אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לחלק משימות בין עובדים? ✔התייעלות ארגונית, איך לייצר זמן לעובדים שלך? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר? למה לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
התייעלות ארגונית, איך לייצר זמן לעובדים שלך? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר? למה לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? איך לגרום לעובד להספיק יותר משימות? איך לפנות זמן לעובד? איך לגרום לעובד לעבוד יותר? יעוץ ארגוני
איך לייצר יותר זמן לעובדים שלך?

כדי לייצר יותר זמן לעובדים שלך ולהגדיל את התפוקה שלהם, חשוב להבין תחילה מה הם עושים כרגע ומה היית רוצה שהם יעשו בנוסף. אם יש לך עובד טוב, שאתה מרוצה ממנו, אבל הוא לא מספיק לבצע את כל המשימות שהיית רוצה שיעשה, הדרך הכי יעילה לפנות לו זמן היא להפוך אותו למנהל ולגייס עובדים חדשים תחתיו.

למה לגייס עובדים חדשים מתחת לעובד שלך?

הרעיון שעומד מאחורי הגיוס של עובדים חדשים מתחת לעובד הנוכחי שלך הוא פשוט: אם העובד הנוכחי שלך עסוק במשימות קלות מדי ביחס לרמתו וליכולות שלו, העסק למעשה מפסיד כסף. אתה משלם משכורת גבוהה לעובד שיכול לבצע משימות מורכבות וחשובות, בעוד שאת המשימות הפשוטות הוא יכול להאציל לעובדים זוטרים שירוויחו פחות כסף. בכך נוצרת יעילות ארגונית טובה יותר, כיוון שהכישורים של כל עובד מנוצלים באופן אופטימלי.

איך עושים את זה בפועל?

כדי ליישם את השיטה באופן מעשי, עליך לבצע את השלבים הבאים:
  1. ראשית, ערוך רשימה מפורטת של כל המשימות שהעובד מבצע כרגע ביום - יום.
  2. הוסף לרשימה את המשימות הנוספות שהיית רוצה שהעובד יעשה אך אינו מספיק.
  3. לאחר מכן, חלק את כלל המשימות לקבוצות לפי רמת הקושי והמורכבות שלהן.
  4. זהה אילו משימות מתוך הרשימה הן פשוטות מספיק, כך שניתן להעביר אותן לעובד זוטר יותר, בשכר נמוך יותר.
  5. גייס עובד או עובדים חדשים, בהיקף המשרה הדרוש (משרה מלאה, חצי משרה או שלושת - רבעי), אשר יקחו על עצמם את המשימות הפשוטות שהוגדרו בשלב הקודם.
לדוגמה, אם יש עובד מצוין שמתעסק במשימות מורכבות כמו סגירת עסקאות גדולות, אבל הוא מבזבז הרבה זמן על משימות פשוטות כמו מילוי דוחות או שליחת מיילים, עליך לגייס עובד חדש שיבצע את המשימות הללו ויפנה לעובד הראשי את הזמן לעסוק רק במשימות הגדולות יותר שמתאימות ליכולותיו.

מה היתרון הכלכלי של השיטה הזאת?

כאשר עובד מיומן, מנהל או בכיר מבצע משימות פשוטות מדי, העסק מפסיד כסף. למשל, אם עובד בעל שכר גבוה מבצע משימות שיכול היה לבצע עובד בעל שכר נמוך יותר, הרי שנוצר מצב שבו החברה משלמת יותר מדי על ביצוע אותה המשימה. אם עובד בכיר משתכר 100 שקל לשעה ועובד פשוט מרוויח 50 שקל לשעה, כל פעם שהעובד הבכיר מבצע משימה פשוטה, החברה למעשה מפסידה את ההפרש בעלות העבודה.

לכן, חלוקה נכונה של המשימות בין העובדים השונים, בהתאם ליכולות ולשכר שלהם, חוסכת כסף ומייצרת התייעלות ארגונית משמעותית.

איך השיטה תורמת למוטיבציה של העובדים?

השיטה של גיוס עובדים תחת עובד מנוסה והפיכתו למנהל, תורמת גם למוטיבציה ולשביעות הרצון שלו. כשהעובד מתעסק במשימות ההולמות את יכולותיו וכישוריו, הוא מרגיש שהארגון מכיר בערך שלו, רואה בו מנהיג ומאפשר לו להתקדם מקצועית. הוא מקבל תחושת אחריות, משמעות וסיפוק רב יותר, מה שמוביל להגדלת התפוקה והמחויבות כלפי הארגון.

האם השיטה מתאימה תמיד?

חשוב להבהיר שמדובר בקו חשיבה נכון מאוד, אך ישנם היבטים נוספים שחייבים להתחשב בהם לפני יישום השיטה:
  • יש לחשב את העלויות הכרוכות בגיוס העובדים החדשים מול התועלת שייצרו.
  • יש לוודא שלעובד שלך יש את היכולות הניהוליות הדרושות כדי לנהל עובדים נוספים.
  • יש להעריך את הזמן והמשאבים הדרושים להדרכה ולהכשרה של עובדים חדשים.
  • יש לוודא שהמשימות פשוטות ומוגדרות מספיק כך שניתן יהיה להעביר אותן לעובדים חדשים באופן אפקטיבי.
השיטה יעילה מאוד, אך נדרשת חשיבה מוקדמת והתאמה למציאות הארגונית הספציפית שלך.

איך ליישם את השיטה גם עבורך?

בדיוק כפי שאתה יכול ליישם את השיטה הזאת על העובדים שלך, אתה יכול להשתמש בה גם על עצמך:
  • רשום את כל המשימות שאתה מבצע באופן קבוע.
  • חלק אותן לפי רמת מורכבותן או בהתאם לערכן לארגון.
  • מצא את המשימות הפשוטות שניתן להעביר לאחרים, וגייס עובדים מתאימים לביצוען.
גם אצלך, פעולה כזו תפנה לך זמן לעסוק במשימות החשובות ביותר ולהוביל להתייעלות ארגונית ואישית משמעותית.

לסיכום, מה צריך לעשות עכשיו?

מה שעליך לעשות עכשיו הוא לקחת את המשימות של העובד או של עצמך, לנתח אותן לפי רמות קושי, לגייס עובדים מתאימים ולהתחיל להאציל סמכויות בצורה נכונה. כך תוכל ליצור זמן נוסף, התייעלות ארגונית טובה יותר, ועל הדרך להגדיל את התפוקה, המוטיבציה והיעילות של הארגון כולו.
איך לייצר יותר זמן לעובדים שלך?

יש לך עובד שאתה מרוצה מהעבודה שלו, אבל אתה רוצה שהוא יעשה עוד דברים והוא לא מספיק לבצע את כל המשימות שאתה מצפה ממנו? אז איך ניתן לייצר לו יותר זמן?

הפתרון:

מה שצריך לעשות זה לגייס עובדים תחתיו ולהפוך אותו למנהל.

איך עושים זאת בפועל?
  • ראשית, יש לבחון מהן המשימות שהעובד מבצע ביום - יום.
  • לאחר מכן, לרשום אילו משימות נוספות היית רוצה שהוא יבצע.
  • לחלק את כלל המשימות האלו לקבוצות ולבדוק אילו מהן ניתן להעביר הלאה לעובדים אחרים.
  • לזהות את המשימות שדורשות פחות מיומנות או ניסיון ולמצוא מישהו אחר שיכול לבצע אותן.
  • לגייס עובד נוסף במשרה חלקית או מלאה שייקח על עצמו את המשימות הקלות יותר, כך שהעובד הראשי יתמקד במשימות שדורשות את כישוריו.
למה זה חשוב?
  • אם עובד בדרג ניהולי או בכיר מבצע משימות פשוטות מדי, העסק למעשה מפסיד כסף, כי משימות אלו יכולות להתבצע על ידי עובד בשכר נמוך יותר.
  • כאשר העובד עוסק במשימות שאינן תואמות את רמתו המקצועית, הוא לא מקדיש את זמנו למה שבאמת חשוב.
  • תהליך זה יוצר התייעלות ארגונית, חוסך זמן ומשאבים, ומשפר את תפוקת העובדים.
איך ליישם את השיטה גם עבורך?

בדיוק כפי שעושים זאת לעובד, ניתן ליישם את אותו עיקרון גם על עצמך.
  • רשום את כל המשימות שאתה מבצע.
  • חלק אותן לפי רמת המורכבות שלהן.
  • מצא מישהו אחר שיכול לקחת על עצמו את המשימות הפשוטות.
זו רק נקודת מוצא, כמובן שישנם עוד היבטים כמו עלות, תועלת ועוד, אך העיקרון המרכזי הוא פשוט - אם אתה רוצה שלעובדים שלך (או לעצמך) יהיה יותר זמן, עליך ללמוד כיצד לחלק משימות ולהאציל סמכויות.

חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא.
עלות לזהות ניהול עובד איך עושים רצון ללמוד אינטרנט איך לשכנע עובד התחשבות משימה איך לפנות זמן לעובד איך לגרום איך לגרום לעובד איך לגרום לעובד להספיק יותר משימות איך לגרום לעובד לעבוד איך לגרום לעובד לעבוד יותר איך לגרום לעובדים איך לגרום לעובדים שלך איך לגרום לעובדים שלך לעבוד איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר איך לייצר איך לייצר זמן לעובדים שלך איך לפנות זמן לעובד איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים ארגון גיוס עובדים האם לגייס עובד האם לגייס עובדים התייעלות התייעלות ארגונית יועץ יעוץ יעוץ ארגוני לגייס לגייס עובד לגייס עובדים לגרום לגרום לעובד לגרום לעובד להספיק יותר משימות לגרום לעובד לעבוד לגרום לעובד לעבוד יותר לגרום לעובדים לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר להספיק יותר להספיק יותר משימות לייצר לייצר זמן לעובדים שלך למה לגייס עובדים לעבוד לעבוד יותר לפנות זמן לעובד לשכנע עובד לשכנע עובדים משימה משימות מתי לגייס עובד מתי לגייס עובדים עובד עובדים
כתיבה שיווקית - איך להתנסח נכון, ניתוח טקסט שיווקי לדוגמה, ניתוח סרטון שיווקי לדוגמה, קופירייטינג, איך לשכנע לקוחות? איך לגייס לקוחות? הדרכת מכירות
... שיווקית - איך להתנסח נכון, ניתוח טקסט שיווקי לדוגמה, ניתוח סרטון שיווקי לדוגמה, קופירייטינג, איך לשכנע לקוחות? איך לגייס לקוחות? הדרכת מכירות להלן מספר הארות רעיונות כיוונים לשיפור, שנכתבו תוך כדי צפייה בסרטון שנועד למכור לאנשים קורסים למסחר בשוק ההון: היי, אני בן >> שים ...
להרוויח כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק
להרוויח כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק
... המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק האם אפשר להצליח בעסק בלי לאהוב למכור? האם בעל עסק חייב לאהוב תהליכי מכירה כדי להרוויח כסף? רבים ... לו. כלומר, השיווק מביא לכך שהלקוחות כבר מגיעים מראש כשהם משוכנעים בערך של המוצר, ובכך מפחית משמעותית את הצורך לשכנע או להתמודד עם התנגדויות. איך לגרום ללקוחות לרדוף אחריך במקום שאתה תרדוף אחריהם? אליעד נותן דוגמה פשוטה וברורה: אם תחלק תפוזים בחינם ואנשים יגלו שהם טעימים וטובים, הם בעצמם יבקשו ממך עוד ...
טעויות במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון
... במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון מהי הטעות הכי נפוצה של אנשי מכירות מקצועיים? הטעות הכי נפוצה של אנשי מכירות, אפילו אם הם מאוד מקצועיים ... בו, ואף לשאול שאלות מנחות שיעזרו לכם להבין טוב יותר מה הוא מחפש ומה מניע אותו. מדובר במיומנות קריטית במכירות, שאותה כל איש מכירות חייב לפתח כדי להצליח. למה כדאי לגייס איש מכירות מקצועי לארגון? למרות הטעויות הנפוצות, גיוס איש מכירות מקצועי לארגון הוא קריטי להצלחת הארגון וליכולת שלו לצמוח. איש מכירות מקצועי מביא איתו ניסיון, מיומנות ויכולת להבין לקוחות שונים, להתאים את ... שימוש במושגים מקצועיים מדי. איך לדבר בשפת הלקוח? מהן הטעויות הנפוצות במכירות? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לחשוב כמו הלקוח במכירות? מה חשיבות איש מכירות מקצועי בארגון?
אחריות ניהולית, סמכות ניהולית, אחריות בלי סמכות, אחריות ללא סמכות, מהי אחריות? איך לקבל אחריות? איך לתת אחריות? איך להעביר אחריות? איך להאציל סמכויות? איך לגייס מנהל? איך לנהל מנהלים? אחריות וסמכות, אחריות עם סמכות, יעוץ ניהולי
... אחריות ללא סמכות, מהי אחריות? איך לקבל אחריות? איך לתת אחריות? איך להעביר אחריות? איך להאציל סמכויות? איך לגייס מנהל? איך לנהל מנהלים? אחריות וסמכות, אחריות עם סמכות, יעוץ ניהולי מה זה אחריות ומהי סמכות בניהול? כאשר מדברים על אחריות ניהולית ועל סמכות ניהולית, חשוב להבין קודם כל מהי אחריות ומהי סמכות בניהול. לפי אליעד כהן, אחריות פירושה שיש משימה או תפקיד מסוים שהאדם צריך לבצע או להיות אחראי עליו. כאשר אומרים לאדם אתה אחראי על כך וכך, המשמעות היא שהאדם הזה אמור לוודא שהמשימה אכן מתבצעת. לעומת זאת, סמכות היא היכולת והזכות לבצע פעולות או לקבל החלטות כדי לממש את אותה האחריות. כלומר, סמכות היא הכלים או היכולות שניתנים לאדם כדי שיוכל לבצע את ... הוא שאין שום היגיון לתת לאדם אחריות בלי לתת לו גם את הסמכות המתאימה. הוא נותן דוגמה פשוטה לכך: נניח שבאים לעובד ואומרים לו אתה אחראי על העובד ההוא. הדבר הראשון שהעובד צריך לשאול את עצמו הוא האם הוא קיבל גם סמכות. האם יש לו את היכולת להעיר לעובד, לפטר אותו במקרה הצורך, או לפחות להפעיל סמכות כלשהי שתאפשר לו לנהל את אותו עובד בצורה אפקטיבית? אם התשובה לכך שלילית, אז האחריות חסרת משמעות, כיוון שאין לעובד שום כלים לבצע אותה בפועל. מדוע אחריות בלי סמכות היא בעייתית בניהול? אליעד כהן מדגיש כי אחריות בלי סמכות דומה למצב שבו אדם נדרש לבצע עבודה מסוימת אך אין לו כלי עבודה. לדוגמה, אם אומרים לעובד שהוא צריך לבנות משהו אך לא מספקים לו כלי עבודה מתאימים, הרי שזה מצב אבסורדי - הוא אחראי על התוצאה אבל אין לו שום דרך אמיתית להגיע אליה. כך גם בניהול: אם העובד או המנהל נדרש להשיג תוצאות, אך אין לו סמכות, הוא לא יוכל לבצע את תפקידו באופן ראוי, והדבר יוביל בהכרח לתסכול ולחוסר יעילות. איך לוודא שקיבלתם סמכות מתאימה לאחריות? ... האם ניתנו לכם גם הכלים המתאימים, כלומר, הסמכות לביצוע האחריות הזאת. למשל, אם הטילו עליכם אחריות לנהל צוות עובדים, עליכם לשאול: האם יש לכם סמכות לפטר, לגייס עובדים חדשים או לתת הערות והנחיות לעובדים? רק אם התשובה חיובית, המשימה היא הגיונית וברת - ביצוע. איך לתת אחריות לעובדים או מנהלים תחתיכם? באותו אופן, כאשר אתם אלה שמטילים אחריות על אדם אחר, בין אם מדובר בעובד או במנהל הכפוף לכם, אליעד כהן מדגיש את החשיבות הקריטית של מתן סמכות ברורה וחד - משמעית יחד עם האחריות. אם אתם אומרים לעובד שהוא אחראי על תחום מסוים, ודאו היטב שהוא יודע אילו כלים יש ברשותו לביצוע התפקיד, כגון גיוס עובדים חדשים, פיטורים, ניהול תקציב או כל פעולה אחרת. מתן סמכות יחד עם אחריות הוא המפתח לניהול מוצלח ואפקטיבי. מה החשיבות של בהירות בהעברת אחריות וסמכות? נקודה נוספת שאליעד כהן מציין היא הבהירות והחדות בהעברת האחריות והסמכות. לעובד או למנהל צריכה להיות הבנה ברורה של מה בדיוק מצופה ממנו, אילו סמכויות יש לו ומהם גבולות הגזרה. ככל שהמסגרת תהיה ברורה יותר, כך הסיכוי לביצוע נכון של המשימה יגדל משמעותית, ויימנעו חיכוכים וחוסר הבנות בארגון. למה חשוב לא להשאיר אחריות ללא כלים מתאימים? לסיום, אליעד כהן מזהיר בצורה מפורשת מפני הטלת אחריות ללא מתן כלים מתאימים. הוא משווה מצב זה למצב שבו מצפים מאדם לבנות בית בלי לספק לו כלים וחומרים. מצב כזה הוא בלתי אפשרי ולא הגיוני, בדיוק כמו לתת לעובד או מנהל אחריות בלי סמכות מתאימה. ארגונים שחוטאים בכך ימצאו את עצמם במצבים מתמידים של תסכול וחוסר אפקטיביות, שיכולים להוביל למשבר ניהולי וארגוני עמוק. מהי אחריות ניהולית? איך להאציל סמכויות? איך לגייס מנהל מתאים? אחריות בלי סמכות בניהול איך להעביר אחריות בצורה נכונה? מהי סמכות ניהולית? ...
איך לענות ללקוח ששואל? למה שאקנה דווקא ממך? למה לרכוש דווקא ממך? איך לענות בראיון עבודה? למה שנקבל דווקא אותך? למה לגייס דווקא אותך? למה שנקבל לעבודה דווקא אותך? במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אתה? למה שנגייס דווקא אותך? פחד מהחמצה של לקוח, במה אתה שונה מהמתחרים שלך? במה אתה יותר טוב מהמתחרים? למה דווקא אותך? למה לא מישהו אחר? למה אתה ולא המתחרים שלך? למה שאני ארכוש דווקא ממך? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? הטרלה של לקוח, למה לקוח שואל משהו?
... לענות ללקוח ששואל? למה שאקנה דווקא ממך? למה לרכוש דווקא ממך? איך לענות בראיון עבודה? למה שנקבל דווקא אותך? למה לגייס דווקא אותך? למה שנקבל לעבודה דווקא אותך? במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אתה? למה שנגייס דווקא אותך? פחד מהחמצה של לקוח, במה ... ולא מהמתחרים שלך? הטרלה של לקוח, למה לקוח שואל משהו? וכאן אסביר איך לענות ללקוח ששואל אותך, למה שאני ארכוש דווקא ממך ולמה שאני אקנה דווקא ממך? או בראיון עבודה, איך לענות למראיין ששואל, למה שנקבל דווקא אותך, למה שנגייס דווקא אותך? איך לענות לשאלה הזאת? ויש ... שיש לו במקומך. יכול גם להיות שאותו לקוח מראיין מנסה לעזור לעצמו לקבל החלטה ולכן הוא מנסה למצוא בידול בינך לבין אחרים. פירוש: יתכן שהוא חושש לקבל אותך לעבודה לרכוש דווקא ממך, כי הוא חושש שאחר כך מישהו אחר ישאל אותו למה הוא קנה דווקא ממך דווקא את המוצר הזה ... מידע נוסף, באמצעות השאלה למה דווקא אתה. כי הוא רוצה לראות איך תגיב לשאלה הזאת, סתם כך בתור ניסוי חברתי, שדרכו הוא יקבל עליך עוד מידע ויוכל לקבל החלטה אם לגייס דווקא אותך ולרכוש דווקא ממך. יתכן גם שאתה מחפש עבודה בתור איש מכירות שאז רוצים לראות איך אתה מוכר את עצמך ואיך אתה גורם ללקוח לקנות דווקא את השירות שלך בתור איש מכירות. בקיצור, יתכנו כל מיני סיבות ואפשרויות לכך שמישהו ישאל אותך, למה דווקא אתה למה שנקבל דווקא אותך לעבודה למה שארכוש דווקא ממך. ולכן בתור התחלה כדאי שתנסה להבין, למה מישהו שואל אותך למה דווקא אתה ובהתאם ... אתה יכול להתעלם מהמילה דווקא ולענות לשאלה כאילו הוא שאל אותך למה אתה ולא למה דווקא אתה. אז איך היית עונה לשאלה למה אתה? כאן יותר קל לענות. תקבל אותי לעבודה, כי אני איש מקצוע ואני אעשה עבודה טובה. תרכוש את המוצר, כי המוצר הזה יעשה לך טוב והוא יכול להתאים לך. ובנוסח הזה, לא צריך בהכרח תשובה ... בפרט אם אתה מרגיש שהלקוח שואל את השאלה בתור סוג של הטרלה ושל שאלה לא הגיונית. אז התשובה היא באמצעות שיטה של שיקוף והיא הולכת כך: למה שנקבל דווקא אותך לעבודה?. תשובה: גם אני הייתי שמח לדעת, למה שאני אחליט לעבוד דווקא אתכם ולא במקום אחר?. או למה שאני ארכוש דווקא ממך?. תשובה: למה שאני אמכור דווקא לך, למה שאני ... טוב ולא חייב שתהיה הכי טוב. ולכן אתה יכול לענות לשאלה למה אתה ולא לשאלה למה דווקא אתה. בנוסף, אתה גם יכול להטריל בחזרה, למה דווקא למכור לך, למה דווקא לעבוד כאן וכיוב. ...
סוד הכסף, סודות העושר, איך להתעשר ולהיות עשיר? איך לעשות כסף ולהתעשר? להיות יותר טוב מאחרים, להצליח יותר מאחרים, לייצר ערך, היצע וביקוש, איך להיות מיליונר? איך להיות עשיר? איך עושים כסף? איך לעשות יותר כסף? מנטורינג לכסף
סוד הכסף, סודות העושר, איך להתעשר ולהיות עשיר? איך לעשות כסף ולהתעשר? להיות יותר טוב מאחרים, להצליח יותר מאחרים, לייצר ערך, היצע וביקוש, איך להיות מיליונר? איך להיות עשיר? איך עושים כסף? איך לעשות יותר כסף? מנטורינג לכסף
... הכסף, סודות העושר, איך להתעשר ולהיות עשיר? איך לעשות כסף ולהתעשר? להיות יותר טוב מאחרים, להצליח יותר מאחרים, לייצר ערך, היצע וביקוש, איך להיות מיליונר? איך להיות עשיר? איך עושים כסף? איך לעשות יותר כסף? מנטורינג לכסף איך להתעשר ולהיות עשיר? ההרצאה עוסקת בניתוח מעמיק של הדרך בה אנשים עשירים התעשרו בצורה חוקית ומוסרית, תוך כדי בחינת שיטות העבודה שמאחורי ההצלחה הכלכלית. אליעד כהן פותח את השיחה בהומור, אך במהרה עובר להסברים רציניים על הדרך שבה עשירים השיגו את עושרם, וכיצד אפשר להצליח גם ... עצמך. אין קיצורי דרך - כל ניסיון לעשות כסף בקלות ידרוש השקעה בזמן או בכסף. איך לבחור מקצוע מניב? מהו ביקוש והיצע בשוק העבודה? איך לשפר מיומנויות ולהפוך לאדם מבוקש? למה רוב האנשים לא מצליחים להתעשר? איך לקבל העלאה בשכר? איך לשכנע את הבוס לתת לך העלאה במשכורת? איך לגרום לבוס להעלות לך את המשכורת? איך עושים כסף? איך ללמוד מעשירים? איך עשירים מתעשרים? איך להיות מולטי מיליונר? למה אין לי כסף? סודות השיווק באינטרנט, ...
להפוך את הידע שלך לכסף, להיות מנטור, להיות מאמן, להיות מגשר, להיות יועץ, להיות nlp master practitioner, להיות גורו, להיות מורה רוחני, להיות אלוהים, להיות מרצה מבוקש, למכור קורסים, להתעשר מהר, לייצר הכנסה פאסיבית, קומבינות
להפוך את הידע שלך לכסף, להיות מנטור, להיות מאמן, להיות מגשר, להיות יועץ, להיות nlp master practitioner, להיות גורו, להיות מורה רוחני, להיות אלוהים, להיות מרצה מבוקש, למכור קורסים, להתעשר מהר, לייצר הכנסה פאסיבית, קומבינות
... להיות מנטור, להיות מאמן, להיות מגשר, להיות יועץ, להיות nlp master practitioner, להיות גורו, להיות מורה רוחני, להיות אלוהים, להיות מרצה מבוקש, למכור קורסים, להתעשר מהר, לייצר הכנסה פאסיבית, קומבינות מהם היתרונות והחסרונות במגמה של הפיכת הידע לכסף? בימינו ישנה מגמה גוברת בעולם ההתפתחות האישית שבה אנשים מעודדים להפוך את הידע ... שנמכרים בשוק המורים, המנטורים, המאמנים והיועצים, שמציעים לאנשים למכור את הידע שלהם כדי להתעשר. האמונה הכללית היא שבאמצעות מכירת קורסים, סדנאות והפצת ידע, כל אחד יכול להרוויח כסף במהרה ולהגיע להצלחה ... אלא מבטיחים להצליח בשיטה מסוימת בלי להשקיע את העבודה הקשה שמלווה בהצלחה האמיתית. האם ניתן ללמוד איך לשווק את הכישרון או הידע בלי ליפול לקיצורי דרך? אכן, ניתן ללמוד שיווק כדי למכור את הכישרון או הידע שלך. ... אותם איך לשדר תחושה של הצלחה מבלי להדגיש את העבודה הקשה הנדרשת כדי להגיע אליה. מהם הסיכונים בקיצורי דרך? אין באמת קיצורי דרך אמיתיים. כדי להיות שחקן כדורגל מצליח, למשל, יש להתאמן שעות רבות כל יום. כדי ... ללמוד כיצד לטפל בעצמו. כל הצלחה אמיתית נובעת מעבודה קשה, ניסיון אישי והבנה עמוקה של התהליכים המובילים להצלחה, ולא מקורסים שמבטיחים תוצאות מיידיות. למה לא כדאי לפנות לקיצורי דרך? החיפוש אחרי קיצורי דרך ... פסיבית מציעה לאנשים אפשרות להרוויח כסף מבלי לעבוד הרבה. מדובר בקורסים שמבטיחים שההכנסה תגיע בקלות ובמהירות. אך, כמו בכל תחום אחר, הרווחים האמיתיים מגיעים למי שמוכר את הקורסים, לא למי שלומד אותם. השוק ... אנשים שרוצים להיות מטפלים, מאמנים, מגשרים או יועצים, ואף להיות מנטורים או מאמנים של מאמנים. במקום רק ללמוד להיות מאמן אישי, מציעים להפוך למנטור, לעמוד בראש כנסים וסדנאות, ולהגיע למעמד גבוה של הדרכת ... ללבוש תחפושת של מצליחנים במקום להתמקד בפועל בעבודה הקשה הנדרשת כדי להיות באמת מוצלחים. מה הסכנות בקיצורי הדרך? אין באמת קיצורי דרך אמיתיים. מי שרוצה להיות, לדוגמה, שחקן כדורגל הטוב בעולם, צריך להתאמן ... קיימות הבטחות מוגזמות לרווחים מהירים ושעות עבודה מועטות, אבל זו אשליה: בפועל, יש תחרות ויש צורך אמיתי לעבוד, לשווק ולהשקיע זמן. מהי הדרך האמיתית להצלחה? מי שרוצה להיות מאמן עסקי, למשל, צריך קודם להקים עסק ולהצליח בו. מי שרוצה ללמד אנשים להשיג מטרות בחיים, ... כך ביוקר, גם בזמן וגם בכסף. הדרך הנכונה היא לעבוד בצורה יסודית, להתמחות באמת בתחום ולצבור ניסיון מעשי. כך אפשר להפוך למטפל טוב, ליועץ אמיתי, למנטור מוצלח או אפילו למי שמגיע לרמה הגבוהה ביותר של ידע. כיצד ניתן ללמוד עוד על הנושא? מומלץ לחפש חומר נוסף על הכנסה פסיבית, שקרים של מנטורים, ... לעשות כסף מהר, להתעשר מהר, התעשרות מהירה, לייעץ לאחרים, לעשות קורסים, לעשות סדנאות, לעשות הרצאות, ללמוד שיווק, ללמוד לשווק, לעשות כסף מאומנות, להיות מטפל, לטפל באנשים, להיות מנעולן, להיות יועץ משכנתאות, יעוץ משכנתאות, תחפושת של סופרמן, להיות סופרמן, להיות סוחר באינטרנט, כסף מהאינטרנט, כסף בקלות, כסף בשוק ההון, להקים חנות אינטרנטית, להיות מנטור למנטורים, ללמוד לאמן, ללמוד NLP, ללמוד אימון, ללמוד יעוץ עסקי, להיות יועץ עסקי, להיות יועץ לעסקים, ללמוד יעוץ, מקצועות היעוץ, מקצועות הטיפול, מקצועות האימון, איזה מקצוע ללמוד? פיתוח קריירה, לפתח קריירה, טרנדים, לעשות קומבינות, להפוך ידע לכסף, למכור ידע, ללמד אחרים ...
לעשות כסף, לייצר ערך, לייצר זבל, מסחר באינטרנט, מנטורים לכסף, איך להתעשר? דרופ שיפינג, מסחר באמאזון, לעשות כסף בשוק ההון, לעשות כסף בנדלן, לעשות כסף ממה שאתה אוהב, כלא מזהב, תוכניות שותפים, לעשות כסף באינטרנט, כסף בקלות
לעשות כסף, לייצר ערך, לייצר זבל, מסחר באינטרנט, מנטורים לכסף, איך להתעשר? דרופ שיפינג, מסחר באמאזון, לעשות כסף בשוק ההון, לעשות כסף בנדלן, לעשות כסף ממה שאתה אוהב, כלא מזהב, תוכניות שותפים, לעשות כסף באינטרנט, כסף בקלות
... כסף, לייצר ערך, לייצר זבל, מסחר באינטרנט, מנטורים לכסף, איך להתעשר? דרופ שיפינג, מסחר באמאזון, לעשות כסף בשוק ההון, לעשות כסף בנדלן, לעשות כסף ממה שאתה אוהב, כלא מזהב, תוכניות ... מוצרים בזול באמזון ולמכור אותם במחיר גבוה יותר באיביי - אולי תגלו שאפשר לעשות מזה כסף רב, אבל אתם צריכים לשאול את עצמכם: האם זה כיף לעשות את זה? האם העבודה עצמה מסבה לכם הנאה? כי אם לא, בעצם אתם כלואים בעבודה הזאת, ולא משנה כמה כסף תרוויחו, התחושה שלכם תהיה כמו ישיבה בכלא. האם העבודה שלכם יוצרת ערך או זבל? יש שני סוגים של מקצועות ודרכים לעשות כסף: סוג ראשון - מקצועות שבהם האדם מרגיש שהוא נותן משהו בעל ערך לאחרים. לדוגמה, אדם שיש לו חנות ... מנסים לרמות מנועי חיפוש כמו גוגל ופייסבוק על ידי יצירת ספאם, ומעמיסים על המערכת דברים שאף אחד לא באמת צריך. אנשים אלו לרוב מנסים להילחם ולהסוות את העובדה שהם מייצרים זבל, אך בסוף הם רק מייצרים יותר זבל על זבל. במקום להוסיף ערך לעולם, הם רק יוצרים עומס, והמערכת (כמו מנועי חיפוש) מנסה לסנן אותם החוצה. חשוב להבין ... כמו אסיר בכלא, לא משנה כמה כסף הוא ירוויח. האם בית כלא מזהב באמת שווה את הכסף? מנטורים לכסף ואנשים שמוכרים לכם שיטות להתעשרות אוהבים להציג תמונות של עבודה כיפית לכאורה - כמו לעבוד בחוף הים, או ממשרדים יוקרתיים בקומה 50 במגדל מפואר. אבל אליעד מדגיש שחשוב שתבדקו היטב: האם באמת תהנו מהעבודה, או שזו רק אשליה? כי אם העבודה לא מהנה, אתם בעצם נמצאים בבית כלא, גם אם זה בית כלא עם נוף יפה לים או ממגדל מפואר. בסוף זה עדיין בית כלא. לכן, כאשר מציעים לכם שיטה כלשהי לעשות כסף, אל תתמקדו רק בשאלה כמה כסף אפשר להרוויח, אלא שאלו את עצמכם האם אתם באמת נהנים מהעבודה , האם היא נותנת לכם תחושת משמעות, או שאתם מרגישים שאתם רק מייצרים זבל שאין לו שום ערך לאף אחד. כסף שלא נהנים ממנו, שאין בו תחושת סיפוק והגשמה עצמית, הוא כסף ... כמו לשבת בכלא ולקבל כסף בתמורה - השאלה היא, האם אתם באמת מוכנים לשלם את המחיר הזה? איך לעשות כסף באינטרנט? מנטורים לכסף לעשות כסף מלייצר זבל איך לעבוד במה שאתם אוהבים? לרמות את גוגל ספאם באינטרנט להרוויח כסף ממשהו שנותן סיפוק חברים, כאשר מישהו מציע לכם שיטה להתעשרות - בין אם זה ממסחר באינטרנט, מסחר בנדלן, שוק ... ממליץ לכם לעשות דרופ שיפינג - לקנות באמזון ולמכור באיביי, להקים אתרי שיווק שותפים, או לעסוק בשיטות דומות. נניח שאפשר להרוויח הרבה כסף מזה, אבל האם העבודה עצמה תהיה מהנה? האם ארגיש שאני עושה משהו משמעותי? יצירת ערך מול יצירת זבל יש מקצועות שבהם אדם מרגיש שהוא תורם לעולם. למשל, חנות ירקות - המוכר מספק לאנשים ... חסרי תועלת, רמאות במנועי חיפוש, או מסחר ספקולטיבי חסר ערך. במקרים כאלה, כל מה שהוא עושה זה להעמיס על המערכת ולנסות להילחם כדי להישאר רלוונטי, במקום לייצר ערך אמיתי. עבודה לא מהנה היא כמו כלא כשהמנטורים שמלמדים איך לעשות כסף מציגים את השיטות שלהם, הם מספרים סיפורים על עבודה כיפית - עבודה מהים, עבודה בקומה ה - 50 של מגדל מפואר. אך בפועל, אם העבודה לא מהנה עבורכם, אתם תרגישו כאילו אתם כלואים, גם אם זה בכלא מפואר. אדם לא רוצה רק לעבוד ולהרוויח כסף, אלא גם ליהנות מהעשייה שלו. לכן, כשאתם בוחנים שיטה להתעשרות, אל תתמקדו רק בכמה כסף היא יכולה להניב, אלא גם בשאלה - האם תהנו ממנה? כי אם לא, מה שווה כל הכסף? איך לעשות כסף מנטורים לכסף שיטות להתעשרות איך לעבוד במה שאתם אוהבים איך להרוויח כסף ממשהו שנותן לכם סיפוק למכור זבל, לתת ערך, לרמות את גוגל, לרמות את פייסבוק, שיווק באינטרנט, מניפולציות של מנטורים לכסף, שיטות ...
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
... נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר? אז כאשר אנחנו באים למכור מוצר שירות כלשהו, אפשר לומר שההתנגדות הגדולה ביותר בדכ תהיה התנגדות המחיר. כי יכולה להיות התנגדות של אי התאמה לצרכי הלקוח, אבל בדכ גם באי ... המוצר? או שבעצם בסוף הכל עניין של היצע וביקוש. וערך המוצר הוא כמות הכסף שהשוק מוכן לשלם עליו ברגע מסוים? או שאולי ערך המוצר זה כמה שעולה לייצר אותו? האם באמת אפשרי לדעת מה באמת הערך האמיתי של המוצר? והנושא הזה של השווי האמיתי של המוצר בעיני איש המכירות, הוא חשוב ביותר לתהליך המכירה. כי אם איש המכירות יחשוב שלמוצר יש ... להנחה וכולי. ואני אסביר את העניין יותר לעומק. יש לנו מוצר. למוצר יש יתרונות כלשהם ותועלות כלשהן שהוא יכול להביא ללקוח. את המוצר עולה לנו לייצר בסכום כסף כלשהו. עכשיו, נניח שיש לנו לקוח שרוצה את אותן התועלות של המוצר שלנו. עכשיו עלינו לשאול, האם ובמידה והלקוח רוצה את התועלות של המוצר שלנו? במידה והוא ירצה להשיג את אותן ... שלו לרכוש מאיתנו את המוצר שלנו, במחיר שאנחנו רוצים למכור לו את המוצר. כמו כן צריכים להתבונן גם על השאלה הבאה והיא, כמה עולה ללקוח שלנו לייצר לעצמו מוצר מקביל שייתן לו את אותן התועלות של המוצר שלנו? ביחס לשאלה של האם בכלל הלקוח מבין ורוצה את כל התועלות של המוצר שלנו. לדוגמה, נניח שאנחנו מוכרים רכב מצופה זהב אבל הלקוח לא צריך את הזהב של הרכב. ולכן אומנם ללקוח אין אפשרות לייצר לעצמו מוצר מקביל במחיר יותר זול ממה שנמכור לו, אבל עדיין הוא לא באמת צריך את כל התועלות של המוצר שאנחנו מוכרים לו. ולכן אולי גם בגלל זה התמחור לא מתאים ללקוח הספציפי הזה, כי ... כן צריכים לעשות הפרדה בין השאלה של האם לקוחות מבינים את המוצר שלנו, את כל התועלות שלו, את העלות שלנו את העלות של השוק את העלות של הלקוחות, לייצר לעצמם את המוצר הזה, לבין השאלה הנל, של כמה באמת עולה לייצר את המוצר הזה. כמו כן צריכים גם להפריד את השאלה של, האם בכלל כדאי לייצר את המוצר הזה בעלות הזאת? האם אכן יש לקוחות שצריכים את המוצר הזה, שעלות הייצור שלו גדולה? האם הלקוחות צריכים את התועלות של המוצר? כמה לקוחות כאלו יש? כמה יעלה למצוא אותם? האם ולכמה לקוחות יש את הכסף הפנוי או את הכסף בכלל, כדי לרכוש את המוצר שלנו? איך העלות למצוא את הלקוחות משפיעה על התמחור של המוצר? האם בכלל כדאי לייצר את המוצר? צריכים להפריד את כל השאלות האלו, מהשאלה, במידה והמוצר כבר נוצר, ובמידה והלקוח כן מבין את התועלות ורוצה את התועלות של המוצר שלנו, האם המחיר של המוצר הגיוני עבור הלקוח? ... לענף בכללי וכולי ולא ניכנס לזה כאן כרגע. בשורה התחתונה, כאשר בעל העסק שואל את עצמו, האם התמחור שלי נכון? במה לתמחר את המוצר? האם בכלל לייצר מוצר בעלות ייצור כזאת? איך להשיג את הלקוחות שירכשו את המוצר? וכולי, על בעל העסק לנסות להבין בתור התחלה, מה עלות הייצור עלות תפעולית שלי למוצר הזה + רווח נניח של 20% ואז קיבלנו מחיר X. ומכאן עלינו לשאול? האם וכמה יעלה ללקוח ממוצע לייצר לעצמו מוצר זהה? האם ביותר מ X או בפחות? האם הלקוח בכלל מבין את התועלות של המוצר שלנו? האם הלקוח ירצה את התועלות של המוצר שלנו? אולי ללקוח עולה יותר או פחות מ X כדי לייצר לעצמו מוצר שיתאים לתועלות שהלקוח רוצה, מתוך המוצר שלנו, במידה והוא לא רואה את כל התועלות של המוצר שלנו? האם בכלל כדאי לנו לייצר את המוצר? והאם ללקוחות יש כסף לרכוש את המוצר? ומה מחיר השוק של המוצר? וכולי. כל אלו שאלות שונות שאפשרי להתבונן בהן. אבל היה חשוב לי להדגיש שצריכים להתבונן גם על השאלה הבאה: ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התייעלות ארגונית, איך לייצר זמן לעובדים שלך? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר? למה לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? איך לגרום לעובד להספיק יותר משימות? איך לפנות זמן לעובד? איך לגרום לעובד לעבוד יותר? יעוץ ארגוני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לחלק משימות בין עובדים?, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לחלק משימות בין עובדים?, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול רגשי, מאמן אישי להצלחה, מטפל רוחני בתחום איך לחלק משימות בין עובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.3438 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 03:42:46 - wesi1