אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע מישהו לא להתאבד? ✔אתה לא חייב - אתה יכול. אתה לא צריך - יש לך אפשרות. איך לשכנע מישהו לעשות משהו שהוא חושב שעושה לו רע? איך לשכנע מישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨אתה לא חייב - אתה יכול. אתה לא צריך - יש לך אפשרות. איך לשכנע מישהו לעשות משהו שהוא חושב שעושה לו רע? איך לשכנע מישהו לא להתאבד? איך לשכנע ילד לעשות שיעורי בית? איך לטפל בהתנגדות? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לשכנע מישהו לא לפחד לדבר איתך, על משהו שעושה לו רע? איך לשכנע מישהו לעשות משהו שהוא לא רוצה לעשות? איך לגרום למישהו לא לפחד ממשהו שהוא מפחד ממנו?
וכאן אבאר עוד גישה, לאיך באפשרותך לשכנע מישהו לעשות משהו שהוא לא רוצה לעשות. והרעיון הוא, שבן אדם רוצה שיהיה לו טוב. ובן אדם עושה את מה שהוא חושב שיעשה לו טוב, יותר מכל שאר האלטרנטיבות שלו. וכשמישהו לא רוצה לעשות משהו, הרי שהוא חושב שזה יעשה לו רע, לעשות את הדבר הזה. אז איך בעצם אפשר לשכנע מישהו לעשות משהו שהוא חושב שיעשה לו רע לעשות את הדבר הזה? למה שמישהו ירצה לעשות לעצמו רע?

והתשובה היא די פשוטה, והיא, שבן אדם רוצה להרגיש טוב. וכאשר מישהו לא רוצה לעשות משהו, כי הוא חושב שהדבר הזה יעשה לו רע, הרי שבעצם הוא, גם מרגיש טוב מכך שהוא לא עושה משהו שהוא לא רוצה לעשות. אבל הוא גם בתת המודע שלו מרגיש רע, מכך שיש משהו שאם הוא יעשה אותו, זה יעשה לו רע.

כי בן אדם רוצה להרגיש טוב ללא גבול, שזה כמה שיותר טוב. וברגע שיש משהו בעולם, שאם תעשה אותו, זה יגרום לך להרגיש רע, הרי שבעצם הטוב שלך מוגבל. וברגע שלדוגמה אתה לא רוצה ללכת לעבוד ואתה נח בבית. אז אומנם מצד אחד טוב לך, שאתה לא עושה משהו שרע לך. אבל מצד שני, רע לך, מכך שיש משהו שמגביל את האושר שלך. משהו שאתה לא מסוגל לעשות, כי העשייה שלו תעשה לך רע. וזו תחושה של צמצום והגבלה.

כי מי מרגיש יותר טוב, מי שיכול לבחור מה לעשות ושלא משנה מה שהוא יעשה יהיה לו טוב, או מי שלא יכול לבחור מה לעשות ושאם הוא יעשה משהו מסוים יהיה לו רע?! מי מרגיש יותר טוב, מישהו שיש לו המון אפשרויות בחירה שיכולות לעשות לו טוב, ושהוא בוחר מהן מה לעשות, או מישהו שאין לו הרבה אפשרויות בחירה ושהוא חייב לבחור באפשרות מסוימת כדי שיהיה לו טוב?! נניח שאתה יכול לבחור איזה מעיל שבא לך ללבוש, או שיש לך רק מעיל אחד, כי כל שאר המעילים שלך נהרסו. למי יותר כיף וטוב?!

אז נכון שיש את ההיבט שאומר, שגם תחושת בחירה זה רע. אבל בעיקרון, חוסר בחירה, יוצר תחושת הגבלה וצמצום. שזה בעצם אומר, שכאשר אתה לא רוצה ללכת לעבודה ואת נח בבית, אתה מרגיש פחות טוב ממישהו שיכול לבחור להרגיש טוב ומושלם בעבודה ויכול לבחור להרגיש טוב ומושלם בבית, ושהוא בוחר מסיבה כלשהי שלא נכנס אליה עכשיו, להישאר בבית. הרי שהשני, מרגיש יותר חופש פעולה.

וזה בעצם אומר, שכאשר מישהו לא רוצה לעשות משהו, כי הוא חושב שלעשות את הדבר הזה יעשה לו רע, באפשרותנו לבוא אליו בגישה שבה אנחנו רוצים לעזור לו ולעשות לו את החיים לטובים יותר. על ידי זה שהוא יאפשר לנו לשכנע אותו, שגם מה שהוא לא רוצה לעשות, גם זה לא רע. ושאח"כ הוא יבחר מה שהוא רוצה לעשות.

לדוגמה, בן אדם שרוצה להתאבד. למה הוא רוצה להתאבד? כי רע לו כאן וכי הוא חושב שאם הוא יתאבד, יהיה לו פחות רע. עכשיו, אפשרי לומר לו משהו בסגנון של: אסור לך להתאבד / זה יהיה רע אם תתאבד / אם תתאבד זה יהיה מאוד גרוע מסיבות שונות. וכל הניסוחים האלו הם ניסוחים גרועים. כי לא רק שרע לו מהחיים עד כדי כך שהוא רוצה להתאבד, אלא שעכשיו רע לו, גם מכך שהוא מרגיש רע מזה שהוא רוצה להתאבד. כי האיסור להתאבד, הוא עצמו עושה רע לבן אדם, כי הוא מגביל את הבן אדם. ולפעמים כמובן הניסוחים האלו עובדים, אבל לפעמים לא.

וכאן אתן עוד אפשרות איך אפשר לנסח את הרצון שלנו שהוא לא יתאבד. ואיך? אז במקום לומר לו, אסור לך להתאבד, צריך לדעת לשדר לו (במינון הנכון ובצורה הנכונה), שזה בסדר ולגיטימי שהוא יתאבד. אבל שהוא לא חייב להתאבד ושהוא יכול גם לחיות. ושאם הוא רוצה להתאבד זה בסדר. אבל שיעשה את זה מתוך בחירה ולא מתוך כפייה. דהיינו, במקום להעביר לו את המסר שהוא חייב להישאר בחיים, מעבירים לו את המסר שהוא יכול להישאר בחיים.

וגם כאן יש את הרכיב, שבו האדם מרגיש רע, מעצם זה שאנחנו מזכירים לו שהוא מרגיש רע מהאפשרות של לחיות. אבל בעיקרון, החיים מוצגים לו כהזדמנות, ולא כחובה. לדוגמה: "אני מבין שקשה לך ושאתה רוצה להתאבד, אבל שתדע שאתה לא חייב להתאבד. כי יש אפשרות שיהיה לך טוב, גם אם תחייה ותישאר בחיים". ובגלל שבן אדם רוצה להרגיש בחירה חופשית, לכן יש סיכוי שהוא ירצה להקשיב, כדי להרגיש טוב מכך שנותנים לו את האפשרות לחיות.

ואחדד: אנחנו לא לוקחים ממנו את האפשרות להתאבד, אנחנו כן נותנים לו את האפשרות לחיות. אנחנו לא מגבילים אותו. אנחנו מגדילים לו את כמות האפשרויות שלו.

ניקח לדוגמה ילד שלא רוצה לעשות שיעורים. אז גישה שלילית תגיד לו: "אתה חייב לעשות שיעורים, אסור לך לא לעשות שיעורים, אתה צריך לעשות שיעורים, אתה מוכרח לעשות שיעורים". לעומת זאת, גישה חיובית תגיד לו: "אתה יכול ליהנות גם מלעשות שיעורים, שיעורים יכולים לעשות לך טוב, יכול להיות מעניין לעשות שיעורים, גם לעשות שיעורים זה כיף". כאשר בגישה הראשונה צמצמנו את כמות האפשרויות שלו ובשנייה, הגדלנו את כמות האפשרויות שלו.

וכמובן שזה יעבוד, רק אם אתה כהורה באמת תחשוב שכיף לילד לעשות שיעורים. אבל זה כבר נושא אחר. אבל העיקרון הוא, שאם אומרים למישהו שהוא חייב לעשות משהו, אוטומטית, הוא ירגיש שמגבילים את האפשרויות שלו והוא ירצה להתמרד נגדנו, ולו רק משום שהגבלנו את כמות האפשרויות שלו, ומשום שהוא רוצה להרגיש חופשי לעשות כרצונו.

אבל אם נאמר לו, שיש לו את האפשרות לעשות גם אחרת, שאנחנו מוכנים שהוא יעשה מה שהוא רוצה, אבל אנחנו מבקשים / מציעים, שהוא יראה שגם האפשרות השנייה, גם היא לא רעה כל כך, ושגם היא אפשרית. ושאנחנו לא רוצים להגביל את החופש שלו, אלא אנחנו מציעים לו עוד יותר חופש. שיראה שיש לו אפשרות לעשות גם את מה שהוא חושב שהוא לא יכול ולא רוצה לעשות. במקרה כזה, יש יותר סיכוי שנקבל כן. כי אנחנו לא מגבילים את הבן אדם, אלא מאפשרים לו להיות יותר חופשי.

או לדוגמה: נניח שרוצים להציע למישהו לצאת לטיול, והוא אומר שלא בא לו. אז מצד אחד אפשרי לספר לו למה הוא מוכרח לצאת לטיול ולמה זה לא בסדר שהוא לא יוצא לטיול ולשדר לו, שהיציאה לטיול הכרחית ושזה לא בסדר שהוא לא רוצה לצאת לטיול. שבכל הצורות האלו, הוא מרגיש שאנחנו נגדו ושאנחנו לוקחים לו את החופש שלו.

אבל אפשרי גם לומר לדוגמה: אני מבין שאתה לא רוצה לצאת לטיול וזה בסדר. אבל אני אשמח להבין, למה אתה לא רוצה לצאת לטיול. לא כדי שתצא לטיול, אלא כי אני חושב שהיה יותר נחמד אם היית יכול ליהנות גם בטיול. וחבל לי שאתה לא יכול ליהנות איתנו בטיול. והייתי רוצה שתהיה לך גם את האפשרות של ליהנות איתנו בטיול. אז בא נדבר על מה מפריע לך בטיול. ושוב, לא כי אסור לך לא לצאת לטיול, אלא כי כדאי לך שתוכל להרגיש טוב, גם בלצאת לטיול.

כשמנסים לשכנע מישהו לעשות משהו שהוא לא רוצה, צריך לבדוק, האם הוא מרגיש שמגבילים אותו שיעשה דווקא את מה שאנחנו רוצים שהוא יעשה, או שאנחנו מאפשרים לו לעשות גם את מה שהוא חושב שיעשה לו רע לעשות אותו.

וניתן להסתכל על זה גם כך: אנחנו מגבילים אותו ומכריחים אותו, לפעול מתוך מצב שבו...
משעמם הרגשה של צמצום טיפול איך לגרום למישהו להקשיב איך לשכנע מישהו לעשות משהו לא לעבוד איך לטפל בהתנגדות לגרום לגבר איך לשכנע ילד לגרום לה אפשרות אובדנות איום בהתאבדות איום להתאבד איך לגרום איך לגרום לה איך לגרום לה לא להתאבד איך לגרום לה לעשות איך לגרום לה לעשות משהו איך לגרום לו איך לגרום לו לא להתאבד איך לגרום לו לעשות משהו איך לגרום לילד איך לגרום לילד לעשות איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית איך לגרום לילד לעשות שיעורים איך לגרום לילדים איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו לא איך לגרום למישהו לא להתאבד איך לגרום למישהו לא לפחד איך לגרום למישהו להקשיב איך לגרום למישהו להקשיב לך איך לגרום למישהו לעשות איך לגרום למישהו לעשות משהו איך לגרום למישהי איך לטפל איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדות איך לשכנע איך לשכנע ילד איך לשכנע ילד לעשות שיעורי בית איך לשכנע ילדים איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו לא איך לשכנע מישהו לא להתאבד איך לשכנע מישהו לא לפחד איך לשכנע מישהו לעשות איך לשכנע מישהו לעשות משהו אפשרות אתה יכול אתה לא חייב אתה לא צריך אתה לא צריך יש לך אפשרות הדרכה להורים הדרכת הורים הוא לא רוצה הוא מפחד היא לא רוצה הקשבה התאבדויות התאבדות התנגדות חינוך ילדים חרדה ממשהו טיפול טיפול באובדנות טיפול באיומי התאבדות טיפול בהתאבדות טיפול בנטיות אובדניות טיפולים ילד ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים לא להתאבד לא לפחד לא לפחד לדבר לא לפחד לדבר איתך לא רוצה לעשות לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לה לא להתאבד לגרום לה לעשות לגרום לה לעשות משהו לגרום לו לגרום לו לא להתאבד לגרום לו לעשות משהו לגרום לילד לגרום לילד לא להתאבד לגרום לילד לעשות לגרום לילד לעשות שיעורי בית לגרום לילד לעשות שיעורים לגרום לילדים לגרום למישהו לגרום למישהו לא להתאבד לגרום למישהו לא לפחד לגרום למישהו לא לפחד לדבר איתך לגרום למישהו להקשיב לגרום למישהו להקשיב לך לגרום למישהו לעשות לגרום למישהו לעשות משהו לגרום למישהי לדבר להקשיב להקשיב לך להתאבד לחנך ילדים לטפל לטפל באובדנות לטפל בהתאבדות לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדות למנוע התאבדות למנוע ממישהו להתאבד לסייע לאדם אובדני לעזור לאדם אובדני לעזור למישהו לא להתאבד לעשות משהו לעשות שיעורי בית לעשות שיעורים לפחד לשכנע לשכנע ילד לשכנע ילד לעשות לשכנע ילד לעשות שיעורי בית לשכנע ילד לעשות שיעורים לשכנע ילדים לשכנע מישהו לשכנע מישהו לא לשכנע מישהו לא להתאבד לשכנע מישהו לא לפחד לשכנע מישהו לא לפחד לדבר איתך לשכנע מישהו להקשיב לשכנע מישהו להקשיב לך לשכנע מישהו לעשות לשכנע מישהו לעשות משהו מאיים להתאבד מאיימת להתאבד מחשבות אובדניות מטופל מטופלים מטפל מניעת אובדנות מניעת התאבדות מפחד ממשהו נטיות אובדניות פחד פחד לדבר פחדים רוצה להתאבד רוצה לעשות רצון רצון להתאבד שיעורי בית שכנוע
האם יש סיבה לחיות? למה לחיות? מה הסיבה לחיות? רצון לחיות, רצון למות, רצון להתאבד, סיבה למה לחיות, סיבה למה לא להתאבד, לא רוצה לחיות, רוצה למות, לשכנע מישהו לא למות, לשכנע מישהו לא להתאבד, למה לא למות?
האם יש סיבה לחיות? למה לחיות? מה הסיבה לחיות? רצון לחיות, רצון למות, רצון להתאבד, סיבה למה לחיות, סיבה למה לא להתאבד, לא רוצה לחיות, רוצה למות, לשכנע מישהו לא למות, לשכנע מישהו לא להתאבד, למה לא למות?
... רצון להתאבד, סיבה למה לחיות, סיבה למה לא להתאבד, לא רוצה לחיות, רוצה למות, לשכנע מישהו לא למות, לשכנע מישהו לא להתאבד, למה לא למות? האם יש סיבה אמיתית לחיות או למות? כאשר בן אדם שואל את עצמו למה לחיות, הוא מחפש משמעות או סיבה שתיתן לו כוח להמשיך. אליעד כהן מציג בהרצאה את השאלה החשובה ... ולמוות היא המפתח לשקט נפשי אמיתי ולמצב של איזון ושלווה. למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? איך לשכנע מישהו לא להתאבד? מה הסיבה לחיות? מה לעשות כשאין טעם לחיים? איך להתמודד עם רצון למות? ...
טיפול בהתאבדות, איך למנוע התאבדות? לתכנן התאבדות, איך להרוג את עצמך? איך להתאבד? לשכנע מישהו לא להתאבד, מחשבות אובדניות, מחשבות על מוות
... בהתאבדות, איך למנוע התאבדות? לתכנן התאבדות, איך להרוג את עצמך? איך להתאבד? לשכנע מישהו לא להתאבד, מחשבות אובדניות, מחשבות על מוות האם ... למות. איך למנוע התאבדות? האם לדבר על התאבדות מעודד התאבדות? איך להתמודד עם מחשבות אובדניות? למה אנשים רוצים למות? איך לשכנע מישהו לא להתאבד? טיפול במחשבות על מוות מה עושים ...
איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו... - הכל כולל הכל על איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו - רשימת כל הנושאים
... לקוחות? איך לשכנע לקוחות לקנות? איך לשכנע מישהו? איך לשכנע מישהו בתור חבר? איך לשכנע מישהו לא איך לשכנע מישהו לא להתאבד? איך לשכנע מישהו לא ... למישהו לא להיקשר אליך? איך לגרום למישהו לא להסכים? איך לגרום למישהו לא להרגיש שהוא כישלון? איך לגרום למישהו לא להתאבד? איך לגרום למישהו לא ...
טיפולי המרה בעד ונגד, שינוי נטייה מינית, האם אפשר לשנות נטייה מינית? האם אני הומוסקסואל? האם לצאת מהארון? האם אני נמשך לגברים? בעיות בזהות המינית, האם ניתן לשנות נטייה מינית? הילד שלי הומו, הבת שלי לסבית
... המרה התאבדות, פסיכולוג טיפול המרה, מחקרים טיפול המרה, הטרוסקסואליות, הומוסקסואליות, לשנות נטייה מינית הומוסקסואלית, הרגעת החשק המיני, האם אני גבר? האם אני אישה? בעיות בזהות המגדרית, איך לשכנע מישהו לא להתאבד? טיפול המרה בנטייה מינית, טיפולי המרה להומואים, נטייה מינית וגנטיקה, נטייה מינית ובחירה חופשית, שינוי זהות מינית, גמילה מהתמכרויות, ...
התאבדות, למה אנשים מתאבדים? למה לא להתאבד? לשכנע מישהו לא להתאבד, למנוע ממישהו להתאבד, איך להתאבד? לגרום למישהו לא להתאבד, אובדנות, מחשבות אובדניות, מחשבות טורדניות, מניעת התאבדות
התאבדות, למה אנשים מתאבדים? למה לא להתאבד? לשכנע מישהו לא להתאבד, למנוע ממישהו להתאבד, איך להתאבד? לגרום למישהו לא להתאבד, אובדנות, מחשבות אובדניות, מחשבות טורדניות, מניעת התאבדות
... למה אנשים מתאבדים? למה לא להתאבד? לשכנע מישהו לא להתאבד, למנוע ממישהו להתאבד, איך להתאבד? לגרום למישהו לא להתאבד, אובדנות, מחשבות אובדניות, מחשבות טורדניות, מניעת התאבדות מהן הדרכים לשכנע מישהו לא להתאבד? הרצאה עוסקת בניתוח המחשבות והרגשות של אדם שמאיים על עצמו בהתאבדות ובדרכים למנוע את המעשה. במהלך ההרצאה, אליעד מסביר את ... היא הדרך היחידה להימנע מכאב רגשי חזק. ברוב המקרים, מדובר במחשבה שגויה, שמונעת על ידי תחושת חוסר אונים ותחושת אובדן תקווה. מהי הדרך לשכנע מישהו לא להתאבד? אם מישהו אומר שהוא רוצה להתאבד, אליעד מציע לשאול אותו שאלות שיכולות לגרום לו לבחון מחדש את המחשבות שלו. השאלה הראשונה ... שבה הוא יכול לראות את העולם - דרך של תקווה, של חלופות, ושל הזדמנויות להרגיש טוב יותר מבלי לפגוע בעצמו. מהם הגורמים למחשבות אובדניות? כיצד לשכנע מישהו לא להתאבד? מחשבות טורדניות וכיצד להתמודד איתן? מהן דרכי טיפול במחשבות אובדניות? כיצד למנוע התאבדות בקרב קרוב משפחה? ...
NLP, שכנוע תת ההכרה, לגרום למישהו לא לפחד, לנסות דברים חדשים, התנסות בדברים חדשים, השפעה על התת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, שכנוע התת מודע, איך לשתול מחשבה? טכניקות שכנוע
NLP, שכנוע תת ההכרה, לגרום למישהו לא לפחד, לנסות דברים חדשים, התנסות בדברים חדשים, השפעה על התת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, שכנוע התת מודע, איך לשתול מחשבה? טכניקות שכנוע
... שכנוע תת ההכרה, לגרום למישהו לא לפחד, לנסות דברים חדשים, התנסות בדברים חדשים, השפעה על התת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, שכנוע התת מודע, איך לשתול מחשבה? טכניקות שכנוע איך לגרום למישהו לא לפחד להתנסות בדברים חדשים? על מנת לגרום למישהו לא לפחד להתנסות בדברים חדשים, יש ... מהצורך של אדם להימנע מהתחושות של חיסרון או אי נוחות. כל אחד רוצה להימנע מהרגשות האלה, ובפרט כשמדובר בניסיון לעשות משהו חדש. הסיבה המרכזית לפחד היא ההתמודדות עם שינוי, או מה ... להבין שכאשר אנחנו נראים את הפחד בצורה לא אובייקטיבית, כל פחד שנחווה יכול להיות מוסבר כתחושה של חיסרון או אובדן. איך ניתן להסיר את הגבולות המנטליים ולגרום לאנשים לא לפחד? כדי להסיר את הפחד, השלב ... חדה יותר, מדובר בהסרת גבול מחשבתי - אם אתה חושב שמה שאתה עושה או לא עושה הוא מחויב, כל שינוי יגרום לך לחשוש. שכנוע תת הכרתי - איך לגרום למישהו לא לפחד? הדבר המרכזי כאן הוא שכנוע תת הכרתי. כאשר אתה לא מנסה לשכנע את האדם בצורה ישירה, אלא מדבר איתו על נושאים אחרים שקשורים, כל שינוי מחשבתי יקרה בתת המודע שלו. לדוגמה, במקום להדגיש את היתרונות של הצעד שהוא מפחד לבצע, אפשר להכניס לתודעתו ... השלב הקריטי בתהליך הוא בעצם הסרת כל גבול או הנחות יסוד שאותן מחזיקים אנשים. אם אנחנו רוצים לאפשר לאדם להפסיק לפחד, חשוב ללמוד איך לשנות את ... אפשרי, יכול להתגלות כמציאותי ואפשרי. על ידי הסרת המחויבות הזאת, הרבה יותר קל לאדם להתנסות בדברים חדשים. איך לשכנע מישהו להתנסות בדברים חדשים? שכנוע תת הכרתי - איך זה עובד? מה ... את הדעה של מישהו על משהו? מה זה פחד מנסיונות חדשים? הסרת גבולות מחשבתיים - איך לעשות זאת? נניח שאתה רוצה לגרום למישהו מה לעשות, לא לפחד להתנסות בדברים חדשים איך אתה ... אתה תחווה חוויה חדשה שאתה לא רוצה לחוות אותה, אוקי בהנחה שאתה לא רוצה לאיים עליו בקטע כזה מה השכל שבדבר איך אתה יכול לגרום למישהו לא לפחד להתנסות לעשות דברים חדשים כאילו אני מתכוון לומר מה עומד מאחורי הפחד לעשות דברים חדשים ואיך בעצם אתה יכול לגרום למישהו לא לפחד ולהפך אם יש מישהו שאתה רוצה לגרום לו לפחד לעשות דברים חדשים, לדוגמה נגיד בן אדם שנמצא במקום עבודה אתה רוצה לגרום לו לפחד לחפש מקום עבודה חדש. ש: ...
טיפים למורים פרטיים, מורה פרטי למתמטיקה, הדרכת מורים, שיעורים פרטיים, חינוך ילדים, איך לגרום לילד לרצות ללמוד? ילד לא רוצה ללמוד, ילד לא אוהב מתמטיקה, לעשות שיעורי בית, לגרום למישהו לרצות ללמוד
טיפים למורים פרטיים, מורה פרטי למתמטיקה, הדרכת מורים, שיעורים פרטיים, חינוך ילדים, איך לגרום לילד לרצות ללמוד? ילד לא רוצה ללמוד, ילד לא אוהב מתמטיקה, לעשות שיעורי בית, לגרום למישהו לרצות ללמוד
... למורים פרטיים, מורה פרטי למתמטיקה, הדרכת מורים, שיעורים פרטיים, חינוך ילדים, איך לגרום לילד לרצות ללמוד? ילד לא רוצה ללמוד, ילד לא אוהב מתמטיקה, לעשות שיעורי בית, לגרום למישהו לרצות ללמוד איך לגרום לילד לרצות ללמוד מתמטיקה? השאלה המרכזית שאליעד כהן מתייחס אליה היא כיצד מורה ... לרצות ללמוד אותה בכל זאת. הוא מסביר את התהליך והגישה שיש לנקוט בהוראה פרטית בכלל ובהוראת מתמטיקה בפרט, באופן מפורט ובאמצעות דוגמאות רבות. למה הילד הפסיק להגיע לשיעורים פרטיים? אליעד מסביר שראשית יש להבין מדוע ילד שהגיע לשיעורים פרטיים הפסיק לבוא. הסיבה האמיתית אינה תמיד ברורה: יתכן ... בכלל רוצה להרגיש טוב יותר מבחינה חברתית או להעלות את הביטחון העצמי שלו. הדרך לזהות את רצונו האמיתי של התלמיד היא על ידי שיחה פשוטה. המורה חייב להקשיב היטב לתלמיד ולגלות מה מניע אותו באמת: האם מדובר בהצלחה במבחנים, בהערכה של ההורים או של החברים, או אולי הילד פשוט רוצה ליהנות יותר בשיעור. מה לעשות אם הילד אומר אני לא רוצה ללמוד? אליעד מציין שכאשר ילד אומר אני לא רוצה ללמוד, בדרך כלל הכוונה היא קשה לי מדי או לא מעניין אותי מספיק. אליעד ממליץ למורה לא ללכת נגד התלמיד ולא לומר לו אתה חייב ללמוד, כי הדבר רק יוצר התנגדות פנימית אצל התלמיד. במקום זאת, הוא ממליץ לגשת אל התלמיד מתוך מקום של ... שמכוונות את התלמיד למקום חיובי, כמו: אם זה היה קל לך, האם היית רוצה ללמוד את זה? כך המורה יכול ליצור אצל התלמיד עניין ראשוני שיסייע לו להתגבר על ההתנגדות ללמידה. הוא ממליץ על שילוב של גזר ומקל: הגזר הוא להמחיש לתלמיד את ... ואת ההצלחה העתידית, ואילו המקל הוא ההסבר שאם הוא יבחר להימנע מלימודי מתמטיקה, הוא עלול להיתקע בעתיד בחיים, במצבים שידרשו חשיבה שכלית גבוהה יותר. איך לדבר עם ההורים על רצון הילד ללמוד? אליעד מציין שהתקשורת עם ההורים היא חשובה לא פחות. המורה צריך לבדוק מה ההורים חושבים על המצב, מה הציפיות שלהם, והאם הם מבינים את הרצון האמיתי של הילד. לעיתים יש קונפליקט בין רצון ההורים לרצון התלמיד, והמורה הפרטי צריך להיות מתווך ולהציע פתרונות מותאמים אישית לשני הצדדים. הוא ממליץ לשאול את ההורים שאלות מכוונות, כמו: מה לדעתכם הילד באמת רוצה?, איך אתם מרגישים לגבי הדרך שבה מתבצעים השיעורים? ובהתאם לתשובות ... לתלמיד שהלימוד לא מגיע מתוך כפייה, אלא מתוך בחירה שלו. לדבריו, כאשר המורה משדר לתלמיד שיש לו אפשרות בחירה אמיתית והוא לא חייב ללמוד, זה מקטין את ההתנגדות הפנימית ומעלה את הסיכוי שהתלמיד ירצה ללמוד מרצונו החופשי. אליעד מדגיש את החשיבות של יצירת תחושה חיובית אצל התלמיד, של מקום בטוח ומקבל שבו התלמיד מרגיש שהוא יכול לנסות בלי פחד לטעות. איך לגרום לילד לאהוב מתמטיקה? שיטות הוראה למורים פרטיים ילד לא רוצה לעשות שיעורים למה תלמיד מפסיק לבוא לשיעורים? איך לעזור לילד להצליח במבחנים? איך לדבר עם הורים של תלמידים? איך להפוך שיעורים פרטיים למעניינים? ...
הדרכת הורים, האם לעשות את שיעורי הבית של הילד במקום הילד? האם לעזור לילד לעשות שיעורי בית? כמה לעזור לילד לעשות שיעורי בית? האם לעזור לילד לרמות את המורה שלו? איך נכון לעזור לילד לעשות שיעורי בית?
הדרכת הורים, האם לעשות את שיעורי הבית של הילד במקום הילד? האם לעזור לילד לעשות שיעורי בית? כמה לעזור לילד לעשות שיעורי בית? האם לעזור לילד לרמות את המורה שלו? איך נכון לעזור לילד לעשות שיעורי בית?
הדרכת הורים, האם לעשות את שיעורי הבית של הילד במקום הילד? האם לעזור לילד לעשות שיעורי בית? כמה לעזור לילד לעשות שיעורי בית? האם לעזור לילד לרמות את המורה שלו? איך נכון לעזור לילד לעשות שיעורי בית? האם לעזור לילד לעשות שיעורי בית או לעשות במקומו? הורים רבים מתמודדים עם השאלה אם לעזור לילדיהם בשיעורי הבית או אפילו לעשות את השיעורים במקומם. אליעד כהן מסביר לעומק כיצד להתמודד נכון עם סוגיה זו ומציג את המשמעויות העמוקות יותר של כל החלטה. מה יקרה אם ההורים עושים את השיעורים במקום הילד? ראשית, אם ההורה עושה את שיעורי הבית עבור הילד, נוצר מצב שבו הילד משקר למורה ולעצמו, מכיוון שהמורה חושבת שהילד עשה את השיעורים, בעוד שבפועל ההורה ביצע אותם. אליעד מדגיש שאין בעיה מהותית עם השקר כלפי המורה עצמו, כיוון שלפעמים בחיים אנשים משקרים למערכות או לאחרים, וזה חלק טבעי של המציאות. הבעיה היא רק כאשר הילד מתחיל להאמין בשקרים אלו באופן פנימי, כלומר, משקר לעצמו. לדוגמה, אם הילד יאמין שהוא אכן יודע את החומר כשהוא לא יודע, או אם הוא יאמין שתמיד יוכל להסתמך על הוריו שיעשו בשבילו משימות, הוא יתחיל לחיות באשליה שתפגע בו בעתיד. אליעד נותן דוגמה נוספת: אדם לא יכול ללכת לעבוד במקומו של מישהו אחר או לנהל את מערכות היחסים של מישהו אחר, באותה צורה, הילד לא יכול להסתמך שההורה תמיד יבצע בשבילו את המשימות שלו. בשלב כלשהו הוא יתמודד עם מציאות שבה אין מי שיעזור לו. מהן הסכנות אם הילד מתרגל לעזרת ההורים? כאשר הילד מתרגל שההורה עוזר לו באופן קבוע, הוא עלול להגיע למצב שבו הוא יאמין שהוא הצליח להגיע להישגים בלי מאמץ. במצב כזה, כשבעתיד יידרש ממנו מאמץ אישי ללא אפשרות לקבל עזרה, הוא יחווה משבר משמעותי ויתקשה להתמודד. אליעד מזהיר מפני ההשלכות ארוכות הטווח של מצב שבו הילד משוכנע שתמיד תהיה לו עזרה חיצונית, שכן הוא ייפגע כאשר הוא יצטרך להסתדר בכוחות עצמו. מתי אפשר לעזור לילד בשיעורי בית? אליעד מסביר שיש מצבים שבהם לגיטימי לעזור לילד בשיעורי בית. אם ברור שהילד מבין את החומר היטב אך פשוט לא הספיק או לא התארגן מספיק טוב, אפשר לעזור לו כדי להקל על העומס. אך קריטי לוודא שהילד לא מתחיל לחשוב בטעות שהוא גאון או שהוא מסוגל להצליח בלי מאמץ. החשוב ביותר הוא שהילד יראה את האמת כפי שהיא: שיש גבול לכמה אפשר לעזור לו, ושהוא חייב ללמוד להתמודד עם סיטואציות מסוימות לבד. לדוגמה, אם הילד מודע לכך שזו רק עזרה נקודתית ושבפעם הבאה הוא יצטרך להתמודד לבד, אין בעיה אמיתית עם הסיוע הזמני. אבל אם הילד מאמין שזה מצב תמידי ושאין לו מה לדאוג, נוצרת בעיה של תפיסת מציאות מעוותת שתפגע בו בהמשך. כיצד להתמודד עם לחץ מהמורה או מבית הספר? אליעד מייעץ לחנך את הילד לא לפחד מהמערכת או מהתגובה של המורה. אם הילד לא הספיק לבצע את השיעורים, על ההורה להסביר לו שזה לא נורא ושזה חלק מהחיים לדעת להתמודד עם ביקורת, אפילו אם המורה כועס. חשוב ללמד את הילד שזה בסדר להגיד למורה שהוא לא הספיק, ושהוא יוכל להתמודד עם התגובה הרגשית של המורה בלי להרגיש רע או
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אתה לא חייב - אתה יכול. אתה לא צריך - יש לך אפשרות. איך לשכנע מישהו לעשות משהו שהוא חושב שעושה לו רע? איך לשכנע מישהו לא להתאבד? איך לשכנע ילד לעשות שיעורי בית? איך לטפל בהתנגדות? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לשכנע מישהו לא לפחד לדבר איתך, על משהו שעושה לו רע? איך לשכנע מישהו לעשות משהו שהוא לא רוצה לעשות? איך לגרום למישהו לא לפחד ממשהו שהוא מפחד ממנו?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע מישהו לא להתאבד?, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לשכנע מישהו לא להתאבד?, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לעסקים, טיפול אישי, מאמן לכלכלת המשפחה בתחום איך לשכנע מישהו לא להתאבד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3418 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 06:15:47 - wesi1