אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום ללקוח? ✔אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:06אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
האם להציע ללקוח אפשרות אחת או מספר אפשרויות?

כאשר אנו עוסקים בשיטות מכירה ושכנוע לקוחות, עולה השאלה האם כדאי להציע ללקוח אפשרות אחת בלבד או מספר אפשרויות. אליעד כהן מסביר שאין לשאלה זו תשובה מוחלטת והיא תלויה במשתנים רבים, בעיקר בהעדפות הלקוח ובסיטואציה הספציפית. אליעד כהן מפרט את היתרונות והחסרונות בכל גישה באמצעות דוגמאות והסברים.

מה היתרונות והחסרונות של הצגת אפשרות אחת בלבד ללקוח?

כאשר מוכרים מוצר וישנה רק אפשרות אחת, היתרון המרכזי הוא הפשטות והבהירות: הלקוח יודע בדיוק מה מוצע לו, והוא יכול להחליט בקלות אם זה מתאים לו או לא. לדוגמה, אם מישהו מגיע לקנות כיסא, ויש רק דגם אחד מוצע, הלקוח מיד יחליט אם זה מתאים לו. החיסרון הוא שאם הכיסא אינו מתאים ללקוח, אין אלטרנטיבה נוספת להציע, והלקוח פשוט יבחר לא לקנות.

יתרון נוסף במצב בו מוצעת רק אפשרות אחת, הוא שהלקוח אינו חש תחושת התפשרות, כי אין לו שום דבר להשוות אליו באופן מיידי. מצד שני, קיים תמיד סיכון שהלקוח ידחה את המוצר כי הוא מדמיין או מכיר אפשרויות טובות יותר, אפילו אם הן אינן מוצגות כרגע.

אליעד מסביר שגם כאשר ישנה אפשרות אחת, הלקוח תמיד מבצע בראשו השוואה לדברים אחרים שהכיר בעבר או שהוא מדמיין, ולכן לא קיים מצב טהור בו הוא לא ישווה כלל.

מה היתרונות והחסרונות בהצגת מספר אפשרויות ללקוח?

אליעד כהן מסביר שהיתרון הברור של הצגת מספר אפשרויות ללקוח הוא שהלקוח יכול לבחור בדיוק את מה שמתאים לו מבין מגוון אפשרויות. למשל, אם אדם מגיע לקנות כיסא ומציעים לו כמה סוגים, הוא יכול לבחור את זה שהכי מתאים לצרכיו ולהעדפותיו האישיות.

החיסרון, לעומת זאת, הוא שברגע שמוצגות מספר אפשרויות, הלקוח מתחיל להשוות ביניהן ומיד מבחין בחסרונות של כל אחת מהאפשרויות המוצעות. כתוצאה מכך, כל אפשרות נראית פחות אטרקטיבית, כי היא בהכרח מושווית לאפשרות אחרת שנראית טוב יותר בהיבט מסוים. לכן, הלקוח חש שהוא נאלץ להתפשר, משום שכל בחירה כרוכה בוויתור על היתרונות של האפשרויות האחרות.

אליעד מדגיש שכל פעם שהמוכר מציע אפשרות נוספת, זה יוצר תהליך מחשבתי אצל הלקוח שבו הוא תוהה אם אולי יש משהו טוב יותר שמסתתר מאחורי האפשרויות שעוד לא נחשפו לו, מה שעלול להוביל לתחושה מתמשכת של ספק ואי - החלטיות.

האם קיים מצב אידיאלי בו אפשר להרוויח את היתרונות של שתי השיטות?

לדברי אליעד, מצב אידיאלי יהיה להציג ללקוח אפשרות אחת בלבד תחילה, ואם הוא דוחה אותה - אז להציע אפשרויות נוספות. אך גם כאן ישנו חיסרון משמעותי, כי כאשר מוצגות אפשרויות נוספות לאחר דחיית האפשרות הראשונה, הלקוח עלול להניח שישנן אפשרויות טובות עוד יותר שהמוכר עדיין לא חשף. במצב כזה הלקוח עלול להמשיך לחפש אלטרנטיבות ולפתח ספקות נוספים.

אליעד כהן מסביר שאין שום תשובה מוחלטת לשאלה אם להציע אפשרות אחת או מספר אפשרויות, ולכן יש צורך בזיהוי העדפות הלקוח ובהבנת המצב הספציפי. יש לקוחות המעדיפים מבחר גדול של אפשרויות, בעוד אחרים יעדיפו אפשרות אחת ברורה ומוגדרת.

איך לקוח חווה בחירה כאשר יש הרבה אפשרויות?

באמצעות דוגמה של צפייה בסרט בקולנוע, אליעד ממחיש שלעיתים ריבוי אפשרויות עלול לגרום ללקוח להימנע מלקבל החלטה כלל. לדוגמה, אם בקולנוע יש רק סרט אחד, הלקוח יבחר בקלות אם לראות או לא לראות אותו. אולם כאשר יש מבחר גדול של סרטים, הלקוח עלול לוותר לחלוטין על היציאה לקולנוע, משום שהוא חש קושי לבחור ובכל סרט הוא מבחין בחסרונות ביחס לסרטים האחרים. כלומר, דווקא הריבוי של האפשרויות מביא לתחושת החמצה והתפשרות, ובסופו של דבר יכול לגרום ללקוח להימנע מקנייה או מבחירה בכלל.

האם יש תשובה מוחלטת לשאלה כמה אפשרויות להציע?

אליעד מדגיש באופן מפורש שאין תשובה מוחלטת לשאלה זו, שכן ההחלטה תלויה בהעדפות האישיות של כל לקוח, בסוג המוצר ובנסיבות הרכישה. לפעמים עדיף להציע אפשרות אחת ברורה, ולפעמים דווקא הצגת מגוון אפשרויות תהיה הגישה הטובה יותר. מה שחשוב הוא להיות מודעים להשלכות הפסיכולוגיות של כל שיטה ולהתאים את ההחלטה לסיטואציה הספציפית ולנטיות האישיות של הלקוח.

בשורה התחתונה, הדרך הטובה ביותר היא להבין את העדפותיו של הלקוח באופן אישי ולהתאים לו את סגנון ההצגה והבחירה בהתאם לצרכיו.
האם עדיף להציע ללקוח אפשרות אחת או כמה אפשרויות?

כאשר מדובר במכירה, השאלה אם עדיף להציע ללקוח אפשרות אחת או מספר אפשרויות היא שאלה מורכבת שאין לה תשובה חד משמעית. כל אחת מהאפשרויות טומנת בחובה יתרונות וחסרונות.

אם יש רק אפשרות אחת, היתרון הוא בפשטות ובברור - הלקוח יודע בדיוק מה יש לו, ואם זה מתאים לו הוא יבחר בו. החיסרון, כמובן, הוא שבמידה והאפשרות לא מתאימה לו, הוא יוכל רק להחליט שלא לקנות. ברגע שיש רק אפשרות אחת, הלקוח לא יכול להשוות אותה לשום דבר אחר, כך שהוא לא יחשוב על חיסרונות נוספים.

לעומת זאת, אם יש מספר אפשרויות, היתרון הוא שיתאפשר ללקוח לבחור את האפשרות שהכי מתאימה לו. עם זאת, החיסרון הוא שההצגת אפשרויות נוספות גורמת ללקוח להתלבט ולראות את החיסרונות של כל אפשרות. כל אפשרות שמוצעת הופכת להיות פחות מושלמת ביחס לאחרת, והלקוח עשוי לחוות תחושה של התפשרות.

נראה כי המצב האידיאלי הוא להציג אפשרות אחת, ואם הלקוח לא בוחר בה, להציע לו אפשרויות נוספות, אך גם כאן יש סיכון - הלקוח עשוי לחשוב שיש משהו טוב יותר מסתתר מאחורי כל אפשרות חדשה שמוצגת לו.

מה שנראה נכון בעסקאות מסוג זה הוא לזהות את העדפות הלקוח. יש לקוחות שמעדיפים לבחור מתוך מגוון רחב של אפשרויות, בעוד אחרים עשויים להעדיף אפשרות אחת ברורה ומוגדרת.

האם עדיף להציע אפשרויות רבות או אחת בלבד?

אין תשובה מוחלטת לשאלה זו, והיא תלויה בסיטואציה ובאופי הלקוח. לפעמים יותר אפשרויות עשויות להרגיש כמו יתרון, אך ייתכן גם שבמקרים אחרים זה יגרום ללקוח להרגיש מבולבל ולבסוף להימנע מלקנות. הבחירה העדיפה היא כזו שתתאים לצרכים ולנטיות של כל לקוח ולקוח.
ש: בן אדם שבא נגיד לקנות בדוגמה של קניה, שיש אפשרות אחת על פני הרבה אפשרויות או פחות אפשרויות לעומת יותר אפשרויות, מה היתרונות והחסרונות, מה עדיף, האם זה מובן מאליו שעדיף שיהיה לך כמה שיותר אפשרויות או שזה לא מוכרח?

אליעד: אתם הבנתם את השאלה? כשאתה רוצה לקנות מוצר מה עדיף שיהיה לך כמה אפשרויות או אפשרות אחת, כשאתה רוצה למכור מוצר מה עדיף להוציא כמה אפשרויות או אפשרות אחת, נכון? אוקי אז בואו נחשוב בהיגיון, מה בן אדם קונה? את מה שהוא חושב שיעשה לו טוב יותר מדברים אחרים הכל ביחד לאלטרנטיבות שלו. עכשיו בואו נחשוב בהיגיון, אם בן אדם מביאים לו מוצר אחד אז בעצם או שהוא יחשוב שזה עושה לו טוב או שהוא יחשוב שזה לא עושה לו טוב.

עכשיו אוטומטית בראש בכל מקרה כשבן אדם רואה מוצר הוא בכל מקרה עושה השוואה גם אם יהיה לו לידו עוד בחירות יש לו את הבחירות בראש ברמת העיקרון, נכון? עכשיו מה גורם לבן אדם לראות, לחשוב שמה שעושה לו טוב על ידי שהוא מסתכל על היתרונות היחסיים שיש בדבר ביחס לרצונות שלו, נכון? יפה, עכשיו אם נגיד לדוגמה מישהו, נגיד אתה מוכר מה אתה נגיד מוכר? כיסאות. אתה מוכר כיסאות יש לך נגיד כיסא אחד, מישהו בא אומר "שלום יש לך כיסאות", "כן זה פה יש לי כיסא בשבילך" יש לך רק סוג של כיסא אחד עכשיו או שהוא אומר שזה מתאים או שהוא אומר שזה לא מתאים.

עכשיו מה לכאורה החיסרון במצב שיש לך רק כיסא אחד, מה החיסרון? החיסרון שהוא יכול להגיד לך "זה לא מתאים" ואז אתה יודע כאילו "לא מתאים לא מתאים" אין לך משהו אחר. למה זה לא מתאים? עכשיו כשהוא אומר לך "זה לא מתאים" זה אוטומטית כי הוא עושה השוואה בראש לאפשרויות אחרות, נכון? עכשיו מה אבל היתרון? היתרון שאו שהוא לוקח או שהוא לא לוקח, עכשיו לעומת זאת אם נגיד אתה בא ואומר "יש לי כמה אפשרויות בשבילך" אז לכאורה נתת עוד אפשרויות אבל מצד שני יש גם חיסרון, מה החיסרון? שברגע שאתה נותן כמה אפשרויות אתה בעצם אומר לו "יש אפשרויות שהן לא טובות", אתה מבין, מה אתה מבין?

ש: מצד אחד היתרון.

אליעד: מה החיסרון בלתת כמה אפשרויות לבן אדם?

ש: החיסרון הוא שאתה אומר לו שהאפשרות השנייה היא לא מספיק טובה.

אליעד: ברגע שיש כמה אפשרויות אז היתרון של כל אפשרות הוא בעצם החיסרון של שאר האפשרויות, זה כאילו אתה מראה לו את החיסרון ליד העיניים ואז הוא כאילו יותר חווה שהוא מתפשר. עכשיו מהיבט מסוים מתי בן אדם חווה שהוא מתפשר אם יש לו אפשרות אחת או אם יש לו כמה? מהיבט מסוים אתה יכול להגיד אם יש לו רק אפשרות אחת הוא אומר "התפשרתי" ובעת אחרת אתה יכול להגיד "לא" כי אם יש לו אפשרות אחת הוא לא יודע שהוא התפשר הוא אומר "זה מה שהיה אין ברירה אחרת" אבל לעומת זאת אתה יכול להגיד שאם יש לו כמה אפשרויות "אבל אם בחרתי אני בחרתי" מצד שני כשאתה בחרת אתה בעצם התפשרת.

ש: נראה לי שהראשון אבל יותר מבחינת המוח, החשיבה של האדם מניסיון שלי אם יש לך אפשרות אחת אז יותר קל לך להגיד שאתה כאילו המילה "להתפשר" לא כל כך עולה בראש.

אליעד: עוד פעם?

ש: כמו המחקר הזה שעשו.

אליעד: אל תעבור איתי למחקר, מה אמרת?

ש: ברגע שיש אפשרות אחת אז כאילו איך שאני...

אליעד: "רואה את הדברים כרגע".

ש: המילה "להתפשר" לא עולה לי בראש.

אליעד: כן אבל יכול להיות שאתה אומר "אולי אני אחכה ליבוא אחר, אולי אני אחכה לייצור אחר".

ש: לא, אני מדבר על מצב שזה הדבר היחידי שאני מכיר ואני לא מכיר שום דבר אחר, אין אופציה כזאת.

אליעד: אם אתה לא מכיר שום דבר אחר אז אין על מה להתפשר אבל אין דבר כזה שאתה לא מכיר שום דבר אחר, במציאות אין דבר כזה, יש דבר כזה שאתה לא מכיר שום דבר אחר?

ש: פגשתי אנשים שהיו במצב הזה.

אליעד: בכל מקרה בוא נסכם בפשיטות, כשיש לך כמה אפשרויות היתרון הוא גם יכול להוות חיסרון כי היתרון שבשאר האפשרויות זה בעצם החיסרון באפשרות שבחרת, בקיצור אין תשובה מוחלטת לשאלה אבל בעולם אידיאלי אתה יכול להציג דבר אחד ואם הוא לא ירצה אז להגיד לו שיש עוד אפשרויות אבל אז שתציג לו פתאום אז הוא אומר "רגע אז למה זה, אולי יש עוד משהו שמסתתר", אז אין לזה סוף, בקיצור אין תשובה מוחלטת לשאלה ואתה צריך לזהות אצל הלקוח מה הוא מעדיף שיהיו כמה אפשרויות או שתהיה אפשרות אחת ולפי זה לתת לו את התשובה.

מתי יותר קל לך לבחור כשיש הרבה אפשרויות או שיש אפשרות אחת? נגיד שאתה רוצה ללכת לקולנוע לראות סרט תאר לך אם נגיד היה רק סרט אחד בקולנוע אז או שאתה הולך לראות את הסרט או שלא אבל אם יש הרבה סרטים לפעמים אתה לא הולך כי אתה לא יודע מה לראות אתה אומר "חבל שאני אלך אולי אני אראה משהו אחר אז עדיף לא, לא נלך בכלל", זאת אומרת אם אתה רואה קולנוע ויש בו רק סרט אחד, אתה רוצה תלך לא רוצה אל תלך זהו ואומרים לך יש הרבה סרטים המון סוגים, מחר מביאים עוד סרטים אז לפעמים אתה לא הולך בגלל שיש הרבה אפשרויות.

ש: למה כי?

אליעד: כי אתה כל הזמן רואה את החסרונות בכל מה שיש, אומרים לך "אתה בטוח שאתה רוצה את זה אולי אתה רוצה את זה?" ואז מרוב אפשרויות אתה כבר אומר "עזוב לא יודע, זה לא צריך".

ש: כאילו הוא תופס את זה כפחות טוב.

אליעד: כל פעם שאומרים לך "אולי אתה רוצה משהו אחר" זה בעצם להגיד לך "זה לא מספיק טוב".

ש: כשיש אפשרות אחת אז הוא רואה כאילו יותר, הוא רואה פחות חיסרון לעומת שיש כמה אפשרויות.

אליעד: כי אתה מחפש את החיסרון כי אין אפשרות אחרת זה כאילו אתה מחויב. אתה תבדוק אצלך מתי יותר קל לך לבחור כשיש לך אפשרות אחת או כשיש לך כמה, מה התשובה? שזה לא תמיד, אין לזה תשובה מוחלטת לפעמים ככה לפעמים ככה.

ש: אבל מה האופטימלי?

אליעד: אין אופטימלי, אופטימלי זה שיהיה משהו מושלם ושיגידו לך "זה המושלם" ושהוא יהיה מושלם אז תבחר בו אבל אין כזה במציאות. אופטימלי יכול להיות ביחס לאותה סיטואציה שבאותו רגע אתה מרגיש ככה.

ש: לא, אופטימלי אני אומר עקרונית.

אליעד: אמרתי לך, אופטימלי עקרונית זה שיהיה משהו מושלם במציאות ואין כזה. הבנו?
שיטה לשכנוע אופי שיטת שכנוע ככה בלי תשובה צורך אתה רוצה משהו בעולם לשכנע לקוח לקנות רק אפשרות מוחלט איך לגרום ל איך לגרום ללקוח איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות אפשרויות אפשרויות בחירה אפשרויות בחירה ללקוח אפשרויות בחירה של לקוח אפשרויות ללקוח אפשרות אפשרות בחירה אפשרות הבחירה אפשרות לבחור בחירה בחירה טוב או רע בחירה ללקוח הבחירה טוב או רע טוב ורע לבחור לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לקנות לגרום ללקוחות לקוח לקוחות לקנות לשכנע לשכנע את הלקוח לשכנע את הלקוח לקנות לשכנע את הלקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוח לקנות לשכנע לקוחות לתת לתת ללקוח לתת ללקוח אפשרויות לתת ללקוח אפשרות לתת ללקוח אפשרות בחירה לתת ללקוח אפשרות לבחור לתת ללקוח לבחור לתת ללקוחות מכירה רע או טוב רע וטוב שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות מכירה שיטות שכנוע שיטת מכירה שיטת מכירות שיטת שכנוע שכנוע
למה הלקוח צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לשתף אותך? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לקרוא את המחשבות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לא להסתיר מידע? איך לחשוף את ההתנגדות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לגרום ללקוח לא לשקר אותך? איך לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח? איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה? להיות היועץ של הלקוח, להיות החבר של הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש בנוח, צריך להתייעץ על זה, צריך לשאול את אשתי, צריכה לשאול את בעלי
... הלקוח צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לשתף אותך? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לקרוא את המחשבות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לא להסתיר מידע? איך לחשוף את ההתנגדות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לגרום ללקוח לא לשקר אותך? איך לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח? איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה? להיות היועץ של הלקוח, להיות החבר של הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש בנוח, צריך להתייעץ על זה, צריך ...
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות? מה עדיף למכור: ... במילים אחרות, אל תנסו לסחוט לקוחות או לנצל אותם, אלא השקיעו במצוינות אמיתית, ותראו שהלקוחות יחזרו אליכם שוב ושוב מתוך רצון ואמון. איך לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב? מוצר מתכלה או מוצר קבוע? האם כדאי למכור מוצרים מושלמים? למה לא כדאי למרוח לקוח ... אליכם שוב ושוב מרצונו. למדו עוד על שיווק, מכירות, ייעוץ עסקי ונושאים נוספים באתר EIP.co.il. למכור את המוצר הטוב ביותר, נטישת לקוחות, איך לגרום ללקוח להתמכר למוצר שלך? אוטומציה של מוצרים, לגרום ללקוח לא להיות תלוי בך, לתת את השירות הטוב ביותר, מצויינות בעבודה, איך לגרום למישהו להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב? אסטרטגיה מכירה, מוצר מתכלה, מוצר לא מתכלה, מוצר בלי תקלות, מוצר עם תקלות, תקלה יזומה במוצרים, עקרונות שירות לקוחות, איך לגרום ללקוח לא לנטוש אותך? לקוח חוזר, מוצרים מצוינים, למכור מוצר אוטומטי, מוצרים אוטומטים, איך לשמר לקוחות? כמה ... כהן, טיפול אצל אליעד כהן, לקבל יעוץ מאליעד כהן, המלצות על אליעד כהן, מניפולציות של יועצים, 2 סוגים של יועצים, איך ליצור לקוחות חוזרים? איך לגרום ללקוחות לחזור? איך לגרום ללקוח לחזור? איך לשמר לקוח? איך ליצור לקוח חוזר? איך להשיג לקוחות? איך לעשות עוד כסף? איך להיות הכי טוב? למה ...
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
... שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור ... שיווק. איזה סוגים יש? מה ההבדלים ביניהם? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד. כי הרבה פעמים אתה ... להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע. איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? איך לשדר מקצועיות? איך לשכנע שאתה איש ... ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך. איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך? 3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, ...
לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום?
... שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום? וכאן אסביר, איך למנוע מראש את זה שהלקוח אומר לך בסוף השיחה אני ... יטיל ספק במכירה, אז אתה תפעיל עליו לחץ. שזה עוד נושא בפני עצמו, איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח ואיך ליצור אמון עם לקוח ואיך לגרום ללקוח לסמוך עליך, בכל מקרה אם תדע לעשות את זה, הרי שאתה תגרום לכך שבדינאמיקה שלך מול הלקוח, יהיה ברור שאין עוד נושאים פתוחים, ושהלקוח מבחינת הדינאמיקה ...
איך לשכנע לקוח? איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? נטל ההוכחה בתהליך מכירה, איך לשכנע מישהו במשהו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? טעויות בתהליך שכנוע לקוח, טעויות של אנשי מכירות
איך לשכנע לקוח? איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? נטל ההוכחה בתהליך מכירה, איך לשכנע מישהו במשהו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? טעויות בתהליך שכנוע לקוח, טעויות של אנשי מכירות וכאן אסביר, נקודה חשובה ביותר, איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו בתהליך מכירה. וזה כמובן נכון לגבי כל תהליך שמנסים לשכנע מישהו? אבל כרגע נתמקד בתהליך מכירה. אז כאשר באים לגרום ללקוח לשנות את דעתו, עלינו לשים לב, מה ...
איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
... לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה ... כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו והפעם נדבר על עוד טעות נפוצה של אנשי מכירות, והיא שאיש המכירות ...
הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך?
... שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך? וכאן אסביר, האם ולמה לפעמים כדאי להכין חומרי שיווק, גם אם אנחנו יודעים בוודאות שהלקוח לא יקרא אותם ולא יעיין בהם? אז לכאורה אין ...
לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
... איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח ... הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה? וכאן אשיב לשאלה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה באופן מיידי? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? איך להתמודד עם לקוח ... על זה אני צריך להתייעץ עם אשתי אני צריכה להתייעץ עם בעלי וכיוב. והשאלה היא, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך להתייחס לנושא הזה? אז קודם כל ברמת העיקרון, אם אתה רוצה לגרום ... לעיל, לאיים על הלקוח? באיזו דרך אתה רוצה לפעול? אז ברמת העיקרון יש 2 שיטות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום. וקודם כל צריכים להבין, מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום, לסגור עסקה ... אני לא אסביר איך לשקר את הלקוח, איך לרמות את הלקוח, איך להפחיד את הלקוח ואיך לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, מתוך הפחדה. מה כן אני אסביר כאן? אני אסביר כאן איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, באמצעות הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה באופן ישר. שאת זה, רוב ככל ... להיות איש מכירות. אתה צריך לדעת איך ליצור אמון עם הלקוח, איך להתחבר ללקוח ואיך לגרום ללקוח להתחבר איתך. ובאופן כללי איך לגרום ללקוח לסמוך עליך. כי במהות, ככל שאתה סומך יותר על המוכר, שהוא חבר שלך ובא לייעץ לך ואכפת לו ... שלו. 3 - אתה צריך ללמוד יותר טוב איך לטפל בהתנגדויות מכירה ומה לענות ללקוח ואיך לשכנע לקוח באופן כללי ואיך להסביר ללקוח את מה שאתה רוצה להסביר לו. 3 הדברים האלו, אם וככל שתדע ... וכיוב, פחות יקשו על הלקוח לקבל החלטה כאן ועכשיו. לסיכום: אתה רוצה לדעת, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו. אבל מה יגרום לך לסגור עסקה כאן ועכשיו? האם אתה רוצה שאלמד אותך ...
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
... איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות למה אנשי מכירות צריכים ... טמון לא רק במוצר עצמו, אלא גם בהשפעה שאתה, המוכר, משדר. איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לבנות אמון במערכת יחסים עסקית? איך ... רק על איך למכור את המוצר, אלא גם על איך למכור את עצמך. איך לגרום ללקוח לתת בך אמון, איך לשכנע אותו שאתה איש מקצוע רציני ... לא רק במוצר עצמו אלא גם באופן שבו הלקוח תופס אותך כמוכר. איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לבנות אמון במערכת יחסים עסקית? איך ...
מכירות למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה? לתת ללקוח למכור לך, איתור צרכי הלקוח, איך להשפיע על הלקוח? איך להוביל את הלקוח? איך להיות יותר חזק מהלקוח? איך לנצח במשא ומתן? שוק של קונים, שאלות של התאמה, שוק של מוכרים, היצע וביקוש, לשאול שאלות סינון, לסנן את הלקוח, לשאול את הלקוח שאלות התאמה, מי יותר רוצה את העסקה? אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים
... למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה? לתת ללקוח למכור לך, איתור צרכי הלקוח, ... בין איש המכירות לבין הלקוח. מי הצד החזק בעסקה ומי הצד החלש בעסקה? ומה המשמעות של זה? והאם ומתי כדאי לך להיות הצד החזק בעסקה? ואיך לגרום ללקוח להרגיש שהוא החזק או החלש בעסקה? ועוד. והפעם ניתן את נקודת המבט ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לגרום ללקוח?, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום ללקוח?, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לזוגיות, מאמן משפחתי, מאמן אישי למתבגרים בתחום איך לגרום ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 14:59:46 - wesi1