אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הערכת שווי חברה, הערכת שווי עסק, הערכת שווי שותפות, הערכת שווי נכס, הערכת שווי דירה, איך להעריך שווי של משהו? רכישת מניות, אחוזים בחברה, הערכת שווי של...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הערכת שווי חברה, הערכת שווי עסק, הערכת שווי שותפות, הערכת שווי נכס, הערכת שווי דירה, איך להעריך שווי של משהו? רכישת מניות, אחוזים בחברה, הערכת שווי של חברה, איך להעריך שווי חברה? איך להעריך שווי נכס? להיכנס לשותפות עסקית
איך לקבוע את השווי האמיתי של עסק בשותפות?

כאשר נכנסים לשותפות עסקית, מכניסים מישהו לשותפות קיימת, או רוכשים מניות ואחוזים מעסק קיים, מתעוררת שאלה חשובה ומורכבת: איך להעריך את השווי האמיתי של העסק? אליעד מדגים באמצעות דוגמה מפורטת את הקושי בשימוש בקריטריון של "כמה כסף הושקע בעסק" כמדד יחיד להערכת השווי.

האם הגיוני לקבוע את שווי העסק לפי סכום הכסף שהושקע בו?

כאשר אדם מעוניין להכניס שותף לעסק שלו בשיעור של 50%, ייתכן והוא יציג מסמכים המראים כי השקיע בעסק עשרה מיליון שקלים. מתוך היגיון פשוט, הוא יציע שהשותף החדש ישקיע סכום דומה, כלומר, גם הוא ישקיע עשרה מיליון שקלים או שיקנה את חלקו בחמישה מיליון שקלים. לכאורה, זה נשמע הוגן וסביר. אם הוא השקיע עשרה מיליון, טבעי לדרוש מהשותף החדש סכום זהה או סכום יחסי.

עם זאת, אליעד מסביר שזה לא בהכרח נכון או הוגן. הערכת שווי עסק לפי סכום הכסף שהושקע בו אינה משקפת בהכרח את הערך האמיתי שלו בשוק, ויש לבחון זאת בזהירות.

איך יכול להיות שהעסק שווה פחות מהכסף שהושקע בו?

אליעד מביא דוגמה מפורטת להמחשה: נניח שאדם השקיע בעסק שלו עשרה מיליון שקלים, אבל הוא ביצע מספר השקעות שגויות ורק השקעה אחת מוצלחת, למשל בסכום של מיליון שקל בלבד. במקרה כזה, ייתכן שהעסק כולו שווה כעת בפועל מיליון שקלים בלבד, למרות שהושקעו בו עשרה מיליון.

במצב כזה, אפילו אם בעל העסק השקיע סכום משמעותי, אי אפשר לדרוש מהשותף החדש שירכוש את חלקו לפי ההשקעה המקורית, משום שהשווי הריאלי הנוכחי נמוך בהרבה. אם העסק שווה כרגע מיליון שקל בלבד, והשותף מעוניין ב - 50%, הוא צריך לשלם חצי מיליון שקל בלבד. אף על פי שבעל העסק בוודאי לא ירצה למכור במחיר כזה נמוך לאחר שהשקיע סכום גדול בהרבה, השותף הפוטנציאלי לא אמור לכסות את הטעויות הפיננסיות של בעל העסק, או את ההפסדים שכבר נגרמו לפני כניסתו לשותפות.

איך יכול להיות שהעסק שווה יותר מההשקעה המקורית?

בדיוק כמו שעסק יכול להיות שווה פחות, כך הוא גם יכול להיות שווה הרבה יותר מהסכום שהושקע בו בהתחלה. לדוגמה, אדם שהשקיע בעסק מיליון שקלים, ולאחר זמן מה העסק גדל, צמח והתפתח, וכעת שווי השוק שלו עומד על מאה מיליון שקלים. מצב כזה נפוץ מאוד בתחום הסטארט - אפים וההשקעות בעסקים מצליחים.

במקרה כזה, אם יגיע שותף חדש וירצה להיכנס ב - 50% מהעסק, הוא לא יוכל לטעון שמכיוון שההשקעה המקורית הייתה מיליון שקל, הוא צריך לשלם רק חצי מיליון שקלים. להפך, הוא יצטרך לשלם לפי השווי העדכני של העסק, כלומר, חמישים מיליון שקלים, משום שכך נקבע השווי האמיתי שלו כיום. כאן ברור לגמרי שהשווי גבוה משמעותית מההשקעה המקורית.

איך מתמודדים עם פער בין ההשקעה הראשונית לשווי הריאלי של העסק?

אליעד מדגיש שבכל מקרה של רכישת מניות, אחוזים בעסק, או כניסה לשותפות קיימת, יש הבדל מהותי בין כמה כסף הושקע בעסק בעבר לבין כמה העסק שווה באמת בשלב הנוכחי. ההשקעה המקורית היא נתון אחד בלבד מתוך כמה נתונים חשובים שיש לקחת בחשבון כאשר מעריכים שווי של חברה או נכס.

השווי האמיתי של העסק חייב להיקבע על סמך המצב הכלכלי הנוכחי של העסק, ההשקעות המוצלחות שלו, ההפסדים והנכסים, ולא רק לפי המספרים המקוריים של כמה כסף הוזרם לתוכו בעבר.

מה חשוב לזכור בזמן משא ומתן על שווי העסק?

בזמן ניהול משא ומתן, בין אם מצד המוכר ובין אם מצד הקונה, כדאי לזכור את שני הכיוונים האלה:
  • אם אתם הקונים, חשוב שתדעו שההשקעה המקורית לא חייבת לקבוע את השווי שאתם אמורים לשלם. ייתכן שהעסק שווה פחות ממה שהושקע בו, ולכן לא נכון שתשלמו יותר ממה שהוא שווה באמת.
  • אם אתם המוכרים, חשוב לזכור שייתכן והעסק שלכם שווה היום הרבה יותר ממה שהשקעתם בו בהתחלה, ולכן כדאי לדרוש מחיר גבוה בהתאם לשווי השוק הנוכחי.
ההבנה שהשווי הנוכחי של העסק לא תמיד תואם את סכום ההשקעה המקורית יכולה לסייע לכם לבצע משא ומתן מוצלח והוגן.
שיקולים חשובים בשותפות עסקית

כאשר נכנסים לשותפות עם מישהו, או מכניסים מישהו לשותפות, יש לשים לב להיבט משמעותי מאוד:

נניח שנכנסים לשותפות עם מישהו בשיעור של 50-50, וכעת עולה הצורך לרכוש ממנו את ה - 50% שלו. ייתכן שהוא יאמר: "השקעתי בעסק הזה עד היום עשרה מיליון שקלים, הנה המסמכים שמוכיחים זאת, אז כדי לקנות את החלק שלי, תצטרך לשים גם אתה עשרה מיליון, או לפחות חמישה מיליון." ההיגיון שעומד מאחורי טענה זו הוא פשוט - אם הוא השקיע סכום מסוים, גם הקונה צריך להשקיע סכום דומה.

האם זה באמת הוגן?

על פניו, זה עשוי להישמע הגיוני, אך בפועל זה לא בהכרח נכון. העובדה שהשקיעו סכום מסוים בעסק אינה מעידה בהכרח על ערכו הנוכחי של העסק. ייתכן שהעסק שווה פחות או יותר מהסכום שהושקע בו.

כיצד קובעים את ערך העסק?

לדוגמה, נניח שמישהו השקיע בעסק 10 מיליון שקלים, אך ביצע השקעות לא נכונות, ובפועל רק מיליון אחד מתוך ההשקעה הייתה מוצלחת. אם כך, יכול להיות שהעסק כולו שווה כעת רק מיליון שקל. במצב כזה, למרות שהושקעו בו 10 מיליון שקלים, אין זה אומר שהשותף חייב לקנות את חלקו תמורת 5 או 10 מיליון - ייתכן שהשווי הריאלי של העסק כרגע עומד על מיליון בלבד.

כאן עולה שאלה נוספת: אם אתה כבעל העסק השקעת עשרה מיליון, האם זה אומר שהעסק באמת שווה סכום זה? לא בהכרח. ייתכן שבפועל העסק שווה הרבה פחות, ואז מכירת 50% ממנו בחמישה מיליון שקלים לא תהיה ריאלית, אלא הרבה פחות מזה. מצד שני, גם ההפך יכול לקרות - אולי העסק שווה הרבה יותר מההשקעה הראשונית.

דוגמה לשווי שעולה על ההשקעה

נניח שיזם השקיע בעסק מיליון שקלים, אך לאחר תקופה מסוימת העסק התפתח וכעת שווה 100 מיליון שקלים. האם במקרה כזה כל מי שרוצה להיות שותף ב - 50% חייב לשלם חצי מיליון בלבד, בהתאם להשקעה הראשונית? כמובן שלא. כעת, העסק שווה הרבה יותר, ולכן מי שרוצה להצטרף כשותף צריך לשלם לפי שווי השוק הנוכחי של העסק, ולא בהכרח לפי ההשקעה המקורית.

סיכום והמלצות

בין אם אתם קונים או מוכרים חלק בעסק, חשוב להבין שהשווי האמיתי של העסק אינו תמיד תואם לסכום שהושקע בו. השווי יכול להיות גבוה או נמוך יותר מההשקעה המקורית, ולכן חובה לבחון את הנתונים הכלכליים לעומק ולנהל משא ומתן בהתאם לשווי האמיתי של העסק ולא רק לפי ההשקעה הכספית שנעשתה בעבר.

לפרטים נוספים והעמקה בנושא, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולחפש מידע על שותפויות, הערכת שווי חברות ועוד. שיהיה בהצלחה!
שותפות בעסקים, שותפות בעסק קיים, הסכם שותפות בעסק, פירוק שותפות בעסק, לרכוש מניות, להיכנס כשותף בעסק, תמחור עסק, כמה כסף זה שווה? כמה כסף הושקע בעסק? יעוץ עסקי, יעוץ ארגוני, רכישת מניות בחברה פרטית, רכישת אחוזים, רכישת שותפות, רכישת עסק, קניית עסק, אחוזים בעסק, שווי עסק, איך לתמחר עסק? לקנות עסק, לרכוש עסק, כמה כסף הושקע על ידי השותף הקיים?
האם להשקיע בעסק משמעות להכניס שותף לעסק הערכת שווי עסק האם לקנות מניות להעריך שווי היגיון משמעותי להעריך שווי חברה אתר האינטרנט eip יעוץ ארגוני אחוזים אחוזים בחברה איך להעריך איך להעריך שווי חברה איך להעריך שווי נכס איך להעריך שווי של משהו דירה הערכה הערכת שווי הערכת שווי דירה הערכת שווי חברה הערכת שווי חברות הערכת שווי נכס הערכת שווי עסק הערכת שווי שותפות הערכת שווי של חברה להיכנס לשותפות עסקית להעריך להעריך שווי להעריך שווי חברה להעריך שווי נכס להעריך שווי של משהו מהי הערכת שווי נכס עסק עסקים רכישת מניות שווי חברות שווי נכס שווי עסק שווי של חברה שותפויות שותפות שותפות עסקית שותפים
שותפות עסקית, עובד שרוצה להיות שותף בעסק, עובד שרוצה להיכנס כשותף בעסק, עובד שרוצה להיות שותף עסקי, שותף לעסקים, תגמול עובדים, קידום עובדים, ניהול עובדים, משא ומתן עם שותפים עסקיים, להיכנס כשותף לעסק, להכניס שותף לעסק
שותפות עסקית, עובד שרוצה להיות שותף בעסק, עובד שרוצה להיכנס כשותף בעסק, עובד שרוצה להיות שותף עסקי, שותף לעסקים, תגמול עובדים, קידום עובדים, ניהול עובדים, משא ומתן עם שותפים עסקיים, להיכנס כשותף לעסק, להכניס שותף לעסק
... עובדים, ניהול עובדים, משא ומתן עם שותפים עסקיים, להיכנס כשותף לעסק, להכניס שותף לעסק מה לעשות כשעובד שכיר רוצה להיות שותף בעסק? כאשר עובד שכיר מחליט שהוא רוצה להיכנס כשותף עסקי, יש כמה נקודות חשובות שיש לקחת בחשבון. עובד ... ניהול עובדים בכירים, שכיר שרוצה שותפות, ניהול משא ומתן עם עובדים, האם להכניס שותף? האם להכניס את העובד כשותף? איך לתגמל עובד? הסכם שותפות, שוויון זכויות, שוויון חובות, שותפות עם עובד, עובד שותף, להכניס את העובד כשותף, שותף ...
ניתוח מקרה טיפולי, השמצת יתר, התקפה כהתגוננות, אימון למנהלים, יעוץ לשותפים, אימון עסקי, ביקורתיות יתר, הסרת אחריות, לקיחת אחריות
ניתוח מקרה טיפולי, השמצת יתר, התקפה כהתגוננות, אימון למנהלים, יעוץ לשותפים, אימון עסקי, ביקורתיות יתר, הסרת אחריות, לקיחת אחריות
... מקרה טיפולי, השמצת יתר, התקפה כהתגוננות, אימון למנהלים, יעוץ לשותפים, אימון עסקי, ביקורתיות יתר, הסרת אחריות, לקיחת אחריות למה אנשים מקטרים על אחרים בעבודה? אנשים רבים נוהגים לקטר ולהתלונן על אחרים במסגרת העבודה, בין אם מדובר בעובדים, ספקים, לקוחות או שותפים עסקיים. לפי אליעד כהן, כאשר אדם מגיע עם תלונות רבות על אנשים אחרים, למשל לקטר על עובד או לקוח, יש לכך סיבה פסיכולוגית עמוקה שמניעה אותו לפעול כך, גם אם האדם עצמו לא מודע לכך באופן מלא. אליעד מציג את הניתוח דרך דוגמה מפורטת, שבה אדם מסוים מקטר על העובד שלו בפני השותף העסקי, ומציג אותו באור שלילי מאוד, אף מעבר למצב בפועל. מה קורה כשאדם מנפח את התלונה שלו? אליעד מסביר שכאשר אדם בוחר לנפח את התלונות, ... לא מודע שההשמצה תעזור לו או תעשה לו טוב בצורה כלשהי. הוא ממשיך ומסביר שישנן שאלות שחשוב לשאול כאשר מנתחים מקרה כזה: למה האדם בוחר לקטר דווקא בפני השותף ולא בפני העובד עצמו? למה הוא מנפח את התלונות בצורה מוגזמת ולא מספר פשוט את העובדות? מה המטרה הסמויה שלו בהצגת העובד באור כל כך שלילי? האם תלונה היא ... להתמודד עם הסיטואציה בכוחות עצמו, עולה אצלו תחושה של חוסר מסוגלות או של חולשה. במקום להודות שאולי הוא אינו יודע כיצד להתמודד עם הבעיה, הוא פונה לשותף העסקי שלו ומתלונן בפניו באופן מוגזם. כך, הוא מנסה להעביר את האחריות למישהו אחר, וגם להציג את העובד או הלקוח כאשם עיקרי. בדרך כלל, כשהאדם עושה זאת, הוא מראש מנסה להצדיק את חוסר יכולתו להתמודד לבד. כלומר, בתוך תוכו, הוא חושש שהשותף העסקי יחשוב עליו שהוא לא מקצועי או לא מסוגל להתמודד לבד, ולכן הוא מתגונן מראש ומציג את הצד השני כאשם וכבעיה המרכזית. מה באמת האדם רוצה כאשר הוא מקטר? אליעד מדגיש נקודה חשובה מאוד: כשאדם משמיץ עובד או לקוח בצורה מוגזמת בפני שותף, הוא מחפש הסכמה וחיזוק לעמדתו. אם האדם היה בטוח לחלוטין שהעובד הוא אכן בעייתי, הוא לא היה זקוק לאישור או הסכמה מהשותף. הצורך באישור ובחיזוק מעיד על כך שבתוך תוכו הוא דווקא לא בטוח שהעובד או הלקוח אכן כל כך גרוע. לכן הוא זקוק לאישור חיצוני שיצדיק את עמדתו. זה מצביע על ... טוב יותר עם עצמו ולהסיר את תחושת האשמה או האחריות מהכתפיים שלו. כיצד מתמודדים נכון עם הנטייה להשמצות? אליעד מתאר תהליך שנעשה במסגרת האימון והייעוץ העסקי, בו האדם מתבקש תחילה להכיר במניעים שלו. תחילה יש לברר: את מי בדיוק הוא נוטה להשמיץ ולמה? באילו סיטואציות התופעה הזו חוזרת על עצמה? האם הוא נוהג כך רק עם שותף מסוים או עם אנשים נוספים? בהמשך, האדם לומד להבין שההשמצה אינה פותרת את הבעיה אלא יוצרת תחושת אשליה של שליטה והרגשה טובה זמנית בלבד. בפועל, האדם צריך להתמודד ישירות עם הבעיה, להכיר במגבלות שלו ולנסות לפתור אותה בצורה עניינית מבלי להעצים את השליליות של הצד השני. מהי מסקנת השיחה של השותפים? אליעד מסכם את המקרה בעזרת דוגמה אמיתית שהסתיימה בהסכמה בין שני שותפים: להימנע בעתיד מהשמצות יתר. השותפים הגיעו למסקנה ברורה - אם אחד מהם נתקל בבעיה עם עובד או עם לקוח, עליו לומר ישירות שהוא אינו מסתדר עם אותו אדם במקום להוסיף השמצות מיותרות. הרעיון הוא ... ולא להמשיך להיתקע במעגל שלילי של השמצות ובריחה מאחריות. למה אנשים משמיצים עובדים? איך להתמודד עם תלונות בעבודה? מהי ביקורתיות יתר? איך לקחת אחריות בעסקים? מהו אימון עסקי למנהלים? כיצד להימנע מהתקפה כהתגוננות? איך להפסיק להתלונן ולהתחיל להתמודד? ...
מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
... זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך ... לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט מה זה שיווק שותפים ולמה הוא יכול להתאים לכם? אליעד כהן מסביר ששיווק שותפים הוא מודל עסקי לגיטימי שבו אדם משווק מוצרים של עסקים אחרים דרך האינטרנט ומקבל אחוזים על כל מכירה שהוא מבצע. שיווק שותפים אינו שונה במהותו מעבודת מכירות רגילה שבה איש מכירות מקבל אחוזים מהמכירה, רק שכאן העבודה מתבצעת באופן עצמאי וללא צורך להגיע פיזית למקום העבודה. לדוגמה, אם יש עסק שמוכר מצלמות, במקום להיות שכיר שמקבל משכורת לפי שעה פלוס אחוזי מכירות, בשיווק שותפים אתם תעבדו מהבית, תשווקו את המוצר אונליין ותקבלו אחוזים גבוהים יותר על המכירות שלכם. המודל הזה מתאים במיוחד למי שמעוניין בעצמאות עסקית או כהכנסה נוספת. איך לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלכם באינטרנט? ... הוא מחפש להרגיש בנוח עם גופו, להיראות טוב יותר, למצוא בן זוג, להצליח בעסקים או משהו אחר. רק אחרי שמזהים את הרצונות העמוקים של הלקוח, ... להם, הם הרבה יותר פתוחים לקנות. איך כותבים דף נחיתה מוצלח? מה זה שיווק שותפים? איך לשכנע לקוחות לקנות באינטרנט? איך כותבים טקסט שיווקי? איך ...
מנטורים להצלחה, גורואים להצלחה, איך לבחור מנטור להצלחה? איך לבחור מנטורים לחיים? מנטורים ליזמים, מנטורים עסקיים, מנטור להתפתחות אישית, ממי לקבל עצות? מומחים להצלחה, מנטור לעסקים, שיווק שותפים
מנטורים להצלחה, גורואים להצלחה, איך לבחור מנטור להצלחה? איך לבחור מנטורים לחיים? מנטורים ליזמים, מנטורים עסקיים, מנטור להתפתחות אישית, ממי לקבל עצות? מומחים להצלחה, מנטור לעסקים, שיווק שותפים
... להצלחה, גורואים להצלחה, איך לבחור מנטור להצלחה? איך לבחור מנטורים לחיים? מנטורים ליזמים, מנטורים עסקיים , מנטור להתפתחות אישית, ממי לקבל עצות? מומחים להצלחה, מנטור לעסקים, שיווק שותפים איך לבחור מנטור להצלחה? אליעד כהן עוסק בהרצאה בניתוח תופעת המנטורים להצלחה ובגורויים בתחום ההתפתחות ... המנטורים. סוג אחד כולל את המנטורים שמלמדים מתוך ניסיון אישי שהביא להצלחה אמיתית. דוגמאות לכך הן אנשים כמו ביל גייטס או וורן באפט שהיו מצליחים בעסקים ומעבירים את הידע שלהם מתוך ניסיון אמיתי. הסוג השני הוא מנטורים שמלמדים אחרים מבלי שיהיה להם ... שכשאנחנו בוחרים מנטור, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מספר שאלות קריטיות: האם המנטור הצליח בתחום שבו הוא מלמד? האם יש לו הישגים מוכחים? האם הוא ניהל עסקים אמיתיים והתמודד עם אתגרים אמיתיים? האם הוא מיישם בעצמו את העצות שהוא נותן? האם הוא מלמד דברים ... רק בעצות שלא מבוססות על ניסיון אמיתי ואל תתפתה להבטחות קצרות דרך שמציעים גורואים ומנטורים לא מוכחים. איך לבחור מנטור לקריירה? איך לבחור מנטור לעסקים? איך לזהות מנטור אמיתי? מה ההבדל בין מומחיות אמיתית למומחיות מזויפת? גורויים להצלחה, מנטורים ... למנטור ללא ניסיון לא כל מי שמלמד אותך הצלחה באמת מבין בנושא. יש הבדל בין שני סוגי מנטורים: מנטור שהיה מומחה אמיתי בתחום מסוים - מישהו שהצליח בעסקים , ניהל חברות, הקים מותגים, היה ספורטאי מקצועי, והשיג הישגים אמיתיים מוכחים. אדם כזה יכול ללמד אותך מתוך הניסיון האישי שלו. מנטור שכל מומחיותו היא בחלוקת עצות - אדם שלא הצליח בעצמו, לא ניהל עסקים או השיג הישגים מרשימים, אבל מוכר עצמו כמומחה להצלחה, למרות שאין לו בסיס אמיתי להוכיח את יכולותיו. אז איך מבדילים בין שני הסוגים? נניח שאתה מחפש ללמוד עסקים. אם ביל גייטס או וורן באפט היו מלמדים אותך איך לעשות עסקים, זה היה הגיוני, כי הם באמת הצליחו בעסקים. אבל מה לגבי מישהו שכל ההצלחה שלו היא בלמכור קורסים על איך להצליח? האם זה אומר שהוא באמת מבין איך לבנות עסק, או שהוא פשוט יודע לשווק את עצמו כגורו? תרמית ההצלחה - מנטורים שמוכרים חלומות כאן נכנסת לתמונה תעשיית ... חברות, אבל כשהולכים לבדוק - רואים שהחברות האלו לא באמת פעלו או ייצרו ערך ממשי. במקרים רבים, אותן חברות היו פשוט אמצעי לשיווק עצמי, או חלק ממודל עסקי שבו המוצר העיקרי היה קורסים על איך להקים עסקים. לדוגמה: הם אומרים שהם הכניסו מיליוני שקלים - אבל לא מדברים על רווחים. הכנסה זה לא אותו דבר כמו רווח. יכול להיות שהם הכניסו 10 מיליון שקל, אבל ההוצאות שלהם היו 9.9 מיליון שקל. האם זו באמת הצלחה? הם טוענים שהקימו מאות עסקים - אבל בפועל, רובם היו רק רישומים חוקיים ללא פעילות ממשית. הם מספרים לך שהשקיעו מיליון דולר ... על קורס או ייעוץ ממנטור כלשהו, שאל את עצמך כמה שאלות חשובות: האם המנטור הצליח בעצמו בתחום שהוא מלמד עליו? האם יש לו הישגים מוכחים? האם הוא ניהל עסקים אמיתיים, התמודד עם אתגרים אמיתיים, והגיע לתוצאות? האם הוא מיישם בעצמו את העצות שהוא נותן לך? ... מהי ההשפעה של מנטורים על הדרך שלך להצלחה? איך לבחור מקורות מידע אמינים ללמידה? איך לבחור מנטור לקריירה? איך לבחור מנטור להצלחה? איך לבחור מנטור לעסקים? איך לבחור מנטור להתפתחות אישית? איך לבחור מנטור לסטארט אפ? איך לבחור מנטורינג למנהלים? מומחים לכלום, מנטורים לחלוקת עצות, איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור יועץ עסקי? איך לבחור יועץ זוגי? איך לבחור מנטור עסקי? האם צריך מנטור? סוגים של מנטורים, מנטורים שרלטנים, ציטוט של רבי נחמן על ידי אליעד כהן, מי רוצה להיות ... הולך יחף, מומחים לחלק עצות, מנטורים מומלצים, מנטור מומלץ, כסף באינטרנט, איך לזהות שרלנטים? הכנסות או רווחים, כמה חברות הקמת? הקמת חברות, הצלחה בעסקים, הצלחה בקריירה ...
לעשות כסף באינטרנט, איך להיות עשיר? איך להתעשר? האם אפשרי לעשות כסף באינטרנט? איך לעשות כסף בקלות? איך לעשות כסף בלי להתאמץ? להיות יותר טוב מאחרים, תוכניות שותפים, מסחר באינטרנט, להיות מיליונר, היצע וביקוש
לעשות כסף באינטרנט, איך להיות עשיר? איך להתעשר? האם אפשרי לעשות כסף באינטרנט? איך לעשות כסף בקלות? איך לעשות כסף בלי להתאמץ? להיות יותר טוב מאחרים, תוכניות שותפים, מסחר באינטרנט, להיות מיליונר, היצע וביקוש
... בלי להתאמץ? להיות יותר טוב מאחרים, תוכניות שותפים, מסחר באינטרנט, להיות מיליונר, היצע וביקוש מהי הדרך המוצלחת ביותר לעשות כסף באינטרנט? ההרצאה ... בהכרח נכון לחשוב שזה הרבה יותר קל מאשר בעסקים רגילים. אליעד כהן מסביר כי למרות שפתיחת חנות באינטרנט או אתר יכולה להיות פשוטה וזולה ... כסף באינטרנט? האלמנט המרכזי להצלחה בעסקים בכלל ובאינטרנט בפרט הוא היצע וביקוש. אם יש לך משהו שמשרת ציבור גדול של אנשים, ושיש בו מעט ... את הכנסותיך. האם יש קיצורי דרך בעולם העסקים באינטרנט? במהלך ההרצאה, אליעד מזהיר מפני קיצורי הדרך המפורסמים שמזמינים את הציבור להרוויח ...
לעשות כסף, לייצר ערך, לייצר זבל, מסחר באינטרנט, מנטורים לכסף, איך להתעשר? דרופ שיפינג, מסחר באמאזון, לעשות כסף בשוק ההון, לעשות כסף בנדלן, לעשות כסף ממה שאתה אוהב, כלא מזהב, תוכניות שותפים, לעשות כסף באינטרנט, כסף בקלות
לעשות כסף, לייצר ערך, לייצר זבל, מסחר באינטרנט, מנטורים לכסף, איך להתעשר? דרופ שיפינג, מסחר באמאזון, לעשות כסף בשוק ההון, לעשות כסף בנדלן, לעשות כסף ממה שאתה אוהב, כלא מזהב, תוכניות שותפים, לעשות כסף באינטרנט, כסף בקלות
... כסף בשוק ההון, לעשות כסף בנדלן, לעשות כסף ממה שאתה אוהב, כלא מזהב, תוכניות שותפים, לעשות כסף באינטרנט, כסף בקלות האם באמת שווה ... אם דרך מסחר באינטרנט כמו דרופ שיפינג, מסחר באמזון, נדלן, שוק ההון, תוכניות שותפים, או כל דרך אחרת, השאלה שאתם חייבים לשאול את ... ממליץ לכם לעשות דרופ שיפינג - לקנות באמזון ולמכור באיביי, להקים אתרי שיווק שותפים, או לעסוק בשיטות דומות. נניח שאפשר להרוויח הרבה ...
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
... היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת ... היכרות היא שלב ראשוני של משא ומתן, כאשר שתי חברות, שותפים פוטנציאליים או לקוחות ... המרכזי שאליעד מציג הוא שגם כאשר לא מדובר לכאורה על עסקים או על העסקה עצמה, למעשה מתקיים תהליך מכירה ... שואלים רק שאלות כלליות כמו ספר לי על עצמך, ספר לי על העסק שלך, או מה אתם עושים בחברה שלכם?, ... על הדרך שבה הצד השני תופס אתכם, וכך משפיעות על העתיד העסקי. לדוגמה, כאשר במהלך פגישת ... אתם מספרים על עצמכם, אתם למעשה משווקים את עצמכם ואת העסק שלכם. אם תציגו את עצמכם באופן ... איתו. אליעד מסביר שאפילו כשלא מדברים באופן ישיר על העסקה, עדיין יש השפעה עצומה לכל משפט ... היא אף פעם לא סתם דיבורים, אלא פגישה שבה הצד השני מעריך אתכם ואת הפוטנציאל שלכם להיות שותף עסקי או ספק. לכן ... רוצה שיקרה לאחר הפגישה הזו? מה הייתי רוצה שהלקוח או השותף הפוטנציאלי יחשוב עלי בסוף הפגישה? ... לכך שמדובר בשיחת מכירה, גם אם לכאורה אינכם מדברים על העסקה עצמה. לדוגמה, גם שיחת חולין קצרה ... נשאלה. לסיכום: איך להתייחס לפגישות היכרות עם לקוחות או שותפים? פגישת היכרות היא למעשה פגישת מכירה סמויה או גלויה. עליכם להתייחס אליה כהזדמנות עסקית לכל דבר, גם אם לא דנים על פרטים עסקיים במפורש. התכנון המוקדם של ... הארוך. שיחת חולין עם לקוחות פוטנציאלים שיחת חולין עם שותפים פוטנציאלים איך לפתח שיחה עם לקוחות? איך לפתח שיחה עם שותפים? איך לעשות רושם ראשוני ... משא ומתן עם אנשים, מתקיימת פגישת היכרות. לפני שעושים עסקים, קודם כל רוצים להכיר ... זה אומר בפועל? כאשר אתם נפגשים עם לקוחות פוטנציאליים, שותפים עסקיים או כל גורם אחר לפגישת ... לכל דבר. אמנם ייתכן שבמהלך הפגישה לא תדברו ישירות על העסקה, וייתכן שתשאלו רק שאלות כלליות ... אבל בפועל, כל אינטראקציה בפגישה כזו משפיעה על התהליך העסקי העתידי. תכנון מקדים לפגישת ... ולהשפיע בצורה יעילה יותר על התוצאה הסופית של הקשר העסקי. הנקודה החשובה פגישת היכרות ... ומשפיעה על הדרך שבה הצד השני יתפוס אותנו ואת ההצעה העסקית שלנו. לכן, גשו לכל פגישה ... בפגישת מכירה לכל דבר ועניין, גם אם לא מדברים ישירות על עסקה. לפרטים נוספים ולמידע נוסף על נושאים כמו פגישת היכרות, משא ומתן עם לקוחות, שותפות עסקית, פרזנטציות ועוד, ניתן ... בהצלחה! שיחת חולין עם לקוחות פוטנציאלים, שיחת חולין עם שותפים פוטנציאלים, איך לפתח שיחה ...
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
... ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך איך לגרום לשותף עסקי לסמוך עליך? כאשר מנהלים משא ומתן עסקי או מעוניינים לרכוש את האמון של שותף עסקי, אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת, לפי אליעד כהן, היא לעודד את האדם השני לשאול שאלות וללמד אותו כיצד לחשוד בך באופן מודע ומבוקר. למה כדאי ללמד מישהו לחשוד בך? אליעד מסביר שאם אתה רוצה ליצור אמון אמיתי עם שותף עסקי, עליך לא לפחד מהספקות או החשדות שיש לו כלפיך. להיפך, מומלץ לך דווקא לעודד אותו לשאול אותך שאלות רבות ככל האפשר. באופן טבעי, אנשים שנוטים לשקר או להסתיר מידע יעדיפו להימנע משאלות רבות כדי לא להיתפס בשקרים שלהם. לכן, כאשר אתה אומר לשותף הפוטנציאלי: כדאי לך לשאול אותי את השאלה הזאת והזאת אתה למעשה משדר לו ביטחון ואמינות. המסר שאתה מעביר הוא שאין לך שום דבר להסתיר, ושאתה אפילו מעוניין שיבדקו אותך בצורה יסודית. איך לגרום לשותף לשאול אותך את השאלות הנכונות? כאשר אדם מחפש שותף עסקי, הוא לא תמיד יודע אילו שאלות עליו לשאול כדי לוודא את האמינות ואת האיכות של הצד השני. לכן, כאשר אתה מנחה אותו אילו שאלות כדאי לו לשאול, אתה למעשה נותן לו כלים לבחון אותך. לדוגמה, אפשר לומר לשותף פוטנציאלי: - כשאתה בוחר שותף עסקי, כדאי לך לשאול אותו לגבי הניסיון שלו בתחום המסוים הזה. - כשאתה מחפש ספק או שירות מסוים, כדאי לך לבדוק את ההיבטים האלו ... מעידה שהוא כבר נותן בך אמון ברמה מסוימת, ולכן הסיכוי שירגיש בנוח להתקדם איתך לשיתוף פעולה גדול יותר. איך אתה הופך למוביל בתהליך קבלת ההחלטות של השותף? כאשר אתה מנחה את השותף העסקי הפוטנציאלי לגבי השאלות שהוא צריך לשאול, אתה בעצם הופך למוביל תהליך החשיבה שלו. במובן הפסיכולוגי, אתה מנהל את השיחה ... לעצות שלך ומונחה על ידך. כך, באופן לא מודע, הוא כבר רואה אותך כבעל סמכות, אדם שכדאי להקשיב לו ולסמוך עליו. זו דרך מאוד מתוחכמת ויעילה ליצירת אמון עסקי בצורה טבעית. למי השיטה הזאת מתאימה במיוחד? השיטה שאליעד מציג מתאימה בעיקר לאנשים ולארגונים שבאמת מאמינים במוצר, בשירות, או באיכות שלהם. מי שבטוח בעצמו ואין לו מה להסתיר, ירצה דווקא שהשותף העסקי ישאל כמה שיותר שאלות ויבחן אותו לעומק. לעומת זאת, אנשים לא אמינים, רמאים או שקרנים יעדיפו להימנע ככל האפשר מהשאלות, ... הנקודה המרכזית, והשימוש האופטימלי והחיובי בטכניקה הוא דווקא כאשר יש לך אמונה אמיתית באיכות המוצר או השירות שאתה מציע. סיכום והמלצה מעשית ליצירת אמון עסקי אמיתי: כדי לבנות מערכת אמון אמיתית עם שותפים עסקיים, אליעד מציע: - עודדו אותם לשאול אתכם כמה שיותר שאלות. - הסבירו להם במדויק אילו שאלות כדאי להם לשאול אתכם ואת המתחרים שלכם. - ... דינמיקה שבה הם מרגישים שאתם מנהלים ומובילים את השיחה, ומספקים להם ערך כבר בשלב הבדיקה הראשונית. על ידי פעולה זו, אתם יוצרים מערכת אמון חזקה, שבה השותף העסקי מרגיש שהוא יכול לסמוך עליכם באופן טבעי ואינטואיטיבי. איך לגרום לשותף עסקי להאמין לך? איך לעודד מישהו לשאול שאלות? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לשדר אמינות במשא ומתן? ללמד מישהו מה לשאול אותך איך ליצור אמון עם אנשים? איך לגרום למישהו לבדוק אותך? איך לגרום לשותף עסקי לסמוך עליך? שלום חברים, אם אתם נמצאים במשא ומתן עם מישהו ורוצים שהוא יסמוך עליכם, ישנן דרכים רבות לעשות זאת. אחת מהשיטות הפחות שגרתיות, אך היעילות ביותר, היא ללמד אותו איך לחשוד בכם. ללמד את השותף העסקי איך לחשוד בכם כן, זה אולי נשמע פרדוקסלי, אבל כדי שהשותף ירגיש ביטחון לגביכם, כדאי ללמד אותו אילו שאלות עליו לשאול אתכם. לדוגמה, אם הוא מתלבט לגבי עבודה איתכם, תוכלו לומר לו: אם הייתי במקומך ומחפש שותף, הייתי שואל את השאלה הזו והזו. כך אתם נותנים לו כיוון ברור כיצד לבדוק אתכם. למה זו עצה טובה? רמאים ואנשים לא אמינים מעדיפים שלא ישאלו אותם יותר מדי שאלות, כי הם עלולים להיחשף. לעומת זאת, אדם ישר ובטוח במוצר או בשירות שלו דווקא ירצה שהלקוח או השותף הפוטנציאלי ישאל כמה שיותר שאלות, משום שאין לו מה להסתיר. כמובן, יש מניפולציות מתוחכמות יותר שבהן אדם יכול לעודד שאלות, אבל לא את השאלות הנכונות - אך זה כבר נושא אחר. איך זה עובד בפועל? 1. תנו לשותף את הכלים לבדוק אתכם כשהוא רואה שאתם מעודדים אותו לשאול שאלות ואפילו מנחים אותו אילו שאלות כדאי לשאול, זה משדר ביטחון ואמינות. לדוגמה, אם הוא מחפש שותף עסקי, אתם יכולים לומר לו: - כשאתה בוחר שותף, כדאי לך לשאול את זה ואת זה. - אם אתה קונה טלוויזיה, כדאי לשאול כך וכך. - אם אתה בוחר ספק, כדאי לבדוק את הדברים האלו. כך אתם לא רק גורמים ... בכם. למי השיטה הזו מתאימה? השיטה הזו מועילה במיוחד לאנשים שמציעים מוצר או שירות איכותי באמת, ואינם חוששים משאלות. אם אתם טובים במה שאתם עושים, תנו לשותף העסקי לשאול את כל השאלות שהוא רוצה - ואפילו עזרו לו להבין מה לשאול. לעומת זאת, מי שאינו אמין, יכול לנצל את העיקרון הזה ...
לקנות בזול למכור ביוקר - איך לעשות כסף? איך להיות עשיר? רווח מול הכנסה? איך להרוויח כסף? איך להכניס כסף? דרופשיפינג, תוכנית שותפים, כסף קל באינטרנט, עלות גולמית, עלות תפעול, רווח גולמי, רווח תפעולי, שיטות לעשות כסף באינטרנט, שולי רווח, מבוא לכלכלה, שיעור בכלכלה, רווח שולי
... להכניס כסף? דרופשיפינג, תוכנית שותפים, כסף קל באינטרנט, עלות גולמית, עלות תפעול, רווח גולמי, רווח תפעולי, שיטות לעשות כסף באינטרנט, שולי רווח, מבוא לכלכלה, שיעור בכלכלה, רווח שולי הדרך ... למכירה. לדוגמה דרופשיפינג תוכנית שותפים וכיוב. אבל מה שצריכים לדעת זה, שנכון שלקנות בזול ולמכור ביוקר יכול לגרום לך להרוויח כסף, אבל צריכים תמיד לשאול, כמה עולה לקנות בזול ולמכור ביוקר. ... העלות לתפעל את כל התהליך העסקי. דהיינו, כמה עולה לך לקנות את המוצר בזול, וכמה עולה לך למכור אותו ביוקר. לדוגמה, הוצאות רכש כאלו ואחרות והוצאות שיווק מכירה ושירות כאלו ואחרות. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הערכת שווי חברה, הערכת שווי עסק, הערכת שווי שותפות, הערכת שווי נכס, הערכת שווי דירה, איך להעריך שווי של משהו? רכישת מניות, אחוזים בחברה, הערכת שווי של חברה, איך להעריך שווי חברה? איך להעריך שווי נכס? להיכנס לשותפות עסקית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: האם להכניס שותף?, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: האם להכניס שותף?, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול הוליסטי, אימון אישי לפרישה, מאמן למציאת עבודה בתחום האם להכניס שותף - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 04_09_2025 השעה 11:18:26 - wesi1