אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך ליצור כימיה עם מישהו? ✔ניהול משא ומתן עם אויב, שכנוע אנשים, איך לגרום למישהו להרגיש חבר שלך? איך ליצור חברות עם מישהו? איך להרגיש חבר של מישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
2:59ניהול משא ומתן עם אויב, שכנוע אנשים, איך לגרום למישהו להרגיש חבר שלך? איך ליצור חברות עם מישהו? איך להרגיש חבר של מישהו? איך לשכנע מישהו בתור חבר? איך ליצור כימיה עם מישהו? איך לא לריב עם מישהו?
איך לנהל משא ומתן עם מישהו שאתה שונא?

אחת הבעיות המרכזיות כאשר אנשים ניגשים למשא ומתן היא שהם מרגישים שנאה כלפי האדם איתו הם עומדים לנהל משא ומתן. אליעד כהן מסביר ששנאה כזו מהווה מכשול רציני להצלחה במשא ומתן. כשאתה שונא מישהו, באופן טבעי, יש נטייה לשדר לו את התחושה השלילית הזו, מה שגורם לו בתגובה להיות נגדך. אנשים מעדיפים להסתדר עם חבריהם ולריב עם מי שמשדר להם שנאה או אנטגוניזם. במצב כזה, האדם השני מרגיש צורך להתריס ולעשות את ההפך ממה שאתה מבקש.

אליעד מדגיש כי המטרה במשא ומתן מוצלח היא לשדר לצד השני שאתה חבר שלו, גם אם אתה לא מרגיש כך באמת. אך נשאלת השאלה כיצד עושים זאת בפועל, במיוחד אם אתה אכן שונא אותו.

האם להחמיא ולשקר זו הדרך הנכונה?

אפשרות אחת, שעלתה בשיחה, היא פשוט להחמיא או אפילו לשקר, אך אליעד לא מתמקד בשיטה זו. במקום זאת, הוא מציע שיטה הרבה יותר אותנטית ופרקטית. אליעד כהן ממליץ למצוא באופן מודע ומכוון דברים חיוביים באותו אדם, דברים שאתה מסוגל באמת לראות ולהאמין בהם.

לדוגמה, אם אתה שונא את הבוס שלך כי אתה מרגיש שהוא מנצל אותך, או אם יש לך רגשות שליליים כלפי עובד שלך, חשוב להבין שלנהל שיחה כשהלב מלא בשנאה רק מגביר את הסיכויים שהתוצאות יהיו שליליות. לכן, במקום להיכנע לתחושות השנאה, ההצעה היא לפתח תהליך נפשי שבו האדם משנה את נקודת מבטו על הצד השני.

איך אפשר לשנות באמת את התחושה כלפי מי שאתה שונא?

אליעד מסביר את הטכניקה בצורה מפורטת וברורה: לפני שאתה מדבר עם האדם שאתה שונא, נסה לראות אותו באמת כחבר. הכוונה היא לא סתם להעמיד פנים, אלא ליצור שינוי פנימי ממשי. כדי לעשות זאת, עליך לדון אותו לכף זכות, כלומר, לנסות להבין אותו מנקודת מבטו שלו. למשל, שאל את עצמך:
  • מהן שלוש תכונות טובות שלו?
  • מדוע הוא מתנהג בצורה כזו, והאם יש הצדקה או הבנה למעשיו מנקודת מבטו?
  • מדוע הוא לא לגמרי שלילי, ומה החלק החיובי במה שהוא עושה או אומר?
אליעד מציין שאם תבצע את הפעולה הזו לפני השיחה - אפילו להשקיע בזה חצי שעה - תוכל להרגיש פחות שנאה, ואפילו לחוש רגשות חיוביים ואהדה כלפיו. ואם יש לך עוד זמן לפני השיחה, למשל שבוע, מומלץ להקדיש בכל יום זמן קצר למחשבה חיובית על אותו אדם. בדרך זו, בזמן השיחה עצמה, תשדר באופן טבעי תחושה של ידידות, והאדם השני ירגיש שאתה חבר שלו ויפתח להקשיב ולהסכים איתך הרבה יותר.

לעומת זאת, אם כל יום אתה מקדיש זמן לחשיבה שלילית על האדם הזה, כאשר תפגוש אותו, רגשותיך השליליים ייחשפו באופן בלתי נמנע, והתוצאה תהיה שהאדם יתנגד לך הרבה יותר.

האם המילים חשובות יותר או תחושת הגוף והאווירה?

אליעד מדגיש כי לא מדובר רק במילים, אלא בעיקר בתחושה שאתה משדר, במה שהוא קורא לו "מיגון". הכוונה בכך היא לאנרגיה הפנימית, לאווירה שאתה יוצר סביבך. אם תחשוב טוב על האדם, אז באופן טבעי "המיגון" או התחושה שאתה משדר תהיה חיובית ונעימה, ותעודד את האדם להקשיב לך. לעומת זאת, אם תחשוב עליו שלילי, המיגון והתחושה שתיצור סביבך ישדרו שנאה ודחייה, והתוצאה תהיה שלילית.

בשורה התחתונה, אליעד כהן מסכם כי על מנת להצליח במשא ומתן או בשכנוע בכלל, צריך לעשות מאמץ מודע ואמיתי לשנות את הגישה הרגשית שלך כלפי הצד השני. זה לא יכול להיות רק למראית עין, אלא חייב להיות שינוי פנימי אמיתי. רק כך אפשר באמת ליצור כימיה, תחושה של חברות, ולהשפיע באופן חיובי על אנשים אחרים.
אחת הבעיות באנשים שניגשים למשא ומתן זה שהם שונאים את הבן אדם שאיתו הם הולכים לנהל משא ומתן, עכשיו למה זה בעיה כי כשאתה שונא מישהו אתה מגדיל את הסיכוי שהוא יהיה נגדך כי אנשים אוהבים להסתדר עם חברים שלהם ואנשים אוהבים לריב עם אנשים ששונאים אותם ואז אם בעצם אתה שונא מישהו אתה איכשהו תשדר לו את זה ואז אתה מגדיל את הסיכוי שהוא יגיד לך "מה רצית יפה אני עושה הפוך" ולכן השאלה היא מה ניתן לעשות. עוד פעם כדי להשפיע על מישהו אתה רוצה לשדר לו שאתה חבר שלו אבל מה לעשות שאתה שונא אותו אז מה עושים מה הפתרון אז פתרון אחד אומר תחניף לו תשקר, כן מה אתה אומר?

ש: למצוא דברים טובים אצלו שאתה כן מסוגל לראות בו ושגם שתראה אם זה יצמח.

אליעד: מה זה אומר פרקטית אתה עכשיו לדוגמה שונא את הבוס שלך שונא אותו חבל על הזמן שונא את הבנק שלך שונא מישהו, בא נגיד את הבוס שונא את הבוס בא נגיד שונא את העובד שלך אתה שונא אותו שנאת דם הוא מנצל אותך חבל על הזמן אתה עכשיו רוצה לדבר איתו שישתנה אבל אתה מדבר איתו בשנאה ואתה מגדיל את הסיכוי באופן דרמטי שהוא יעשה הפוך על מה שאתה רוצה, אז מה לעשות איך לצאת מזה?

ש: קודם כל אתה מדבר איתו בשנאה אם אתה מדבר איתו בשנאה.

אליעד: כן אבל איך אתה ב - state of mind של שנאה מה לעשות?

ש: אתה יכול להחליף את הדמות בראש שלך כאילו.

אליעד: אז מה שצריך לעשות פרקטית זה לפני שאתה מדבר איתו תנסה להיות חבר שלו באמת ברגש תדון אותו לכף זכות תנסה לראות את הצד שלו תנסה לאהוב אותו, תגיד לעצמך "לפני שאני עכשיו נכנס למשא ומתן עם הבן אדם שאני שונא אני עכשיו רוצה לחשוב עליו שלושה דברים טובים, אני עכשיו רוצה לראות את העולם מנקודת המבט שלו למה הוא לא באמת רע למה הוא לא רק רע" עכשיו אתה פחות שונא אותו אפילו תאהב אותו, תמצא בוא שלושה דברים טובים ללמה הוא טוב שהוא נגדך עכשיו תגיד "אוקי עכשיו אני רוצה לדבר איתו שישנה את זה כחבר".

אבל המסר שאני מנסה להגיד כאן זה לפני שאתה מדבר איתו באמת תחשוב עליו דברים טובים כאילו שב תחשוב חצי שעה על הבן אדם דברים טובים ואז תלך לדבר איתו ואם אתה יכול אם אתה הולך לדבר איתו בעוד שבוע כל יום תחשוב עליו חצי שעה דברים טובים ואז כשאתה תדבר איתו אתה תהיה חבר שלו ואז יש סיכוי פי מאה שהוא יסכים איתך אבל אם אתה בכל יום חצי שעה תתכנן כמה אתה שונא אותו וכמה אתה שונא אותו כשאתה תבוא אתה כנראה תגיד לו שאתה שונא אותו תוך כדי שדיברת איתו ואז כנראה שהוא יגיד לך שלא תקבל את מה שאתה רוצה.

ש: זה הכל גם מילים או שזה גם תשדורות.

אליעד: הכל לא במילים.

ש: מה כמיגון שדיברת עליו.

אליעד: במיגון אם אתה תחשוב על בן אדם דברים טובים אז במיגון יוצא לך משהו טוב. הבנו?
אנרגיות המקום ניהול משא ומתן עם אויב ליצור חברות אפשרות המקום והזמן תהיה חיובי מקום ללא זמן ליצור כימיה אהבה רגשות שליליים אויב אויבים אוייב איך לא לריב איך לא לריב עם מישהו איך לגרום איך לגרום למישהו להרגיש איך לגרום למישהו להרגיש חבר שלך איך להרגיש איך להרגיש חבר של מישהו איך ליצור חברויות איך ליצור חברות עם מישהו איך ליצור חברים איך ליצור כימיה איך ליצור כימיה עם מישהו איך לנהל משא ומתן איך לריב עם מישהו איך לשכנע איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו בתור חבר חבר שלך כימיה לא לריב לא לריב עם מישהו לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה להרגיש לגרום לו להרגיש לגרום למישהו בתור חבר לגרום למישהו להרגיש חבר שלך לגרום למישהי להרגיש להרגיש להרגיש חבר של מישהו להרגיש חבר שלך ליצור ליצור חברויות ליצור חברות ליצור חברות עם מישהו ליצור חברים ליצור כימיה ליצור כימיה עם מישהו לנהל לנהל משא ומתן לריב לריב עם מישהו לשכנע לשכנע מישהו לשכנע מישהו בתור חבר לשכנע מישהו להרגיש לשכנע מישהו להרגיש חבר שלך מאבק מנהל משא ומתן ניהול ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן עם אויב שכנוע שכנוע אנשים
כימיה בין אישית, איך ליצור חיבה? איך ליצור כימיה? איך לא ליצור התניה שלילית? איך ליצור התניה חיובית? לגרום למישהו לומר לך כן, מיומנויות שיחה, להתחיל עם בחורה, תקשורת בין אישית, יצירת כימיה
כימיה בין אישית, איך ליצור חיבה? איך ליצור כימיה? איך לא ליצור התניה שלילית? איך ליצור התניה חיובית? לגרום למישהו לומר לך כן, מיומנויות שיחה, להתחיל עם בחורה, תקשורת בין אישית, יצירת כימיה
... אומר לך לא יש שתי בעיות שנוצרו בעיה ראשונה שהוא אמר לך לא למה שביקשת ובעיה שנייה שבעצם יצרת לו התניה שהוא אומר לך לא אסור אני עכשיו אגיד את זה כחוק אם רוצים ליצור כימיה עם מישהו אסור להגיע למצב שהוא אמר לך לא או שהוא הביע כלפיך התנגדות בשום נושא בעולם אם רוצים ליצור כימיה עם מישהו רוצים לגרום לו להרגיש כלפיך אהבה אז ככה בהנחה שאתה אומר אני רוצה שהוא ירגיש ריחוק ממני נגיד שלדוגמה מישהו אוהב אותך יותר מדי וברגע שהוא לא יאהב אותך ...
NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע?
... - שכנוע ישיר שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע? וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע ועוד טכניקת שכנוע, שהיא בעצם סוג של שכנוע עקיף שהוא לא פחות חזק משכנוע ישיר ולפעמים הוא אפילו יותר חזק משכנוע ישיר. ואבאר את הרעיון שעומד מאחורי הטכניקה הזאת ואיך לבצע אותה? ואבאר איך לבנות טיעונים? ומהי בניית טיעון נכונה? ואבאר איך להכריח מישהו להסכים איתך? ואיך לשפר את יכולת השכנוע שלך? ואיך להצליח לשכנע אנשים? ואיך להעביר מסרים ולשפר את יכולת השכנוע והעברת מסרים שלך? ועוד. והרעיון הוא, שיש שכנוע ישיר, שבו באופן ישיר אתה מנסה לשכנע את האדם שמולך, לעשות דבר כלשהו ולחשוב בצורה כלשהי. שזה אומר, שאתה בצורה גלויה וברורה מדבר איתו על הנושא שאתה רוצה שהוא ישתכנע בו ואתה לא מסתיר את כוונות השכנוע שיש לך לגביו. אבל יש גם שכנוע עקיף. שהוא אולי נראה כחלש יותר, אבל אם עושים אותו בצורה נכונה, הוא הרבה יותר חזק ויעיל מכל אמצעי שכנוע אחר. ושכנוע עקיף פירושו, שאתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, בלי לדבר איתו על אותו הנושא בצורה ישירה ובלי לחשוף בפניו את כוונת השכנוע שלך כלפיו. אלא, אתה כאילו מדבר איתו בצורה תמימה על נושאים שונים, ... ההכרה של השומע. ושהם אלו שאמורים לגרום לשומע להשתכנע מעצמו לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, או על כל פנים, הם אמורים לעזור לך אחכ לסגור עסקה עם השומע, כאשר תנסה לשכנע אותו באופן ישיר. וההסבר הוא, שמאחורי כל רעיון שיש בעולם, מסתתרים ... אחוזי שומן גבוהים בגוף, ושצריך להיראות טוב, ושחשוב לשמור על תזונה בריאה וכיוב עוד רעיונות שונים, שהם מובילים את האדם למסקנה של לעשות דיאטה. וכאשר רוצים לדוגמה לשכנע מישהו לעשות דיאטה, אז יש את השכנוע הישיר, שבו בצורה ישירה באים לאדם ומדברים איתו על הנושא של הדיאטה. ומנסים להסביר לו כמה זה חשוב לעשות דיאטה וכולי. אבל יש גם את השכנוע העקיף. שבו, במקום לדבר עם האדם על כמה חשוב לעשות דיאטה, לא מזכירים לו אפילו בחצי משפט את העניין של הדיאטה. אבל כן מדברים איתו בצורה ישירה עקיפה, על הנושאים שבצורה עקיפה אמורים לגרום לו לרצות יותר לעשות דיאטה. לדוגמה: מדברים איתו על כמה חשוב שהגוף יהיה ... שאנשים שנראים יותר טוב, בדכ קל להם יותר ברמה החברתית וכיוב. כאשר הרעיון הוא, שככל שמדברים עם האדם יותר, על השורשים שמובילים למסקנה הרצויה, כך יהיה קל יותר אחכ לשכנע את האדם לעשות את הדבר הראשי שרוצים לשכנע אותו. ויש כאן עוד כמה רמות עומק בישום של הטכניקה הזאת. ואסביר ...
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
... איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע , כושר שכנוע מה גורם ללקוח להחליט לבצע עסקה? כדי להבין איך לשכנע לקוחות לקנות, אליעד מסביר תחילה מהי עסקה. עסקה היא פעולה של חליפין בין שני אנשים, שבה האדם נותן משהו כדי לקבל בתמורה משהו אחר. הסיבה שאדם מוכן לבצע עסקה היא ... אותו הוא קונה, לעומת העלות שהוא צריך לשלם. איך משכנעים לקוח שיש יתרון ברור בקנייה? לדברי אליעד, אחת הדרכים לגרום ללקוח לסגור עסקה היא להגדיל את היתרון או להקטין את החיסרון, כך שנוצר פער ברור לטובת היתרון. לדוגמה, אם ... X במחיר Y), יש להחזיר ללקוח את מילותיו שלו וליצור חיבור ברור בין רצונו הברור (טלוויזיה חדשה לסלון החדש) לבין המוצר שהמוכר מציע. מוכר חכם ידגיש למשל: יש לי פה טלוויזיה חדשה, מדגם חדש, שמתאימה בדיוק לסלון החדש שלך, ... אסוציאטיבי במוח הלקוח. איך משתמשים במניפולציות לשכנוע לקוחות? אליעד מציג מספר טכניקות מניפולציה שמסייעות בשכנוע לקוחות: קודם לומר ללקוח את הדבר המחויב והברור (לסלון החדש שלך), ואז להוסיף את הדבר שהלקוח פחות בטוח לגביו (הטלוויזיה הזאת בדיוק מתאימה). קודם לומר את הדבר הפחות ... מוטל בספק. חיבור הדברים יחד יוצר מניפולציה שמשכנעת את הבעל בדבר שהוא ספק. דוגמה נוספת מהפוליטיקה: פוליטיקאי שאומר מי שבעד חיסול הטרור שיתמוך בי ויראה שניצחנו את הטרור, משתמש בעובדה שכל האנשים רוצים לחסל את הטרור ... כאן המוח מדביק ודאות על משהו אפשרי. איך מנגנון השכנוע פועל בתוך האדם עצמו? בסופו של דבר, אליעד מסביר שהמנגנון של מוכר - קונה קיים בתוך האדם עצמו בכל פעולה שהוא עושה. כאשר אדם רוצה לשכנע את עצמו לעשות משהו (למשל, להתחיל לעשות ספורט כדי לרדת במשקל), הוא צריך לשכנע את עצמו שהיתרון עולה על החיסרון ושהיתרון הוא ודאי מספיק. ככל שהאדם יצליח ליצור תחושת ודאות לגבי התועלת שהוא יקבל, כך יוכל יותר בקלות לשכנע את עצמו לפעול. לסיכום, אליעד מציג את טכניקות השכנוע השונות תוך הדגמה רחבה בכל תחומי החיים, ומדגיש את החשיבות של ההבנה המדויקת של הצרכים, השימוש באסוציאציות ובמניפולציות הממוקדות ביצירת ודאות אצל האדם לגבי היתרון שבקנייה. איך לשכנע לקוח לקנות? טכניקות מכירה ושכנוע איך לזהות את צורכי הלקוח? מהן מניפולציות בשיווק? כיצד להשתמש באסוציאציות במכירות? איך להגדיל מכירות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? אליעד: עיסקה, זה בעצם חליפין בין שני אנשים. האדם נותן משהו שלו, כדי לקבל משהו אחר. ולמה שהאדם יבצע עיסקה? כי הוא חושב שמה שהוא יקבל, שווה יותר ... להגדיל את היתרון או להקטין את החיסרון, כלומר, ליצור פער בין היתרון לחיסרון (לטובת היתרון כמובן), כדי שהעיסקה תתבצע. הפער הזה תלוי ברמת הודאות של הלקוח לגבי העסקה. אם אתה יודע בודאות של 100%, שאם אתה נותן למישהו ... זה טוב לך. במקרה כזה, כדי לבצע עיסקה, לא מספיק לשכנע את הלקוח שיש יתרון מעל חיסרון, אלא, יש צורך בפער גדול של יתרון מעל חיסרון. העוצמה של הפער לטובת היתרון מכפרת על אי הודאות אם זה באמת יתרון. לדוגמה: בנאדם לא ימכור ... את כל הקזינו (יתרון גדול מאד). על כן, אם רוצים לשכנע מישהו לסגור עיסקה, יש להגדיל את היתרון שהוא חושב שהוא יקבל, וכן, את רמת הודאות שלו לגבי היתרון. והכל עד כדי מוחלטות, כלומר, מחויב שמה שהוא יקבל זה יתרון, ... הוא זה שצריך לשלם בלעשות ספורט. אם אתה רוצה לשכנע את עצמך לעשות משהו, או אם אין לך מוטיבציה לעשות משהו, עליך לבדוק ולהבין למה זהו המצב. התשובה היא, שכנראה שמבחינתך, החיסרון גדול מהיתרון או שאין לך ודאות לגבי היתרון. אם תרצה, תוכל לשכנע את עצמך שיש בדבר תועלת גדולה, או שיש ודאות שתקבל את התועלת מהדבר. כלומר, כל התהליך של מוכר - קונה נמצא בתוכך בכל פעולה. יש לך מלא רצונות, וכל רצון מוכר לכיוון ...
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים? כדי לפתור ויכוחים או לשכנע אנשים בסיטואציות שונות כגון מכירות, משא ומתן, או דיונים בין - אישיים, יש להתחיל בהבנת עובדה בסיסית וחשובה - אין פתרון חד - משמעי. אליעד כהן מדגיש שדווקא ההכרה בכך שאין פתרון ברור וחד - משמעי היא נקודת הפתיחה הנכונה ביותר לתהליך של שכנוע ופתרון קונפליקטים. מתוך נקודת מוצא זו ניתן לעבור לשלב הבא של התהליך - לנסות להבין את הצד השני. מדוע חשוב להבין את הצד השני כדי לשכנע? אליעד מסביר שכאשר רוצים לשכנע מישהו, בין אם מדובר על לקוח שמתלבט לגבי רכישת מוצר, או אדם שנמצא בעמדה שונה משלנו בוויכוח, צריך תמיד לשאול שתי שאלות מרכזיות: מהי הסיבה האמיתית שבגללה האדם השני חושב שהוא ... להתמודד עם התנגדויות לקוחות במכירה? כאשר מדובר בתהליך מכירה, על מנת להתמודד עם התנגדות של לקוח, אליעד מדגים שלב נוסף בתהליך השכנוע: קודם כל, לברר למה הלקוח מעדיף את המוצר של המתחרה. מה מושך אותו שם? לברר מה בדיוק מרחיק אותו מהמוצר שלנו. מה מפריע לו, או יוצר אצלו תחושה שלילית? המשמעות היא, שלא די להסביר ... פחד מצמצום או פגיעה בדימוי עצמי. על ידי התהליך הזה, אדם מגיע להבנה עמוקה יותר של הצד השני ובכך מגדיל משמעותית את היכולת שלו לשכנע. למה חשוב לזהות התנגדויות פנימיות? אליעד מדגיש שבתהליך השכנוע יש תמיד שתי רמות: הרמה האובייקטיבית - למה אדם מאמין במה שהוא מאמין, ומה הצדק בעמדתו. הרמה הפסיכולוגית - למה הוא מתקשה להסכים איתנו גם אם הוא היה מזהה שהעמדה שלנו נכונה. יכולות ... לכך סיבות כמו פחד, התנגדות רגשית או תחושה שההסכמה איתנו תגרום לו לאבד משהו. הזיהוי והטיפול בשני ההיבטים האלה במקביל, מאפשר לנו לשכנע בצורה אפקטיבית יותר וליצור שינוי אמיתי בדעתו של האדם שאיתו אנחנו מתווכחים. מהי הדרך הנכונה לסכם את תהליך השכנוע? לסיכום, אליעד כהן מדגיש שכדי להצליח לשכנע אחרים, בין אם מדובר על מכירה, משא ומתן או דיונים אישיים, יש חובה להבין את שני ההיבטים המרכזיים: מה נכון בעיני הצד השני, ומה מרחיק אותו מלהסכים איתנו. רק הבנה מעמיקה של נקודת המבט שלו ושל ההתנגדויות הפנימיות שלו, מאפשרת לנו לתת מענה נכון וליצור שינוי אמיתי. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג טיעונים בצורה משכנעת? איך ניתן לפתור ויכוחים ולשכנע אנשים? השלב הראשון והחשוב ביותר הוא להבין שאין פתרון חד - משמעי לכל ויכוח. עם זאת, גישה נכונה לבעיה מתחילה בכך שנאמר לעצמנו שטוב שאין פתרון, ואז נתמקד בניסיון להבין את שני הצדדים לעומק. כיצד להבין את הצד השני בוויכוח? כאשר אנו רוצים לשכנע מישהו - בין אם במכירה, במשא ומתן, או בכל סיטואציה אחרת - עלינו קודם להבין את נקודת המבט של הצד השני. יש לבחון שני דברים: 1. מדוע הוא מחזיק בדעה שלו? כלומר, מה החלק האמיתי מבחינתו בעמדתו? 2. מדוע הוא לא מסכים איתנו? לא רק מה מחבר אותו לעמדתו, אלא גם מה גורם לו לדחות את מה שאנו אומרים. לדוגמה, כאשר אנו מנסים לשכנע מישהו לקנות מוצר, חשוב להבין גם למה הוא נוטה לבחור במוצר אחר וגם מה מרחיק אותו מהמוצר שלנו. כיצד לזהות את האמת בצד השני? במקום לנסות להוכיח שאנחנו צודקים, עדיף להתחיל ... על עולמו הפנימי. איך להתמודד עם התנגדויות בוויכוח או במכירה? נניח שלקוח מתלבט בין שני מוצרים ובוחר במוצר של המתחרים. כדי לשכנע אותו, יש להבין שני דברים: 1. מה היתרונות שהוא רואה במוצר של המתחרים? 2. מה החסרונות שהוא מזהה במוצר שלנו? אם נתמקד רק בהסבר היתרונות של המוצר שלנו, אך לא נתייחס לפער שמונע ממנו לבחור בנו, הסיכוי לשכנוע קטן. לכן, חשוב לזהות גם מה מרחיק אותו מאיתנו, ורק אז לחפש דרכים לצמצם את החיסרון או להציג מידע נוסף שיגרום לו לשנות את דעתו. תרגול מעשי: איך להבין את הצד השני? כדי ליישם את ... להסכים איתו במידה מסוימת, וגם לזהות את המחסום הפסיכולוגי שמונע ממנו להסכים איתנו - יהיה לנו יתרון משמעותי בפתרון וויכוחים ובשכנוע. סיכום כדי לשכנע מישהו, בין אם מדובר במכירה, משא ומתן או וויכוח, עלינו להבין את נקודת המבט של הצד השני - גם מה נכון בעיניו, וגם מה מרחיק אותו מאיתנו. הבנה מעמיקה של שני ההיבטים הללו תאפשר לנו לתת לו את המידע החסר ו
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
... יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים מתי עדיף להגיד טוב ומתי עדיף להגיד הכי טוב בשכנוע? אחת השאלות המרכזיות ששואל אליעד כהן במהלך ההרצאה היא מה עדיף להגיד בשכנוע: שהמוצר טוב או שהמוצר הכי טוב? למרות שהמילה הכי טוב נשמעת חזקה ומשכנעת יותר, אליעד מסביר שלכל ביטוי יש יתרונות וחסרונות ברורים, ולכן חשוב לדעת להשתמש בהם נכון בהתאם לסיטואציה. מה החיסרון של המילה הכי טוב בשכנוע? כשמשתמשים בביטוי הכי טוב, יש מסר ... הכי טוב, למעשה הודית שיש אופציות טובות אחרות, אבל שלך מובילה. לפעמים זה מחליש את המסר כי הוא פותח פתח להשוואות ולא מאפשר למוצר לעמוד בפני עצמו. מה היתרון של המילה טוב בשכנוע? כשאתה אומר על מוצר שהוא טוב, ללא ... להתאים את המסר לפי תפיסת הלקוח? אליעד מדגיש שהבחירה בין טוב לבין הכי טוב חייבת להיות בהתאם לציפיות ולתפיסת הלקוח: אם הלקוח מאמין שכל המוצרים בתחום הם טובים, ואתה מתקשה לשכנע אותו שהאחרים פחות טובים - עדיף ... המוצרים, או חושב שהמוצרים האחרים אינם מספיק טובים - עדיף לומר המוצר הזה טוב, כי אז אתה לא פותח אפשרות להשוואה עם מוצרים אחרים כלל. דוגמה מעשית לשימוש נכון בביטויים בשכנוע לקוח לרכישת רכב כאשר לקוח מגיע לרכוש רכב והוא משוכנע שכל הרכבים בשוק הם איכותיים וטובים, הדרך הנכונה לשכנע אותו תהיה לומר הרכב הזה הוא הכי ... הרכב הזה הוא רכב טוב, תיצור תחושה ברורה של ביטחון ואמינות. המסר שלך הופך להיות נקי מהשוואות מיותרות. למה כדאי להגיד הרכב הזה הוא הטוב בשבילך? אליעד מציע שיטה נוספת לשכנוע יעיל והיא שימוש בביטוי הרכב הזה ... ולא אמינה, אז עדיף לא להקצין באמירות כמו הכי טוב, אלא לומר משהו מתון יותר כמו גם זו אופציה טובה. כך אתה מונע התנגדות ומאפשר ללקוח להרגיש שליטה ובחירה פתוחה יותר. איך ליצור הסכמה הדרגתית עם הלקוח? אחת ... תמיד להתאים את הביטוי למצב הלקוח: אם הלקוח מחפש את הכי טוב, תן לו את התחושה הזאת. אם הוא מחפש ביטחון בסיסי ללא השוואה, טוב יהיה מספיק. מה המסקנה הסופית בבחירת מילים לשכנוע לקוחות? אליעד כהן מסכם שהכל תלוי תמיד בהקשר ובתחושת הלקוח: לפעמים כדאי להקצין ולומר הכי טוב, ולפעמים עדיף להנמיך טון ולומר טוב. מי ששולט בדקויות האלה בשפה ובפסיכולוגיה של השכנוע, יכול להתאים את המסר המדויק שיביא את הלקוח להסכים ולהשתכנע בצורה הטובה ביותר. איך לשכנע אנשים ביעילות? טיפים ... נכונות בשיווק ומכירות? מה ההבדל בין טוב ל - הכי טוב ומתי להשתמש בכל אחד מהם? כאשר שואלים מה יותר טוב - טוב או הכי טוב - התשובה נראית אינטואיטיבית: הכי טוב נשמע חזק ומשכנע יותר מ - טוב. אבל האם זה תמיד כך? ... אחרים, אלא קובעים עובדה פשוטה. לכן, בחלק מהמקרים עדיף דווקא להימנע מהמילה הכי טוב, כי בכך נוצר הרושם שיש מוצרים אחרים שמתחרים על אותו תואר. איך לבחור את הביטוי המתאים לשכנוע לקוחות? - אם הלקוח חושב שכל המוצרים בתחום טובים וקשה לשכנע אותו שהמתחרים נחותים, עדיף לומר שהמוצר הכי טוב. בכך ניתן לגיטימציה לאחרים, אך משכנעים שהוא המוביל. - אם הלקוח לא בטוח לגבי טיבם של שאר המוצרים, עדיף לומר המוצר הזה טוב, בלי להזכיר בכלל אופציות אחרות. כך יוצרים תחושה שאין כאן השוואה - אלא קביעה פשוטה וברורה. דוגמה מעשית: איך לשכנע לקוח ברכישת רכב? אם הלקוח ... וחושב שאולי כל הרכבים אינם איכותיים מספיק, עדיף לומר: הרכב הזה הוא רכב טוב, כדי לא לפתוח דיון על השוואות. מה היתרון בלהגיד הרכב הזה הוא הרכב הטוב בשבילך? דרך נוספת לשכנע היא לשלב את המילים בצורה מחושבת: ... המסר. לדוגמה, אם הלקוח רוצה להשתכנע שהמוצר ראוי, אבל אם הוא ישמע הכי טוב, זה יישמע לו מוגזם והוא יפקפק בכך. לכן, במקום לומר זה הכי טוב, ניתן לומר גם זו אופציה טובה וכך ליצור תחושת בחירה פתוחה. מהי השיטה האפקטיבית ביותר לשכנוע? השיטה היא להבין את הציפייה של ... - השתמש במונחים מוחלטים כמו הכי טוב. - אם הלקוח חשדן - עדיף להוריד את העוצמה ולומר זה טוב או גם זו אפשרות טובה. איך אפשר להוביל לקוח לקבל החלטה? במקרים רבים, הדרך לשכנע אינה דרך קביעה חד משמעית אלא דרך יצירת הסכמה הדרגתית. לכן, אפשר להתחיל בביטוי מרוכך כמו זה טוב ורק לאחר מכן, בהתאם לתגובת הלקוח, לחזק את המסר ולומר זה הכי טוב עבורך. מסקנה: איך לבחור את המילים הנכונות בשכנוע? הבחירה בין טוב ל - הכי טוב תלויה ... לגרום ללקוח להרגיש בנוח עם הבחירה שלו, עדיף לומר זה טוב בשבילך. אם רוצים להדגיש את עליונות המוצר על אחרים, יש להשתמש ב - הכי טוב, אך בזהירות כדי לא לעורר התנגדות. איך לשכנע אנשים ביעילות? טיפים ... הוא מה יותר טוב אבל אין דיון שאחרים לא טובים בכלל. אליעד: אז נתת תשובה נכונה, אמרת זה הכל תלוי מנקודת המבט של השומע. אם השומע חושב שכל המוצרים טובים ואתה חושב שלך קשה לשכנע אותו שהם לא טובים אז תגיד לו ...
לשכנע אנשים, NLP, חינוך ילדים, הפסקת עישון, דיאטה, לרדת במשקל, הנעת אנשים, להפסיק לעשן, ירידה במשקל, לשתול מחשבות, להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנשים, לשלוט בתת מודע
לשכנע אנשים, NLP, חינוך ילדים, הפסקת עישון, דיאטה, לרדת במשקל, הנעת אנשים, להפסיק לעשן, ירידה במשקל, לשתול מחשבות, להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנשים, לשלוט בתת מודע
לשכנע אנשים, NLP, חינוך ילדים, הפסקת עישון, דיאטה, לרדת במשקל, הנעת אנשים, להפסיק לעשן, ירידה במשקל, לשתול מחשבות, להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנשים, לשלוט בתת מודע מהם העקרונות שמנחים אותנו כשאנחנו מנסים לשכנע אנשים לשנות התנהגויות? בהרצאה, אליעד כהן מציין עקרונות שיכולים לשמש אותנו במצבים שונים שבהם אנחנו רוצים לשנות התנהגויות של אחרים. לעיתים, שכנוע יכול להתבצע באמצעות שינוי התפיסה של אנשים על עצמם, במילים אחרות - לגרום להם להרגיש שהם פועלים מתוך מחויבות ולא מתוך רצון אישי. כדוגמה, הוא מביא סיפור על זוג שבו האב הוא ... לו להתעקש על המשימות. אך אליעד כהן מציין כי פעמים רבות כאשר אנו כופים משהו על מישהו, דווקא זה גורם לו להתנגד ולהפוך את מה שציפינו ממנו לעשייה חסרת ערך. כיצד שכנוע נוגע למניפולציות? מניפולציה היא כלי חזק בשכנוע. אליעד מציין כי לא תמיד יש צורך להגיד ישירות לאדם אל תעשה את זה. במקום זאת, יש לגרום לו להרגיש רע על מה שהוא עושה. לדוגמה, אם אדם מעשן סיגריות, הדרך לשכנע אותו להפסיק היא לא על ידי אמירת תפסיק לעשן, אלא לגרום לו להרגיש חוסר חופש מהעישון. מהו המחויבות והחופש בעיניי אנשים? הסיבה שעשייה מסוימת יכולה להתבצע או להימנע היא תלויה במה האדם מרגיש שהוא חייב לעשות או לא לעשות. לדוגמה, כאשר אדם מרגיש שהוא חייב לעשן, כל עצירה ממנו תיתפס כמאיימת על חופש הבחירה שלו. אליעד כהן מדגים את המניפולציה הזאת באמצעות דימוי של עישון: אם אתה רוצה לשכנע מישהו להפסיק לעשן, כדאי להדגיש בפניו שהוא חייב לעשן, ובכך להפוך את זה למצב של מחויבות כדי לגרום לו להרגיש חופשי מהתלות. כיצד נוכל לשכנע את עצמנו לפעול אחרת? לא רק על אנשים אחרים אנו יכולים להשפיע, אלא גם על עצמנו. אליעד מדבר על הדרך בה נוכל לשנות את ההתנהגויות שלנו בעצמנו. אם אנחנו לא מצליחים לפעול כפי ... שזו צורת עבודה שיכולה להשפיע אם אתה מבין את המחויבות של האדם ויודע כיצד להציג לו את האפשרויות. כל אדם פועל מתוך רצונות שונים ולעיתים מנוגדים, והאדם שאנו מנסים לשכנע או לשנות את התנהגותו נמצא במאבק פנימי בין המחויבות לפעולה לבין הרצון לחופש. שכנוע אנשים הפסקת עישון ניפולציה בשכנוע הנעת עובדים ניהול עובדים הבנת התת מודע מהם העקרונות שמנחים אותנו כשאנחנו מנסים לשכנע אנשים לשנות התנהגויות? בהרצאה אליעד כהן מציין עקרונות שיכולים לשמש אותנו במצבים שונים שבהם אנחנו רוצים לשנות התנהגויות של אחרים. לעיתים, שכנוע יכול להתבצע באמצעות שינוי התפיסה של אנשים על עצמם, במילים אחרות - לגרום להם להרגיש שהם פועלים מתוך מחויבות ולא מתוך רצון אישי. כדוגמה, הוא מביא סיפור על זוג שבו האב הוא ... לו להתעקש על המשימות. אך אליעד כהן מציין כי פעמים רבות כאשר אנו כופים משהו על מישהו, דווקא זה גורם לו להתנגד ולהפוך את מה שציפינו ממנו לעשייה חסרת ערך. כיצד שכנוע נוגע למניפולציות? מניפולציה היא כלי חזק בשכנוע. אליעד מציין כי לא תמיד יש צורך להגיד ישירות לאדם אל תעשה את זה. במקום זאת, יש לגרום לו להרגיש רע על מה שהוא עושה. לדוגמה, אם אדם מעשן סיגריות, הדרך לשכנע אותו להפסיק היא לא על ידי אמירת תפסיק לעשן, אלא לגרום לו להרגיש חוסר חופש מהעישון. מהו המחויבות והחופש בעיניי אנשים? הסיבה שעשייה מסוימת יכולה להתבצע או להימנע היא תלויה במה האדם מרגיש שהוא חייב לעשות או לא לעשות. לדוגמה, כאשר אדם מרגיש שהוא חייב לעשן, כל עצירה ממנו תיתפס כמאיימת על חופש הבחירה שלו. אליעד כהן מדגים את המניפולציה הזאת באמצעות דימוי של עישון: אם אתה רוצה לשכנע מישהו להפסיק לעשן, כדאי להדגיש בפניו שהוא חייב לעשן, ובכך להפוך את זה למצב של מחויבות כדי לגרום לו להרגיש חופשי מהתלות. כיצד נוכל לשכנע את עצמנו לפעול אחרת? לא רק על אנשים אחרים אנו יכולים להשפיע, אלא גם על עצמנו. אליעד מדבר על הדרך בה נוכל לשנות את ההתנהגויות שלנו בעצמנו. אם אנחנו לא מצליחים לפעול כפי ... שזו צורת עבודה שיכולה להשפיע אם אתה מבין את המחויבות של האדם ויודע כיצד להציג לו את האפשרויות. כל אדם פועל מתוך רצונות שונים ולעיתים מנוגדים, והאדם שאנו מנסים לשכנע או לשנות את התנהגותו נמצא במאבק פנימי בין המחויבות לפעולה לבין הרצון לחופש.
איך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע
איך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע
איך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע מהי מילת המפתח בשכנוע וכיצד היא עובדת? אליעד כהן מסביר כי אחת ממילות המפתח החשובות ביותר בשכנוע אנשים היא המילה אולי. השימוש במילה זו מאפשר להכניס רעיונות חדשים בצורה עדינה יותר, ללא התנגשות חזיתית. כאשר מישהו מציע רעיון או דרישה בצורה החלטית, השימוש באולי יכול ... למסופק. מהי הטכניקה של שילוב המילה אולי בשכנוע דו - כיווני? אליעד מסביר כי הטכניקה של אולי עובדת לשני כיוונים במקביל: מצד אחד, מציגים את הרעיון שלנו בצורה של אולי, למשל אולי לא חייבים לעשות את זה כך, מה שמוריד את ... עובדת יכולה לסייע לאדם לשמור על עצמו מפני שכנוע לא מודע. למה חשוב לזהות את המניפולציות הפנימיות שאנחנו עושים לעצמנו? אליעד מציין שגם אנחנו לעיתים משכנעים את עצמנו בדברים שאינם נכונים או אינם טובים לנו, באמצעות תהליך פנימי שמתחיל באולי. למשל, אדם יכול להגיד לעצמו: אולי אצליח במשימה מסוימת, ולאט לאט הופך את האולי הזה לחייב. ... רעיונות והחלטות לא רצויים. סיכום הטכניקה: איך לשכנע באמצעות אולי? לסיכום, אליעד מסביר: המילה אולי היא כלי עוצמתי לשכנוע, כי היא יוצרת ספק ומקטינה התנגדויות. אפשר להשתמש באולי כדי להציג רעיונות חדשים בלי ליצור התנגדות ישירה, ולהחליש טענות נגדיות. במקרים הדורשים החלטיות מיידית, יש להימנע מהשימוש באולי ולהיות חד - משמעיים. מודעות לשימוש באולי מאפשרת זיהוי מניפולציות שמופעלות עלינו וגם על עצמנו, ומאפשרת התנהלות מודעת יותר. איך לשכנע אנשים? מניפולציה תקשורתית הכנסת ספק כטכניקת שכנוע איך לזהות מניפולציות? מהי כוחה של המילה אולי? מהי מילת המפתח שיכולה לשכנע אנשים? שאלה: מהי אותה מילה בשפה העברית שיכולה לעזור לשכנע מישהו במשהו, לגרום לו להסכים יותר בקלות עם הרעיון שמציגים לו? תשובה: אליעד מסביר שמילת המפתח היא אולי. הוא אומר שזו מילה שמכניסה תחושה של אפשרות, ולא של קביעה מוחלטת. במקום להציב בפני האדם אמירה ... להיות כך. איך בדיוק משתמשים באולי כדי לשכנע? שאלה: נניח מישהו טוען צריך לעשות ככה וככה ואנו לא מסכימים ורוצים לשכנע אותו אחרת. מה עושים? תשובה: הסבר מלא: ראשית, לא אומרים לו מיד לא נכון, אתה טועה או אין מצב שאתה צודק. אמירה כזאת יוצרת התנגשות חזיתית עם הדובר ופוגעת לו באגו. במקום זאת, ... זה לעצמנו, ומתי זה נעשה על ידי הסביבה כדי לשכנע אותנו במשהו. מדוע ההבנה הזו עוזרת לנו גם מול עצמנו? שאלה: למה חשוב לזהות שאנו עושים זאת לעצמנו? תשובה: לפעמים אנחנו גורמים לעצמנו להאמין במשהו באופן הדרגתי. היום אנחנו ... לי או יכול להיות ש..., אפשר לזהות דפוסי שכנוע פנימיים ולשאול את עצמנו האם זה באמת מה שרצינו להאמין בו או האם פיתו אותנו בדרך. מה כדאי לזכור לגבי הטכניקה הזו? שאלה: איך לסכם את העניין בקצרה? תשובה: המילה אולי היא כלי רב עוצמה בתחום השכנוע. כאשר רוצים להכניס רעיון חדש לאדם, אפשר להציגו כאולי כדי לא ליצור חיכוך ישיר מול הרעיון הנוכחי שלו. במקביל, כדי להחליש רעיון נוכחי, אפשר לתרגם אותו מהוא נכון בוודאות לאולי הוא נכון. ישנם מצבים שמצריכים דווקא ביטחון והחלטיות ולא אולי כדי ... המילים אולי, אפשרי, נראה לי וכדומה. שכנוע ומניפולציה בתקשורת יומיומית הכנסת ספק כדרך לשינוי עמדות כיצד לזהות מניפולציות עצמיות מה עכשיו, עכשיו עוד אחד קצר, על דרך לגרום לאנשים להסכים עם מה שאת אומרת. מה הדרך? נגיד יש מישהו שלא חושב משהו ואת רוצה לשכנע אותו שזה נכון. מילת המפתח בלשכנע אנשים שמה שאת אומרת זה נכון, איך קוראים לה? מה מילת המפתח? ש: מניפולציה? אליעד: לא, יש כזאת מילת קסם שאם את מכניסה את המילה הזאת, כאילו יש יותר סיכוי לאנשים להשתכנע שמה ...
דיבייטינג, איך לענות בויכוח? איך לנצח בויכוח? איך לענות לאנשים? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציות? איך לצאת צודק? איך להצליח לשכנע? מה לענות לאנשים? איך להתווכח נכון? טריקים לשכנוע אנשים
דיבייטינג, איך לענות בויכוח? איך לנצח בויכוח? איך לענות לאנשים? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציות? איך לצאת צודק? איך להצליח לשכנע? מה לענות לאנשים? איך להתווכח נכון? טריקים לשכנוע אנשים
... איך לענות בויכוח? איך לנצח בויכוח? איך לענות לאנשים? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציות? איך לצאת צודק? איך להצליח לשכנע? מה לענות לאנשים? איך להתווכח נכון? טריקים לשכנוע אנשים מהם הכלים והטכניקות המרכזיות לשכנוע בוויכוחים? במהלך ההרצאה, אליעד מציע מספר כלים ודרכים לשכנוע נכון בויכוחים, ולהצליח לנצח בהם. ההרצאה מתמקדת בכיצד להתנהל מול טענות של אחרים, איך להתמודד עם ביקורת, ואילו דרכים יש לנקוט כדי להוכיח שהטענות של הצד השני אינן נכונות או חסרות בסיס. אליעד מפרט את השיטות השונות שניתן להשתמש בהן כדי לנצח בוויכוח ולהשאיר את הצד השני חסר מענה. מהם הצעדים הבסיסיים לפיתוח טכניקות שכנוע? בשלב הראשון, חשוב להבין למה הצד השני אומר את מה שהוא אומר. אליעד מסביר כי לפני שנכנסים לוויכוח או מנסים לשכנע את הצד השני, יש להבין את מקור טענותיו. אם מדובר בטענה שאינה נכונה או חסרת בסיס, יש להציג זאת בצורה ברורה. השלב השני הוא להראות שהטענה לא מחויבת או אינה בהכרח נכונה. ברגע ... חולשות טענותיו. לאחר שמצאת את החולשות בטענה שלו, יש להציג את עצמך בתור הצד הנכון. במקרים כאלה, אפשר גם להשתמש במניפולציות רגשיות כדי לשכנע את הצד השני או להבהיר לו שהוא טועה. איך להימנע מהתקפות אישיות ולהפוך את הויכוח לעניין של רעיונות? כאשר מתחילים להתקדם בויכוח, חשוב להימנע להיכנס להתקפות אישיות, אשר ... על טענותיו, אתה עוזר לו להבין שאתה לא בהכרח צודק, אלא שהטענות שלו אינן בהכרח נכונות או שהן יכולות להתפרש בדרכים אחרות. איך להצליח בשכנוע באמצעות מניפולציות? אליעד גם מציין שהשכנוע לא תמיד חייב להסתמך על הוכחות לוגיות או ראיות חזקות. לעיתים, מניפולציות רגשיות יכולות להיות חזקות יותר. לדוגמה, אם מישהו תוקף אותך על דבר מה שקשור למאפיינים אישיים שלך, ... הצד השני לכזאת שיכולה להצביע על יתרון שלך. כל אלו הם כלים חשובים שניתן להשתמש בהם כדי להימנע מהפיכתו של הויכוח לעימות ישיר. כיצד אפשר לשכנע בעזרת רמות שונות של חשיבה? אליעד מציין שחשיבה ברמות שונות היא כלי מרכזי. לא כל תשובה או טענה צריכה להיות מוחלטת. אפשר להראות שגם כאשר אין תשובה ברורה, יש מקום להציע ... יש מקום להוכיח שאין בה שום אמת. לאחר שמבינים את הפגם בטענה, אפשר לחזור ולשלול אותה, ולפתוח את השיחה לכיוונים שיכולים לחשוף את צדקך. איך לשכנע אנשים? מהם טכניקות השכנוע האפקטיביות? איך להתמודד עם ויכוחים? איך לנצח בויכוח? מהן המניפולציות בשכנוע? כיצד להתמודד עם טענות שגויות? מהם הטריקים להצלחה בוויכוח? ...
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
... בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים איך לשכנע עובדים להתייעל בלי ליצור התנגדות? כשמנהלים שואפים לשפר את היעילות של העובדים שלהם, לעיתים קרובות נוצרת התנגדות פנימית אצל העובדים עצמם. לפי אליעד כהן, אחת הסיבות המרכזיות לכך היא האופן שבו המנהל מציג את רעיון ההתייעלות לעובדים. אם המנהל יגיד לעובדיו: אתם עובדים קשה, אבל בואו נעצור לרגע כדי להתבונן ולהשתפר, הדבר עלול להתפרש ... של העובדים. עובדים רבים חווים לחץ גבוה ועומס בעבודה, ולכן כשמבקשים מהם לעצור ולהתבונן, זה נשמע להם כמו עומס נוסף, שמתווסף למאמץ הקיים. המנהל צריך להציג את רעיון ההתייעלות בצורה אחרת - לא כמאמץ נוסף, אלא כהקלה שתאפשר עבודה יעילה יותר, שבסופו של דבר תביא לפחות לחץ וליותר נינוחות. לדברי אליעד, המנהל חייב להבהיר לעובדים למה ההתייעלות חשובה קודם כל לו עצמו. לדוגמה, במקום להגיד אני רוצה שתעבדו יעיל יותר כי זה טוב לארגון, כדאי לומר: אני רוצה שהסביבה שלנו תהיה נעימה יותר, כדי שגם לי וגם לכם יהיה יותר נוח. בכך המנהל יוצר אינטרס משותף וברור, ומפחית את הסיכוי להתנגדות. מדוע חשוב להראות לעובד מה התועלת שלו ... נוספת. העובד יחשוב לעצמו: אני עובד קשה תשע שעות, ועכשיו אני צריך להוסיף עוד שעה? בשביל מה?. הדרך של אליעד להתמודד עם ההתנגדות היא ליצור אצל העובד אינטרס ברור. למשל, אם תגיד לעובדים: אם תוסיפו שעה להתבוננות וחשיבה, תוכלו בתוך ... מהשינוי. הרווח יכול להיות אפילו תחושת סיפוק ומשמעות, אך זה חייב להיות ברור לעובד. איך למנוע מצב שבו העובדים חשים שההתייעלות היא לטובת המנהל בלבד? אם המנהל יציג את רעיון ההתייעלות כאילו הוא המרוויח העיקרי והעובדים הם אלו שצריכים להתאמץ בשבילו, הדבר יוביל בהכרח לתחושת מרמור. אליעד מסביר שהמנהל חייב לשים את עצמו במקומם של העובדים ולהבין את תחושותיהם. אם העובדים חושבים: אני עובד מספיק קשה, והמנהל רק רוצה לסחוט אותי יותר, ברור שהם לא יתמסרו לתהליך. כדי למנוע זאת, המנהל חייב לתקשר את ההתייעלות באופן שבו העובדים מבינים שהמטרה היא לטובתם. המנהל צריך להראות לעובדים שהוא באמת רוצה בטובתם האישית והמקצועית, ושהתייעלות תביא לתחושת ... העובדים ולשאול אותם שאלות פתוחות: האם תרצו להמשיך להרגיש לחוצים, או שעדיף לכם למצוא דרך לעבוד בצורה נעימה יותר?. כך, העובדים ירגישו שהמנהל מבין אותם ולא פועל נגדם, אלא עבורם. מהי הדרך הנכונה לייצר מוטיבציה להתייעלות אצל העובדים? אליעד ממליץ למנהלים להכניס לעובדים את המחשבה על התועלת האישית שלהם. לדוגמה, אפשר להראות לעובדים איך ... תפוקה גבוהה. עובדים זקוקים לתחושת משמעות וסיפוק. לכן, חלק משמעותי מתהליך ההתייעלות הוא להעניק לעובד תחושה שהוא לא רק מייצר תפוקה עבור המנהל, אלא שהוא חלק ממשהו בעל משמעות גדולה יותר. למה עובדים נמנעים מלעצור ולחשוב על התייעלות? ... כה שקועים בשגרת העבודה ובמרוץ היומיומי, עד שהם שוכחים את המטרה המקורית שלשמה הם בכלל החלו לעבוד מלכתחילה. כדי לשנות זאת, אליעד מציע שהמנהל יעזור לעובדים להיזכר במטרה המקורית שלהם, בכך שיראה להם שהתייעלות אינה רק דרישה ניהולית אלא דרך אמיתית להשיג את מטרותיהם האישיות והמקצועיות בצורה קלה ונוחה יותר. לסיכום, אליעד כהן מדגיש שכדי לשכנע עובדים להתייעל, המנהל חייב להציג את ההתייעלות כדרך להקל על העובדים ולהשיג את מטרותיהם האישיות, ולא כדרישה נוספת המעמיסה עליהם. כאשר העובדים יבינו שההתייעלות היא לטובתם, הסיכוי לשינוי מוצלח יגדל משמעותית. איך לשכנע עובדים להתייעל? ייעול עובדים ללא התנגדות איך
שכנוע אנשים, ללמוד לשכנע אנשים, להבין אנשים, אינטונציה, מומחה לשכנוע, ללמוד NLP, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, חוקי השכנוע, איך לשכנע אנשים?
שכנוע אנשים, ללמוד לשכנע אנשים, להבין אנשים, אינטונציה, מומחה לשכנוע, ללמוד NLP, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, חוקי השכנוע, איך לשכנע אנשים?
שכנוע אנשים, ללמוד לשכנע אנשים, להבין אנשים, אינטונציה, מומחה לשכנוע, ללמוד NLP, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, חוקי השכנוע, איך לשכנע אנשים? איך להבין אנשים דרך טון הדיבור שלהם? אליעד כהן מסביר כי על מנת להבין אנשים באופן מלא וללמוד לשכנע אותם, יש לשים לב לטון הדיבור, אינטונציה, והדרך בה הם מבטאים את ... מדוע אמרתי זאת כך? למה בחרתי דווקא בטון הזה? התרגיל הזה לא נועד רק להבנת העצמי אלא בעיקר ללמידה עמוקה יותר על איך לשכנע אנשים אחרים. אליעד מכנה זאת טכניקת השכנוע המתקדמת או טכניקת המודעות העצמית שמאפשרת לנתח ולדייק בשכנוע. מדוע חשוב לנתח לעומק את בחירת המילים שלנו? אליעד מבהיר כי כמעט כל מילה או משפט שנאמרו ניתנים לפירוק וניתוח לשם לימוד והבנה עמוקה יותר של תהליכי השכנוע. לדבריו, בכל פעם שאתה אומר משהו, יש סיבה עמוקה מדוע אמרת דווקא את ... אחר לגמרי. עליך להיות מודע לאופן שבו אתה מפרש דברים ולהבין שאין בהכרח אמת מוחלטת בפרשנות שלך. מה הבעיה בשיטות שכנוע קבועות? אליעד מבקר את השיטות הקבועות לשכנוע (לדוגמה NLP), וטוען כי שיטות אלה עלולות להכשיל את מי שמשתמש בהן מבלי להבין את העקרונות הבסיסיים של הפסיכולוגיה האנושית. לדבריו, ישנן טכניקות שכנוע שונות שנלמדות בקורסים מקצועיים, אך הבעיה היא שהן מתאימות למצבים ... מדגיש כי הבעיה אינה בשיטות עצמן, אלא בהיעדר ההבנה לגבי מתי ואיך להשתמש בהן. איך להשתמש בדוגמאות בצורה נכונה בשכנוע? אליעד מסביר כי אנשים לעיתים טועים כשהם חושבים שיותר דוגמאות יעזרו ... מאחוריהן. לדבריו, הדרך הטובה ביותר היא לקחת סיטואציה קיימת או אישית, ולנסות לראות כיצד היא מתחברת לעקרונות השכנוע. רק כך, טוען אליעד, אפשר באמת להטמיע וליישם את הטכניקות הנלמדות. לדוגמה, אם רוצים להבין כיצד לשכנע אדם במצב ספציפי, יש לקחת מקרה אמיתי שהתרחש ולשאול: מה בדיוק היה פה? למה אמרתי מה שאמרתי? למה הוא הגיב כמו שהגיב?. דרך ניתוח כזה, הופכים את הדוגמה לשימושית באמת. כיצד אפשר לשכנע מישהו בצורה הטובה ביותר? על מנת לשכנע אדם בצורה יעילה, טוען אליעד, יש קודם כל להיכנס לתוך המוח שלו ולהבין לעומק מה בדיוק הוא חושב ולמה הוא חושב כך. לדבריו, שכנוע מוצלח מתבסס על הבנה אמיתית של הרגשות, הרצונות והאמונות של הצד השני. ... כלומר, לדעת הכל על המניעים העמוקים ביותר של האדם. אליעד מדגיש שהדרך ללמוד את זה היא לא רק על ידי ניסיונות שכנוע של אחרים, אלא דווקא מתוך הבנה עצמית. אם תבין לעומק למה אתה רוצה משהו, תוכל להבין בקלות יותר את רצונותיו ומניעיו של האדם שמולך. האם תעוזה תמיד חיובית בשכנוע? אליעד מסביר את המושג תעוזה בשכנוע ומציין כי תעוזה היא חשובה, אך יכולה להיות מסוכנת אם לא משתמשים בה ... האם הסיכון שווה את זה? במילים אחרות, עליך לוודא שאתה מוכן לקבל את התוצאות האפשריות לפני שאתה משתמש בתעוזה בשכנוע. כיצד ניתן ליישם את טכניקות השכנוע בחיים? לסיכום, אליעד מדגיש כי יישום אפקטיבי של טכניקות שכנוע אינו נעשה דרך תרגול מכני, אלא דרך הבנה עמוקה של העקרונות ... טבעי והפעולה שלך תהפוך לאינטואיטיבית, ללא צורך לחשוב יותר מדי בזמן אמת. איך להבין אנשים לפי אינטונציה? שיטות שכנוע מתקדמות איך לנתח שפת גוף ואינטונציה? איך לשכנע אנשים בצורה אפקטיבית? טכניקות NLP לשכנוע אנשים כיצד להשתמש נכון בתעוזה ב
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול משא ומתן עם אויב, שכנוע אנשים, איך לגרום למישהו להרגיש חבר שלך? איך ליצור חברות עם מישהו? איך להרגיש חבר של מישהו? איך לשכנע מישהו בתור חבר? איך ליצור כימיה עם מישהו? איך לא לריב עם מישהו?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך ליצור כימיה עם מישהו?, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך ליצור כימיה עם מישהו?, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לנוער, קאוצינג, אימון אישי ועסקי בתחום איך ליצור כימיה עם מישהו - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 19:44:42 - wesi1