איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות
לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה,
לשכנע מישהו למכור
מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות - פרומו עכשיו נגיד
שלקוח אומר שהמוצר יקר לו מה הדרך מה עושים,
לקוח אומר "המוצר מאוד יקר לי" מה עושים מה אומרים. ש: עוד פעם מה השאלה? אליעד: אתה בא למכור משהו
ללקוח והלקוח אומר לך
"המוצר מאוד יקר לי יקר לי מאוד מאוד
יקר לי" מה אתה עושה? ש: אני שואל אותו למה
יקר לך. אליעד: אז רגע לפני כן קודם כל נגיד שמישהו אומר לך כתשובה נגיד שהמוכר אומר כתשובה אומר לך "תקשיב זה נכון נגיד שזה
יקר אבל פה אתה מקבל", נגיד לדוגמא מה אתה נגיד מוכר נגיד איזה
מוצר? ש: עגבניות. אליעד: עגבניות והוא אומר לך "למה זה כל כך
יקר זה מאוד
יקר העגבניות מאוד יקר" ואז אתה אומר לו, הוא אומר לך "אבל שם זה יותר זול" אתה אומר לו "כן אבל פה אתה מקבל יותר פה אתה מקבל שירות משלוחים ואתה מקבל זה ואתה ... לא טובה זאת תשובה עקומה יכול להיות שיש מקרים שהתשובה הזאת תהיה טובה אבל כ - default היא תשובה לא טובה. ש: אז אפשר לשאול אותו למה
זה יקר לך או למה אתה חושב
שזה יקר לך. אליעד: הוא יגיד לך כי שמה זה, בהנחה נגיד שאתה נותן שירות יותר מאחרים נגיד שהוא יגיד לך "כי שמה זה עולה יותר זול אותה עגבנייה שמה עולה יותר ... אומר לך "אבל זאת אותה סחורה". ש: אני גם פגשתי מישהו שאמר שמה זאת סחורה גנובה לך תקנה ממנו. אליעד: אוקי כשמישהו אומר לך "זה מאוד
יקר לי הסחורה שלך יקרה לי
המוצר יקר" מה אתה צריך לעשות? ש: צריך לשאול ביחס למה זה
יקר מהכיוון ביחס למה זה
יקר. אליעד: לשאול אותו? ש: להבין לשאול אותו. אליעד: זה מה שאתה חושב שצריך לעשות? ש: יכול להיות שיש אופציות אחרות ש