אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
38:12כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
למה אנשים מעדיפים מוצרים בחינם למרות שיש מוצרים טובים יותר בתשלום?

אליעד כהן מסביר תופעה מוכרת מתחום הכלכלה ההתנהגותית דרך דוגמה מעניינת: נעשה סקר שבו הציעו לאנשים שתי אפשרויות של קפה - קפה איכותי יותר וקפה איכותי פחות. בשלב הראשון הציעו את הקפה הטוב ב - 2 שקלים ואת הקפה הפחות טוב בשקל אחד בלבד. אנשים רבים הסכימו לשלם את השקל הנוסף כדי לקבל מוצר איכותי יותר, כי עבורם הערך של הקפה הטוב הצדיק את ההשקעה הכספית.

בשלב הבא, הוצעו אותן האפשרויות, אך הפעם הקפה הפחות איכותי הוצע בחינם והקפה הטוב יותר במחיר של שקל אחד. באופן מפתיע, רוב האנשים בחרו דווקא בקפה החינמי הפחות איכותי, למרות שלפני כן היו מוכנים לשלם יותר עבור האיכות. אליעד מדגיש שהתוצאה הזו לכאורה לא הגיונית, שכן לפני רגע הם העריכו את הקפה הטוב בשווי גבוה יותר.

אליעד כהן מסביר שהסיבה האמיתית לכך שאנשים מעדיפים מוצר בחינם היא לא המחיר או החיסכון בכסף בלבד, אלא משהו עמוק יותר: התחושה הרגשית של "לקבל משהו בלי להתאמץ". כשאדם מקבל מוצר בחינם, הוא מקבל "אקסטרה" תחושה של זכייה, של ניצחון על המערכת ושל "מגיע לי". לדוגמה, אדם שעובד קשה במשך כל היום ושומע כל הזמן ביקורות ("אתה לא מספיק טוב", "אתה לא מתאמץ מספיק") מקבל במוצר החינמי סוג של פיצוי רגשי. התחושה הזו מקזזת את תחושת המאמץ והלחץ שהוא חווה לאורך היום. במילים אחרות, לא מדובר רק בכסף אלא בתועלת רגשית סמויה - זה כמו לקבל בונוס של תחושת ערך עצמי גבוהה יותר, של "מגיע לי משהו בלי מאמץ".

האם תמיד אנשים יעדיפו מוצרים בחינם על פני מוצרים בתשלום?

אליעד מדגיש שאין זה נכון לומר שאנשים תמיד מעדיפים מוצרים בחינם. הוא מסביר שזה תלוי מאוד בהקשר ובמשמעות שהאדם מייחס למושג "בחינם". לפעמים דווקא אנשים יעדיפו מוצר שעולה יותר כסף כדי לא להיחשב כמי ש"אוכל חינם". למשל, אם לאדם מסוים אמרו בעבר שהוא "אוכל חינם" והוא לא רוצה שיתפסו אותו כך, הוא יעדיף דווקא לשלם כדי לחזק את התדמית שלו כאדם עצמאי ולא תלותי. לכן ההחלטה לקחת מוצר בחינם או בתשלום אינה אוטומטית, אלא תלויה בגורמים רגשיים, חברתיים ואישיים רבים.

בנוסף, הוא מסביר שאנשים לפעמים יעדיפו לקנות מוצרים אפילו אם הם לא חינמיים, אם ההנחה נראית "גדולה מספיק", כגון הנחה של 90%. במקרה כזה, התועלת הרגשית שלהם היא בתחושה שניצלו הזדמנות מיוחדת, שהצליחו להשיג יתרון מיוחד, וכך התחושה הטובה היא זו שמכריעה את הכף ולא המחיר עצמו בלבד.

למה אנשים מעדיפים סבל קצר וחזק לעומת סבל ארוך וחלש?

אליעד כהן מציג סיפור נוסף, של אדם שעבר תאונה והיה צריך להסיר תחבושות בבית חולים. לאחיות הייתה דילמה האם להסיר את התחבושות במהירות ובכאב עז, או לאט יותר בכאב מתמשך אך קל יותר. אותו אדם גילה במחקר שאנשים העדיפו דווקא את הכאב המתמשך, כי באופן כללי אנשים יעדיפו כאב מתמשך וקל על כאב קצר וחזק.

אליעד מדגיש שגם כאן יש לקחת בחשבון את ההקשר והפרמטרים האישיים. יש אנשים שדווקא יעדיפו כאב קצר וחזק כדי לסיים עם זה מהר, ויש כאלה שיעדיפו כאב מתמשך כי הוא מרגיש פחות טראומטי. לכן, אין תשובה אחת מוחלטת, והדבר תלוי במרכיבים אישיים רבים.

הוא מציע שהפתרון הטוב ביותר הוא לשאול את האדם מה הוא מעדיף, כי כאשר האדם בוחר, הוא מרגיש שהוא שולט במצב, וזה מקטין עבורו את הכאב הרגשי ואת תחושת חוסר האונים.

איך להתמודד עם החלטות קשות מבלי לפגוע באחרים?

אליעד משתמש בדוגמה מתכנית "הישרדות", בה אדם נאלץ להדיח מישהו אחר מהמשחק. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת מבלי לפגוע ברגשות האחרים היא להציג את ההחלטה כאילו היא מקרית, למשל על ידי הטלת מטבע או בחירת מספר באופן אקראי. כשמישהו חושב שהבחירה נעשתה באקראי, הוא פחות נפגע ברמה האישית, כי הוא מבין שאין כאן פגיעה מכוונת נגדו. הטכניקה הזו יכולה לעזור גם בתחומים אחרים בחיים, כמו בתחום הרפואי או בתחום העבודה, שבהם צריך לקבל החלטות לא פשוטות שיכולות לפגוע ברגשות הזולת.

למה מדענים לא שואלים "למה" ומפספסים את ההבנה האמיתית של התופעות?

אליעד כהן מסביר שבעיה נפוצה במחקרים מדעיים ובכלכלה התנהגותית היא שהחוקרים מתמקדים בתופעות ולא שואלים "למה" התופעות האלה מתרחשות. כשחוקרים רק תופעה בלי לשאול "למה", הם מקבלים תשובות שטחיות ולא מדויקות. לעומת זאת, אם החוקרים היו שואלים "למה", הם היו מגלים גורמים עמוקים וסיבתיים יותר. לדוגמה, אם היו שואלים למה אנשים אוהבים מוצרים בחינם, הם היו מבינים את הגורמים הרגשיים והחברתיים מאחורי ההתנהגות הזו, ולא רק את התוצאה הסופית. הוא מדגיש שחקירת ה"למה" היא זו שמאפשרת להבין לעומק ולהימנע משגיאות והנחות שגויות.

לסיכום, אליעד כהן מציג הסברים מעמיקים ומפורטים לתופעות מתחום הכלכלה ההתנהגותית והפסיכולוגיה של הצרכנים, ומראה שהבנת ההקשר הרגשי והחברתי מאחורי קבלת ההחלטות היא המפתח להבנה אמיתית של ההתנהגות האנושית.
היגיון החלטות קשות בחירה לשכנע לרכוש קבלת החלטות איך לשכנע אנשים החלטיות מדענים כמה להתאמץ הצלחה אהבה איך להחליט איך לקבל החלטה איך לקבל החלטות איך לשכנע איך לשכנע אנשים בחינם דן אריאלי החלטה החלטות החלטיות המדע הפילוסופיה של המדע התנהגות התנהגות צרכנים חינם חשיבה מדעית יהדות תורה מצוות אלוהים כלכלה כלכלה התנהגותית להחליט לפי מה להחליט לקבל החלטה לקבל החלטות לשכנע לשכנע אנשים מדע מחקרי שוק מחקרים משחק משחקים סבל סבל מתמשך סבל מתמשך וחלש סבל קצר סבל קצר וחזק פילוסופיה פילוסופיה של המדע פסיכולוג פסיכולוגיה פסיכולוגיות פסיכולוגים צרכנות קבלת החלטה קבלת החלטות רצון שכנוע תורה תורת המשחקים
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
...העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים לסחוט את הלקוח עד גבול העליון האפשרי. אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר. איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר? אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס אשראי. הוא מסביר שלפעמים הצגה של המספר בחלוקה מסוימת (כמו לומר 710 במקום 7-1-0) מקלה על המוח להבין...
אבולוציה, תורת האבולוציה, מדע, לוגיקה, הוכחה מדעית, בחירה חופשית, פילוסופיה של המדע, פילוסופיה מדעית, הוכחות מדעיות, איך נוצר האדם? מאיפה בא האדם? משמעות החיים, אדם או רובוט
אבולוציה, תורת האבולוציה, מדע, לוגיקה, הוכחה מדעית, בחירה חופשית, פילוסופיה של המדע, פילוסופיה מדעית, הוכחות מדעיות, איך נוצר האדם? מאיפה בא האדם? משמעות החיים, אדם או רובוט
...בלבד, ולכן אינן מוחלטות. הוא טוען שכדי להשיג ודאות גבוהה יותר לגבי המציאות, על האדם לנסות לבסס את תפיסתו על טיעונים לוגיים, פנימיים, שאינם תלויים בתצפיות או בזיכרונות, משום שאלה תמיד יכולים להיות מוטעים או חלקיים. האם ניתן להגיע לידע מוחלט? אליעד מדגיש שאין שום מידע חיצוני שיכול לתת ודאות מוחלטת, כי כל המידע שמתקבל דרך החושים או המדע יכול להיות מוטעה. הוא מציג את הדוגמה של אנשים הסובלים מכאבי פנטום כדי להדגים כיצד החושים יכולים לתת מידע מוטעה, שאינו תואם את המציאות האמיתית. לכן הוא ממליץ לבסס את...
סודות המוח האנושי, זמן ומקום, איך עובד הזיכרון האנושי? פיזיקה, הפילוסופיה של המדע, מרחב הזמן, מרחב המקום, חלומות ושינה, איך המוח זוכר? תחושת הזמן, לחיות את הרגע, כוחו של הרגע הזה
סודות המוח האנושי, זמן ומקום, איך עובד הזיכרון האנושי? פיזיקה, הפילוסופיה של המדע, מרחב הזמן, מרחב המקום, חלומות ושינה, איך המוח זוכר? תחושת הזמן, לחיות את הרגע, כוחו של הרגע הזה
...בעצם מוותר על כל ההבנה של הזמן כפי שאנחנו מכירים אותו. הוא מתאר את הזמן כחוויות של רגעים שונים שמתקיימים במקביל, ולא כקו ישר של זמן שזורם מכיוון אחד לכיוון אחר. הוא מציע שהמוח שלנו למעשה בונה את זמן על בסיס רגעים שונים שמתאגדים יחד, וכולנו חיים במציאות של הזמן, שהיא יותר פסיכולוגית מאשר פיזית. מהו זיכרון והאם אפשר לחיות בלעדיו? ההרצאה ממשיכה בהסברים על הזיכרון האנושי. אליעד מתאר את הזיכרון ככוח שמחבר את תחושת האני שלנו לעבר. הוא מציין שמי שנפגע בזיכרונו, לא יכול לתפקד באותו אופן בתפיסת העולם שלו...
התנהגות כלכלית, התנהגות צרכנית, כלכלת המשפחה, כסף, חיסכון כספי, הלוואה כספית, לחסוך כסף, לקחת הלוואה, הלוואה מול חיסכון, ריביות בבנק, איך עובדים בנקים? פיקדון כספי, להפקיד כסף בבנק, לקחת הלוואה מהבנק, חיסכון והלוואה במקביל, צרכנות
התנהגות כלכלית, התנהגות צרכנית, כלכלת המשפחה, כסף, חיסכון כספי, הלוואה כספית, לחסוך כסף, לקחת הלוואה, הלוואה מול חיסכון, ריביות בבנק, איך עובדים בנקים? פיקדון כספי, להפקיד כסף בבנק, לקחת הלוואה מהבנק, חיסכון והלוואה במקביל, צרכנות
...והפרש של 9 שקלים הפסדתי. כך נוצר מצב אבסורדי שבו הבנק הרוויח מההפרש בין הריביות, ואילו אני נשארתי עם פחות כסף משהיה לי בהתחלה. זו הסיבה שהבנק שמח לתת שירות לאותם אנשים שגם מפקידים וגם לוקחים הלוואה: הבנק אינו חושש מאי - החזר, כי הוא פשוט עוצר את הכסף המופקד כערבון, ויודע שבסוף הוא יקבל את כספו. למעשה, הלקוח כמו מלווה לבנק את הכסף, והבנק מלווה לאותו לקוח את אותו כסף בחזרה - אבל בריבית גבוהה יותר. איך הבנק מרוויח מתוך המצב הזה? כשם שהוסבר, הבנק למעשה גובה את ההפרש בין הריבית שהוא משלם על הפיקדון (למשל...
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
...מראיין למרואיין, תהליך קניה, יחסי מוכר וקונה, פרזנטציה למתווך, איתור צרכי הלקוח, איך למכור מוצר? איך לקנות מוצר? איך לנהל משא ומתן? מניפולציות בתהליך מכירה, יחסי מראיין מרואיין, פרזנטציה לעסקים, איך לשאול שאלות בראיון? איך לתת תשובות בראיון? צרכי הלקוח, מה לענות בראיון? מה לשאול בראיון? טיפים לראיון עבודה, ראיון עבודה ספר על עצמך, תשובה לשאלה ספר לי על עצמך, לגרום ללקוח למכור את עצמו, ללקוח למכור לעצמו, פרזנטציה להצגה עצמית, איך להציג את עצמך? איך למכור את עצמך? פרזנטציה ללקוח, צרכנות חכמה, צרכנות...
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
...או חסכן וכיוב. כמו כן אתה יכול לנסות להבין האם הלקוח שלך בודק מה המחיר לפני שהוא קונה, או קונה בלי לבדוק מה המחיר. אתה יכול לנסות לראות האם לקוחות שואלים אותך כמה זה עולה, או רוכשים בלי לשאול כמה זה עולה. אתה יכול לראות האם הלקוחות בודקים את החשבון של המוצרים שלהם, או מתעלמים ממנו. האם הלקוח שלך מבקש עודף, או משאיר לך את העודף כטיפ. באיזה כרטיס אשראי הלקוחות שלך משלמים. האם הם משלמים בכסף קטן או בשטרות גדולים. האם הלקוחות שלך רוכשים בכמויות, גם מה שהם לא צריכים, או שהם רוכשים רק בכמות מאוד קטנה...
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
...אומר ולהוביל אותו בעצמו להפוך את עמדתו. הרעיון הוא לא להתנגד ישירות למה שהוא מאמין בו, אלא לעטוף את התפיסה שלו בהגזמה מסוימת, כך שהוא עצמו יחפש את דרך האמצע. זהו תהליך של הצגת סתירות פנימיות תוך שימוש באותו עיקרון שהוא מאמין בו. לדוגמה, אדם שחושב שהוא צריך להיות עשיר כדי להיות מאושר, אפשר לקחת את זה לקצה ולומר לו: אתה צודק, כל עוד אין לך מיליונים אתה חסר ערך, אין שום דרך שתוכל לחיות חיים טובים בלי כסף. כאשר זה נאמר בצורה מוקצנת, האדם עשוי להתנגד לאבסורדיות שבדבר ולהתחיל לחשוב שאולי הוא כן יכול להיות...
דיבייטינג / שכנוע - רק צודק / רק טועה / גם צודק - שינוי עמדות, NLP, תורת המשחקים, מניפולציות, סוגסטיה, השפעה, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, רטוריקה, טכניקות שכנוע, איך לשכנע? איך להשפיע? סודות השכנוע, כושר שכנוע
...כאשר אתה עצמך אומר לו את דעתך המקורית, שהיא שונה מדעתו. זא, שאם תגיד לאדם שהוא טועה, הוא לא רוצה לצאת טועה, ואז הוא יתנגד לדעתך. אבל אם תסכים איתו שהוא צודק, אז תהיה הזדהות רגשית. ואז כאשר תעלה את הדעה המקורית שלך, למרות שהיא מנוגדת לדעתו של היריב שלך, אז גם אם היריב שלך ישים לב שבעצם יש כאן עכשיו דעה נגדית לדעתו, אז היריב שלך יכול להתייחס לזה, שזה כאילו הוא עצמו משנה את דעתו שלו עצמו, מתוך בחירה חופשית שלו עצמו, ולא מתוך כניעה של האגו שלו. כי אם תגיד לו שהוא טועה, אז אם הוא יסכים לשנות את דעתו...
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
...ניתן לשנות את התפיסה של סבל ממצב של רע למצב של טוב, על ידי שינוי תפיסתי של האדם, בהנחה שהסבל יכול להיות חיובי, תלוי בדרך שבה האדם בוחר להסתכל עליו. כיצד להשתמש בהיפוך האפשרי למחויב? בהמשך, אליעד כהן מסביר את הצורך להמיר את האפשרי למחויב על מנת לשכנע אדם לבצע פעולה מסוימת. הוא מציין, לדוגמה, אם רוצים לגרום למישהו להצביע עבור מפלגה מסוימת, עליך להפוך את זה לאופציה המחויבת עבור אותו אדם, כך שהאפשרות האחרת תרגיש כלא קיימת בעיניו. הצורך בהפיכת הבחירות הפתוחות למחויבות חד - משמעיות מבוצע גם בהקשרים של...
שיטה לקבלת החלטה, נוסחה לקבלת החלטה, תורת המשחקים, תהליך קבלת החלטה, מחקר קבלת החלטה, כשלים בקבלת החלטה, מודל לקבלת החלטה, אלגוריתם לקבלת החלטה, פסיכולוגיה קוגניטיבית
שיטה לקבלת החלטה, נוסחה לקבלת החלטה, תורת המשחקים, תהליך קבלת החלטה, מחקר קבלת החלטה, כשלים בקבלת החלטה, מודל לקבלת החלטה, אלגוריתם לקבלת החלטה, פסיכולוגיה קוגניטיבית
...נוכל לדעת מה מחויב לנו יותר? כשהשאלות מתחילות להיות מסובכות, אליעד מציע לנו לבדוק מה באמת מחויב לנו. לדוגמה, אם יש לנו דילמה בין שני ערכים, כמו אהבה או דימוי חברתי, אנו צריכים לבדוק איזה מהם חשוב לנו יותר בהשוואה לרשימת הערכים הכללית שלנו. בתהליך זה נוכל למצוא את הדרך להבין אילו ערכים ומטרות יותר משמעותיים לנו באותו רגע נתון. האם תמיד יש תשובה נכונה אחת? בסופו של דבר, אליעד מציין שאין תמיד תשובה נכונה אחת. תהליך קבלת ההחלטות הוא לעיתים תהליך של שלב של בדיקות ושיפוטים, וחשוב לקבל את ההבנה שכל בחירה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בעיות נפוצות, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בעיות נפוצות, איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך הנשמה נכנסת לגוף? אני רוצה למות איך נוצרת מאניה דיפרסיה? לעשות סקס איך נקבל החלטות? חינוך חופשי פחד להתפדח פחד מההווה מה לעשות כדי לאהוב את עצמי? ביטחון עצמי לילדים להתחיל לאהוב לגרום למישהו לאהוב הדרך אל האושר המוחלט להגיע לאושר מושלם האם לטפל בזוגיות? תנוחה מינית עזרה בקבלת החלטה איך להיות החלטי? איך להתמודד עם זיכרון טראומטי? להתמודד עם פוסט טראומה לתת מוטיבציה לספקים איך להצליח בלי להיות הכי טוב? תכנון מיתוג שיווקי לגרום למישהו לרצות לתת לך הנחה איך מתמודדים עם ילד חוזר בתשובה? ילדים מפחדים השפעת תת המודע איך לשחזר הארה רוחנית? טיפול במחלות נפש נפוצות איזו חוכמה יש במחלות נפשיות? יש לה מישהו אחר למה היא לא רוצה אותי למרות שאני רוצה אותה? לגוון באימון לגרום לשרירים לשלוט במציאות כאלוהים הגדרות שונות של אלוהים מה זה הארה רוחנית? קרוב להארה רוחנית האם אפשר להיות אלוהים? איך להיות אלוהים? רכישת דירה להשכרה לטווח ארוך מקורות הכנסה פסיבית אושר ומטרת החיים מטרת החיים היא גן עדן הנאה מינית מכאב הנאה על חשבון העתיד מי אני אם אין בחירה חופשית? בחירה מתוך שלמות הבריאה מעידה התרחבות היקום עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לחיים, טיפול אישי מומלץ, אימון עסקי בתחום בעיות נפוצות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4375 שניות - עכשיו 06_10_2025 השעה 23:06:24 - wesi1