אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אל תאמין לאף אחד ✔מבוא ללימוד אימוני כושר - סוגים של מידע, תהליכי הסקת מסקנות, ידע מבוסס היגיון, ידע מבוסס ניסיון, ידע מבוסס מחקרים, טעויות של...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
16:21מבוא ללימוד אימוני כושר - סוגים של מידע, תהליכי הסקת מסקנות, ידע מבוסס היגיון, ידע מבוסס ניסיון, ידע מבוסס מחקרים, טעויות של אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, ההסמכה של אליעד כהן, כושר ופיתוח גוף
מהם סוגי המידע הקיימים ואיך להבדיל ביניהם?

אליעד כהן פתח בהרצאתו על כך שבעולם קיימים סוגים רבים של מידע, אך אפשר לחלק את כל המידע לשני סוגים מרכזיים: מידע המבוסס על היגיון ומידע המבוסס על ניסיון. לצד שני אלו ישנו גם מידע המשלב ביניהם, כלומר, מידע המבוסס גם על ניסיון וגם על היגיון.

לדוגמה, מידע לוגי טהור הוא כזה שניתן להסיק ממנו מסקנות באופן חד וברור על בסיס היגיון בלבד. לדוגמה, אם אומרים "בחדר יש שולחן", ניתן להסיק לוגית שלא ייתכן מצב שבו באותו מקום ובאותו הזמן גם יהיה שולחן וגם לא יהיה שולחן, כי "יש" ו"אין" הם שני הפכים מוחלטים.

לעומת זאת, מידע המבוסס על ניסיון הוא מידע שאינו נובע בהכרח מהיגיון, אלא מהתנסות אקראית או מהסכמה כללית של בני האדם. למשל, העובדה שבאנגלית לחתול קוראים "cat" היא מידע מבוסס ניסיון, שכן אין שום סיבה לוגית שכך יקראו לחתול. השם הוא אקראי לחלוטין ונובע מהסכמה חברתית, לא מהיגיון.

הסוג השלישי הוא מידע שמשלב ניסיון עם היגיון. לדוגמה, אם אנחנו יודעים שבאנגלית לחתול קוראים "cat", וגם יודעים שעל מנת ליצור צורת ריבוי באנגלית מוסיפים "s" למילה, אנחנו יכולים להסיק בהיגיון שהרבים של חתול יהיה "cats". המסקנה הזו מבוססת על מידע אקראי (cat) והיגיון לוגי של חוקי שפה (הוספת "s").

מה היו טעויותיהם של גדולי הפילוסופים?

אליעד כהן נותן דוגמאות לגדולי הפילוסופים מן העבר, כמו אריסטו, אשר מצד אחד עסקו בהיגיון ובפילוסופיה טהורים, אך מצד שני נשענו על מידע שהיה מבוסס על ניסיון, שהתברר לימים כלא נכון. לדוגמה, בעבר חשבו שיש ארבעה יסודות (מים, אש, אוויר, אדמה), ואילו היום אנו יודעים, בזכות המדע, על קיום האטום וחלקיקים קטנים יותר, ולכן אותו מידע התברר כשגוי.

דוגמה נוספת שנתן אליעד היא שהיום ילד בבית ספר יסודי יכול לדעת עובדות מדעיות בצורה מדויקת יותר מגדולי הפילוסופים של פעם, אך זה לא אומר שהוא חכם מהם בהכרח, אלא רק שיש לו ידע עדכני ומדויק יותר, שנובע ממחקרים מדעיים ומניסיון מצטבר.

גם הרמב"ם הוזכר כדוגמה לאדם שחילק את חכמתו לשני סוגים של מידע: מצד אחד כתב ספרים המבוססים על היגיון טהור, כמו "מורה נבוכים", ומצד שני אימץ ידע מדעי שהיה נפוץ בתקופתו אך התברר מאוחר יותר כלא נכון.

האם יכול להיות שחכם אמיתי יטעה?

לפי אליעד, אדם יכול להיות חכם אמיתי, ואף להגיע למאה אחוז של חשיבה לוגית נכונה, ועדיין לעשות טעויות. זה יקרה במקרים בהם המידע שעליו מבוססות ההנחות הוא מידע חלקי, שגוי או חסר, הנובע מניסיון. הוא מדגיש כי אדם חכם באמת לעולם לא יטען שמשהו נכון בוודאות מוחלטת אם אותו דבר אינו נכון כלל. כלומר, יכול להיות מצב שאדם מאוד חכם יאמין במידע המבוסס על ניסיון ויגלה לאחר מכן שהמידע הזה היה שגוי, אבל אין אפשרות שאדם חכם באמת יטען באופן ודאי שמשהו נכון לחלוטין כאשר המידע הוא שגוי לחלוטין.

האם ידע בתחום הנפש הוא לוגי או ניסיוני?

אליעד טוען שכל התחומים הקשורים לנפש ולפילוסופיה של האדם, שבהם הוא עצמו מתעסק רבות, הם תחומים המבוססים על היגיון טהור ולא על ניסיון או על מחקרים מדעיים. זה לא אומר שאין מחקרים או ניסיון שתומכים בדברים אלו, אלא רק שעיקר הידע בהם הוא לוגי בלבד, כמו מתמטיקה. כלומר, כאשר הוא מסביר דבר מה על תחומי הנפש, הוא לא מתבסס על ניסוי או על מחקרים אלא על היגיון בלבד.

איך להתייחס למידע הקשור לכושר ופיתוח גוף?

בתחום הכושר, התזונה ופיתוח הגוף, אומר אליעד, המידע מבוסס בעיקר על ניסיון וגם על היגיון, כלומר, על שילוב של השניים. למשל, העובדה ששרירי הרגליים אחראים לקפיצה אינה לוגית לחלוטין אלא מבוססת ניסיון. הרי אפשר היה לחשוב שאולי צריך לנשום אחרת כדי לקפוץ או לעשות פעולה טלפתית. ההבנה ששרירי הרגליים אחראים לקפיצה הגיעה מניסיון, ולאחר מכן ההיגיון מופעל על ניסיון זה.

אליעד מזהיר כי מידע בתחום זה יכול להשתנות או להתגלות כשגוי משלוש סיבות מרכזיות:
  • יתכן ויגלו מידע מדעי חדש בעתיד שישנה את ההבנה הנוכחית.
  • ייתכן שכבר כיום ישנו מידע מדעי מעודכן יותר שאינו ידוע עדיין לכולם.
  • ייתכן שההיגיון עצמו המופעל על הניסיון אינו מדויק.
מה המלצתו של אליעד לגבי מידע?

אליעד כהן ממליץ לכל אדם לבדוק באופן אישי כל מידע שהוא שומע, כולל המידע שהוא עצמו מעביר. הוא אומר שלא משנה מי אמר את המידע, אפילו אם זה הוא עצמו, יש לבדוק האם המידע נכון, מדויק ורלוונטי. אין לסמוך בצורה עיוורת על אף אחד. הוא ממליץ לכל אחד לחקור בעצמו, לשאול שאלות כמו: מי אמר? למה זה נכון? מאיפה המידע? אילו מחקרים? מי עשה אותם? למה המידע הזה נכון דווקא עבורי?

הוא מסיים ואומר שכל אחד חייב להפעיל את השכל האישי שלו ולבחון כל מידע בצורה ביקורתית.
ידע שמבוסס על היגיון, ידע שמבוסס על ניסיון, ידע שמבוסס על ניסיון והיגיון, מידע אקראי, מידע סיבתי, מילים בעברית / מילים באנגלית, חוכמת אריסטו, לוגיקה ותהליכים לוגיים, ארבעת היסודות, ידע כללי, חוכמת הרמבם, מילות ההיגיון, מורה נבוכים, טעויות של רבי נחמן מברסלב, טעויות של אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, קושיות על הצדיק, מחלוקת על הצדיק, להפוך אפשרי למחויב, טעויות של חכם אמיתי, מחקרים מדעיים, ניסיון מדעי, ניתוח הגיוני, תזונה, כושר, בריאות, פיתוח גוף, חוקי הטבע, חוקי הפיזיקה, איך עובד גוף האדם? 3 סיבות שמידע יכול להיות שגוי, לבדוק כל דבר, אל תאמין לאף אחד, לוגיקה והסקת מסקנות
זמן ומקום לנשום בית ספר אפשרי או מחויב בריא מיומנויות שכליות מבוא ביקורת על אליעד כהן ציר המקום חכם אמיתי מרחב המקום bodybuilding אימון אימוני כושר אימונים אליעד כהן אליעד כהן הסמכה אליעד כהן מנהל כת אליעד כהן נוכל אליעד כהן רמאי אליעד כהן שקרן אליעד כהן שרלטן בודי בילדינג בודיבילדינג ביקורת ביקורת על אליעד כהן ביקורתיות בניית גוף ההכשרה של אליעד כהן ההסמכה של אליעד כהן היגיון הידע של אליעד כהן הסמכה הסקת מסקנות טעויות טעויות של אליעד כהן טעות ידע ידע מבוסס היגיון ידע מבוסס מחקרים ידע מבוסס ניסיון כושר כושר ופיתוח גוף להתאמן לטעות לימוד למידה לפתח מבוא מבוא ללימוד מבוא ללימוד אימוני כושר מה ההסמכה של אליעד כהן מחקרים מסקנה מסקנות ניסיון סוגים סוגים של מידע פיתוח פיתוח גוף קושיות על אליעד כהן שאלות על אליעד כהן תהליך תהליכי הסקת מסקנות תהליכים תלונות על אליעד כהן
אל תאמין למורה הרוחני שלך שנשמע אמין
... יפסיק להאמין לכל דבר שהוא בעולם, עד שהוא לא מאמת אותו באופן מוחלט, או שהאדם ימשיך לסבול לנצח. ולכן, אל תאמין לאף אחד, גם לא לרבך, וגם לא לעצמך. אבל כן תאמת כל דבר, באופן מוחלט.
מוות / חיים / תכלית החיים - מהן המסקנות ממפגש עם אדם מת?
מוות / חיים / תכלית החיים - מהן המסקנות ממפגש עם אדם מת? מפגש עם אדם מת, היה מכניס את האדם החי לפרופורציות ולהתבוננות מחודשת על החיים עצמם. ...
NLP / שכנוע - מסקנה מחויבת או מסקנה אפשרית - איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך לעשות מניפולציות? איך לעשות סוגסטיה? איך לעשות דמיון מודרך? רטוריקה
NLP / שכנוע - מסקנה מחויבת או מסקנה אפשרית - איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך לעשות מניפולציות? איך לעשות סוגסטיה? איך לעשות ... רעיונות שונים, כדי ליצור השפעה על אנשים וכדי לשכנע אנשים. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה הופך את המסקנה שהיא וודאית ומחויבת, למסקנה שקיומה הוא רק אפשרות בלבד. ועל ידי זה שאתה הופך את המסקנה שקיומה הוא רק אפשרות בלבד, למסקנה שקיומה הוא מחויב. ואסביר: בתהליך הסקת מסקנות, מוצגים טיעונים שונים וראיות שונות, ומהם האדם מנסה להוכיח טענה כזו או אחרת. ומי שיתבונן יראה, כי יש מסקנות שהן מוכחות בוודאות, ויש מסקנות שהן רק אפשריות בלבד, אך הן אינן מוכחות. דהיינו, כאשר יש לנו עובדות וראיות שקרה דבר כזה או אחר, ... הוכחות כלשהן לטענה כלשהי, אז לפעמים ההוכחה שלו היא הוכחה וודאית. דהיינו, שהוא מביא הוכחה כלשהי לדבריו, שבטוח בוודאות שהמסקנה שלו היא אכן אמת. ולפעמים אדם מבין הוכחות כלשהן לטענתו, וגם אחרי כל ההוכחות שלו, עדיין הטענה שלו היא ... טוען טענה כלשהי ומביא הוכחה חותכת כלשהי, אז במקרה כזה, לומר בצורה גלויה שההוכחה שלו היא לא הוכחה חותכת, ושהמסקנה שלו היא רק אפשרית בלבד, זה עלול ליצור בעיה. כי זה עלול ליצור את הפעולה ההפוכה, להדגיש עוד יותר עד כמה הטענה שלו, היא אכן מסקנה מוכחת בוודאות, והיא לא סתם טענה אפשרית בלבד. ובמקרה כזה לדוגמה, באפשרותך לעשות סוגסטיה ודמיון מודרך ולהשפיע על תת המודע של השומעים, באמצעות זה שאתה תתייחס אל המסקנה החותכת, כאילו היא רק אפשרות בלבד. ואת זה אתה עושה, על ידי זה שאתה מוסיף מילים מסוימות, שגורמות לרעיון ... עליך לומר אז לפי מה שאתה אומר, אנחנו יכולים להסיק כך או אחרת. דהיינו, במקום לומר אנחנו מסיקים או המסקנה היא ש, שזאת צורת דיבור וודאית, במקום זה תאמר אנחנו יכולים להסיק כך או אחרת. דהיינו, המסקנה היא לא מחויבת, אלא רק יש יכולת ואפשרות להסיק כך או אחרת. או לדוגמה עפ מה שאתה אומר, קיימת ... אחרת. דהיינו, במקום אני מבין / מובן שכך או אחרת, אתה מחליש את הרעיון, שזה רק אפשר להבין את המסקנה, אך המסקנה היא רק אפשרית ולא מחויבת. או לדוגמה אז לפי מה שאתה מספר, לפי זה אולי אפשר להבין כך או ... לפי מה שאתה אומר, אפשר לטעון ולומר שקרה כך או אחרת. כאשר בעצם זה הופך את ההוכחה, לטענה. דהיינו, המסקנה היא לא מסקנה וודאית, אלא היא רק טענה בלבד. או לדוגמה אתה טוען שאפשר להסיק כך או אחרת. כאשר בעצם זה הופך ... וכנל, צריך לעשות את זה בחוכמה, כדי שלא יראה שזה בצורה גלויה, ואז הצד הנגדי עלול להדגיש עוד יותר, שהמסקנה שלו היא מסקנה מוכחת ולא מסקנה אפשרית בלבד. וכמובן שאת אותו הדבר בדיוק, עושים לכיוון ההפוך, כאשר רוצים לחזק רעיון כלשהו. זא שכאשר אתה מציג מסקנה שהיא רק אפשרית בלבד, אם אתה רוצה לשכנע את השומעים, אז עליך להיזהר ולהישמר שלא להתייחס אל הרעיון כאל ...
מניפולציה סיבתית - איך לעשות מניפולציה, באמצעות חיבור סיבתי שגוי, בין טענות שהן אכן נכונות? איך להציג משפטים שהם אמת, ולחבר אותם למסקנה שגויה? איך לשתול מחשבה? איך לשכנע מישהו? איך לנצח בויכוח, באמצעות חיבור לוגי סיבתי שגוי, בין רעיונות נכונים? קשר סיבתי שגוי
... איך לעשות מניפולציה, באמצעות חיבור סיבתי שגוי, בין טענות שהן אכן נכונות? איך להציג משפטים שהם אמת, ולחבר אותם למסקנה שגויה? איך לשתול מחשבה? איך לשכנע מישהו? איך לנצח בויכוח, באמצעות חיבור לוגי סיבתי שגוי, בין רעיונות נכונים? קשר ... למרות וכיוב, מילים שמבטאות קשר סיבתי כלשהו בין שני רעיונות. כאשר יכול להיות שהרעיונות עצמם הם אכן אמת. אבל המסקנה הלוגית שמוסקת מהם, היא לא בהכרח אמת. לדוגמה, נניח שרוצים לשכנע את הילד לעשות שיעורים. אז אומרים לו שני ... להיות שהמון זמן לא ראינו סרט אקשן ויכול להיות שבדיוק עכשיו יש סרט אקשן, אבל זה לא מחייב את המסקנה שאומרת, שבא נראה עכשיו סרט אקשן. נניח שאתה רוצה לשכנע לקוח לקנות מוצר, אז באפשרותך לומר כמה אמיתות שהוא ... הזאת, שלא יפה לך. כאשר בדוגמה הזאת ערבבנו כל מיני משפטים שהם נכונים חלקית מכל מיני היבטים, ודחפנו בתוכם מסקנה שהיא לא בהכרח נכונה, שלא בהכרח ניתן להסיק אותה, מכל המשפטים הנכונים שנאמרו. ויש כאן עוד רמת תחכום נוספת, ... - אתה אוהב לנסוע מהר + 3 - אז תקנה את הרכב הזה כי הוא בדיוק בשבילך. כאשר בעצם המסקנה מוצגת בחלק האחרון של המשפט. אבל ניתן גם לומר לדוגמה: 1- הרכב הזה מהיר + 2 - אז תקנה ... הכי חזקה, כי היא מגיעה אחרי כמה שיותר משפטי וטענות אמת. אבל מצד שני, היא גם די בולטת כטענה וכמסקנה. דהיינו, שהשומע מבין שיש כאן מבנה של משפט, של טענות שמהן מוסקת מסקנה כלשהי. ולכן דווקא אם תשים את הטענה באמצע המשפט, מצד אחד, זה לא יראה ולא יבלוט שיש כאן טענה ומסקנה כלשהי. אבל מצד שני, הטענה תהיה פחות חזקה, כי יש עוד משפטי אמת, שאתה הולך להציג אחרי שתציג את ...
איך ללמוד מאליעד כהן? 2 שיטות ללמוד מאליעד כהן, 2 דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן, למה ללמוד מאליעד כהן? האם כדאי ללמוד מאליעד כהן? האם לקבל יעוץ מאליעד כהן? איך לקבל יעוץ מאליעד כהן? מה אפשר ללמוד מאליעד כהן? ללמוד איך להסיק מסקנות, ללמוד איך למצוא תשובות לשאלות, להבדיל בין עובדה לפירוש, לחשוב לבד באופן עצמאי, ללמוד לחשוב בהיגיון, ללמוד לפתח את השכל, רמות של עובדה ופירוש, תלות במורה רוחני, המלצה על אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן
... כהן? האם לקבל יעוץ מאליעד כהן? איך לקבל יעוץ מאליעד כהן? מה אפשר ללמוד מאליעד כהן? ללמוד איך להסיק מסקנות, ללמוד איך למצוא תשובות לשאלות, להבדיל בין עובדה לפירוש, לחשוב לבד באופן עצמאי, ללמוד לחשוב בהיגיון, ללמוד לפתח את השכל, רמות של עובדה ופירוש, תלות במורה רוחני, המלצה על אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן וכאן אסביר, על 2 דרכים איך אפשרי להיעזר בי וללמוד ממני. ואסביר האם באמת צריך ... את דעתי, מה לדעתי הוא צריך לעשות כדי להתמודד עם הבעיה שהוא רוצה להתמודד איתה. ובפועל, אני לוקח את המידע מהאדם, עושה לו אנליזות וחישובים כאלו ואחרים, ועל בסיס זה אני נותן לו תשובה לשאלה שלו. ומי שמבקש עזרה, ... איך למצוא פתרון לשאלה שלו. ללמוד איך לנתח ואיך להבין את השאלה שלו, ללמוד איך לחשוב, ללמוד איך להסיק מסקנות, ללמוד איך למצוא תשובות לשאלות וכולי. והיתרונות של האפשרות הראשונה היא, שזה חוסך לאדם את כל התהליך של החשיבה העצמית שלו עם עצמו. כי אני סוג של חושב במקומו. אני לוקח את המידע שהאדם מספק לי, עושה עליו כל מיני חישובים, בהתאם לשכל שלי, לצורת החשיבה שלי, לניסיון שלי וכולי, ובהתאם לזה, אני אומר לו את חוות דעתי, מה עליו לעשות, ומה היתרונות והחסרונות של כל אפשרות ... מקבל תשובות במהירות למה שהוא רוצה לדעת, הוא לא צריך להתאמץ ולשבור את הראש ולעשות יותר מידי ניתוחים. התשובות והמסקנות מגיעות מהר. אבל יש גם חיסרון והוא, שהאדם פחות לומד לחשוב לבד עם עצמו, להבין בעצמו איך לנתח את ... בעיות, די זהה אחת לשניה. לבדוק הנחות יסוד, להבדיל בין עובדה לפירוש, לבדוק מה האמת, לעשות ניתוח סיבתיות, ולהסיק מסקנות וכולי. ולכן יש גם דרך נוספת, שהיא יותר קשה, יותר מסורבלת, יותר ארוכה, יותר מתסבכת, יותר מסחררת, שהיא הדרך ... במקומך את המשקל הכבד, אז אתה צריך להתאמץ להרים את המשקל הכבד, ובצורה נכונה כמובן. כי מי שינסה ללמוד להתאמן לבד, כנראה שיעשה יותר טעויות מאשר מי שיקבל הדרכה איך להתאמן. וזה אומר, שכאשר האדם שואל אותי שאלה, יש לו אפשרות להגדיר מראש, שלא מעניינת אותו התשובה לשאלה שלו, ושלא ... לזהות איזו הנחת יסוד היא עובדה ואיזו הנחת יסוד היא פירוש, ללמוד לעשות ניתוח סיבתיות, ללמוד לנתח לחשוב ולהסיק מסקנות. ואז בדרך הקשה, דהיינו, בדרך הארוכה והקצרה, כך האדם לומד יותר מהר ללמוד ללכת לבד. כי הפוקוס זה להעביר ... שאני יכול ללמד מישהו, כל דבר שכזה האדם יכול גם ללמוד לבד, בלעדי מתוך עצמו בלבד. למעט דברים שקשורים לניסיון ושאינם תלויים בשכל. לדוגמה, אני לא יכול ללמוד לבד סינית, בלי סיני שילמד אותי סינית. כי מדובר כאן על משהו שתלוי בזיכרון, בדמיון, בניסיון, ולא מדובר על משהו שתלוי בשכל ובהיגיון. לדעת ששולחן בסינית קוראים לזה X, זה לא משהו של שכל אלא של ניסיון. ולכן את הניסיון שיש לי, לא כל אחד יכול ללמוד לבד. וגם אני לא יכול לדעת עם השכל שלי, את כל הניסיון שיש לדוגמה לרופא עיניים מומחה וכולי וכולי. אבל ללמוד לחשוב בהיגיון, ללמוד לנתח דברים, ללמוד להסיק מסקנות, ללמוד לפתח את השכל, את כל זה, כל אחד יכול ללמוד לבד מעצמו, בלי שום סיוע חיצוני כלשהו של מישהו כלשהו. אז מה ההבדל בין אדם שמנסה ללמוד ולפתח את השכל באופן עצמאי, לבין אדם שלדוגמה בוחר ללמוד איתי לפתח את השכל שלו? והתשובה היא, שמצד האמת האדם יכול ללמוד הכל לבד. אלא שאם האדם ינסה ללמוד לבד להרים ... להרים יותר מידי משקל בצורה לא נכונה וכיוב. ואז זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא יפצע ולא ירצה להמשיך להתאמן וכולי. כמו בסיפור של 4 נכנסו לפרדס וכולי. במובן שכאשר האדם לומד לחשוב לבד, יש כאן המון תהליכים. וצריכים ... הוא עשוי לעשות מיקס שלם וכאוס שלם בתוך המוח של עצמו וללכת לאיבוד. ולכן אני חוזר שוב, מצד האמת, לפתח את השכל במאה אחוז, בצורה מושלמת, כל אחד יכול לבד במאה אחוז. אבל זה מגדיל באופן די גבוה את ... את המצב שלו, בלי קשר למה התשובה לשאלה שלו ולמתי שהוא יקבל תשובה לשאלה שלו. בנוסף, בן אדם יכול לפתח את השכל לבד, בלי שום סיוע כלשהו, אבל ידע של מישהו אחר, לא בהכרח שאפשרי להשיג באופן עצמאי. החיסרון בלנסות לפתח את השכל לבד, הוא בכך שזה מגדיל את הסיכוי שהאדם יעשה את זה בצורה לא נכונה, יפצע נפשית ויפרוש ...
האלגוריתם של המוח האנושי, איך המוח חושב? בינה מלאכותית, החשיבה האנושית, התודעה האנושית, Google, מנועי חיפוש, מחקרים על המוח, איך המוח עובד? ניצול המוח האנושי, אסוציאציות, נוקם ונוטר, חלק 2
האלגוריתם של המוח האנושי, איך המוח חושב? בינה מלאכותית, החשיבה האנושית, התודעה האנושית, Google, מנועי חיפוש, מחקרים על המוח, איך המוח עובד? ניצול המוח האנושי, אסוציאציות, נוקם ונוטר, חלק 2
האלגוריתם של המוח האנושי, איך המוח חושב? בינה מלאכותית, החשיבה האנושית, התודעה האנושית, Google, מנועי חיפוש, מחקרים על המוח, איך המוח עובד? ניצול המוח האנושי, אסוציאציות, נוקם ונוטר, חלק 2 איך המוח חושב? מהו האלגוריתם של ... מציין שמחשבות רבות נוצרות על ידי אסוציאציות בין רעיונות שונים, דימויים ותפיסות. כל מחשבה פועלת מתוך חיבור בין רגש למידע שמתקבל דרך חושים. כך, המוח בונה תמונה של העולם סביבנו בצורה יצירתית ומורכבת, שמספקת לנו את היכולת לקבל החלטות ... של האסוציאציות במחשבה האנושית. אסוציאציות הן חיבורים בין רעיונות, תחושות וזיכרונות שנוצרות כאשר המוח מקשר בין אלמנטים שונים של מידע. לדוגמה, כאשר אדם נזכר בזיכרון ישן, לעיתים הוא עשוי לחשוב על מקום שקשור אליו, ואז המחשבה תעבור לכיוון אחר ... מתמודדים אנשים עם אתגרים שונים ועם חשיבה מבוססת נתונים טכנולוגיים. אליעד מדבר על היכולת של המוח האנושי להתמודד עם מידע בלתי נגמר, כיצד הוא שומר על יצירתיות ויכולת להמציא רעיונות חדשים גם כשהטכנולוגיה שואבת את כל המידע מנו, אך בסופו של דבר, המוח האנושי נשאר עם יתרון בזכות האסוציאציות, הרגשות וההבנה הפנימית שהוא שואב מהעולם הפיזי ...
האלגוריתם של המוח האנושי, איך המוח חושב? בינה מלאכותית, החשיבה האנושית, התודעה האנושית, Google, מנועי חיפוש, מחקרים על המוח, איך המוח עובד? ניצול המוח האנושי, אסוציאציות, נוקם ונוטר, חלק 1
האלגוריתם של המוח האנושי, איך המוח חושב? בינה מלאכותית, החשיבה האנושית, התודעה האנושית, Google, מנועי חיפוש, מחקרים על המוח, איך המוח עובד? ניצול המוח האנושי, אסוציאציות, נוקם ונוטר, חלק 1
האלגוריתם של המוח האנושי, איך המוח חושב? בינה מלאכותית, החשיבה האנושית, התודעה האנושית, Google, מנועי חיפוש, מחקרים על המוח, איך המוח עובד? ניצול המוח האנושי, אסוציאציות, נוקם ונוטר, חלק 1 איך המוח האנושי פועל ואיך הוא קשור לבינה מלאכותית? אליעד כהן מדבר על הדרך בה המוח האנושי מעבד מידע, תודעה ואסוציאציות, ומראה את הקשרים בין פעולתו לבין אלגוריתמים של בינה מלאכותית. הוא מסביר כי כל מילה שמישהו אומר ... גם מתפרשת באופן אסוציאטיבי כמשהו שקשור לרעב, לשובע או לפעולות נוספות. המוח האנושי לא עוסק רק בעיבוד מודע של מידע, אלא גם בעיבוד תת - מודע. כלומר, כאשר אדם אומר אני רוצה לאכול, המוח לא רק מפרש את המשפט ... כמעבד אסוציאטיבי, שבו כל מחשבה או מילה יוצרת חיבור לרעיונות נוספים, לפעמים במקביל, ולפעמים בהפכים מוחלטים. איך המוח מפרש מידע בצורה אסוציאטיבית? המוח האנושי מבצע פירושים של מילים ורעיונות דרך חיבורים מהירים ואסוציאטיביים. לדוגמה, כשמישהו אומר את המילה שולחן, ... חיפוש, כמו גוגל. במנוע חיפוש, התשובות נבחרות על בסיס ההתאמה הקרובה ביותר למילים שהוזנו. אותו דבר קורה במוח - המידע מאוחסן בזיכרון והאסוציאציות שנוצרים תלויות בקשרים שנעשו על ידי חוויות קודמות. כל רעיון במוח לא עומד בפני עצמו, אלא תמיד מקושר לרעיונות אחרים. המוח, בדומה למנוע חיפוש, מאחסן מידע בצורה אסוציאטיבית ומבצע עיבוד מהיר של הנתונים. כמו במנוע חיפוש, המוח מנסה למצוא את המילה או הרעיון הקרוב ביותר למה שמוזן לו. אולם, בניגוד למנוע חיפוש פשוט, המוח האנושי מעבד את המידע בצורה מורכבת יותר, תוך שילוב של תחושות ותגובות תודעתיות. לדוגמה, אם אדם שומע את המילה שולחן, המוח לא רק ... בין מה שהוא חווה לבין מה שהוא חושב ומרגיש ברגע נתון. כהן מראה כיצד המודעות העצמית משחקת תפקיד בעיבוד המידע במוח, וכיצד אנו לפעמים לא מודעים לגורמים החיצוניים שמשפיעים על תחושותינו. דוגמה לכך היא כשאדם רואה תמונה ויודע מדוע ... ממערכת רחבה של רעיונות שמתחברים בתודעה שלנו. הדבר החשוב כאן הוא שהמוח לא עוסק רק בשלב העיבוד המודע של המידע, אלא גם במידע תת - מודע שמפרש את המילים. לדוגמה, כשאדם אומר אני רוצה לאכול, המוח מפרש את המילים הללו גם בהקשרים ... כל דבר שיכול להתפרש כהפך ממנו. כל זאת, במקביל לפרשנויות תודעתיות נוספות שיכולות להתקיים בו זמנית. איך המוח מפרש מידע בצורה אסוציאטיבית? אליעד מסביר כי כל רעיון במוח הוא בעצם מערכת של רעיונות הקשורים אחד לשני. כשהמוח שומע מילה ...
חשיבה מדעית / מחקר מדעי - מהי חשיבה מדעית? איך לפתח חשיבה מדעית?
חשיבה מדעית / מחקר מדעי - מהי חשיבה מדעית? איך לפתח חשיבה מדעית? חשיבה מדעית. החשיבה המדעית קידמה את העולם לפחות בצורה החיצונית שלו. זא למרות שהמהות של המציאות כמציאות ... האישית שלו. חשיבה מדעית ככלי חשיבתי לצורך שינוי מהות אישית. מהי חשיבה מדעית? בכל תהליך מדעי ישנו את שלב המחקר וישנו את שלב הסקת המסקנות. שיטות המחקר המדעי הן רבות ומגוונות ולא נכנס אליהן כאן. כן נכנס לצורת החשיבה המדעית הכללית. המדע מורכב מחוקים, חוקים מדעיים ... השורש של החוקים הקיימים, כדי להגיע לאותו חוק אחד כולל שכולל בתוכו את כל החוקים. ככל שהמדע מעמיק יותר במחקר שלו את המציאות, כך מתגלים חוקים חדשים שכוללים בתוכם את החוקים הקודמים ומיישבים סתירות שהיו קיימות בחוקים הקודמים. ככל ... הן כפי שהן ולא אחרת? וכמובן מהו החוק שמחליט איזה חוק יעבוד היכן? וכולי. ומכאן נשליך על הרמה המעשית: לפתח חשיבה מדעית פירושו שעל האדם לחקור ולמצוא תמיד את השורש של האירועים שמתרחשים איתו. על האדם להגיע לנקודה שהכל ...
נפלאות המוח האנושי, סודות המוח האנושי, איך המוח חושב? איך נוצרות מחשבות? שיטת ההיפוכים, מערכת ההפעלה האנושית, מודעות עצמית, סודות התת מודע, איך עובד המוח? מחקרים על המוח האנושי
נפלאות המוח האנושי, סודות המוח האנושי, איך המוח חושב? איך נוצרות מחשבות? שיטת ההיפוכים, מערכת ההפעלה האנושית, מודעות עצמית, סודות התת מודע, איך עובד המוח? מחקרים על המוח האנושי
... איך המוח חושב? איך נוצרות מחשבות? שיטת ההיפוכים, מערכת ההפעלה האנושית, מודעות עצמית, סודות התת מודע, איך עובד המוח? מחקרים על המוח האנושי איך המוח האנושי מחליט מהי אמת ומהו שקר? המוח האנושי פועל על בסיס מנגנונים פנימיים המבדילים ... רע, אך אף אחד לא מודה בזה. במצב הזה הכל אפשרי. וגם השכל הוא רק אופציה. בן אדם שרוצה להתפתח צריך לשים לב למה שהוא אומר, האם אני בטוח, אולי לא בטוח? במקום להגיד הוא, להגיד אני חושב שהוא, ... הרעב. הרבה תחושות עומדות מאחורי תחושת הרעב כמו - תחושת גוף, תחושת מקום, תחושת זמן... בשורה התחתונה צריך שכל, ולפתח את השכל כמה שיותר, ויש לך מורה טוב, אז קדימה. שאלה: זאת אומרת שלא יכול להיות שאדם פתאום יקבל ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מבוא ללימוד אימוני כושר - סוגים של מידע, תהליכי הסקת מסקנות, ידע מבוסס היגיון, ידע מבוסס ניסיון, ידע מבוסס מחקרים, טעויות של אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, ההסמכה של אליעד כהן, כושר ופיתוח גוף
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אל תאמין לאף אחד, איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: אל תאמין לאף אחד, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עסקי מומלץ, מאמן אישי לבני נוער, מאמן אישי לילדים נוער והורים בנושא אל תאמין לאף אחד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 18:55:18 - wesi1