אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דרך קלה לעשות כסף ✔מניפולציות בפרסום, טכניקות מניפולציה, מניפולציות במסחר במטח, טכניקות שכנוע, חוסר אמת בפרסום, מצג שווא בפרסום, לסחור במטח, forex...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מניפולציות בפרסום, טכניקות מניפולציה, מניפולציות במסחר במטח, טכניקות שכנוע, חוסר אמת בפרסום, מצג שווא בפרסום, לסחור במטח, forex, דרך מהירה להתעשר, פרסום שקרי, פרסום אמיתי
וכאן אראה ואתן דוגמאות למניפולציות שונות שיש בפרסומות שונות, כגון לדוגמה התחום של מסחר במטח. ואראה את המניפולציה, ואסביר את הלוגיקה המניפולטיבית ואת טכניקת השכנוע שעומדת מאחוריה.

וראשית אקדים ואומר, שמי שמכיר את נושא המסחר במטח באמת, יודעי כי המסחר במטח, בפרט המסחר הספקולטיבי במטח, אין הרבה סוגי מסחר והשקעה שיותר מסוכנים ממנו. ובדיוק כמו שאתה יכול להרוויח במקרה הטוב, כך בדיוק אתה גם יכול להפסיד במקרה הרע. ולפעמים עוד ישנם מצבים, שבהם חברת המסחר במטח שדרכה האדם סוחר, יש לה אינטרס אישי שהלקוח שלה יפסיד את כספו, או יותר מדויק, יפסיד את כל כספו, שאז היא מרוויחה יותר כסף עבור עצמה. כך שלא רק שיש את הסיכונים הרגילים של מסחר במטח, שהאדם יכול להפסיד את כל כספי ההשקעה שלו תוך כמה דקות, אלא שלפעמים גם יש אינטרסים שונים, שעוזרים לאדם להפסיד את כספו, למען ההתעשרות האישית שלהם.

ועכשיו לצורך העניין, אתן כאן דוגמה למניפולציות בפרסום שעושות חברות forex. ולצורך העניין אצטט את הנוסח של פרסומות של חברות forex שונות. כאשר בד"כ רוב חברות הforex השונות, המסרים השכנועים שלהן וטכניקות השכנוע שלהן, כולן זהות אחת לשנייה ועובדות על אותה טכניקת שכנוע.

ואתן מספר דוגמאות לפרסומות של חברות forex:

"אצלנו הלקוחות קיבלו תשואה של 47% מתחילת שנה" / "השער שלך להצלחה מתחיל כאן ועכשיו" / "מחיר הזהב השתולל, ואני גרפתי 5,750 ש"ח בתוך 10 דקות" / "הרווחתי ב 8 דקות, 6,400 ש"ח" / "חברת המסחר, ששמה אותך במקום הראשון" / "שימוש בטכנולוגיה ככלי להצלחה" / "בא לשמוע כיצד ניתן להניב תשואה של 3,500 ש"ח בחודש ללא מאמץ" / "כמה זמן לוקח לך להרוויח 10,000 ש"ח??? לי זה לקח שעתיים בדיוק" / "מתחילת השנה, השגתי תשואה של 78% על הכסף שלי" / "החברה שלנו, מציגה את אפיק ההשקעה המשתלם ביותר!" / "גלה כיצד לקוחותינו מניבים תשואה חלומית ללא מאמץ" / וכיו"ב עוד המון ניסוחים שונים, באותה רוח הדברים...

ועל פניו במבט ראשון, זה שרואה את הפרסומות האלו, חושב לעצמו, אם אכן הנאמר בפרסומות האלו הוא אכן אמת, הרי שמישהו כאן המציא את הגלגל ואכן יש כאן דרך מהירה להתעשר ודרך קלה לעשות כסף וכיו"ב. וכאשר האדם נחשף לפרסומת שכזו, בד"כ הוא שואל את עצמו ותוהה לעצמו, האם באמת יש אמת בפרסום?! האם באמת יש אנשים שהרוויחו הרבה כסף תוך כמה דקות בלי מאמץ?! האם באמת אפשר לעשות כ"כ הרבה כסף בזמן כ"כ קצר?!

והתשובה המפתיעה לשאלה הזאת, היא שכן! כי אכן כן יש אפשרות לעשות כ"כ הרבה כסף, בזמן כ"כ קצר ובלי הרבה מאמץ. וכל מה שנאמר בפרסומות האלו, הוא אכן אמת, ויש אמת בפרסום. והפרסום, הוא לא פרסום שקרי, אלא פרסום אמיתי וכל מה שנאמר בו הוא אכן נכון ברמה העובדתית.

אז איפה כאן הקאצ' והמניפולציה? והתשובה לכל היא, שאומנם כל מה שנאמר בפרסומות הוא נכון ברמה העובדתית והוא אכן האמת, אלא שהוא לא כל האמת וממילא המסר שמועבר דרך הפרסומות, הוא לא אך ורק האמת, אלא הוא גם שקר. ולמרות שהדברים שהוצגו כעובדה בפרסומות הם אכן אמת, הרי שהמסר של הפרסומת הוא שקר.

ועכשיו אסביר את מהות התהליך שבו נעשית המניפולציה בפרסום הזה ושכיו"ב. והעניין הוא, כי במציאות שלנו, יש חלוקה ברורה בין דברים שיכולים לקרות, לבין דברים שקורים. ויש הבדל ממשי, בין האפשרות והפוטנציאל של הדבר, לבין המימוש הממשי בפועל של הדבר. וכאשר יש לך את האפשרות להיות עשיר, זה עדיין לא הופך אותך להיות עשיר בפועל. ולמה?

כי ברמה המהותית, כל אפשרות שקיימת, קיימת גם האפשרות הנגדית שלה. וברמת הפוטנציאל של המציאות, כאשר קיימת אפשרות להרוויח X כסף, הרי שברמת האפשרות קיימת גם האפשרות להפסיד X כסף. וכאשר קיימת אפשרות להתעשר בזמן קצר, הרי שגם קיימת האפשרות להפסיד את כל כספך ולהיות עני, תוך זמן קצר.

ומה האמת לגבי המסחר במטח וחברות הforex? האמת היא, שאכן במסחר במטח קיימת האפשרות להתעשר בזמן מאוד מהיר. אבל בדיוק באותה המידה ממש, קיימת גם האפשרות להפסיד את כל כספי השקעתך בזמן מאוד קצר. ותוך כמה דקות, האדם יכול להפסיד כספים, כמעט באותה המהירות שלוקח לכסף להישרף באש...

ואכן כל העובדות שמוצגות בפרסומות של חברות הforex, הן אכן אמת ברמה העובדתית, על אנשים שאכן התעשרו דרך המסחר במטח. אבל המניפולציה בפרסום שנעשית כאן, היא שיש הטעיה שמערבבת את רמת הפוטנציאל עם רמת המימוש בפועל.

דהיינו, שברמת הפוטנציאל, אתה יכול להפסיד כסף בדיוק או לפחות כמו שאתה יכול להרוויח כסף. וכאשר האדם רוצה לסחור במטח, אם הוא היה יודע מראש שהוא יכול להפסיד, בדיוק כמו שהוא יכול להרוויח, כל שכן אם הוא היה יודע שלפעמים יש אינטרס של חברת המסחר במטח, לגרום לכך שהוא יפסיד, כך שיש סיכוי גדול יותר שהוא יפסיד, אדם כזה כנראה לא היה מנסה להתעשר, במקום שבו הוא יכול להפסיד את כל כספו במהירות הבזק.

וחברות הforex, יוצרות מצג שווא בפרסומת שלהן, בכך שהן הופכות את האפשרי למחויב. ז"א שהן לוקחות את האפשרות שאתה יכול להתעשר מהר, ומציגות אותה כאילו אתה תתעשר מהר. במקום להציג את האמת, שאומנם אתה יכול להתעשר מהר, אבל בדיוק באותה המידה ממש, אתה יכול להפסיד את כספך מהר מאוד.

וטכניקת השכנוע וטכניקת המניפולציה היא, שלוקחים דבר שהוא רק אפשרי בלבד, שרק קיימת האפשרות שהוא יקרה, בדיוק כמו שקיימת האפשרות שיקרה ההפך שלו, ומסתירים מהצופה בפרסומת את העובדה שקיימת גם האפשרות הנגדית. ויוצרים לו סוג של מצג שווא, כאילו שמה שיכול לקרות, כאילו שרק הוא קורה. ולא מציגים ולא מראים לו את המקרים, של כל אותם אנשים שגם הפסידו את כספם, תוך כמה דקות...

ומהות העניין היא, שלוקחים מימוש של פוטנציאל אפשרי, דהיינו, מצב שבו אדם הרוויח כסף, מתוך האפשרות שהייתה לו להרוויח או להפסיד את הכסף, ומנסים לעשות מניפולציה, שמערבבת בתוך המחשבה של האדם, את ההפרדה הברורה שבין האפשרות להרוויח ולהפסיד באותה המידה, לבין זה שאתה בפועל מרוויח ולא מפסיד.

כי כל הפרסומת מראה אנשים שהרוויחו כסף בזמן מהיר. אבל זה שיש כאלו שהרוויחו בפועל, זה הוכחה לכך שאכן אפשר להרוויח ברמת האפשרות בלבד!. אבל זה שאנשים הרוויחו, זה עדיין לא הוכחה לכך שאכן כולם מרווחים בפועל, או לכך שיותר אנשים מרוויחים מאשר מפסידים בפועל. ולוקחים דבר שהוא אפשרי בלבד, שקיימת גם האפשרות הנגדית שלו. ומציגים את האפשרות הזאת, כאילו היא מחויבת.

ועכשיו אתן כמה דוגמאות ברמת ניתוח הטקסט:

"אצלנו הלקוחות קיבלו תשואה של 47% מתחילת שנה" - האם כל הלקוחות? כמה אחוז מהלקוחות? האם בטוח שהמצב הזה ימשיך גם בעתיד? למה יש לקוחות שקיבלו תשואה כזו? האם זה חד פעמי מסיבות כלשהן, או שיש כאן משהו מגמתי?...
מפסידן לוזריות סיבות אפשרות שכנוע איך לעשות כסף להרוויח כסף עובדות מניפולציה מניפולציה בפרסום מניפולציות forex איך להיות מיליונר איך להיות עשיר איך להרוויח הרבה כסף איך להרוויח יותר כסף איך להרוויח כסף איך להתעשר איך לעשות הרבה כסף איך לעשות יותר כסף איך לעשות כסף איך מרוויחים כסף איך עושים כסף אמת אמת בפרסום בפרסום דרך מהירה להתעשר חוסר אמת חוסר אמת בפרסום טכניקות טכניקות מניפולציה טכניקות שכנוע ייצור הכנסה להיות מיליונר להיות עשיר להרוויח הרבה כסף להרוויח יותר כסף להרוויח כסף להתעשר לייצר הכנסה לסחור במטח לעשות הרבה כסף לעשות יותר כסף לעשות כסף לשקר מניפולציה מניפולציות מניפולציות במסחר במטח מניפולציות בפרסום מסחר מסחר במטח מצג שווא מצג שווא בפרסום פרסום אמיתי פרסום שקרי שכנוע שקר שקרים שקרנים
כסף - הכל כולל הכל על כסף - רשימת כל הנושאים
... כספיים? איך לקבל יותר כסף? איך מרוויחים כסף? איך עושים כסף? אימון להצלחה כספית אימון לכסף אין כסף לחיות אין כסף לתרופות אין לי כסף בגלל הכסף בזבוז כסף בחורות רוצות רק כסף בלי כסף בעיות כספיות דוחות כספיים דרך קלה לעשות כסף דרכים לעשות כסף האם הכסף מביא אושר? האם כסף חשוב? האם כסף יוצר אושר? האם כסף יכול לקנות אושר? האם כסף מביא עושר? האם כסף קונה אושר? הזדמנויות לעשות כסף הכסף הכסף הוא ...
טיפים איך להתחיל עם בחורה, איך לכבוש בחורה, איך להתחיל עם בנות, איך להתחיל עם בחורות, NLP, טכניקות לשכנוע, איך לשכנע בחורה, הכרויות, דייטים, איך לגרום לבחורה להתאהב בך, זוגיות
טיפים איך להתחיל עם בחורה, איך לכבוש בחורה, איך להתחיל עם בנות, איך להתחיל עם בחורות, NLP, טכניקות לשכנוע, איך לשכנע בחורה, הכרויות, דייטים, איך לגרום לבחורה להתאהב בך, זוגיות
... איך להתחיל עם בחורה, איך לכבוש בחורה, איך להתחיל עם בנות, איך להתחיל עם בחורות, NLP, טכניקות לשכנוע, איך לשכנע בחורה, הכרויות, דייטים, איך לגרום לבחורה להתאהב בך, זוגיות איך ... טוב בנוכחותך, כך תגדל הסבירות שהיא תרצה אותך כבן זוג. איך לגרום לבחורה להתאהב בך? איך להתחיל עם בחורה? טכניקות NLP לשכנוע איך להתמודד עם דחייה? כיצד לפתח זוגיות מוצלחת? איך לגרום למישהו ...
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
... תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? איך אפשר להשפיע על אנשים דרך תכנות התת מודע? אליעד כהן מסביר שניתן להשפיע על אנשים, לשכנע אותם, ולגרום להם לבצע פעולות מסוימות באמצעות טכניקות של תכנות התת מודע. לדבריו, השפעה על אדם אחר דורשת הבנה של תהליך חשיבתי מדורג, המורכב משלבים ברורים. אליעד ... אם המטרה היא לגרום לו ללכת לים, עליו להבין שהים הוא מקום קיים ושהוא יכול להגיע אליו פיזית. שלב שלישי - עדיפות האופציה: יש לשכנע את האדם שהאופציה המוצעת עדיפה וטובה יותר מהאלטרנטיבות הקיימות. לדוגמה, על האדם להאמין שהשהייה בים נעימה או ... להאמין שיש לו את הכלים, הזמן או המשאבים הנדרשים כדי לפעול בכיוון הזה. איך להכניס לאדם רעיון בלי שהוא יתנגד אליו? אליעד מתאר טכניקות מתוחכמות להטמעת רעיון בצורה עקיפה. אם רוצים לשכנע אדם ללכת לטיפול פסיכולוגי, לדוגמה, לא כדאי בהכרח להזכיר ישירות את הנושא. במקום זאת, אפשר לדבר ליד האדם על ... ישיר אליו. ניתן לספר על מישהו שביקש עזרה, וכך ליצור באופן עקיף לגיטימציה לאותו אדם להודות שגם הוא זקוק לעזרה. הסיבה לשימוש בטכניקה העקיפה היא כדי לעקוף את ההתנגדויות של האדם, במיוחד כאלה הנובעות מהאגו שלו או מחשש שלו להודות בחולשה או בחיסרון. איך לטפל בהתנגדויות בתהליך השכנוע? כדי לטפל בהתנגדויות של האדם, אליעד מדגיש את חשיבות הזיהוי וההבנה של מקור ההתנגדות: זיהוי ההתנגדות: להבין ... חושב שטיפול פסיכולוגי הוא פגיעה בכבוד העצמי, יש לזהות זאת מראש. נטרול ההתנגדות באמצעות היפוך: לאחר זיהוי ההתנגדות, משתמשים בטכניקה של היפוך - מלמדים את האדם באופן עקיף את ההפך ממה שהוא חושב. למשל, אם הוא מאמין שלבקש עזרה זה חולשה, יש להציג ... וחסרונות, ואין בכך פסול. בכך האדם מתרכך להתנגדויות שיש לו כלפי קבלת החלטות חדשות. מה החשיבות של הבנת תהליכים פסיכולוגיים בשכנוע? אליעד מציין את החשיבות הקריטית של הבנת תהליכים פסיכולוגיים לעומק, כדי להצליח להשפיע על אנשים בצורה אפקטיבית. ... באופן עקיף ומתוחכם, משום שאנשים בדרך כלל מתנגדים לתחושה שמנסים להשפיע עליהם באופן גלוי וישיר. לכן, דווקא העקיפות וההדרגתיות בשכנוע הן שמאפשרות השפעה אמיתית ומתמשכת. איך לשכנע אנשים לעשות מה שאני רוצה? איך לטפל בהתנגדויות בשכנוע? מהן טכניקות של תכנות תת מודע? איך להשפיע על תת ההכרה של אדם? איך לגרום לאדם לקבל החלטה בלי להתנגד? איך לדבר בצורה עקיפה כדי לשכנע?
שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה
שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה
... ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה איך לגרום לאדם לשנות את דעתו מבלי להיכנס לקונפליקט? אליעד כהן מסביר באופן מפורט כיצד ניתן לשכנע אדם לשנות את דעתו, מבלי ליצור אצלו התנגדות או קונפליקט פנימי. אליעד מדגיש שכדי לשכנע מישהו, אסור לומר לו במפורש שהדעה שלו אינה נכונה, מכיוון שכך מעוררים אצלו תחושת איום והאגו שלו נכנס למגננה. במקום זאת, אליעד מציע שיטה הדרגתית של הזדהות ראשונית עם האדם, אשר ... הוא יגיב בחיוב. כיצד לשכנע על ידי חיפוש המכנה המשותף? אליעד מסביר כי טכניקה יעילה לשכנוע היא לא לחפש מיד את נקודת המחלוקת, אלא לרדת לשורש ולמצוא את המכנה המשותף העמוק ביותר בין שני הצדדים. הוא נותן דוגמה של שני מדריכים שמתווכחים על שיטת הדרכה מול ילדים: אחד רוצה ... של האדם שאותו רוצים לשכנע. יש אנשים בעלי ביטחון עצמי נמוך, שדווקא אמירה ברורה שהם טועים עשויה לחזק אותם ולשכנע אותם לשנות דעה, כי הם מחפשים דמות סמכות שתנחה אותם. לעומת זאת, אדם בעל ביטחון עצמי גבוה או אגו חזק לא יקבל בקלות אמירה שהוא טועה, ולכן עדיף להסכים איתו תחילה, לחזק את ... הדרגתית. כיצד להשתמש בטכניקת הירידה לעומק לשם שינוי עמדות? אליעד מדגים טכניקה מפורטת נוספת הנקראת ירידה לעומק, שהיא פירוק ההתנגדות עד לרמה הבסיסית ביותר שלה, ואז חיפוש פרצה קטנה שדרכה ניתן להשחיל את הדעה החלופית. הוא נותן דוגמה מורכבת וקיצונית במיוחד של ניסיון לשכנע מחבל שרוצה להרוג יהודים, כיצד להפוך את דעתו על ידי כך שיבין שהדרך הטובה ביותר להשיג את המטרה העמוקה שלו (למשל שהאנשים יאמינו במוחמד) היא דווקא לא להרוג אותם, אלא להעניק להם ... שלום אל אמונתו. האם שכנוע הוא בהכרח מניפולציה או שקר? אליעד מדגיש כי מנקודת מבט אבסולוטית אין אמת מוחלטת, ולכן כל שכנוע יכול להיות גם אמת וגם שקר בו - זמנית. לדבריו, מה שחשוב הוא שהאדם שמנסה לשכנע יאמין באמת שהדעה שהוא מנסה להעביר טובה יותר עבור הצד השני. אם הוא מרגיש שהוא משקר, הוא ייכשל בתהליך השכנוע. הוא מציין גם ששכנוע מוצלח הוא כזה שבסופו של דבר הצד השני מרגיש שהרעיונות החדשים הם למעשה רעיונותיו שלו. מתי להזדהות עם הצד השני עשויה להיות טקטיקת שכנוע יעילה? אליעד מסביר כי אחת הדרכים היעילות לגרום לאנשים להקשיב ולשנות את דעתם היא תחילה להסכים איתם באופן מלא. הוא מתאר מצב שבו האדם השני מחפש אישור לרעיונותיו, וכאשר הוא מקבל ... מה הסוד האמיתי של השכנוע לפי אליעד כהן? הסוד לפי אליעד הוא לא להפעיל לחץ ישיר על עמדותיו של האחר, אלא ליצור תחושת הזדהות, אמון וביטחון. לאחר מכן, באמצעות פירוק הרעיון עד לרמה בסיסית משותפת, מתאפשר ... רעיונות נוספים ולשכנע את האדם בדרך עקיפה אך אפקטיבית יותר. איך לשכנע מישהו לשנות דעה? טכניקות שכנוע NLP איך ליצור הזדהות בשכנוע? ניהול משא ומתן מוצלח מתי להסכים ומתי להתנגד בשכנוע? אסטרטגיות למכירות יעילות ...
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
... משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות ... כדי שהלקוח יחשוב על הפוטנציאל להרוויח ולא על הפוטנציאל להפסיד. כך הלקוח רואה בעסקה הזדמנות ולא סיכון בלבד. מדוע חשוב שהמוכר יהיה משוכנע באחוזי ההצלחה של המוצר שלו? אליעד מציין שאם המוכר עצמו לא מאמין באופן מלא במוצר או בהשקעה שהוא מוכר, הוא מעביר זאת ללקוח בצורה ... אומר ללקוח שיש 90% סיכוי להצליח, אבל בראש שלו חושב בעיקר על ה - 10% סיכוי להפסיד, הוא ישדר ללקוח מסר של ספק והססנות. המוכר צריך להיות משוכנע באמת באחוזי ההצלחה שהוא מציג, כי האמונה הזו עוברת ללקוח ומשפיעה על קבלת ההחלטות שלו. איך אפשר לדעת באמת מה הלקוח מוכן לשלם? אליעד מציע טכניקה פרקטית: כשהלקוח אומר שהוא מוכן לשלם סכום מסוים, אפשר לבדוק האם הוא מתכוון לסכום מקסימלי או שזה רק נקודת פתיחה למשא ומתן. אפשר ... ההצלחה שלו, ולהבין שהלקוח לפעמים אומר דבר אחד ומתכוון לדבר אחר. המוכר צריך לדעת לזהות את הרצונות האמיתיים של הלקוח, ולפעול בהתאם כדי לשכנע אותו שערך המוצר גבוה יותר ממה שהוא הציע בהתחלה. איך לנהל משא ומתן עסקי? טכניקות לשכנוע לקוחות איך לסגור עסקאות בקלות? למה הלקוח מתחרט ברגע האחרון? איך להציג סיכונים בעסקה? איך לדעת מה הלקוח באמת ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה שיטות שכנוע NLP דמיון מודרך שיטות מכירה סוגסטיה וכאן אבאר, איך אפשר לטפל בהתנגדות של הלקוח, על ידי זה שמחלישים את ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... את הסיבה של ההתנגדות להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע טכניקות מכירה שיטות שכנוע NLP דמיון מודרך שיטות מכירה סוגסטיה וכאן אבאר, עוד דרך ועוד שיטה איך אפשר להחליש את ... שלך. ואת זה אתה יכול לעשות, על ידי זה שאתה מוצא סיבה אחרת משכנעת לכך שהלקוח מתנגד למוצר. שזה יכול להיות גם על ידי זה שלוקחים את הסיבה המקורית שאותה הזכיר ... זה גורמים לתת המודע של הלקוח, להבין את עצמו אחרת. דהיינו, שמשכנעים את תת המודע של הלקוח, שהוא מתנגד למוצר, לא מסיבה ככ חזקה, אלא מסיבה חלשה. ועל ידי זה יותר קל לשכנע את הלקוח לבצע את העסקה. והכל נעשה על ידי זה שיודעים בזמן אמת לזהות את הסיבה של ההתנגדות + ... הסיבה, ואיזה מילים מחלישות את הסיבה. ועל ידי זה מפתחים כושר שכנוע ויכולות מכירה שמגדילות את המכירות ואת היכולת לשכנע אנשים. ...
רטוריקה / דיבייטינג / שכנוע - להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה - איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? טכניקות מכירה / NLP / להגדיל מכירות
... דיבייטינג שכנוע - להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה - איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? טכניקות מכירה NLP להגדיל מכירות וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לשכנע אנשים וכיצד באפשרותך להשפיע על אנשים. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה הופך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות. ואסביר, כי את כל הדברים שברצונך לשכנע בהם, אפשר לחלק אותם לשתי קבוצות. קבוצה אחת של עובדות, דהיינו, דברים עובדתיים שקרו בפועל וברצונך לשכנע מישהו שאכן קרה אותו אירוע ושאכן קרתה אותה עובדה. והקבוצה השנייה היא של דברים שהם רק פירושים בלבד. דהיינו, הם לא עובדות שקרו בפועל, אלא הם פירושים של דברים שקרו. לדוגמה: יש לי ... הוא קרה. אאכ אתה רוצה לשקר, נגד העובדות ונגד המציאות. אבל פירושים של המציאות, עליהם הרבה יותר קל להתווכח. כי הפירוש, הוא רק אפשרי בלבד. דהיינו, לא מחויב שהוא נכון, אלא רק יש אפשרות בלבד שהוא אכן נכון. ... אומר, שברגע שאתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, לשם כך עליך להחליש את מה שהוא אומר ולחזק את מה שאתה אומר. והדרך להחליש רעיונות, היא על ידי זה שהופכים את העובדות, לפירושים אישיים וסובייקטיביים בלבד (= להפוך את ... הפירושים. ויש עוד טריק ומניפולציה , והוא, להחליש את העובדות, באמצעות החלשת הפירושים. דהיינו, תיקח את הדברים שכולם מסכימים שזה רק פירוש, ותדגיש שזה רק פירוש, ובאמצע תערבב גם עובדה. ואז גם העובדה נחלשה ... גם לעשות עוד טריק ומניפולציה, והוא שעל חלק מהפירושים שאתה אומר, תדגיש שאלו רק פירושים שלך אך לא עובדות. ובכך בעצם תיצור רושם שכאילו אתה מבדיל בין עובדות לבין פירושים, ואז ממילא שאר הפירושים שאתה ... ולא בעובדה. ויש עוד טריק ומניפולציה, שבאפשרותך להציג את הדבר כפירוש, ואחכ להתייחס אליו כאילו הוא עובדה. ובסיכומו של דבר, התת מודע של האדם, נוטה להתייחס ולקבל יותר בקלות עובדות, מאשר הוא מקבל פירושים של ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מניפולציות בפרסום, טכניקות מניפולציה, מניפולציות במסחר במטח, טכניקות שכנוע, חוסר אמת בפרסום, מצג שווא בפרסום, לסחור במטח, forex, דרך מהירה להתעשר, פרסום שקרי, פרסום אמיתי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: דרך קלה לעשות כסף, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: דרך קלה לעשות כסף, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי מומלץ, מאמן אישי להצלחה, גישור בנושאי דרך קלה לעשות כסף - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6094 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 15:13:40 - wesi1