אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך ליצור אווירה נעימה בשיחה? ✔טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
3:51טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית
איך מפתחים שיחה בצורה נעימה וזורמת?

כדי לפתח שיחה נעימה וזורמת, צריך קודם כל להבין את העיקרון הבסיסי של הרחבת משפטים. אליעד כהן מסביר שאם האדם שמולך אומר משפט, עליך לקחת את אחת המילים שהוא אמר ולפתח אותה לכיוון נוסף. לדוגמה, אם מישהו אומר "אני רוצה לאכול", יש שלוש מילים במשפט הזה: "אני", "רוצה" ו - "לאכול". ניתן להרחיב את השיחה דרך כל אחת מהמילים האלו. לדוגמה, אפשר להתייחס למילה "אני" ולהגיד "וואלה, גם אני רוצה לאכול, בדיוק ראיתי מישהו שהלך עכשיו לאכול", או להרחיב את המילה "רוצה" - "כן, גם אני ממש חייב לאכול, כדאי שנאכל משהו בקרוב", או לפתח את המילה "לאכול" - "מה אתה רוצה לאכול? איפה נאכל? מתי כדאי שנאכל?". בצורה כזאת, אפשר להוביל את השיחה לכיוונים רבים.

איך להפוך שיחה לטובה עבור הצד השני?

לפתח שיחה זה רק חלק מהמיומנות, אך החלק החשוב יותר הוא לפתח שיחה שתעשה טוב לצד השני. אליעד מדגיש שכדי ליצור קשרים טובים או לפתח חברויות, חשוב שהצד השני ירגיש שטוב לו לדבר איתך. הדרך לעשות זאת היא לשים לב אילו נושאים גורמים לו להרגיש בנוח ואילו נושאים הוא מעדיף להימנע מלדבר עליהם. לשם כך, צריך לדעת לקרוא את הבן אדם שמולך ולהיות קשוב אליו.

אליעד כהן נותן דוגמה מתחום הריקוד. כמו בריקוד, כאשר בן אדם אחד מזיז אותך לכיוון מסוים, אתה זז איתו בהתאם. אם הוא נע לכיוון מסוים, אתה מתאים את עצמך אליו, וכך נוצרת תנועה זורמת והרמונית. באופן דומה, בשיחה צריך להרגיש מה האדם השני רוצה, באיזה נושאים הוא רוצה להעמיק, ואילו נושאים פחות מעניינים אותו או אפילו לא נעימים לו.

איך מזהים על מה בן אדם רוצה לדבר?

הדרך לזהות במה האדם השני מעוניין לדבר היא לשים לב למידת הפירוט שהוא נותן כשהוא מספר משהו. לדוגמה, אם שואלים אדם "מה עשית בסוף השבוע?", והוא מספר כמה דברים, אך פתאום מאריך במיוחד על דבר מסוים, כמו "הייתי בצפון ואכלתי במסעדה מיוחדת וממש טובה", זה סימן ברור שהוא מתעניין יותר בנושא המסעדה ופחות בנושא הצפון עצמו. במקרה כזה, מומלץ לפתח את השיחה סביב המסעדה, לשאול שאלות על האוכל, על המקום, על החוויה, ולא להתמקד במקום בצפון.

הכלל שאליעד מדגיש הוא שהאדם באופן טבעי יאריך בשיחה בנושאים שנעים לו לדבר עליהם ויקצר בנושאים שגורמים לו אי - נוחות. עם זאת, יש יוצאי דופן - לפעמים אדם יקצר בדיבור דווקא על נושא מסוים לא מפני שאינו רוצה לדבר עליו, אלא כי הוא נבוך או לא מרגיש מספיק בנוח. לכן, צריך להבחין במקרים בהם אדם מתחיל לדבר על נושא מסוים, מפסיק אותו ואז פתאום חוזר אליו. עצם החזרה מעידה שיש משהו שחשוב לו, אך אולי הוא מהסס או נבוך מלהרחיב עליו.

איך לעזור לבן אדם לדבר על נושא רגיש בצורה נעימה?

במקרים בהם מזהים שהאדם רוצה לדבר על נושא מסוים אבל מתקשה לעשות זאת, ניתן בעדינות ובתחכום לעזור לו להיפתח. למשל, אפשר לשאול שאלות שפותחות פתח לנושא בצורה עקיפה ועדינה, באופן שהאדם יוכל לדבר על מה שמפריע לו או מעסיק אותו, בלי שירגיש רע או מבוכה מהעניין. כשאתה מצליח לגרום לבן אדם לדבר על משהו שמטריד או מעסיק אותו בצורה נעימה, הוא ירגיש קרוב אליך ויעריך אותך יותר, כי הצלחת לגרום לו להרגיש בנוח עם עצמו ועם הנושא המדובר, בשונה ממה שקורה לו עם אנשים אחרים.

איך לשמור על ערנות וקשב בשיחה?

אליעד כהן מציין שהמיומנות האמיתית בפיתוח שיחה טובה אינה רק ביכולת להאריך את השיחה, אלא ביכולת להיות ערניים וקשובים לצד השני. המטרה היא לא רק לדבר הרבה, אלא לשים לב לדקויות - לא רק למה האדם אומר, אלא גם איך הוא אומר זאת. צריך להיות רגיש לשינויים בטון הדיבור, בשפת הגוף ובבחירת המילים. על ידי ערנות וקשב, אפשר לזהות מה חשוב לצד השני, מתי הוא שמח להרחיב בנושא מסוים, ומתי הוא מעדיף לעבור הלאה. אם אדם מתחיל לקצר בשיחה, אפשר בעדינות לנסות להחזיר אותו לנושא ולראות אם הוא באמת מעוניין או מעדיף להמשיך הלאה.

בסופו של דבר, המטרה של פיתוח שיחה טובה היא לגרום לצד השני להרגיש בנוח, אהוב, מוערך ושכיף לו לדבר איתך. זהו הסוד האמיתי ליצירת שיחות עמוקות, נעימות וזורמות.
עכשיו הנושא הוא כזה מבחינת פיתוח שיחה, אוקי אז השאלה היא כזאת איך לפתח שיחה בצורה שתהיה טובה לצד השני אז אולי זה כבר נאמר באיזה הקשר אחר אבל בא נגיד את זה באופן מוגדר יותר, אז קודם כל בגדול איך מפתחים שיחה לוקחים את המשפט שנאמר ומוסיפים עליו. לדוגמה מישהו אומר "אני רוצה לאכול" יש פה שלוש מילים "אני רוצה ולאכול", אפשר לפתח שיחה על למילה "אני" כגון "אתה יודע וואלה גם אני רוצה לאכול, אתה יודע עכשיו ראיתי בדיוק את ההוא הלך לאכול" אפשר לפתח שיחה למילה "אני", אפשר להגיד "רוצה, אתה יודע אני חייב לאכול צריך לאכול כדאי לאכול" ואפשר לפתח את השיחה למילה "לאכול, מה לאכול איפה לאכול כמה לאכול מתי לאכול" בסדר.

אז איך לפתח שיחה זה בגדול אמרנו עכשיו השאלה היא זה איך לפתח שיחה בצורה שתעשה טוב לבן אדם השני, חלק כדי ליצור חברים צריך לעשות להם טוב או שהם לפחות יחשבו שטוב להם לדבר איתך ובשביל שזה יקרה צריך לדעת שכשמפתחים שיחה איך לפתח שיחה בצורה שתעשה טוב לבן אדם השני ואז בעצם השאלה היא כאשר מפתחים שיחה עם הבן אדם השני איך לפתח שיחה בצורה שתעשה לו טוב.

דהיינו, איזה נושא להעלות איזה נושא לא להעלות, איזה נושא לפתח ואיזה נושא לא לפתח והתשובה היא שלצורך העניין זה כמו אני לא אתן תשובה ברורה אבל אני אמשיל את זה למשהו אחר, זה כמו נגיד לדוגמה ריקוד שבריקוד הרבה פעמים צריך להרגיש את הבן אדם השני ולהרגיש "אוקי עכשיו הוא מזיז אותי לפה אני אזוז לפה, אני מזיז אותו לפה יזוז לפה" צריך לקרוא את הבן אדם השני צריך לדעת לקרוא את הבן אדם השני.

עכשיו ולכן צריך לדעת לשים לב על הבן אדם שמולך כשאתה מפתח איתו שיחה על משהו "רגע הוא רוצה לדבר על זה או לא רוצה לדבר על זה" יכול להיות כמה מצבים יכול להיות מצב שבן אדם, אוקי אז קודם כל נלך להסבר הכללי ההסבר הכללי אומר שבדרך כל בן אדם שרוצה לדבר על משהו הוא יוסיף על זה מידע וכשהוא לא רוצה לדבר על משהו הוא לא יוסיף על זה מידע.

לדוגמה תשאל אותו נגיד מה נשאל "מה עשית בסוף השבוע האחרון?" ואז הוא יספר כמה סיפורים ועל אחד מהם הוא יספר יותר "אתה יודע הייתי בצפון ואכלתי באיזו מסעדה מאוד מיוחדת" והוא יאריך על המסעדה יותר מאשר על הצפון, זה אומר שהמסעדה יותר מעניינת אותו מאשר זה שהוא היה בצפון. עכשיו מי ששם לב לזה יודע לפתח את השיחה על המסעדה לא "ואיפה בצפון?" אבל זה לא מעניין אותו איפה בצפון מעניינת אותו יותר המסעדה.

קודם כל בעצם לשים לב הבן אדם השני על מה הוא מאריך את השיחה ועל מה הוא לא מאריך את השיחה, הנחת היסוד אומרת שמה שעושה לו רע הוא ינסה לקצר על זה את השיחה ועל מה שעושה לו טוב הוא ינסה להאריך את השיחה. יחד עם זאת יש מקרים יוצאי דופן שיכול להיות שבן אדם שהוא מקצר שיחה על משהו אבל ניתן להרגיש עליו שהוא רוצה לדבר על זה והוא לא מרגיש בנוח לדבר על זה.

איך ניתן לשים לב לפי המילים שהוא משתמש לפי זה שהוא מתחיל את הנושא מפסיק אותו ופתאום חוזר אליו, "למה חזרת אליו?" דיברנו על זה כבר קודם "למה אתה צריך לחזור אליו אולי אתה רוצה להוסיף על זה עוד מידע ולא אמרת אותו" ואז אם קולטים את זה אז אפשרי בצורה כזו או מתוחכמת כזו או אחרת לגרום לבן אדם לדבר על זה בלי שהוא ירגיש רע מזה שהוא מדבר על זה ואז הוא יאהב אותך עוד יותר כי הצלחת בעצם לגרום לו להרגיש בנוח במחיצת עצמו ובמחיצתך יותר מאשר ביחס לאנשים אחרים.

אבל המרכז של מה שאמרתי הוא שצריך לדעת לזהות מה הבן אדם השני מפתח את המשפטים, אתה יכול להאריך איתו את זה ומה שהוא חתך לא צריך, עוד פעם אפשר לנסות אפשר גם אם מישהו מקצר אפשר לנסות לשאול על זה עוד פעם אבל להיות ערניים להיות קשוב גם לבן אדם שמדברים איתו כי החוכמה היא לא רק לפתח שיחה החוכמה היא גם לפתח שיחה שתעשה טוב לצד השני. הבנו?
להימנע מ חברים הרגשה חוויות להרגיש את הימנעות לפתח את השיחה סיפורים תיעדוף סיפור איך ליצור אוירה נעימה אוירה נעימה איך לדבר איך לדבר עם איך לדבר עם אנשים איך ליצור איך ליצור אוירה איך ליצור אוירה נעימה איך לפתח איך לפתח שיחה איך לפתח שיחה זורמת איך לפתח שיחה טובה איך לפתח שיחה נעימה אישית אנשים זורמת טיפים טיפים ל טיפים לניהול טיפים לניהול שיחה טיפים לפיתוח שיחה כיצד לפתח שיחה לדבר לדבר עם לדבר עם אנשים ליצור ליצור אוירה ליצור אוירה נעימה לנהל לנהל שיחה לפתח לפתח שיחה לפתח שיחה זורמת לפתח שיחה טובה לפתח שיחה נעימה מיומנויות מיומנויות תקשורת מיומנויות תקשורת בין אישית מיומנות מנהל ניהול ניהול שיחה ניהול שיחות פיתוח פיתוח שיחה שיחה שיחה זורמת שיחה טובה שיחה נעימה תקשורת תקשורת בין אישית
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח?
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח?
... ולא בהכרח כי הוא באמת לא מתנגד. לפעמים אנשים יגידו לנו שזה בסדר רק כדי לא להרגיש אי נוחות של קונפליקט, אך בפועל עדיין תהיה בעיה מתחת לפני השטח. איך להתמודד עם התנגדויות במכירות? איך ליצור אווירה נעימה בשיחה? איך להימנע מקונפליקטים במערכות יחסים? איך לשכנע לקוח בצורה אפקטיבית? איך ליצור תחושת אמון עם לקוח? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחד ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את מה שהסברת להם? כאשר מנהל מסביר משהו לעובדים שלו, השלב הראשון לבדוק אם העובד הבין ... כי עובד אינטליגנטי יבין מה לעשות גם אם הוא עייף או לא נכח בישיבה, בעוד עובד שאינו מחובר לצורת החשיבה של המנהל לא יבין גם אם יהיה נוכח וערני לחלוטין. לפי אליעד, הבנת העובד תלויה בראש ובראשונה ביכולת שלו להתחבר לתפיסת העולם של המנהל ולא בערנות בלבד. כיצד ניתן להעריך מראש אם העובדים יבצעו ... האמיתיים שלו. מה לעשות כשהעובד אינו משתף פעולה בתחקור? אליעד מדגיש שאם העובד מגיב באי - רצון לתחקור, על המנהל להבהיר לו את קיומו של אינטרס משותף ביניהם. למשל, אם העובד אומר אין לי כוח לענות על שאלות, המנהל יכול להשיב לו אני מבין, אבל אתה מבין שזה משפיע על שנינו? וכך לחשוף את העובד לחשיבות ההדדית של העניין, ולהפוך את אי - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד לא מקשיב? איך למנוע ... ש: בדיוק יש אנשים שגר ושכח מה שנקרא אתה יודע שהם יעשו ויש אנשים שיהפכו את הכל. אליעד: תראה אז מה האמת שלפי שיחה טכנית עם הבן אדם של מה הבנת אתה לא יכול לדעת במאה אחוז מה ...
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
... חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע איך לשדר שאתה חזק במשא ומתן? בתהליך של ניהול משא ומתן, מערכת היחסים תמיד בנויה מדינמיקה של חזק וחלש. בטבע קיים העיקרון של החזק שולט, והחלש נכנע. אליעד כהן מסביר שבעולם ... ומתן איך להפוך חיסרון ליתרון? איך להצליח במשא ומתן? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של ניהול משא ומתן ובנושא של מערכות יחסים כאלה ואחרות, אוקי והטיפ מתעסק בנושא של חלש וחזק. מה זאת אומרת חלש וחזק? בטבע שלנו יש כוחות ... כפי שאמרתי בטבע החלש נכנע לחזק החזק מנצח החזק שורד, אוקי ולכן כאשר לדוגמה נגיד מנהלים משא ומתן עם מישהו ואותו בן אדם, אני אתן את הדוגמה הכי כאילו שנראית טריוויאלית כביכול אין לה שום משמעות נגיד שני ...
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
... יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה? איך להתמודד נכון עם בעיות טכניות בצוות? כאשר אנחנו ... עצמו, אתה יכול להבין מה חשוב לו, מה חסר לו, כיצד הוא תופס את עצמו ומהן המטרות שלו. כך, לאחר מכן תוכל לחבר את הסיפור שלך והבקשה שלך לאינטרסים האישיים של אותו אדם. איך מנהלים עובדים בצורה יעילה? ניהול עובדים אינו עניין טכני בלבד. אליעד מסביר שכדי לנהל עובדים בצורה אפקטיבית, צריך להסתכל על העובדים כעל בני אדם עם צרכים ואינטרסים, ולא רק כעל כלי עבודה או אמצעי להשגת יעדים עסקיים. הוא נותן דוגמה ברורה לכך: אם עובד לא מבצע את העבודה כמו שצריך, מנהל שלא מבין את הנקודה האנושית ינסה לפתור את הבעיה בעזרת הכשרה טכנית נוספת או לחץ. אך הגישה הזו לא תמיד תעבוד. לעומת זאת, אם המנהל ינסה להבין לעומק מה מניע את העובד, מה חסר לו ומה הצרכים הרגשיים שלו, יהיה קל יותר להוביל את העובד לבצע את המשימה בהצלחה. לדוגמה, אם לעובד חשוב להרגיש משמעות או שייכות, אז אפשר לספק לו את ההרגשה הזו במסגרת העבודה. עובד שירגיש שהמנהל מבין אותו ומתחשב בו, ייתן הרבה יותר מעצמו למשימות ויהיה נאמן יותר לארגון. לכן, הבנת הצרכים ... היא הדרך האמיתית להצלחה עסקית. הקשר בין דינמיקה אנושית להצלחה עסקית הצלחה עסקית תלויה בדינמיקה האנושית שבין אנשים בצוות. אליעד מציין כי עובדים הם לא רובוטים. כאשר מנהלים מתייחסים לעובדים בצורה טכנית בלבד - כאילו הם רק אמצעי להשגת מטרות - נוצרת בעיה. במקום זאת, צריך להבין שעובדים הם אנשים שמחפשים משמעות, שייכות, הכרה ותמיכה. אליעד ממליץ למנהלים להתמקד ביצירת קשרים חיוביים ומשמעותיים עם העובדים. הדרך לעשות זאת היא להבין באמת את מה ... הוא נותן דוגמה שאדם יהיה מוכן לעזוב עבודה שמשלמים לו בה טוב מאוד אם בנו או בתו זקוקים לו. זה מלמד אותנו שהרגש והקשר הרגשי חזקים יותר אפילו מהתגמול הכספי. לפיכך, אם מנהל יצליח לגרום לעובדים שלו לאהוב אותו ולהתחבר אליו רגשית - באופן דומה לאופן שבו הם מתחברים למשפחה שלהם - רוב הבעיות הניהוליות והמקצועיות ייעלמו מאליהן. איך לנהל משא ומתן מוצלח ולגייס משקיעים? כאשר מנהלים משא ומתן או מנסים לגייס משקיע, חשוב מאוד להבין מה האינטרס האישי של האדם השני. אליעד מציין ... לגיוס משקיעים, לשכנוע עובדים או לכל מצב שבו אתה צריך לשכנע אחרים לשתף איתך פעולה. ההבנה של הצרכים האנושיים של הצד השני היא זו שתאפשר לך להצליח בכל אינטראקציה. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? מהי הדרך הנכונה להתמודד עם בעיות טכניות וקשיים בעבודת צוות? במהלך ... שכשאנחנו מבקשים עזרה מאדם אחר, אנחנו צריכים קודם כל להבין מה האינטרס שלו. אם נשקול את היתרונות שבפניו בצורה כנה, יהיה סיכוי גבוה יותר שיקבל את עזרתנו. זהו עיקרון חשוב בניהול עובדים וביצירת קשרים עסקיים. מהו החיבור האמיתי בין ניהול עובדים והצלחה עסקית? הבהרת הבעיה האנושית היא חלק חשוב בהבנת כיצד לנהל עובדים בצורה אפקטיבית. אליעד מציין שבמקרים רבים, כאשר עובדים לא מבצעים משימות, הבעיה לא טמונה בהבנה של העבודה או במיומנויות טכניות. פעמים רבות, מדובר בבעיה אנושית - כלומר, כיצד להבין את העובד ולעזור לו להתמקד ... הדוגמה שנתן אליעד הייתה איך שגורם לאדם לעבוד בסביבה עסקית היא להבין מה מניע אותו - וכיצד נוכל לעזור לו להשיג את הצרכים והיעדים שלו. הדינמיקה האנושית משחקת תפקיד מרכזי בניהול עובדים. לעיתים יש צורך לראות את העובד כאדם שמחפש לא רק תשלום כספי, אלא גם משמעות ותמיכה. אם נצליח ... של הסיטואציה. אם נתמקד בהבנת הזווית האנושית של הבעיה, נוכל ליצור קשרים שמאפשרים לעובדים, ללקוחות או לשותפים לפתח אמון ולהגיב בצורה שתסייע בהתגברות על האתגרים. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? ...
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
... למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים מה קורה כשמנהלים עוקפים את הסמכויות של מנהלים אחרים? אליעד כהן מסביר שישנן טעויות נפוצות בארגונים, שבהן מנהלים בכירים או בעלי עסקים עוקפים סמכויות של המנהלים הזוטרים או האחראים הישירים לעובדים. אליעד מתאר מצב שבו מנהל בכיר, לדוגמה, מנהל מחלקה או מנכל, מדבר ישירות עם עובד תחתיו, למרות שקיים מנהל אמצעי שהעובד כפוף לו ישירות. הוא מציג את היתרונות והחסרונות של פעולה כזו. יתרון של פעולה כזו הוא האפשרות להשיג מטרות בטווח הקצר מהר יותר, שכן מנהל בכיר, שלכאורה מיומן ומנוסה יותר, יכול לפתור את הבעיות באופן ישיר ויעיל יותר מאשר המנהל הזוטר. אולם אליעד מדגיש כי זוהי פעולה בעייתית מאוד לטווח הארוך, כיוון שהיא פוגעת בסמכותו של המנהל הזוטר, גורמת לעובדים להבין כי לא משנה מה המנהל הישיר אומר, תמיד אפשר לעקוף אותו ולדבר עם הבכיר יותר, וזה מוביל לזלזול ולהקטנת אחריות של המנהלים הזוטרים. בנוסף, אליעד מדגיש כי פעולה זו בעצם מנוונת את המנהלים הזוטרים, כיוון שהם מאבדים את תחושת האחריות והסמכות, ובסופו של דבר מאבדים גם את המוטיבציה לפעול ולשפר את עצמם. הוא מתאר מצב שבו העובדים כבר לא מתייחסים להוראות המנהל הישיר שלהם ברצינות, מכיוון שהם יודעים שההחלטה הסופית והמשמעותית היא בידי המנהל הבכיר. אליעד גם מציג סיבה נוספת ועמוקה יותר לכך שמנהלים עוקפים את סמכות המנהלים תחתיהם - הם לא יודעים איך להכשיר את המנהלים שתחתיהם לנהל בצורה אפקטיבית. כאשר המנהל הישיר פונה למנהל הבכיר עם בעיה ואומר אני לא יודע איך לגרום לעובד להקשיב לי, המנהל הבכיר פונה ישירות לעובד במקום ללמד את ה
טיפים לניהול משא ומתן, איך לשדר שאתה חזק? איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות
טיפים לניהול משא ומתן, איך לשדר שאתה חזק? איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות בניהול משא ומתן יש היבטים שונים. אחד מהם הוא מה שאתה רוצה שהצד השני יחשוב עליך, בהיבט של מי צריך את מי. ומההיבט הזה, בדכ החלש צריך את החזק ולא החזק ... שעליך לשדר לצד השני שאתה החזק ושהוא החלש. ואפשרי לעשות את זה, גם על ידי זה שכאשר הצד השני שאיתו אתה מנהל משא ומתן, מספר לך על עצמו והוא מנסה להרשים אותך במשהו מסוים, כגון לדוגמה שהוא מספר לך כמה הוא גדול חזק וכולי, במקרה שכזה, עליך לא להראות לו שאתה ...
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים איך לנהל דיון עם מישהו לא ממוקד? כאשר מנהלים דיון עם אדם שנוטה לעבור מנושא לנושא, לעיתים קרובות עולה תחושת תסכול. אליעד כהן מסביר איך להתמודד במצב שבו הצד ... כלומר, אין באמת תופעה כזו אלא רק הדרך בה אנחנו בוחרים לפרש את התקשורת עם האדם השני. עם זאת, במקרים בהם בכל זאת אדם נע מנושא לנושא ללא מיקוד, יש כמה דרכים אפקטיביות להתמודד איתו. כיצד להחזיר את הדיון לנושא המרכזי? אליעד מציע שיטה ראשונה לניהול דיון עם מישהו לא ממוקד - הגדרת מטרת הדיון מראש, ולנסות תמיד לחזור לנושא המרכזי שנבחר מראש. אם הצד השני מתחיל להרחיב ... שזה נכון?, איך הגעת למסקנה הזו?. כאשר אתם עושים זאת, האדם מתחיל לפתח מיומנות חשיבה, והוא בעצמו לומד לחשוב באופן מאורגן וברור יותר. האם צריך לתקן או להסביר לאדם שהוא טועה? אליעד מדגיש כי ... בצורה מסודרת והגיונית יותר. מה לעשות כשמדובר בהפרעות נפשיות או בתקשורת עם אדם משוגע? אליעד מסביר שלעיתים התופעה של מעבר מנושא לנושא באופן קיצוני מצביעה על הפרעות נפשיות מסוימות. במקרה ... מראש על נקודת ההתחלה של הדיון, אין טעם לקדם את השיחה, כי זה יהיה כמו לנהל דיון בשפות שונות. איך לבחור את נקודת ההתחלה המתאימה ביותר? אליעד מסביר שהמקום הכי נכון להתחיל ממנו דיון הוא תמיד ... תמיד הבסיסית ביותר: האם בכלל יש הבדל בין יש לבין אין? אליעד אומר שכל שיחה שתהיה - תמיד מתנקזת לשאלה היסודית הזו. אם לא מסכימים על היסודות הראשוניים, כל הדיון יהיה חסר תועלת. האם כדאי תמיד ... המיקוד של הצד השני, אלא להשתמש בו ככלי להרחבת החשיבה שלו והקניית מיומנויות חשיבה הגיונית יותר. איך לנהל דיון עם אדם לא ממוקד? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? טכניקות לשכנוע אנשים לא ממוקדים איך להתמודד עם הפרעות בתקשורת? איך להתחיל דיון בצורה נכונה? למה אנשים קופצים מנושא לנושא? איך לשפר חשיבה הגיונית בשיחה? איך לנהל דיון בצורה לא מסודרת? איך לטפל במשוגע? איך לטפל בהפרעות נפשיות? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? להגדיר את נושא השיחה, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? מה לעשות כשמישהו לא ממוקד בנושא השיחה? מאיפה הכי הגיוני להתחיל כל דיון? האם יש הבדל בין יש לאין? נקודת ההתחלה של כל דיון, הסדר בניהול דיון, ניהול דיון חסר סדר ...
חרדה חברתית, פחד קהל, איך נוצרת חרדה חברתית? איך לטפל בפחד קהל? למה אני ביישן? למה אני מפחד מאנשים? למה יש לי חרדה חברתית? איך לא לפחד להתחיל עם בחורה? איך לא לפחד לדבר עם אנשים? איך לא לפחד מאנשים? מה חושבים עלי?
חרדה חברתית, פחד קהל, איך נוצרת חרדה חברתית? איך לטפל בפחד קהל? למה אני ביישן? למה אני מפחד מאנשים? למה יש לי חרדה חברתית? איך לא לפחד להתחיל עם בחורה? איך לא לפחד לדבר עם אנשים? איך לא לפחד מאנשים? מה חושבים עלי?
... יש לי חרדה חברתית? איך לא לפחד להתחיל עם בחורה? איך לא לפחד לדבר עם אנשים? איך לא לפחד מאנשים? מה חושבים עלי? מהם הגורמים לחרדה חברתית וכיצד ניתן להתמודד איתה? חרדה חברתית היא ... מפחד משיפוט של אחרים. דוגמאות לפחדים נפוצים: פחד להתחיל שיחה עם אנשים: מדובר בחשש שמישהו יחשוב עליך רע. פחד לעמוד מול קהל: פחד שיתעלגו עליך, שלא תבין את עצמך או שתתבלבל. פחד ... לחץ או סטרס במצבים חברתיים שונים. חרדה זו עשויה להתבטא בפחד לדבר עם אנשים, לפנות אליהם, לעמוד מול קהל או להיות בסביבה חברתית כלשהי. במצבים כאלה, הגוף עלול להגיב בסימפטומים ... המקרים מדובר בפחד מהשיפוט של אחרים. לדוגמה: פחד להתחיל שיחה עם אנשים - לרוב זה נובע מהחשש שהם יחשבו עליך דברים רעים. פחד לעמוד מול קהל - הפחד שמישהו ילעג לך, שלא תהיה מובן ... הערכה עצמית, שנאה עצמית, ביישנות, התמודדות עם חרדה חברתית, תקשורת בין אישית, למה אני מפחד להתחיל עם בחורה? איך לא לפחד להתחיל איתה? ...
פיתוח שיחה, איך ללמוד לפתח שיחה? איך לדעת לפתח שיחה? איזה נושאי שיחה יש? על מה לדבר בשיחה? איך לפתח כישורי שיחה? איך לפתח יכולות שיחה? שיפור יכולות תקשורת בין אישית, שיפור מיומנויות בין אישיות, על מה לדבר בדייט? לדבר עם אנשים
פיתוח שיחה, איך ללמוד לפתח שיחה? איך לדעת לפתח שיחה? איזה נושאי שיחה יש? על מה לדבר בשיחה? איך לפתח כישורי שיחה? איך לפתח יכולות שיחה? שיפור יכולות תקשורת בין אישית, שיפור מיומנויות בין אישיות, על מה לדבר בדייט? לדבר עם אנשים
פיתוח שיחה, איך ללמוד לפתח שיחה? איך לדעת לפתח שיחה? איזה נושאי שיחה יש? על מה לדבר בשיחה? איך לפתח כישורי שיחה? איך לפתח יכולות שיחה? שיפור יכולות תקשורת בין אישית, שיפור מיומנויות בין אישיות, על מה לדבר בדייט? לדבר עם אנשים איך ניתן לשפר את יכולת פיתוח השיחה שלך? היכולת לפתח שיחה עם אנשים היא לא רק פונקציה של ניסיון בדיבור או תקשורת מרובה עם אחרים, אלא בעיקר תוצאה של העומק וההיקף של הידע הכללי שלך ושל היכולת שלך לחשוב ולנתח מידע בצורה עצמאית. אליעד כהן מדגיש שהמיומנות לפתח שיחה איננה מושגת פשוט על ידי דיבור אינטנסיבי עם אחרים או צפייה בתוכניות בידוריות כמו האח הגדול. למעשה, פעילויות אלו עלולות אף לפגוע באיכות התקשורת שלך ולהפוך אותך למישהו שמסוגל רק לשיחות שטחיות. מה צריך לעשות כדי להיות מעניין בשיחה? על מנת לפתח שיחה בצורה מעניינת, עליך קודם כל להעשיר את הידע שלך בתחומים רבים ומגוונים. זה אומר לקרוא ספרים, להתעניין בנושאים ... יהיו לך כלים ואפשרויות שונות לפיתוח השיחה. למשל, אם אדם מספר לך שהוא הלך לבית הספר, במקום להגיב רק בתגובה פשוטה ושטחית, תוכל לפתח שיחה על עצם הפעולה של הליכה, על המשמעות של בית ספר, על חינוך, או אפילו על חוויות אישיות בבית הספר. ככל שהידע שלך רחב יותר, כך יש לך יותר נקודות השקה לפיתוח השיחה. איך אפשר להפוך כל משפט לנושא שיחה רחב? לדוגמה, אם אדם מציין שבחורף אנשים רבים הלכו להתחסן, במקום להסתפק בהערה כמו כן, נכון, תוכל לקחת את הנושא ... ויכוחים חברתיים סביב חיסונים? לפתח שיחה על עונת החורף: מה מאפיין אותה, איך היא משפיעה על אנשים ועל הבריאות שלהם, ואפילו על כלכלה ותרבות. להרחיב את הדיון ... מהתחומים הללו. איך לתרגל ולשפר מיומנויות שיחה באופן עצמאי? דרך נוספת ויעילה במיוחד שאליעד מציע לשיפור כישורי השיחה היא לתרגל שיחות עם עצמך. אליעד מציע תרגיל ... אותה על דף. לאחר מכן התחל לפתח שיחה שלמה סביב המשפט הזה. שאל את עצמך שאלות כמו: למה המחירים עולים? מי יושפע מזה? איך זה ישפיע עלי באופן אישי? האם זה ... האירוע הזה? וכך הלאה. אם תוכל לנהל עם עצמך שיחה מעמיקה של מספר דקות לפחות, תוכל בקלות ליישם זאת בשיחות עם אנשים אחרים. ככל שתפתח את המיומנות הזאת, כך תגלה שהיכולת שלך ליצור שיחות משמעותיות עם אחרים משתפרת באופן דרמטי. מהם הצעדים המעשיים לשיפור היכולת לפתח שיחה? לסיכום, הצעדים המעשיים שאליעד ממליץ עליהם לשיפור
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך ליצור אווירה נעימה בשיחה?, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך ליצור אווירה נעימה בשיחה?, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן למציאת עבודה, ייעוץ נפשי מומלץ, טיפול נפשי בנושאי איך ליצור אווירה נעימה בשיחה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2139 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 03:57:01 - wesi1