבדק רפואית. בשלב הראשון, יש לקחת את המחויבות של לא רוצה ולהפוך אותה לאפשרות של אפשרי, ... למחויבות. כיצד ניתן לשלב את טכניקות השכנוע כדי לגרום לאנשים לחשוב אחרת? כחלק מהסבר על מניפולציות שיכולות להוביל לשינוי עמדות, אליעד מסביר כיצד ניתן לקחת כל משפט של אדם ולהפוך אותו בעזרת מילים נבחרות כדי ... נאמרת ובכיצד משתמשים בה. כיצד טכניקות שכנוע מתקיימות במציאות? בהמשך להרצאה, אליעד מדבר על השימוש במילים מתוך הבחירה המודעת על ידי המניפולטור. הוא מסביר כיצד ניתן להנחות אדם לשנות את דעתו, על ידי הבחנה בין ... בצורה שונה. כיצד נוכל לשפר את יכולת השכנוע שלנו בעזרת שפת גוף? אליעד מדבר גם על היכולת להתנהל במכירה או שכנוע בצורה שהיא אינסטינקטיבית, שבה כל מילה ופעולה שנעשית מציינת כוונה מסוימת. הכוונה היא לפתח את המיומנות שמאפשרת לשים לב למילים ולאופן שבו הן משדרות את הכוונה. איך ... המציאות? אליעד מציין, שבעצם כל תהליך של מכירה או שכנוע נעשה במידת מה בצורה של היפוכים ושינוי תפיסות, ותוך כדי שימוש במילים חזקות שמביאות את האדם למצב של מחויבות לפעולה. המילים שמניבים תוצאות הן המילים שמקשרות את האפשרי למחויב. איך לשנות עמדות בעזרת NLP? כיצד להפוך אפשרויות למחויבויות? טכניקות שכנוע ושיווק מהי סוגסטיה והיפוך תפיסות? איך לשפר מכירות בעזרת מניפולציות? כיצד להשתמש בשפת גוף כדי לשכנע? היפוך מחשבות ושכנוע בעזרת מילים ...
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
... שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים איך ניתן לשנות את תפיסת האדם באמצעות טכניקות שכנוע? במהלך השיחה, אליעד כהן מציג שיטות שכנוע וגישות שונות לשינוי תפיסת האדם. אחת מהטכניקות המוזכרות היא עקרון ההקצנה ככלי לשינוי תפיסה. הרעיון המרכזי הוא להוביל אדם להטיל ספק בתפיסתו על ידי הצגת ... את הדברים. מהי הטקטיקה של הפיכת צריך לחייב בשכנוע? אליעד כהן מציין גם את השפעת השימוש במילים בצורה מחושבת. לדוגמה, אם אדם אומר שהוא צריך להיות בריא, אפשר לשאול אותו, אתה חושב שאתה חייב להיות בריא?. השינוי ... כסף. כיצד רבי נחמן מברסלב השתמש בטכניקות שכנוע לשינוי תפיסות? שיטה זו הוסברה גם באמצעות סיפורים על רבי נחמן מברסלב, שידע להוביל את תלמידיו לחשוב בצורה אחרת על עקרונות פילוסופיים שונים. למשל, כאשר רבי ... מכריע את הבחירות. איך ניתן להשתמש בטכניקות שכנוע גם בחינוך ובטיפול אישי? טכניקות שכנוע אלו לא מיועדות רק לפילוסופיה או לשיחות עיוניות. הן ניתנות ליישום גם בחינוך ובטיפול אישי. לדוגמה, בחינוך ילדים, אם ילד אומר שהוא לא יכול לעשות משהו, במקום להתעקש ולנסות לשכנע אותו שהוא כן יכול, אפשר להחיל את עקרון ההקצנה. אם ילד אומר שהוא לא יכול לסדר את החדר, אפשר להחיל את הגזמה ולשאול אותו אם הוא לא יכול בכלל לעשות שום דבר ... את התנהגותו. איך שיטות אלו יכולות לשמש בטיפול אישי? אליעד כהן מדגים כיצד ניתן להשתמש בטכניקות אלו גם בטיפול אישי. אם אדם מעלה בעיה, במקום להציע פתרון ישיר, אפשר להקצין את טענתו כך שהוא עצמו יגיע לפתרון. למשל, אם אדם טוען שהוא לא יכול לקום בבוקר, במקום לשכנע אותו שהוא יכול, יש להקצין את עמדתו ולומר לו שאין שום סיכוי שהוא יוכל לקום בבוקר. בדרך זו, הוא יתחיל לחפש דרכים לשנות את התפיסה ולהוכיח לעצמו שהוא יכול. שיטות שכנוע הקצנה ככלי לשינוי תפיסה טכניקות NLP היפוך מחשבתי אסטרטגיות שכנוע בהוראה טיפול אישי ושכנוע הבנת עקרון ההקצנה ככלי לשינוי תפיסה במהלך השיחה נדונה שיטה פילוסופית ופסיכולוגית שבאמצעותה ניתן לשנות את תפיסתו של אדם באמצעות הקצנה של דעתו שלו עצמו. הרעיון המרכזי הוא שאם אדם מחזיק באמונה מסוימת, במקום לנסות להתווכח איתו ... לחוות על עצמו את חוסר הנוחות שבהתנהגותו וללמוד על ההיגיון שבבקשות הדדיות. שימוש בהיפוך מחשבתי אחת הדרכים היעילות לשינוי תפיסה היא לקחת את מה שאדם אומר ולהוביל אותו בעצמו להפוך את עמדתו. הרעיון הוא לא ... זאת, זה כבר יהיה מאוחר מדי - הוא כבר יהיה משוכנע בעצמו. האסטרטגיה של שינוי תודעה השיטה הזו היא דרך להשפיע על אדם מבלי לעורר התנגדות ישירה. במקום לומר למישהו שהוא טועה ולנסות לכפות עליו עמדה אחרת, משתמשים ... בכך שאולי ישנה דרך אחרת. שימושים מעשיים - טיפול אישי וחינוך השיטה הזו אינה תקפה רק בדיונים פילוסופיים, אלא גם בטיפול אישי וביחסים בין - אישיים, כולל חינוך ילדים וניהול ויכוחים. אם אדם מגיע עם בעיה ואומר שהוא אינו יכול לשנות אותה, במקום לנסות להוכיח לו שהוא כן יכול, ... שימושית במגוון רחב של תחומים, כולל ויכוחים, טיפול פסיכולוגי, חינוך ילדים, ואפילו שיפור אישי, בכך שהיא מאפשרת לכל אדם לראות את ההגבלות של מחשבותיו ולהיפתח לאפשרויות חדשות. ש: אני קורא בספר ... צודק, אתה חייב שיהיה לך את מה שאתה רוצה, אתה מוכרח לעשות את מה שאתה רוצה, הרצון שלך אתה משועבד לו, עכשיו מה בעצם עשיתי? הלבשתי לו את המחויב. עכשיו מה עשיתי? בעצם יצרתי אצלו התנגדות במה שהוא חושב. זה לא ...
שכנוע - הקצנה לצורך ניטרול - איך לשכנע את ההורים? חינוך ילדים / איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לעשות שעורי בית? דיבייטינג / רטוריקה / כושר שכנוע / מניפולציות / ניהול משא ומתן / מכירות / שיווק
שכנוע - הקצנה לצורך ניטרול - איך לשכנע את ההורים? חינוך ילדים איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לעשות שעורי בית? דיבייטינג רטוריקה כושר שכנוע מניפולציות ניהול משא ומתן מכירות שיווק וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע ושינוי עמדות. ואבאר, איך באפשרותך לגרום למישהו לשנות את העמדה שלו, מעצמו ובצורה סמויה, של פסיכולוגיה הפוכה. והדרך לכך היא, על ידי ... את מה שהוא אמר, בצורה מוקצנת, ובצורה שהוא עצמו לא ירצה להזדהות איתה. כמו ילדים, שרוצים לשכנע את ההורים שלהם לקנות להם משהו. וההורים מסרבים. שאז לפעמים השיטה של הילד לשכנע את ההורים שלו לקנות לו את אותו הדבר, ... שעורי בית. אז המשפט הזה לדוגמה, הוא האיזון והממוצע של המשפט הקיצוני יותר של אני לא רוצה ללמוד בבית ספר, שהוא עצמו משפט ממוצע ומאוזן, ביחס למשפט של אני לא רוצה ללמוד בכלל. וגם המשפט אני לא רוצה ללמוד בכלל, הוא איזון של המשפט, אני לא רוצה להצליח בחיים. כי כדי להצליח צריך ללמוד, ובלי ללמוד אי אפשר להצליח. והילד לא אומר שהוא לא רוצה להצליח בחיים, אלא הוא אומר שהוא בסך הכל לא רוצה ללמוד וכיוב. ובכל מקרה הרעיון הוא, שהרעיונות ... מוחלטת. אלא הוא תמיד ברמה כלשהי, מתפשר על אידיאל כלשהו, למען האידיאל המנוגד לו. והטכניקה לשכנוע היא, שלוקחים את מה שהאדם אומר, מקצינים ... שגורמות למשפט להיראות זהה למשפט המקורי, ואעפכ יצאה משמעות שונה ומוקצנת. וכאשר מישהו מנסה לשכנע אותך במשהו ומנסה לגרום לך לשנות את ... עליו שום מניפולציה של הקצנה. כי הוא חסין הקצנה. ובסיכומו של דבר, מי שרוצה לשפר את כושר השכנוע שלו, ומי שרוצה לנצח בדיבייטינג ומי ...
NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות / התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע / תת מודע
NLP משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות התאמת מילים מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע תת מודע וכאן אתן עוד דוגמה למשמעות השונה שיש כאשר משתמשים במילות קישור שונות, שכלפי חוץ נראה שהן ... טובה יותר של המשמעות הייחודית והמשמעות האסוציאטיבית שיש לכל מילת קישור, מאפשרת לאדם לדעת איך להשתמש במילות הקישור בצורה הטובה ביותר לצרכי מכירות שכנוע וכיוב. ומאפשרת לאדם גם לקרוא אנשים יותר טוב, על ידי זה שהוא קורא ומבין בין המילים ...
NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות סיבה / מילות תוצאה / מילות מטרה - סיבה ותוצאה / סיבתיות - סדר המילים במשפט - התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך לשתול מחשבות? רטוריקה
NLP משמעות המילים - מילות קישור - מילות סיבה מילות תוצאה מילות מטרה - סיבה ותוצאה סיבתיות - סדר המילים במשפט - התאמת מילים מילים שיווקיות - איך לשתול מחשבות? רטוריקה וכאן אבאר את משמעות המילים, של מילות סיבה מילות תוצאה מילות ... דהיינו, עד כמה הסיבה מחייבת ומכריחה את התוצאה להיות כפי מה שהיא. דהיינו, עד כמה התוצאה מחויבת ומוכרחת להיות נכונה, בגלל אותה הסיבה. כי יש מילות קישור שמבטאות את זה שיש סיבה, שגורמת לתוצאה. אך התוצאה היא אפשרית ורצויה בלבד, אך לא מחויבת ומוכרחת. אבל יש צורות ביטוי ומילות קישור שונות, שמבטאות את חוזק הקשר שבין הסיבה לבין התוצאה. וגורמות לשומע להרגיש, שהתוצאה היא מוכרחת להיות, בגלל אותה הסיבה. ובנוסף, את כל מילות הקישור של מילות סיבה מילות תוצאה מילות מטרה, ניתן ... ויש גם, יורד עכשיו גשם, אז תיקח מטרייה. שזה בעצם אומר שאם לא היה יורד עכשיו גשם, אז לא היית מוכרח לקחת מטרייה. ויש גם יורד עכשיו גשם, אז כדאי שתיקח מטרייה. שזה בעצם אומר, שלמרות הסיבה, אעפכ התוצאה לא מחויבת ולא מוכרחת. ולפעמים הדובר מזכיר את הסיבה בהתחלה ורק אחכ מזכיר את התוצאה. כי הוא לא בטוח בתוצאה ולכן הוא ... כדבר מחויב, או שגם הסיבה עצמה צריכה חיזוק. וכיצד התוצאה עצמה מוצגת. האם היא מוצגת כתוצאה שהיא מוכרחת להיות נכונה בגלל אותה הסיבה, או שמא היא תוצאה שהיא רק אפשרית בגלל אותה הסיבה. והאם התוצאה ... של הרעיונות שבונים את המשפט המלא, על ידי זה הוא יכול להחליש רעיונות לחזק רעיונות ולשפר את כושר השכנוע שלו לכל מטרה שהיא. והוא גם יכול לקרוא אנשים הרבה יותר טוב, כי הוא קורא ושומע מה קורה בתת המודע ...
טכניקת שכנוע, שיטת NLP, טכניקת NLP, לימוד NLP, טכניקת מכירות, טכניקת שיווק, יצירת התניה, לתת כדי לקבל, ללמוד NLP, ללמוד מכירות, איום סמוי, תגמול סמוי, ללמוד לשכנע, סודות השכנוע
טכניקת שכנוע, שיטת NLP, טכניקת NLP, לימוד NLP, טכניקת מכירות, טכניקת שיווק, יצירת התניה, לתת כדי לקבל, ללמוד NLP, ללמוד מכירות, איום סמוי, תגמול סמוי, ללמוד לשכנע, סודות השכנוע
... שכנוע, שיטת NLP, טכניקת NLP , לימוד NLP, טכניקת מכירות, טכניקת שיווק, יצירת התניה, לתת כדי לקבל, ללמוד NLP, ללמוד מכירות, איום סמוי, תגמול סמוי, ללמוד לשכנע, סודות השכנוע איך לגרום למישהו להסכים איתך בלי שירגיש? אליעד כהן מסביר טכניקת שכנוע מתוחכמת המבוססת על העקרונות של NLP (Neuro-Linguistic Programming). הוא מתחיל בכך שכאשר אתה רוצה לגרום למישהו להסכים איתך, ... איתי, הוא יקבל תחילה את התועלת ואז ירגיש מחויב להסכים כדי לא לאבד אותה. איך ליצור התניה סמויה בשכנוע? הצורה המתוחכמת ביותר שאליעד מסביר היא ליצור התניה סמויה, שבה האדם לא מודע לכך שיש התניה. ... שזה נכון. האדם יעדיף להסכים איתך, כי אחרת הוא עלול לפחד שהמחמאה שנתת לו לא נכונה. מה זה איום סמוי בשכנוע? אליעד מתאר טכניקה נוספת - יצירת איום סמוי. כאן אתה עושה את ההפך מהמחמאה: אתה בודק מה ... עובד כי רוב האנשים לא מחפשים את האמת אלא רוצים להרגיש טוב עם עצמם. אנשים מוכנים לוותר על האמת, למכור אותה, להקריב את הכל, רק בשביל להרגיש טוב עם עצמם. הוא נותן דוגמה נוספת על שימוש בתשלום סמוי בשכנוע, כמו במצב של בורר. אם אתה רוצה שהבורר יסכים איתך, אתה יכול לתת לו את המחמאה או את התודה ... שכבר שילמת לו, והוא לא ירצה להצטייר כפחות חכם או כמי שלא מגיע לו התשלום הזה. איך לנמק בצורה יעילה בשכנוע? עוד נקודה מתוחכמת שאליעד מציג היא דרך השימוש בנימוק: אם אתה אומר לאדם חכם יחשוב כך וכך ... חכם) ולשלב במחמאה את שתי התכונות יחד, כדי לכסות את כל האפשרויות ולמנוע התנגדות. איך ליצור התניה בשכנוע? מה זה איום סמוי? טכניקות NLP לשכנוע איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לבדוק אם אני משוחד בהחלטה? עכשיו אני אסביר לכם שיטת שכנוע, יש הרבה שיטות, נסביר עוד שיטה. השיטה אומר ככה, אם אתה רוצה לגרום למישהו להסכים איתך על ... לך מיליון ואז הוא יסכים איתך. תראה, אני מסביר לך איך המוח שלך עובד עליך. עכשיו, אז יש מצב שאתה משכנע מישהו, אתה אומר לו אם תסכים איתי, אני אתן לך, זה מצב אחד. מצב שני שאתה נותן לו משהו ואתה ... שבן אדם חכם כמוך. עכשיו, נגיד שיש לך נגיד סכסוך עם מישהו ואתה הולך לבורר לצורך העניין, ואתה רוצה לשכנע את הבורר שיסכים איתך אז אתה כאילו צריך לפרגן לבורר ודרך הפירגון, וליהנות, כאילו ... אנשים בדרך ככל חשוב להם להרגיש טוב עם עצמם והוא רוצה להרגיש שמפרגנים לו ובשביל שיפרגנו לו הוא ימכור את כל העולם כולו, ימכור את האמת, ימכור את עצמו, לא משנה מה העיקר בשביל להרגיש טוב. אז זאת אומרת שיש פה שני זחלים, אחד תיתן לו ... האינטרס ותבדוק פעמיים את העד שיש לך אינטרס שהוא יהיה צודק. זה כל מה שאמרתי. ש: רק אני אומר אם כי העצה הזאת מוגבלת כי זה שאני מעדיף את האופציה המסויימת שנותנת לי תחושה טובה גם כשאני פונה לצד ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ייעוץ לפסיכולוגים, אימון אישי, יעוץ למאמנים אישיים, ייעוץ למטפלים אישיים, טיפול אישי, איך לשכנע, שיווק ומכירות, NLP, להיות מאמן אישי, ללמוד אימון אישי, טיפול פסיכולוגי, ייעוץ פסיכולוגי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: הגדרה מדויקת, אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הגדרה מדויקת, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לחיים, אימון אישי לעסקים, אימון אישי בתל אביב בנושאי הגדרה מדויקת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.0117 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 09:25:24 - wesi1