אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מרמה ✔הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:45הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים
איך לשכנע איש מכירות לשקר ללקוח למרות התנגדותו?

אליעד כהן מסביר בסיטואציה מורכבת שבה מנהל מכירות רוצה לשכנע עובד שלו לשקר ללקוח, אך העובד מסרב בטענה שהדבר אינו מוסרי. השאלה המרכזית שאליעד עוסק בה היא: מה ניתן לעשות כדי לשכנע את העובד לשקר בלי לאיים עליו בפיטורים או להבטיח לו תגמולים כספיים? אליעד כהן מציין שיש להבין תחילה מה באמת מפריע לעובד בשקר ללקוח.

מה הסיבה האמיתית שהעובד לא רוצה לשקר?

ההסבר שאליעד נותן הוא שהעובד לא מתנגד לעצם השקר אלא לתחושה הרעה שנוצרת אצלו בעקבותיו. העובד מרגיש רע כי הוא חושב שהשקר פוגע בלקוח או גורם לו נזק כלשהו. אם ניתן להוכיח לעובד שהשקר דווקא יועיל ללקוח ושהלקוח לא ייפגע מכך, ייתכן שאותו עובד ירגיש פחות רע ואף יהיה מוכן לבצע את השקר.

לדוגמה, אליעד כהן מתאר שיחה דמיונית בין המנהל לעובד כדי להמחיש כיצד ניתן לשכנע אותו:

העובד אומר: "אני לא רוצה לשקר כי זה לא מוסרי, אני לא הייתי רוצה שישקרו אותי."

המנהל יכול לשאול את העובד: "למה אתה לא רוצה שישקרו אותך?"

העובד יענה: "כי אני לא רוצה לקנות מוצר ולהידפק."

ואז המנהל יציע לו לחשוב אחרת: "אם היית יודע מראש שהמוצר יביא לך תועלת אמיתית וגדולה ורק באמצעות השקר היית קונה אותו ובסוף היית מרוצה, האם היית מוכן שישקרו לך?"

ייתכן שהעובד יענה: "כן, אם התועלת אמיתית וגדולה, הייתי מוכן לשקר."

כך העובד מבין שהמחויבות שלו אינה לא לשקר, אלא לוודא שהלקוח מקבל תועלת. מה שחשוב הוא לא עצם האמת או השקר, אלא התוצאה הסופית: האם הלקוח נפגע או מרוויח מהשקר.

האם שקרים לבנים הם מוצדקים אם הם מועילים?

אליעד כהן מתייחס גם למושג של "שקרים לבנים". אלה שקרים המכוונים להיטיב עם אדם אחר. אנשים נוטים לסלוח על שקרים אלה, מכיוון שהכוונה שלהם חיובית. לכן, ניתן להשתמש בתפיסה הזו גם בתחום המכירות, ולהסביר לעובד שהשקר אינו מיועד לפגוע בלקוח אלא דווקא לסייע לו לקבל החלטה מועילה בטווח הרחוק.

דוגמאות לשקרים בעלי כוונות טובות

אליעד מביא דוגמאות מעולמות אחרים כדי לחזק את ההסבר שלו:
  • אנשי דת - שלפעמים מציגים עובדות "מדעיות" או ציטוטים לא מדויקים כדי לשכנע אנשים להאמין באלוהים, מתוך אמונה שהדבר יועיל לאדם בטווח הארוך, מבחינה רוחנית או נפשית.
  • רופאים - שיכולים להחליט שלא למסור את כל המידע הרפואי למטופל כדי למנוע ממנו פאניקה או לחץ מיותר. השקר או הסתרת האמת נתפסים כמועילים למטופל.
אליעד מדגיש שהבעיה עם השקר נמצאת רק כאשר האדם שמשקרים לו נפגע מכך. אם התועלת שהלקוח יקבל עולה על הנזק שהשקר יוצר, הרי שהשקר מוצדק מבחינה מוסרית.

כיצד משפיעה הכוונה על מוסריות השקר?

הכוונה בשקר משנה את האופן שבו אנשים תופסים אותו. כאשר העובד מבין שהשקר נועד לתועלת הלקוח ולא להרע לו, הוא יכול להרגיש טוב יותר עם פעולת השקר. בעצם, הסיבה היחידה שהוא מרגיש רע מלכתחילה היא ההנחה שהשקר פוגע. ברגע שהנחה זו משתנה - גם ההרגשה השלילית מתבטלת.

האם כל השקרים של אנשי דת מוצדקים?

אליעד כהן מוסיף הסתייגות לגבי דוגמת אנשי הדת. לדבריו, אמנם אנשי דת לעיתים משתמשים בשקרים כדי לחזק את האמונה, אך הבעיה אצלם היא שרוב הטענות הללו מבוססות על שקר מוחלט שאין מאחוריו תועלת אמיתית. אם השקרים היו באמת מביאים תועלת ממשית, הם היו מוצדקים, אך מכיוון שהשקרים אינם באמת מועילים, הם לא לגיטימיים.

מתי שקר נחשב למעשה מוסרי במכירות?

לסיכום, אליעד כהן מציע שהדרך לשכנע עובד לשקר ללקוח היא להראות לו שהשקר נועד להועיל ללקוח. אם העובד ישוכנע שהמטרה היא חיובית ושהלקוח ירוויח יותר מאשר יפסיד, הוא כבר לא ירגיש לא מוסרי או רע עם השקר, ואף יהיה מוכן לשקר מתוך תחושת שליחות חיובית.
איך ניתן לשכנע איש מכירות לשקר ללקוח למרות שהוא מסרב לכך?

כאשר מנהל מכירות נתקל בעובד שמסרב לשקר ללקוח בטענה שזה אינו מוסרי, השאלה המרכזית היא כיצד ניתן לשנות את עמדתו של העובד בלי לאיים עליו בפיטורים או להבטיח לו תגמולים כספיים.

מה באמת מפריע לעובד לשקר ללקוח?

ברוב המקרים, העובד מסרב לשקר לא בגלל עצם השקר, אלא משום שהוא מרגיש רע עם כך. הוא תופס את השקר כדבר שלילי, בעיקר אם הוא חושב שהוא פוגע בלקוח. אך אם ניתן לשכנע את העובד שהשקר מביא תועלת ללקוח או שהלקוח לא ייפגע ממנו, ייתכן שהוא ישנה את דעתו.

האם שקר תמיד גורם נזק?

כאשר עובד טוען שהוא לא רוצה לשקר, ניתן לשאול אותו:

- למה אתה חושב ששקר הוא דבר שלילי?

- האם היית מסכים שישקרו לך אם היית מקבל מזה תועלת?

אם העובד יסכים שאם הוא עצמו היה מקבל תועלת משקר מסוים, אז זה היה מקובל עליו, ניתן להסביר לו שהמטרה היא לא עצם השקר, אלא יצירת תועלת ללקוח.

האם הכוונה משנה את מוסריות השקר?

כאשר אנשים מספרים "שקרים לבנים" כדי לגרום למישהו אחר להרגיש טוב יותר או להניע אותו לפעולה חיובית, השקר נתפס כפחות שלילי. ניתן להשתמש בגישה זו ולומר לעובד שהשקר לא נועד לרמות את הלקוח לרעתו, אלא כדי לעזור לו לקבל החלטה שתהיה טובה עבורו בטווח הארוך.

דוגמאות לשימוש בשקרים לצורך תועלת:

- אנשי דת שמציגים "הוכחות" שאינן מדויקות כדי לחזק את אמונת המאמינים, מתוך מחשבה שזה יועיל להם.

- רופאים שמשמיטים מידע כדי למנוע פאניקה בקרב מטופלים.

לסיכום

אם העובד תופס את השקר כמעשה שלילי משום שהוא חושב שהוא פוגע בלקוח, יש להראות לו שבמצבים מסוימים השקר דווקא מועיל. כך, ניתן לשנות את תפיסתו כך שהוא לא יראה בכך פגיעה מוסרית, אלא אמצעי להועיל ללקוח.
עכשיו הנושא הוא כזה נניח שיש לך עובד ואתה מנהל חברת מכירות והעובד שלך עובד במכירות והעובד שלך לא רוצה לשקר את הלקוח, נניח שיש סיטואציה שזה סוג של לשקר את הלקוח למסור לו מידע שגוי לרמות אותו, לעשות איזה מצג שווא חצי מצג שווא. עכשיו השאלה היא איך אתה ואתה אומר לעובד שלך "תמכור ככה וככה תעשה וככה" והעובד אומר לך "לא אני לא רוצה לשקר את הלקוח" איך אתה יכול לשכנע את העובד שלך לשקר את הלקוח חוץ מאשר להגיד לו "אם תשקר עוד אתה תקבל הרבה מאוד כסף אם לא תשקר אני מפטר אותך". מה התשובה?

ש: אתה רוצה להגיד?

אליעד: תגיד אתה.

ש: לשקר את העובד.

אליעד: לא בהנחה שהעובד יודע שזה לשקר בהנחה שאתה אומר לו "נכון זה לשקר כולם יודעים שזה לשקר" מה התשובה אין איזה רעיון?

ש: אולי הוא מפיק תועלת.

אליעד: אמרתי בלי זה בלי להגיד "אם תשקר אותו ותמכור תקבל מיליון דולר ואם לא אני אהרוג אותך" בלי זה.

ש: לא הקונה.

אליעד: אז מה?

אליעד: זה שמשקרים אותו.

אליעד: אז מה?

ש: בסדר אז שיקרת אותו אתה מקבל תועלת מה.

אליעד: קודם כל אתה בכיוון הנכון בא נסביר את מה שהוא אמר, הוא אמר כזה דבר כשהעובד אומר לך "אני לא רוצה לשקר את הלקוח" השאלה היא למה הוא לא רוצה לשקר את הלקוח אז מה אם אתה משקר את הלקוח מי אמר שזה רע לשקר את הלקוח, השכל שבדבר הוא שהעובד שלך מרגיש רע מזה שהוא משקר את הלקוח כי הוא חושב שהוא גורם נזק ללקוח.

אבל אם לדוגמה נגיד הלקוח מקבל תועלת מאוד גדולה מהמוצר והשקר שמשקרים את הלקוח הוא הכרחי לטובת המכירה אז יכול להיות שתגיד לעובד שלך שהוא המוכר תגיד לו "תקשיב נכון שזה שקר אז מה מה הבעיה שזה שקר" ואז הוא יגיד "תראה אתה יודע זה לא מוסרי", תגיד לו "למה זה לא מוסרי? כי אנחנו לא אמורים לשקר את הלקוח, למה אנחנו לא אמורים לשקר את הלקוח? הוא אומר "כי אני לא הייתי רוצה שישקרו אותי".

"אוקי סבבה ואתה אף פעם לא היית רוצה שישקרו אותך?" הוא אומר "לא, למה אתה לא רוצה שישקרו אותך? כי אני לא רוצה לקנות מוצר ולהידפק, אוקי ואם היית יודע שהמוצר הזה יביא לך תועלת אבל רק אם ישקרו אותך אתה תקנה אותו ובדיעבד אתה תהיה מרוצה מזה אתה מוכן שישקרו אותך?" יכול להיות שהוא יגיד "כן אני מבין יש בזה איזה היגיון, אם אני יודע שאני אקבל תועלת אני מוכן שישקרו אותי".

ואז ממילא הוא מבין שהמחויב זה לא בלשקר או לא לשקר אלא המחויב הוא בתועלת כי ההיגיון שאומר לא לשקר זה כדי לא לגרום לו נזק אבל אם הוא קיבל תועלת מהמוצר שהיא גדולה מהנזק שנגרם לו מזה ששיקרת אותו אז זה כן בסדר.

ש: זה תלוי מה המחויב של אותו מוכר.

אליעד: בסדר אבל מה שבאתי להגיד החידוד של מה שניסיתי לומר הוא שכשהעובד שלך אומר לך "שלום אני לא רוצה לשקר את הלקוח" זה בעצם לבוש של משהו אחר, הבעיה שלו לא בזה שהוא משקר את הלקוח הבעיה שלו היא בזה נגיד שהוא מרגיש רע מזה שהוא משקר את הלקוח כי הוא מרגיש שהוא נגיד עושה דבר לא מוסרי דברים כאלה, בזה שהוא כאילו נגיד הוא מרגיש שהוא שפל כי הוא עושה פעולה לא ראויה העובד.

ואז צריך להסתכל מה המהות של הסיבה שבגללה העובד לא רוצה לשקר את הלקוח וכנראה בא נניח שהוא חושב בגלל שהוא לא רוצה לדפוק את הלקוח ואם הוא יחשוב שיש תועלת. אוקי איפה זה די נפוץ הגישה הזאת אצל הדתיים שיש קודם כל, שכאילו אומרים "אוקי בוא נשקר כי כך הוא יאמין באלוהים ואז כאילו מצבו יהיה יותר טוב".

ש: במה הם משקרים?

אליעד: במיליון ואחד הוכחות "ציטוטים מדעיים" כל מיני דברים כאלה.

ש: אבל הם חושבים שזה נכון.

אליעד: לא הרבה פעמים הם גם חושבים, כאילו יש בפורמלי אפילו מותר לשקר יש כאילו פורמאלי מותר לשקר. אוקי עכשיו אבל מה הבעיה שלהם הבעיה שלהם זה שכל הטענות כולן מבוססות על שקר אם הייתה תועלת אמיתית בלהאמין באלוהים נגיד שהיא גדולה מהנזק אז אתה יכול להגיד "אוקי אז מה אם שיקרת את הבן אדם" אבל מאחר שהכל מבוסס על שקר בסוף נגרם רק נזק. ומי אומר שמה שאני אומר זה נכון גם זאת שאלה, בסדר אבל בכל מקרה באתי להגיד שיש גם היבט כזה פורמאלי לפחות בדת.
מטופלים אתה לא רוצה לקבל החלטה כוונות טובות לשקר ללקוח כסף תחושה מכירות להרגיש פחות סיטואציה עובד איש מכירות אנשי מכירות בעיה בעיות בעיות של אנשי מכירות בעיות של אנשים הדרכת הדרכת אנשי מכירות הדרכת מנהלים הלקוח הלקוח שלך הצלחה טובת הלקוח לא רוצה לשקר ללקוח להצליח להצליח למכור למכור לנהל לקוח לקוחות לרמות לרמות את הלקוח לשקר לשקר את הלקוח לשקר בתהליך מכירה לשקר ללקוח מכירה מכירות מנהל מנהל מכירות מנהלי מכירות מנהלים מרמה ניהול רוצה לשקר רמאות רמאי רמאים רצון שקר שקר לטובת הלקוח שקרים שקרים לבנים שקרנים תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים
אליעד כהן, מי זה אליעד כהן? ללמוד אצל אליעד כהן, מי מרמה אותך? מניפולציות רוחניות, מורים רוחניים, האם אליעד כהן נוכל? שרלטנות, השקר הגדול ביותר, האמת הגדולה ביותר, קושיות על מורה רוחני
... אצל אליעד כהן, מי מרמה אותך? מניפולציות רוחניות, מורים רוחניים, האם אליעד כהן נוכל? שרלטנות, השקר הגדול ביותר, האמת הגדולה ביותר, קושיות על מורה רוחני האם אליעד כהן מרמה אותך ומנצל אותך רוחנית? בשיחה זו אליעד כהן עוסק בשאלה המרכזית: האם ייתכן שהוא או כל מורה רוחני מנצלים, מרמים או עושים ... אדם חושד שאליעד מרמה אותו, הוא למעשה צריך להבין שבעצם הוא עצמו שותף לרמאות, כי רק אדם שניתן לרמות אותו יכול להרגיש מרומה. אדם המזהה שמישהו מצליח לרמות אותו, בהכרח מכיר בכך שהוא אינו חכם מספיק או מודע מספיק כדי לראות את התרמית בעצמו. מה משמעות האמירה אליעד כהן מרמה אותי? אליעד נותן דוגמה ומסביר שאם אדם אומר אליעד מרמה אותי, המשמעות האמיתית היא בעצם: אני טיפש. למה? כי אם האדם בטוח שמשהו נכון והוא נותן למישהו אחר לשכנע אותו שזה לא נכון, המוח של האדם עצמו הוא זה שמרמה אותו. אליעד מדגיש שכל התרמית מתרחשת במוחו של האדם. הוא מסביר שאם אדם משתכנע במשהו שהוא בעצמו לא בדק ולא בירר עד הסוף, אז מי ... לעצמו שהוא מפחד מרמאות או מניצול, כי זה מאפשר לו להמשיך להיאחז באמונות שהוא לא רוצה לשנות. הוא מסביר שכל אדם הוא בעצם מניפולטור כלפי עצמו, והפחדים שלו מפני רמאות או ניצול על ידי אחרים הם רק שיקוף לפחדים העמוקים שלו מעצמו ומן האמת. לפי אליעד, האדם כל הזמן עושה לעצמו מניפולציות כדי לשמר ... יוכל לנצל אותו או לרמות אותו. מי הוא המניפולטור הגדול ביותר? אליעד כהן מסביר שהמניפולציה הגדולה ביותר קיימת בתוך האדם עצמו, בתודעה ובמוח שלו. הוא ... האם אליעד כהן מרמה אותך? אליעד כהן מסביר שהתשובה תלויה אך ורק באדם עצמו: אם האדם חושב שהוא מרומה, זה סימן שיש בתוכו חוסר ודברים לא פתורים. לפי ... חיצוני לא יכול באמת לרמות אותך אם אתה לא מרמה את עצמך קודם. הוא מדגיש שוב ושוב שהמטרה היא לא להאמין לאף אחד בצורה עיוורת, אלא תמיד לבדוק בעצמך את כל המחשבות והאמונות, כולל את מה ... המניפולטור האמיתי שמרמה את עצמו. האם אליעד כהן הוא נוכל? מהי המניפולציה הגדולה ביותר? איך לדעת אם מורה רוחני משקר? למה אנשים מפחדים לשנות את דעתם? איך להפסיק לרמות את עצמי? האם יש סוף לדרך רוחנית? מי באמת מרמה אותך? ...
OCD מוסרי, מרגיש שאני גנב, מרגיש שאני לא מוסרי, לא רוצה לעבוד במכירות, מרגיש שאני גונב את הלקוחות, למכור מוצר יקר, מרגיש שאני מרמה אנשים, איך לטפל ב OCD? איך לטפל במחשבה טורדנית? מרגיש שאני לא בסדר, טיפול OCD
OCD מוסרי, מרגיש שאני גנב, מרגיש שאני לא מוסרי, לא רוצה לעבוד במכירות, מרגיש שאני גונב את הלקוחות, למכור מוצר יקר, מרגיש שאני מרמה אנשים, איך לטפל ב OCD? איך לטפל במחשבה טורדנית? מרגיש שאני לא בסדר, טיפול OCD
... גנב, מרגיש שאני לא מוסרי, לא רוצה לעבוד במכירות, מרגיש שאני גונב את הלקוחות, למכור מוצר יקר, מרגיש שאני מרמה אנשים, איך לטפל ב OCD? איך לטפל במחשבה טורדנית? מרגיש שאני לא בסדר, טיפול OCD מהו ... מוסרי? מרגיש שאני גנב טיפול במחשבות טורדניות איך להפסיק להרגיש אשמה? האם מוסר הוא דבר יחסי? מרגיש שאני מרמה אנשים, מה לעשות? ...
שמיעת קולות בראש, ראיית דמויות, אני שומע קולות בראש, מחשבות טורדניות, סכיזופרניה, טיפול במחשבות אובדניות, אני רואה דמויות בראש, הזיות שמיעה, מה זה שמיעת קולות? הזיות ראיה, מחלה פסיכיאטרית, מחלות נפש
שמיעת קולות בראש, ראיית דמויות, אני שומע קולות בראש, מחשבות טורדניות, סכיזופרניה, טיפול במחשבות אובדניות, אני רואה דמויות בראש, הזיות שמיעה, מה זה שמיעת קולות? הזיות ראיה, מחלה פסיכיאטרית, מחלות נפש
... נותן. אליעד: עבורך היא תיאורטית. ש: בשבילי יש אליה דרך ארוכה יותר נגיד אבל הדוגמה פה ברמה של בן אדם. אליעד: טוב אתה לא מבין איך הוא מרמה את עצמו ככה לא יודע להסביר לך מאוד פשוט אין לי תשובה לזה לא יודע. ש: אבל זאת השאלה הכי מעניינת. אליעד: אין לי תשובה לזה אתה צריך לוודא שאתה לא מרמה את עצמך בכלום וכשאתה תגלה בעוד חמש שנים כשאתה לא תרמה את עצמך בכלום אז תסתכל אחורה ותגיד וואלה איך רימיתי את עצמי כל כך הרבה ואז תבין איך הוא מרמה את עצמו כיום, אתה חוויית פעם שאתה מרמה את עצמך כמו שהוא מרמה את עצמו אתה פעם רימית את עצמך באותה תרמית שאותו חבר מרמה את עצמו שהוא שומע קולות? ש: אני מאמין בתיאוריה כזאת. אליעד: יפה עכשיו אם אתה עוד לא גילית על עצמך שאתה רמאי כל כך גדול או שרימית את עצמך כל כך הרבה אתה לא תוכל להבין איך הוא מרמה את עצמו כל כך הרבה כי אתה אומר אבל אני לא כזה מה ההיגיון בזה. ש: לא אני לא שאלתי מהמקום הזה אני דווקא מאמין בתיאוריה הזאת. אליעד: מאיפה אתה יודע מאיזה מקום שאלת ... יגיד שיש קולות שהוא שומע אותם או שהוא יגיד אני חושב את זה יגיד אני חושב את זה בסדר, אם אתה תהיה אמיתי פי אלף אז אתה פתאום תגלה איך רימית את עצמך כיום ואז אתה תבין איך הוא מרמה את עצמו היום זה הכל. ש: אבל לא עדיף להתחיל מהקטן הזה שלו של הדוגמה הזאת שם? אליעד: אתה מבין אותה? ש: יחסית כן. אליעד: אז סבבה אז אין שאלה תקשיב לעצה שלי וזהו תתעסק בעצמך תוודא שאתה לא מרמה את עצמך בא נתחיל בזה. ש: אני מבין תיאורטית שזה מה שקורה כן. אליעד: לא אל תבין כלום אתה שמעת מה העצה שלי בכלל האם אתה שמעת מה העצה שלי. ש: אבל אני מרמה את עצמי בצורה נורמלית אני חי חיים נורמליים. אליעד: בסדר אתה צודק נכון. ש: אבל הוא פה עשה איזה מהלך חריג באמת צדיק איך הוא הצליח לעשות פה מהלך למרות כל המציאות ...
סתירות בחיפוש האמת, הגנב הנאמן, קושיות על הצדיק, להיות אלוהים, שכל מעל השכל, פרדוקסים בחיפוש האמת, אליעד כהן נוכל
סתירות בחיפוש האמת, הגנב הנאמן, קושיות על הצדיק, להיות אלוהים, שכל מעל השכל, פרדוקסים בחיפוש האמת, אליעד כהן נוכל
... הברור מאליו הזה הוא סוג של תרמית, משום שהוא מציע דבר שהאדם כבר יודע. אם אדם אומר לך דבר שהוא שקר מוחלט, אז הוא בוודאי מרמה אותך. אם הוא אומר לך דבר אמיתי לחלוטין - הוא גם מרמה אותך, כי אתה כבר יודע אותו. לכן, בכל מצב כזה האדם הוא קורבן לתרמית מסוימת. מדוע לדעת אליעד כהן צריך לחשוב שהוא עצמו נוכל? אליעד מסביר באמצעות דוגמה של גנב נאמן: אם אדם מנסה לרמות אותך, אתה חייב להטיל ספק בכל מה שהוא אומר, אך במקביל, ... של הדברים. הוא מציין כי רבי נחמן מברסלב הוא דוגמה טובה לכך. רבי נחמן נהג לומר לתלמידיו שיהיו רגעים שהם יחשבו שאולי הוא מרמה אותם לחלוטין, כי כאשר אתה באמת מבין משהו לעומק, אתה ... שגם השכל עצמו מוגבל, וזו הדרך היחידה שבה האדם יכול לגלות את האמת העליונה. זו הסיבה שהוא מתעקש שתלמידיו ירגישו שהוא מרמה אותם - כי אז הם יתחילו לפקפק ברצינות בשכלם ובאמונותיהם. מהי התרמית הגדולה ביותר על פי אליעד כהן? אליעד מציין כי התרמית הגדולה ביותר היא זו שהאדם מרמה בה את עצמו. הוא מסביר שכאשר אדם חושב שמישהו אחר מרמה אותו, הוא בעצם מתעלם מכך שהוא עצמו אינו בטוח באמיתות ... אמין או לא - הוא מפספס את הנקודה המרכזית, שהיא בחינה עצמית והטלת ספק בעצמו. לפי אליעד, במקום לעסוק בשאלה אם מישהו אחר מרמה אותך, עדיף לך לבדוק אם אתה עצמך מרמה את עצמך. התרמית העצמית הזאת היא הכי מסוכנת כי האדם לרוב אינו ...
טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
... מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים למה קשה לאיש מכירות למכור ... לא ביקש מחיר גבוה יותר אם כבר החליט לרמות, ענה המתקן שהוא פשוט רצה את הסכום הזה וחשש שהלקוח יסרב לשלם אם יבקש יותר. ... ומוכר באלף שקלים, עלול להרגיש שהוא מרמה את הלקוח גם אם ישנן הוצאות שיווק, פרסום, ותחזוקה שמצדיקות את המחיר. אליעד ... מחיר יותר יקר הוא אומר הוא גנב הוא רמאי או מה שזה לא יהיה. ש: אתה אומר הוא לא נותן שירות יותר טוב? אליעד: לא בהנחה ... מוכן לשלם זה אחד. אליעד: אבל אתה מרמה אותו. ש: אני לא מרמה אותו, רגע שנייה המכירות הם לא הולכות לפי כמה באמת עולה המוצר וכמה ערכים של ... לו יותר רע? לדוגמה אני מרגיש שאני מרמה אותו, אז מה אם אתה מרמה אותו מה הבעיה למה זה עושה לך רע?. ש: כאילו אתה לא רוצה שירמו אותך גם. ... אותו וזה עושה לו רע, הוא מרגיש שהוא מרמה את הלקוח ומרגיש שמרמים אותו ואז זה עושה לו רע כי כשהוא עושה כאילו על הלקוח ... לא אבל בפעם הזאת אבל דפקו אותך רימו אותך, איך אתה יכול לא להרגיש רע מזה שכביכול דפקו אותך כרגע? ש: כי אני אגיד ...
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
... לך עליהם, הוא אמר לו כי אז אני לא אוכל לעשות את זה איתך כי הוא אמר לו אם אני אספר לך איך אני מרמה אנשים אז אני לא אוכל לרמות אותך. למרות שאני נגיד יכול לספר לבן אדם איך אני מרמה אותו ועדיין יכול לרמות אותו, הוא לא מבין, הוא לא מרוכז. למרות שיכול להיות שכשאני מספר לך איך אני מרמה אותך בזה עצמו אני מרמה אותך כי אולי יש לי מרמה אחרת בכלל ואז אני רוצה לשלוח אותך לשם בכלל ... החלק המעניין. אליעד: לא, מצד שני אם אתה תבין שמרמים אותך אז אתה כבר יודע את האמת אז אתה כבר לא רימו אותך. עכשיו דבר נוסף, אני אחת הפעמים שהכי ...
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
... משכנע אותו לרצות את מה שאני רוצה? במקום להבין למה שהלקוח ירצה את זה בעצמו?. כאשר מוכר חושב כך, הוא נכנס לתחושת רמאות ולא משדר ללקוח אמון או אמינות. במקום זאת, על המוכר לשכנע קודם את עצמו בערך המוצר. מה עושים אם המוצר יקר יותר מאותו מוצר במקום אחר? אם המוצר ... היא שאלה אותי? איך אני גורמת לו לרצות את מה שאני רוצה שהוא ירצה, עכשיו זאת אומרת שבראש שלה היא כאילו חושבת שהיא מרמה אותו, היא לא מסתכלת מהעיניים שלו היא מסתכלת מהעיניים שלה, היא מסתכלת כרגע מהעיניים של אוקי, אני רוצה שהוא יקנה, איך אני לוקחת את מה שאני רוצה ... אליעד: רגע, אז זה לא אותו מוצר, אז הוא לא יכול לקנות את אותו מוצר במקום אחר ביותר זול? ש: לא. אליעד: אז למה את מרמה את עצמך ואת אומרת איך אני גורמת לו לקנות את אותו מוצר שבמקום אחר הוא מקבל את זה ביותר זול?, את עצמך מרמה את עצמך, את אומרת המוצר הזה על הפנים, אני מרמה אותו. ש: הבנתי שכל מה שאני בעצם חושבת על המוצר את זה אני מעבירה ללקוח שנמצא מולי ואני צריכה קודם כל לעבוד עם עצמי להעלות את הערך בעיניי כדי ... לה כי אם השיער יהיה חלק יהיה לך את זה ואם לא אז לא. ש: זה הכל? אליעד: רגע רגע, והיא עצמה לא יכולה להגיד שאת מרמה אותה כי היא בכל מקרה תאמין למה שהיא חושבת שזה נכון. את אומרת למה את רוצה? בן זוג? מחזרים? יפה, שיער חלק יביא לך אותם, עכשיו בכל מקרה אם היא ...
אימון לזוגיות, מאמן לזוגיות, חיזוק ביטחון עצמי בזוגיות, דימוי עצמי, העלאת ערך עצמי, איך למצוא זוגיות, לא מוצא זוגיות, לא מצליח למצוא זוגיות, מאמן אישי לזוגיות, הערכה עצמית
אימון לזוגיות, מאמן לזוגיות, חיזוק ביטחון עצמי בזוגיות, דימוי עצמי, העלאת ערך עצמי, איך למצוא זוגיות, לא מוצא זוגיות, לא מצליח למצוא זוגיות, מאמן אישי לזוגיות, הערכה עצמית
... שהיא תרגיש שהיא מתאמצת שזה לא יהיה לה שהיא לא מושלמת מדי. ש: זהו אז התחלנו עם המשחקים ועם הדברים. אליעד: למה לא? ש: כי אני מרגיש שאני מרמה אותה ואת עצמי. אליעד: סליחה מה מרמה אותה, במה אתה מרמה אותה אוקי אז תגיד לה את האמת תגיד לה תקשיבי אני נואש את מוכנה כן כן לא ...
הדרכת מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח, לשקר את הלקוח, מניפולציה טובה, מניפולציה רעה, מחליק שיער
הדרכת מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח, לשקר את הלקוח, מניפולציה טובה, מניפולציה רעה, מחליק שיער
... האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח, לשקר את הלקוח, מניפולציה טובה, מניפולציה רעה, ... זה כאילו סוג של מרמה אבל מצד שני זה לא באמת מרמה כי אתה לא אומר פה אמת מוחלטת, אתה אומר פה אמת יחסית ואז ... אל תפחדי לשקר אלא מרמה של אל תפחדי שהיא תגיד לך שאת משקרת כי גם היא חושבת שזה ...
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
... תחושת אי - נוחות, כי הוא מרגיש שהוא מרמה את הלקוח שלו, ושהמוצר נמכר במחיר לא הוגן. מה גורם לאיש המכירות לחשוב שהמוצר יקר? הסיבה העיקרית לכך שאיש המכירות מרגיש שהמוצר יקר מדי, היא התפיסה שלו לגבי הפער בין עלות ... המחיר והוא מתמודד עם תחושה שהוא מרמה את הלקוח. מדוע איש מכירות מרגיש שהמוצר יקר מדי? לעיתים, התחושה שהמוצר יקר נובעת מהפער שבין עלות הייצור למחיר המכירה. לדוגמה, אם מוצר עולה לייצור שקל ונמכר במאה שקלים, ... הלקוח והוא חושב שהמוצר יקר מדי וזה מרמה את הלקוח ולכן קשה לו למכור את המוצר ללקוח. והדרך או אחת הדרכים להתייחס לעניין הזה שאיש המכירות חושב שהמוצר יקר מדי, כל שכן אם הלקוח חושב שהמוצר יקר מדי והוא משדר את זה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מרמה, איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מרמה, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למנהלים, מומלץ, מאמן אישי לנוער בנושא מרמה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2764 שניות - עכשיו 06_07_2025 השעה 04:19:01 - wesi1