... עסקית, איך
לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך
לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך
לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך
לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד ... על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות? והפעם ניתן דגש לגבי תהליך מכירה ללקוח, כאשר באים
לשכנע לקוח, וכאשר מנסים
לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך וכולי, צריכים לשים לב לכך שיש 2 סוגי מסרים של מכירה שאפשרי להעביר ללקוח וצריכים לשים לב לסוג המסר שמעבירים ללקוח. מסר מסוג 1 - הוא שמנסים
לשכנע את הלקוח, למה כן לרכוש ממך. מסר מסוג 2 - הוא שמנסים
לשכנע את הלקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך. ואלו 2 זוויות ... שיש תמיד גם תחרות פנימית בין סוגי מוצרים שונים, אצלך. כי גם המוצרים שלך, מתחרים אחד בשני. למרות שזה קצת שונה מהמוצרים של המתחרה שלך וכולי. וכאשר אתה בא
לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, אז יש כאן כמה תהליכים. גם
לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר באופן כללי, לדוגמה
לשכנע את הלקוח שהוא רוצה להוציא את הכסף כדי לרכוש רכב חדש. דבר נוסף צריכים
לשכנע את הלקוח שכדאי לו לרכוש את הרכב שלך ממך ולא משהו אחר ממישהו אחר. וכדי
לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך ולא מוצר אחר ממישהו ... שלך אין מתחרים, עדיין הלקוח לא חייב לרכוש את המוצר שלך והוא יכול לרכוש מוצרים שהוא חושב שהם דומים למוצר שלך ולהיות יותר מאושר מאשר לרכוש ממך. ולכן עליך
לשכנע את הלקוח, גם שעליו לרכוש את המוצר באופן כללי. וגם ... של דיבייטינג מול השופט, שהוא בעצם הלקוח. דהיינו, עליך לזכור שבתוך המוח של הלקוח, יש תהליך של התנצחות וליטיגציה, בינך לבין המתחרים שלך. ועליך לא רק
לשכנע את הלקוח למה כן לרכוש ממך, אלא גם
לשכנע אותו למה לא לרכוש מהמתחרים שלך. ופרקטית, כאשר אתה מוכר ... אלו כמובן נקודות מבט אחרות. אבל חובה לזכור, שהלקוח לא חייב רק לרצות לרכוש ממך, אלא הוא חייב גם לרצות לא לרכוש את המוצרים שמתחרים במוצר שלך. וכשם שעליך
לשכנע אותו שהוא רוצה לרכוש X וכשם שעליך
לשכנע את הלקוח שהמוצר X שלך מתאים לו, עליך
לשכנע אותו גם שהמוצרים המתחרים למוצר שלך, הם לא טובים עבורו, ...