אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אסוציאציות רגשיות ✔ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
איך פרסומות מנצלות את התת - מודע כדי להשפיע על הצרכנים?

הסיכום הבא מתאר באופן מפורט כיצד פרסומות משתמשות בטכניקות NLP ומסרים סמויים כדי להשפיע על הצרכנים, על פי הניתוח של אליעד כהן. הדוגמה המרכזית המנותחת כאן היא פרסומת של חברת סלולר ישראלית (Orange), שהסיסמה שלה היא: "בכל העולם המשפחה תמיד באה לפני הכל, גם אצלנו".

מה הכוונה במשפט "בכל העולם המשפחה תמיד באה לפני הכל"?

המשפט הזה בנוי כדי ליצור השפעה רגשית חזקה אצל השומע. הוא משלב שתי הכללות רחבות:
  • המילה "בכל העולם" - שיוצרת הכללה גיאוגרפית רחבה ומוחלטת.
  • המילה "תמיד" - שיוצרת הכללה לגבי זמן, כלומר, משהו שמתמיד ומתרחש ללא יוצא מן הכלל.
השימוש בהכללות האלה גורם לאדם להרגיש שהקביעה הזו נכונה ומחויבת, וליצור אצלו הזדהות מידית עם המסר.

איך השימוש במילים כלליות משפיע על התת - מודע?

השימוש במילים כמו "כל", "תמיד" ו"בכל העולם", מטרתו להפעיל מניפולציה על המוח. האדם שקורא את הפרסומת מייחס אמינות גבוהה למשפט, כיוון שהמוח מתקשה לבדוק לעומק את נכונות הטענה הרחבה הזו, ולכן מקבל אותה כאמיתית. ברגע שהאדם הסכים רגשית עם הטענה הראשונה (שהמשפחה חשובה בכל העולם ותמיד), הוא פחות יטיל ספק בטענה השנייה ("גם אצלנו"), וכך הוא מחבר בין האמינות של הטענה הראשונה (הכללית) לבין השירות שהחברה מציעה, גם אם במציאות הטענה הזו לא בהכרח נכונה.

איך פרסומות משתמשות באסוציאציות רגשיות?

אליעד מדגיש שפרסומות עובדות על יצירת אסוציאציה רגשית חזקה. בדוגמה הנוכחית, המילה "משפחה" חוזרת שוב ושוב לאורך הפרסומת:
  • "כל המשפחות מוזמנות להצטרף"
  • "תוכנית למשפחה"
  • "נתרום ארוחות חג למשפחות"
  • "תשתתפו בסיורי משפחות"
המטרה של החזרה על המילה "משפחה" היא לגרום לצרכן להרגיש שייך ומוגן, להפעיל אצלו את הצורך הטבעי בשייכות ובאהבה, ובכך לגרום לו לרכוש את המוצר או השירות של החברה, למרות שבפועל השירות לא בהכרח קשור ישירות למשפחה באופן ממשי.

איך נוצרת מניפולציה של מידע באמצעות טקסט?

הטקסט בפרסומת אומר "בכל העולם המשפחה תמיד באה לפני הכל" ובסופה כתוב "גם אצלנו", אך במקביל מופיעה הערה קטנה בתחתית הפרסומת: "לשימוש בישראל בלבד". כך נוצרת תחושה כוזבת של שירות בינלאומי, כאשר בפועל הוא מוגבל למדינה אחת. אדם שלא שם לב לפרטים הקטנים יתפוס את השירות כמשהו בינלאומי, למרות שזה כלל לא כך.

מה החשיבות של סדר המשפטים בפרסומת?

אליעד מסביר כי יש משמעות לסדר של המשפטים ולמבנה הלוגי שלהם. כאשר האדם מסכים מראש עם המשפט הראשון (הכללי), הוא ייטה להסכים עם המשפט השני, גם אם במציאות המשפט השני אינו מחויב להיות נכון באותה מידה כמו הראשון. המניפולציה נוצרת משום שהמשפט הכללי ("בכל העולם") מייצר תחושת אמת, שמועברת אוטומטית למשפט השני ("גם אצלנו").

מדוע הפרסומת משתמשת במילים "לפני הכל"?

השימוש במילים "לפני הכל" מכוון לגרום לצרכן להבין שהמשפחה היא הדבר החשוב ביותר בעולם, דבר שמעורר אצלו הזדהות רגשית עמוקה. האדם מקשר באופן אוטומטי...
עובדה הרגשת אמת קושי בשביל מה לשאול שאלות האם להשקיע מה צריך לשאול להשפיע על תת המודע למה להשתנות מסרים סמויים בפרסומות למכור לנתח nlp איך להשפיע איך לנתח איך לנתח פרסומות ביקורת ביקורתי ביקורתיות בפרסום השפעה סמויה טכניקות טכניקות פרסום להשפיע להשפיע על צרכנים לנתח לנתח פרסומות מכירה סמויה מכירה עקיפה מסר סמוי מסר עקיף מסרים מסרים סמויים מסרים סמויים בפרסומות ניתוח ביקורתי ניתוח ביקורתי של פרסומת ניתוח תוכן ניתוח תוכן פרסומות ניתוח תוכן של פרסומות נלפ פרסומות פרסומת פרסומת orange צרכנות שיווק סמוי שיווק עקיף שכנוע סמוי שכנוע עקיף תוכן פרסומות תוכן של פרסומות
האלגוריתם של המוח האנושי, איך המוח חושב? בינה מלאכותית, החשיבה האנושית, התודעה האנושית, Google, מנועי חיפוש, מחקרים על המוח, איך המוח עובד? ניצול המוח האנושי, אסוציאציות, נוקם ונוטר, חלק 2
האלגוריתם של המוח האנושי, איך המוח חושב? בינה מלאכותית, החשיבה האנושית, התודעה האנושית, Google, מנועי חיפוש, מחקרים על המוח, איך המוח עובד? ניצול המוח האנושי, אסוציאציות, נוקם ונוטר, חלק 2
...חוויות עבר ותחושות רגשיות. הוא מציין שמחשבות רבות נוצרות על ידי אסוציאציות בין רעיונות שונים, דימויים ותפיסות. כל מחשבה פועלת מתוך חיבור בין רגש למידע שמתקבל דרך חושים. כך, המוח בונה תמונה של העולם סביבנו בצורה יצירתית ומורכבת, שמספקת לנו את היכולת לקבל החלטות ולבצע פעולות. האם המוח האנושי יכול להתחרות בבינה מלאכותית? הנושא המרכזי הוא השוואה בין המוח האנושי ובינה מלאכותית. אליעד מציין כי בינה מלאכותית, כמו מנועי חיפוש של Google, פועלת גם על פי עקרונות של חיפוש וניתוח של כמות עצומה של נתונים, אך...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1
...כאשר מעבירים מסרים תת הכרתיים בפרסומות וכיוב, שבהם גורמים לאדם להבין מסר כלשהו מהפרסומת. למרות שבאמת המוצר בשטח, הוא לא באמת כפי מה שהאדם מבין מהפרסומת. ולא תמיד משקרים לאדם בצורה גלויה ומוסרים לו מידע שגוי. אלא לפעמים יוצרים לאדם סוג של מצג שווא וסוג של הטעייה צרכנית (הטעייה בפרסום), בצורה מניפולטיבית ומתוחכמת. שבה גורמים לתת המודע של האדם להבין דבר כלשהו לגבי המוצר. למרות שבאמת המוצר יכול להיות שהוא בכלל הפוך ושונה ממה שהלקוח הבין מהפרסומת. ואת זה עושים באמצעות הדרך שאותה אני מבאר כאן. והרעיון...
פחד מנפצים, פחד מרעשים חזקים, פחד מכלבים, טיפול בהלם קרב, טיפול בטראומה, נפגעי הלם קרב, התמודדות עם טראומה, להתמודד עם טראומה, פוסט טראומה, הפרעת דחק פוסט טראומטית, הפרעת חרדה
פחד מנפצים, פחד מרעשים חזקים, פחד מכלבים, טיפול בהלם קרב, טיפול בטראומה, נפגעי הלם קרב, התמודדות עם טראומה, להתמודד עם טראומה, פוסט טראומה, הפרעת דחק פוסט טראומטית, הפרעת חרדה
...תמיד חוויה רעה. פעמים רבות היא חוותה פיצוצים בסיטואציות כיפיות, כמו ימי הולדת, אך גם כאן הפחד משאיר את חותמו, כי היא מקשרת את הפיצוצים גם למקרים של טראומה. האם יש סיבה שהפיצוצים מפחידים יותר? אליעד מסביר שהפיצוץ נתפס כסכנה משום שהוא מייצג את הפוטנציאל לאסון. לפעמים הפחד נובע לא מהעובדה שהפיצוץ מסוכן, אלא מהאסוציאציות שהוא מעורר. הגורם לפחד הוא לאו דווקא הפיצוץ עצמו, אלא מה שקשור אליו מבחינה רגשית ופסיכולוגית. ההבנה של מה שעומד מאחורי הפחדים יכולה לעזור להתמודד עם רגשות אלו בצורה טובה יותר. האם יש...
טיפים לחקירה עצמית רגשית, איך להיות ממוקד? איך לא לעבור מנושא לנושא? איך להתרכז בנושא אחד? איך לא להתפזר? איך להתמודד עם פיזור מחשבתי? להשתמש בנייר, האם לעבור מנושא לנושא? למה אני לא רואה תוצאות? מודעות עצמית
טיפים לחקירה עצמית רגשית, איך להיות ממוקד? איך לא לעבור מנושא לנושא? איך להתרכז בנושא אחד? איך לא להתפזר? איך להתמודד עם פיזור מחשבתי? להשתמש בנייר, האם לעבור מנושא לנושא? למה אני לא רואה תוצאות? מודעות עצמית
...השאלה הראשונית, וכאשר רוצים לעבור נושא, יש לבדוק ולשאול את עצמך שוב: האם אני בטוח במאה אחוז שאני חייב לעבור לנושא החדש?. רוב האנשים עוברים מנושא לנושא בלי מודעות או מחשבה עמוקה, מה שמוביל לחוסר תוצאות. לדוגמה, אדם יכול להקדיש שעות ארוכות לחקירה עצמית ולבסוף להרגיש שלא התקדם כלל, כיוון שהוא טייל בין המון שאלות ולא התמקד באף שאלה ספציפית עד לסיומה. בדיוק כמו עובד שיש לו אלף משימות והוא מתחיל משימה אחת ובאמצע נזכר במשימה אחרת, בסוף היום הוא לא סיים אף משימה. פיזור מחשבתי ואסוציאציות בלתי מבוקרות מונעות...
שכנים מהגיהנום, רעש מהשכנים, התמודדות רגשית עם שכן שעושה רעש, שכן מרעיש ואין מה לעשות, שכן מהגיהנום, בעיות עם השכנים, צרות עם השכנים, בעיות עם השכן, איך לא לסבול מהשכנים? איך להתמודד רגשית עם סכסוכי שכנים? שכנים מציקים
שכנים מהגיהנום, רעש מהשכנים, התמודדות רגשית עם שכן שעושה רעש, שכן מרעיש ואין מה לעשות, שכן מהגיהנום, בעיות עם השכנים, צרות עם השכנים, בעיות עם השכן, איך לא לסבול מהשכנים? איך להתמודד רגשית עם סכסוכי שכנים? שכנים מציקים
...כלכליים וארגוניים. מהי המשמעות של שינוי הרצון? שינוי הרצון פירושו שינוי התפיסה הרגשית והפנימית ביחס לרעש. כאשר לא ניתן (או לא רוצים) לשנות את המציאות החיצונית, אפשר לבחון כיצד להפחית את הסבל שנגרם על ידי הרעש. במקום להרגיש רע בכל פעם שהשכן גורם לרעש, מנסים לזהות את התחושות השליליות שמעוררות את הסבל ולצמצמן. איך מזהים את התחושות הרגשיות העמוקות? השלב הראשון הוא לשאול: למה רע לי שהשכן שלי עושה רעש? השאלה נראית פשוטה, אבל כשנכנסים לעומק, מגלים סיבות רגשיות נוספות מעבר לרצון הבסיסי לשקט. לדוגמה: - תחושת...
איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך לדעת מה הסיבה שאני רוצה משהו? איך לגלות את סיבת הרצון? למה אני רוצה את הבחורה? למה אני מרגיש כישלון? איך לחקור רצון? מה הסיבה של הרצון? איך להטיל ספק ברצון? למה אני אוהב אותה?
איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך לדעת מה הסיבה שאני רוצה משהו? איך לגלות את סיבת הרצון? למה אני רוצה את הבחורה? למה אני מרגיש כישלון? איך לחקור רצון? מה הסיבה של הרצון? איך להטיל ספק ברצון? למה אני אוהב אותה?
...אלא רק לתחושת היכולת להשיג את הדבר. בדיוק כמו שהרצון להשיג בחורה יכול להיות רק כדי להוכיח לעצמכם שאתם מסוגלים להשיג אותה, ולא באמת כי יש לכם צורך ממשי בה. הוא מציין שכאשר אתם באמת מבינים את הסיבה העמוקה שמאחורי הרצון, קל לכם יותר לשחרר את הרצון או להבין מה הצעד הבא שנכון עבורכם לעשות. איך להתמודד עם תחושת כישלון בעקבות רצון שלא התממש? לבסוף, אליעד מתייחס לכך שאם אתם מרגישים רע או כישלון כי לא הצלחתם להשיג משהו שרציתם, כדאי לכם לשאול שאלות שיסבירו לכם למה זה כל כך נורא בעיניכם להיכשל. האם כל כישלון...
סודות המשיכה החיצונית, איך לגרום למישהו להימשך למראה שלך? איך לגרום למישהו לאהוב את המראה החיצוני שלך? איך ליצור משיכה מינית? איך להימשך למישהו? מה לעשות אם אין משיכה מינית? למה הוא לא נמשך אליך? למה היא לא נמשכת אליך?
סודות המשיכה החיצונית, איך לגרום למישהו להימשך למראה שלך? איך לגרום למישהו לאהוב את המראה החיצוני שלך? איך ליצור משיכה מינית? איך להימשך למישהו? מה לעשות אם אין משיכה מינית? למה הוא לא נמשך אליך? למה היא לא נמשכת אליך?
...בסרטים, שמצוירות באופן נתפס כמכוער, יוצרת אסוציאציה של רוע. כך נוצרת במוח התניה: אותו סגנון מראה שייך למשהו שלילי. אם בפרסומות ובתחרויות מראים שמשהו מסוים הוא הסמל ליופי, המוח לומד לחבר בין המראה הזה ליופי והצלחה. אנשים ממשיכים להשתכנע שהמראה הזה הוא היפה או המוצלח. איך שינוי האופי וההתנהגות משפיע על המשיכה למראה? מכאן נובעת המסקנה החשובה: אם אתה רוצה לגרום למישהו לאהוב את איך שאתה נראה, במקום (או במקביל) לשנות את עצמך חיצונית, אפשר לשנות את מה שהוא מקשר למראה שלך. לדוגמה: אם מישהו נמשך לאישה רזה...
רצון לתת / רצון להשפיע - השטן, שמתחזה לאלוהים - מי רוצה לסבול כמו השטן?
...לחשוב, שהוא אלוהים אמיתי ושלמות אמיתית, כדי שהאדם, כמו ירצה להיות כמותו, ויסבול כמותו בשלמות הסבל. והעניין הוא, כי אלוהים האמיתי, הוא לא זה שאחראי לכל מה שקורה. כי זה שאחראי לכל מה שקורה, כלפי חוץ נראה שהוא מלך מלכי המלכים, למרות שבאמת, הוא העבד הגדול ביותר, שהיה הווה ויהיה אי פעם. כי העבד האמיתי, הוא זה שאין לו שום בחירה חופשית כלל, והעבד האמיתי הגדול ביותר מכולם הוא אלוהים השקרי, שמתחזה לאלוהים האמיתי, ושכל מי שמאמין בו, סובל כמותו. כי הכוח שאחראי לכל מה שקורה תמיד, כלפי חוץ נראה, כאילו הוא כל...
רצון לקבל, רצון להשפיע, רצון לתת, הבורא, אלוהים, הנבראים, השתוות צורה, חכמת הקבלה - איפה השקר?
רצון לקבל, רצון להשפיע, רצון לתת, הבורא, אלוהים, הנבראים, השתוות צורה, חכמת הקבלה - איפה השקר?
...שלו כאשר הוא נותן לברואים (שהם למעשה חלק ממנו), כך גם האדם נותן לרצונותיו ולמטרותיו שלו. האם הרצון לתת הוא אשליה? אליעד מציין כי כל הדיון סביב רצון לקבל ורצון לתת הוא ביטוי לחוסר הבנה בסיסית של המציאות, ולכן אנשים מנסים לייצר תיאוריות כדי להסביר את הסבל והאושר. הוא טוען שכל ההפרדה הזאת היא בעצם ניסיון כושל לפענח את המציאות מתוך חוסר הבנה אמיתית. לטענתו, מי שהמציא את התיאוריה הזאת בעצם אף פעם לא הצליח להפוך את הרצון שלו מרצון לקבל לרצון להשפיע באופן מוחלט. לדבריו, אילו היה מצליח בכך, היה מגלה שגם...
אלוהים - חלק 15 - רצון לקבל / רצון להשפיע, אצל הבורא / נבראים?!
...האדם הוא אך ורק להשפיע וכי אין לאדם רצון לקבל. זא אם אפשר לומר כי לבורא אין רצון לקבל, הרי שגם אין דרך להוכיח כי לאדם יש רצון לקבל. יותר מכך: אפשר גם לומר בדיוק את ההפך והוא: כי לבורא יש רצון לקבל בלבד, כי הוא אינו יכול לתת לאף אחד שום דבר באמת, כי הכל זה הוא, וגם כדי לתת הוא צריך לברוא חסר, וזו כמובן אינה נתינה כנל. ואכ לבורא יש רק רצון לקבל, גם אם הוא אינו מסוגל למלא את רצונו. אך לנברא יש גם רצון להשפיע, משום שהנברא מסוגל להשפיע הטבה באמת, כי הוא הרי נפרד ממהותו של מקבל ההטבה. ובנוסף, האדם גם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אסוציאציות רגשיות, למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אסוציאציות רגשיות, איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לא לפחד מהאושר? המשפחה שלי שונאת אותי האם יש או אין אלוהים? נשמה לאחר המוות בעיות קשות להאמין לשום דבר סרטי סקס יוצרים חרדות התקפי חרדה ביטחון עצמי בראיון לטפל בביטחון עצמי ירוד סודות ההתאהבות אהבה לבעלי חיים שמחה אין סופית שמחה משפיעה על החשק האם אנחנו מתאימים לזוגיות? פחד להיפגע וחוסר רומנטיקה קבלת החלטות במשא ומתן קבלת החלטות אמיצות התמודדות עם פחדים וחרדות להתמודד עם מוות של אדם קרוב איך ליצור מוטיבציה אצל עובדים? האם מי שמפחד להיפגע יכול להצליח בזוגיות? למה המנהל שלך הוא הלקוח שלך? בתור איש מכירות ילד מפחד לישון תקשורת הורים ילדים להפסיק להיות מודע לעצמי הארה רוחנית אקראית האם יש מחלות נפש אצל בני נוער? מחלת נפש מורכבת האם אפשר למחוק לגמרי את הזיכרון מהאקסית? איך למכור את עצמך לאקסית? חשוב לכופף את הברך בתרגילי סטיף לג דדליפט מאזן קלוריות שלילי מציאות אלוהים הזוגיות של אלוהים חיפוש מורה רוחני מואר האם אני מואר רוחנית? מילון מושגים בספר להיות אלוהים לא מספיק להיות אלוהים לשמור על ערך הכסף הגדלת הכנסות בעסק אובדן משמעות החיים האם מטרת החיים היא העולם הבא? מה גורם לאנשים ליהנות מסקס? הנאה של אחדות האם אין בחירה חופשית? הבדל בין אדם לרובוט העולם על ידי אלוהים סודות היקום עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן מכירות, אימון עסקי, טיפול רגשי בנושא אסוציאציות רגשיות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 3.3906 שניות - עכשיו 29_09_2025 השעה 19:39:39 - wesi1