אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פירוש חלומות, פתרון חלומות, משמעות חלומות, משמעות החיים, השתקפות, שיקוף עצמי, למצוא משמעות לחיים, סיבת האירועים - פרומו ✔ איך צריך להתייחס לאירועים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
פירוש חלומות, פתרון חלומות, משמעות חלומות, משמעות החיים, השתקפות, שיקוף עצמי, למצוא משמעות לחיים, סיבת האירועים
איך צריך להתייחס לאירועים שמטרידים אותנו?

כשקורה לאדם אירוע מטריד או מתעוררים בו רגשות שליליים בעקבות מעשים או מילים של אחרים, קיימות מספר דרכים להתייחס לכך. אחת הדרכים שאליעד מציג היא להתייחס לזה כאילו אין לזה שום משמעות. למשל, אם מישהו מקלל או מברך אותנו, אפשר לראות זאת כאילו הקיר מדבר איתנו - חסר כל משמעות אמיתית. אין הבדל מהותי בין הכעס, האהבה או הברכה, כי אלו בסך הכל אירועים חסרי משמעות מהותית ועמוקה.

פרספקטיבה אחרת שאליעד מציע היא לראות באירוע משמעות ולנסות להבין מה זה אומר לנו על עצמנו ועל המציאות. לדוגמה, אם משהו שמישהו אמר גרם לנו לכעוס, אפשר לראות זאת כהזדמנות ללמוד על עצמנו - להבין שאנחנו פגיעים או רגישים בנושא מסוים. עם זאת, אליעד מדגיש שלא בהכרח צריך לשנות משהו, אלא רק להבין. ההבנה עצמה היא המטרה, לא השינוי.

האם יש בכלל משמעות לאירועים?

אליעד מציג את הרעיון שכל אירוע הוא בעל שתי משמעויות מנוגדות בו זמנית: מצד אחד, כל אירוע חסר משמעות לחלוטין, כמו הקיר או השולחן, כי הכל הוא רק צורה זמנית של המציאות ואין משמעות אמיתית. מצד שני, כל אירוע הוא בעל משמעות עמוקה, כי הוא יכול ללמד אותנו על המציאות ועל עצמנו. ההסבר הוא שאין סתירה בין שני ההיבטים, וצריך להחזיק בשתי התפיסות בו זמנית כדי להבין את המציאות במלואה.

איך להתייחס לאירועים חיוביים ושליליים?

אנשים רגילים לייחס משמעות רבה לאירועים שליליים ופחות לאירועים חיוביים. אליעד מסביר שאין הבדל אמיתי בין אירוע חיובי ושלילי - שניהם צורות זמניות בלבד. לדוגמה, אם אדם מרגיש טוב כלפי מישהו, הוא בדרך כלל לא חושב שיש צורך לשנות זאת, כי התחושה טובה לו. אבל אליעד מציע גם לחשוב לעומק על אירועים חיוביים, כי גם אירוע חיובי יכול לרמז על חיסרון מסוים, כמו פחד לאבד את הדבר הטוב.

מה הקשר בין משמעות החיים לפירוש חלומות?

אליעד מחבר בין נושא משמעות החיים ופירוש החלומות. אנשים שמחפשים משמעות בחלומות שלהם לרוב עושים זאת בצורה סלקטיבית ומייחסים משמעות רק לאירועים חריגים או מיוחדים, כמו למשל שיחה עם דג בחלום. הוא טוען שאם כבר מחפשים משמעות בחלומות, יש לחפש אותה בכל פרט ופרט - בדיוק כפי שיש לעשות עם המציאות עצמה.

לדוגמה, אם אדם חלם על בקבוק בחלום, עליו לשאול מה המשמעות של מיקום הבקבוק, צבעו, כמות הנוזל שבו וכדומה, בדיוק כפי שאפשר לשאול על משמעות של בקבוקים שמונחים על שולחן במציאות. אליעד מדגיש שאלוהים או המציאות מדברים אל האדם דרך כל פרט קטן, לא רק דרך אירועים גדולים או מיוחדים.

האם יש משמעות מוחלטת או חלקית?

אליעד מסביר שהבעיה בחיפוש אחר משמעות היא שבסוף מגיעים לשאלה אינסופית: "מה המשמעות של המשמעות?". גם אם האדם מוצא משמעות מסוימת לחיים, הוא תמיד יוכל לשאול למה דווקא זו המשמעות ולא אחרת. לכן, המשמעות תמיד תהיה חלקית ולא מוחלטת. הוא מציין שאין אפשרות למצוא משמעות מוחלטת במציאות של סיבה ותוצאה, כי כל תוצאה מובילה לעוד סיבה וכן הלאה עד אינסוף.

לדוגמה, אדם אוכל כדי לא להיות רעב. אך מדוע לא להיות רעב? כי לא רוצים לסבול. אך מדוע לא לסבול? וכך הלאה עד אינסוף. המשמעות תמיד תהיה חלקית בלבד.

מהי המשמעות העליונה והמוחלטת של המציאות?

אליעד מציג רעיון נוסף - המשמעות המוחלטת היחידה היא שאין הבדל בין המשמעות לחוסר המשמעות. בפרספקטיבה המוחלטת והאחדותית אין בכלל שאלה של משמעות, כי אין שום שינוי אמיתי ואין הבדל בין מצבים שונים. במצב האחדותי אין עבר ואין...
תחושה טובה ללמוד על עצמי כעס כלום צריך לשנות להבין כעסים לשאול שאלות פותר חלום בעל משמעות תובנות השתקפות חיים חלום חלומות למצוא למצוא משמעות למצוא משמעות לחיים מהות החיים מטרת החיים מפרש חלום מפרש חלומות משמעות משמעות החיים משמעות חלום משמעות חלומות משמעות לחיים משמעותיות סיבת האירועים פותר חלום פותר חלומות פירוש פירוש חלום פירוש חלומות פתרון פתרון חלום פתרון חלומות שינה חלומות שיקוף שיקוף עצמי תכלית החיים
הספר להיות אלוהים, להבין את הפירוש הנכון, כל אחד מבין לפי דרגתו, וצריך לאחד את הכל
הספר להיות אלוהים, להבין את הפירוש הנכון, כל אחד מבין לפי דרגתו, וצריך לאחד את הכל
... להיות אלוהים, להבין את הפירוש הנכון, כל אחד מבין לפי דרגתו, וצריך לאחד את הכל מה המשמעות האמיתית של הספר להיות אלוהים לפי אליעד כהן? אליעד כהן מסביר על הספר להיות אלוהים שהמפתח להבנת הספר הוא ההכרה בכך שכל אדם מפרש את התכנים בהתאם לדרגתו האישית וליכולת ההבנה שלו. הספר אינו מספק פירוש יחיד או אחיד, אלא מאפשר לכל קורא להפיק ממנו פירושים שונים בהתאם למצב התודעה והמודעות שבה הוא נמצא. לפיכך, המטרה האמיתית אינה להישאר עם פירוש אחד או מסוים, אלא להבין ולחבר בין כל הפירושים השונים כדי להגיע לתמונה שלמה ואמיתית יותר של המציאות. מדוע כל אדם מבין את הספר באופן שונה? כל אדם מבין את התכנים באופן שונה ... את אותו המסר באותו האופן. הוא מביא דוגמה לכך שאדם אחד יקרא משפט או מושג מהספר ויראה בו פירוש מסוים, בעוד שאדם אחר יקרא את אותו משפט ויראה בו משמעות אחרת לגמרי. הדבר נובע מהשוני ברקע, בחוויות, בתפיסת המציאות ובעומק החשיבה של כל אדם ואדם. איך אפשר לאחד את כל הפירושים השונים לכדי הבנה אחת כוללת? אליעד מסביר כי המטרה הסופית של הקריאה בספר להיות אלוהים היא לא להתקבע על פירוש ספציפי, אלא להצליח לראות את כל הפירושים השונים בבת אחת, מתוך הבנה שכל פירוש הוא חלק מאותה אמת אחת ושלמה. הדרך לאחד את הפירושים היא להתעלות מעל נקודת המבט האישית והצרה של האדם, ולנסות לראות איך כל פרשנות היא זווית נוספת להבנת המציאות כולה. מהי הטעות ... להבין את המסרים של הספר? הטעות הנפוצה שאליעד מציין היא הניסיון להבין את הספר על פי פירוש מוגבל אחד בלבד. לדבריו, אנשים נוטים להתקבע על המשמעות הראשונה או העיקרית שהם מוצאים, ואינם מאפשרים לעצמם לראות את הרבדים הנוספים שקיימים בכל משפט ומסר בספר. הטעות היא בכך שהאדם מצמצם את המשמעות הגדולה והעמוקה למשהו נקודתי וצר, וכך מפספס את ההזדמנות להגיע להבנה עמוקה יותר של האמת. מה גורם לקושי בהבנת המסרים בהרצאות ... לשיחות קודמות, כך שמי שלא היה נוכח או מי שאינו זוכר היטב את ההקשרים יכול להתקשות בהבנת המשמעות של מה שנאמר. אליעד נותן דוגמה לכך שבהרצאות הוא לפעמים מדבר על נושאים שממשיכים דיון קודם, ולכן לא כל מאזין יכול להבין מיד במה ... מתוך הבנה שלא תמיד המסר הוא חד וברור מיד בפעם הראשונה ששומעים או קוראים אותו. האם יש משמעות אחת מוחלטת בספר להיות אלוהים? לפי אליעד, לספר להיות אלוהים אין משמעות אחת מוחלטת וברורה. המשמעות של הספר היא רב - ממדית ומורכבת מפירושים שונים שמתחברים יחד לתמונה כוללת. הוא מדגיש שהחיפוש אחר משמעות אחת ויחידה הוא טעות, והגישה הנכונה היא לנסות להבין איך כל משמעות ופירוש מתחברים יחד לאמת אחת גדולה ומוחלטת יותר. במילים אחרות, אין להתקבע על נקודת מבט אחת, אלא להכיר בכך שהאמת היא ... כל נקודות המבט האפשריות. איך להבין את הספר להיות אלוהים? הסברים על הספר להיות אלוהים מהי המשמעות האמיתית של הספר להיות אלוהים? למה כל אדם מבין אחרת את הספר להיות אלוהים? איך לאחד פירושים שונים לתמונה אחת שלמה? מה הטעות הנפוצה בהבנת הספר להיות אלוהים? איך להתגבר על קושי בהבנת הרצאות של אליעד כהן? ...
קוסמולוגיה, יקומים מקבילים, ריבוי עולמות מקבילים, תורת הקוונטים, תורת היחסות, תורת המיתרים, פירוש העולמות המרובים, החתול של שרדינגר
קוסמולוגיה, יקומים מקבילים, ריבוי עולמות מקבילים, תורת הקוונטים, תורת היחסות, תורת המיתרים, פירוש העולמות המרובים, החתול של שרדינגר
... מקבילים, ריבוי עולמות מקבילים, תורת הקוונטים, תורת היחסות, תורת המיתרים, פירוש העולמות המרובים, החתול של שרדינגר מהם ... ומנקודת המבט של היקום שלנו, אנחנו רואים רק את אחד מהמימושים האפשריים. איך חלומות מדגימים את רעיון היקומים המקבילים? בהתאם לתיאוריה של יקומים מקבילים, אפשר לראות את החלומות כמעברים בין מציאויות שונות. לדוגמה, כשאתה חולם, יכול להיות שאתה עובר לעולם חלומי שהוא במציאות מקבילה. אולי כל העולם בו מתרחש החלום שלך קיים במקביל לעולם שבו אתה נמצא, כך שכשאתה מתעורר, אתה חוזר מהמציאות החלומית לכאן. באופן דומה, כל אירוע חלום שראית יכול להיחשב כמציאות במיקום ... קורה בו זמנית. חקירות על תפיסת המקום והזמן הסברים על קוונטיקה וחתול שרדינגר משמעות הבחירה החופשית באינסוף יקומים התמודדות עם פחדים דרך הבנת הפוטנציאל האינסופי דרכי חוויה של אחדות ונפרדות הקשר בין חלומות למציאות מקבילה מה יכול לעניין ... הזה יתממש במלואו. התשובה המוצעת היא שבעצם עצם היותה של אפשרות כזו קיימת - פירושו שהיכן שהוא במרחבי האינסוף היא מתממשת. ... אבל אפשר גם לטעון שביקום אחר בחרת אחרת, וממילא כל האופציות נוכחות. איך דוגמת החלומות והדרדסים ממחישה את הרעיון? ניתן משל על חלומות: כשאדם נרדם וחולם, הוא עובר לתרחיש אחר ... התשובה האפשרית: אולי זה מתרחש ביקום מקביל, וכשאתה חוזר לכאן, אותו יקום חלומי ממשיך להתקיים, רק שהתודעה שלך כבר לא ... גם דוגמה מסיפור הדרדסים: - יש פרק שבו גרגמל הטיל כישוף על מיטה, כך שכל מי שנרדם עליה, עובר לתוך החלום שלו עצמו. - דרדסים שונים מצאו את עצמם ... של שודדי ים או בעולם של צעצועים, וכדי לעבור לעולם אחר, צריך היה שמישהו נוסף יירדם ויחלום חלום אחר. - הם ניסו ללחוש לחולם מה לחלום, כדי שיחלום על מקום אחר ואז יוכלו לעבור לשם. כך מדגימים שבכל רגע אפשר להחליק לעולם דמיוני או מקביל, ושמה שנתפס אצלו כחלום יכול להיות המציאות של מישהו אחר. מדוע ... כגון האם ללמוד או האם לעבוד? מצד אחד, במבט מהיקום הצר שלנו, בהחלט יש הבדל ויש משמעות לבחירה כזו. מצד שני, אפשר לטעון שבכך ... הכל כבר קורה), אך מצד שני, בעולם הזה הוא עדיין חווה את הצורך לבחור. האם יש משמעות לניסים, סיבתיות ואקראיות לאור תפיסה ... זה לא מחייב אדישות מוחלטת, כי בפרספקטיבה הרגילה עדיין יש רצונות ובחירות. מדוע חלומות מתקשרים לרעיון זה? אומרים שכשאתה חולם, אתה חווה עולם שלם שבו הזמן יכול ... ארוך מאוד, אף על פי שבמציאות הערה מדובר אולי בשניות ספורות. כך אפשר לדמיין שהחלום הוא גלישה לתוך יקום מקביל, ושם האירועים נמשכים גם כשאינך חולם . כשאתה חוזר לכאן, אתה פשוט מפנה את המודעות ליקום הזה. מכאן ההקבלה לעולם הדרדסים: כפי שדרדסים חלמו ועברו מספינת שודדי ים לעולם צעצועים, ...
זוהר, קבלה, לימוד ספר הזוהר, תורת הקבלה, מי כתב את ספר הזוהר, לימוד קבלה, פירוש לספר הזוהר, ללמוד קבלה, ללמוד זוהר, חיפוש האושר, דרך רוחנית, רבי נחמן מברסלב
זוהר, קבלה, לימוד ספר הזוהר, תורת הקבלה, מי כתב את ספר הזוהר, לימוד קבלה, פירוש לספר הזוהר, ללמוד קבלה, ללמוד זוהר, חיפוש האושר, דרך רוחנית, רבי נחמן מברסלב
... קבלה, לימוד ספר הזוהר, תורת הקבלה, מי כתב את ספר הזוהר, לימוד קבלה, פירוש לספר הזוהר, ללמוד קבלה, ... מבלי להבין את תוכנו לעומק, ומדגיש שהדרך היעילה ביותר להפיק תועלת מקריאת הזוהר היא לא רק לקרוא אותו באופן שטחי או טכני, אלא ממש להבין אותו לעומק ולהתחבר למשמעות שמאחורי הדברים. אליעד נותן ... מסביר שכדי למשוך את האור וההשפעה של הזוהר, יש צורך להבין את הספר כפי שהכותב עצמו הבין והתכוון אליו, ולא רק באופן שטחי או חיצוני. מי כתב את ספר הזוהר ומה המשמעות של כתיבתו? אליעד כהן מפרט בהרחבה על ספר הזוהר ומקורו. הוא מציין כי ספר הזוהר הוא למעשה ספר פירושים על התורה, שנכתב בארמית ומיוחס לרבי שמעון בר יוחאי. הוא מסביר שלמרות שהספר מתיימר להיות פירוש לתורה שניתנה על ידי אלוהים, ... של הזוהר לפני כ - 600-700 שנה ואת העובדה שהספר לא היה מוכר לפני כן בקרב העם היהודי. אליעד מציין כי במשך השנים נוספו לספר הזוהר שכבות רבות של פרשנויות ופירושים שונים, כמו אלו של הארי, הרמחל, הבעל שם טוב והחסידות, שלעיתים פירשו מחדש את כוונותיו של הזוהר באופן שונה מהמקור. כיצד להפוך את הלימוד בספר הזוהר לתהליך משמעותי? אליעד מדגיש שלימוד הזוהר ... שמעון בר יוחאי רצה לומר באמת, מה היה בראש שלו לפני שאמר את הדברים, ומה נקודת המבט והגישה שמהן דיבר. לימוד כזה הופך להיות חוויה עמוקה יותר, ומסייע להפנים את המשמעות האמיתית של הכתוב. אליעד גם ... האם אני יכול להתחבר לפרספקטיבה של הכותב, להבין את הגישה שלו, ולראות את העולם דרך העיניים שלו? אליעד מדגיש שבלי תשובות לשאלות הללו, הלימוד הופך לשטחי ולא משמעותי. כדי שהלימוד יהיה יעיל, הוא ... על מורים או שיטות ללא הבנה עצמית מלאה. ההצלחה בתהליך הרוחני תלויה קודם כל בהבנת הסיבה הפנימית לכישלונות האישיים, ורק אחר כך ניתן יהיה לבחון דרכים להגיע למטרה. איך ללמוד מהמציאות עצמה ... ספר הזוהר? מי כתב את ספר הזוהר? איך להגיע להארה רוחנית? מהי תורת הקבלה? איך ללמוד מהמציאות עצמה? מהי הדרך הרוחנית של רבי נחמן מברסלב? איך להפוך לימוד למשהו משמעותי?
שכנוע / מכירות / השפעה - להציג פירוש כעובדה - איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך להשפיע על אנשים? איך לשתול מחשבות?
... מכירות השפעה - להציג פירוש כעובדה - איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך להשפיע על אנשים? איך לשתול מחשבות? וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך לשכנע מישהו ולגרום למישהו להאמין לך? והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מציג את הפירוש כעובדה. ואסביר, כי כל דבר בעולם שלנו, או שהוא עובדה שקרתה ממש בפועל, או שהוא רק פירוש ופרשנות של אותה העובדה שקרתה בפועל. ויש כמובן גם שקרים ברורים, שהם לא רק שהם לא קרו, אלא שהם אפילו לא פירוש של משהו שקרו, אלא הם מומצאים כולם מתחילתם ועד סופם. ומי שיתבונן יראה, כי טבע האדם הוא שהוא מציג בצורה שונה עובדות, מאשר איך שהוא מציג פירושים של עובדות. דהיינו, כאשר האדם מציג מספר לדוגמה על איזה דבר שקרה, בדכ כאשר הוא מספר על מה שבאמת קרה בפועל, הוא מציג את הדברים בצורה עובדתית אובייקטיבית מחויבת. וכאשר האדם מספר על הפירוש שהוא נותן למה שקרה, שם האדם מתייחס אל הדבר כאל פירוש סובייקטיבי אפשרי בלבד. והרעיון הוא, שטבע האדם הוא לא להיכנס למריבות כאשר הוא לא חייב לעשות אותן. כי המריבה גורמת לאדם להרגיש רע. וכאשר ... יאמין למה שאומרים לו. ואיך אפשר להעלות את רמת הקושי של הבדיקה הפנימית שהאדם בודק את הסיפור שלך? תשובה: על ידי זה שאתה מציג את הפירושים, כעובדות מוחלטות. דהיינו, אם כאשר אתה מציג רעיון כלשהו, אתה מציג אותו בצורה סובייקטיבית, כגון לדוגמה שאתה אומר לדעתי צריך לעשות כך או ... בצורה סובייקטיבית ולא בצורה אובייקטיבית. כי מה שבאמת קרה, לא צריך לומר עליו אני זוכר חושב מרגיש וכיוב, כי הוא באמת קרה. אבל על פירושים ומשמעויות שהאדם נותן לדבר, הוא מוסיף מילים שגורמות לדברים שלו להיות סובייקטיביים ולא אובייקטיביים. ולמה האדם עצמו מדבר כך? כי הוא מרגיש יותר בנוח ... אז הרי שאתה נותן לגיטימציה לכך שהשומע יבדוק את נכונות הרעיונות שלך, כי אתה עצמך משדר לו, שמה שאתה אומר, זאת לא עובדה, אלא רק פירוש בלבד. והשומע, בכל מקרה מנסה לבדוק את מה שאתה אומר לו. אבל ככל שהדברים מוצגים בצורה יותר עובדתית ופחות בצורה של פירוש, כך בעצם אתה שולל את הלגיטימציה של השומע, לבדוק את אמיתות הסיפור שלך. וכך ממילא קשה לו רגשית לבדוק את אמיתות הסיפור שלך, וכך יש סיכוי גדול יותר לכך שהוא ישתכנע ויקבל ויאמין למה שאמרת. ואתה... אתה אל תפחד לבדוק עובדות ולא רק פירושים... כדי שלא יעבדו עליך... ...
רטוריקה / דיבייטינג / שכנוע - להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה - איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? טכניקות מכירה / NLP / להגדיל מכירות
... דיבייטינג שכנוע - להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה - איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח ... וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לשכנע אנשים וכיצד באפשרותך להשפיע על אנשים. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה הופך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות. ואסביר, כי את כל הדברים שברצונך לשכנע בהם, אפשר לחלק ... דברים עובדתיים שקרו בפועל וברצונך לשכנע מישהו שאכן קרה אותו אירוע ושאכן קרתה אותה עובדה. והקבוצה השנייה היא של דברים שהם רק פירושים בלבד. דהיינו, הם לא עובדות שקרו בפועל, אלא הם פירושים של דברים שקרו. לדוגמה: יש לי בבית שולחן יפה. זה שיש בבית שולחן, זאת עובדה. זה שהוא יפה או לא יפה, זה כבר פירוש של העובדות, אך זאת אינה עובדה. או לדוגמה: אשתי הכינה עוגה טעימה. אשתי הכינה עוגה, זאת עובדה. אך זה שהעוגה טעימה, זה כמובן כבר פירוש של העובדות. ומי שיתבונן יראה, שעובדה היא דבר הרבה יותר יציב ואמין, מאשר פירוש של עובדה. כי העובדה, היא דבר שקיומו הוא מחויב. דהיינו, מחויב שאכן הדבר קרה, ואין אפשרות לומר שהוא לא קרה, כי עובדתית הוא קרה. אאכ אתה רוצה לשקר, נגד העובדות ונגד המציאות. אבל פירושים של המציאות, עליהם הרבה יותר קל להתווכח. כי הפירוש, הוא רק אפשרי בלבד. דהיינו, לא מחויב שהוא נכון, אלא רק יש ... במשהו, לשם כך עליך להחליש את מה שהוא אומר ולחזק את מה שאתה אומר. והדרך להחליש רעיונות, היא על ידי זה שהופכים את העובדות, לפירושים אישיים וסובייקטיביים בלבד (= להפוך את העובדה לפירוש) . וכמובן על ידי זה שמחדדים ומזכירים כל הזמן על הפירושים עצמם, שהם רק פירושים אישיים וסובייקטיביים בלבד. ולעומת זאת, כדי לחזק רעיון כלשהו, לשם כך עליך להפוך את הפירוש לעובדה. שזה בעצם אומר, שעליך להציג את הפירושים של העובדות שקרו, כאילו אלו עובדות ממש. ועליך להסתיר כל שמץ זכר של סימן לכך שהפירושים שלך, הם רק פירושים אישיים בלבד, אך הם אינם עובדות מחויבות. דהיינו, כאשר מישהו מציג לך רעיון כלשהו, עליך לנסות להציג את הדברים שלו, כאילו הם רק פירוש בלבד, אך הם אינם עובדה מוכחת ושהם אינם אירועים שמחויב שהם אכן קרו בפועל. והדרך לעשות זאת, היא אפשרית גם על ידי זה שאתה הופך את העובדות שהוא מציג, לפירושים סובייקטיביים בלבד. כגון לדוגמה שמישהו מספר על משהו שקרה בפועל ... לפי הסיפור שסיפרת, קרה X. דהיינו, סיפרת לנו סיפור שקרה כך או אחרת, אך זו אינה עובדה ממש. והשימוש לדוגמה במילה סיפור, הוא בעל משמעות שמחלישה את האמירה של הדובר. והשימוש במילה טענה לתאר את הצגת ... את החוזק של הצגת העובדות. והרעיון הוא, שכאשר האדם מציג לך עובדות כלשהן, עליך להציג את הדברים כאילו אלו היו רק סיפורים ורק פירושים שהוא נותן למציאות, אך אלו לא עובדות בפועל. ועליך לנסות עד כמה שאתה יכול, להתייחס אל העובדות שהוצגו לך, כאילו אלו רק פירושים אישיים וסובייקטיביים של המתבונן בלבד. ועליך להפוך את העובדות לפירושים, על ידי זה שבכל פעם שאתה מתייחס לעובדות שנאמרו, אתה מוסיף אל העובדה מילים שיגרמו לעובדה להיראות כאילו זה רק פירוש. לדוגמה במקום לומר ביום זה וזה קרה כך וכך עליך לומר לפי הטענה של X, אז ביום זה וזה קרה כך וכך. וכיוב כל הזמן להתייחס אל עובדות, כאילו אלו רק פירושים בלבד. ואת הנשק הזה עליך להפעיל עוד יותר חזק, על הפירושים עצמם. דהיינו, כל דבר שהוצג לך, שהוא לא עובדה ממשית בפועל, אלא שהוא רק פירוש בלבד, עליך לטרוח ולהדגיש בצורה ברורה שאינה משתמעת לשתי פנים, שאלו רק פירושים בלבד של הדובר, אך זו אינה האמת. ועליך לשים לב, שלא בטעות ...
שכנוע / מניפולציות - איך להפוך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור השפעה? תת מודע
... מניפולציות - איך להפוך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? ... כלשהו, היא על ידי חיזוק והדגשת הרעיונות האובייקטיביים, שיש באותו הרעיון. ואסביר, כל רעיון בעולם וכל דעה בעולם, אפשר לחלק אותה לעובדות אובייקטיביות ולפירושים סובייקטיביים. ועובדות אובייקטיביות בהקשר הזה פירושו, החלקים של הרעיון שנתפשים כעובדות אובייקטיביות שכולם מסכימים עליהן שקל יותר להסכים איתם ולהזדהות איתם. והפירושים הסובייקטיביים של הרעיון, בהקשר הזה פירוש, החלקים של הרעיון, שנתפשים כפירושים סובייקטיביים ואישיים בלבד, ושקשה יותר להסכים איתם שלא כולם מסכימים איתם. ומי שיתבונן היטב יראה, כי הרעיונות והדעות השונות, מורכבות גם מעובדות אובייקטיביות וגם מפירושים סובייקטיביים. ואנשים, הרבה יותר קל להם להזדהות וליצור הזדהות עם עובדה אובייקטיבית, מאשר להזדהות עם פירוש סובייקטיבי. וזה בעצם אומר, שאם ברצונך להחליש רעיון כלשהו, עליך להעצים ולהדגיש את נקודות התורפה ואת נקודות החולשה שלו. שהן הפירושים הסובייקטיביים שיש באותו הרעיון. שזה בעצם אומר, שעליך לחפש איפה בתוך כל הרעיון שאתה רוצה לשלול אותו, איפה בתוכו יש חלקים שהם רק פירושים אישיים, ושלשומע הרבה יותר קל להבין שזה רק פירוש אישי וסובייקטיבי אך זה לא עובדה אובייקטיבית. וכאשר אתה רוצה להחליש רעיון כלשהו, הדרך לכך היא על ידי זה שאתה מדגיש ומבליט את הפירושים הסובייקטיביים שיש בו, ועל ידי זה שאתה יוצר ... לקחת עובדה אובייקטיבית ולומר עליה שהיא רעיון סובייקטיבי בלבד, זאת כמובן בעיה. כי אנשים לא יקבלו את זה. ולכן אפשר לקחת את נקודות התורפה של הרעיון, שהוא הפירושים הסובייקטיביים, החלקים של הרעיון שיותר קל לשכנע שהם רק סובייקטיביים ופירושים אישיים בלבד. ועליך ליצור את הרושם, כאילו כל הרעיון כולו, הוא כולו רק סובייקטיבי ופירוש אישי בלבד. וכאשר אתה לוקח רעיון כלשהו ורוצה ... אותו הרעיון, אפשר לעשות על ידי זה שאתה מדגיש ומעצים את החלקים של הרעיון, שבהם הכי קל לאנשים להטיל ספק. שאלו החלקים של הרעיון, שהם אינם עובדות אלא הם רק פירושים אישיים בלבד. ויותר מזה, אם בטעות זה שהציג את הרעיון, בטעות או במזיד, לקח פירוש אישי שלו, והציג אותו כעובדה אובייקטיבית, עליך ... יותר מידי שחלק כלשהו של הרעיון הוא רק אישי וסובייקטיבי בלבד, הרי שבכך בעצם אתם גורם לשומע להתחיל לבדוק כל חלק של הרעיון, האם הוא עובדה אובייקטיבית או פירוש סובייקטיבי. ואז ממילא יכול להיות שהוא ישים לב יותר טוב, לעובדות האובייקטיביות, שאתה רוצה שהוא יתייחס אליהן כאל פירושים סובייקטיביים בלבד. ועל ידי זה שנוצר אצל השומעים חוסר אמון כלפי אותו הרעיון, על ידי זה בדכ הם נוטים לחשוב שכל הרעיון עצמו, הוא לא אמיתי ולא מחויב, אלא הוא רק אפשרי בלבד כפירוש אישי ולא כעובדה אובייקטיבית. וכמובן, שאת אותו ... ולהבליט את החלקים האלו, כדי ליצור אצל השומעים תחושת אמון, כלפי אותו הרעיון. וגם כאן צריך לא להדגיש יותר מידי את זה שאתה מדבר על עובדות בפועל ולא רק על פירושים בלבד. כי זה יכול להתחיל לגרום לשומעים לבדוק כל דבר שאתה אומר, האם זה פירוש או עובדה בפועל. דהיינו, אתה בהחלט כן יכול לומר אני מדבר על עובדות שקרו וכיוב, אבל אל תאמר אני מדבר על עובדות, ולא על פירושים וכיוב. כי ברגע שאתה אומר שאתה מדבר על עובדות, ולאחר מכן אתה מציג עובדות, אז לאחר מכן גם אם תציג פירושים אחרי העובדות כחלק מהעובדות, אנשים יחשבו שאלו עובדות ולא פירושים. אבל אם תאמר, אני מדבר על עובדות ולא על פירושים, זה עלול לגרום לאנשים להתחיל לבדוק האם באמת אתה מדבר על עובדות ולא על פירושים. כי בעצם הזכרת והדגשת להם, למה הם לא אמורים להאמין, שזה לפירושים . ואז הם יותר מודעים לכך, שאולי מספרים להם פירושים כעובדות. והדרך לחזק רעיון, היא על ידי זה ...
ליקוטי מוהרן ח"א לא, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 1
ליקוטי מוהרן ח"א לא, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 1
... מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 1 איך ללמוד נכון את ליקוטי מוהרן של רבי נחמן מברסלב? בלימוד של ליקוטי מוהרן מאת רבי ... ולא רק את התוכן. אליעד כהן מסביר שהמטרה בלימוד היא לאו דווקא להבין את מה שכתוב, אלא להבין את הדרך שבה רבי נחמן לימד. כאשר לומדים תורה מליקוטי ... מסיבים. לכאורה הטקסט נראה טכני, אך המטרה האמיתית של רבי נחמן אינה שתבין את הטקסט כפשוטו, אלא שתדע להוציא ממנו רמזים עמוקים על המציאות ועל הדרך להבין את התורה שלו. מה המשמעות האמיתית של הציטוטים בליקוטי מוהרן? הציטוטים שמובאים בתחילת כל תורה בספר ליקוטי מוהרן הם למעשה רק רמז ... מעיתון, ועדיין להוציא מתוכו את אותה המשמעות. זאת משום שהמטרה היא המסר העמוק, ולא הטקסט עצמו. לדוגמה, כשהוא מצטט את המשפט דרך הנשר בשמיים, רבי נחמן רוצה ללמד משהו ... שהעולם קדמון, קבוע ודטרמיניסטי. מהי המשמעות של המושגים צדקה, גלגלים ואמונה לפי רבי נחמן? רבי נחמן משתמש במונחים רבים כמו צדקה, גלגלים, רחמים, שבת ... לא הבין את הרעיון הפנימי של הצדקה. המטרה של הצדקה היא לשבור את התלות של האדם בכסף, ולחזק את האמונה בכך שהעולם מתחדש בכל רגע. אם האדם נותן צדקה ... צריך להבין קודם את השורש, את המבנה והמהות של מה שהוא אומר, ומתוך כך לפרש את הכתוב ולא להיפך. ישנם טקסטים שבהם רבי נחמן יכול לומר דבר אחד במקום ... היא להראות שלכל דבר במציאות ישנה משמעות עמוקה יותר מאשר הפירוש המילולי שלו, ושהרמזים האמיתיים הם אלו שקשורים למבנה הפנימי של העולם והאמונה. בסופו של דבר, אליעד מדגיש ... רק את המילים החיצוניות של רבי נחמן. המטרה אינה רק להשיג ידע, אלא לחיות על פי ההבנות הללו ולשלב אותן בפועל. איך ללמוד ליקוטי מוהרן? רבי נחמן מברסלב מה המשמעות של צדקה לפי רבי נחמן? אמונה בחידוש העולם איך להבין את ליקוטי מוהרן? מה הם הגלגלים בליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן חלק א ...
ליקוטי מוהרן ח"א לא, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 2
ליקוטי מוהרן ח"א לא, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 2
... מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 2 מה הקשר בין אמונה לברית לפי רבי נחמן בליקוטי מוהרן? אליעד כהן מסביר את התורה לא מחלק א בספר ליקוטי מוהרן, המתמקדת בקשר ... קשר פנימי עמוק בין אמונה לברית. האמונה היא משהו שצריך לתחזק ולשמור עליו, וזה נעשה דרך הברית. מה המשמעות של ברית ואיך היא קשורה לשבת וצדקה? אליעד מפרט שיש שני סוגים של ברית: ברית עילאה וברית תתאה. ברית עילאה, או הברית העליונה, קשורה לשמירת ... הוא מסביר את ההקבלה בין הדרכים לבין איסורים. לפי רבי נחמן, כל דרך היא בעצם תהליך של הגעה למטרה, ולכן הדרך היא עצמה סוג של איסורים או קשיים. אליעד מסביר לעומק כי כל צער ואי - נוחות שאדם מרגיש בדרך להשגת הרצון שלו הם ביטוי להיותו נאחז ... נפולים: אהבה נפולה ויראה נפולה. עיראה נפולה היא מצב שבו אדם מפחד מדברים חיצוניים במקום לפחד ממהות, כלומר, הוא חושב שהוא מפחד מהצורה (למשל, לא יהיה לי כסף, לא יהיה לי אוכל) במקום להבין שהוא מפחד שהרצון שלו לא יתממש. אהבה נפולה מתארת מצב ... לקבל תחושת אהבה דרך צורה גשמית מסוימת, כמו אהבה ספציפית לאדם מסוים, במקום לחוות את האהבה כמשהו מהותי יותר שקיים מעבר לצורות ולמצבים גשמיים. מהי חירות אמיתית לפי רבי נחמן? אליעד מסביר את מושג החירות, שלפי רבי נחמן היא קשורה ליכולת להיות מעל ... אין - סוף, ואז הוא באמת בן חורין. הוא יכול לפעול וליצור תולדות, כלומר, להשיג הישגים ופעולות בעלות משמעות אמיתית. כיצד קשור לימוד תורה ואמונה לפי ליקוטי מוהרן? אליעד ממשיך ומרחיב על ההבדל בין צדיק לבין למדן. לפי רבי נחמן, צדיק הוא מי ששומר את ... מה מסמלים האותיות והנקודות בתורה לפי רבי נחמן? אליעד כהן מסביר את התהליך שבו אותיות התורה מקבלות משמעות רק באמצעות ניקוד, כלומר, הרצון של האדם והכוונות שלו הן שמעניקות משמעות למציאות. אותיות ללא ניקוד הן כמו גוף ללא נפש. האדם עצמו מנקד את המציאות - אם הוא רוצה טוב, הוא נותן למציאות ניקוד חיובי, ואז מתרחשים דברים ... רק של ההסברים החיצוניים. איך ללמוד ליקוטי מוהרן? מה הקשר בין אמונה לברית? מהי שמירת הברית? מה המשמעות של ייסורים לפי רבי נחמן? מה זה אהבה נפולה? מהי חירות אמיתית? איך האותיות מקבלות משמעות במציאות? ...
ליקוטי מוהרן ח"א לא, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 3
ליקוטי מוהרן ח"א לא, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 3
... מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 3 מה המשמעות של להוציא את הכיסופים מהכוח אל הפועל? אליעד כהן מסביר את דברי רבי נחמן מברסלב בתורה לא בליקוטי מוהרן, ומדגיש שלא מספיק לאדם להשתוקק בלבו בלבד לדבר מסוים, אלא הוא חייב ... מביא את הרצונות שלו אל הפועל. מה המשמעות של אכילותו בבחינת לחם הפנים? אליעד מפרש כי לחם הפנים הוא מצב רוחני שבו האדם אוכל ומרגיש מלאות רוחנית אמיתית מהאכילה, כלומר, הוא לא סתם אוכל כדי לשבוע, אלא גם רואה וחווה ... הרוחנית של האוכל. הוא נהנה מהמשמעות של האכילה, ולא רק מהפעולה הפיזית. לדוגמה, שני אנשים יכולים לאכול ולשבוע, אך אצל אחד מהם, האכילה היא לחם הפנים, כלומר, הוא חווה אכילה רוחנית, ואצל השני האכילה נשארת ... כי הוא ירגיש שהכל מתקיים מעצמו. מה המשמעות הרוחנית של הצלחות וכישלונות לפי אליעד כהן? אליעד כהן מסביר שהמושג אלוף העולם לא אומר שהאדם תמיד מנצח בפועל, אלא שהאדם תמיד יודע שהוא יכול לנצח. אדם שנמצא במודעות של אלוף ... נשמות? איך להגיע ללחם הפנים? מה משמעות הנתינה לצדקה? מהי השתוקקות בלב? כיצד להפסיק לרדוף אחרי רצונות? ...
ליקוטי מוהרן ח"א לא, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 4
ליקוטי מוהרן ח"א לא, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 4
... לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 4 מה המשמעות של האותיות והנקודות לפי ליקוטי מוהרן? בתורה בליקוטי מוהרן, רבי נחמן מסביר את הקשר בין האותיות לבין הנקודות שמלוות אותן. לדבריו, האותיות עצמן הן כמו גוף חסר חיים, ... אך אינן מביעות שום משמעות או תוכן לבדן. נקודות הניקוד הן אלו שנותנות חיים לאותיות. הן כמו הנפש שמניעה ומחייה את הגוף. כפי שאדם ללא נפש הוא רק גוף חסר תנועה, כך גם אותיות ללא נקודות הן חסרות משמעות וחסרות חיים. הדוגמה שרבי נחמן משתמש בה היא שהתנועה של האדם נוצרת על ידי הנפש, ולכן, כאשר אדם מדבר, הוא יוצר את הנפש של המילים והאותיות. האותיות עצמן הן כמו גופים ... ויוצרות מהן מילים ומשמעויות. הוא מביא דוגמה פשוטה מהחיים היומיומיים - אדם שיש לו כסף, אבל הוא משתוקק ליותר כסף. הרצון שלו לעוד כסף יוצר אצלו כלי, והוא מתקדם לעבר המטרה , לעבר הסוף שהוא רוצה להשיג. זה נכון לגבי כל תחום. ככל שהרצון חזק יותר ושלם יותר, כך האדם נע לעבר מימוש הרצון הזה. כל מה שהאדם חווה במציאות, טוב או רע, הוא תוצאה ... אם אדם רוצה להשיג מטרה רחוקה, נניח שהיא במרחק של מאה אלף קילומטרים, הוא לא חייב לראות את כל הדרך. הוא יכול להתחיל בשלושת הקילומטרים הראשונים שאותם הוא כן מסוגל ללכת כרגע. הוא עושה מה ... עוד קצת ועוד קצת אל המטרה שלו. אם האדם לא עושה את מה שהוא מסוגל לעשות כבר עכשיו, הוא לא יצליח להתקדם למה שמעבר לכך. לכן תמיד מומלץ לעשות את המעט שכן אפשר לעשות, וכך להוביל את המציאות ... באופן מדויק ויעיל אל המטרה הסופית שלו, שהיא להתקרב לאמת ולהגיע לשלמות. הוא מסביר שלכל דור יש צדיק אחד מרכזי, שאליו האדם צריך להתקרב ולקבל ממנו עצות. צדיק אמיתי נותן לאדם עצות שמתאימות לו ... ללמוד ליקוטי מוהרן? משמעות האותיות והנקודות מה הקשר בין רצון למציאות? מה תפקיד הצדיק לפי רבי נחמן? מהם כיסופים ברוחניות? כיצד רצון משפיע על המציאות? מהי הדרך להתקדם בעבודת השם? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פירוש חלומות, פתרון חלומות, משמעות חלומות, משמעות החיים, השתקפות, שיקוף עצמי, למצוא משמעות לחיים, סיבת האירועים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עסקי, מאמן אישי לנוער, מאמן אישי לדיאטה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 24_06_2025 השעה 12:58:57 - wesi1