... צודק, בדרך כלל כשבן אדם חושב שמה שהוא אומר זה נכון אז הוא דיבר
בבטחון. שימו לב לא אמרתי כבן אדם אומר משהו נכון הוא מדבר
בביטחון אלא כשהוא חושב שמה שהוא אומר זה נכון הוא מדבר
בבטחון, יכול להיות שבן אדם טועה אבל בגלל שהוא חושב שזה נכון לך הוא דיבר
בביטחון למרות שזה לא בהכרח נכון. בין כך ובין כך כאשר המוכר אומר ללקוח מידע מסוים רצוי שהוא ישדר ללקוח שהוא בטוח שמה שהוא אומר זה נכון כי אם לא זה בעצם להגיד ללקוח ... של המוכר משדר ללקוח סוג של אמון, סוג של אמת כי אם המוכר מדבר
בבטחון כנראה שמה שהוא אומר זה נכון כי בדרך כלל אנשים שמשקרים מדברים בחוסר בטחון אף על פי כן צריך לדעת שלפעמים דווקא עודף בטחון עצמי של המוכר דווקא הוא משדר סוג של שקר. ולמה מי מדבר הכי הרבה
בבטחון בעולם? לדוגמא רובוט, רובוט נתכנת אותו להגיד משהו מסוים והוא יגיד את הדבר הזה בדיוק כמו שאמרו לו להגיד אותו ואפילו הוא לא ימצמץ הוא לא יבטא אפילו טיפ טיפה צל ... אותו דבר. מה אני מנסה לומר? שהרבה פעמים האיש מכירות הוא מדבר
בביטחון וזה דווקא מראה חוסר ביטחון או דווקא זה מעורר חשדנות כי מרוב שהוא מדבר
בבטחון משהו פה נשמע חשוד זה כאילו משדר ללקוח "הבן אדם הזה למד את המשפטים האלה בעל פה והוא חוזר עליהם וזה בכלל לא מזיז לו אם זה נכון או לא נכון הוא פשוט אומר את ... יש אנשים שיכולים להתפתות וכן לקנות את המוצר כי המוכר דיבר
בביטחון יחד עם זאת יש גם את ההיבט של אנשים שהם יגידו "רגע הוא מדבר בover- בטחון על דברים שהוא לא יכול להיות בטוח בהם" ודווקא הדבר הזה ישדר חוסר אמינות וגם אם המוצר ... אומר על המוצר, לדוגמא המוצר הזה יש לו 5 שנות אחריות תגיד את זה
בביטחון אם יש לו 5 שנות אחריות, באמת? אז תגיד "יש לו 5 שנות אחריות"
בבטחון, מה אתה מהסס דבר
בבטחון. המוצר הזה באמת הוא קיבל השנה את הציון הכי טוב בקטגוריה שלו? כן, תגיד "המוצר הזה קיבל את הציון הכי טוב השנה בקטגוריה שלו" זאת עובדה, זאת אמת דבר
בבטחון אל תדבר בהססנות. אבל יש דברים שאתה לא יכול להיות בטוח בהם וגם אם אתה בטוח בהם הלקוח לא בטוח שאתה יכול להיות בטוח בהם או הלקוח חושב שאתה לא יכול להיות בטוח ... לפעמים מנסה לשקר את הלקוח כי אתה לא בטוח בזה אז למה אתה מדבר
בבטחון. אז מהיבט מסוים נגיד שלקוח מתלבט "המוצר הזה מתאים לי או לא?" המוכר אומר לו
בבטחון "כן זה מתאים לך"
בביטחון, מהיבט מסוים זה קונה את הלקוח "כי המוכר אמר לי
בבטחון שזה מתאים לי", מהיבט אחר "מה המוכר הזה בכלל מבלבל את המוח מאיפה הוא, מה הוא אומר כן זה מתאים לך למה יש מצב שהוא יגיד שהמוצר הזה לא מתאים לי?". ה - over בטחון ... כנראה מנסה לדפוק אותי" גם אם המוצר הזה מתאים בזה שהמוכר דיבר
בבטחון על דברים לא לעניין שהוא לא היה אמור לשדר בטחון הוא דווקא גרם ללקוח להרגיש שהמוכר הזה מנסה לרמות אותו מזה שהוא מדבר יותר מדי
בבטחון על דברים שהוא לא אמור לדבר איתו על בטחון. לפעמים ללקוח יש התלבטות והמוכר צריך לדעת להכיל את ההתלבטות של הלקוח ולהזדהות עם ההתלבטות של הלקוח ולשדר ללקוח שהוא ... לפעמים הלקוח בהתלבטות וכדי לסגור את המכירה צריך לדבר ללקוח
בבטחון הלקוח לא יודע אם כן או לא ואנחנו רוצים לשכנע אותו שכן, הלקוח לא בטוח אם כך או כך אבל אנחנו רוצים לדבר
בבטחון שככה כי אם אנחנו נישאר בהתלבטות של הלקוח יכול להיות שהעסקה הזאת תברח. יחד עם זאת יש מצבים שהלקוח בהתלבטות וצריך לשדר לו שמסכימים עם ההתלבטות שלו כי אם הלקוח ... כשמנסים למכור לך מוצר אתה צריך לשים לב שלפעמים המוכר מדבר
בביטחון והוא מדבר
בבטחון רק כי הוא מרמה אותך, הוא לא באמת בטוח בזה הוא רק אמרו לו לדבר
בביטחון ולפעמים יכול להיות שמוכר מדבר אבל בחוסר ביטחון הוא רק משדר לך חוסר ביטחון אבל מצד שני הוא בטוח שהוא רוצה למכור לך, הוא רק עושה לך טריק שכאילו חוסר בטחון והוא ... כשלקוח מביע התנגדות האם כשלקוח יש לו ספק, האם צריך דווקא לדבר
בביטחון? לא בהכרח הכל תלוי בהקשר. אז שלאה יעבדו עליכם בהצלחה. ...