... עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת
המודע של הלקוח, לבין
המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת ... אמון, למרות שהוא נראה כבונה אמון. והעניין הוא, שלפעמים האדם השני / הלקוח חושב בצורה כלשהי ברמת
המודעות שלו. אבל בתת
המודע שלו הוא לא באמת מאמין לעצמו, והוא מטיל ספק בדעה ... הוא עצמו בקונפליקט עם עצמו. קונפליקט שהוא עצמו לא תמיד מודע לו. לדוגמא, שהוא מצהיר משהו אבל בתת
המודע שלו הוא חושב אחרת. ועליך לדעת, עם איזו דעה שלו ... תסכים עם הלקוח, זה דווקא יכול ליצור אמון עם הלקוח. כי הלקוח רואה, שאתה חושב את מה שהוא חושב בתת
המודע שלו, ושהוא רק מפחד להודות שהוא חושב כך או אחרת. ... ובחוכמה. דהיינו, אם תשלול את מה שהלקוח אומר באופן גלוי, בגלל שהלקוח עצמו לא מאמין לעצמו בתת
המודע שלו, הרי שמצד אחד יצרת אמון עם תת
המודע של הלקוח, אבל מצד שני יצרת חוסר אמון, עם
המודע של הלקוח. ולכן צריך לדעת לעשות את זה בחוכמה. שמצד ... מראה לו שגם אתה בדיוק כמוהו, לא כ"כ שלם עם מה שאתה חושב, ואתה עצמך מבטא את מה שהלקוח חושב בתת
המודע שלו. וזה יוצר אמון בינך לבין הלקוח. וניתן דוגמא מתחום של מערכות יחסים. לדוגמא, בחורה שאומרת שהיא חושבת על עצמה שהיא נראית טוב. אבל בתת
המודע שלה, היא עצמה לא מרוצית מאיך שהיא נראית, והיא עצמה חושבת שהיא צריכה לרדת במשקל כמה קילוגרמים. ובמקרה כזה לדוגמא, ברמת
המודעות, הבחורה תעדיף שתגיד לה שהיא נראית טוב. אבל באמת בתת
המודע של הבחורה, היא לא באמת חושבת שהיא נראית מושלמת, ... חושב שרע לו, אז למרות שכלפי חוץ, הוא ישדר שהוא מרוצה מכך שאתה חושב שיש לו חיים טובים, הרי שבתת
המודע שלו הוא חושב, שכנראה אתה לא באמת מבין אותו. כי ... את זה על עצמו. ובסיכומו של דבר, כאשר יוצרים אמון והזדהות עם לקוח, צריכים להיות מודעים, גם לרמת
המודע וגם לרמת תת
המודע של הלקוח. וצריך לקחת בחשבון, שאם אצל הלקוח עצמו, יש חוסר התאמה וחוסר הסכמה, בין
המודע לבין תת
המודע שלו, הרי שצריך לקחת בחשבון, שהזדהות / חוסר הזדהות עם
המודע / תת
המודע של הלקוח, יוצרת בעצם גם את הפעולה הנגדית, עם רמת
המודעות האחרת של הלקוח. ומומחה מכירות ומומחה שכנוע, אמור לדעת לזהות, מה האדם חושב ברמת
המודע ומה האדם חושב ברמת תת
המודע שלו. ולדעת איך ליצור הזדהות מורכבת, עם האדם עצמו, ...