אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים?
איך לגרום לעובדים לרצות בהצלחת העסק שלך?

כל מנהל שואף שהעובדים שלו יתייחסו לעסק כאילו הוא שלהם, שירצו שהעסק יצליח בדיוק כמוהו. החלום האולטימטיבי של כל בעל עסק הוא שהעובד לא רק יבצע את תפקידו, אלא יחשוב באופן כללי על הצלחת החברה. השאלה החשובה ביותר היא: כיצד יוצרים מצב שבו לעובדים באמת אכפת מהעסק שלך?

למה לך אכפת מהעסק יותר מאשר לעובדים?

לך אכפת מהעסק כי הוא שלך, ואתה נהנה ישירות מהצלחתו וסובל ישירות מהפסדיו. אתה מרוויח כסף, סטטוס, או כל סוג של תועלת אישית אחרת מהצלחת העסק. לעובדים שלך אין בדרך כלל תועלת ישירה וברורה כזאת, ולכן, באופן טבעי, האכפתיות שלהם כלפי העסק נמוכה בהרבה. כדי לשנות את זה, עליך להבין את המניעים והצרכים של העובדים שלך.

מדוע יחס אישי לעובדים חשוב להצלחת העסק?

העובדים שלך הם לא רובוטים ולא עבדים. מדובר בבני אדם עם שאיפות, פחדים, רצונות ובעיות אישיות. אם תתייחס אליהם כאל מספרים או "פונקציות", הם יתייחסו אליך כאל בוס בלבד, מישהו שנותן להם כסף בתמורה למינימום הכרחי של עבודה. לעומת זאת, כאשר אתה מתייחס לעובדים כאל בני אדם, הם יראו בך דמות משמעותית יותר, יתייחסו אליך בכבוד ובסימפטיה, ובאופן טבעי ירצו בהצלחתך.

לדוגמה, כאשר עובד מגיע לעבודה עצוב או מתוסכל מבעיה בבית, מנהל שמתייחס אליו כאל בן אדם יכול לדבר איתו על זה, להראות לו שאכפת לו, לעזור לו וליצור קשר אישי שיגרום לעובד להרגיש מוערך. כשהעובד מרגיש מוערך, הוא יתאמץ הרבה יותר וירצה שהעסק יצליח, כי העסק הופך לחלק מחייו האישיים.

גם אם מדובר בחברה גדולה עם מאות או אלפי עובדים, עדיין חשוב לייצר כמה שפחות מרחק בין ההנהלה לעובד הפשוט. מנהלים בכירים צריכים לפנות זמן להכיר את העובדים, לשוחח איתם, להכיר את שמותיהם, לשמוע על חייהם האישיים, וכך ליצור חיבור אישי שישפיע על מחויבות העובד להצלחת העסק.

איך להפוך את העובדים לשותפים בעסק?

השיטה הטובה ביותר לגרום לעובדים להיות מחויבים היא להפוך אותם לשותפים בתוצאות העסק. אמנם העובד לא יכול לקבל את אותו תגמול כמו בעל העסק, מאחר ואין לו סיכונים והתחייבויות כלכליות כמו שיש לבעל העסק, אבל עדיין אפשר לתת לו תגמול משמעותי על הצלחת העסק.

לדוגמה, עובד שמקבל שכר קבוע בלבד לא מרגיש מחויבות להצלחה. לעומת זאת, אם העובד מתוגמל לפי תוצאות, כמו אחוז מסוים מהמכירות או בונוס בהתאם להישגים שלו ושל החברה, הוא ירגיש שהצלחת העסק משפיעה עליו ישירות. התוצאה תהיה שהעובד ישקיע הרבה מעבר לנדרש ממנו, כי הוא רואה קשר ישיר בין עבודתו לבין הרווח שלו.

האידיאל הוא להציע לעובדים שכר בסיס נמוך יחסית ותגמול נדיב על ביצועים. למשל, עובד שציפה להרוויח 10,000 ש"ח, יכול לקבל שכר בסיס של 5,000 ש"ח, אך בפועל, עם בונוסים ותגמולים לפי הצלחה, יגיע ל - 12,000-15,000 ש"ח. מצב זה גורם לעובד לעבוד קשה, כי ההצלחה שלו תלויה בתוצאות.

למה חשוב לתגמל עובדים בכמה רמות?

כדי למנוע ניגוד אינטרסים בין העובדים, חשוב לתגמל בשלוש רמות שונות:
  • תגמול אישי: העובד מקבל תמריץ על הביצועים האישיים שלו.
  • תגמול מחלקתי: העובד מתוגמל גם לפי ההצלחה של המחלקה שלו.
  • תגמול ארגוני: העובד מתוגמל בהתאם להצלחה הכוללת של כל העסק.
למשל, עובד במחלקת מכירות יקבל בונוס אישי על כל מכירה, אך יקבל בונוס נוסף אם כל המחלקה עמדה ביעד הכללי, ובונוס נוסף אם החברה כולה הגיעה ליעד השנתי. כך העובד יהיה מעוניין לעזור לעובדים אחרים, לדאוג להצלחה הכוללת ולא רק לביצועים האישיים שלו.

אם לא מתגמלים ברמה המחלקתית והארגונית, עובדים עלולים לפתח יריבות ביניהם או לא לדאוג להצלחה הכוללת של החברה. למשל, עובד שלא מתוגמל על ההצלחה של מחלקות אחרות ירגיש אדישות אם הוא רואה משהו שמפריע להצלחתן, כי זה "לא הבעיה שלו".

איך ערבות הדדית מונעת בעיות בעסק?

ערבות הדדית נוצרת כשכל עובד יודע שההצלחה של האחר משפיעה ישירות על הצלחתו האישית. במצב כזה, כל עובד הופך למעין מנהל של שאר העובדים. לדוגמה, אם עובד רואה עובד אחר שלא עושה את תפקידו כמו שצריך, הוא לא ישתוק, אלא ינסה לעודד או ללחוץ עליו לעבוד טוב יותר, כי ברור לו שהכישלון של העובד האחר פוגע גם בבונוס האישי שלו.

כך נוצרת מערכת של פיקוח פנימי, שבה כולם דואגים להצלחה המשותפת, ולא רק להצלחה האישית שלהם. במקום שיהיה רק מנהל אחד שאחראי לפקח, נוצרים עשרות או מאות מנהלים פוטנציאליים, שכל אחד מהם שומר על איכות הביצועים של כל השאר.

איך להתמודד עם עובדים בעייתיים?

לצד התגמול והערבות ההדדית, חשוב גם להפעיל מנגנון שמוציא עובדים בעייתיים מהעסק. עובדים שאינם יעילים, מנצלים את השיטה או מורידים את המוטיבציה של אחרים, חייבים להיות מזוהים ומסולקים. עובד בעייתי אחד יכול לפגוע בכל המערכת, ולכן חשוב לא להעלים עין ולאפשר למערכת התגמולים לעזור לך לזהות את העובדים החלשים.

לסיכום, הדרך האפקטיבית ביותר לגרום לעובדים שלך לרצות בהצלחת העסק שלך כוללת שני דברים עיקריים:
  • להתייחס לעובדים כאל בני אדם, לתת יחס אישי, ליצור קשר רגשי שיגרום להם לרצות את הצלחתך.
  • להפוך אותם לשותפים מלאים, שיתוגמלו באופן אישי, מחלקתי וארגוני על הצלחת העסק.
יישום שני הדברים הללו יהפוך את העובדים שלך למנועי הצמיחה של העסק שלך.
איך לגרום לעובדים שלך לעבוד טוב יותר עבורך?

יש לך עסק, יש לך עובדים, ואתה רוצה שהם יעבדו בצורה הטובה ביותר עבורך. אתה שואף לכך שלעובדים שלך יהיה אכפת מהעסק שלך בדיוק כמו שלך אכפת ממנו. זהו חלומו של כל מעסיק - שהעובדים שלו ירצו בהצלחת העסק ממש כפי שהוא רוצה בכך.

למה שלך אכפת מהעסק שלך?

הסיבה פשוטה - זה שלך. אתה מרוויח מהעסק, הוא מספק לך ערך. ולכן, השאלה האמיתית היא איך לגרום לכך שגם לעובדים שלך יהיה אכפת באותה מידה? יש כמה גישות לכך:
  • אפשר לשאוף לכך שהעובד יבצע את תפקידו בלבד.
  • אפשר לרצות שהוא יהיה מחויב לתפקיד שלו.
  • ואפשר לרצות שיהיה לו אכפת מכלל העסק, לא רק מתפקידו.
הגישה השלישית היא האידיאלית, משום שאם העובד דואג רק לתפקידו, ייתכן שהוא לא ישים לב לבעיות אחרות בעסק או לא יפעל כדי לשפר דברים מחוץ לגבולות תפקידו.

כיצד יוצרים מחויבות עסקית אצל העובדים?

קודם כל, חשוב להבין שהעובדים שלך הם לא עבדים, הם לא רכוש שלך, והם לא רובוטים. הם בני אדם עם רגשות, שאיפות, פחדים, ותסביכים אישיים. אם תתייחס אליהם כאל בני אדם, הם יתייחסו אליך בהתאם.
  • אם תתייחס אליהם כאל עובדים בלבד - הם יתייחסו אליך כאל "הבוס", ולא מעבר לכך.
  • אם תתייחס אליהם בצורה אישית, תתעניין בהם, תכיר אותם - הם יראו בך דמות משמעותית יותר.
למה חשוב יחס אישי?

כשאתה מתייחס לעובדים שלך כאל בני אדם, הם ירגישו שותפים לעסק, ולא רק שכירים. ישנם עובדים רבים שלא מרגישים מחוברים למקום העבודה, כי הם מרגישים כמו מספרים במערכת, ולא כאנשים בעלי חשיבות.
  • אם אתה מכיר את העובדים שלך, יודע מה חשוב להם ומה הם אוהבים - אתה תוכל ליצור קשר אישי שיגרום להם לרצות להצליח.
  • אם לעובד יש בעיות אישיות בבית, ואתה מתעניין בו ומסייע לו להתמודד - הוא יזכור זאת ויתגייס יותר לעסק שלך.
  • אם תדע איך לגרום לו להרגיש טוב בעבודה, הוא יהיה נאמן לך ולארגון.
תגמול על הצלחה - המפתח למוטיבציה

מעבר ליחס אישי, חשוב מאוד שהתמריצים של העובדים יהיו מיושרים עם הצלחת העסק. עובד לא יכול להרגיש מחויב לעסק אם הוא לא מתוגמל כאשר העסק מצליח.
  • כאשר העובד רואה שהמנהל מרוויח כסף, אבל הוא עצמו נשאר עם אותה משכורת - הוא לא ירגיש מחויב.
  • אם העובד יראה שהוא מקבל תגמול על הצלחת העסק, יהיה לו אינטרס שהעסק ישגשג.
  • עדיף לשלב בין שכר בסיסי לבין תגמול מבוסס ביצועים - כך שהעובד ירגיש שותף להצלחת העסק.
תגמול על כמה רמות

כדי שהעסק יתנהל בצורה נכונה, כדאי לתגמל את העובדים על שלוש רמות:
  • רמה אישית

    - כל עובד מתוגמל על פי הביצועים האישיים שלו.
  • רמת המחלקה

    - העובד מתוגמל גם על ההצלחה של הצוות או המחלקה שלו.
  • רמת החברה

    - העובד מתוגמל כאשר החברה כולה מצליחה.
למה תגמול משולב חשוב?

כאשר מתגמלים רק לפי ביצועים אישיים, עלול להיווצר מצב שבו העובדים דואגים רק לעצמם, בלי להתחשב באחרים. זה עלול לגרום לכך שעובדים ישימו רגל אחד לשני, ימנעו משיתוף פעולה, וינסו לקדם את עצמם על חשבון אחרים.

איך יוצרים תרבות של שותפות?

ברגע שהעובדים מבינים שכולם מרוויחים כאשר העסק מצליח, הם יתחילו לדחוף זה את זה להצלחה.
  • כל עובד הופך להיות מנהל בפועל - כי הצלחת העסק משפיעה ישירות עליו.
  • עובדים מתחילים לדאוג אחד לשני - כי הם יודעים שהביצועים של האחרים משפיעים גם עליהם.
  • אם עובד אחד לא עובד כמו שצריך, שאר הצוות ינסה להפעיל עליו לחץ לעבוד טוב יותר.
איך להתמודד עם עובדים לא מועילים?

כמו שחשוב לתגמל עובדים טובים, חשוב גם להוציא מהעסק עובדים שפוגעים בו. אם יש עובד שמנצל את שיטת התגמולים כדי לא לעבוד, יש להכניס מנגנון שמזהה ומטפל בכך.

לסיכום - איך לגרום לעובדים שלך לעבוד טוב יותר?
  • להתייחס אליהם כבני אדם, להבין שיש להם צרכים, רגשות, ושאיפות.
  • לתת להם תמריצים כך שהצלחה של העסק תהיה גם ההצלחה שלהם.
  • לבנות מערכת תגמולים שמבוססת על ביצועים אישיים, מחלקתיים וארגוניים.
  • לטפח אווירה של שותפות, כך שכל העובדים ידאגו זה לזה.
  • להפעיל מנגנון שבודק ומסנן עובדים שלא תורמים לארגון.
כאשר תשלב את כל הגורמים הללו, העסק שלך יתנהל בצורה טובה יותר, והעובדים שלך יהיו מחויבים להצלחתו ממש כפי שאתה מחויב לה.
יצירת מוטיבציה לעובדים, יצירת מוטיבציה בעבודה, איך ליצור מוטיבציה בעבודה? איך ליצור מוטיבציה לעובדים? משאבי אנוש, איך לנהל עובדים? טיפים למנהל טוב, יעוץ עסקי, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, הדרכת מנהלים, איך להיות ראש צוות טוב? מהם מאפייני מנהל טוב? דוגמה למנהל טוב, מהו ניהול מוצלח? מהם מנהלים מצליחים? איך להיות מנהל טוב יותר? ניהול עובד בעייתי, איך לנהל עובד בעייתי? איך לפתור בעיות עם עובד? מהי ערבות הדדית בעבודה? מהי ערבות הדדית בארגון? איך נכון להתייחס לעובדים? האם להיות חבר של העובדים? דרג ניהולי, איך להתמודד עם ניגוד אינטרסים בארגון? איך להתמודד עם ניגוד אינטרסים במילוי תפקיד? איך להתמודד עם ניגוד אינטרסים בעבודה? איך להתמודד עם ניגוד אינטרסים במקום העבודה? איך להתמודד עם ניגוד עניינים בעבודה? מריבות בין עובדים, מריבות בין מנהלים, איך לתגמל עובדים? רעיונות לתגמול עובדים, תגמול עובדים משאבי אנוש, מהי מדיניות תגמול עובדים? תגמול חומרי, תגמולים לעובדים, תגמול הוני, שיטות לתגמל עובדים, תמרוץ ותגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, כמה משכורת לשלם לעובד? להפוך את העובדים לשותפים בעסק, לגרום לעובדים לאהוב אותך, לגרום לעובדים לרצות לעבוד עבורך, איך לגרום לעובד להיות מרוצה? קשר אישי עם עובדים, קשר בין אישי עם עובדים, שיטות תמריץ, תגמול עובדים בארגון, תגמול אישי, איך מתגמלים איש מכירות? תמריצים ובונוסים לעובדים, עקרונות בניהול עובדים, מהו ניהול עובדים נכון? שיטות ניהול עובדים, מהם עקרונות הניהול? למה להתייחס לעובדים כאל בני אדם? למה להתייחס לעובדים באופן אישי? איך לתמרץ עובדים? תמרוץ והנעת עובדים, מהו תמרוץ עובדים? תגמול עובדים, תוכנית בונוסים לעובדים, העלאת שביעות רצון עובדים, למה לתת בונוסים לעובדים? מהו בונוס לעובדים? הצבת יעדים ומטרות, מהי הנעת עובדים? איך ליצור מוטיבציית עובדים? איך ליצור הנעה לעבודה? ניהול מוטיבציה של עובדים, איך ליצור מוטיבציה בארגון? איך להעלות מוטיבציה בעבודה? איך להניע עובדים? איך להניע עובדים למכור? איך לקבוע יעדי מכירות? האם להציב יעדי מכירות? מתי לפטר עובדים? האם לפטר עובדים? יצירת אינטרס אצל העובדים, מהו האינטרס של העובדים שלך? תגמול לפי ביצועי העסק, ביצועים עסקיים, ביצועי המחלקה, ביצועי החברה, מניות בחברה לעובדים, עובדים אך לא עבדים, העובדים אינם עבדים, לשלם שכר מינימום, תגמול לפי תוצאות, משכורת לפי תוצאות, משכורת לפי ביצועים, להפוך את העובדים לשותפים
השאלה החשובה ערבות הדדית בארגון סיכון שיטות תמריץ מערכת העובדים שלך להציב יעדים לאהוב רק אותי במקום העבודה לשלם לעובד יצירת אינטרס אצל העובדים איך לגרום איך לגרום לעובד איך לגרום לעובד לעבוד איך לגרום לעובדים איך לגרום לעובדים להקשיב איך לגרום לעובדים להקשיב לך איך לגרום לעובדים למכור איך לגרום לעובדים שלך איך לגרום לעובדים שלך לרצות איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח איך לנהל איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים הדדי הדדיות הצלחה הקשבה כיצד לנהל כיצד לנהל עובדים לגרום לגרום לעובד לגרום לעובד לעבוד לגרום לעובדים לגרום לעובדים להקשיב לגרום לעובדים להקשיב לך לגרום לעובדים למכור לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח להקשיב להקשיב לך למכור לנהל לנהל עובד לנהל עובדים לעבוד לרצות לשכנע עובד לשכנע עובדים לשכנע עובדים להקשיב לשכנע עובדים להקשיב לך לתגמל לתגמל עובד לתגמל עובדים לתמרץ לתמרץ עובדים מנהל משאבי אנוש ניהול ניהול משאבי אנוש ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובדים עסק עסקים ערבות הדדית ערבות הדדית של עובדים רצון תגמול תמרוץ
איך לראיין עובדים? איך לדעת מי הכי טוב? איך לבחור איש מקצוע? איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? איך לבחור ספק שירותים? איך לבחור מנכל? איך לבחור עובד? יעוץ למשאבי אנוש, איך לגייס עובד? איך לדרג אנשי מקצוע? דירוג אנשי מקצוע
איך לראיין עובדים? איך לדעת מי הכי טוב? איך לבחור איש מקצוע? איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? איך לבחור ספק שירותים? איך לבחור מנכל? איך לבחור עובד? יעוץ למשאבי אנוש, איך לגייס עובד? איך לדרג אנשי מקצוע? דירוג אנשי מקצוע
... לראיין עובדים? איך לדעת מי הכי טוב? איך לבחור איש מקצוע? איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? איך לבחור ספק שירותים? איך לבחור מנכל? איך לבחור עובד? יעוץ למשאבי אנוש, איך לגייס עובד? איך לדרג אנשי מקצוע? דירוג אנשי מקצוע איך לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר בתחומו? כאשר אנחנו עומדים ... יכול להעריך רופא באופן מקצועי. אם אינך מבין בתחום האינסטלציה, קשה יהיה לך להעריך אינסטלטור, ולעיתים אנשים לא שמים לב למרכיבים שונים בעבודת המקצוע, כמו זמנים שמוקדשים לעבודות או שיטות עבודה שמתבצעות בצורה שונה מהרגיל אך יותר מקצועית. איך לבחור איש מקצוע כשאתה לא מומחה? למרות שההבנה בתחום מסייעת בבחירה, לא תמיד צריך להיות מומחה. אפשר להסתפק בהבנה בסיסית או להיעזר במומחה אחר כדי לקבל עזרה בהערכה. לדוגמה, אם אתה מנהל מכירות ואין לך זמן לנהל את תחום הרכש, חשוב שיהיה לך ידע מספיק, או לפחות עזרה ממישהו שמבין בתחום, על מנת להעריך את המועמדים הנכונים. איך לבחור עובד או ספק שירותים? כשהמנכל לא מבין בתחומים מסוימים בחברה, יש חשיבות להבנה בסיסית כדי לדעת איזה עובד או ספק מתאים ביותר. אם המנכל מבין בניהול רכש, סביר להניח שהוא יוכל לבחור טוב יותר את מנהל הרכש. לעומת זאת, אם הוא לא מבין בתחום, יש סיכון שהוא יבחר אדם שלא מתאים. האם תוכל לבחור איש מקצוע אם אינך ... כמה פרטים חשובים שיכולים לשפר את תהליך הבחירה. איך לבחור יועץ מקצועי בתחומים שונים כיצד להעריך רמת מומחיות של בעל מקצוע טיפים לגיוס עובדים ומנהלים הבנת תהליכי עבודה ומדדי ביצוע איך לבחור איש מקצוע טוב יותר מאחרים? מהם הקריטריונים הנכונים לבחירת איש מקצוע? איך אפשר לדעת ... אם מישהו אינו בקיא בתחום המכירות ורואה איש מכירות שמוכר מוצרים בצורה טובה, הוא עלול להניח בטעות שהאדם הזה הוא הכי טוב בתחום. בפועל, העובדה שהוא טוב יותר ממי שמעריך אותו לא אומרת בהכרח שהוא אכן מעולה ביחס לכל האחרים. האם מספיק שאיש המקצוע טוב ממך כדי להיחשב הכי טוב? כאן עולה הדוגמה של איש המכירות: אדם שאינו אוהב או אינו יודע למכור עלול לראות מישהו מוכר קצת יותר ממנו, ולהעריך אותו יותר ממה שהוא באמת. זאת מפני שהפער ביכולות ביניהם גורם ... מקום להשתפר, והשאלה היא עד כמה הוא טוב יחסית לאנשי מכירות אחרים. אותו רעיון חוזר גם לגבי אינסטלטורים, חשמלאים או כל בעל מקצוע אחר. עצם העובדה שהוא טוב יותר ממך לא מבטיחה שהוא באמת הטוב מכולם. מדוע חייבים להבין בתחום כדי לדרג מומחים? בשביל לדעת ... רמה. הסיבה לכך היא שלא תמיד אפשר לדעת מה עומד מאחורי הזמן, השיטות או שיקול הדעת שאיש המקצוע מפעיל. ייתכן שאינסטלטור אחד משקיע שעתיים בעבודה לעומת חצי שעה אצל אחר, אך עושה זאת בצורה יסודית שתמנע בעיות עתידיות. מישהו שאינו מבין בתחום עלול לטעות ולחשוב שהעבודה האיטית יותר היא פחות מקצועית, כשלמעשה היא עשויה להיות טובה בהרבה. איך לבחור איש מקצוע גם כשאינך מומחה ... באופן מעשי, אין צורך להפוך למומחה גדול בכל תחום. אפשר להסתפק בהבנה מסוימת של הנושא, או להיעזר באדם שמבין בו, כדי לבחור היטב. בדוגמה של מנהל מכירות או מנהל רכש בחברה: - אם מחפשים מנהל רכש בגלל שהבעלים מבין היטב בניהול רכש, אך אין לו זמן לעסוק בכך, הסיכוי לבחור מנהל טוב גבוה יותר, כי הבעלים יודע לבדוק לעומק את המועמד. - לעומת זאת, אם הבעלים אינו מבין בניהול רכש כלל, הוא עלול להתרשם מכל מועמד שטוען שהוא יודע משהו בנושא, ולא תמיד לבחור את המנהל הנכון. כך גם כשמגייסים חשמלאי, רופא, או כל בעל מקצוע אחר. אם אינך בקיא בתחום, עדיף שתתייעץ במישהו שמבין, ... קצת על התחום, כדי להגדיל את הסיכוי להחלטה נכונה. איך לבחור יועץ מקצועי בתחומים שונים כיצד להעריך רמת מומחיות של בעל מקצוע טיפים לגיוס עובדים ומנהלים הבנת תהליכי
דייטים, איך לקרוא אנשים? איך להכיר את הדייט שלך? מה לשאול בדייט? איך לקרוא את הדייט שלך? איך לראיין עובד? איך לדעת אם הוא מתאים לך? איך לגייס עובדים? יעוץ למנהלים, יעוץ משאבי אנוש, איך לדעת אם הוא מתאים לתפקיד?
דייטים, איך לקרוא אנשים? איך להכיר את הדייט שלך? מה לשאול בדייט? איך לקרוא את הדייט שלך? איך לראיין עובד? איך לדעת אם הוא מתאים לך? איך לגייס עובדים? יעוץ למנהלים, יעוץ משאבי אנוש, איך לדעת אם הוא מתאים לתפקיד?
... איך לקרוא את הדייט שלך? איך לראיין עובד? איך לדעת אם הוא מתאים לך? איך לגייס עובדים? יעוץ למנהלים, יעוץ משאבי אנוש, איך לדעת אם הוא מתאים לתפקיד? איך לקרוא אנשים בצורה חכמה בדייטים ובפגישות עסקיות? כאשר נמצאים בדייט, פגישה עסקית או ראיון עבודה, חשוב לדעת איך לקרוא את האדם שמולכם בצורה נכונה ומדויקת. רוב האנשים משתמשים בשאלות ישירות על מנת להבין ... אפשר לשאול אדם מה קרה במקום העבודה שלו ולראות אם הוא מדייק בפרטים. כמו כן, יש לשים לב אם האדם מערבב בין עובדות לפירושים. לדוגמה, אם מישהו אומר הביאו לעבודה עוגה מגעילה, העובדה היא שהביאו עוגה, אך מגעילה הוא פירוש אישי. אדם שלא מודע לכך שהוא מציג פירושים כעובדות עלול להיות לא מדויק או אפילו שקרן באופן כללי. איך לדעת אם אדם יהיה נאמן בזוגיות? כדי להבין האם אדם יהיה ... מה את חושבת על ערכים כמו אמון והדדיות? התשובות לשאלות אלה מספקות מידע על הערכים של האדם ועל התנהלותו האפשרית בעתיד. למשל, אם אדם אומר שמונוגמיה והדדיות חשובים לו מאוד, ניתן להעריך שהוא יהיה נאמן יותר בזוגיות. איך לדעת אם עובד פוטנציאלי מתאים לעבודה? אליעד כהן מדגיש ששאלות בריאיון עבודה אינן מספיקות לבדן, מכיוון שהן עלולות להניב תשובות לא אמינות. הדרך הטובה ביותר היא לתת לעובד משימה אמיתית שמדמה את העבודה בפועל. חשוב גם לשים לב כיצד הוא מציג את עצמו: האם הוא מדבר רק על הצלחותיו או גם על כישלונות ואתגרים ... ועד כמה הוא מפורט לגבי שיטות העבודה שלו. איך לזהות אדם עצלן? אליעד כהן מסביר שעצלנות מתבטאת באי - פעולה למרות שיש לאדם מטרות שהוא רוצה ... לא יעזרו, כי הן אינן מבוססות על עובדות מוכחות. לדוגמה, חבר שסבור שהוא יודע לנחש את המזלות של אנשים לפי האופי שלהם לא יהיה מדויק יותר מאשר ... אליעד ממליץ לשאול שאלות על ההתנהלות שלו בעבר, כמו: ספר לי על משימה שהתמודדת איתה וכיצד פעלת? איך אתה מתמודד עם אתגרים שדורשים ... הצלבה של מידע, ניתוח ההבדל בין עובדות לפירושים, ומתן משימות בפועל מאפשרים הערכה אמינה של תכונות אופי ושל ההתנהלות העתידית של האדם שמולכם. איך לדעת אם מישהו משקר? איך לזהות בגידות בזוגיות? איך לגייס עובדים בצורה נכונה? מה לשאול בדייט כדי להכיר את האופי? האם אסטרולוגיה באמת עובדת? איך לזהות אנשים עצלנים? איך לבדוק אם האדם שרלטן? איך לקרוא אנשים בדייטים ובפגישות עסקיות? כאשר אתה נמצא בדייט או בפגישה עסקית, חשוב לדעת כיצד לקרוא את האדם שמולך בצורה חכמה ומדויקת. הדרך הפשוטה ביותר היא לשאול אותו ישירות ... שבו הוא מציג מידע: - אם הוא מערבב עובדות עם פרשנויות כאילו הן אמת אחת, ייתכן שהוא נוטה לשקר. - אם הוא נוטה להציג דברים בצורה חד - משמעית ולא ...
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון איך להחליט כמה עובדים לגייס לעסק שלך? כשמנהלים עסק, אחת השאלות המרכזיות היא כמה עובדים לגייס, איך להקצות משימות וכיצד לנהל את המשאבים בצורה הטובה ביותר. לפי אליעד כהן, הדרך הנכונה להבין את זה מתחילה קודם כל בשאלה בסיסית מאוד: אם אתה כבעל העסק היית עובד לבד, אילו משימות היית עושה בעצמך ואילו לא? אליעד מציע לדמיין מצב שבו לבעל העסק יש את כל הזמן והידע שבעולם, ואז לשאול אילו משימות הוא עדיין היה בוחר לבצע בעצמו ואילו לא. מכאן נגזרת ההחלטה לגבי הצורך בעובדים נוספים. כיצד להקצות משימות בצורה נכונה בין עובדים? כדי להקצות משימות בצורה אפקטיבית לעובדים, אליעד כהן ממליץ לחשוב על העובדים כהרחבה של היכולות האישיות שלך. לדוגמה, הוא מציע לדמיין מצב שבו יש לך עוד זוג ידיים או אפילו עשר ידיים נוספות. ככל שיש לך יותר משאבים כמו ידיים או מחשבים, כך ... פעולות בו זמנית. בהתאם לתפיסה הזאת, כל עובד שאתה מגייס הוא למעשה עותק שלך שיכול לבצע פעולות במקומך. בצורה זו, קל יותר לקבל החלטות הקצאה, כי במקום לחשוב על האדם באופן אישי, אתה מתייחס למשימה בצורה ... משימות לפי המיומנות הגבוהה ביותר של כל עובד. אבל זה לא תמיד פתרון מושלם. הוא מדגים זאת באמצעות אנלוגיה: אם אדם צריך להרים משהו, הוא יעדיף להשתמש ביד החזקה שלו, אבל אם היד החזקה תפוסה, גם היד החלשה תוכל ... לפעמים אילוצים מכתיבים הקצאת משימות לעובד פחות מיומן, פשוט מפני שהעובד הטוב יותר כבר עסוק במשימות חשובות יותר. מה החיסרון בהקצאת משימות לעובדים לפי מומחיות בלבד? יש חיסרון פוטנציאלי בגישה של חלוקת משימות לפי מומחיות בלבד. אליעד כהן מסביר שאם מתמקדים יותר מדי בהקצאת משימות לפי מיומנות גבוהה, עשויה להיווצר תלות גדולה מדי בעובדים מסוימים. לדוגמה, אם יש עובד אחד בלבד שיודע לבצע פעולה מסוימת, במקרה של עזיבתו או היעדרותו המשימה לא תתבצע, והעסק עלול להיתקע. הפתרון האפשרי שהוא מציע הוא ליצור מצב שבו כמה עובדים יודעים לבצע את אותה פעולה, אפילו אם באופן חלקי, וכך להקטין את התלות באדם אחד בלבד. איך ליצור תחרות חיובית בין עובדים? לפי אליעד כהן, דרך נוספת ל
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי האם כדאי להעביר משימות בעסק לאאוטסורסינג או לבצע אותן בעצמך? עסקים רבים ניצבים בפני השאלה האם נכון מבחינה כלכלית להעביר משימות שונות בעסק לאאוטסורסינג (מיקור חוץ), או להמשיך לבצע אותן באופן עצמאי. אליעד כהן מסביר את ההיגיון מאחורי ההתלבטות הזאת, באמצעות דוגמה מפורטת של עורך דין שלוקח 500 שקלים לשעת עבודה. אם עורך הדין מנקה את המשרד שלו בעצמו, הוא למעשה מבזבז שעה שאותה הוא יכול לנצל לפגישה עם לקוח ולהרוויח סכום גבוה יותר. לכאורה, אם ניתן להעסיק עובד ניקיון ב - 100 שקלים לשעה, אז ברור שמשתלם יותר לעורך הדין לקחת לקוח נוסף באותה שעה ולהרוויח בפועל 400 שקלים יותר (הכנסה של 500 שקלים, מינוס 100 שקלים ששולמו לעובד). ההיגיון הכלכלי כאן ברור - פעולות שאפשר לבצע בפחות כסף ממה שבעל העסק מרוויח לשעה, עדיף להעביר לאדם אחר, ועל ידי כך להרוויח את ההפרש ... כדאי לבצע משימות בעצמך ולא להעביר לאאוטסורסינג? למרות ההיגיון הכלכלי הפשוט, אליעד כהן מדגיש שהמציאות העסקית מורכבת יותר, ומביא מספר דוגמאות בהן הגיוני דווקא שבעל העסק יבצע את המשימות בעצמו: ייתכן שבעל העסק אינו רוצה או אינו יכול לנצל את השעה הפנויה להכנסה נוספת. למשל, ... כמו ניקיון המשרד או מענה לשיחות טלפון מתרחשות בזמן מת, כלומר, לא על חשבון הכנסה פוטנציאלית. אם בעל העסק מנקה את המשרד בשעות הערב או בזמן שאין לו פגישות, אין כאן שום הפסד כספי ולכן משתלם לו לבצע את העבודה בעצמו. ישנן משימות שבעל העסק מעדיף לבצע בעצמו מסיבות של איכות ושליטה. לדוגמה, הוא מאמין שרק ... לבצע משימה במחיר נמוך יותר, לא תמיד מדובר באותה איכות: כאשר מדובר בשיחות מכירה או שירות לקוחות, בעל העסק עשוי להרגיש שהעברת המשימה למישהו אחר תפגע באיכות ובקשר עם הלקוחות. לפעמים בעל העסק יעדיף לשמור על איכות השירות גם אם המשמעות היא לעבוד יותר בעצמו. ייתכן שהעסקת עובד חיצוני תחייב הסכם לטווח ארוך או תשלום גבוה מדי, דבר שיהפוך את העסקה ללא משתלמת בטווח הארוך, אפילו אם נקודתית זה נראה כלכלי. אם בעל העסק לא ינצל בפועל את הזמן שהתפנה לו להכנסה נוספת, הרי שהחיסכון בעלויות לא יהיה משמעותי ולא יצדיק את השינוי. מתי עדיף להשאיר משימות זולות אצל בעל העסק? אליעד מדגים בצורה ברורה מדוע לפעמים משימות זולות דווקא משתלם לעשות לבד: אם בעל העסק אינו יכול להמיר את הזמן שהתפנה לו להכנסה נוספת בפועל, אין תועלת כלכלית בהעברת המשימה למיקור חוץ. לדוגמה, אם ניקיון המשרד מתבצע לאחר שעות העבודה, ממילא לא יתקיימו פגישות נוספות, ולכן בעל העסק חוסך כסף כשהוא מנקה בעצמו במקום לשלם לאחרים. אם המשימה שמועברת ...
יכולות עובדים, גיוס עובדים, תכונות חשובות בעובד, מהי התכונה החשובה ביותר בעובד? מהי היכולת הכי חשובה בעובד? יכולת שכלית, יכולת חשיבה, עובד חכם, עובד טיפש, תכונות אופי של עובד, איך להיות עובד טוב? משאבי אנוש, תהליך הערכת עובדים
יכולות עובדים, גיוס עובדים, תכונות חשובות בעובד, מהי התכונה החשובה ביותר בעובד? מהי היכולת הכי חשובה בעובד? יכולת שכלית, יכולת חשיבה, עובד חכם, עובד טיפש, תכונות אופי של עובד, איך להיות עובד טוב? משאבי אנוש, תהליך הערכת עובדים
... עובדים, גיוס עובדים, תכונות חשובות בעובד, מהי התכונה החשובה ביותר בעובד? מהי היכולת הכי חשובה בעובד? יכולת שכלית, יכולת חשיבה, עובד חכם, עובד טיפש, תכונות אופי של עובד, איך להיות עובד טוב? משאבי אנוש, תהליך הערכת עובדים מהי התכונה החשובה ביותר בעובד? כאשר מחפשים עובדים לגיוס, עולות שאלות רבות: אילו יכולות לחפש? אילו תכונות הן החשובות ביותר לעובד חדש? ישנם עובדים נחמדים, חייכנים ומלאי מוטיבציה, אך אליעד מסביר שהתכונה החשובה ביותר היא שכל. מה הכוונה בשכל, ולמה דווקא שכל הוא התכונה שהכי כדאי לחפש בעובד? מדוע שכל הוא היכולת החשובה ביותר להצלחת העובד? התשובה לשאלה מה התכונה החשובה ביותר בעובד? מגיעה מתוך שאלה מקבילה: מה התכונה הכי חשובה שתהיה לאדם, כדי שיוכל להשיג את המטרות שלו?. התשובה לכך ברורה: שכל. ככל שלאדם יש יותר ... אך השכל הוא מה שמאפשר לאדם להפיק מהיכולות האלה תועלת מירבית. דוגמת העובד שמדבר סינית מול עובד שיש לו שכל - מי עדיף? אליעד נותן דוגמה להמחשת הרעיון. נניח שיש לנו שני עובדים: האחד יודע סינית אבל חסר שכל, והשני בעל שכל אך אינו יודע סינית. כאשר משימה מסוימת דורשת ידע בסינית, באופן טבעי העובד שיודע סינית ייראה עדיף, לפחות בטווח הקצר. אבל לאורך זמן, דווקא העובד בעל השכל עשוי להיות יעיל יותר, כי הוא מסוגל לחשוב בצורה יצירתית ולמצוא דרכים להשתמש ביכולות של אנשים אחרים. הוא יצליח להניע את העובד שיודע סינית לעשות את המשימה עבורו, בעוד העובד שיודע סינית לא יצליח לגרום לאדם בעל השכל לפעול עבורו. מכאן שהתכונה המרכזית שגורמת לאדם להצליח בטווח הארוך היא שכל ויכולת חשיבה גבוהה. איך שכל תורם להשגת מטרות של מנהל או ארגון? ההבנה הזאת מובילה להשלכה ישירה לגבי עובדים בארגון. כאשר מנהל או מעסיק מחפש עובד שישיג עבורו את המטרות העסקיות, הוא צריך לחפש את
ראיון עבודה, שאלות ותשובות בראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? איך לראיין? איך להתראיין? האם אני מתאים לתפקיד? האם אתה מתאים לתפקיד? איך לדעת שמישהו מתאים לתפקיד? התאמה לתפקיד, גיוס עובדים, משאבי אנוש
ראיון עבודה, שאלות ותשובות בראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? איך לראיין? איך להתראיין? האם אני מתאים לתפקיד? האם אתה מתאים לתפקיד? איך לדעת שמישהו מתאים לתפקיד? התאמה לתפקיד, גיוס עובדים, משאבי אנוש
... עבודה, שאלות ותשובות בראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? איך לראיין? איך להתראיין? האם אני מתאים לתפקיד? האם אתה מתאים לתפקיד? איך לדעת שמישהו מתאים לתפקיד? התאמה לתפקיד, גיוס עובדים, משאבי אנוש איך לדעת האם המועמד באמת רוצה לעשות את העבודה? כאשר אנחנו מראיינים מועמד לעבודה, חשוב לנו לבדוק שני דברים מרכזיים: האם הוא יודע לבצע את העבודה בפועל והאם הוא באמת רוצה לבצע אותה. אליעד מדגיש כי הרצון של המועמד לבצע את התפקיד הוא משמעותי לא פחות מהיכולת שלו לעשות את העבודה, ולעיתים הוא אף משמעותי יותר. מועמד שיש לו יכולת מקצועית גבוהה אך אין לו רצון או מוטיבציה לבצע את התפקיד, ייכשל בסופו של דבר בתפקידו. ... לעשות בחיים? שאלה ממוקדת יותר - אם זה היה תלוי בך, באיזה תפקיד בתוך הארגון הזה היית רוצה לעבוד? השאלה הכללית יכולה להוביל לתשובות שלא קשורות כלל לעבודה המוצעת. לדוגמה, אם אנחנו מראיינים מועמד למשרה של מנהל פרויקטים, והוא עונה שהיה רוצה להיות בכלל חשמלאי, הדבר מעיד שהוא לא באמת מחובר או אוהב את העבודה שאליה הוא מתראיין. חשוב לזכור שמועמדים עלולים להיזהר בשאלות כלליות כאלו, כיוון שהם מבינים שתשובה לא מתאימה עלולה לפגוע בסיכוייהם להתקבל לעבודה, ולכן לעיתים יענו בצורה לא אותנטית. למה השאלה הממוקדת יעילה יותר? לפי אליעד, השאלה אם זה היה תלוי בך, באיזה תפקיד היית רוצה לעבוד בארגון הזה? היא יעילה יותר, כי היא מעודדת את המועמד לענות באופן אותנטי ומדויק, כיוון שהתשובה שלו נתפסת כפחות מסוכנת עבורו. השאלה הזו ... קריטי על אופיו של המועמד, ועל התאמתו לתפקידים ספציפיים. לדוגמה, אם התפקיד שאנו מציעים כולל עבודה עם אנשים ויכולות מכירה, והמועמד אומר שהוא לא אוהב עבודה בתחום המכירות, זה יכול להעיד שהוא לא יתאים לתפקיד, גם אם יש לו יכולות מקצועיות גבוהות. כך בעצם השאלה הזו עוזרת לנו להבין מה האדם באמת ... צריך לשאול אותו למה דווקא התפקיד הזה מושך אותו. לדוגמה, אם מועמד אומר: הייתי רוצה להיות מנהל פרויקטים , נשאל אותו - למה דווקא מנהל פרויקטים? מה בדיוק מושך אותך בזה? השאלה הזו חושפת את המוטיבציות הפנימיות, השיקולים הלא - מודעים, ואת ההתאמה האמיתית של המועמד לאופי ... חשוב לשאול - למה לא?, וכך לגלות מידע נוסף שיסייע לנו להבין האם המועמד באמת יתאים לאופי העבודה או לא. מה לעשות אם אתה המרואיין? אליעד נותן דוגמה ברורה למצב שבו אתם אלו שמתראיינים לתפקיד מסוים, למשל לתפקיד מנהל מכירות. במקרה כזה, אם שואלים אתכם מה התפקיד שהייתם רוצים לעשות, התשובה חייבת להיות מנהל מכירות. כשישאלו למה, חשוב מאוד שתכינו מראש סיפור קצר והגיוני שיסביר מדוע אתם מתאימים לתפקיד ולמה אתם רוצים אותו. בנוסף, אם שואלים אתכם ... רוצים לעשות, חשוב לענות בצורה שתדגיש דווקא את ההתאמה שלכם לתפקיד הנוכחי. לדוגמה, מועמד למשרת מנהל מכירות צריך לומר: לא הייתי רוצה לעבוד בתפקיד שדורש ישיבה מול מחשב ללא תקשורת עם אנשים. כך המראיין יבין שאתם אכן אוהבים לדבר עם אנשים, תכונה שמתאימה למשרת מנהל מכירות. אליעד מציין כי יש אנשים שנהנים מאוד מהתפקיד שלהם ויש אנשים שנהנים ממנו פחות, ולכן השאלות האלה הן מהותיות להצלחת הראיון וההתאמה ... הרצוי, וכדאי תמיד להכין מראש סיפור אותנטי ומשכנע מדוע התפקיד הזה מתאים לכם בדיוק. איך לראיין עובדים? חוסר התאמה לתפקיד איך להכיר את האופי של העובד? איזה תפקיד תרצה לעשות? מה אתה אוהב לעשות? תשובות לראיון עבודה שאלות לראיון עבודה שלום חברים, כאשר אנו מראיינים מישהו לתפקיד, בין אם אנו רוצים לקבלו ל
גיוס עובדים, איך לדעת אם העובד מתאים לתפקיד? איך לבדוק התאמה לתפקיד? איך לראיין עובד? ניתוח אופי של מרואיין, איך לנהל ראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך לבדוק עובדים? האם מישהו מתאים לתפקיד? משאבי אנוש, כוח אדם, לגייס עובדים
גיוס עובדים, איך לדעת אם העובד מתאים לתפקיד? איך לבדוק התאמה לתפקיד? איך לראיין עובד? ניתוח אופי של מרואיין, איך לנהל ראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך לבדוק עובדים? האם מישהו מתאים לתפקיד? משאבי אנוש, כוח אדם, לגייס עובדים
... עובדים, איך לדעת אם העובד מתאים לתפקיד? איך לבדוק התאמה לתפקיד? איך לראיין עובד? ניתוח אופי של מרואיין, איך לנהל ראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך לבדוק עובדים? האם מישהו מתאים לתפקיד? משאבי אנוש, כוח אדם, לגייס עובדים איך לדעת אם מועמד מתאים לתפקיד? כאשר מגייסים עובדים חדשים, השאלה המרכזית שעולה היא כיצד לדעת אם המועמד אכן מתאים לתפקיד. אליעד כהן מסביר שאחת הדרכים החשובות ביותר להבין זאת היא לבדוק כיצד המועמד מתנהג במהלך ראיון העבודה - ובמיוחד, האם הוא ממהר למכור את עצמו לפני שהבין לעומק מהן דרישות התפקיד. מדוע מועמד שממהר למכור את עצמו לא בהכרח מתאים לתפקיד? כדי להמחיש את הרעיון, אליעד משתמש בדוגמה של מכירת מוצר. כשמישהו ניגש אליך ומנסה למכור מוצר מסוים בטענה שהמוצר יעשה לך טוב, אך הוא כלל לא מכיר אותך ולא שאל מה אתה צריך, סביר להניח שמדובר בנוכל או ... אותך, איך הוא יכול לדעת שהמוצר מתאים לך? לעומת זאת, ככל שהמוכר מנסה להכיר אותך לעומק, הסיכוי שהמוצר באמת יהיה מתאים לך - גדל. אותו היגיון תקף גם לגבי ראיון עבודה. מועמד שמנסה למכור את עצמו בהתלהבות לתפקיד, בלי להבין לעומק את דרישות התפקיד, מעיד כנראה על חוסר התאמה. הסיבה לכך היא שמועמד איכותי באמת לא ימהר להצהיר שהוא מתאים לתפקיד בלי להבין לעומק את מהות התפקיד, אלא ייקח את הזמן כדי לבדוק האם הוא באמת מתאים ומה בדיוק מצופה ממנו. איך עובד איכותי מתנהג בראיון עבודה? אליעד מסביר שככל שמועמד איכותי יותר, כך הוא יהיה בררן יותר בבחירת מקום העבודה. עובד איכותי יודע שיש לו אפשרויות תעסוקה רבות ולכן הוא יבצע בדיקה הדדית בראיון העבודה. הוא לא ינסה רק להרשים את המראיין, אלא גם יבדוק את מקום העבודה בעצמו. עובד טוב ישאל שאלות שיבהירו לו את התמונה המלאה: מהן הדרישות המדויקות של התפקיד? אילו אתגרים יש בתפקיד הזה? כיצד אפשר להצליח בתפקיד? הסיבה לכך היא שעובד איכותי מבין שהתאמה טובה לתפקיד חשובה לא רק למעסיק אלא גם עבורו, ולכן יש לו אינטרס משותף לבדוק לעומק את התאמתו ... באמצעות שאלות בראיון? כדי לבדוק עד כמה המועמד מבין את מהות התפקיד ועד כמה הוא באמת מעוניין להבין את התאמתו, אליעד ממליץ לשאול שאלות מסוימות במהלך ראיון העבודה: מה ידוע לך על התפקיד שאליו אתה מועמד? מה לדעתך התפקיד דורש? באילו תחומים התפקיד יכול להיות מאתגר או קשה? ... הזה? מטרת השאלות הללו היא לבדוק האם המועמד באמת מנסה להבין את התפקיד, או שהוא רק מנסה לשכנע את המראיין שהוא מתאים, מבלי לדעת במה מדובר באמת. מועמד שממהר למכור את עצמו מבלי להבין את התפקיד הוא אולי בעל יכולת מכירה טובה, אבל כנראה פחות מתאים לתפקיד עצמו. מה הבעיה בדפוס ... את הבעייתיות של מועמד שמצהיר כי הוא מתאים לתפקיד עוד לפני שהבין לעומק במה מדובר. דפוס חשיבה כזה הוא בעייתי משום שהוא מעיד על חוסר שיקול דעת או חוסר רצינות. עובד טוב לא רק יכריז שהוא מתאים אלא יבדוק קודם האם הוא באמת יכול לבצע את התפקיד בצורה הטובה ביותר. אם מועמד מתחייב לתפקיד לפני הבנתו, זה מעיד על כך שהוא כנראה עובד לא מספיק איכותי. עובד איכותי ירצה להבין לעומק את המשימות, האתגרים, והדרישות לפני שיקבע אם הוא באמת מתאים. לסיכום,
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים איך לדבר עם העובדים בצורה שתגרום להם להקשיב לך? הנושא של ניהול עובדים ואיך לגרום להם להקשיב לך הוא מרכזי בניהול מוצלח. אליעד כהן מסביר בצורה ברורה ומפורטת איך מנהל יכול להבטיח שהעובדים יקשיבו לו ברצון ולא מתוך כפייה. ישנם גורמים רבים המשפיעים על נכונות העובדים להקשיב ולבצע את ההנחיות של המנהל, אך אליעד כהן מתמקד במיוחד בדבר אחד מרכזי וחשוב במיוחד, שאותו המנהל חייב להימנע מלעשות - לדבר אל העובדים בצורה מתנשאת ומזלזלת. למה אסור להתנשא על עובדים ומהן התוצאות של התנשאות? אליעד כהן מדגים את חשיבות הכבוד לעובדים באמצעות דוגמה פשוטה וברורה. הוא מבקש מהמנהל לדמיין שהוא נותן הנחיות לעובד ובזמן שהוא מדבר, מישהו עומד לצד
מצויינות בעבודה, עובדים מצטיינים, מצויינות עובדים, איך לגרום לעובדים שלך להיות עובדים מצויינים? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר טוב? מצויינות בעסקים, איך לגרום למישהו לפתח את השכל? הכשרת עובדים, השקעה בעובדים, איך להשקיע בעובדים?
מצויינות בעבודה, עובדים מצטיינים, מצויינות עובדים, איך לגרום לעובדים שלך להיות עובדים מצויינים? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר טוב? מצויינות בעסקים, איך לגרום למישהו לפתח את השכל? הכשרת עובדים, השקעה בעובדים, איך להשקיע בעובדים?
... בעבודה, עובדים מצטיינים, מצויינות עובדים, איך לגרום לעובדים שלך להיות עובדים מצויינים? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר טוב? מצויינות בעסקים, איך לגרום למישהו לפתח את השכל? הכשרת עובדים, השקעה בעובדים, איך להשקיע בעובדים? איך לגרום לעובדים שלך להיות עובדים מצוינים? כדי לגרום לעובדים שלך להיות עובדים מצוינים ולעבוד בצורה מושלמת, יש נטייה להתמקד בכלים כמו מתן ... שונות. אך הדבר המרכזי הוא לפתח אצלם יכולת חשיבה גבוהה. עובד עם יותר שכל ויכולת ניתוח לומד מהר יותר, ... מבלי להזדקק להכוונה מתמדת. למה חשוב לפתח את החשיבה של העובדים? מצוינות בעבודה, עובדים מצטיינים ומצוינות עובדים תלויים בראש ובראשונה ברמת החשיבה שלהם. עובד עם חשיבה חדה יודע לפתור בעיות בכוחות עצמו, לאתגר את עצמו ולחפש דרכים להשתפר. לעומת זאת, עובד עם פחות יכולת ניתוח עלול לבצע טעויות ... דרך פיתוח החשיבה? במקום רק להעביר ידע תיאורטי או להעניק תגמול כספי, יש להשקיע בהכשרת עובדים באופן שכולל פיתוח מוחשי של החשיבה. בכל ... וכיצד לשאול את השאלות הנכונות. המטרה היא להעניק לעובד זריקה של שכל - כלומר, לבנות בו יכולת חשיבה שתשמש אותו בכל משימה ותהליך בעסק. איך מיישמים את הרעיון בפועל? כדי לגרום לעובד לפתח את השכל שלו, יש להתייחס לכל ... שהוא ניגש לביצוע משימה. מדוע השיטה הזו אפקטיבית במיוחד בעסקים? מצוינות בעסקים תלויה בגישה של העובדים לתפקידם וביכולת שלהם לחדש ולשפר. ברגע ...
לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
... יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? איך לשנות את דעתו של אדם כשהוא בטוח במשהו? אם אדם מולם בטוח במשהו ללא ... על ההיגיון שמאחורי הדעה הזו ולהצביע על האפשרויות השונות. למשל, אם מישהו טוען שצריך לפטר עובד מסוים, אפשר לשאול אותו כיצד ישלם את המחיר של המהלך ומהן ההשלכות של פיטורין שכאלה. אם אדם ... את המצב באופן אמין ולומר להם שחשוב להבין שהבעיה לא תמיד חסרת פתרון, אלא נובעת לעיתים מהתנהלות לא נכונה. ניתן להסביר ששיתוף פעולה ושיפור ההתנהלות יכולים לשפר את המצב. איך לתמרן את הארגון ולהניע אותו לפתרונות? לשינוי חשיבה בארגון, על המנהל להעביר מסר ברור ומחובר למציאות. במקום להתעמת עם מי שמפיץ תחושות חוסר תקווה, כדאי להדגיש את ... אפשר להראות לו שדווקא שיתוף פעולה יכול להוביל לשיפור. הכוונה ארגונית קבלת החלטות בארגון ניהול עובדים תגמול עובדים איך להתמודד עם אדם שמרגיש שהוא בטוח במשהו, ולגרום לו לשנות את דעתו? ... כלשהי, אפשר להדגיש את הקונפליקט שיכולה לגרום הדעה הזו. לדוגמה, אם מישהו אומר שצריך לפטר עובד מסוים, כדאי לשאול אותו על ההיגיון מאחורי זה, ואז להצביע על האפשרויות השונות. ניתן לשאול איך תשלם את המחיר של המהלך, מהן ההשלכות אם תפטר את העובד הזה ואחרים. אם אדם מציג עמדת אין פתרון, כדאי להדגיש את היתרון של המצב שאתה מציע, גם אם זה ... אמינה ומבוססת. אפשר להראות שחשוב להכיר בכך שלפעמים הבעיה אינה חסרת פתרון, אלא נובעת מהתנהלות לא נכונה של אנשים בתוך הארגון. ניתן להציג את זה באופן חיובי, ולומר לאנשים שעם שיתוף פעולה ושיפור ההתנהלות, המצב יכול להשתפר. איך לתמרן את הארגון ולהניע אותו לפתרונות? לשינוי חשיבה בארגון, ... הזדמנות לפתרונות יצירתיים מבלי להתסיס את האווירה. הכוונה ארגונית קבלת החלטות בארגון ניהול עובדים תגמול עובדים ש: איך מתמודדים עם אדם שהוא טוען איזשהו דבר וכשאני שואל אותו איך אתה הגעת ... בלי שום דבר?, כן ככה זה 100% בלי שום נימוק. אז מה עושים? מה שצריך לעשות זה לגרום לו לרצות לא להסכים עם עצמו, איך אתה עושה את זה? מה שאתה צריך לעשות זה לקחת את הדבר שהוא בטוח בו ב - 100% ... דוגמה הוא אומר צריך לפטר את הבן אדם הזה, למה צריך לפטר אותו? אליעד: אז בוא תעצור פה תקשיב תראה, בא נגיד שמישהו אומר צריך לפטר את הבן אדם הזה עכשיו אתה שואל אותו למה לפטר?, כי ככה וככה. ... בגלל מה שאמרת קודם. ש: אם זאת הטכניקה אני רוצה לדעת. אליעד: לא, עדיף להגיד פורמאלית תקשיבו האמת היא שאפשר ואם זה לא יצליח זה בגלל שיש פה סוסים טרויאנים שדופקים את העבודה ששמים מקלות בגלגלים, שעובדים ברבע כוח סוס בעשירית כוח סוס וכשאתם רואים מישהו שעובד בחצי כוח סוס שמתבטל שזה וזה הוא אחראי לכישלון שלכם אם אתם תכשלו זה בגללו, כל פעם כשאתה רואה ... שמבלבל את המוח הוא אויב שלכם. ש: רק בגללו או גם בגללו? אליעד: רק בגללו 100% שאם הוא היה עובד תקין מסודר מזמן המצב היה טוב, לא רק בגללו אישית אלא בגלל התופעה הזאת והוא חלק ממנה. ש: האם ... הכסף נכון, תגיד לו אותו דבר יש מוצר יש רעיון, יש לקוחות יש זה ויש זה הכל לפי הספר אמור לעבוד מה לעשות אם יש חלקים בגוף שהם דופקים את העבודה לא עושים לא זה ולא זה, אתה אומר לו זה לא משנה כמה ננהל את זה נכון יש אנשים שדופקים את המערכת. ולהגיד לו מה אתה רוצה שיהיה לפני כן לפני שמסבירים את ... לא קולטים מתעלמים לגמרי. אליעד: אז אולי צריך לתת להם דוגמאות ללכת למחלקת x ולהגיד להם תקשיבו ברגע שיש תופעה כזאת וכזאת זה חלק מהבעיה אם אתם רוצים לוודא שלא יהיה לכם בעיות תמנעו את התופעות ... ש: מה זה אומר? אליעד: זה אומר איכשהו כאילו לעשות, אם נגיד לדוגמה סתם נגיד בקטע של תגמול אם נגיד היה תגמול קבוצתי אם התגמול היה קבוצתי אז לכולם היה אינטרס לפקח על כולם. ש: כן זאת אחת המשימות אני לא יודע בדיוק איך להגדיר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך ליצור מוטיבציית עובדים?, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך ליצור מוטיבציית עובדים?, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר מומלץ, פסיכותרפיה הוליסטית, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז בנושא איך ליצור מוטיבציית עובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2617 שניות - עכשיו 20_06_2025 השעה 12:42:21 - wesi1