... לפנות ללקוח, מפחד לשמוע לא, לא רוצה לשמוע לא, פחד מדחייה, מפחד לקבל לא,
מקסימום תקבל כן, את הלא כבר יש לך וכאן אבאר נקודת מבט בנושא של לעצור לקוח, לפנות ללקוח וכולי. והעניין הוא, כי יש מצבים שאיש ... הוא יכשל וכולי. ויש תיאוריה שאומרת, כך: גש ללקוח, "את הלא כבר יש לך,
מקסימום תקבל כן". דהיינו, שעל איש המכירות כן לגשת ללקוח ולחשוב בראש שלו, שבכל מקרה אם הוא לא יפנה ללקוח, הרי שלא תהיה עסקה. ... תתחיל איתה. כי את ה - לא שלה, כבר יש לך, כי היא לא איתך. אז תתחיל איתה,
מקסימום תקבל כן. וזאת כמובן מניפולציה זולה, שאנשים שמלמדים מכירות, מנסים לעשות אותה, על אנשי מכירות שמנסים להתגבר על החשש ... המכירות נותן לכך שהלקוח לא רצה לקנות. אך הרעיון של "את הלא כבר יש לך,
מקסימום תקבל כן", הוא מניפולציה זולה, שלא באמת יכולה להחזיק לאורך זמן. ...