אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:58איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
מהן הטעויות השכיחות במכירות וכיצד למנוע התנגדות מצד הלקוח?

במהלך הרצאה זו, אליעד כהן מתאר את אחת מהטעויות השכיחות שעושים אנשי מכירות בעת מגע עם לקוחות. אחת הטעויות המרכזיות היא יצירת התנגדות מצד הלקוח מבלי הצורך בכך. לעיתים קרובות, כאשר המוכר מנסה למכור מוצר, הוא שואף לכך שהלקוח יסכים לרכוש אותו. אך קורה לעיתים שהלקוח יגיב בהכחשה או התנגדות, דבר אשר יכול להוביל לקונפליקט מיותר.

הטעויות מתרחשות כאשר המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה מהלקוח על כל פרטי העסקה מבלי לשים דגש על הסכמות קטנות שיכולות להוביל להסכמה הכוללת. לדוגמה, אם אדם מעוניין לרכוש דירה, הוא עשוי להסכים לכל פרט של העסקה רק לאחר הסכמות קטנות על דברים בסיסיים כמו סוג הדירה, קומה ומיקום. אם המוכר ינסה להשיג הסכמה על כל הפרטים לפני שהלקוח הסכים להסכמות הקטנות, התוצאה תהיה לרוב התנגדות.

מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית?

הסכמה מלאה מתארת את מצב שבו הלקוח מסכים לכל פרט בעסקה. לדוגמה, לקוח שמעוניין לרכוש דירה מסוימת יסכים לכל פרט בנוגע לדירה הזו, כמו הקומה, המיקום, מחיר הדירה ועוד. מצד שני, הסכמה חלקית מתארת את הסכמות חלקיות של הלקוח על פרטים ספציפיים בעסקה. למשל, הלקוח עשוי להסכים לרכוש דירה בבניין מסוים, אך עדיין לא להחליט על הקומה או על המיקום המדויק של הדירה בתוך הבניין.

המוכר לעיתים מנסה להשיג הסכמה מלאה מיד עם תחילת השיחה, אך זו טעות קריטית. מה שצריך להיעשות הוא להתחיל בהשגת הסכמות חלקיות, כלומר, להתמקד קודם כל בהסכמות על פרטים קטנים כמו סוג הדירה או מיקום הבניין. לאחר מכן, אפשר להתקדם בהדרגה לעבר הסכמה מלאה, כך שהתהליך יוכל להתקדם בצורה טבעית ולמנוע התנגדות מצידו של הלקוח.

כיצד למנוע התנגדות בעסקה?

כשהלקוח מסכים על פרטים קטנים קודם כל, הדרך להגעה להסכמה מלאה הופכת לפשוטה יותר. אם, לעומת זאת, מתחילים לשאול את הלקוח על כל העסקה או מציעים לו את כל המוצר מיידית, עלול להיווצר קונפליקט ולגרום לו להימנע מלקבל את ההצעה.

אם הלקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר, חשוב להבין היכן יש חוסר הסכמה בין המוכר ללקוח. במקום לשאול "למה?" יש לבדוק אילו הסכמות קטנות הלקוח לא הסכים להן, ולוודא שהלקוח מסכים להן קודם כל. לעיתים, ההסכמות הקטנות והבסיסיות הן אלו שמונעות את ההסכמה הגדולה. אם המוכר מזהה היכן קיימת התנגדות על ההסכמות הקטנות, הוא יכול להתחיל להתמקד בהן ולהפוך את השיחה לפורה יותר.

מה עושים כאשר הלקוח לא מסכים?

אם הלקוח לא מסכים להסכמה הגדולה, יש לבדוק אם הוא מסכים עם ההסכמות הקטנות ביותר. אם כן, ניתן להתקדם בהסכמות הגדולות. אם לא, חשוב להימנע מלחץ על הלקוח ולהשאיר את הדיון פתוח יותר, כך שהלקוח יוכל לשקול את ההצעה מבלי להרגיש שהסיטואציה מאולצת.
איך למכור ללקוח ולמנוע התנגדות?

אחת מהטעויות השכיחות של אנשי מכירות היא יצירת התנגדות מצד הלקוח מבלי צורך בכך. כשמוכר מנסה למכור מוצר, בסופו של דבר הוא רוצה שהלקוח יסכים לקנות אותו, אך לעיתים נגרם קונפליקט כאשר הלקוח לא מסכים. לעיתים, המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה של הלקוח לפני שהוא מגיע להסכמות קטנות ובסיסיות. טעות זו גורמת להתנגדות של הלקוח, ומובילה לסיבוכים בהמשך.

מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית?

הסכמה מלאה היא כאשר הלקוח מסכים לכל פרט ופרט בנוגע לעסקה. לדוגמה, כאשר לקוח מעוניין לרכוש דירה, ההסכמה המלאה תהיה כאשר הוא מסכים לכל פרט: סוג הדירה, קומה, מיקום ועוד. הסכמה חלקית, מצד שני, היא כאשר הלקוח מסכים על חלק מהפרטים, אך לא על כולם. לדוגמה, הוא יכול להסכים לגור בבניין מסוים, אך לא בהכרח בקומה שצוין. הטעות הגדולה היא לנסות להשיג הסכמה מלאה לפני שנשיג הסכמות חלקיות.

מהי הדרך הנכונה למכור?

במקום לנסות להשיג הסכמה מלאה מיידית, חשוב להתחיל בהשגת הסכמות חלקיות. לדוגמה, אם אנחנו רוצים למכור חופשה לסין, תחילה עלינו לשכנע את הלקוח שהוא רוצה לצאת לחופש, ואז לשכנע אותו לבחור destination מסוים. רק לאחר שהלקוח הסכים לכל ההסכמות הקטנות, ניתן לשאול אותו האם הוא מסכים עם העסקה כולה. כך נמנע מהלקוח ליצור התנגדות כבר בשלב מוקדם.

איך למנוע התנגדות בעת מכירה?

כאשר מבקשים מהלקוח להסכים להסכמה מלאה לפני שמגיעים להסכמות קטנות, תיגרם התנגדות מיידית. זה יכול להסתיים בכך שהלקוח יגיד "לא", או שהדיון יסתבך. הדרך הנכונה היא לשאול את הלקוח קודם כל על ההסכמות הקטנות ולהתקדם מהן לעבר ההסכמה הגדולה. אם הלקוח לא מסכים להסכמות הקטנות, לא כדאי להתעקש על ההסכמה הגדולה, כי זה רק ייצור התנגדות.

מה עושים כאשר הלקוח לא מסכים?

אם הלקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר, במקום לשאול אותו "למה?", יש לבדוק אילו הסכמות קטנות הוא עדיין לא הסכים להן. חשוב להבין על אילו דברים הוא מתנגד, ולהתחיל לשאול את עצמנו מהן הנחות היסוד הבסיסיות שהלקוח צריך להסכים להן כדי שההסכמה הגדולה תהיה אפשרית. אם נוודא שהלקוח מסכים גם לפרטים הקטנים, אפשר יהיה להתקדם בהסכמה הגדולה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות שעושים לפעמים אנשי מכירות והטעות היא כדלקמן בסופו של דבר כשמוכרים ללקוח מוצר או כשמנסים למכור ללקוח מוצר מה שבעצם רוצים זה שהוא יסכים לקנות את המוצר, דבר הכי גרוע שיכול להיות כאשר מנסים למכור ללקוח מוצר הוא שהוא פשוט יתנגד לרכישת המוצר ולכן מה שבעצם קורה זה שלפעמים יש אנשים מוכרים שיוצרים את הקונפליקט עם הלקוח בלי שהם יהיו חייבים ליצור את הקונפליקט עם הלקוח. מה הכוונה? הכוונה היא שהרבה מאוד פעמים כשבאים למכור מוצר לאיזה לקוח באים לשכנע אותו לבצע את העסקה, לסגור את העסקה מה שזה לא יהיה בעצם ניתן לקחת את הדבר שאנחנו רוצים שהלקוח יסכים עליו, אוקי וניתן לעשות את זה להפוך את זה להסכמה חלקית והסכמה מלאה.

לדוגמה נגיד שבן אדם רוצה לקנות דירה באיזה בית נגיד באיזה בניין אוקי חדש מקבלן יש את כל הדירות בבניין, עכשיו מה אנחנו רוצים בסוף מה איש המכירות רוצה? הוא רוצה שהלקוח יגיד לו "כן אני רוצה לגור בדירה הזאת והזאת, בדירה הזאת והזאת בקומה הזאת והזאת בוא נחתום עכשיו תגיד לי מתי אפשר להיכנס לדירה" זה מה שאיש המכירות רוצה. עכשיו אפשר להגדיר שההסכמה המלאה אם נגדיר את זה אז בעצם יש לנו הסכמה מלאה על מה שאנחנו רוצים בסוף שיקרה, זאת אומרת שהסכמה מלאה מתארת את מה שהמוכר רוצה שהלקוח יסכים איתו בצורה מלאה על כל מה שהמוכר רוצה שהלקוח יקנה זה נקרא הסכמה מלאה.

יחד עם זאת יש דבר שנקרא הסכמה חלקית, מה זאת אומרת הסכמה חלקית? הסכמה חלקית פירושה החלקים של ההסכמה המלאה. לדוגמה נגיד שהלקוח הסכים הסכמה מלאה לגור בבניין בקומה 6 בדירה מספר 22 נניח, אוקי אם אנחנו בעצם ניקח את ההסכמה המלאה הזאת שלו אנחנו בעצם נראה שההסכמה המלאה הזאת מורכבת מהמון הסכמות קטנות קודם כל הוא הסכים שהוא רוצה לקנות דירה הוא הסכים שהוא רוצה לקנות דירה בבניין הזה מהקבלן הזה, לגור פה לגור פה בבניין הזה לגור בדירה בגודל כזה, הסכים לעוד המון פרטים שכולם ביחד הביאו אותו להסכים להסכמה מלאה שהיא לגור פה בדירה הזאת בקומה הזאת בבניין הזה והזה וכו'.

ולכן הרבה מאוד פעמים כאשר מוכר בא למכור מוצר מה שהוא עושה, הטעות שהוא עושה היא שהוא מנסה להשיג הסכמה מלאה לפני שיש לו הסכמה חלקית, זאת אומרת הלקוח בכלל עוד לא בטוח שהסכימו איתו על כל מיני דברים בסיסיים שצריך להסכים והוא כבר אומר לו "טוב בוא נסכים עכשיו על הדירה הזאת והזאת", נניח לצורך העניין אבל הבן אדם עוד לא הסכים איתך על הדברים הבסיסיים מה אתה רוצה ממנו הסכמה מלאה ואז הוא אומר ללקוח "בוא תסכים איתי הסכמה מלאה" ואז הלקוח אומר לו "לא זה לא מתאים לי" ובזה נגמר הדיון או ובזה מסתבך הדיון. למה מסתבך הדיון? כי או שנגמר הדיון כי הלקוח אמר "לא מתאים לי" או שמסתבך הדיון כי בעצם כבר הלקוח לא הסכים איתך עכשיו אתה צריך לנסות לבדוק "טוב אז למה אתה לא מסכים איתי?", "כי ככה וככה", "אז בוא נסכים קודם על זה" וזה כמובן טעות.

למה? כי למה להגיע עם הלקוח למצב של הסכמה, למה להגיד ללקוח "תסכים איתי הסכמה מלאה ואז או שהוא לא יסכים או שאחר כך נצטרך להסכים איתו על ההסכמות החלקיות ומראש אפשר לוודא שיש הסכמות חלקיות. עכשיו לפעמים אם אנחנו רוצים למכור מוצר ללקוח ונגיד שזה מוצר שצריך להסכים הרבה הסכמות לפני שמסכימים להסכמה המלאה הזאת ולפעמים דווקא אם אנחנו כן נבוא ללקוח ונתחיל לעבור איתו דבר דבר יכול להיות שהוא יגיד "עזוב לא זה לא מתאים, אתה יודע הסעיף הזה והזה לא נראה לי לא רוצה לחתום על החוזה" ולכן לפעמים דווקא כן כדאי לקפוץ ישר להסכמה המלאה, נגיד לו "בוא תסכים איתי הסכמה מלאה" הוא יגיד "טוב בסדר" למה כי הוא לא שם לב לאיזה דבר כזה או אחר.

אבל אף על פי כן יש הרבה מאוד מקרים שבהם אי אפשר ואסור מההיבט שרוצים לשכנע ולמכור ללקוח, מההיבט הזה אסור לבקש מהלקוח להסכים הסכמה מלאה למה כי הוא עוד לא בשל בכלל להסכמה מלאה קודם כל צריך להסכים איתו על הסכמות חלקיות. כשבאים לשכנע מישהו במשהו קודם כל צריך לפני שמשכנעים אותו לטוס לסין, קודם כל בוא תשכנע אותו שהוא רוצה לטוס, בוא תשכנע אותו שהוא בכלל רוצה לצאת לחופש, בוא תשכנע אותו שהוא לא כל כך אוהב את העבודה שמגיע לו חופש הוא צריך חופש, במיוחד הוא יכול לקחת חופש באיזה בית מלון שיהיה בית מלון בחו"ל וכו' ואחר כך לשכנע אותו לטוס לסין לנופש. אי אפשר יש להגיד לו "טוב אתה רוצה לטוס לסין לנופש?", "לא אני לא רוצה לטוב לסין לנופש" למה כי הוא עוד לא הסכים על הדברים הבסיסיים.

ולכן הרבה מאוד פעמים כשרוצים לשכנע מישהו צריך לשים לב שאם יש חשש סביר שהוא לא הולך להסכים למה שאנחנו רוצים שהוא יסכים בסוף אז לא צריך ללחוץ יש להגיד לו שיסכים עם מה שאנחנו רוצים שהוא יסכים בסוף כי זה דווקא יצור את ההתנגדות, זה דווקא יצור תוצאה הפוכה אם נגיד לו "בוא תסכים" לפני שהוא התבשל לפני שהלקוח התבשל אז או שזה יגרום לו להגיד "לא מסכים" ובזה נגמר הדיון או שזה יגרום לו להביע התנגדות ואז נצטרך להתחיל מהתחלה לבדוק "למה אתה לא מסכים בא נתחיל לעבור סעיף סעיף". ולכן מראש צריך לקחת את ההסכמה המלאה גם אם הבן אדם צריך לשאול את עצמו "מה הרעיון שאני רוצה לשכנע את הבן אדם השני, מה הדבר שאני רוצה לבקש מהבן אדם השני, מה הדבר שאני רוצה לגרום לבן אדם השני לעשות?" לקחת את הדבר הזה ולפרק אותו לחלקים קטנים, "אוקי בשביל שהוא יעשה את זה ואת זה הוא צריך להסכים לזה ולזה" קודם כל בא נראה שהוא מסכים לדברים הבסיסיים.

בלי זה אין בכלל טעם להמשיך את הדיון קודם כל להשיג הסכמה קטנה, המהות של מה שאני מציע עכשיו ממליץ היא קודם כל תשיג הסכמות קטנות כאשר כל ההסכמות הקטנות הוסכמו עכשיו ההסכמה הגדולה מתבקשת מאליה, "עכשיו זה טוב אז איפה חותמים? חותמים פה" סגרנו את הדיון. אבל אם קופצים מהר מדי להסכמה הגדולה הרבה פעמים מפסידים את כל העסקה בגלל שנוצר קונפליקט, ואני אחדד כי אם מישהו אומר "אין בעיה אז אני אגיד לו בוא תחתום ואז הוא יגיד אני לא רוצה ואז אשאל אותו למה אתה לא רוצה, ואז נבדוק על מה הוא לא מסכים ואז נלך ונעבור סעיף סעיף", זאת טעות למה כי כבר נוצרה תחושה של חוסר הסכמה שהיא מקשה על סגירת העסקה.

כפי שהסברתי בפעם אחרת אם יש תחושב של חוסר הסכמה באוויר גם אם בסוף זה יתאים ללקוח יש יותר סיכוי שהוא יגיד לא כי כבר נוצרה תחושה של אי הסכמה, כבר הוא חושב שהולכים לדפוק אותו. כמובן שיש מקרים שבהם אם אנחנו יותר מדי נכנס לפרטים של ההסכמות הקטנות אנחנו בסוף נפסיד את ההסכמה הגדולה כי הלקוח בעצם יגלה מה לא מתאים לו בפרטים הקטנים, זאת אומרת אם נגיד למישהו "תראה אם אתה בטוח שככה ואתה בטוח שככה אז ככה וככה" יכול להיות שהוא יגיד "לא אני לא רוצה את זה, אני לא בטוח שככה וככה" ולעומת זאת אם אנחנו נגיד לו "טוב אז בא תעשה ככה וככה" הוא יגיד "יאללה בא נעשה ככה וככה" דווקא את הדבר הגדול. ולכן כל מקרה לגופו אבל אף על פי כן באופן יחסי ברגע שרוצים להביא בן אדם להסכמה גדולה צריך להתחיל עם הסכמות קטנות ולא לקפוץ מהר מדי להסכמה הגדולה כי אז ייווצר קונפליקט גדול מדי.

ואני אוסיף עוד דבר הקשר הזה הרבה פעמים כשמישהו לא מסכים נגיד שכבר אמרנו לבן אדם משהו והוא אמר "אני לא רוצה את זה" אז מה שצריך לעשות זה במקום לשאול למה הוא לא רוצה את זה "למה הוא לא רוצה את זה, למה הוא אמר שהוא לא רוצה?" מה שצריך לעשות זה לבדוק מה ההסכמות הקטנות שאנחנו מניחים או מבינים שהוא צריך להסכים איתם כדי שהוא יסכים להסכמה הגדולה, מה הם הדברים הקטנים הבסיסיים מה הנחות היסוד הבסיסיות שהוא צריך להסכים איתן כדי שהוא יסכים איתנו על ההסכמה הסופית ולוודא שהוא בכלל מסכים להנחות היסוד הבסיסיות, מי אמר בכלל שהוא מסכים עם זה אתה אומר לבן אדם "למה ככה וככה?", "אבל מי אמר בכלל שככה וככה" כאילו הדברים היותר בסיסיים. אז שיהיה לכולם בהצלחה.
איך לשכנע לקוחות הצלחה איך לשכנע מישהו במשהו למנוע התנגדויות צריך להסכים הנחת יסוד למכור גרוע למכור ללקוח התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון רוצה לדבר nlp איך לא למכור איך לא למכור ללקוח איך לגרום לאישה איך לגרום לבחור איך לגרום לבחורה איך לגרום לגבר איך לגרום למישהו להסכים איך ליצור הסכמה איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך למנוע איך למנוע התנגדויות איך למנוע התנגדות איך לשכנע מישהו איש מכירות אנשי מכירות הסכמה הסכמה גדולה הסכמה עם לקוח הסכמה קטנה התנגדות טעויות טעויות במכירה טעויות במכירות טעויות של אנשי מכירות טעות יצירת הסכמה יצירת הסכמה עם לקוח לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום למישהו להסכים להסכים לטעות ליצור ליצור הסכמה למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות למנוע למנוע התנגדויות למנוע התנגדות לקוח לקוחות לשכנע מישהו לשכנע מישהו להסכים מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מתי למכור ללקוח נלפ
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
...לדוגמה כל טריק אחר כשאתה כאיש מכירות לפעמים מנסה לשקר את הלקוח כי אתה לא בטוח בזה אז למה אתה מדבר בביטחון. אז מהיבט מסוים נגיד שלקוח מתלבט המוצר הזה מתאים לי או לא? המוכר אומר לו בביטחון כן זה מתאים לך בביטחון, מהיבט מסוים זה קונה את הלקוח כי המוכר אמר לי בביטחון שזה מתאים לי, מהיבט אחר מה המוכר הזה בכלל מבלבל את המוח מאיפה הוא, מה הוא אומר כן זה מתאים לך למה יש מצב שהוא יגיד שהמוצר הזה לא מתאים לי?. ה - over ביטחון שהמוכר שידר הוא דווקא מראה ללקוח שעזוב המוכר הזה כנראה מנסה לדפוק אותי גם אם המוצר...
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
...אחד יכול להיות לא יפה בעיני אדם אחר. איש מכירות שרוצה להימנע מטעויות צריך להבין היטב את ההבדל בין עובדות יבשות לבין פרשנויות סובייקטיביות, ולשאול שאלות נוספות כדי להבין למה הלקוח מתכוון כשהוא אומר יפה. כיצד להימנע מההרגל לפרש במקום לבדוק עובדות? הדרך להימנע מהטעות הזו, לפי אליעד כהן, היא לפתח מודעות עצמית להרגל לפרש במקום לבדוק עובדות. איש מכירות חייב תמיד לעצור לרגע ולשאול את עצמו: האם מה שאני חושב הוא באמת עובדה, או שזה רק פירוש שלי? התרגול המתמיד של ההבחנה הזו יעזור לאיש המכירות לוודא שהוא מבין...
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
...ההתיידדות יכולה להיות אפקטיבית? קיימים מקרים מסוימים בהם יצירת קשר אישי עם הלקוח אכן יכולה להיות יעילה, במיוחד כאשר מדובר בלקוחות בודדים או כאלו הזקוקים לתשומת לב מיוחדת. לדוגמה, אדם שחווה תחושת בדידות, שנכנס לחנות והמוכר מתייחס אליו באדיבות, מחייך אליו ומציע לו תשומת לב ויחס אישי, עשוי להרגיש שיש לו חבר בחנות. במקרה כזה, המוכר למעשה ממלא צורך רגשי של הלקוח, והלקוח עשוי לחוש מחויבות או אי נעימות לסרב להצעת המכירה של מי שהוא תופס כחבר. כך למעשה, קל יותר למכור לאותו לקוח, גם אם המוצר לא מתאים לו בצורה...
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
...קודם את החיסרון האמיתי שהלקוח מעוניין למלא - לרוב לא יצליח לסגור עסקה. איש המכירות טועה כאשר הוא מתרכז ברצון למכור את המוצר, במקום להתמקד בשאלה מה הלקוח באמת רוצה ומה חסר לו. איך להבין מה הלקוח באמת רוצה לקנות? אליעד כהן מדגיש שעל איש המכירות להבין תחילה את נקודת המבט של הלקוח, שהיא בעצם המהות הפנימית של הרצון שלו. זה אומר שהמוכר לא צריך להסתפק בכך שהלקוח אומר לו שהוא מעוניין במוצר מסוים, אלא עליו לברר מדוע הלקוח מעוניין דווקא במוצר זה. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות אוכל, המהות היא שהלקוח...
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
...שהציפוי יפה או מיוחד, אך אינו שואל את עצמו מדוע הציפוי חשוב. אם הוא היה שואל את עצמו, הוא היה מגלה שהציפוי חשוב כי הוא הופך את הרכב ליפה יותר, והרכב היפה גורם ללקוח להרגיש יוקרתי ומאפשר לו להרשים אנשים אחרים. לכן במקום להגיד ללקוח ברכב הזה יש ציפוי מיוחד, יהיה הרבה יותר אפקטיבי לומר לו עם הרכב הזה תוכל להרשים אחרים, כי הוא נראה יוקרתי בזכות הציפוי המיוחד שלו. איך דפוס החשיבה משפיע על המכירות? ההבדל העיקרי בין אנשי מכירות מוצלחים לבין אנשי מכירות פחות מוצלחים הוא בדפוס החשיבה ובאופן שבו הם מתרגלים...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 1
...האם באמת כדאי לרכוש רכב או שאולי כדאי בכלל לנסוע בתחבורה ציבורית? זאת כמובן שאלה אחרת. אבל בטוח נכון, שהצורך של רוב האנשים בעצם זה שיש להם רכב, הוא בכך שהם רוצים להגיע ממקום למקום בצורה שנראית להם יותר נוחה מאשר כל שאר האפשרויות שהם מכירים. וכאן לדוגמה בתהליך של רכישת רכב, יכולים להיות צרכי לקוח יותר מורכבים. כי ניקח לדוגמה בן אדם שרוכש רכב חדש מדגם מסויים, האם הוא באמת רוכש את הרכב הספציפי הזה אך ורק בגלל שהוא רוצה להגיע ממקום למקום? או אולי גם בגלל סיבות נוספות כאלו ואחרות? כמובן שרוב האנשים שרוכשים...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 2
...את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 2 אז למה בעצם לאתר את צרכי הלקוח? למה חשוב לאתר את צרכי הלקוח? כאשר איש המכירות רוצה לבצע תהליך של מכירה, עליו לאתר את צרכי הלקוח. דהיינו, על איש המכירות לאתר ולמצוא את הצרכים של הלקוח, שבאמצעותם איש המכירות יכול להגדיל את הסיכוי שלו לבצע מכירה מוצלחת. ונתחיל באופן הפשוט ביותר. לקוח נכנס לחנות למוצרי חשמל. איש...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 3
...זה ששואלים את הלקוח בצורה ישירה ופשוטה, מה אתה צריך? לשיטה הזאת יש כמובן יתרון, בגלל שהיא פשוטה וברורה. אבל יש לה גם כל מיני חסרונות. חיסרון אחד לדוגמה בלשאול את הלקוח מה הוא צריך, היא בכך שהרבה פעמים הלקוח חושש מכך שמנסים לרמות אותו ומנסים למכור לו משהו שהוא לא באמת צריך וכולי. והרבה פעמים הלקוח לא באמת יספר לנו מה באמת הצרכים שלו, בגלל שהוא חושש מכך שאיש המכירות ישתמש במידע שהלקוח מסר לו, כדי למכור ללקוח מוצר שלא באמת מתאים לו וכיוב. או במילים אחרות, זה בעייתי לאתר את צרכי הלקוח רק באמצעות לשאול...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4
...אז אולי יציעו לו לרכוש את המוצר במחיר גבוה יותר, בגלל שהתקציב של הלקוח מאפשר את התאמת המחיר ללקוח. ולכן לדוגמה לקוח עשוי לחשוש מלשתף מה באמת התקציב שלו וכיוב. כך שצריכים לדעת איך לשאול את הלקוח בצורה מאוד עדינה לגבי הצרכים שלו כלקוח, כדי ליצור אמון וכדי לא לעורר חשדנות. אבל בתהליך של איתור צרכי הלקוח יש עוד משהו מאוד עקרוני וחשוב שצריכים לדעת, והוא שאיתור צרכי הלקוח בצורה לא נכונה, יכולים להכשיל את העסקה בצורה מאוד קריטית. ולשם כך יש להבין משהו עקרוני על תהליך של רכישת כל מוצר. והוא, שמצד האמת אין...
ניהול זמן של אנשי מכירות, איך לתעדף לקוחות? לאיזה לקוח למכור קודם? לאיזה ליד לחזור קודם? איך לנהל יומן עבודה? תעדוף משימות של איש מכירות, איך לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה
...איש המכירות יותר מיני מתבונן בלנתח לקוח ספציפי, האם וכמה הוא רלוונטי לסגירת עסקה ואיך הגיוני לטפל בהתנגדויות של הלקוח. ואותו איש מכירות שוכח? שהשאלה היותר חשובה היא, ברמת המאקרו, באיזה לקוח הכי נכון להשקיע את משאבי הזמן של איש המכירות. ולפעמים? יש יותר היגיון לטפל בליד אחר ובלקוח אחר, יותר מאשר להשקיע בלקוח כלשהו למרות שיש סיכוי שהוא אכן רלוונטי. במילים אחרות, זה שלקוח רלוונטי, זה לא אומר שהוא הלקוח האופטימאלי שאנחנו צריכים להתמקד בו, אלא במי שיש יותר סיכוי לסגור איתו את העסקה הרווחית ביותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, מאמן אישי קריירה, מומחה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1406 שניות - עכשיו 26_08_2025 השעה 13:07:48 - wesi1