אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הבטחות שקריות ✔ניהול עובד שמבטיח הבטחות ללא כיסוי, איך להתמודד עם הבטחות ללא כיסוי? איך לנהל עובד בעייתי? איך לנהל עובד שלא עומד במשימות בזמן?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול עובד שמבטיח הבטחות ללא כיסוי, איך להתמודד עם הבטחות ללא כיסוי? איך לנהל עובד בעייתי? איך לנהל עובד שלא עומד במשימות בזמן? עמידה ביעדים ובמשימות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, עמידה ביעדים ובלוחות זמנים
איך לנהל עובד שמבטיח הבטחות ללא כיסוי?

כאשר יש עובד שמבטיח הבטחות ולא מקיים אותן, מנהלים רבים מוצאים את עצמם מתוסכלים מחוסר יכולתו של העובד לעמוד במשימות בזמן. אליעד כהן מציע שיטה יסודית ומפורטת כיצד להתמודד עם עובדים כאלה.

מה הסיבות המרכזיות לכך שעובד לא עומד במשימה שהבטיח?

אליעד כהן מסביר שיש שלוש סיבות עיקריות לאי - ביצוע משימות מצד עובדים:
  • העובד לא רוצה לבצע את המשימה (חוסר רצון).
  • העובד לא יכול לבצע את המשימה (חוסר יכולת או משאבים).
  • העובד לא יודע כיצד לבצע את המשימה (חוסר ידע או מיומנות).
לדוגמה, עובד שהבטיח להכין מסמך עד הערב, וכששאלו אותו מדוע לא ביצע את המשימה, ענה שהיה עסוק. לאחר מכן הבטיח שוב שיבצע עד למחרת, אך שוב לא עמד בהתחייבות. הסיבות להפרת הבטחות כאלה עשויות להשתנות, ועל המנהל לזהות מהי הסיבה המדויקת לכך שהעובד אינו עומד במשימה.

כיצד לחקור עובד בצורה נכונה ולגרום לו לומר את האמת?

כאשר מנהל שואל עובד מדוע לא ביצע משימה, חשוב ליצור סביבה שבה העובד לא יחשוש לומר את האמת. אם העובד ירגיש מאוים, הוא כנראה יעדיף לשקר מאשר להתמודד עם תגובה שלילית. כדי לגרום לעובד לומר את האמת, אליעד כהן מציע לשדר לעובד שהמטרה היא להבין את הסיבה האמיתית לחוסר ביצוע המשימה, ולא לחפש אשמים.

המנהל יכול לשאול באופן לא מאיים: "תגיד, למה בעצם לא ביצעת את המשימה אתמול?" אם העובד עונה ש"כאב לו הראש", המנהל צריך לברר האם זו באמת הסיבה האמיתית, ולבדוק אם יש דרך להבטיח שזה לא יקרה שוב בעתיד. המטרה בשאלות אלו היא להגיע לאמת ולסיבה המדויקת שבגללה המשימה לא התבצעה, בין אם מדובר בחוסר רצון, בחוסר יכולת או בחוסר ידע.

מהו הקשר בין הבטחות עצמיות להבטחות של עובדים?

אליעד כהן מציין שהמנהל צריך לבדוק גם את עצמו ולראות כיצד הוא מתנהל מול הבטחות שהוא מבטיח לעצמו. לדוגמה, אדם שאומר לעצמו "ממחר אפסיק לעשן" ולא עומד בזה, מרמה את עצמו. אם המנהל נוטה להבטיח לעצמו הבטחות שהוא לא עומד בהן, הוא לא יכול לצפות מהעובדים שלו להתנהל אחרת. ההבטחות העצמיות האלה, שאליהן האדם מתייחס באופטימיות יתר, משקפות את הגישה הכללית שלו להבטחות של אחרים.

לדוגמה, עובד שאומר למנהל "אני אסיים את זה עד מחר", והמנהל מאמין לו למרות שהעובד כבר הפר הבטחות קודמות, דומה לאדם שמאמין לעצמו שוב ושוב למרות שבעבר הפר את הבטחותיו. על המנהל להיות מודע לכך ולוודא שהוא לא מעודד את העובד להמשיך להבטיח הבטחות שווא.

איך להתנהל עם אופטימיות יתר של העובד?

אופטימיות יתר, לפי אליעד כהן, גורמת לעובדים להבטיח הבטחות מתוך אמונה כנה שיעמדו בהן, אך בפועל הם אינם מצליחים לעמוד בהבטחה. המנהל צריך להבין שמדובר בדפוס שחוזר על עצמו, ולחקור מה עומד מאחוריו. האם העובד מבטיח כי הוא באמת מאמין שיעמוד במשימה? האם הוא חושש להודות שאין לו את היכולת או את הזמן לבצע את המשימה?

במקרה כזה, חשוב להסביר לעובד שלא נורא אם הוא לא יכול לעמוד במשימה, כל עוד הוא אומר זאת מראש. זאת דרך לחנך אותו להגיד אמת ולהימנע מהבטחות חסרות כיסוי בעתיד.

כיצד...
ביבי נתניהו ימוטט את שלטון החמאס, אופטימיות יתר, הבטחות שקריות, 3 סיבות שעובד לא עומד במשימה, לא רוצה, לא יודע, לא יכול, חוסר רצון, חוסר יכולת, חוסר ידיעה, איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לחקור מישהו? איך לעמוד במטרות שלך? איך לא לרמות את עצמך? עמידה בלוחות זמנים, טעויות בניהול, ניתוח טעויות, ללמוד מכישלון, ניתוח כישלון
איך לא לרמות את עצמי ניתוח טעויות עובדים איך לנהל עובד בעייתי ידע אומץ ניהול שיחה בצורה אובייקטיבית יעד אמת אמיתית לנהל שיחה איך להתמודד איך להתמודד עם הבטחות ללא כיסוי איך לנהל איך לנהל את העובדים איך לנהל עובד איך לנהל עובד בעייתי איך לנהל עובד שלא עומד במשימות בזמן איך לנהל עובדים האם לנהל עובדים הבטחות הבטחות ללא כיסוי התמודדות יועץ יעד יעדים יעוץ יעוץ למנהלים לא עומד במשימות להתמודד להתמודד עם הבטחות ללא כיסוי לוחות זמנים לנהל לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל עובד לנהל עובד בעייתי לנהל עובד שלא עומד במשימות בזמן לנהל עובדים מבטיח הבטחות מטרות מנהל מנהלים משימה משימות מתי לנהל את העובד ניהול ניהול עובד ניהול עובד בעייתי ניהול עובד שמבטיח הבטחות ללא כיסוי ניהול עובדים עובד עובד בעייתי עובדים עמידה ביעדים עמידה ביעדים ובלוחות זמנים עמידה ביעדים ובמשימות שלא עומד במשימות בזמן
הגדרת מטרות לעובדים, ניהול עובדים, עובד שלא רוצה שיגידו לו מה לעשות, איך לנהל עובד בעייתי? איך להגדיר מטרות לעובד? הגדרת המטרה ולא הדרך אל המטרה, הגדרת המטרה העסקית, הגדרת הדרך להשגת המטרה העסקית, אימון למנהלים
הגדרת מטרות לעובדים, ניהול עובדים, עובד שלא רוצה שיגידו לו מה לעשות, איך לנהל עובד בעייתי? איך להגדיר מטרות לעובד? הגדרת המטרה ולא הדרך אל המטרה, הגדרת המטרה העסקית, הגדרת הדרך להשגת המטרה העסקית, אימון למנהלים
...על האינטרסים של הארגון. ניהול עובדים איך להניע עובדים? איך להתמודד עם בעיות עם עובדים? ייעוץ למנהלים אימון למנהלים איך לגרום לעובד להקשיב לכם? התמודדות עם עובד שמבצע משימות היטב אך מסרב לקבל הנחיות לגבי הדרך יש עובדים שמבצעים את המשימות שלהם היטב אך אינם מוכנים לקבל הנחיות לגבי האופן שבו עליהם לבצע אותן. עובדים כאלה דורשים שיגדירו להם את המטרה בלבד, אך משאירים לעצמם חופש פעולה מוחלט לגבי הדרך שבה הם מגיעים אליה. הבעיה נוצרת כאשר הדרך שבה הם מבצעים את המשימות אינה תואמת את הערכים, התרבות הארגונית...
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
...אלא רק האם המשימה או הפרויקט שהוטל עליהם בוצע באופן מלא ובזמן שנקבע. כאשר מדברים עם העובדים בשפה של תוצאה, הם מתחילים להבין שמצפים מהם לספק תוצאות ברורות ומוגדרות ולא רק להשקיע מאמץ או זמן בעבודה. לדוגמה, אם עובד היה אמור לסיים פרויקט מסוים עד השעה 17:00, ובשעה זו הפרויקט עדיין לא הסתיים, אל תעירו לו שהוא יצא מוקדם או נח באמצע היום. במקום זאת, שאלו אותו ישירות: למה הפרויקט לא הסתיים בשעה 17:00? העובד צריך להבין שמה שחשוב לכם זה שהתוצאה תושג, ולא כמה זמן הוא עבד בפועל. דוגמאות מפורטות איך לדבר נכון...
פתרון בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 1
פתרון בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 1
...בפועל יש רק 20 שעות). במצב כזה, הוא אומר, ברמה הפנימית - רגשית, האדם יכול להקל על עצמו אם ישאל שאלות כמו האם בכלל משנה לי לפתור את כל המשימות? או מה יקרה אם לא אפתור אותן? שאלות כאלה מפחיתות את הלחץ הרגשי, אבל לא פותרות את הבעיה האמיתית ברמה הפרקטית החיצונית. איך נכון לפעול כשאין לך אפשרות לבדוק הכל לעומק? אליעד מציע גישה נוספת לפתרון בעיות כשהזמן מוגבל: לבדוק מה הסיכוי שלך לפתור את הבעיה, לצד החשיבות שלה. לפעמים יש בעיה מאוד חשובה, אבל הסיכוי לפתור אותה קטן מאוד, ומנגד קיימות בעיות קטנות יותר שאולי...
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
...נוספים כדי לפתור קונפליקטים, הוא למעשה ייצור מצב שבו עובדים תמיד יצפו לתמריצים כספיים במקום לשתף פעולה באופן טבעי. מה עושים כשמנהל אחד מבצע הזמנות שהייצור לא יכול לעמוד בהן? דוגמה נוספת שאליעד מציג היא של מנהל השיווק שמבצע הזמנות בכמות גבוהה מיכולת הייצור של מנהל הייצור. אליעד מסביר שיש לבנות מנגנון ברור של תיאום וסנכרון בין שני המנהלים. הוא מציע כמה פתרונות: להגדיר למנהל השיווק שמותר לו להביא הזמנות רק אחרי שהוא בודק את יכולת הייצור עם מנהל הייצור. ליצור מנגנון שבו כל הזמנה חריגה מאושרת מראש על...
פיטורי עובדים, האם לפטר את העובד? האם לזרוק את העובד? האם להתייחס לעובד כמו לכלי עבודה? איך נכון להתייחס לעובד שלא עובד? אם לנסות לשנות את העובד, האם לגייס עובד חדש? שיקולים לפטר עובד, ניהול עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים
פיטורי עובדים, האם לפטר את העובד? האם לזרוק את העובד? האם להתייחס לעובד כמו לכלי עבודה? איך נכון להתייחס לעובד שלא עובד? אם לנסות לשנות את העובד, האם לגייס עובד חדש? שיקולים לפטר עובד, ניהול עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים
...והסתגלות של עובד חדש. איך לקבל את ההחלטה הנכונה לגבי פיטורי עובדים? אליעד מדגיש כי ההחלטה לגבי פיטורים צריכה להיות מבוססת על בחינה מדוקדקת של כל מקרה לגופו, תוך התמקדות באינטרסים העסקיים של הארגון. אין להחליט באופן אוטומטי על פיטורי עובד רק בגלל שאינו עומד בציפיות הראשוניות. בדיוק כפי שלא מחליפים כלי עבודה יקר בגלל תקלה קטנה, גם עובד אינו בהכרח פגום ללא תיקון. ההחלטה הנכונה דורשת שיקול דעת, הבנת התמונה הרחבה יותר, וניתוח מדוקדק של העלויות והתועלות שבכל אופציה אפשרית. כיצד מנהלים צריכים להסתכל על...
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
...צריך להתאמץ יותר. אבל אם נגיד הייתה לו הבנה שאם הוא לא יתאמץ יותר אז תהיה בעיה אז הוא ירצה להתאמץ יותר כי אין לו ברירה. אם נגיד אתה אומר לו תראה אנחנו צריכים ככה וככה והמחלקה שלך אחראית על זה אז המחלקה שלך צריכה ככה וככה ואז אתה כאילו גם אומר לו שכאילו יש לו אחריות, אתה גם מגדיל אותו וגם אומר לו שצריך משהו כדי למלא את האחריות כי אם לא זה ידפוק את מה שאנחנו צריכים אז לא תוכל לתת לו את מה שהוא צריך. אם אני הייתי אתה הייתי מתחיל באני מעריך את זה ש 1,2,3,4,5, אני שמח שהמחלקה שלך מטפלת ב 1,2,3,4,5 ובגלל...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
...אביא את הדוגמה? אליעד: לא מה זאת אומרת כדוגמה, מה מהות השאלה שלך אתה רוצה לדעת כשאתה נותן הנחיות האם הם יבצעו את זה או לא? ש: כן אני נותן הנחיות הרבה הנחיות. אליעד: מה זאת אומרת אני רוצה לדעת אם יבצעו את זה למה כי אם הם לא יבצעו את זה אז כי אם הם יבצעו את זה אז אני אשן בלילה בשקט. ש: ואם הם לא יעשו את זה זה אומר שאני אצטרך עוד פעם למה לא עשית מה קרה. אליעד: אתה רוצה לדעת מראש שאם מחר אתה צריך להגיד להם מה עשית מה קרה זאת מהות השאלה, רגע בא תחשוב עוד פעם אתה אומר לעובדים שלך משהו לעשות אוקי ואתה...
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
...ברור. למשל, אם תגיד לעובדים: אם תוסיפו שעה להתבוננות וחשיבה, תוכלו בתוך כמה שבועות לבצע את אותה כמות עבודה בפחות זמן, העובדים עשויים לראות בכך רווח אמיתי - לעבוד פחות שעות או לפחות באותה כמות שעות, אך בפחות לחץ. אליעד מציין שגם אם לא ניתנת לעובדים תמורה כספית ישירה על ההתייעלות, חשוב שההתייעלות לא תבוא על חשבונם, אלא שירגישו שהם מרוויחים משהו מהשינוי. הרווח יכול להיות אפילו תחושת סיפוק ומשמעות, אך זה חייב להיות ברור לעובד. איך למנוע מצב שבו העובדים חשים שההתייעלות היא לטובת המנהל בלבד? אם המנהל...
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
...פשוטים כשאתה מקבל משהו. אליעד: פשוטים? ש: כן כשאתה מוסר משהו למישהו תבדוק מה מסרת וכשאתה מקבל משהו ממישהו תבדוק מה קיבלת. אליעד: מה זאת אומרת תבדוק מה מסרת, תבדוק מה קיבלת זה הגיוני כי הוא מקבל את זה סגור הוא צריך לבדוק מה הוא קיבל, מה זה תבדוק מה מסרת איך הוא מסר את זה? ש: אתה הולך עכשיו אתה נותן למישהו משהו אתה צריך לבדוק. אליעד: הוא. ש: הוא, תבדוק אם מה שאתה מוסר זה בדיוק מה שרצית למסור וזה אכן הדבר שרצית באמת למסור אותו, רצית למסור מוצר אם נדבר על מוצר אז זה יהיה יותר קל. אליעד: אתה רוצה לדעת...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עובד שמבטיח הבטחות ללא כיסוי, איך להתמודד עם הבטחות ללא כיסוי? איך לנהל עובד בעייתי? איך לנהל עובד שלא עומד במשימות בזמן? עמידה ביעדים ובמשימות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, עמידה ביעדים ובלוחות זמנים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הבטחות שקריות, דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הבטחות שקריות, איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פסיכותרפיה הוליסטית, מאמן מנטלי, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז בתחום הבטחות שקריות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.1406 שניות - עכשיו 04_09_2025 השעה 17:56:51 - wesi1