אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להתמודד עם מוצרים? ✔התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:09התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
האם עדיף לדבר על יתרונות המוצר שלך או על חסרונות המתחרים?

כאשר רוצים לשכנע לקוח לקנות מוצר, עולה השאלה מהי הדרך היעילה ביותר - האם כדאי להתמקד ביתרונות של המוצר שלך, או אולי דווקא להדגיש את החסרונות של המוצר של המתחרים? אליעד כהן מסביר שהתשובה הנכונה תלויה בסיטואציה הספציפית שבה נמצא הלקוח.

איך הלקוח בוחר מוצר ומה משפיע על החלטתו?

כל לקוח שקונה מוצר עושה זאת מתוך אמונה שהמוצר יביא לו יותר תועלת מנזק. כלומר, הלקוח תמיד יבדוק האם המוצר שלך טוב עבורו, אבל לא רק באופן כללי, אלא ביחס לאפשרויות אחרות שקיימות בשוק. אם הלקוח חושב שהוא יכול לקבל את אותה התועלת ממוצר אחר במחיר נמוך יותר, אז ברור שהוא יעדיף את האפשרות האחרת. לכן, ההחלטה אם להתמקד ביתרונות שלך או בחסרונות של המתחרים תלויה במה שהלקוח כבר יודע ובמה שהוא מאמין לגבי המוצרים השונים.

מתי צריך להתמקד ביתרונות של המוצר שלך?

אליעד כהן נותן דוגמה למצב שבו הלקוח כבר מכיר את החסרונות של המתחרים. הוא יודע שהמוצר של המתחרים לא מתאים לו או שהוא פחות איכותי, אבל הוא לא מספיק משוכנע עד כמה המוצר שלך טוב. במצב כזה, אין צורך לדבר על המתחרים, כי הלקוח כבר יודע על הבעיות שלהם. במקום זאת, הדבר הנכון לעשות הוא להציג ללקוח את היתרונות של המוצר שלך, להסביר לו על הערך המוסף שלו ולתת לו להבין מה הוא ירוויח מכך שיקנה דווקא את המוצר שלך. כך הלקוח יראה בבירור כיצד המוצר שלך עונה על הצורך שלו.

מתי צריך להדגיש דווקא את חסרונות המתחרים?

לעומת זאת, קיימים מצבים אחרים, שבהם הלקוח מכיר היטב את היתרונות של המוצר שלך, אבל בטעות הוא חושב שגם למתחרים יש את אותם יתרונות, או אפילו שהמתחרים טובים יותר ממך. במצב כזה, אין טעם להדגיש שוב את היתרונות שלך כי הלקוח כבר מכיר אותם. מה שחשוב לעשות הוא לספר ללקוח על החסרונות שיש למתחרים, ולהראות לו שהמוצר של המתחרים פחות טוב ממה שהוא חושב. רק אחרי שהלקוח יבין את החסרונות של המתחרים, הוא יוכל להעריך נכון את היתרונות האמיתיים שיש למוצר שלך ביחס למתחרים.

איך מודדים יתרונות וחסרונות של מוצר?

נקודה חשובה נוספת שאליעד מסביר היא שיתרונות וחסרונות של מוצר הם מושגים יחסיים. אין משמעות ליתרון שקיים גם אצל המתחרים, כי אם אותו היתרון נמצא בשני מוצרים מתחרים, הוא כבר לא יתרון אלא סטנדרט. באותו אופן, אם החיסרון קיים גם אצלך וגם אצל המתחרים, זה כבר לא חיסרון משמעותי מבחינת ההחלטה של הלקוח. בסופו של דבר, מה שמכריע את החלטת הלקוח הוא ההבדל: איפה יש הכי הרבה יתרונות ייחודיים והכי מעט חסרונות ייחודיים.

האם תמיד להתמקד באותם דברים מול כל לקוח?

אליעד מסביר שוב ושוב שהכל תלוי בסיטואציה. אם הלקוח יודע היטב את היתרונות שלך, תתמקד בחסרונות של המתחרים, ואם הלקוח יודע את החסרונות של המתחרים אבל לא בטוח למה המוצר שלך טוב - תתמקד ביתרונות שלך. ההחלטה מה להדגיש משתנה לפי הידע, ההבנה והתפיסות המוקדמות של הלקוח.

למה חשוב להתאים את השיחה לתפיסת הלקוח?

העיקרון הבסיסי שאליעד מדגיש הוא התאמת הגישה לסוג הלקוח, למה שהלקוח כבר יודע ולמה שהלקוח מאמין על המוצרים השונים. רק כאשר המוכר מבין בדיוק את תפיסת העולם של הלקוח, הוא יוכל לדעת האם להדגיש את היתרונות של המוצר שלו או את החסרונות של המתחרים.

איך למנוע טעויות מול לקוח?

הטעות הנפוצה שאליעד מזהיר מפניה היא להתעקש להציג את היתרונות של המוצר שלך כשהלקוח כבר מכיר אותם, או לדבר על חסרונות המתחרים כשהלקוח כבר יודע אותם. המטרה היא תמיד לתת ללקוח מידע חדש שיגרום לו להחליט לטובתך. לכן, השיחה עם הלקוח חייבת להיות מותאמת באופן מדויק למידע שהלקוח עדיין לא מודע אליו, כדי להשפיע על ההחלטה הסופית שלו.

אליעד מסיים את ההסבר בהדגשה שהכל תלוי בהבנת המצב הספציפי של הלקוח, ושלא יעבדו עליכם - ההצלחה מגיעה כאשר יודעים להתאים את הגישה הנכונה ללקוח.
שלום לכולם הפעם אני רוצה להתמקד בעוד נושא של יתרונות של המוצר שלך וחסרונות של המוצר של המתחרים שלך. והשאלה הנשאלת היא האם בעצם עדיף, מוכרים מוצר ללקוח האם עדיף להתמקד ביתרונות של המוצר שלך או להתמקד בחסרונות של המוצר של המתחרים שלך וכל אחד עכשיו מוזמן לתת את התשובה בראש מה נראה לו שהתשובה הנכונה.

והתשובה הנכונה היא שהכל תלוי בסיטואציה יש מצבים שבהם צריך להתמקד בחסרונות של המתחרים ויש מצבים שבהם צריך להתמקד ביתרונות שלך. ואני אסביר בגדול בן אדם קונה מוצר שהוא חושב שבאופן יחסי המוצר הזה יעשה לו יותר טוב מרע, שהרכישה של המוצר תגרום לו בסך הכל הסופי ליותר תועלת מנזק או איך שלא נגדיר את זה. עכשיו הבן אדם שקונה את המוצר הוא בודק שהמוצר הזה יעשה לו יותר טוב מרע אבל גם ביחס לאלטרנטיבות.

זאת אומרת אם הוא חושב שיש עוד אלטרנטיבות נוספות להשיג את אותה תועלת בפחות עלות אז ממילא עדיף לו להשיג את אותה תועלת שהוא חושב שהוא ישיג במוצר שלך בפחות עלות במקום אחר וכו'. ולכן בסופו של דבר הבן אדם עשה שיקול אם לקנות את המוצר שלך או את המוצר של המתחרים ויש מצבים שבהם הבן אדם מודע לחסרונות שיש אצל המתחרים שלך, הוא יודע ששמה המוצר לא כל כך מתאים או לא כל כך טוב לו, הוא לא כל כך רוצה לקנות שם אבל הוא פשוט לא מספיק יודע כמה המוצר שלך טוב, למה המוצר שלך יותר טוב משלהם מה היתרונות של המוצר שלך, איזה ערך מוסף המוצר שלך מביא מה שזה לא יהיה.

במקרים כאלה מה שאתה צריך לעשות כדי לסגור את העסקה, צריך להגיד ללקוח "תקשיב יש דברים שאתה לא יודע על המוצר, המוצר הזה יש בו ככה וככה", את היתרונות של המוצר שלך, מאוד פשוט למה? כי את החסרונות של המוצר של המתחרים הוא כבר יודע. לעומת זאת יש מצבים שבהם הבן אדם יודע את היתרונות של המוצר שלך אבל בטעות הוא חושב שגם למתחרים יש את היתרונות האלה, בטעות הוא גם חושב שהמוצר של המתחרים יותר טוב משלך, בטעות הוא גם לא יודע מה קורה אצל המתחרים והוא לא יודע שהמוצר שלך יותר טוב משלהם ולא בגלל שהוא לא יודע כמה המוצר שלך טוב אלא בגלל שהוא חושב שהמוצר של המתחרים יותר טוב ממה שהוא באמת.

במקרה כזה לדוגמה זה לא יעזור שאתה המוכר תספר ללקוח על היתרונות של המוצר שלך כי הוא כבר יודע אותם, מה שאתה צריך לעשות זה לספר לו על החסרונות של המוצר של המתחרים שלך כי בסופו של דבר יתרון וחיסרון זה רק ביחס למשהו אחר. אם לך במוצר שלך יש יתרון שיש אותו גם אצל המתחרים זה לא נקרא יתרון ואם יש למתחרים חיסרון וגם לך יש את החיסרון אז זה גם כן לא נקרא חיסרון. בסופו של דבר יש לכולם את אותו חיסרון וגם את אותו יתרון והלקוח יקנה את המוצר איפה שהוא יחשוב שיש יותר יתרונות והכי פחות חסרונות. ולכן הלקוח חושב שהוא יסגור את העסקה, הוא צריך לחשוב שאצל המתחרים יש כמה שיותר חסרונות ביחס למה שהוא רוצה ושאצלך יש כמה שיותר יתרונות ביחס לכמה שהוא רוצה.

דהיינו, שהמוצר שלך ממלא לו את הרצון, זה נקרא יתרונות ביחס לרצון שלו המוצר שלך מתאים, ביחס לרצון שלו המוצר של המתחרים לא מתאים שזה נקרא חסרונות. ולכן יש מצבים שצריך לספר ללקוח על היתרונות של המוצר שלך, איך המוצר שלך מתאים לו איך המוצר שלך יכול למלא לו את הרצון, מה יש במוצר שלך שאין אצל המתחרים כל מיני דברים כאלה ואחרים. ויש מצבים שמה שצריך לעשות זה פשוט לספר לו למה המוצר של המתחרים גרוע, כי זה שהמוצר שלך טוב הוא כבר יודע הוא רק בטעות חושב שהמוצר של המתחרים גם טוב כמו שלך או יותר טוב, או פחות טוב או שהוא לא יודע עד כמה זה גרוע אצל המתחרים. בטח ובטח הכל לפי הסיטואציה אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
יתרון או חיסרון איך למנוע טעויות שלא יעבדו עליך לשכנע זהיר יכולת איכות איך לגרום ללקוח להציג ללקוח לשכנע את הלקוח לרכוש יתרונות איך לגרום ללקוח איך לדבר איך לדבר ללקוח איך להתמודד עם מוצרים איך להתמודד עם מוצרים מתחרים איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר שלך איך למכור מוצר איך למכור מוצרים איך לסגור עסקה איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות אצל המתחרים המוצר שלך התמודדות התמודדות עם מוצרים מתחרים חיסרון חסרונות חסרונות המוצר חסרונות המוצר של המתחרים חסרונות מוצר יתרון יתרונות יתרונות המוצר יתרונות המוצר שלך יתרונות מוצר לגרום ללקוחות לדבר לדבר ללקוח להתמודד להתמודד עם מוצרים מתחרים למכור למכור את המוצר למכור את המוצר שלך למכור מוצר למכור מוצרים לסגור לסגור עסקאות לסגור עסקה לקוח לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מוצר מוצר של המתחרים מוצרים מתחרים מתחרים סגירת עסקאות סגירת עסקה עסק עסקה עסקים שכנוע
איך להתמודד עם...? התמודדות עם... - רשימת נושאים להתמודדות בחיים, רשימה של נושאים להתמודדות בחיים - עם מה אתה מתמודד? איך להתמודד עם כל דבר בחיים?
... עם לקוח עצבני התמודדות עם לקוחות קשים התמודדות עם מאמץ התמודדות עם מאמץ ועבודה התמודדות עם מוות התמודדות עם מוות של הורה התמודדות עם מועקה התמודדות עם מועקות התמודדות עם מועקות נפשיות התמודדות עם מוצרים מתחרים התמודדות עם מחלה התמודדות עם מחלה חשוכת מרפא התמודדות עם מחלה כרונית התמודדות עם מחלה סופנית התמודדות עם מחלה של בן משפחה התמודדות עם מחלות ...
איך למכור מוצר עם חסרונות? חיסרון בשביל יתרון, למי להצביע בבחירות? הכל לטובה, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים מרמים? התנגדויות מכירה, להפוך חיסרון ליתרון, איך לטפל בהתנגדות לקוח?
איך למכור מוצר עם חסרונות? חיסרון בשביל יתרון, למי להצביע בבחירות? הכל לטובה, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים מרמים? התנגדויות מכירה, להפוך חיסרון ליתרון, איך לטפל בהתנגדות לקוח?
איך למכור מוצר עם חסרונות? חיסרון בשביל יתרון, למי להצביע בבחירות? הכל לטובה, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים מרמים? התנגדויות מכירה, להפוך חיסרון ליתרון, איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך להפוך חיסרון ליתרון בשכנוע מכירתי? במהלך הרצאה זו, אליעד כהן דיבר על השיטות השונות שבהן ניתן למכור מוצר שיש בו חיסרון, תוך כדי הצגת החיסרון כיתרון בעיני הלקוח. הוא הציע שיטה בה, כאשר ללקוח יש התנגדות או שאלה לגבי החיסרון במוצר, יש ליצור קשר בין החיסרון לבין היתרונות של המוצר, כך שיתקבל רושם שהחיסרון הוא תנאי הכרחי להשגת היתרון. השלב הראשון בהצלחה בשיטה הזו הוא להבין מהם היתרונות המרכזיים של המוצר, ולהבין אילו יתרונות הלקוח מעריך במיוחד. לאחר מכן יש לחפש קשר סיבתי בין החיסרון לבין היתרון שהלקוח רוצה, כך שיתקבל המראה שהחיסרון בעצם נדרש כדי ליהנות מהיתרון. דוגמה לכך מביא אליעד כהן מתוך ...
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
... יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות? איך משכנעים לקוחות לרכוש מוצר חדש? ההרצאה עוסקת בנושאים כמו יזמות, הדרכת אנשי מכירות, וייעוץ ליזמים, תוך מתן כלים לשכנוע משקיעים ולקוחות. נדונה השאלה איך להציג מוצר חדש ללקוח כך שהוא יראה בו פתרון לכל צרכיו, למרות שהוא לא יודע עדיין שהוא צריך אותו. במקרים כאלה, המטרה היא לגרום ללקוח להבין את הצורך במוצר עוד לפני שהוא מודע לכך. כאן, מדובר בשימוש בהבנה פסיכולוגית של הצרכים, ושימוש בטכניקות מכירה מותאמות אישית. איך לגרום ... רוצה את מה שיש לך? אליעד מציין שמרגע שאתה מזהה את הצורך, התפקיד שלך הוא לגרום ללקוח להבין שהוא לא רק רוצה את המוצר אלא צריך אותו. הוא מציע שמישהו שאינו מודע לפתרון שמציע המוצר שלך יוכל לגלות זאת רק אם תציג לו את היתרונות בצורה ברורה ומשכנעת. דוגמה שניתנה היא של פטנט חדש: אדם שמתקשה בפתרון בעיה טכנולוגית ישנה יכול להיות מופתע לגלות את הפתרון החדש, אם יועבר אליו בצורה נכונה. איך לעזור לאנשים לשנות את מחשבתם ולהפנים את היתרונות של המוצר? הדגש הוא על הצגת היתרונות בצורה כזו שגרום ללקוח להבין שהוא חוסך זמן ומאמץ, וזוכה לתוצאה טובה יותר. אם אדם לא היה מוכן לרכוש מוצר בגלל שלא הכיר את היתרונות שלו, צריך להיות ברור לו מה הוא יכול להרוויח, ולא להסתפק בכך שהוא תיאור כללי של המוצר. בנוגע למכור מוצר חדש בשוק, אליעד טוען שחשוב להבין את הצורך של הלקוח ולהציג את המוצר כפתרון המושלם. כיצד לשכנע משקיעים להאמין ב
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
... מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח איך לשכנע לקוח שהרצון שלך הוא בעצם הרצון שלו? הרבה אנשי מכירות שואלים איך לגרום ללקוח לחשוב שהרצון שלהם הוא בעצם הרצון שלו, אבל זו טעות מהותית. אליעד מסביר כי הטעות נעוצה בשאלה עצמה. במקום לנסות לשכנע את הלקוח לרצות את מה שהמוכר רוצה, על המוכר להתמקד בלהבין מה הלקוח רוצה, ומתוך הרצון הזה ליצור התאמה למה שהמוכר מעוניין למכור. אליעד מדגיש שזה לא רק משחק מילים אלא שינוי תודעתי אמיתי. ... אני רוצה שהוא יקנה כי זה מה שאני רוצה, המיקוד צריך להיות בלמה הלקוח ירצה לקנות את המוצר לעצמו. לדוגמה, אם מישהי מוכרת מחליק שיער, היא צריכה להפסיק לחשוב איך לגרום ללקוחה לקנות רק כי היא עצמה רוצה למכור, ולשאול את עצמה למה שהלקוחה בכלל תרצה לקנות את המוצר הזה. השינוי כאן הוא לא סמנטי, אלא מהותי - במקום לחשוב על ... על האינטרס של הצד השני. למה לא צריך להתייחס לרצון האישי כשמוכרים ללקוח? אליעד מסביר שהטעות הבסיסית במכירות היא שאיש המכירות לא מאמין שהלקוח רוצה לקנות את המוצר באמת, ולכן השאלה שלו מנוסחת בצורה לא נכונה: איך אני משכנע אותו לרצות את מה שאני רוצה? במקום להבין למה שהלקוח ירצה את זה בעצמו?. כאשר מוכר חושב כך, הוא נכנס לתחושת רמאות ולא משדר ללקוח אמון או אמינות. במקום זאת, על המוכר לשכנע קודם את עצמו בערך המוצר. מה עושים אם המוצר יקר יותר מאותו מוצר במקום אחר? אם המוצר נמכר במחיר גבוה יותר מאותו מוצר בדיוק במקום אחר, אליעד מדגיש שצריך להבין מה בעצם ההבדל - וזה ...
שיטות מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע
שיטות מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע
... מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע איך למכור מוצר עם חסרונות מבלי לאבד את הלקוח? אליעד כהן מסביר שישנם מצבים בהם מוכר מוצר מאמין שהמוצר שלו טוב ללקוח, אך הוא גם מודע לכך שלמוצר יש חסרונות מנקודת מבטו של הלקוח. השאלה היא, כיצד על המוכר להציג חסרונות אלו באופן שיסייע לו לשכנע את הלקוח בכל זאת לרכוש את המוצר, במיוחד כאשר הוא מחויב על פי חוק או אתיקה של גילוי נאות להציג את החסרונות. השיטה שאליעד מציג היא מיקוד חסרונות. על פי שיטה זו, המוכר צריך להכין רשימה של כל החסרונות האפשריים שהלקוח עשוי לזהות במוצר, ואז לדרג אותם לפי רמת החשיבות או ההפרעה שלהם ללקוח. כלומר, על המוכר לשאול את עצמו, אילו חסרונות הכי פחות מפריעים ללקוח, ואילו הכי הרבה? לאחר מכן עליו להציג ללקוח את החסרונות בצורה מסוימת - את ה
שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע, איך להשפיע על אנשים?
שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע, איך להשפיע על אנשים?
שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע, איך להשפיע על אנשים? מה ההבדל בין שכנוע ישיר לשכנוע עקיף? קיימות שתי דרכים עיקריות לשכנע אנשים: שכנוע ישיר ושכנוע עקיף. שכנוע ישיר הוא שיטה בה אומרים לאדם בצורה ברורה מה רוצים שיעשה. למשל, אם הורה רוצה שהילד יכין ... שום מקום לבלבול או אי הבנה. האדם מבין מיד מה רוצים ממנו, וזה חוסך זמן ומאמץ. עם זאת, החיסרון המשמעותי של שכנוע ישיר הוא שהאדם עלול להתנגד ולהגיד לא רוצה מיד כשמבין שמנסים להשפיע עליו. לעומת זאת, שכנוע עקיף פועל אחרת לחלוטין. בשכנוע עקיף, לא אומרים לאדם מה לעשות ישירות, אלא מנסים לגרום לו לחשוב מחשבות מסוימות, שהן אלו ... של האדם בצורה סמויה ומעודנים יותר, כך שהוא עלול לחשוב שהרעיונות היו שלו מלכתחילה. היתרון בשכנוע עקיף הוא שאנשים בדרך כלל פחות מתנגדים לו, כיוון שהם לא מרגישים שהכריחו אותם, אלא שהם בעצמם הגיעו למסקנה הרצויה. איך בדיוק עובד שכנוע עקיף? העיקרון המרכזי של שכנוע עקיף הוא קודם כל להגדיר את הפעולה שרוצים שהאדם יבצע, ואז לשאול אילו מחשבות אותו אדם צריך לחשוב על מנת שיבצע את אותה פעולה. למשל, מוכר שרוצה למכור מוצר צריך לשאול את עצמו אילו הנחות יסוד צריכות להיות ללקוח שלו כדי שיחשוב שראוי ונכון לקנות את המוצר הזה. אך יש נקודה חשובה נוספת: לא תמיד ההנחות של המשכנע נכונות. לפעמים המוכר חושב שאם הלקוח יחשוב בדרך מסוימת הוא יקנה את המוצר, אבל בפועל יכול להיות שהלקוח בכלל יחשוב אחרת. לכן, תמיד יש לזכור שמדובר בהנחות סובייקטיביות של המשכנע. לדוגמה, מפלגת אופוזיציה שרוצה לשכנע אנשים להצביע לה יכולה להשתמש בשכנוע ישיר ולומר: תצביעו לנו, או להשתמש בשכנוע עקיף ולומר: מאוד רע במדינה. האדם ששומע שרע במדינה עשוי בעצמו להגיע למסקנה שכדאי להחליף את ההנהגה, ולכן יצביע לאופוזיציה. במקרה זה, המפלגה השתמשה בשכנוע עקיף - לא אמרה ישירות תצביעו לנו, אלא גרמה לאנשים להגיע למסקנה זו בעצמם. איך ליישם שכנוע עקיף בצורה מתוחכמת יותר? קיימים מקרים בהם ה
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
... הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך להציג חסרונות בצורה שמקטינה התנגדות ומסיטה את תשומת הלב? כאשר מציגים מוצר, שירות או רעיון שיש בו חיסרון, חשוב לדעת איך להציג את החיסרון בצורה שתקטין התנגדות ותסיט את תשומת הלב ליתרונות. ישנן טכניקות שונות שיכולות לעזור להסיח את הדעת מהחיסרון ולהעביר את הפוקוס ליתרונות. איך להשתמש ביתרון כדי להסיט את תשומת הלב מהחיסרון? דרך אחת להתמודד עם הצגת חיסרון היא לאחר שמציגים אותו, להציג יתרון ברור ומשמעותי. לדוגמה, אם מוצר מסוים כולל מגבלה מסוימת, ניתן לומר: המוצר הזה מחזיק פחות זמן, אבל בזכות זה הוא זול יותר ונגיש יותר. הצגת יתרון מיד לאחר הצגת החיסרון מכוונת את המחשבה של הלקוח לכיוון החיובי וגורמת לו לשים פחות דגש על החיסרון. איך להשתמש בשאלה כדי להסיח את הדעת מחיסרון? שיטה נוספת היא לאחר הצגת החיסרון, לשאול מיד שאלה שמסיטה את תשומת הלב. לדוגמה, המוצר הזה מגיע עם אחריות של שבועיים בלבד, אבל איך אתה מעדיף לקבל אותו - עם משלוח מהיר או באיסוף עצמי? השאלה מכריחה את האדם לעסוק בהחלטה החדשה ולא להישאר ממוקד בחיסרון שהוצג. איך לשלב שאלה עם תחושת יתרון? אם מציגים לאדם חיסרון ולאחר מכן שואלים אותו שאלה, עלולה להיות התנגדות טבעית - למה שאני אחשוב על משהו אחר אם כרגע גיליתי חיסרון משמעותי?. לכן, עדיף שהשאלה עצמה תגרום לאדם להרגיש טוב. לדוגמה: המוצר הזה מגיע עם אחריות קצרה, אבל אתה לקוח חשוב אצלנו - איך אתה רוצה שנארוז לך את ההזמנה, בצורה רגילה או אריזה מיוחדת ללקוחות כמוך? השאלה יוצרת תחושת ערך אצל ה
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
... למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות איך להתמודד עם התחושה שהמוצר יקר מדי? אחד הקשיים המשמעותיים שאנשי מכירות מתמודדים איתם הוא תחושת אי - נוחות במכירת מוצרים שהם תופסים כיקרים מדי. כאשר איש המכירות אינו אחראי על קביעת המחיר, הוא מוצא את עצמו במצב שבו עליו למכור מוצר שהוא עצמו חושב שמתומחר באופן גבוה מדי. מצב זה מעורר אצל איש המכירות תחושת אי - נוחות, כי הוא מרגיש שהוא מרמה את הלקוח שלו, ושהמוצר נמכר במחיר לא הוגן. מה גורם לאיש המכירות לחשוב שהמוצר יקר? הסיבה העיקרית לכך שאיש המכירות מרגיש שהמוצר יקר מדי, היא התפיסה שלו לגבי הפער בין עלות הייצור לבין המחיר שבו המוצר נמכר ללקוח. לדוגמה, אם עלות הייצור של מוצר היא שקל אחד בלבד, אבל מחיר המכירה הוא מאה שקלים, איש המכירות עלול לחוש אי - נוחות גדולה עם הפער הזה. הוא מתמודד עם המחשבה: זה עלה רק שקל, למה אנחנו מוכרים את זה במאה שקלים?. איש המכירות מרגיש שאולי הלקוח מקבל עסקה גרועה, והרגשה זו מפריעה לו למכור באופן אפקטיבי. האם עלות הייצור קובעת את המחיר הראוי למוצר? נקודה מרכזית שאליעד כהן מדגיש היא שהמחיר של המוצר אינו חייב להיות קשור ישירות לעלות הייצור. המחיר צריך להיות קשור לתועלת שהלקוח מפיק מהמוצר. כלומר, מוצר נחשב ליקר רק כאשר הלקוח יכול להשיג בדיוק את אותה התועלת, במאמץ זהה או נמוך יותר, במחיר זול יותר. אם הלקוח יכול להשיג את המוצר הזול יותר, אך עליו להשקיע מאמץ נוסף כמו לנסוע למקום מרוחק או לחפש בחנות אחרת, ייתכן שכבר אין כאן חסכון אמיתי מבחינת הלקוח, ולכן המחיר הגבוה עדיין עשוי להיות מוצדק. איך להבין מה באמת יקר ומה לא? חשוב להבין שלקוחות שונים תופסים את המחיר בצורה שונה, בהתאם ליכולת הכלכלית שלהם ולערך שהם מקבלים מהמוצר. אם איש המכירות הוא בעל הכנסה נמוכה, מוצר מסוים עלול להיראות לו מאוד יקר והוא לא יוכל להרשות לעצמו לקנות אותו. לעומת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להתמודד עם מוצרים?, האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם מוצרים?, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קואצ'ינג, מטפל התנהגותי קוגניטיבי, אימון אישי ועסקי בנושא איך להתמודד עם מוצרים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9688 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 17:31:01 - wesi1