אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דייטים, הכרויות, אומנות הפיקאפ, אומנות הפיתוי, אקסית מיתולוגית, לא התגבר על האקסית, סיפורים על אקסים, איך לגרום למישהו לרצות אותך? איתור צרכי הלקוח, שיטות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:00דייטים, הכרויות, אומנות הפיקאפ, אומנות הפיתוי, אקסית מיתולוגית, לא התגבר על האקסית, סיפורים על אקסים, איך לגרום למישהו לרצות אותך? איתור צרכי הלקוח, שיטות מכירה, יצירת כימיה
האם לדבר על אקסים או מערכות יחסים אחרות בזמן דייט?

כאשר אנשים נמצאים בדייט או במערכת יחסים, קורה לפעמים שאחד הצדדים מספר על מערכות יחסים קודמות שלו, או על אנשים אחרים שהוא יוצא איתם במקביל. הסיטואציה הזו עלולה ליצור תחושת קנאה או חוסר ביטחון אצל הצד שמעוניין בבן הזוג. לכן עולה השאלה, האם כדאי לדבר על הנושא הזה או שעדיף להימנע ממנו?

אליעד כהן מסביר שאם הבחורה רוצה שהגבר ירצה אותה, יש לה כמה אפשרויות שונות להתמודדות עם הסיטואציה:
  • אפשרות ראשונה היא להקשיב לו, לפתח את השיחה ואפילו לפרגן לו על מערכות היחסים שהוא מתאר. היתרון הוא שכך אפשר להבין מה הוא באמת מחפש בבני זוג, ומה חשוב לו בקשרים שלו.
  • אפשרות שנייה היא להקטין את החשיבות של מערכות היחסים האחרות. כלומר, לשמוע מה הוא מחפש שם ולהציג בפניו את המערכות האלו באופן פחות חיובי, בצורה מעודנת ומתוחכמת, כדי שהוא יבין שאין שם יתרונות אמיתיים או שהם לא משמעותיים כמו שהוא חושב.
לדוגמה, אם הוא מספר שהוא אוהב מערכת יחסים מסוימת כי היא מעניקה לו תחושת חופש, הבחורה יכולה לגרום לו להבין שאותו חופש שהוא מחפש שם הוא לא באמת גדול כל כך, או שהיא יכולה להציע לו תחושת חופש גדולה יותר בצורה אחרת.

מה החסרונות בשיחה על מערכות יחסים אחרות?

אליעד מסביר שיש כמה חסרונות אפשריים לשיחה כזאת:
  • הצד שמקשיב לשיחה יכול להיתפס כידיד בלבד, כי הוא מתעניין יותר מדי ביחסים של הצד השני עם אחרים, מה שעלול להרחיק אותו מתפיסתו כבן זוג פוטנציאלי.
  • השיחה נותנת לגיטימציה לקשרים האחרים, כי ככל שמדברים עליהם, הם נתפסים כנורמליים, מקובלים ומוכרים יותר, מה שעלול להוביל את האדם לחשוב שזו מציאות לגיטימית ומקובלת עבורו.
  • לפעמים, הצד שרוצה לשדר שהוא חזק ושהוא לא נפגע מקשרים אחרים של בן הזוג, מנסה לפרגן ולהראות שהקשרים האלו לא מפריעים לו. הבעיה בכך היא שזה יכול לשדר לצד השני שהוא מוותר עליו בקלות, או שהוא לא באמת מעוניין בו בצורה עמוקה. עם זאת, גם לגישה הזו יש יתרון מסוים, כי היא יכולה לשדר ביטחון ועצמאות, וליצור משיכה נוספת אצל הצד השני.
אליעד מסביר שהמפתח להצלחה בגישה הזו הוא איזון עדין. צריך לדעת מתי לפרגן, מתי להקטין את החשיבות של המערכות האחרות, ומתי להראות שאתה עצמאי ולא תלוי בקשר.

איך אפשר ללמוד מהעולם העסקי על התמודדות עם סיפורים על מערכות יחסים אחרות?

אליעד נותן דוגמה מעולם העסקים כדי להמחיש את הגישה. למשל, בעל מסעדה ששומע לקוחות מדברים על מסעדה אחרת יכול לבחור בין שתי גישות עיקריות:
  • להתעלם מהשיחה ולהסיט את תשומת ליבם אל המסעדה שלו בלבד, כדי לא להעניק לגיטימציה למתחרים.
  • להקשיב היטב לשיחה, להבין בדיוק מה היתרונות של המסעדה המתחרה, ולאחר מכן לנסות להקטין את היתרונות האלה או להציע אותם בצורה טובה יותר אצלו, במסעדה שלו.
באותה צורה, גם בדייט או במערכת יחסים, אפשר ללמוד ממה שהצד השני אומר על בני הזוג האחרים שלו, להבין את היתרונות שלהם, ואז להציע אותם בדרכים אחרות, טובות יותר ומתאימות יותר עבורך.

למה חשוב לא לשדר שאתה מנסה לשנות את בן הזוג?

אליעד מסביר שאחת הטעויות הנפוצות היא לנסות לשנות את בן הזוג או להפסיק את הקשרים האחרים שלו בכוח. הוא מדגיש שאם הצד השני מרגיש שמקבלים אותו כמו שהוא, בלי לנסות לשנות אותו, נוצרת אווירה נוחה ופתוחה יותר. זה הופך את הקשר למיוחד, כי הוא לא מרגיש מאוים או בלחץ להשתנות.

עם זאת, גם לגישה זו יש חיסרון מסוים - אם הצד השני מרגיש שמקבלים אותו לחלוטין והוא יכול להיות עם כמה אנשים במקביל ללא הגבלה, הוא עלול שלא לבחור דווקא באדם הספציפי הזה כבן זוג בלעדי. לכן, גם כאן יש צורך באיזון ובהתאמה מדויקת של המסר שרוצים להעביר.

כיצד לשלוט נכון במינונים בשיחה על מערכות יחסים אחרות?

אליעד מדגיש את החשיבות של שליטה במינונים בשיחה על מערכות יחסים אחרות. לפעמים כדאי להקשיב ולפרגן, לפעמים עדיף להקטין את החשיבות, ולפעמים נכון להראות שאתה לא תלוי בבן הזוג. המפתח הוא לדעת לשלב בין כל הגישות באופן נכון ומדויק, בהתאם לסיטואציה ולאדם שמולך.

לסיכום, שיחה על אקסים ומערכות יחסים אחרות אינה בהכרח שלילית. אפשר וצריך להשתמש בה ככלי להבנת הצרכים והעדפות של בן הזוג, אך חשוב להיות מודעים גם לסכנות האפשריות שבשיחה זו. האיזון הנכון בין פרגון, הקטנת חשיבות, ועצמאות רגשית, הוא שמאפשר ליצור משיכה ועניין לאורך זמן.
איך להתמודד עם סיפורים על אקסים בזמן דייט או מערכת יחסים?

לעיתים במהלך דייט או מערכת יחסים, אחד מבני הזוג מספר על מערכות יחסים קודמות או מדבר על אנשים אחרים שהוא יוצא איתם. הסיטואציה הזו עשויה לעורר קנאה או חוסר ביטחון, ולכן עולה השאלה - האם כדאי לפתח את השיחה על זה או להימנע ממנה?

איך אפשר לנצל את המידע כדי לגרום לו לרצות אותך?

כאשר מישהו מספר על חוויות רומנטיות קודמות, ניתן להשתמש במידע הזה כדי להבין מה הוא מחפש. במקום להירתע מהשיחה, אפשר לנסות לזהות מה מושך אותו באותן מערכות יחסים, ומה הוא מחפש אצל בני זוג.

איך ניתן להשפיע על התפיסה שלו כלפי מערכות היחסים האחרות?

ישנן שתי דרכים מרכזיות:
  • אפשר להקטין את החשיבות של המערכות האחרות על ידי כך שמציגים אותן באור פחות אטרקטיבי, מבלי שזה ייראה כהתקפה ישירה.
  • אפשר לספק לו את מה שהוא מחפש בדרכים אחרות, כך שהוא ימצא אצלך את מה שהוא חושב שקיים במערכות האחרות.
מה הסכנות בהתעמקות בשיחה על מערכות יחסים קודמות?

ישנם מספר חסרונות בשיחה כזו:
  • עלול להיווצר מצב שבו בן הזוג יתפוס אותך כ"ידידה" במקום כבת זוג פוטנציאלית.
  • הדיון במערכות יחסים אחרות עלול להעניק להן תוקף ולגיטימציה, מה שעלול לגרום לו להרגיש שהן חלק נורמלי מהחיים שלו.
  • אם תנסי לשדר "כוח" בכך שתפרגני למערכת היחסים הנוכחית שלו, זה עשוי להתפרש כוויתור עליו, במקום כאסטרטגיה לגרום לו לרצות אותך.
כיצד ניתן להשוות את הדינמיקה הזו לעולם העסקי?

ניתן להמשיל את הסיטואציה הזאת לתחום העסקים. לדוגמה, בעל מסעדה ששומע את לקוחותיו מדברים על מסעדה מתחרה, יכול לבחור אחת משתי גישות:
  • להתעלם מהשיחה ולהתמקד בחוויית הלקוח במסעדה שלו.
  • לנצל את המידע כדי להבין מה היתרונות של המסעדה המתחרה ולנסות להציע אלטרנטיבה טובה יותר.
איך ניתן לנצל את העיקרון הזה ליצירת כימיה במערכות יחסים?

במקום לראות את השיחה על מערכות יחסים קודמות כאיום, אפשר להשתמש בה ככלי להבנת הצרכים של בן הזוג. אם מבינים מה בדיוק הוא מחפש, ניתן להציע לו את אותם דברים, אבל בדרך שמתאימה לך ולמה שאת רוצה להשיג.

מה היתרון בגישה של "אני לא מנסה לשנות אותך"?

הרבה פעמים, כאשר מישהו מרגיש שבת הזוג החדשה לא מנסה לשנות אותו, אלא מקבלת אותו כמו שהוא, זה גורם לו להרגיש יותר בנוח איתה. זה הופך את הקשר למיוחד יותר, כי בניגוד לאחרות שמנסות לשנות אותו, היא מראה לו שהוא יכול להיות עצמו.

סיכום

בשיחה על מערכות יחסים קודמות או על בני זוג אחרים, חשוב לשלוט בגישה שלך: מצד אחד, אפשר להשתמש במידע כדי להבין מה בן הזוג מחפש ולהתאים את עצמך בהתאם, ומצד שני, יש להיזהר מלתת לגיטימציה מיותרת לקשרים אחרים. המפתח הוא לשמור על איזון נכון בין פרגון, הקטנת חשיבות הקשרים האחרים, והצגת עצמך כאופציה מועדפת.
עכשיו לפעמים אנשים נמצאים בדייטים יש כזאת תופעה, אוקי או נניח נגיד אנשים נגיד נמצאים בזוגיות אפילו והמהות של הסיפור הוא שלפעמים תוך כדי הדייט או תוך כדי הזוגיות אז הבן זוג או הדייט מספר על מערכות יחסים קודמות או אפילו וריאציה נגיד של ידידים נניח שאחד רוצה את השני והשני לא רוצה או פחות רוצה, המהות של מה שאני שואל היא כזה דבר ברגע שאחד מהאנשים מספר על מערכות יחסים אחרות שיש לו מה הטוב שיכול לצאת מזה או האם זה רע האם זה טוב לבן אדם שרוצה ואז הוא מקנא למה לא רוצים אותו כביכול.

ש: לא הבנתי.

אליעד: עוד פעם באה נגיד מישהי לצורך העניין אוקי והיא עכשיו רוצה מישהו מסוים והוא מספר לה על זה שהוא יוצא עם בחורות אחרות, עכשיו מה היא אמורה לעשות לפתח איתו את השיחה על זה או לא לפתח איתו את השיחה על זה?

ש: תלוי אם היא רוצה שיהיו יחסים.

אליעד: היא רוצה שהוא ירצה אותה.

ש: לפתח.

אליעד: לפתח לפרגן לו אפילו?

ש: אולי תלוי מה זה ייתן לה צריך לחשוב על הפרגון אבל העניין של לפתח הוא נראה לי מעניין כי אז היא יכולה להבין מה הוא צריך מה הוא רוצה מה הוא מחפש איך לתת לו את זה.

אליעד: אז קודם כל מה שאמרת, רגע שנייה אז קודם כל חלק גדול מהאנשים נלחצים מזה אז את לא נלחצת משום דבר כידוע שזה גם חיסרון ואז אז את אומרת קודם כל אוקי אם נגיד אפשר פשוט ברגע שאחד, נגיד הגבר נגיד מספר על בחורות אחרות שהוא יוצא איתן אז אפשר להשתמש בזה כדי לדעת מה הוא מחפש נניח. אוקי מה עוד אפשר לעשות כדי לדעת מה הוא מחפש ואז נגיד למלא לו את זה בדרכים אחרות לדוגמה, מה עוד אפשר לעשות?

ש: אפשר להקטין את המשמעות או אם אני רוצה או היא רוצה שלמערכת היחסים הזאת שהוא מספר עליה.

אליעד: נכון אז דבר אחד זה אפשר למצוא מה הוא מחפש שם דבר שני אפשר להקטין את מה שהוא מחפש שם לשמוע מה הוא מחפש שם ואז איכשהו בצורה סיבובית כזאת או אחרת להקטין את מה שהוא מחפש שם, אבל אוקי ומה החסרונות בלדבר איתו על בחורות אחרות נגיד?

ש: זה כואב אם מישהי מאוהבת.

אליעד: לא מההיבט שזה כואב מההיבט של למה דופק את הסיכוי שהוא ייקח אותך?

ש: הוא יחשוב שאת ידידה שלו ובזה נגמר הסיפור כי את מקשיבה לסיפורים שלו על בחורות אחרות.

אליעד: לא ואם את אומרת אני לא ידידה אני רוצה אותך נגיד כאילו בואי ננטרל את הרכיב הזה שהוא יחשוב שבגלל שאת מקשיבה לסיפורים אז את לא רוצה אותו.

ש: הוא גם הופך לו את זה יותר למחויב את המערכת יחסים עם הנשים האחרות הוא מכניס לו את המחשבה וזה יותר מחויב.

אליעד: מה שאמרת זה נכון אבל נחדד את זה אחרת לא יותר מחויב זה הופך את זה ליותר אפשרי כאילו אפשרי במובן של נותן לזה יותר לגיטימציה.

ש: מה לגיטימציה לא הבנתי.

אליעד: אני אסביר ברגע שלך יש לקוח, יש לך לקוח.

ש: בוא נישאר עם הבחורה זה בסדר.

אליעד: לא כי אני רוצה אבל לעבור את הדוגמה ללקוח כי זה אותו דבר עם לקוח, אתה מנהל מסעדה ואז אתה במסעדה אצלך רואה לקוחות שמדברים על מסעדה אחרת שהם אכלו בה מהיבט מסוים האינטרס שלך, נגיד הם מדברים איתך על מסעדה אחרת שהם אכלו בה מהיבט מסוים האינטרס שלך זה להעביר נושא כדי להזיז להם מהראש את המסעדה האחרת שיישארו רק במסעדה שלך "טוב בוא נתמקד במה שקורה פה עזבו אותי מסעדה אחרת".

אני לא מדבר עכשיו מההיבט של אגו שנפגע מדבר מההיבט של הביזנס מההיבט שאתה רוצה שיבואו לפה עוד פעם אז מהיבט מסוים עדיף לך שהם לא ידברו על המסעדה ששם כדי לא להפוך את המסעדה של שם ללגיטימית בעיניהם אבל מהיבט אחר יש לך אינטרס שידברו על המסעדה ששם מכמה סיבות גם כי אתה יכול להבין מה היתרונות שהם מוצאים שם וגם כי אתה יכול לנסות אחרי שתבין מה היתרונות שהם מוצאים שם להקטין את היתרונות האלה בעיניהם.

או להשיג את היתרונות האלה אצלך או לעשות כל מיני, יש לך בעצם מידע על המתחרים שלך אבל אף על פי כן יש בזה גם חיסרון כי אז זה כביכול נותן לגיטימציה למסעדה ששם על חשבונך אבל זה לא בהכרח חיסרון. זה מה שרציתי לחדד אבל מה שאת אמרת זה נכון יש פה עוד היבט שלא יהיה מצב שלפעמים בן אדם מנסה לשדר שהוא חזק ואז הוא אומר "כן אני אפרגן לבן אדם השני אפילו, כן נכון זה טוב שאכלתם שם במסעדה, זה טוב שאת יוצאת איתו טוב שאתה יוצא איתה" ואז כביכול מנסה לשדר חזק.

עכשיו בן אדם מנסה לשדר חזק כדי לשכנע את עצמו שהוא לא נפגע מזה שלא רוצים אותו אבל מצד שני הוא גם משדר לשני "אוקי מבחינתי זה בסדר שתהיה איתה או איתו ולא צריך אותי" ואף על פי כן גם לזה יש איזה יתרון, מה היתרון כי לפעמים אתה משדר למישהו "אני חזק אני לא צריך אותך" אז הוא רוצה אותך כי אתה חזק ולא צריך אותו. בקיצור צריך לדעת לשלוט במינונים כולם אותו דבר לשלוט במינונים, מה אתה אומר?

ש: גם לא רק לא רוצה כי זה סתם צורה חדשה שבדרך כלל כל הבחורות כאילו מתחילות סוג של להוציא אותו מהמערכת יחסים.

אליעד: שמה?

ש: מנסות סוג של להשתלט עליו שיפסיק את המערכת היחסים בצד כי היא מעוניינת בו.

אליעד: מה אתה בא להגיד עוד פעם?

ש: שברגע שהיא לא מנסה לשנות אותו היא כביכול הופכת להיות צורה מיוחדת.

אליעד: נכון אבל נניח שיש לו עוד כמה שמנסות לשנות אותו.

ש: לא סתם זה עוד.

אליעד: נכון הוא מביא עוד דבר הוא אומר אלו שלא מנסות לשנות אותו זה עצמו נותן לה יתרונות כי היא לא מנסה לשנות אותו אבל אולי זה יתרונות בתור מישהי שאפשר להיות איתה ולהיות גם עם אחרות תלוי מה היא רוצה.
מתחרים איך לגרום לבחורה לרצות אותך רגש משמעותיות לגרום לה לרצות אותי לגרום לבחורה לאהוב אותך בת זוג איך לגרום לבחור להתאהב בי לגרום לנשים להתאהב בך מערכות איך לגרום לאנשים לאהוב אותי אומנות אומנות הפיקאפ אומנות הפיתוי אומנות הפיתוי אקס אומנות הפיתוי אקסית איך לגרום איך לגרום לאהוב אותי איך לגרום לאהוב אותך איך לגרום לאישה לאהוב אותי איך לגרום לאישה לאהוב אותך איך לגרום לאישה להתאהב בי איך לגרום לאישה להתאהב בך איך לגרום לאישה לרצות אותי איך לגרום לאישה לרצות אותך איך לגרום לאנשים לאהוב אותי איך לגרום לאנשים לאהוב אותך איך לגרום לאנשים להתאהב בי איך לגרום לאנשים להתאהב בך איך לגרום לאנשים לרצות אותי איך לגרום לאנשים לרצות אותך איך לגרום לבחור לאהוב אותי איך לגרום לבחור לאהוב אותך איך לגרום לבחור להתאהב בי איך לגרום לבחור להתאהב בך איך לגרום לבחור לרצות אותי איך לגרום לבחור לרצות אותך איך לגרום לבחורה לאהוב אותי איך לגרום לבחורה לאהוב אותך איך לגרום לבחורה להתאהב בי איך לגרום לבחורה להתאהב בך איך לגרום לבחורה לרצות אותי איך לגרום לבחורה לרצות אותך איך לגרום לבן לאהוב אותי איך לגרום לבן לאהוב אותך איך לגרום לבן להתאהב בי איך לגרום לבן להתאהב בך איך לגרום לבן לרצות אותי איך לגרום לבן לרצות אותך איך לגרום לבת לאהוב אותי איך לגרום לבת לאהוב אותך איך לגרום לבת להתאהב בי איך לגרום לבת להתאהב בך איך לגרום לבת לרצות אותי איך לגרום לבת לרצות אותך איך לגרום לגבר לאהוב אותי איך לגרום לגבר לאהוב אותך איך לגרום לגבר להתאהב בי איך לגרום לגבר להתאהב בך איך לגרום לגבר לרצות אותי איך לגרום לגבר לרצות אותך איך לגרום לגברים לאהוב אותי איך לגרום לגברים לאהוב אותך איך לגרום לגברים להתאהב בי איך לגרום לגברים להתאהב בך איך לגרום לגברים לרצות אותי איך לגרום לגברים לרצות אותך איך לגרום לה איך לגרום לה לאהוב אותי איך לגרום לה לאהוב אותך איך לגרום לה להתאהב בי איך לגרום לה להתאהב בך איך לגרום לה לרצות איך לגרום לה לרצות אותי איך לגרום לה לרצות אותך איך לגרום להתאהב בי איך לגרום להתאהב בך איך לגרום לו איך לגרום לו לאהוב אותי איך לגרום לו לאהוב אותך איך לגרום לו להתאהב בי איך לגרום לו להתאהב בך איך לגרום לו לרצות אותי איך לגרום לו לרצות אותך איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו לאהוב אותי איך לגרום למישהו לאהוב אותך איך לגרום למישהו להתאהב בי איך לגרום למישהו להתאהב בך איך לגרום למישהו לרצות איך לגרום למישהו לרצות אותי איך לגרום למישהו לרצות אותך איך לגרום למישהי איך לגרום למישהי לאהוב אותי איך לגרום למישהי לאהוב אותך איך לגרום למישהי להתאהב בי איך לגרום למישהי להתאהב בך איך לגרום למישהי לרצות איך לגרום למישהי לרצות אותי איך לגרום למישהי לרצות אותך איך לגרום לנשים לאהוב אותי איך לגרום לנשים לאהוב אותך איך לגרום לנשים להתאהב בי איך לגרום לנשים להתאהב בך איך לגרום לנשים לרצות אותי איך לגרום לנשים לרצות אותך איך לגרום לרצות אותי איך לגרום לרצות אותך איך לשכנע מישהו איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אפיון צרכים אקס אקס איך לגרום אקס מיתולוגי אקסים אקסים מיתולוגיים אקסית אקסית איך לגרום אקסית מיתולוגית בירור צרכים דייט דייטים דייטינג האקס האקסית היכרויות הכרויות הלקוח הלקוח שלך זיהוי צרכים יצירת כימיה כימיה לא התגבר על האקס לא התגבר על האקסית לאהוב אותי לאהוב אותך לאהוב רק אותי לאהוב רק אותך לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לגרום לגרום לאהוב אותי לגרום לאהוב אותך לגרום לאישה לגרום לאישה לאהוב אותי לגרום לאישה לאהוב אותך לגרום לאישה להתאהב בי לגרום לאישה להתאהב בך לגרום לאישה לרצות אותי לגרום לאישה לרצות אותך לגרום לאנשים לאהוב אותי לגרום לאנשים לאהוב אותך לגרום לאנשים להתאהב בי לגרום לאנשים להתאהב בך לגרום לאנשים לרצות אותי לגרום לאנשים לרצות אותך לגרום לבחור לגרום לבחור לאהוב אותי לגרום לבחור לאהוב אותך לגרום לבחור להתאהב בי לגרום לבחור להתאהב בך לגרום לבחור לרצות אותי לגרום לבחור לרצות אותך לגרום לבחורה לגרום לבחורה לאהוב אותי לגרום לבחורה לאהוב אותך לגרום לבחורה להתאהב בי לגרום לבחורה להתאהב בך לגרום לבחורה לרצות אותי לגרום לבחורה לרצות אותך לגרום לבן לאהוב אותי לגרום לבן לאהוב אותך לגרום לבן להתאהב בי לגרום לבן להתאהב בך לגרום לבן לרצות אותי לגרום לבן לרצות אותך לגרום לבת לאהוב אותי לגרום לבת לאהוב אותך לגרום לבת להתאהב בי לגרום לבת להתאהב בך לגרום לבת לרצות אותי לגרום לבת לרצות אותך לגרום לגבר לגרום לגבר לאהוב אותי לגרום לגבר לאהוב אותך לגרום לגבר להתאהב בי לגרום לגבר להתאהב בך לגרום לגבר לרצות אותי לגרום לגבר לרצות אותך לגרום לגברים לאהוב אותי לגרום לגברים לאהוב אותך לגרום לגברים להתאהב בי לגרום לגברים להתאהב בך לגרום לגברים לרצות אותי לגרום לגברים לרצות אותך לגרום לה לגרום לה לאהוב אותי לגרום לה לאהוב אותך לגרום לה להתאהב בי לגרום לה להתאהב בך לגרום לה לרצות לגרום לה לרצות אותי לגרום לה לרצות אותך לגרום לו לגרום לו לאהוב אותי לגרום לו לאהוב אותך לגרום לו להתאהב בי לגרום לו להתאהב בך לגרום לו לרצות לגרום לו לרצות אותי לגרום לו לרצות אותך לגרום למישהו לגרום למישהו לאהוב אותי לגרום למישהו לאהוב אותך לגרום למישהו להתאהב בי לגרום למישהו להתאהב בך לגרום למישהו לרצות לגרום למישהו לרצות אותי לגרום למישהו לרצות אותך לגרום למישהי לגרום למישהי לאהוב אותי לגרום למישהי לאהוב אותך לגרום למישהי להתאהב בי לגרום למישהי להתאהב בך לגרום למישהי לרצות לגרום למישהי לרצות אותי לגרום למישהי לרצות אותך לגרום לנשים לאהוב אותי לגרום לנשים לאהוב אותך לגרום לנשים להתאהב בי לגרום לנשים להתאהב בך לגרום לנשים לרצות אותי לגרום לנשים לרצות אותך לגרום לרצות אותי לגרום לרצות אותך להחזיר אקסית שלא רוצה אותי ויש לה מישהו לאהוב אותי להתאהב בי להתאהב בך להתאהב רק בי להתאהב רק בך להתגבר על אקס להתגבר על אקסית לקוח לקוחות לרצות לרצות אותי לרצות אותך לרצות רק אותי לרצות רק אותך לשכנע מישהו לשכנע מישהו לרצות לשכנע מישהו לרצות אותך מיתולוגיה מכירה סיפור סיפורים סיפורים על אקסים סיפורים על אקסית פיקאפ פיתוי פיתויים צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח רצון שיטות שיטות מכירה שיטת מכירה שיטת מכירות
חינוך ילדים, משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, לענות תשובות לילדים, לענות תשובות לשאלות, זיהוי צרכי הלקוח
חינוך ילדים, משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, לענות תשובות לילדים, לענות תשובות לשאלות, זיהוי צרכי הלקוח
... ילדים, משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, לענות תשובות לילדים, לענות תשובות לשאלות, זיהוי צרכי הלקוח איך לענות לילדים על השאלה מהי ...
ראיון עבודה / שיחת מכירה / ניהול משא ומתן / זיהוי צרכי הלקוח / מכירות
... עבודה שיחת מכירה ניהול משא ומתן זיהוי צרכי הלקוח מכירות לפעמים על האדם לנהל שיחת מכירה כלשהי ולנסות למכור בה מוצר כלשהו. וכאן יתבארו השלבים, כיצד לנהל שיחת מכירה בצורה נכונה? וכיצד לנהל משא ומתן בצורה ... לשכנע אנשים ברעיונות שונים. והשאלה היא, איך לנהל משא ומתן ושיחות מכירה בצורה נכונה? ובמקרה של ראיון עבודה, ... טוב, את המטרות ואת הרצונות של האדם שאותו הוא רוצה לשכנע, שהוא הלקוח הפוטנציאלי. דהיינו, שלב ראשון, ... לאחר מכן ובשלב השני, עליך לנסות למצוא נקודות התאמה, בין הרצונות והצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, לבין הדבר שאותו ... עליך לנסות להבין עם עצמך, איך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לענות על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, ואיך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לסייע ללקוח הפוטנציאלי וכיוב. בשלב הבא והשלישי, על האדם לנסות לחשוב, כיצד הוא גורם ללקוח הפוטנציאלי שמולו, להבין ולראות את נקודות החיבור שיש, בין הצרכים והרצונות שלו כלקוח הפוטנציאלי, לבין המוצר שאותו אתה מנסה למכור לו. והעיקר שצריך לשים אליו לב, הוא כיצד לגרום ללקוח הפוטנציאלי, להבין, ... גם להבין את הצרכים של הצד השני, וגם להבין כיצד המוצר שלך עונה על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, וגם מצליחים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין שהוא יכול להיעזר במוצר הזה, על ידי זה מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח הפוטנציאלי יקנה את מה שרוצים ...
אימון לזוגיות, מאמן לזוגיות, בירור צרכי לקוח, איך למצוא זוגיות, לא מוצא זוגיות, חיפוש זוגיות, חסימה זוגיות, לא מצליח למצוא זוגיות, מאמן אישי לזוגיות, הכרויות, דייטים, להכיר בחורה
אימון לזוגיות, מאמן לזוגיות, בירור צרכי לקוח, איך למצוא זוגיות, לא מוצא זוגיות, חיפוש זוגיות, חסימה זוגיות, לא מצליח למצוא זוגיות, מאמן אישי לזוגיות, הכרויות, דייטים, להכיר בחורה
... לזוגיות, מאמן לזוגיות, בירור צרכי לקוח, איך למצוא זוגיות, לא מוצא זוגיות, חיפוש זוגיות, חסימה זוגיות, לא מצליח למצוא זוגיות, מאמן אישי לזוגיות, הכרויות, דייטים, להכיר בחורה איך מגדירים בצורה מדויקת את המטרה של זוגיות? אליעד מסביר שבכדי להשיג זוגיות, תחילה יש להגדיר בבירור את המטרה עצמה. הוא מדגים את התהליך ... בת זוג מתאימה מתוך כל האפשרויות הקיימות? אליעד מתאר את החשיבות של שני אלמנטים עיקריים בתהליך החיפוש אחר זוגיות: הגדלת החשיפה ללקוחות פוטנציאליים, כלומר, להכיר כמה שיותר אנשים חדשים. שיפור המיומנות האישית ביצירת קשרים ובהצגה עצמית, כדי למקסם את הסיכוי ליצירת התאמה אמיתית. הוא מסביר את המורכבות של העיר הגדולה כדוגמת תל אביב, שבה מצד אחד יש הרבה אפשרויות להיכרויות, ומצד שני התחרות גדולה יותר. לטענתו, למרות שיש לכאורה ים של אפשרויות, קושי במציאת זוגיות יכול לנבוע דווקא מריבוי האלטרנטיבות שמבלבל ומקשה על בחירת האדם הנכון. למה הכרות מקרית (בטעות) לא מובילה לזוגיות יציבה? אליעד מנתח מצב שבו ההיכרויות קורות בעיקר בטעות (לדוגמה, שידוך מחברים). הוא מסביר שהיכרות כזאת מקרית מדי ולכן גם הסיכוי שהיא תתאים בדיוק למה שהאדם מחפש הוא נמוך. לדבריו, על מנת להצליח באמת, צריך להיות מודעים לסוג האנשים המתאים לכם, ולפעול באופן ממוקד ואקטיבי בכדי למצוא אותם. אליעד מוסיף כי לא חסרות היכרויות באופן כללי, אלא היכרויות ספציפיות עם אנשים שבאמת מתאימים באופן הדדי. כיצד לזהות מה באמת נשים מחפשות? אליעד מסביר שאדם צריך להכיר היטב את מה שנשים מחפשות ברמה הפנימית ולא רק המוצהרת. לעיתים, מה ... אליעד מבהיר שהסוד הוא להבין את הצרכים הפנימיים והסמויים של הבחורה, מעבר למה שהיא אומרת במילים. מהי הטעות הגדולה ביותר בשיווק עצמי בדייטים? אליעד מצביע על הטעות הנפוצה של אנשים שמנסים למכור את עצמם דרך היתרונות שלדעתם אמורים להיות מושכים, בלי לבדוק קודם מה באמת הצד השני מחפש. לדבריו, זה כמו למכור מוצר שלא ... של בת זוג מחפשים? אליעד ממליץ לאדם להגדיר בדיוק איזו בת זוג הוא מחפש, מתוך ההבנה שרק כך אפשר לחפש במקום הנכון ולהימנע מבזבוז זמן על היכרויות שאינן מתאימות. הוא מבהיר שהיעדר דיוק בהגדרת התכונות הרצויות מוביל להיכרויות לא מדויקות, ובסופו של דבר גם לתסכול. איך יוצרים משיכה ואטרקטיביות אצל הבחורה? אליעד מסביר שכדי ליצור אטרקטיביות, חשוב להבין מה מושך את הבחורה ולהתאים את ההתנהגות והמסרים לכך. הוא מייעץ להקשיב באופן פעיל לסיפורים שהיא מספרת על עצמה, ולזהות מתוך כך מה באמת מעניין אותה, במה היא מתמקדת ומה חשוב לה. לאחר מכן, ניתן לכוון את השיחה ואת הצגת העצמי באופן שידגיש את ההתאמה ביניכם ובין ... מדגיש שכל אפשרות כרוכה במחיר שונה, ושעל האדם לבחור את מה שמתאים לו ביותר. איך למצוא זוגיות? למה אני לא מוצא זוגיות? כיצד להצליח בדייטים? מה נשים באמת מחפשות בגבר? איך ליצור משיכה רגשית? מה לעשות כשהיא לא רוצה אותי? מה הטעות הכי גדולה בדייטים?
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
... של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח מדוע אנשי מכירות לא מצליחים לסגור עסקאות? אחת הסיבות המרכזיות לכך שאנשי מכירות מתקשים לסגור עסקאות היא חוסר הבנה אמיתי של הצרכים והרצונות של הלקוח. אליעד כהן מסביר שהטעות הנפוצה ביותר היא שאיש המכירות בטוח שהוא מבין את הלקוח, בעוד שלמעשה הוא פירש בצורה לא נכונה את דברי הלקוח. בעיית הפירוש השגוי של צרכי הלקוח יכולה להפיל עסקאות רבות, גם כאשר נדמה שהכל נעשה באופן מושלם ומדויק. מה ההבדל בין עובדות לפירושים במכירות? אליעד כהן מדגיש שהמפתח למניעת טעויות בתהליך המכירה הוא להבין את ההבדל הקריטי בין עובדות לבין פירושים. עובדות הן מה שהלקוח אומר בפועל. לדוגמה, אם לקוח אומר אני רוצה שולחן, זוהי עובדה. פירוש, לעומת זאת, הוא מה שהמוכר מניח או מוסיף מעבר למילים של הלקוח. לדוגמה, כאשר איש המכירות שומע את הלקוח אומר אני רוצה שולחן ומיד מניח שהלקוח מתכוון לשולחן גדול, זוהי כבר פרשנות. ייתכן מאוד שהלקוח בכלל מעוניין בשולחן קטן, שולחן צד או שולחן מתקפל. ההנחות של המוכר הן אלה שגורמות לו להציע פתרונות שגויים, שבסופו של דבר לא מתאימים ללקוח ולא עונים על צרכיו. איך דוגמת השולחן מבהירה את הבעיה בתהליך המכירה? דוגמת השולחן ממחישה בצורה ברורה את הבעיה: הלקוח ביקש שולחן, אך המוכר מיד מציע לו שולחן סטנדרטי גדול. המוכר היה בטוח שהוא מבין את הצורך של הלקוח ולכן לא טרח לברר פרטים נוספים. בפועל, הלקוח בכלל חשב על שולחן קטן. בגלל חוסר בירור מעמיק של צרכי הלקוח, העסקה התפספסה. האם שולחן יפה זו עובדה או פירוש? בנקודה זו אליעד כהן מסביר את ההבדל בין עובדה לבין פירוש גם בדוגמה ... את ההבדל בין עובדות יבשות לבין פרשנויות סובייקטיביות, ולשאול שאלות נוספות כדי להבין למה הלקוח מתכוון כשהוא אומר יפה. כיצד להימנע מההרגל לפרש במקום לבדוק עובדות? הדרך להימנע מהטעות הזו, לפי אליעד כהן, היא לפתח מודעות ... שזה רק פירוש שלי? התרגול המתמיד של ההבחנה הזו יעזור לאיש המכירות לוודא שהוא מבין נכון את צרכי הלקוח ולא מניח הנחות שגויות. במקרה שהמכירה לא מתקדמת או נתקעת, מומלץ לחזור לשלב בירור הצרכים ולבדוק אם באמת מה שהלקוח אמר הובן באופן מדויק, או שייתכן והוכנסו לשם פרשנויות מיותרות. איך אפשר לתרגל את ההבדל בין עובדות לפירושים בחיי היומיום? ... הופך להיות מודע יותר לנטייה הטבעית שלו לפרש, ומסוגל לבדוק בצורה מדויקת יותר את הדברים מול הלקוח. למה חשוב לעצור ולשאול שאלות נוספות? השלב הקריטי ביותר בתהליך ה
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
... איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה? מהי הטעות הגדולה ביותר שאנשי מכירות עושים בתהליך המכירה? אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשי מכירות עושים היא שהם מתמקדים יותר מדי במוצר עצמו ופחות מדי בצרכים האמיתיים של הלקוח. לפי אליעד כהן, איש מכירות שמנסה למכור מוצר ללקוח מבלי להבין קודם את החיסרון האמיתי שהלקוח מעוניין למלא - לרוב לא יצליח לסגור עסקה. איש המכירות טועה כאשר הוא מתרכז ברצון למכור את המוצר, במקום להתמקד בשאלה מה הלקוח באמת רוצה ומה חסר לו. איך להבין מה הלקוח באמת רוצה לקנות? אליעד כהן מדגיש שעל איש המכירות להבין תחילה את נקודת המבט של הלקוח, שהיא בעצם המהות הפנימית של הרצון שלו. זה אומר שהמוכר לא צריך להסתפק בכך שהלקוח אומר לו שהוא מעוניין במוצר מסוים, אלא עליו לברר מדוע הלקוח מעוניין דווקא במוצר זה. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות אוכל, המהות היא שהלקוח רוצה להיות שבע. אם הלקוח מתעניין בטלוויזיה, המהות האמיתית היא שהוא רוצה להרגיש נוח ונעים בבית וליהנות מזמן איכות. לדברי אליעד כהן, המוצר שהלקוח בא לקנות הוא בסך הכל צורה של הרצון הפנימי והמהותי יותר שלו. לכן, לפני שמסבירים ללקוח על המוצר, חייב איש המכירות לשאול את עצמו: מה המהות של העסקה? מה הלקוח באמת רוצה להשיג?. אם המוכר לא יברר זאת לעומק, הוא פשוט ינסה למכור מוצר שהלקוח אולי לא באמת צריך או רוצה, ובכך יפספס את העסקה. מדוע חשוב להתמקד במהות ולא רק בצורה של הרצון? המונחים מהות וצורה הם קריטיים בתהליך המכירה. אליעד כהן מסביר שהמהות היא הסיבה האמיתית שהלקוח מגיע לחנות או מתעניין במוצר. הצורה היא הביטוי החיצוני של אותה מהות פנימית. למשל, הלקוח שמחפש לקנות רכב בעצם רוצה ניידות, חופש תנועה או יכולת לטייל - והרכב הוא רק הצורה שבה מתבטא אותו רצון פנימי. כאשר איש המכירות מתרכז בצורה (המוצר) ... (הצורך האמיתי של הלקוח), הוא עשוי לנסות לשכנע את הלקוח בפרטים טכניים או בתכונות המוצר, שלמעשה אינם רלוונטיים לצורך האמיתי שהלקוח מנסה למלא. איך אנשי מכירות יכולים להימנע מהטעות הזאת ולמכור טוב יותר? כדי להימנע מטעות זו, על איש המכירות לשנות את הגישה שלו ולראות את העסקה מנקודת מבטו של הלקוח. עליו לשאול שאלות, לברר ולהבין לעומק מדוע הלקוח רוצה את מה שהוא טוען שהוא רוצה. לפי אליעד כהן, כאשר המוכר מבין את המהות הפנימית של רצון
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
... המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח? איך מוכרים נכון ללקוח ומתאימים לו את המוצר? אליעד כהן מסביר שהדרך הטובה ביותר למכור ללקוח היא למכור לו בדיוק את מה שהוא רוצה, כלומר, למלא את החיסרון שיש ללקוח. לדבריו, מוכרים רבים מתמקדים יותר מדי בשיווק המוצר שלהם מבלי שהם בכלל מבינים מה באמת הלקוח מחפש, מה האינטרס שלו, ומה הצורך האמיתי שהוא רוצה למלא באמצעות המוצר. אליעד מדגיש שבתחילת תהליך המכירה, המוכר צריך להימנע להתחיל למכור או לשכנע את הלקוח עד שהוא לא מבין בדיוק מה הלקוח צריך ומה החיסרון שהלקוח מנסה למלא. הוא נותן דוגמה שבה אדם נכנס לחנות ושואל את המוכר לגבי מוצר ספציפי, מוצר X. אם המוכר לא פועל בצורה חכמה, הוא מיד מתחיל לספק מידע מפורט על המוצר, מבלי לדעת אם זה באמת מה שהלקוח מחפש. אליעד טוען שהפעולה הנכונה היא לשאול את הלקוח שאלות לפני שמציגים מידע, כמו למשל: מה בדיוק אתה מחפש? מה המטרה שלך? מה הכי חשוב לך במוצר הזה? שאלות אלה עוזרות למוכר להבין את הצרכים האמיתיים של הלקוח, וכך להתאים לו את המוצר בצורה מדויקת יותר. מה עושים אם הלקוח לא מוכן לחשוף את הצרכים שלו? אליעד מסביר שיכולים להיות מקרים שבהם הלקוח לא מעוניין לחשוף את הצרכים שלו במפורש. במצב כזה, המוכר לא צריך להיכנס מיד לפרטים ספציפיים מדי לגבי היתרונות של המוצר, אלא לתת תשובה כללית ולא מוגדרת. למשל, אם הלקוח מחפש רכב, אך לא אומר מה בדיוק חשוב לו, המוכר צריך להציג את המוצר בצורה כללית: הרכב הזה משלב טכנולוגיה מתקדמת, בטיחות ... דלק חסכונית. על מה היית רוצה לקבל עוד מידע? אם המוכר יבחר להציג מראש תכונה ספציפית כמו חסכון בדלק, בעוד שהלקוח מחפש דווקא בטיחות, הלקוח עלול לחשוב בטעות שהמוצר לא מתאים לו. אליעד מביא דוגמה שבה לקוח שמחפש בטיחות שומע מהמוכר בעיקר על כמה הרכב חסכוני בדלק, ועשוי לחשוב: אם כל כך מדברים על חיסכון בדלק, אולי הרכב בכלל לא בטיחותי. אם המוכר מתמקד בזה, אולי בטיחות זה לא הצד החזק של הרכב. לכן, חשוב לשמור על הסבר רחב וכללי עד שהלקוח בעצמו יחשוף יותר מידע לגבי הצורך המדויק שלו. איך לזהות את מה שהלקוח באמת מחפש? כדי להבין את הצורך האמיתי של הלקוח, אליעד מציע כמה דרכים פרקטיות: לשאול שאלות ממוקדות כמו מה הכי חשוב לך במוצר? להציג בפני הלקוח כמה אפשרויות או יתרונות שונים של המוצר, ולראות לאיזו אפשרות הלקוח מגיב יותר או שואל לגביה שאלות נוספות. לבקש מ
פרזנטציה ללקוח - תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, איך למכור את עצמך ללקוח? מתי למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח למכור את עצמו, ליצור אמון עם הלקוח, איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, יעוץ לאנשי מכירות
... ללקוח - תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, איך למכור את עצמך ללקוח? מתי למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח למכור את עצמו, ליצור אמון עם הלקוח, איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, יעוץ לאנשי מכירות כשאתה מתחיל תהליך של מכירה, שים לב שאתה לא מתחיל אותו בתהליך של מכירה. דהיינו, שים לב שהלקוח שלך לא ירגיש שאתה מתחיל למכור את עצמך. כשאתה מוכר את עצמך, בעצם אכפת לך שהלקוח יקנה את המוצר, אבל לא אכפת לך ממנו כלקוח. בתהליך תקין, אתה אמור לשדר ללקוח שאכפת לך ממנו כלקוח, יותר ממה שאכפת לך למכור לו. ולכן, אל תמכור את עצמך ואת המוצר שלך, לפני שאתה יודע מה הלקוח שלך רוצה צריך לפני שהלקוח שלך מבין שאתה מבין אותו לפני שביררת מידע על הלקוח שלך לפני שאתה מכיר את הלקוח שלך לפני שהלקוח שלך מרגיש שאכפת לך ממנו. ואיך? באמצעות זה שתשאל את הלקוח מידע עליו כלקוח, לפני שתתחיל למכור לו משהו. בנוסף, כשיהיה לך מידע על הלקוח לפני שתתחיל למכור, אז בנוסף גם תוכל להתאים את המכירה שלך, ללקוח הספציפי שלך, לפי המידע שקיבלת ממנו. ושים לב: אם תפנה לחבר קרוב שלך ותבקש ממנו לקנות ממנו משהו, בדכ הוא קודם כל יעצור אותך ויבדוק אם אתה בכלל צריך את המוצר הזה. ולמה? כי אכפת לו ממך, יותר מאשר למכור לך את עצמו. וזה מה שאתה אמור לשדר ללקוח שלך. אאכ... ...
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
... על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות? איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך הוא בדיוק מה שהוא צריך? בתהליך מכירה, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לגרום ללקוח להאמין שהמוצר או השירות שלך מתאים בדיוק לצרכים ולרצונות שלו. אליעד מסביר שכדי לעשות זאת, השיטה המרכזית היא לשאול את הלקוח שאלות ממוקדות, שיגרמו לו לחשוב שאתה באמת מתעניין בו ובמה שהוא מחפש, עוד לפני שאתה מציג בפניו את המוצר או השירות שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיות, יש שתי דרכים עיקריות בהן אפשר להציע את המוצר ללקוח: הדרך הראשונה היא להציע לו ישירות, בצורה פשוטה ובלי לברר קודם מה הוא צריך. לדוגמה: שלום, אתה מתעניין בטלוויזיה? הנה הטלוויזיה, אתה מוזמן לקחת. אבל בצורה כזו הלקוח לא בהכרח ירגיש שהמוצר מתאים לצרכים שלו, כי לא ביררת בדיוק מה הוא מחפש. אולי הטלוויזיה גדולה מדי או קטנה מדי, או שאין לה את התכונות שהוא רוצה. בדרך זו, הסיכוי לשכנע אותו לקנות נמוך יותר. הדרך השנייה, וזו הדרך שאליעד ממליץ עליה, היא לשאול את הלקוח שאלות ממוקדות ומדויקות שיגרמו לו להאמין שהמוצר שלך הוא בדיוק מה שהוא מחפש. לדוגמה, אפשר לשאול אותו: שלום אדוני, אתה ... בדיוק מחפש? איזה גודל? מה השימוש שאתה רוצה לעשות בטלוויזיה? איפה היא תהיה ממוקמת? מה חשוב לך בטלוויזיה? איזה סוג תכנים אתה רוצה לראות בה?. על ידי השאלות האלו, הלקוח מתחיל להאמין שאתה באמת מנסה להבין לעומק את הצרכים שלו, ולכן המוצר שתציע לו אחר כך יתאים לו בצורה מושלמת. אך אליעד מסביר שזה לא תמיד באמת נכון. כלומר, גם אם תשאל את הלקוח בדיוק רב מה הוא מחפש ומה הוא צריך, זה לא בהכרח אומר שבסופו של דבר המוצר שתציע לו באמת יתאים לצרכיו. יכול להיות מצב שבו, לאחר שאיתרת בדיוק את מה שהלקוח צריך, תציע לו מוצר או שירות שלא בהכרח עונה על הצרכים האמיתיים שלו, אבל עצם השאלות ששאלת אותו יגרמו לו לחשוב שהמוצר ... מתאים. אנשים באופן טבעי רוצים להאמין שמי שמתעניין בהם יציע להם פתרון אמיתי ומתאים לבעיות שלהם. אבל האמת היא, לפי אליעד, שהמוכר יכול לנצל זאת לטובתו ולכוון את הלקוח למוצר שהוא עצמו מעוניין למכור, גם אם הוא לא הכי מתאים. לכן, יש שני צדדים למטבע: כמוכר - כדי לשכנע את הלקוח לקנות, עליך לשאול אותו שאלות רבות ולהראות עניין אמיתי בצרכים שלו, כדי ליצור אצלו את האמונה שאתה נותן לו בדיוק את מה שהוא צריך. כלקוח, אם מישהו מתעניין בך בצורה מפורטת, חשוב לזכור שזה עדיין לא אומר שהוא אכן יציע לך את המוצר שהכי מתאים לך. חשוב להישאר ביקורתי ולא לקבל את ההצעה באופן אוטומטי. איך לשאול את הלקוח שאלות נכונות כדי לזהות את הצרכים שלו? אליעד מפרט שאיתור הצרכים של הלקוח נעשה באמצעות שאילת שאלות ממוקדות על דברים כמו: מה בדיוק אתה צריך? מה אתה מחפש שיהיה במוצר? מה הכי חשוב לך ... מה מפריע לך או מה חסר לך במה שיש לך עכשיו? מה הכי היית רוצה לקבל מהמוצר שאתה קונה? איזה בעיות אתה מנסה לפתור באמצעות הקנייה? ככל שאתה שואל יותר שאלות, כך הלקוח ירגיש שאתה מבין בדיוק את הצרכים שלו ויתחיל להאמין יותר שההצעה שלך היא הכי טובה עבורו. איך לקוחות משתכנעים בגלל השאלות שהם נשאלו? לפי אליעד, כאשר הלקוח עונה על שאלות, הוא בעצם מתחיל להשתכנע שהמוכר מבין אותו, ושמה שהמוכר עומד להציע לו יהיה מתאים בדיוק למה שהוא צריך. הלקוח משתכנע כי הוא כבר יצר במוחו קשר בין השאלות שנשאל לבין המוצר שיקבל. זו טכניקה יעילה במיוחד, כי היא מנצלת את האמונה הטבעית של האדם שמי שמתעניין בו באמת רוצה בטובתו. אבל חשוב להדגיש שהמציאות יכולה להיות שונה, ולכן כדאי להיות מודע לכך. למה חשוב לשים לב כלקוח ששואלים אותו שאלות על הצרכים שלו? אליעד מדגיש שגם כאשר מוכר מתעניין בצורה מאוד מעמיקה בלקוח, זה לא מבטיח שההצעה שלו אכן מתאימה באמת. לפעמים המוכר ישאל הרבה שאלות רק כדי ליצור רושם שהמוצר מתאים לך, וייתכן שבפועל המוצר לא יתאים. לכן, הלקוח חייב לזכור תמיד שמטרת השאלות יכולה להיות גם מניפולציה, ולהיות זהיר ולבחון את ההתאמה האמיתית של המוצר בעצמו. איך ...
ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות
ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות
... שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות מה ההבדל בין לשאול לקוח מה חסר לך לבמה אפשר לשדרג אותך? אליעד מסביר שיש הבדל גדול ומשמעותי בין שתי השאלות הללו בתהליך המכירה וביכולת לשכנע לקוחות לקנות מוצר או שירות. כאשר שואלים מישהו מה חסר לך במה שיש לך?, אנחנו למעשה גורמים לו לחשוב שקיימת בעיה או חיסרון במצבו הנוכחי. ברגע שהלקוח מרגיש שקיים אצלו חיסרון, באופן טבעי הוא יחפש פתרון לבעיה הזו. כך, כשהמוצר או השירות שלנו נתפס כפיתרון, הסיכוי שהלקוח ירצה לרכוש אותו גבוה בהרבה. הוא ירצה לפתור את החוסר שהוא מזהה. לעומת זאת, כששואלים אדם במה אפשר לשדרג אותך?, הלקוח לא מרגיש שקיים חיסרון, אלא שהמצב שלו טוב מלכתחילה ואנחנו פשוט מציעים לו משהו טוב ... כזה, השדרוג נתפס כאופציונלי או כתוספת, ולכן תחושת הדחיפות של הלקוח לרכוש יורדת משמעותית. לדוגמה, אם רוצים למכור רכב ללקוח, ושואלים אותו מה חסר לך ברכב הנוכחי?, הלקוח יחשוב מיד על בעיות קיימות כמו המזגן חלש מדי או האוטו צורך יותר מדי דלק, ואז כשהמוכר יציג לו פתרון, הלקוח ירגיש צורך ממשי לרכוש. אבל אם נשאל אותו במה אפשר לשדרג את הרכב שלך?, הוא כנראה ... לכן, הסיכוי שירכוש יהיה נמוך יותר. איזו שאלה תביא ליותר מידע מהלקוח? למרות זאת, אליעד מחדד נקודה חשובה נוספת. אם נשאל את הלקוח בצורה ישירה מה חסר לך?, יש סיכון שהוא יענה שלא חסר לו כלום. אנשים באופן כללי לא ... בתחושת הערך העצמי שלהם. מצד שני, אם נשאל במה אפשר לשדרג אותך?, הלקוח לרוב יהיה פתוח הרבה יותר לשיחה, כי אנשים אוהבים את התחושה שהם מתקדמים, משתפרים או מתחדשים. כך, השאלה הזו מאפשרת לנו לקבל מידע רב יותר מהלקוח על הרצונות וההעדפות שלו. לדוגמה, אם נשאל אדם מה חסר לך בבריאות שלך?, סביר להניח ... במכירות ובשכנוע? אליעד מציע אסטרטגיה משולבת. מצד אחד, חשוב מאוד שהלקוח ירגיש שיש לו חוסר או צורך אמיתי, כי אז המוצר שלנו הופך להיות חיוני, ולא רק תוספת נחמדה. מצד שני, כדי לא לגרום ללקוח להסתגר או להתגונן, עדיף להתחיל דווקא בשאלה הרכה יותר: במה אפשר לשדרג אותך?. כך עושים זאת נכון בשלושה שלבים: בהתחלה, לשאול את הלקוח: במה אפשר לשדרג אותך? מטרת השאלה הזו היא לגרום ללקוח להיפתח ולשתף אותנו במה הוא רוצה או צריך, בלי להרגיש לא נוח או מתגונן. כשהלקוח מתחיל לספר במה הוא רוצה להשתדרג, עלינו להקשיב היטב ולאסוף מידע על הצרכים האמיתיים ... אנחנו מתרגמים את הרצונות שלו לחסרונות אמיתיים. כלומר, גורמים ללקוח להרגיש שזה לא רק שדרוג נחמד, אלא שהמצב הקיים שלו באמת לא מספיק טוב, והמוצר שלנו הוא זה שיפתור לו את החוסר. לדוגמה, הלקוח אומר שהוא היה רוצה שדרוג במערכת המולטימדיה ברכב שלו. בהמשך השיחה, המוכר מציג זאת ... את הבעיה הזו ותהפוך את הנסיעה שלך לנוחה ובטוחה בהרבה. עכשיו הלקוח לא מרגיש רק שהוא מקבל שדרוג נחמד, אלא שהוא באמת צריך את המערכת הזו. מה חשוב לזכור ... במילים הנכונות, לשאול את השאלות בצורה נכונה, וחשוב מכל - לגרום ללקוח להרגיש שאנחנו פותרים לו בעיה אמיתית. ככל ש
ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה?
ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה?
... מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח , איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה? איך לדעת מה האדם השני באמת רוצה במשא ומתן? כשמנהלים משא ומתן, השאלה המרכזית ... רוצה, הוא יכול להתחיל לגמגם, להיסגר או להתקשות לבטא בדיוק את רצונותיו. לכן, קיימת מיומנות מיוחדת וחשובה: לדעת כיצד לגרום לצד השני להרגיש בנוח ולהסביר לנו בפירוט מה בדיוק הוא רוצה, ללא פחד או חשש מתגובה שלילית. באילו ... לתת לו, ועדיף לנו להוביל אותו לחשוב שהוא עצמו בחר במה שאנו מציעים. במקרים כאלה, אם נשאל אותו ישירות, אנו עלולים לגרום לו להגיד רצונות מנוגדים או שונים לחלוטין מההצעה שלנו, מה שיפגע בסיכויים שלנו לסגור את העסקה. מה ... להיתקע. לכן, אם רוצים לסגור עסקה בצורה חלקה וקלה, חשוב להיזהר ולא תמיד לשאול את השאלה מה אתה רוצה? ישירות מדי. איך לגרום לאדם להרגיש שהוא בחר בעצמו את מה שאנחנו רוצים? לפעמים כדאי לגרום לאדם השני לחשוב ולהרגיש שהוא ... לסגור עסקאות בקלות, בצורה מהירה ואפקטיבית יותר. ניהול משא ומתן איך לסגור עסקאות בקלות איך לקרוא מחשבות במשא ומתן איתור צרכי הלקוח טעויות במשא ומתן ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דייטים, הכרויות, אומנות הפיקאפ, אומנות הפיתוי, אקסית מיתולוגית, לא התגבר על האקסית, סיפורים על אקסים, איך לגרום למישהו לרצות אותך? איתור צרכי הלקוח, שיטות מכירה, יצירת כימיה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בת זוג פוטנציאלית, איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בת זוג פוטנציאלית, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לחיים, גישור, קואצ'ינג לילדים בתחום בת זוג פוטנציאלית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3359 שניות - עכשיו 06_07_2025 השעה 22:58:44 - wesi1