... בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא
להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח איך
להפוך חיסרון של מוצר מאובייקטיבי לסובייקטיבי במכירה? כאשר לקוח מביע התנגדות במכירה ומציין חסרונות של מוצר, קיימת גישה נפוצה האומרת שצריך
להפוך את ההתנגדות של הלקוח מאובייקטיבית לסובייקטיבית. אליעד כהן מסביר שההבדל בין אובייקטיבי ... בהכרח מסכימים עם טענתו של הלקוח. אליעד מדגיש שהעיקרון הוא
להפוך את חסרונות המוצר לסובייקטיביים, אך את היתרונות יש
להפוך לאובייקטיביים. כלומר, אם לקוח אומר הדירה נראית לי נחמדה, יש להגיב באופן שמציג זאת ... נחמדה. כך הלקוח מבין שהיתרונות ברורים ומוצקים. האם תמיד כדאי
להפוך את ההתנגדות לסובייקטיבית? אליעד כהן מסביר שלא כל חיסרון שהלקוח מעלה כדאי
להפוך לסובייקטיבי. לפעמים, כשעושים זאת, דווקא עלולים להזיק לתהליך המכירה. לדוגמה, אם לקוח ... על ספקנות וחוסר ודאות מסוימים. ולכן, לפעמים עדיף דווקא לא
להפוך חיסרון לסובייקטיבי, אלא למצוא דרך אחרת להתמודד איתו. איך מתמודדים עם חיסרון שלא ניתן
להפוך לסובייקטיבי? כאשר החיסרון הוא כזה שמבחינה אישית חייב להיות מותאם ללקוח, הדרך הנכונה לטפל בהתנגדות היא
להפוך את החיסרון למשהו זמני או מותנה במצב ספציפי. למשל, אם הלקוח אומר המיטה הזאת לא נוחה לי, ... מהו עיקרון הפיכת חיסרון לתלוי - מצב? אליעד כהן מפרט כיצד
להפוך חיסרון שהלקוח מציין לתלוי - מצב ולא מוחלט. כשהלקוח טוען זה לא מתאים לי, צריך להראות לו ... במכירה איך להבטיח התאמת המוצר ללקוח? האם תמיד יש
להפוך את התנגדות הלקוח לסובייקטיבית? איך
להפוך חיסרון סובייקטיבי לאובייקטיבי במכירה? כאשר מנסים למכור מוצר ללקוח, עלולה להתעורר ... מצידו. ישנן דרכים שונות להתמודד עם התנגדויות אלו, אחת מהם היא
להפוך את הדעות השליליות של הלקוח על המוצר מאובייקטיביות לסובייקטיביות. הכוונה היא שבמקום ... להדגיש שהדעה שלו היא סובייקטיבית. מצד שני, יתרונות המוצר יש
להפוך לאובייקטיביים, כלומר, להציגם כעובדות מוצקות ובלתי ניתנות לערעור. אם הלקוח אומר הדירה ... את זה כעובדה בלי להיכנס לתחום של סובייקטיביות. האם תמיד יש
להפוך חיסרון סובייקטיבי? לא כל חיסרון של הלקוח כדאי
להפוך לסובייקטיבי. לעיתים אם נגרום ללקוח לחשוב שהחיסרון שהוא רואה במוצר הוא סובייקטיבי, זה ... חוסר נוחות על המיטה כי הוא לא שם את הראש בצורה נכונה, ניתן
להפוך את זה להבהרה שיכולה
להפוך את המוצר לא מתאים רק במקרה הספציפי ולא באופן כללי. מתי הפיכת החיסרון לסובייקטיבי עלולה ... או המיטה לא נוחה לך כרגע כי אתה לא ישן בצורה הנכונה. זו דרך
להפוך את החיסרון לאובייקטיבי ולוודא שהלקוח מבין שזה לא תמיד כך. טיפול בהתנגדויות לקוח איך ... לסובייקטיביים במכירה איך להבטיח התאמת המוצר ללקוח האם תמיד יש
להפוך את התנגדות הלקוח לסובייקטיבית? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של איך ... אז יש את התפיסה שאומרת שכאשר לקוח יש לו התנגדות אז צריך בעצם
להפוך את ההתנגדות שלו מאובייקטיבית לסובייקטיבית, מה זה אומר אובייקטיבי פירושו דבר שהוא נכון ... הזאת גדולה מדי הדירה, הזאת קטנה מדי לא משנה אומר איזה טענה,
להפוך את החיסרון של הלקוח לסובייקטיבי זה אומר לצורך העניין שכשהלקוח אומר נגיד הדירה הזאת ... הרעיון אומר שכשלקוח חושב דבר שלילי על המוצר מה שצריך לעשות זה
להפוך, בהנחה שאי אפשר לנטרל את המחשבה השלילית שלו או גם אם רוצים לנטרל אבל בתור התחלה צריך
להפוך את הדעה השלילית שיש לו על המוצר לסובייקטיבית הלקוח אומר נגיד הרכב הזה איטי נוסע לאט ... לאט, לדעתך זה נוסע לאט בעיניך זה נוסע לאט וכו, אוקי זה נקרא
להפוך את החיסרון לסובייקטיבי לעומת זאת את היתרונות
להפוך לאובייקטיבים. מה זה אומרת את היתרונות
להפוך לאובייקטיבים? נגיד שהלקוח אומר אתה יודע הדירה הזאת נראית לי מאוד נחמדה, כן הדירה הזאת ... סובייקטיבית. אם אנחנו רוצים לגבי היתרונות את היתרונות צריך
להפוך לאובייקטיבים, זאת אומרת אם הלקוח אמר הדירה הזאת נראית לי מאוד נחמדה, אתה יודע לדעתי ... חסרונות יש חסרונות שאותם יש היגיון שכשהלקוח מציג אותם צריך
להפוך לו אותם לסובייקטיביים ויש חסרונות שאסור