... כל אחד הוא מנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להיות מנהל טוב? לפי אליעד כהן, כל אדם, ללא יוצא מן הכלל, מתאים להיות מנהל. המנהל הטוב הוא אדם שמצליח
לנהל את עצמו, שכן ניהול עצמי הוא היסוד לכל ניהול מוצלח של אחרים. מה זה ניהול עצמי?
לנהל את עצמך פירושו לדעת לקבוע מטרות ולנהל את המשאבים העומדים לרשותך להשגתן. כל אדם, ללא קשר למספר הידיים או האצבעות שיש לו, יכול ללמוד
לנהל את עצמו בצורה טובה יותר. ניהול עצמי לא שונה מניהול עסק - פשוט מדובר בניהול של יותר משאבים ויותר מטרות. הקשר בין ניהול עצמי לניהול עסק אם אתה לא מצליח
לנהל את עצמך בצורה מושלמת, זה אומר שלא תצליח ... אלא כחלק אינטגרלי ממנו. כל עובד הוא משאב, ויש לדעת איך להשתמש במשאבים הללו כדי להשיג את המטרות המשותפות. לסיכום כל אדם יכול להיות מנהל אם הוא יודע
לנהל את עצמו בצורה אפקטיבית. ברגע שתלמד
לנהל את עצמך, תוכל להתמודד עם כל אתגר ניהולי ... לגבי ניהול היא שכל אדם, ללא יוצא מן הכלל, יכול להיות מנהל. השאלה איננה האם כל אחד מתאים להיות מנהל, אלא איך כל אדם יכול להיות מנהל טוב, וכיצד הוא יכול
לנהל את עצמו בצורה האופטימלית כדי לנהל את האחרים. אליעד כהן מציין שהמפתח לניהול טוב טמון לא רק בידע ובמיומנויות, אלא ביכולת
לנהל את עצמך. כשאתה מצליח
לנהל את עצמך, אתה יכול להתמודד עם ניהול אחרים, בעסק או בצוות. מהו ניהול עצמי? כל אדם, גם אם יש לו שתי ידיים או עשר אצבעות, יכול ללמוד
לנהל את עצמו בצורה טובה יותר. למשל, אם היו נותנים לך יותר אצבעות או ידיים, היית לומד
לנהל את עצמך בצורה יעילה יותר.
לנהל את עצמך זה לדעת לקבוע מטרות ולדעת איך ... שונה ממה שנדרש בניהול עסק, כשבמקום ידיים יש לך עובדים, והמטרה נשארת להשיג את המטרות עם המשאבים העומדים לרשותך. כיצד זה מתקשר לניהול עסק? אם אתה לא מצליח
לנהל את עצמך באופן מושלם, אתה לא תצליח לנהל עסק או צוות בצורה אפקטיבית. למעשה, ניהול עסק עם 100 עובדים הוא תרגום של
ניהול את עצמך, רק שיש לך יותר משאבים - עובדים ומטרות שצריך לתכנן ולהשיג. כל עובד הוא משאב שצריך לנהל, בדיוק כמו כל חלק בגוף שלך שצריך ניהול. אם אתה יודע
לנהל את עצמך, תדע לנהל גם את העובדים בצורה חכמה ... עובדים - המנהל צריך לדעת כיצד לתקשר איתם ולהוביל אותם לעבר המטרות. לסיכום, כל אדם יכול וצריך להיות מנהל, וזה לא עניין של אם הוא מתאים, אלא של ללמוד כיצד
לנהל את עצמו. ברגע שהיכולת
לנהל את עצמך קיימת, תוכל לנהל גם צוותים, עסקים ... מנהל. התשובה לכך היא חיובית: כל אחד מתאים להיות מנהל. זה לא רק עניין של ללמוד מיומנויות ניהול, אלא מדובר בכך שכל אדם, באופן טבעי, הוא מנהל של עצמו. מה זה
לנהל את עצמך? לנהל את עצמך זה לדעת ... אם היו לך יותר עובדים או משאבים, היית לומד לנהל אותם. ניהול עסקים ועסקים קטנים אם אתה מתקשה לנהל עסק עם 100 עובדים, זה יכול להעיד על כך שגם אינך יודע
לנהל את עצמך בצורה אופטימלית. ניהול הוא בסופו של דבר להצליח לשלב בין המשאבים שברשותך, על מנת להשיג את המטרה. ניהול עסק לא שונה
מניהול את עצמך, רק שמדובר ביותר אנשים ומטרות. ... רוצה לנוח אבל גם רוצה לעבוד, עליך לדעת לאזן את הצרכים הפנימיים שלך. באופן דומה, כשתהיה מנהל, אתה תצטרך לנהל את הרצונות השונים של העובדים. אם אתה יודע
לנהל את עצמך, תוכל להצליח לנהל אחרים. למעשה, ניהול של עובדים הוא לא שונה מיכולת
לנהל את עצמך, כולל השיחות הפנימיות שיש לך עם ... כל אדם הוא מנהל, כל אדם נועד להיות מנהל, וכדי להיות מנהל טוב, עליך להתחיל בניהול עצמי. זהו שלב חיוני בדרך לניהול צוותים או עסקים בהצלחה. אם אתה מצליח
לנהל את עצמך בצורה אפקטיבית, תוכל להתמודד עם כל ...