אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:01שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
איך להציג חסרונות בצורה שמקטינה התנגדות ומסיטה את תשומת הלב?

כאשר מציגים מוצר, שירות או רעיון שיש בו חיסרון, חשוב לדעת איך להציג את החיסרון בצורה שתקטין התנגדות ותסיט את תשומת הלב ליתרונות. ישנן טכניקות שונות שיכולות לעזור להסיח את הדעת מהחיסרון ולהעביר את הפוקוס ליתרונות.

איך להשתמש ביתרון כדי להסיט את תשומת הלב מהחיסרון?

דרך אחת להתמודד עם הצגת חיסרון היא לאחר שמציגים אותו, להציג יתרון ברור ומשמעותי. לדוגמה, אם מוצר מסוים כולל מגבלה מסוימת, ניתן לומר: "המוצר הזה מחזיק פחות זמן, אבל בזכות זה הוא זול יותר ונגיש יותר". הצגת יתרון מיד לאחר הצגת החיסרון מכוונת את המחשבה של הלקוח לכיוון החיובי וגורמת לו לשים פחות דגש על החיסרון.

איך להשתמש בשאלה כדי להסיח את הדעת מחיסרון?

שיטה נוספת היא לאחר הצגת החיסרון, לשאול מיד שאלה שמסיטה את תשומת הלב. לדוגמה, "המוצר הזה מגיע עם אחריות של שבועיים בלבד, אבל איך אתה מעדיף לקבל אותו - עם משלוח מהיר או באיסוף עצמי?" השאלה מכריחה את האדם לעסוק בהחלטה החדשה ולא להישאר ממוקד בחיסרון שהוצג.

איך לשלב שאלה עם תחושת יתרון?

אם מציגים לאדם חיסרון ולאחר מכן שואלים אותו שאלה, עלולה להיות התנגדות טבעית - "למה שאני אחשוב על משהו אחר אם כרגע גיליתי חיסרון משמעותי?". לכן, עדיף שהשאלה עצמה תגרום לאדם להרגיש טוב. לדוגמה: "המוצר הזה מגיע עם אחריות קצרה, אבל אתה לקוח חשוב אצלנו - איך אתה רוצה שנארוז לך את ההזמנה, בצורה רגילה או אריזה מיוחדת ללקוחות כמוך?" השאלה יוצרת תחושת ערך אצל הלקוח, והוא פחות שם לב לחיסרון שהוצג לפני רגע.

למה שאלה עם יתרון גורמת ללקוח לחשוב פחות על החיסרון?

כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו מהחיסרון שהוצג לפני כן. כדי להגביר את האפקט, השאלה עצמה צריכה לגרום לו לרצות לחשוב עליה. אם השאלה משדרת שהאדם מקבל משהו טוב, הוא ירצה להתמקד בה יותר מאשר בחיסרון.

איך לזהות מניפולציות ולמנוע הטעיה?

אם מישהו מציג לכם חיסרון ואז מיד מדגיש יתרון, או שואל שאלה שמסיטה את תשומת הלב, שימו לב לכך. ייתכן שהיתרון שמציגים לכם הוא רק הסחת דעת מהבעיה האמיתית. לכן, כשמציגים לכם מידע, עצרו ושאלו - האם מדובר בטכניקה שנועדה להסיח את דעתכם מהחיסרון האמיתי?
איך להציג חסרונות בצורה שמקטינה התנגדות ומסיטה את תשומת הלב?

כאשר מציגים מוצר, שירות או רעיון שיש בו חיסרון, חשוב לדעת איך להציג את החיסרון כך שהוא לא ירתיע את הלקוח או האדם שמולו אנו מדברים. ישנן מספר טכניקות שיכולות לעזור להסיח את הדעת מהחיסרון ולהעביר את הפוקוס ליתרונות.

איך להשתמש ביתרון כדי להסיט את תשומת הלב מהחיסרון?

דרך אחת להתמודד עם הצגת חיסרון היא מיד לאחר שמציגים אותו, להציג יתרון ברור ומשמעותי. המטרה היא לגרום לאדם שמולנו להתמקד ביתרון במקום בחיסרון. למשל, אם מוצר מסוים כולל מגבלה מסוימת, ניתן לומר: "המוצר הזה מחזיק פחות זמן, אבל בזכות זה הוא זול יותר ונגיש יותר". הצגת יתרון מיד לאחר חיסרון מכוונת את המחשבה של הלקוח לכיוון החיובי וגורמת לו לשים פחות דגש על החיסרון.

איך להשתמש בשאלה כדי להסיח את הדעת מחיסרון?

שיטה נוספת היא לאחר הצגת החיסרון, לשאול מיד שאלה שמסיטה את תשומת הלב. לדוגמה: "המוצר הזה מגיע עם אחריות של שבועיים בלבד, אבל איך אתה מעדיף לקבל אותו - עם משלוח מהיר או באיסוף עצמי?" השאלה מכריחה את האדם לעסוק בהחלטה החדשה ולא להישאר ממוקד בחיסרון שהוצג.

איך לשלב שאלה עם תחושת יתרון?

אם מציגים לאדם חיסרון ולאחר מכן שואלים אותו שאלה, עלולה להיות התנגדות טבעית - "למה שאני אחשוב על משהו אחר אם כרגע גיליתי חיסרון משמעותי?". לכן, עדיף שהשאלה עצמה תגרום לאדם להרגיש טוב. לדוגמה: "המוצר הזה מגיע עם אחריות קצרה, אבל אתה לקוח חשוב אצלנו - איך אתה רוצה שנארוז לך את ההזמנה, בצורה רגילה או אריזה מיוחדת ללקוחות כמוך?" כאן, השאלה עצמה יוצרת תחושת ערך אצל הלקוח, והוא פחות שם לב לחיסרון שהוצג לפני רגע.

למה שאלה עם יתרון גורמת ללקוח לחשוב פחות על החיסרון?

כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו מהחיסרון שהוצג לפני כן. אבל כדי להגביר את האפקט, השאלה עצמה צריכה לגרום לו לרצות לחשוב עליה. אם השאלה משדרת שהאדם מקבל משהו טוב, הוא ירצה להתמקד בה יותר מאשר בחיסרון.

איך לזהות מניפולציות ולמנוע הטעיה?

אם מישהו מציג לכם חיסרון ואז מיד מדגיש יתרון, או שואל שאלה שמסיטה את תשומת הלב, שימו לב לכך. ייתכן שהיתרון שמציגים לכם הוא רק הסחת דעת מהבעיה האמיתית. לכן, כשמציגים לכם מידע, נסו לעצור ולשאול - האם מדובר בטכניקה שנועדה להסיח את דעתי מהחיסרון האמיתי?
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד דרך איך אפשר להציג מוצר עם חסרונות. כשאני מדבר על מוצר עם חסרונות הכוונה כל רעיון באשר הוא שבעצם מציגים אותו ויש בו רמז לחיסרון כלשהו מבקשים ממישהו בקשה לדוגמה ויש לבקשה הזאת איזה חיסרון, אנחנו יודעים שזה הולך לעשות לו רע או יעשה לו גם רע, או נגיד מוכרים מוצר ללקוח ויש במוצר הזה חיסרון ומדברים על החיסרון וכו' והשאלה בעצם איך להציג לו את החיסרון. והתשובה היא שאחת הדרכים להציג חיסרון ללקוח היא על ידי זה שבעצם מציגים לו את החיסרון ומיד אחרי שמציגים לו את החיסרון מציגים לו איזה יתרון.

זאת אומרת שאם אנחנו יודעים שאנחנו הולכים להציג ללקוח איזה חיסרון צריך מראש לתכנן "אוקי איזה יתרון אני הולך להגיד לו אחר כך". מאוד פשוט זאת אומרת למקד, לנסות למקד את המחשבה של הלקוח ביתרון ולא בחיסרון, "אתה יודע זה ככה וככה אבל ככה וככה" ישר להביא לו את היתרון, לא "יש בזה ככה וככה" חיסרון ומיד להגיד איזה יתרון ברגע שאומרים ליד זה יתרון הבן אדם מתעסק בלהבין מה היתרון שאמרו לו ואז כביכול הוא שוכח או שהוא פחות חושב על החיסרון זאת דרך אחת.

דרך שניה ברגע שמציגים לבן אדם חיסרון מה שאפשר לעשות זה מיד אחרי שמציגים לו את החיסרון לשאול אותו איזו שאלה, אמרנו לו "אתה יודע המוצר הזה גם כן יש לו אחריות רק שבועיים אבל תגיד לי איך אתה רוצה ככה וככה או ככה וככה?" אם למוצר יש אחריות רק השבועיים זה אומר שהמוצר הזה כנראה די גרוע אבל מה שעושים זה בעצם שואלים אותו מיד שאלה אחרת כדי למקד את הבן אדם בלנסות למצוא תשובה לשאלה ששאלנו אותו במקום להתמקד בחיסרון שהצגנו לפני רגע.

והדרך הנוספת, עוד דרך היא לחבר את השאלה עם יתרון ביחד. זאת אומרת בא נשאל את הלקוח שאלה שהשאלה עצמה תיתן לו תחושה של יתרון, למה? אם אנחנו אומרים לבן אדם, נסביר את ההיגיון של זה אם אומרים לבן אדם חיסרון ומיד אומרים לו יתרון יכול להיות שהוא מבין את היתרון הוא כאילו שכח את החיסרון אבל מהצד השני הוא מבין את היתרון מאוד מהר והוא ישר מתחיל לחשוב על החיסרון. אם לדוגמה נגיד אנחנו אומרים לבן אדם חיסרון ואחר כך אנחנו שואלים אותו שאלה הוא יכול להגיד לעצמו "מה השאלה הזאת אני יש לי פה חיסרון, מה אכפת לי עכשיו השאלה הזאת" ולכן מה אנחנו עושים? אנחנו בעצם שואלים אותו שאלה שהשאלה עצמה יש בה יתרון עבורו.

זאת אומרת המהות היא כזאת אנחנו אומרים לבן אדם חיסרון ואנחנו רוצים להסיח את דעתו מהחיסרון ואנחנו רוצים להסיח את דעתו באמצעות שאלה לדוגמה, כי מה יותר מסיח את דעתו של בן אדם שמספרים לו משהו או ששואלים אותו שאלה? כששואלים אותו שאלה, למה? כי כששואלים אותו שאלה הוא בעצם צריך לחשוב על תשובה, הוא צריך לחשוב על תשובה בעצם צריך יותר להתרכז במה ששאלנו אותו, להתרכז במה ששאלנו אותו זה אומר להתרכז פחות בחיסרון. אבל אנחנו גם רוצים למכור לו את הסחת הדעת, אנחנו רוצים לגרום לו לרצות לחשוב על הדבר שבאמצעותו אנחנו מנסים להסיח את דעתו ולכן לדוגמה אנחנו נשאל אותו שאלה שהשאלה עצמה תעשה לו טוב.

לדוגמה כמטאפורה נגיד סתם דוגמה, נגיד אמרנו לבן אדם "אתה יודע המוצר הזה יש לו אחריות רק שבועיים אבל אתה בן אדם מאוד חשוב, תגיד לי איך אתה רוצה שנארוז לך את זה ככה או ככה?", אמרנו לו שהוא בן אדם מאוד חשוב ואמרנו לו שבגלל שהוא בן אדם מאוד חשוב אנחנו בעצם נותנים לו איזה שירות מיוחד, נניח "ואיך אתה רוצה ככה או ככה?" אז בעצם הוא לא רוצה להגיד "לא, מה פתאום אני לא רוצה בכלל את המוצר יש אחריות שבועיים זה לא מתאים לי", למה? כי אם הוא יגיד את זה הוא בעצם מפספס את הטוב שאנחנו נותנים לו בשאלה של "איך אתה רוצה שנארוז לך את זה כי אתה בן אדם מאוד חשוב".

אוקי זאת אומרת בעצם הוא לא רוצה להפסיד את הטוב שנתנו לו בשאלת הסחה ואז יש יותר סיכוי שהוא לא יחשוב על החיסרון או לדוגמה נגיד אמרנו ללקוח איזה חיסרון ואז מיד אומרים לו "טוב תגיד לי ואיך אתה רוצה, אתה רוצה ככה או רוצה ככה?", עכשיו כששואלים בן אדם איך אתה רוצה נותנים לו כוח, "וואלה הוא שואל אותי איך אני רוצה זה מה שאני רוצה זה לא מה שהוא רוצה, זה עושה לי טוב" אבל מצד שני הוא לא שם לב שלפני רגע אמרו לו את מה שבכלל הוא לא רוצה אותו. ואתם השומעים כשמישהו עושה לכם טוב או כשמישהו מנסה להסיח את דעתכם תשימו לב שהרבה פעמים הטוב הזה הוא רק הסחת דעת. כשמישהו אומר מידע ופתאום הוא מביא איזה משהו טוב אולי משהו הטוב הזה הוא בכלל סוג של הסחת דעת מאיזה חיסרון אחר. אז שלא יעבדו עליכם.
ווינריות לקחת אחריות להרגיש לגרום לבחורה להשתמש בשאלה הסחת הדעת התנגדויות מכירות בטלפון שכחה התחמקות התנגדויות בשיחת מכירה התנגדות מכירה איך להעביר איך להעביר נושא איך להציג איך להציג חסרונות איך להתחמק איך ליצור איך ליצור הסחת דעת איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר עם חסרונות איך למכור מוצרים איך למנוע איך למנוע התנגדויות איך למנוע התנגדות איך לעשות איך לעשות הסחת הדעת איך לעשות מניפולציה איך לעשות מניפולציות דעת הסחת דעת הסחת הדעת התחמקות התנגדות חיסרון חסרונות להעביר להעביר נושא להציג להציג חסרונות להתחמק ליצור ליצור הסחת דעת למכור למכור מוצר למכור מוצר עם חסרונות למכור מוצרים למנוע למנוע התנגדויות למנוע התנגדות לעשות הסחת הדעת לעשות מניפולציה לעשות מניפולציות מוצר מוצר עם חסרונות מניפולציה מניפולציות שאלת הסחה
דיבייטינג, רטוריקה, שיטת ויכוח, לדעת מה לענות לאנשים, לנצח בוויכוח, לסתום למישהו את הפה, להתמודד עם טענות, לעשות מניפולציה על אנשים, להתמודד עם אנשים, להתמודד עם טענות
דיבייטינג, רטוריקה, שיטת ויכוח, לדעת מה לענות לאנשים, לנצח בוויכוח, לסתום למישהו את הפה, להתמודד עם טענות, לעשות מניפולציה על אנשים, להתמודד עם אנשים, להתמודד עם טענות
... שיטת ויכוח, לדעת מה לענות לאנשים, לנצח בוויכוח, לסתום למישהו את הפה, להתמודד עם טענות, לעשות מניפולציה על אנשים, להתמודד עם אנשים, להתמודד עם טענות איך להתמודד עם טענות בוויכוח ולהגיב בצורה חכמה? בהרצאה של אליעד כהן, הוא מציע שיטות שונות להתמודד עם טענות ... לבחור לא להיגרר ולסיים את השיחה בצורה שקטה, מה שיכול להימנע מלגרום לכעסים ולוויכוחים חסרי תועלת. המשמעות של שיחה עם סמכות? בהרצאה עוסק אליעד גם בכיצד להתנהג מול סמכויות שונות, כמו מנהלים בעבודה. הוא מציע שלא להרגיש תלוי בכוח של המנהל ולהתייחס אל המצב ... אני אהיה מרוצה. אליעד: לא תמיד אפשר להחליק את זה. ש: למה לא תמיד? אליעד: כי לפעמים יש התנגדות רצון, הוא רוצה משהו אחד ואתה רוצה משהו אחר זה לא תמיד מסתדר. אם מישהו רוצה משהו ואתה רוצה משהו אחר זה לא תמיד בבת אחת הופכים לו את הרצון. ש: אני עכשיו לא ...
NLP, למה לא לעשות מניפולציה? מניפולציות בזוגיות, מניפולציות באהבה, מניפולציות במערכות יחסים, מניפולציות רגשיות, מניפולציה רעה, מניפולציה טובה, אנשים מניפולטיביים, בחירה מניפולטיבית
NLP, למה לא לעשות מניפולציה? מניפולציות בזוגיות, מניפולציות באהבה, מניפולציות במערכות יחסים, מניפולציות רגשיות, מניפולציה רעה, מניפולציה טובה, אנשים מניפולטיביים, בחירה מניפולטיבית
... למה לא לעשות מניפולציה? מניפולציות בזוגיות, מניפולציות באהבה, מניפולציות במערכות יחסים, מניפולציות רגשיות, מניפולציה רעה, מניפולציה טובה, אנשים מניפולטיביים, בחירה מניפולטיבית מדוע אנשים מעדיפים לא להשתמש במניפולציות למרות היכולת לעשות זאת? לעיתים קרובות אדם מסוגל לבצע מניפולציה במערכות יחסים כדי להשיג את מבוקשו, כגון לגרום למישהו לאהוב אותו, להסכים איתו או לבצע פעולה מסוימת. אך למרות יכולתו לעשות זאת, הוא בוחר להימנע מכך. אליעד כהן מסביר כי ... הוא אמנם חש ברע כשהיא אינה אוהבת אותו, אך הוא נמנע מהפעלת המניפולציה, משום שאינו רוצה שאהבתה תהיה תוצאה של תכנות או שכנוע מלאכותי. הוא מעדיף שאם היא תאמר לו שהיא אוהבת אותו, הוא ירגיש שזה אותנטי ואמיתי. ההקבלה שאליעד כהן נותן היא לקחת ... לאהבה כזו, כי זו רק פעולה מכנית. באותו האופן, אם אדם מפעיל מניפולציה חזקה על בן הזוג, הוא יחוש שזו רק תגובה רובוטית ולא אהבה אמיתית. האם קיימות מניפולציות גם ביושר ובכנות? אליעד כהן מציין שגם פעולות שנתפסות כישרות, כגון לומר בבקשה, הן סוג של מניפולציה. אנשים משתמשים בביטויים מנומסים כדי לגרום לצד השני להרגיש טוב כשהוא מבצע פעולה מסוימת. עם זאת, יש הבדל משמעותי בין מניפולציה קלה ומקובלת חברתית לבין מניפולציה כבדה שנועדה לשנות ממש את דעתו או רגשותיו של האחר בצורה מלאכותית. לפעמים, אפילו כשאדם מתנהג בצורה ישרה ואותנטית לחלוטין, אנשים אחרים עדיין יכולים לפרש זאת כמניפולציה. יש כאלה שאפילו מרגישים שמישהו פועל ביושר מתוך תחכום ומניפולציה סמויה. זאת אומרת, גם כאשר אדם בטוח שהוא מתנהג באופן גלוי וישר, תמיד קיימת אפשרות שהאחר יחשוב שמדובר במניפולציה. מהי מניפולציה הפוכה ומדוע משתמשים בה? סוג מעניין של מניפולציה שהוזכר בהרצאה הוא מניפולציה הפוכה. אדם יכול לגרום לצד השני להרגיש רע או לא בנוח באופן מכוון, כדי לבחון את מידת האותנטיות של האהבה או המחויבות שלו. למשל, אם הצד השני ממשיך להביע אהבה או מחויבות ... המפעיל שהאהבה שלו היא אותנטית. כלומר, לעיתים אנשים משתמשים במניפולציה הפוכה כדי לוודא שהקשר לא מבוסס על הפעלת רובוט, אלא על רגשות כנים. האם יש חופש בחירה אמיתי ביחסים? נקודה נוספת שאליעד כהן מעלה היא שהרצון להימנע ממניפולציות נובע מהשאיפה לשמר את תחושת הבחירה החופשית של הצד השני. עם זאת, הוא מציין שמצד האמת, כל התנהגות אנושית נובעת מהשפעות ומנסיבות שונות. אפילו כשאדם בוחר מרצונו, הוא עדיין ... של סיבה ותוצאה. ובכל זאת, האדם מרגיש הבדל משמעותי בין הפעלת מניפולציה ישירה וברורה לבין מצב בו הוא מאפשר לצד השני לפחות את האשליה של בחירה חופשית. עבור רבים, האשליה הזו מספיקה כדי להרגיש שהקשר אמיתי ולא מתוכנת. מדוע אנשים מתלבטים לגבי ... ידועים מראש. במצב כזה, הוא עשוי להתחרט ולרצות לחזור למצב של חוסר הבנה, שבו הכל נראה טבעי ואותנטי יותר. אליעד מסביר שזהו מעגל אינסופי: האדם רוצה להבין, משיג הבנה, מתחרט, רוצה לחזור לחוסר הבנה, שוכח את ההבנה וחוזר שוב לשאוף להבנה מחדש. זהו המשחק של המציאות, מעגל אינסופי של שינויים, רצונות, סיפוק וחרטה. מהו המשחק במציאות? אליעד מתאר את המציאות כמערכת סגורה ... ימשיך להתקיים כל עוד קיימים שינויים ורצונות במערכת המציאות. מניפולציות ביחסים אהבה אותנטית לעומת אהבה מותנית חופש בחירה מול תכנות התנהגותי הבנת המציאות והשלכותיה משמעות המשחק בחיים והחלפת מצבים מדוע לפעמים אדם יכול
איך ליצור רגש? שכנוע הפוך, איך ליצור התניה? איך לשתול מחשבה? לשכנע את עצמך, לעשות מניפולציה, fake it till you make it, אוטוסוגסטיה, איך להתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו?
איך ליצור רגש? שכנוע הפוך, איך ליצור התניה? איך לשתול מחשבה? לשכנע את עצמך, לעשות מניפולציה, fake it till you make it, אוטוסוגסטיה, איך להתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו?
איך ליצור רגש? שכנוע הפוך, איך ליצור התניה? איך לשתול מחשבה? לשכנע את עצמך, לעשות מניפולציה, fake it till you make it, אוטוסוגסטיה, איך להתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו? איך יוצרים רגשות באמצעות פעולות והתניות הפוכות? אליעד כהן מסביר כיצד ניתן ליצור רגשות חיוביים או שליליים כלפי משהו או מישהו בעזרת שכנוע עצמי, אוטוסוגסטיה, התניות ומניפולציות פסיכולוגיות. הגישה המרכזית שהוא מציג היא שיטה של שכנוע הפוך או התניה הפוכה. לפי שיטה זו, במקום לנסות לשכנע את עצמך באופן ישיר להרגיש רגש מסוים, אתה פועל בצורה ... למה הבאת פרחים, ויגיע למסקנה שבטח יש לך יחס חיובי לעבודה, אחרת לא היית עושה זאת. איך למנוע התאהבות או ליצור רגש שלילי בעזרת התניה הפוכה? אליעד גם נותן דוגמה הפוכה: אם מישהו לא רוצה להתאהב באדם אחר, עליו להימנע מפעולות שהוא היה עושה אם היה מאוהב. כלומר, אם ... לכך שמנסים לשכנע אותו בעזרת השיטה הזו, זה עלול שלא לעבוד, כי המוח מודע לכך שמדובר במניפולציה. איך לשתול מחשבות או רגשות באנשים אחרים באמצעות פעולות? אליעד גם מראה כיצד ניתן להשתמש בשיטה על אנשים אחרים. אם אדם רוצה שמישהו אחר יאהב משהו, אפשר לשאול איך ... רגשות כלפי אנשים, עבודה, מקומות, ותחומי עניין שונים. היא יעילה בעיקר כשיש ספקות או התנגדויות פנימיות קלות, ולא כאשר האדם מתנגד באופן מוחלט לשינוי הרגש. איך אפשר להשתמש בשיטה הזו בחיי היומיום? אליעד נותן דוגמה נוספת לגבי ניקיון הבית: אדם שרוצה להרגיש ... לייצר רגשות, מחשבות ותחושות בכל תחום באמצעות תרגול של פעולות תואמות באופן עקבי. איך ליצור רגש? איך לשכנע את עצמך לאהוב משהו? מהי התניה הפוכה? איך למנוע התאהבות? איך לעשות מניפולציה על המוח? מהי אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לאהוב משהו? ...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות איך להציג מוצר ללקוח בצורה אפקטיבית? כיצד ניתן להציג מוצר ללקוח בצורה שתשפר את המכירות? אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשי מכירות היא התמקדות בפרטי המוצר במקום בתועלות האישיות שהלקוח יכול להפיק מהמוצר. חשוב להבין שכשלקוח רוכש מוצר, הוא לא קונה אותו רק בגלל שהוא מעוניין במוצר עצמו, אלא בגלל שהוא רוצה את ... אותה רק בגלל שהיא 80 אינץ, אלא בגלל שהוא רוצה לראות תמונה גדולה וברורה יותר. ההבדל בין צורה למהות במכירה כאשר מציגים מוצר, יש הבדל בין הצורה של המוצר לבין המהות שלו. הצורה מתארת את המאפיינים והפרטים הטכניים של המוצר, בעוד שהמהות מתייחסת לסיבה האמיתית שהלקוח רוצה את המוצר - כיצד המוצר ימלא את רצונותיו ויפתור את ... יאפשר לך ליהנות מחוויית צפייה מרשימה עם תמונה ענקית וברורה. זהו מעבר ממוקד בתועלות הלקוח ולא בתיאורים טכניים יבשים. איך להציג את המוצר כך שיתאים לצרכים של הלקוח? כדי להבין כיצד להציג מוצר בצורה שתתאים ללקוח, על איש המכירות להבין מה הלקוח באמת מחפש ומה חשוב לו. כל לקוח מחפש תועלות שונות מהמוצר, ולכן חשוב לשאול את עצמך: מהן התועלות שהלקוח מחפש? איזה בעיות המוצר פותר עבורו? איך המוצר ישפר את חיי הלקוח? כמובן, יש ... יועלו ראשונות, ולא להעמיס עליו במידע פחות חשוב. מה כדאי להדגיש במכירה? המיקוד במכירה לא צריך להיות רק על הצורה של המוצר (מאפיינים טכניים), אלא על המהות - כלומר, כיצד המוצר ימלא את רצון הלקוח ויעזור לו. למשל, במקום להדגיש את המאפיינים של המוצר כמו 5 שנים אחריות, כדאי ... ישפר את חוויית השימוש שלי? האם זה משתלם לי? לכן, חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שהוא מבין, ולהתמקד בתועלות האישיות שיקבל מהמוצר, ולא בהסברים טכניים או תיאורים של המאפיינים. סיכום - איך להציג מוצר בצורה שתוביל למכירה? לסיום, יש כמה עקרונות חשובים שיכולים לשפר את יכולות המכירה: התמקד בתועלות - הדגש את איך המוצר עוזר ללקוח, במקום להציג את המאפיינים הטכניים. דבר ...
ניתוח ראיון ביבי נתניהו, איך לשווק את עצמך? איך להציג את עצמך? אומנות הפרזנטציה, לענות לשאלות קשות בראיון בתקשורת, יעוץ מנהלים, איך לשכנע בראיון בתקשורת? יעוץ לפוליטיקאים, איך להתראיין נכון?
ניתוח ראיון ביבי נתניהו, איך לשווק את עצמך? איך להציג את עצמך? אומנות הפרזנטציה, לענות לשאלות קשות בראיון בתקשורת, יעוץ מנהלים, איך לשכנע בראיון בתקשורת? יעוץ לפוליטיקאים, איך להתראיין נכון?
... ראיון ביבי נתניהו, איך לשווק את עצמך? איך להציג את עצמך? אומנות הפרזנטציה, לענות לשאלות קשות בראיון בתקשורת, יעוץ מנהלים, איך לשכנע בראיון בתקשורת? יעוץ לפוליטיקאים, איך להתראיין נכון? איך ליצור רושם חיובי בראיון תקשורתי לפי בנימין נתניהו? בסרטון שבו אליעד כהן מנתח ראיון של בנימין נתניהו בערוץ 2 ממערכת הבחירות של שנת 2015, מודגשים ... שנתניהו משתמש בהם לאורך הראיון: יצירת קשר אישי, מניפולציות עדינות ושימוש מתוחכם במילים. כיצד ליצור קשר אישי עם המראיין ולהוריד מתח? נתניהו מתחיל את הראיון בכך שהוא פונה למראיינת בשמה הפרטי, יונית, ומוסיף ברכת ערב טוב. אליעד מסביר כי פנייה ... במיוחד בתחילת ראיון מאתגר, המאפשרת להפחית מתח ולהעביר את הראיון לאווירה נוחה יותר, בה קשה יותר לתקוף אותו. איך נתניהו משתמש במילים להעצמת המסר שלו? כאשר נשאל על הסקרים שמראים כי הוא עלול להפסיד ... שתמות או אתה הולך למות? כמובן שהאפשרות השנייה. מהי מניפולציה פוליטית ומהן הדוגמאות שנתניהו משתמש בהן? נתניהו מתייחס למתחריו הפוליטיים תוך מניפולציה עדינה אך יעילה: הוא אומר ציפי לבני ובוזי הרצוג במקום בוזי הרצוג וציפי לבני, למרות שהסדר השני היה אמור להיות הנכון. הסיבה היא שנתניהו ... הראו שרוב מצביעי המחנה הציוני היו דווקא יהודים. המניפולציה הזו נועדה לעורר פחד בקרב קהל היעד שלו. מדוע חשוב לא להביע חולשה או חרטה בראיון? כאשר נתניהו נשאל אם הוא מתחרט שהקדים את הבחירות, הוא ... מתחרט. אליעד מדגיש את החשיבות של הבעת ביטחון עצמי וחוסר חרטה, כי הודאה בטעות היא ביטוי לחולשה ומספקת הזדמנות לתקוף את המרואיין. כיצד נתניהו מתחמק משאלות ומחדיר מסרים סמויים? במהלך הראיון, כאשר ... רוצים אותו כראש ממשלה - טענה שאליעד מדגיש שהיא חסרת בסיס עובדתי אך נשמעת משכנעת כאשר היא נשתלת באמצע משפט אחר. מדוע חשוב להתנסח בצורה חיובית ובטוחה? אליעד מציין שנתניהו משתמש רבות בביטוי אני ... הצליח מאוד, כמו ביטחון או כלכלה. אליעד מדגיש שזוהי מניפולציה יעילה, אך מציין שבמקרה זה המראיינת לא לחצה עליו מספיק עם העובדות - למשל, לא הציגה נתונים מדויקים על העלייה במחירי הדיור. איך להגיב על ... עיתונאי מסוים (רביב דרוקר). במקום להודות בפחד או בהתחמקות, הוא טוען שלא צריך להתראיין אצל כל אחד - תשובה שנשמעת כאילו יש בה צדק מסוים, אבל למעשה מסתירה את האמת, שהיא פחד משאלות קשות. כיצד לסיים ראיון ... את הסכנה שבהפסדו האפשרי. הוא טוען שהדרך היחידה למנוע אסון היא להצביע לליכוד. אליעד מנתח זאת כמניפולציה אפקטיבית כי היא יוצרת תחושת דחיפות וסכנה. מה ניתן ללמוד מראיון זה? לסיכום, מנתניהו ניתן ללמוד כיצד להשתמש במילים ובמסרים מתוחכמים כדי להתמודד עם שאלות קשות, כיצד לבצע מניפולציות באופן שמשרת את המטרה, כיצד ליצור רושם חיובי ולשכנע את הקהל. אליעד כהן מדגים כיצד כל מילה יכולה להיות קריטית וכיצד יש להשתמש בה בצורה אסטרטגית ונכונה במהלך ראיונות. איך לענות ...
פרזנטציה ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות
... ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות בשיחות מכירה באופן כללי, בפרט בשיחות מכירה טלפוניות שיחות יוצאות, שהלקוח לא ממש מכיר אותך עדיין, מצד אחד יש היגיון להציג את עצמך ללקוח בהתחלת שיחת מכירה, כדי שהלקוח שלך ידע עם מי הוא מדבר וכדי לרכוש את האמון שלו. מצד שני שים לב, כשאתה מציג את עצמך, אתה בעצם מוכר את עצמך ללקוח שלך. וכשאתה מוכר ... עצמך, אתה בעצם משדר לתת המודע של הלקוח שלך, שהוא צריך לקנות אותך ושאתה עומד למבחן. אתה בעצם גם חושף את נקודות התורפה שלך. כי מי שהוא חזק, הוא לא צריך למכור את עצמו. אתה רוצה לשדר ללקוח שלך, שהוא צריך למכור את עצמו לך, כלקוח, שתהיה מוכן למכור לו משהו. כי הוא צריך אותך ולא אתה אותו. ולכן, כשאתה מוכר את עצמך ומציג את עצמך ללקוח, באופן כללי, שים לב שאתה לא מתאמץ יותר מידי, אלא תנסה להעביר את המיקוד ללקוח שלך, לדבר עליו, ולשדר לו, שאתה לא צריך למכור את עצמך, כי אתה כבר מוכר וידוע, אלא אפשרי לדבר עליו ועל הצרכים שלו. או במילים אחרות, תמכור את עצמך כמה שפחות. ותתנהג כמה שיותר כמו מישהו שלא צריך למכור את עצמו, אלא שהוא כבר ידוע ומוכר, ושהלקוח צריך למכור את עצמו לך. ...
יעוץ משפטי, יעוץ לעורכי דין, ניתוח מקרה משפטי, איך להציג דברים בבית משפט? ייצוג עצמי, איך לייצג את עצמך? איך לשכנע את השופט? איך להצליח בבית משפט? חרדה מבית משפט, הכנה לבית משפט, להתכונן לבית משפט
יעוץ משפטי, יעוץ לעורכי דין, ניתוח מקרה משפטי, איך להציג דברים בבית משפט? ייצוג עצמי, איך לייצג את עצמך? איך לשכנע את השופט? איך להצליח בבית משפט? חרדה מבית משפט, הכנה לבית משפט, להתכונן לבית משפט
... משפטי, יעוץ לעורכי דין, ניתוח מקרה משפטי, איך להציג דברים בבית משפט? ייצוג עצמי, איך לייצג את עצמך? איך לשכנע את ... משפט איך להצליח במשפט ולשכנע את השופט? כאשר נמצאים בסיטואציה משפטית, במיוחד במקרה של סכסוך כספי או תביעה בין שוכר למשכיר, חשוב מאוד לדעת כיצד להציג את הדברים בבית המשפט, במיוחד אם אתם מייצגים את עצמכם ללא עורך ... היא סיפור של בעלת דירה שהשוכר שלה ביטל צקים שנועדו לתשלום חשבונות חשמל, ואף טען שהיא גנבה את הצקים הללו. כדי להתמודד עם טענה כזו, צריך להציג קודם כל את העובדות בצורה ברורה וללא סיבוכים מיותרים. אליעד מדגיש ... בדירה, ולספק לכך הוכחות: הצגת הודעה כתובה של השוכר שבה הוא מודה שהוא מגדל חתולים, כולל התעלמות שלו מבקשתכם להוציא את החתולים מהדירה כדי למנוע נזק. הוכחות מצולמות של הנזק שגרמו החתולים, כמו סימני ציפורניים ... אם למשל מישהו מבחוץ גרם לשריפה או נזק לדירה, האחריות לתקן זאת אינה של השוכר, אלא אם כן הוכח שהשוכר גרם באופן ישיר לנזק או היה באפשרותו למנוע אותו. לדוגמה, אם השוכר השאיר את הדלת פתוחה ובגלל זה נגרמה שריפה, זו ... אוטומטי, מאחר שוויתור על חובות או תשלומים חייב להיות ברור וחד - משמעי. במקרה כזה על בעל הדירה להדגיש בפני השופט שאין ויתור כתוב ולכן הטענה חסרת בסיס משפטי, וגם אם נאמר משהו בעל פה, זה לא מספיק כדי לוותר על חובות קיימים בחוזה. באיזה סדר להציג את הטיעונים בבית המשפט? אליעד כהן ממליץ להתחיל בטענה הפשוטה והברורה ... - אמינותו של הנתבע, אך רק אחרי שהטענות העיקריות כבר הוצגו בצורה ברורה, שכן השופט מתעניין בראש ובראשונה בעובדות ובטענות המבוססות על ראיות. איך להציג חשבוניות על תיקונים בבית משפט? כאשר מציגים לשופט חשבונית או ... כבר להחליף במקום לתקן. איך לשכנע שופט בבית משפט? אליעד כהן ממליץ להתמקד בטענות שחשובות לשופט: להראות בצורה ברורה מדוע מגיע לכם את הכסף, להציג הוכחות ברורות, לא להסתמך על השמצות או אמירות כלליות על הצד השני, ולבנות את הטיעונים בצורה מסודרת וממוקדת. איך להצליח בבית משפט? איך להציג ראיות בבית משפט? ייצוג עצמי בבית משפט מי אחראי על נזק לדירה ...
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון?
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון?
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון? איך למכור מוצר בלי מצב רוח ובלי אנרגיה? כאשר אדם נדרש למכור מוצר או לבצע פרזנטציה, אך נמצא במצב רוח ירוד, ללא ... אליעד כהן מסביר כיצד ניתן להתמודד עם מצב כזה, ואיך בכל זאת להצליח לבצע את המכירה גם כאשר התחושה האישית אינה במיטבה. האם צריך למכור את עצמך או את המוצר? אחת הטעויות המרכזיות שאנשי מכירות עושים היא שהם מניחים בטעות שעליהם למכור את עצמם. לפי אליעד כהן, איש מכירות לא צריך למכור את עצמו, אלא את המוצר שלו בלבד. אמנם קיימת גישה לפיה אם תמכור את עצמך - הלקוח יקנה ממך את המוצר. גישה זו נכונה באופן חלקי, כיוון שבאופן אידיאלי איש מכירות טוב מוכר גם את עצמו וגם את המוצר: מצד אחד, מסביר ללקוח מדוע המוצר טוב, ומצד שני גורם ללקוח להאמין שהוא עצמו אדם נעים ונחמד. אך אליעד מבהיר שבסופו של דבר, העיקר במכירה הוא המוצר. איש המכירות חייב לזכור שהוא מציג את המוצר ולא את עצמו. הפרזנטציה והמכירה הן על המוצר ולא על האדם שמוכר אותו. למה איש מכירות נכשל במכירות כשהוא בלי מצב רוח? הסיבה הנפוצה שאיש מכירות נכשל במכירה היא כי הוא חושב שעליו למכור את עצמו, ולכן כאשר הוא עייף, חסר חשק, לא מרוכז, מדוכא או חרד, הוא מרגיש שאינו מסוגל להציג עצמו באופן מוצלח ללקוחות. אבל זה לא באמת משנה. אליעד כהן מדגיש שכאשר איש המכירות מבין שמה שעומד למכירה הוא לא הוא עצמו, אלא המוצר בלבד - הקושי יורד משמעותית. איך להתגבר על קושי לבצע מכירה כשאתה בדיכאון או חרדה? על איש המכירות לשאול את עצמו שאלה חשובה: האם הקושי במכירה נובע מכך שיש לי בעיה עם עצמי או עם המוצר? אם הקושי נובע מבעיה עצמית, אז הפתרון פשוט - להזכיר לעצמך שאתה מוכר את המוצר ולא את עצמך. אליעד כהן מדגיש שאתה יכול לחשוב על עצמך כל דבר שלילי שתרצה (סתום, דפוק, טיפש, אבן, מכוער, מבולבל), ועדיין להצליח למכור, מכיוון שמה שהלקוח רוצה הוא המוצר או השירות שלך - ולא את האישיות שלך. כיצד לפרק את הפחד מתהליך המכירה? ...
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות איך להציג את המוצר ללקוח? הבעיה הנפוצה ביותר בקרב אנשי מכירות היא שהם מציגים ללקוח את המוצר עצמו, במקום את התועלת שהלקוח יקבל מהמוצר. זהו טעות משמעותית, כי הלקוח לא רוכש את המוצר בגלל המאפיינים הטכניים שלו, אלא בגלל מה שהוא חושב שהוא יפיק מהמוצר. במילים אחרות, הלקוח לא קונה מערכת ABS או EPS אוטומטי ברכב, אלא את הביטחון, השליטה והתחושת הרוגע שהוא מקבל מהמוצר הזה. מהי טעות נפוצה בשיחות מכירה? הטעות הראשונה שמבצע איש מכירות ... המכירות משתמש במונחים טכניים שהלקוח לא תמיד מבין, ובכך הוא לא מצליח להעביר את התועלת של המוצר בצורה ברורה. אך אפילו אם הלקוח מבין את המונחים, זה עדיין לא אומר שזה מה שיגרום לו לרצות לרכוש את המוצר. הלקוח מתעניין בתוצאה שהמוצר יכול להפיק עבורו, לא במונחים הטכניים של המערכת עצמה. איך למכור נכון? הדרך הנכונה להציג את המוצר היא על ידי התמקדות בתועלות שהלקוח יקבל, ולא במאפיינים הטכניים של המוצר. לדוגמה, במקום לומר: - לטלוויזיה הזאת יש רזולוציית 4K ו - Full ... טוב יותר מפני רעש וחום. מהי החשיבות בהסבר התועלות? הלקוח לא קונה את המוצר בגלל המאפיינים שלו, אלא בגלל מה שהוא חושב שהוא יקבל ממנו. לכן, אם איש מכירות יוכל להציג את המוצר דרך התועלות שהוא מספק, הוא יצליח לשכנע את הלקוח לרכוש אותו. ... צריך להסתפק בתיאור המאפיינים הטכניים של המערכת. במקום זאת, הוא צריך להציג את התועלת שהלקוח יקבל ממנה - למשל, מערכת שתעזור לו לשמור על ... משפחתו בתנאי דרך קשים. מהם שלבים בהצלחה בשיחת מכירה? - אל תמכור את המוצר, תמכור את התועלת שהוא נותן ללקוח. - הימנע משימוש במונחים ... אלא אם כן הלקוח דורש זאת במפורש. - הצג את השימוש המובהק והמועיל של המוצר, כלומר, כיצד הוא משפר את איכות החיים של הלקוח (בטיחות, נוחות, ... מקצועיים בתהליך מכירה איך לדבר בשפה של הלקוח? בניית אמון עם הלקוח איך להציג מוצר בצורה משכנעת? הטעות של אנשי מכירות -
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
... של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח? למה אנשי מכירות לא מציגים נכון את התועלת ללקוח? כאשר איש מכירות רוצה להצליח למכור מוצר ללקוח, הוא חייב לזכור שהלקוח לעולם לא מתעניין באמת במוצר עצמו, אלא בתועלת שהוא יכול לקבל ממנו. הלקוח שואל את עצמו תמיד, מה יוצא לי מזה?, ולכן המשימה המרכזית של איש המכירות היא לא להציג את המוצר באופן טכני, אלא להציג ללקוח את התועלת שהוא יפיק מהמוצר. לדוגמה, כשמוכרים רכב, במקום לומר ללקוח יש לרכב שבע כריות ... מאוד הגיונית וברורה, עדיין יש אנשי מכירות רבים שלא פועלים כך וממשיכים לדבר על המוצר עצמו במקום לדבר על התועלת. מדוע זה קורה, ואיך ניתן לשנות ... לעומק את הסיבה האמיתית לפעולה, גורם לכך שבשעת המכירה, איש המכירות נוטה לדבר על המוצר עצמו, על הפרטים החיצוניים, ולא על הסיבה הפנימית שבגללה ... אוטומטי את הרצון האמיתי של הלקוח מולו. זה אומר שבמקום לדבר על הרכב, הטלפון, או המוצר עצמו, הוא ידבר ישירות על התועלת הפנימית, על התכלית שהלקוח ... רוצה רכב עם שבע כריות אוויר? הוא יבין שזה בגלל שהוא רוצה ביטחון. לכן כשהוא יבוא למכור, הוא באופן טבעי יגיד ללקוח הרכב הזה ייתן לך תחושת ביטחון ... פנימיים מוסתרים מאחורי הרצונות הגלויים. לכן, כשהוא נמצא מול לקוח, הוא יוכל להציג בצורה טבעית ופשוטה את התועלת הפנימית, ובכך להגדיל ... למה אני רוצה את מה שאני רוצה? הוא יתחיל להבין באופן טבעי מדוע הלקוח רוצה את המוצר, ויוכל להסביר זאת בצורה שמשכנעת את הלקוח לרכוש. זהו הסוד המרכזי בהצגת מוצרים נכונה ללקוח: תמיד לדבר על התועלת שהלקוח באמת מחפש ולא רק על המוצר עצמו או על הפרטים החיצוניים. איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח? למה אני רוצה משהו? איך להבין מה לקוח רוצה? איך לשכנע לקוחות לקנות? מהות הרצון וצורת הרצון איך להגדיל מכירות? איך למכור נכון: איך להתמקד בתועלת ולא במוצר? שלום חברים, הפעם נשיב לשאלה הבאה: הרי בתחום המכירות ידוע שבמקום לדבר על המוצר עצמו, עדיף לדבר - בדרך כלל, לא תמיד - על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר. מה הכוונה? כאשר אתה בא למכור מוצר ללקוח, עליך להבין שהלקוח לא באמת אכפת לו מהמוצר עצמו, אלא מהתועלת שהוא חושב שהוא יקבל ממנו. לכן, במקום לנסות לספר לו על המפרט הטכני של המוצר, תנסה לספר לו על היתרונות שהוא מקבל ממנו. לדוגמה, במקום ... יותר, כי יש בו שבע כריות אוויר. בקיצור, תדבר עם הלקוח על התועלת שהוא מקבל מהמוצר ולא רק על הפרטים הטכניים שלו. כמובן, זה לא תמיד נכון, אבל ... עדיין מוכרים רבים ממשיכים להתמקד בפרטים הטכניים ולא בתועלת ללקוח? הגורם המרכזי: חוסר מודעות התשובה לכך היא פשוטה - אנשים פועלים מתוך הרגל ולא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול רגשי, אימון אישי מומלץ, אימון אישי טלפוני ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1172 שניות - עכשיו 05_07_2025 השעה 23:22:19 - wesi1