אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
מהו הסוד האמיתי לניהול מוצלח?

הדרך הטובה ביותר ללמוד לנהל אנשים בצורה נכונה ולהיות מנהל מוצלח היא קודם כל ללמוד לנהל את עצמך בצורה הטובה ביותר. אליעד כהן מסביר בהרצאה באופן מפורט שיכולת הניהול שלך תלויה ישירות ביכולתך לנהל את עצמך, בעיקר ביחס למטרות האישיות שלך שאינן קשורות כלל לאנשים אחרים. ככל שתהיה מסוגל להשיג את המטרות האישיות שהצבת לעצמך, במיוחד את המטרות המאתגרות ביותר, כך תהיה מסוגל לנהל טוב יותר אנשים אחרים.

איך ניהול עצמי משפיע ישירות על יכולת הניהול שלך?

אליעד כהן מדגיש כי אין קיצורי דרך ואין פתרונות קסם בניהול אנשים. הוא מבהיר שכל קושי שאתה נתקל בו בניהול אחרים, משקף בדיוק את הקושי שיש לך בניהול עצמי. הוא נותן הסבר מפורט ואומר שאם אתה נתקל בקושי גדול לנהל עובד מסוים או מצב ספציפי, תוכל לבדוק ולראות שהקושי הזה הוא בדיוק אותו הקושי שיש לך מול עצמך, בתחום אחר או במצב אחר. לדבריו, אין הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי בלנהל את עצמך.

מדוע לימודי ניהול סטנדרטיים אינם מספיקים?

אליעד מדגיש שוב ושוב כי לימודי ניהול רגילים, קורסים, הדרכות וסדנאות ניהול בדרך כלל אינם אפקטיביים מספיק, ואף קורא להם "חרטות וקשקושים". הסיבה לכך היא שמרבית האנשים שמלמדים את התחום הזה, לפי אליעד, אינם מסוגלים לנהל אפילו את עצמם בצורה מושלמת. הוא נותן דוגמה פשוטה לכך, ומציע לשאול כל מומחה ניהול - האם הוא הצליח להשיג את כל המטרות האישיות שלו בחיים? אם הוא עונה בשלילה, ברור שהוא לא באמת מסוגל לנהל בצורה מושלמת אפילו את עצמו. מכאן הוא מסיק כי אם אדם לא מצליח לנהל את עצמו באופן מלא, ברור שיהיה מוגבל מאוד גם בניהול של אנשים אחרים.

מה הקשר בין מטרות אישיות לבין הצלחה בניהול?

אליעד כהן מציע גישה מאוד ברורה ומעשית: ראשית עליך לשבת עם עצמך, לקחת נייר ולכתוב עליו את כל המטרות האישיות שלך, שאינן קשורות לאף אדם אחר. לאחר מכן, הוא ממליץ להגדיר לעצמך מהן המטרות שהכי קשה לך להשיג - ולהתחיל להשיג אותן בפועל. הוא מסביר בהרחבה כי ככל שתשיג מטרות קשות יותר, כך תלמד לנהל את עצמך טוב יותר, והיכולת הזו תהפוך ליכולת ישירה ומעשית לנהל אחרים. אליעד מדגיש שאין מדובר בהצלחה חלקית של 99 אחוז, אלא הצלחה מלאה של 100 אחוז. לדעתו, כאשר אדם יגיע לשליטה מלאה במטרות האישיות שלו, יהיה מסוגל לנהל אחרים באופן מצוין ובלי מאמץ.

האם מנהל יכול לנהל אחרים יותר טוב מאשר את עצמו?

בהמשך ההסבר, אליעד מחדד את הנקודה שאם הצלחת להתמודד עם קושי מסוים מול עצמך, תוכל לפתור בקלות יחסית בעיה דומה או קלה יותר אצל אחרים. עם זאת, אם העובדים שלך יציגו בפניך קושי גדול יותר ממה שהצלחת לפתור בעצמך, תמצא את עצמך ללא כלים להתמודד איתו. לכן חשוב שתקפיד קודם כל לשפר את היכולת שלך לנהל את עצמך מול מטרות וקשיים גדולים, וכך תגדיל את טווח הניהול שלך מול אנשים אחרים.

כיצד להתחיל לנהל את עצמך באופן פרקטי?

אליעד כהן נותן עצה מאוד ברורה ופרקטית לכל מי שרוצה להיות מנהל מוצלח: ערוך רשימה מפורטת של המטרות האישיות שלך, מטרות שאינן קשורות לאנשים אחרים, ואל תתפשר על מצוינות או על מטרות קלות בלבד. מטרות אלו צריכות להיות מאתגרות, כאלה שגורמות לך להתמודד עם הקשיים הגדולים ביותר שלך. הוא מסביר בפשטות שכאשר תצליח להתגבר על הקשיים האלו ולהשיג את מטרותיך, הקשיים בניהול אנשים אחרים יהיו קלים בהרבה עבורך, משום שהמנגנון הפסיכולוגי הוא זהה לחלוטין.

האם יש קשר בין ניהול עצמי לניהול זמן ומשימות?

בהרצאה, אליעד מתייחס גם לקשר שבין ניהול עצמי לניהול זמן ומשימות. לדעתו, מי שיודע לנהל את עצמו היטב מול מטרות אישיות, ישלוט באופן טבעי גם בניהול הזמן ובניהול המשימות שלו ושל אחרים. ניהול זמן וניהול משימות הם רק ביטויים ספציפיים של אותה יכולת בסיסית: היכולת לנהל את עצמך באופן מלא ואפקטיבי.

מה הצעד הראשון בדרך להיות מנהל טוב יותר?

הצעד הראשון שאליעד ממליץ עליו הוא להפסיק לחפש פתרונות חיצוניים או קיצורי דרך בניהול אנשים. במקום זאת, הוא מציע להתחיל מידית בעבודה פנימית על עצמך. לדעתו, עבודה זו היא המפתח האמיתי להצלחה בניהול, וכל התקדמות בתחום האישי תורגש מיד גם ביכולת הניהול שלך.
כיצד לנהל אנשים? תכונות ניהוליות, גישות ניהוליות, חוזקות ניהוליות, לנהל פרויקט, טיפים למנהל טוב, ניהול צוות עובדים, ניהול עובדים נכון, ניהול מוצלח, ניהול עובד בעייתי, תכונות של מנהל מוצלח, איך להיות מנהל מוצלח? אופי של מנהל מוצלח, ניהול צוותים, ניהול ארגוני, לנהל את המנהל, איך לנהל אנשים ביעילות? ניהול אנשים, סודות הניהול, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, לנהל פרוייקט, איך ללמוד לנהל? איך לנהל אנשים מבריקים? איך לנהל עובדים? איך לנהל צוות עובדים? איך לנהל נכון עובדים? איך מנהלים עובדים? להיות מנהל ולהצליח, איך ללמוד לנהל אנשים? איך ללמוד לנהל עובדים? איך ללמוד לנהל ארגון? איך ללמוד להיות מנהל? איך ללמוד לנהל צוותים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? משרה של מנהל, משרה ניהולית, תפקיד ניהולי, פיתוח קריירה, להתקדם בקריירה, בית ספר למנהלים, ניהול עצמי, רוצה להיות מנהל, לנהל את עצמך
שלמות בית ספר למנהלים לנהל צוות עובדים טיפים איך מנהלים עובדים טיפים למנהל טוב מקום וזמן בעיה בלי פתרון מאמץ לנהל פרויקט אימון אימון מנהלים אימונים ארגון הצלחה יועץ יעוץ יעוץ למנהלים להיות מנהל להיות מנהל מוצלח להצליח להצליח לנהל להתאמן ללמוד ללמוד לנהל ללמוד ניהול למידה למנהלים לנהל לנהל אנשים לנהל ארגון לנהל ארגונים לנהל עובד לנהל עובדים לנהל צוות לנהל צוות עובדים מוצלח מיומנויות מיומנויות ניהול מיומנויות ניהוליות מיומנות מנהל מנהל מוצלח מנהלים מנטור מנטורים מנטורינג מנטורינג למנהלים ניהול ניהול אנשים ניהול ארגונים ניהול עובד ניהול עובדים ניהול צוות עובדים ניהול צוותים סוד סוד הניהול סודות עובד עובדים צוות עובדים
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
... עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים איך לתגמל עובדים כשהתוצאות שלהם תלויות בעובדים אחרים? בהרצאה זו מסביר אליעד כהן כיצד לתגמל עובדים כאשר תוצאות העבודה שלהם תלויות באנשים נוספים בארגון. הוא מדגיש כי אחד האתגרים הנפוצים בניהול הוא כיצד להעניק תגמול הוגן לעובד כאשר התוצאה הסופית אינה תלויה רק בו, אלא גם בעובדים אחרים, ולעיתים אף בגורמים חיצוניים. אליעד מסביר שלפני הכל, מנהל צריך להבין את אופי התפקיד של העובד. יש לנתח את הפעולות והמשימות שהעובד עושה ולברר לעומק באיזו מידה התוצאות אכן תלויות רק בו, ובאיזו מידה הן מושפעות מגורמים חיצוניים. אליעד מציע דוגמה של שני עובדים שתוצאות עבודתם תלויות אחת בשנייה, למשל עובד שאחראי על הבאת מים ועובד שאחראי על הבאת מלט, כאשר שניהם אחראים ביחד על ייצור בטון. אם אחד מהם לא יעשה את חלקו, העבודה של השני תיפגע ולא תהיה תוצאה סופית. האם כדאי לתגמל עובדים על פי התוצאה הכוללת או רק על חלקם האישי? אליעד מציין כמה גישות אפשריות לפתרון בעיה זו: גישה ראשונה היא לתגמל את העובדים על פי התוצאה הסופית בלבד. כלומר, לומר ל
ניהול סיכונים, איך לסגור חוזה הוגן? ניהול עובדים, סיכון מול סיכוי, סיכוי מול סיכון, סגירת חוזה, העלאת שכר לעובד, הסכם עם עובד, יעוץ למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, קביעת שכר לעובד
ניהול סיכונים, איך לסגור חוזה הוגן? ניהול עובדים, סיכון מול סיכוי, סיכוי מול סיכון, סגירת חוזה, העלאת שכר לעובד, הסכם עם עובד, יעוץ למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, קביעת שכר לעובד
ניהול סיכונים, איך לסגור חוזה הוגן? ניהול עובדים , סיכון מול סיכוי, סיכוי מול סיכון, סגירת חוזה, העלאת שכר לעובד, הסכם עם עובד, יעוץ למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, קביעת שכר לעובד איך לסגור חוזה הוגן עם עובד? כדי לסגור חוזה הוגן עם עובד, אליעד כהן מציע להגדיר במדויק את המשימות, היעדים, התנאים להעלאת השכר, ואת אופן מדידת ההצלחה או הכישלון של העובד בביצוע המשימות. המטרה היא למנוע ויכוחים עתידיים שעלולים להיגרם מחוסר בהירות בהסכם העבודה. הוא מביא דוגמה של מנהל שסגר חוזה עם עובד בכיר, שבו נאמר שהעובד יקבל העלאה תוך ארבעה חודשים אם יעמוד במשימות מסוימות. עם זאת, לא הוגדר בבירור כיצד מודדים הצלחה במשימות, ולכן כעת יש אי בהירות בנוגע לזכאות העובד להעלאת השכר. אליעד מסביר שאחת הטעויות הנפוצות היא ניסוח הסכם שבו המעביד מחויב לשלם לעובד, במקום להגדיר את ההסכם הפוך: שהעובד יקבל תשלום רק אם וכאשר יעמוד בתנאים שנקבעו. במקום שהמעסיק יצטרך להוכיח שהעובד לא ביצע את תפקידו, כדאי לנסח את ההסכם כך שעל העובד יהיה להוכיח שהוא כן עמד ביעדים. מדוע חשוב להגדיר יעדים ... מצב של חוסר שביעות רצון משני הצדדים. העובד עלול להרגיש שהוא השקיע ועשה את מה שציפו ממנו, אך המעביד ... או פרויקטים ספציפיים. מה לעשות אם יעדי העובד לא הוגדרו מראש בבירור? במצב שבו לא נקבעו מראש יעדים ברורים, אליעד מציע לנהל שיחה פתוחה וישירה עם העובד, ולשאול אותו איך הוא מגדיר את ההצלחה שלו. מה היו היעדים שהציב לעצמו בתחילת הדרך, ואיפה הוא עומד ... לפערים בין הציפיות לתוצאות, ולדון עם העובד בצורה גלויה לגבי מה הוא יכול לשפר או לשנות כדי לעמוד ביעדים בהמשך. כיצד לתגמל עובד כאשר היעדים לא ברורים מספיק? אליעד מסביר שבמקרה של יעדים ...
פתרון בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 1
פתרון בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 1
... בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי ... ביותר ולהתחיל לפתור אותה. לכאורה, זאת השיטה האידיאלית, מכיוון שהיא מאפשרת להשיג את הטוב המקסימלי. לדוגמה, אם מתקשרים אליך מהבנק, מהעבודה ומעוד מקום, הגישה הזו אומרת לבדוק מהו הדבר הדחוף ביותר ולטפל בו קודם. ... לוקח הרבה זמן, ובזמן שאתה מטפל במשימה זו, המשימה הבאה יכולה להפוך למשבר גדול יותר ממה שהיה לו היית מטפל בה בהתחלה. לדוגמה, אם אתה מנהל מסעדה ויש כמה מנות שאתה חייב להכין, הגיוני להתחיל מהמנה הכי חשובה או ... שניות לחשוב על מהלך, בעוד החובבן מקבל זמן רב יותר, משום שהמקצוען כבר פיתח אינסטינקטים נכונים ומדויקים. לכן, חשוב לפתח את החשיבה ואת המיומנויות באופן קבוע כדי שבזמן אמת התהליכים הללו יקרו מהר יותר וטוב יותר. איך ... שנותנת את המקסימום טוב האפשרי בהתחשב בזמן, במשאבים וביכולות שלך באותו רגע נתון. איך לקבל החלטות נכונות? קבלת החלטות במצבי לחץ ניהול זמן אפקטיבי איך להתמודד עם לחץ בעבודה? שיטות לפתור בעיות במהירות פיתוח יכולות חשיבה מה לעשות כשאין פתרון ...
פתרון בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 2
פתרון בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 2
... בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 2 איך לקבל החלטות נכונות במצבי לחץ? קבלת החלטות במצבי לחץ וניהול עובדים היא אתגר מוכר ונפוץ. כדי לקבל החלטות טובות במצבי לחץ, עליך להבין תחילה מה בדיוק מחויב לך, מהי המטרה המדויקת שאתה רוצה להשיג ומה לא מחויב לך. לדוגמה, כשמדובר בעובדים, המטרה הבסיסית שלך כמנהל היא שהעובדים יבצעו את העבודה בצורה הטובה ביותר. כל דבר מעבר לכך - כמו מי אמר למי, מי נפגע ממי, מי לקח סמכויות שאינן שלו - כל אלו נחשבים דברים פחות חשובים אם הם לא מפריעים להשגת המטרה המרכזית. למה נוצרים קונפליקטים בעבודה וכיצד ניתן לפתור אותם? קונפליקטים בין עובדים נוצרים בעיקר כאשר כל עובד מחזיק בדעות או בתפיסות שונות לגבי מה שמחויב לו, או מה בסמכותו ומה לא. לדוגמה, עובד אחד אומר: זה בסמכות שלי, למה הוא מתערב לי? ועובד אחר יכול להרגיש שהוא נפגע באופן אישי בגלל אמירה כלשהי ומחליט להפסיק לשתף פעולה. במצבים אלו, הפתרון הוא תמיד להחזיר את העובדים אל המטרה המרכזית של הארגון או הצוות, כלומר, לעורר בהם מודעות למטרה המשותפת, ולהדגיש מהי המשימה האמיתית החשובה שיש לבצע. כאשר עובד טוען שפגעו בו, או שהאחר מתערב בעניינים לא שלו, הפתרון הוא לגרום לו להבין שבעצם המטרה הסופית שלו היא לבצע את העבודה בצורה הכי טובה, ושההצלחה של המשימה הכוללת חשובה יותר מהעניינים האישיים או מריבים פנימיים. זה נכון גם ברמה האישית וגם ברמה הכללית של הארגון. כיצד להגביר את המוטיבציה של העובדים בצורה אפקטיבית? על מנת להגביר את המוטיבציה של העובדים, עליך כמנהל להבין בדיוק מה משפיע על הרצון של כל עובד לבצע את העבודה. המוטיבציה תלויה בכמה העובד מאמין שהמאמץ שהוא משקיע בעבודה ישתלם לו, לעומת הנזק או ההפסד שהוא מרגיש שעלול להיגרם לו. לדוגמה, אם עובד מסוים משקיע בעבודה רק 80 אחוז, זה אומר שהוא חושב שב - 20 אחוז לא כדאי לו להתאמץ. האתגר שלך הוא לשנות את התפיסה הזאת כך שהוא יחשוב ב - 100 אחוז או לפחות במקסימום האפשרי שההשקעה שלו משתלמת. לדוגמה, אם עובד משקיע מאמץ מינימלי כי הוא מאמין שהתועלת עבורו נמוכה, ייתכן שעליך לשוחח איתו ולהסביר מדוע המאמץ שלו יועיל לו ...
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה איך לגרום לעובדים לעשות את מה שאתה רוצה מתוך הרגל? אחת השאלות המרכזיות שמעסיקות מנהלים ומעסיקים רבים היא כיצד ניתן לשכנע עובדים לפעול בצורה מסוימת, ואף ... הרגלים, ואת הדרכים הפרקטיות ליישם זאת על עובדים במקום העבודה. הרגל הוא פעולה שחוזרת על עצמה ... כבר רגיל לעשות זאת. מה צריך לעשות כדי שעובדים יתרגלו לפעולה מסוימת? כדי ליצור הרגל אצל עובדים, אליעד מציין שני תנאים מרכזיים: העובד צריך לבצע את הפעולה מספר רב של פעמים. העובד צריך להאמין שהפעולה מועילה ... הפעולה תגרום לו נזק או אי - נוחות. ברגע שהעובד מבצע את הפעולה מספיק פעמים ... והופך אותה להרגל קבוע. כיצד מתמודדים עם עובדים שלא עושים מה שמבקשים מהם? לדוגמה, מנהל שרוצה שהעובדים יבדקו תמיד מה הם מוסרים ומה הם מקבלים, עלול להיתקל בקושי כאשר העובדים אינם מבצעים זאת. כאן אליעד מציע להבין מדוע בכלל קיימת התנגדות מצד העובד. אליעד מסביר שההתנגדות קשורה לעובדה שהעובד התרגל לקבל שכר ללא קשר ישיר ... מסוימות. כלומר, המשכורת נתפסת אצל העובד כמובנת מאליה, והפעולות הנוספות שהמנהל דורש ממנו נתפסות כלא מחויבות. מכאן נובע שהעובד יעדיף שלא להתאמץ מעבר לנדרש, ... כמו חוקים סוציאליים, ניתן היה פשוט לפטר עובד שלא עושה מה שנדרש ממנו, וכך ...
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
... בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים איך לשכנע עובדים להתייעל בלי ליצור התנגדות? כשמנהלים שואפים לשפר את היעילות של העובדים שלהם, לעיתים קרובות נוצרת התנגדות פנימית אצל העובדים עצמם. לפי אליעד כהן, אחת הסיבות המרכזיות לכך היא האופן שבו המנהל מציג את רעיון ההתייעלות לעובדים. אם המנהל יגיד לעובדיו: אתם עובדים קשה, אבל בואו נעצור לרגע כדי להתבונן ולהשתפר, הדבר עלול להתפרש אצלם כאילו הם לא עובדים מספיק טוב, ושהמאמץ הרב שלהם לא מוערך באמת. אליעד מדגיש כי חשוב להבין את נקודת המבט של העובדים. עובדים רבים חווים לחץ גבוה ועומס בעבודה, ולכן כשמבקשים מהם לעצור ולהתבונן, זה נשמע להם כמו עומס נוסף, שמתווסף למאמץ הקיים. המנהל צריך להציג את רעיון ההתייעלות בצורה אחרת - לא כמאמץ נוסף, אלא כהקלה שתאפשר עבודה יעילה יותר, שבסופו של דבר תביא לפחות לחץ וליותר נינוחות. לדברי אליעד, המנהל חייב להבהיר ל
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את מה שהסברת להם? כאשר מנהל מסביר משהו לעובדים שלו, השלב הראשון לבדוק אם העובד הבין הוא פשוט לשאול אותו בצורה ישירה: תסביר לי מה הבנת. אליעד כהן מדגיש ... מסוימת ולא אחרת? וכן הלאה. כל זאת נועד לוודא כי אתה והעובד רואים את הדברים באותה הצורה בדיוק. אליעד מוסיף כי חשוב לשים לב בדיוק לאופן שבו העובד עונה: האם הוא מוסיף מילים שלא אמרת או משמיט מילים חשובות שאמרת. לדוגמה, ... ברור מדוע כל מילה ומילה משמעותית. מה עושים אם יש הרבה עובדים ואי אפשר לבדוק כל עובד בנפרד? כאשר מדובר במספר רב של עובדים ואין אפשרות לבדוק כל אחד באופן פרטני, אליעד מציע שתי שיטות אפשריות: לקרוא לעובדים בנפרד ולשאול אותם שאלות מדגמיות כדי לקבל תמונה חלקית לגבי ההבנה הכללית. לתת לעובדים מבחן עם שאלות סגורות או פתוחות, שיבדוק אם הם הבינו את ההנחיות במלואן ... ולוודא שהם לא העתיקו זה מזה. האם הגברת הערנות של העובדים מבטיחה שהם יבינו טוב יותר? אליעד מסביר שהנחת היסוד לפיה עובד ערני יבין טוב יותר את ההנחיות אינה נכונה בהכרח. הוא מציין כי עובד אינטליגנטי יבין מה לעשות גם אם הוא עייף או לא נכח בישיבה, בעוד עובד שאינו מחובר לצורת החשיבה של המנהל לא יבין גם אם יהיה נוכח וערני לחלוטין. לפי אליעד, הבנת העובד תלויה בראש ובראשונה ביכולת שלו להתחבר לתפיסת העולם של המנהל ולא בערנות בלבד. כיצד ניתן להעריך מראש אם ה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
... עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף מבלי להגדיל משמעותית את השכר? הרבה מנהלים מוצאים את עצמם במצב שבו עובד אחד עוזב או מתפטר, ונוצר צורך שעובד אחר ייקח על עצמו את התפקיד שהתפנה. השאלה המרכזית שאליעד כהן מתמודד איתה היא איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף או תוספת אחריות, מבלי לתת לו הצעה כספית גדולה או משמעותית שתכביד על הארגון. איך לגרום לעובד להרגיש שהוא לא יכול לסרב להצעה? אליעד כהן ממליץ להתמקד במהות ולא בהיסטוריה - לא להגיד לעובד שהקודם עזב ולכן הוא חייב לבצע את תפקידו, כי אז העובד ירגיש מנוצל. במקום זאת, יש להדגיש את האחריות והחשיבות של המחלקה, ואת העובדה שהעבודה הנוספת היא חלק אינטגרלי מהתפקיד שלו. אליעד מדגיש שחשוב להציג את המהלך בצורה חיובית, כחלק משדרוג אישי ומקצועי של העובד. מה השלבים לשכנוע יעיל של עובד בעבודה? השכנוע מתבצע בכמה שלבים עיקריים: זיהוי רצונותיו של העובד (מה הוא רוצה ומה הוא לא רוצה). לברר מדוע הוא עלול להתנגד לתפקיד החדש או לתוספת האחריות. להסביר לו בבירור כיצד ביצוע התפקיד יאפשר לו להשיג את מה שהוא רוצה ולהימנע ... שהוא חושש ממנו. לדוגמה, אם העובד רוצה להרגיש שמעריכים אותו יותר, או רוצה ביטחון תעסוקתי, יש להדגיש כי קבלת התפקיד החדש תחזק את הערכת ההנהלה כלפיו ואת ביטחונו התעסוקתי. מנגד, אם הוא חושש מפיטורים או מאווירה שלילית, יש להבהיר שאם יסרב, מעמדו או הביטחון שלו ב
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי איך ליצור מוטיבציה בעבודה בלי לפגוע בעובדים? כשמנהלים שואלים כיצד להניע עובדים וליצור מוטיבציה גבוהה יותר בארגון, אחת השאלות החשובות ביותר שעולות היא כיצד לשבח או להעיר לעובדים מבלי לפגוע ברגשותיהם. אליעד כהן מדגיש כי בכל פעולה ניהולית יש יתרונות וחסרונות, והבחירה באסטרטגיה נכונה תלויה במה שהארגון רוצה להשיג. לדוגמה, כשארגון עושה אירוע הרמת כוסית כדי להודות לעובדים שהצליחו להגיע ליעדים, עומדת השאלה האם להודות באופן קולקטיבי לכלל העובדים או להדגיש אנשים ספציפיים. אם מדגישים עובדים ספציפיים, ישנו חשש שעובדים אחרים, שלא צוינו באופן אישי, ירגישו שלא מעריכים אותם מספיק, מה שיכול לפגוע במוטיבציה שלהם ולהוביל לקונפליקטים בארגון. אליעד מציע גישה מאוזנת: באירוע פומבי כדאי לשבח את הצוות באופן כללי מבלי להזכיר שמות ספציפיים, ובכך למנוע תחושת פגיעה. במקביל, באופן פרטי, לאחר האירוע, ניתן לגשת באופן אישי לעובדים שהיו בולטים במיוחד ולהודות להם באופן ספציפי, וכך לשמר את האיזון בין מוטיבציה לבין מניעת פגיעה ברגשות. מהם השיקולים כאשר מחמיאים לעובדים מול כולם? כאשר שוקלים לשבח עובד מסוים בפני כל הארגון, חשוב לקחת בחשבון את השיקולים הבאים: האם השבחים הפומביים יתרמו למוטיבציה של אותו עובד להמשיך ולהשתפר, או שהם עלולים לגרום לתחושה של שאננות? האם העובדים שלא צוינו עלולים להרגיש מקופחים ולפגוע ...
מיומנות רטורית, יאיר לפיד, הכנה לראיון בטלוויזיה, יעוץ למנהלים, יעוץ לפוליטיקאים, יעוץ פוליטי, יעוץ רטורי, יעוץ תקשורתי, יחסי ציבור, NLP, התמודדות בראיון, ניתוח ראיון, תשובות לשאלות בראיון
מיומנות רטורית, יאיר לפיד, הכנה לראיון בטלוויזיה, יעוץ למנהלים, יעוץ לפוליטיקאים, יעוץ פוליטי, יעוץ רטורי, יעוץ תקשורתי, יחסי ציבור, NLP, התמודדות בראיון, ניתוח ראיון, תשובות לשאלות בראיון
מיומנות רטורית, יאיר לפיד, הכנה לראיון בטלוויזיה, יעוץ למנהלים, יעוץ לפוליטיקאים, יעוץ פוליטי, יעוץ רטורי, יעוץ תקשורתי, יחסי ציבור, NLP, התמודדות בראיון, ניתוח ראיון, תשובות לשאלות בראיון איך פותחים נכון ראיון טלוויזיוני? אליעד ... לשדר ביטחון ועוצמה. איך מייצרים אחדות עם המצביעים באמצעות מילים? לדברי אליעד כהן, לפיד החמיץ הזדמנות ליצור הזדהות עם ציבור בוחריו כאשר השתמש בביטוי השטח שלנו עובד. עדיף היה לומר אנחנו עובדים, מה שמרחיב את תחושת השייכות ומעביר מסר חיובי ומאחד לבוחרים. כיצד יש להתמודד עם האשמות שקריות? אליעד כהן מצביע ... כי תמיד יש להתמקד במה שכן נעשה, למשל אני נלחם על האמת, ולא להדגיש את מה שלא עושים, כי זה משדר חולשה והתחמקות. כיצד להתבטא בנושא טעון כמו שילוב חרדים בשוק העבודה? אליעד מסביר כי במקום שלפיד יאמר אני לא שונא חרדים, היה עליו להתבטא בחיוב אני אוהב את כולם. בנוסף, עליו היה להדגיש את המסר באופן ברור יותר: אסור לנו לפרנס מי שלא רוצה לעבוד , במקום הדגשת ההיבט של הם צריכים לעבוד. מה הטעות הגדולה ביותר שעשה לפיד בנושא יוקר הדיור? הטעות הגדולה של לפיד בנושא הדיור לפי אליעד כהן הייתה כשהודה כי מי ... ולכן לא יוכל לבצע רפורמות בתחום, הוא השיב בצורה חלשה (זה מצער אותי), ללא התקפה ברורה על הטענה. לפי אליעד כהן, היה עליו להגיב בנחישות, לתקוף את הטענה ולהציג עובדות שסותרות אותה באופן ברור ומיידי, ולא להתכנס לעמדה מתגוננת. איך להתכונן לראיון פוליטי? מיומנויות רטוריות בראיון טלוויזיה טעויות נפוצות של פוליטיקאים בראיונות איך משדרים ביטחון עצמי מול מצלמה? מדוע חשוב לדבר בצורה החלטית וברורה? כיצד להתמודד עם שאלות קשות בראיון? איך לנהל קמפיין פוליטי נכון? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך ללמוד להיות מנהל?, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך ללמוד להיות מנהל?, איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בסקייפ, אימון אישי לזוגיות, מטפל בנושאי איך ללמוד להיות מנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.5313 שניות - עכשיו 06_06_2025 השעה 21:38:39 - wesi1