אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
47:58שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
איך משפיעות המילים "רק" ו"גם" על יכולת השכנוע?

בהרצאה זו אליעד כהן מסביר לעומק כיצד המילים "רק" ו"גם" משפיעות על יכולת השכנוע, שיווק ומכירות, NLP והשפעה על התת - מודע. ההסבר מתחיל בהבנה בסיסית של שני מושגים: "יש" ו"אין". לדבריו, המילים "רק" ו"גם" הן ביטויים שמשפיעים באופן ישיר על המחויבות הרגשית והפסיכולוגית של האדם כלפי רעיון מסוים. המילה "רק" יוצרת תחושת מחויבות חזקה, כאילו אין אפשרות אחרת, בעוד שהמילה "גם" מציגה את הרעיון כאפשרות אחת מתוך כמה אפשרויות, ובכך מקטינה את המחויבות.

לדוגמה, אם רוצים להקטין התנגדות למוצר או לרעיון, מומלץ להתחיל עם המילה "גם". למשל, במקום לומר לאדם "רק תעבוד", משפט שעלול ליצור לחץ ולהגביר התנגדות, עדיף לומר "גם תעבוד". לאחר שהאדם מקבל את הרעיון בצורה מופחתת, ניתן בהדרגה להגביר את המחויבות על ידי שימוש במילה "רק".

כיצד להשתמש במילים "רק" ו"גם" לשכנוע?

אליעד נותן דוגמאות נוספות מתחומי המכירות והשכנוע: אם רוצים לעודד אדם לאכול בריא, להגיד לו "תאכל גם בריא" מקל עליו כי הוא מבין שהוא לא חייב לוותר לגמרי על אוכל לא בריא. לעומת זאת, אם רוצים לגרום לאדם לדחות רעיון מסוים, כדאי להשתמש ב"רק", משום שזה גורם לו להרגיש שאין לו ברירה אחרת, ובכך מגדילים את ההתנגדות שלו לרעיון.

לדוגמה, כשמישהו מתעניין בדתיות ואתה רוצה לגרום לו לפקפק בהחלטתו, שאל אותו: "אתה באמת רוצה להיות רק דתי?", בכך נוצר לחץ פנימי ותחושה של צמצום האפשרויות, מה שיכול לגרום לאדם לסגת מהרעיון.

איך יוצרים מוטיבציה חזקה לפעולה?

כאשר מעוניינים להניע אנשים לפעולה, צריך לקחת את הרעיון שהם מציגים כאפשרות (גם), ולהפוך אותו למחויבות (רק). לדוגמה, אם אדם אומר שהוא "רוצה לעבוד", מחליפים את המשפט ל"צריך לעבוד", ובכך משנים את החוויה שלו מאפשרות לבחירה, למחויבות מוחלטת. אליעד מסביר שאם מישהו אומר "אני רוצה זוגיות", הדרך להגביר את המחויבות היא לומר לו ש"היעדר זוגיות הוא הגורם לאומללות", כלומר, הופכים את הרצון לדבר הכרחי ובלתי נמנע.

מהי החשיבות של הדיוק במילים בשיווק ובמכירות?

אליעד מדגיש שכל מילה שנבחרת בזמן שכנוע משפיעה על המודעות והתת - מודע של האדם. הוא מסביר כיצד מילים יכולות להיות "מחייבות" או "אפשריות". למשל, המילים "צריך", "חייב", "מוכרח" הן מחייבות, בעוד ש"רוצה", "יכול", "מאמין" הן מילים שמשאירות פתח ואפשרויות.

לדוגמה, כשמישהו אומר "אני מאמין באלוהים", ניתן לערער על ודאותו בכך שאומרים לו "אתה רק מאמין, זה לא שאתה יודע בוודאות". כך, המילה "מאמין" שהיתה מחייבת עבורו הופכת לפתע להיות אפשרית בלבד, והוודאות הפנימית שלו מתערערת.

איך להפוך אפשרות למחויבות ולהפך?

אליעד מלמד טכניקות מתקדמות שבהן ניתן להפוך רעיון מאפשרות למחויבות ולהפך. אם רוצים להרגיע מישהו שמדבר על בעיה, ניתן להחליף משפטים שהוא אומר ממצב של ביטחון מוחלט למצב של ספק. לדוגמה, אם אדם אומר "אני כועס עליו עכשיו", אפשר לשאול אותו "האם אתה באמת כועס עכשיו, או שאתה רק זוכר שכעסת בעבר?" בכך מכניסים לו בראש אפשרות חדשה, מרגיעים את הרגש השלילי, ומאפשרים לו להשתחרר מאותה התחושה.

כיצד להקשיב לשפה ולדייק את המסרים?

אליעד מבהיר שהיכולת להבין לעומק את המשמעות של כל מילה חיונית ביותר להשפעה ושכנוע. על מנת להצליח בכך, דרוש פוקוס מקסימלי. הוא מציע להקשיב למילים בשיחות יומיומיות ולשים לב איזו מילה נאמרה, מדוע היא נאמרה, ומה השפעתה על השומע.

לדוגמה, כאשר אדם אומר "אני יכול להצליח", הוא משאיר את ההצלחה כאפשרות בלבד. אך אם נאמר "אני מצליח", ההצלחה הופכת למחויבת, ודבר זה משפיע ישירות על המוטיבציה והפעולה.

איך יוצרים הזדהות באמצעות השפה?

ההרצאה עוסקת גם ביצירת הזדהות על ידי שימוש בשפה. כשאומרים "אנחנו", נוצרת הזדהות, לעומת "אתה" שיוצר תחושת בידוד. לדוגמה, בשכנוע קבוצתי, עדיף לומר "אנחנו רוצים משהו", במקום "אתה רוצה משהו". בשיטה זו האדם ירגיש חלק מהקבוצה, וההתנגדות תפחת.

מהם היתרונות של שליטה מוחלטת בשפה?

אליעד מסכם כי מי שמבין את המשמעות של כל מילה יכול לשלוט בשיחה, להשפיע בצורה עמוקה על המחשבות והרגשות של עצמו ושל אחרים, ולהוביל את השיח בדיוק לאן שהוא רוצה. הוא מדגיש שאין כאן עניין של מניפולציה בלבד, אלא יכולת אמיתית להביא את האדם להכרה של רעיון מסוים באמצעות שליטה מדויקת בשפה.
סודות השמנת יתר איך להשפיע על אין ויש מחוייב מושגים דת לגרום לבחור לעודד היכולת ל דתיים nlp nlp טכניקות איך לשכנע אימון אימון למכירות אימונים אנשים במכירות גם רק הדרכת הדרכת מכירות הטמעת מסרים הצלחה הצלחה ב הצלחה במכירות השכנוע השפעה השפעה על אנשים השפעה על התת מודע התת מודע טכניקות טכניקות שכנוע כושר כושר שכנוע להצליח להצליח ב להצליח במכירות להתאמן לשכנע מודעות מכירות מסרים נלפ סוד סודות סודות השכנוע סודות שכנוע על התת מודע שיווק שיווק ומכירות שכנוע שכנוע השפעה שכנוע להצליח שכנוע להצליח במכירות תת מודע
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
... משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות למה אנשים מתקשים לסגור עסקאות למרות הסכמה ראשונית של הלקוח? אליעד כהן מסביר שכאשר אנשים מנהלים משא ... אפילו 500, אם ישתכנע שהמוצר באמת טוב. לכן, כאשר המוכר מקבל מיד את ההצעה הראשונה של הלקוח, הוא למעשה גורם ללקוח לחשוב שהמוצר אינו שווה יותר. מדוע חשוב לא להסכים מיד להצעת המחיר הראשונה של הלקוח? אליעד מדגיש שכאשר מוכר מסכים להצעה הראשונה שהלקוח נתן, הוא מעביר ללקוח מסר שהמוצר שווה בדיוק את המחיר הנמוך, או אפילו פחות ממנו. הלקוח תופס זאת כאילו הוא היה ... להציג את העסקה כדי להימנע מחששות של הלקוח? כאשר מוכרים מוצר עם סיכון מסוים, כמו השקעות בבורסה או בשוק ההון, חשוב להציג את הדברים באופן שמאזן בין אפשרות ההפסד לאפשרות הרווח. אליעד מסביר ... יפסיד בהתחלה, הוא יחשוב שרימו אותו ויאבד אמון במוכר ובמוצר. הדרך הנכונה היא להציג את הדברים בצורה ברורה ומאוזנת: להדגיש שיש סיכוי גבוה לרווח, אך גם להבהיר שיש אפשרות הפסד מסוימת. כך הלקוח ... הלקוח אומר מחיר נמוך מאוד, אבל אם הוא מרגיש שהמוכר לא מקבל את ההצעה מיד, זה דווקא יגרום לו לחשוב שהמוצר איכותי יותר ושווה לו לשלם יותר. באופן פסיכולוגי, הלקוח רוצה שהמוכר יעריך את המוצר שלו גבוה יותר ויראה התנגדות מסוימת, כי כך הוא משתכנע שהעסקה טובה. לכן, חשוב לדעת לזהות מתי הלקוח לא באמת בטוח בהצעה הראשונית שלו. למה לא נכון למכור עסקה על בסיס הפסד אפשרי בלבד? אליעד מבקר את הטעות של למכור ללקוח על בסיס כמה אתה מוכן להפסיד. כאשר המוכר שואל את הלקוח כמה אתה מוכן להפסיד, הוא מראש יוצר אצל הלקוח תחושה של הפסד. הלקוח מבין מהמשפט הזה שהמוכר עצמו לא בטוח בערך המוצר ובסיכויי ההצלחה שלו. נכון יותר לשאול כמה אתה מוכן להשקיע?, כדי שהלקוח יחשוב על הפוטנציאל להרוויח ולא על ... רואה בעסקה הזדמנות ולא סיכון בלבד. מדוע חשוב שהמוכר יהיה משוכנע באחוזי ההצלחה של המוצר שלו? אליעד מציין שאם המוכר עצמו לא מאמין באופן מלא במוצר או בהשקעה שהוא מוכר, הוא מעביר זאת ללקוח בצורה לא מודעת. גם אם הוא אומר ללקוח שיש 90% סיכוי להצליח, אבל בראש שלו חושב בעיקר על ה - 10% סיכוי להפסיד, הוא ישדר ללקוח מסר של ספק והססנות. המוכר צריך להיות משוכנע באמת באחוזי ההצלחה שהוא מציג, כי האמונה הזו עוברת ללקוח ומשפיעה על קבלת ההחלטות שלו. איך אפשר לדעת באמת מה הלקוח מוכן לשלם? אליעד מציע טכניקה פרקטית: כשהלקוח אומר שהוא מוכן לשלם סכום מסוים, אפשר לבדוק האם הוא מתכוון לסכום מקסימלי או שזה רק נקודת פתיחה למשא ומתן. אפשר למשל ... שהלקוח לפעמים אומר דבר אחד ומתכוון לדבר אחר. המוכר צריך לדעת לזהות את הרצונות האמיתיים של הלקוח, ולפעול בהתאם כדי לשכנע אותו שערך המוצר גבוה יותר ממה שהוא הציע בהתחלה. איך לנהל משא ומתן עסקי? טכניקות לשכנוע לקוחות איך לסגור עסקאות בקלות? למה הלקוח מתחרט ברגע האחרון? איך להציג סיכונים בעסקה? איך לדעת מה הלקוח באמת רוצה? מה לעשות ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה שיטות שכנוע NLP דמיון מודרך שיטות מכירה סוגסטיה וכאן אבאר, איך אפשר ... המוצר. והמסר שלי הוא, שגם אם אתה מוכרח לחזור על ההתנגדות של הלקוח. ... התוצאה שלה לחזקה יותר. ואם אתה מוכרח לחזור אחרי הסיבה של ...
רטוריקה / דיבייטינג / שכנוע - להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה - איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? טכניקות מכירה / NLP / להגדיל מכירות
... דיבייטינג שכנוע - להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה - איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? טכניקות מכירה NLP להגדיל מכירות וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לשכנע אנשים ... ובו זמנית שלא תגרום לכך שיטילו ספק במה שאתה מספר. וכאשר אתה מציג את הדברים שלך, אתה מוכרח להשתדל להימנע בכל כוחך, שלא להתייחס אל הדברים ... משהו כפירוש, אבל לעשות זאת בצורה המינימאלית ביותר ולחסוך במילים. דהיינו, גם אם אתה מוכרח להציג את הדברים כפירוש, ואתה לא יכול להתייחס ... שבאפשרותך להציג את הדבר כפירוש, ואחכ להתייחס אליו כאילו הוא עובדה. ובסיכומו של דבר, התת מודע של האדם, נוטה להתייחס ולקבל יותר בקלות ...
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
... תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange איך פרסומות מנצלות את התת - מודע כדי להשפיע על הצרכנים? הסיכום הבא מתאר באופן מפורט כיצד פרסומות משתמשות בטכניקות NLP ומסרים סמויים כדי להשפיע על הצרכנים, על פי הניתוח של אליעד כהן. הדוגמה המרכזית המנותחת כאן היא פרסומת של חברת סלולר ... המשפחה תמיד באה לפני הכל, גם אצלנו. מה הכוונה במשפט בכל העולם המשפחה תמיד באה לפני הכל? המשפט הזה בנוי כדי ליצור השפעה רגשית חזקה אצל השומע. הוא משלב שתי הכללות רחבות: המילה בכל העולם - שיוצרת הכללה גיאוגרפית רחבה ומוחלטת. המילה תמיד - שיוצרת הכללה לגבי ... הוא כלי מרכזי שהפרסומות מנצלות. הן יוצרות אסוציאציות ברורות וחזקות בין מושגים חיוביים לבין המוצר שהן רוצות למכור. כאשר הצרכן רואה מילה או משפט שיש בו עמימות או ספק, המוח שלו לא ירצה להשקיע מאמץ לפרש או לבדוק לעומק, ולכן יסתמך על האסוציאציה המיידית ... המילים האלה?. ככל שהצרכן מודע יותר לדרך שבה מתבצעת המניפולציה, כך הוא יהיה פחות מושפע ממנה. איך לנתח פרסומות? מה זה מסרים סמויים בפרסומת? מה זה טכניקות NLP בפרסום? איך משפיעים על הצרכנים באמצעות פרסומות? מה הן מניפולציות בפרסום? ...
דיבייטינג, רטוריקה, ווכחנות, איך לצאת צודק? איך לנצח בוויכוחים? שיטות לנצח אנשים, איך להתווכח? שכנוע רטורי, טכניקות וויכוח, ללמוד דיבייטינג, איך להפריך טיעונים? הנחות יסוד, איך לשכנע אנשים?
דיבייטינג, רטוריקה, ווכחנות, איך לצאת צודק? איך לנצח בוויכוחים? שיטות לנצח אנשים, איך להתווכח? שכנוע רטורי, טכניקות וויכוח, ללמוד דיבייטינג, איך להפריך טיעונים? הנחות יסוד, איך לשכנע אנשים?
... רטוריקה, ווכחנות, איך לצאת צודק? איך לנצח בוויכוחים? שיטות לנצח אנשים, איך להתווכח? שכנוע רטורי, טכניקות וויכוח, ללמוד דיבייטינג, איך להפריך טיעונים? הנחות יסוד, איך לשכנע אנשים? איך אפשר לנצח בוויכוחים באמצעות זיהוי הנחות יסוד? אחד הכלים המשמעותיים ביותר לנצח ... הבאה: גם אם המידע נכון, האם הוא בהכרח מוביל למסקנה שהאדם הזה הציג?. עצם קיומו של המידע לא תמיד מספיק כדי לתמוך בטיעון באופן מוחלט. איך אפשר להתאמן כדי להשתפר בוויכוחים? אליעד כהן מדגיש שהדרך הטובה ביותר להשתפר ביכולות וויכוח ושכנוע היא להתאמן על ערעור טענות שאנחנו עצמנו מאמינים בהן. ככל שנתאמן יותר על זיהוי וערעור ההנחות שלנו, כך ... הופכת להיות ברת ערעור, ולמעשה לנצח בכל ויכוח באמצעות יכולת ניתוח עמוקה של הנחות היסוד. איך לנצח בוויכוחים? שכנוע ורטוריקה כיצד לזהות הנחות יסוד? טכניקות דיבייטינג איך להתמודד עם טענות נגד? איך ניתן לנצח בוויכוחים ולשכנע אחרים? כאשר אנו ... עצם קיומו של מידע מסוים אינו מספיק כדי להצדיק את המסקנה שמישהו הסיק ממנו. כיצד ניתן להשתפר בוויכוחים? כדי להיות טובים יותר בדיבייטינג, יש להתאמן על ערעור של אמונות ודעות משלנו. אם מצליחים למצוא פגמים בטענות שאנו עצמנו מאמינים בהן, יהיה קל יותר לעשות זאת גם מול אחרים. איך לנצח בוויכוחים? שכנוע ורטוריקה כיצד לזהות הנחות יסוד? טכניקות דיבייטינג איך להתמודד עם טענות נגד? כן. ש: אם אתה נמצא בשיחת סלון כזאתי, מדבר עם אנשים ואז ...
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע
... NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע מהן השיטות לשתול מחשבות בתת המודע של אדם אחר? בהרצאה זו, אליעד כהן מדבר על טכניקות NLP (תכנות נוירו - לסגנוני) המיועדות לשתול מחשבות בתת המודע של אחרים, תוך שימוש בטכניקות שכנוע מניפולטיביות. הוא מתחיל בהסבר על איך כל מילה ... אעשה או כאן אני אוסיף, זה יוצר תחושה של המשך ישיר ומקשר בין הפעולות. הוא מוסיף כי השימוש במילים כמו כאן יכול לעזור בשיווק או בהצגת פרויקטים, וליצור תחושה שהמשימה נפרדת וממוקדת יותר. ... שני, אם אתה אומר אני אעשה את זה ולא ייכנס מים, זה נותן תחושת ביטחון ומחויבות. ההבדל בין כדי לולגרום הוא חשוב מאוד בהשפעה על קבלת ההחלטות של האדם מולך. כיצד ניתן להנחות אדם מבלי ... שאלה כמו האם תרצה לאכול במסעדה בשרית? יוצרת אפשרות מבלי להטיל לחצים ישירים. מהי השפעת השימוש במילת השאלה איך בהקשרים שיווקיים? השימוש במילת השאלה איך נותן תחושה של יכולת ושל אפשרות. לדוגמה, כששואלים איך אתה יכול לשתול מחשבות בתת המודע של אדם אחר?, המוח של הקורא או השומע יתחיל לחשוב על דרכים או ... שבהן המוח מתחיל לפתח תמונה בראש של הפעולה המוצעת, ולעיתים המוח לא מבדיל בין מה שיכול לקרות לבין מה שכבר קרה. מהן טכניקות NLP לשתילת מחשבות? איך ליצור סוגסטיה בתקשורת? ...
מוטיבציה, ליצור מוטיבציה, יצירת מוטיבציה, יצירת חשק, ליצור חשק, השגת מטרות ויעדים, השגת יעדים ומטרות, טכניקה לרצון חזק, טכניקה לחיזוק הרצון, לחזק את הרצון, איך להחליש את הרצון?
מוטיבציה, ליצור מוטיבציה, יצירת מוטיבציה, יצירת חשק, ליצור חשק, השגת מטרות ויעדים, השגת יעדים ומטרות, טכניקה לרצון חזק, טכניקה לחיזוק הרצון, לחזק את הרצון, איך להחליש את הרצון?
... ליצור מוטיבציה, יצירת מוטיבציה, יצירת חשק, ליצור חשק, השגת מטרות ויעדים, השגת יעדים ומטרות, טכניקה לרצון חזק, טכניקה לחיזוק הרצון, לחזק את הרצון, איך להחליש את הרצון? איך לחזק את הרצון ולהגביר מוטיבציה בצורה פרקטית? אליעד ... מושלמת, וזה מוריד לו את המוטיבציה. לכן, הדרך הנכונה לחזק את הרצון היא ליצור אמונה ולחזק את החשק בצורה יחסית ולא בצורה מוחלטת. אליעד מציע טכניקה לחיזוק הרצון שהיא למעשה מניפולציה סמויה על המוח, ובה האדם לוקח את היתרונות היחסיים של מטרה מסוימת ... בטענה נגדית שהחיים לא יהיו באמת מושלמים. לעומת זאת, אם האדם יאמר לעצמו שהחיים יהיו קצת יותר טובים, המוח יטען שזה לא מספיק משמעותי. לכן הטכניקה שאליעד ממליץ עליה היא להציג את היתרונות היחסיים כאילו הם מוחלטים, אך לא להשתמש במונח מושלם. כלומר, לומר אם אני אעשה ספורט, החיים שלי יהיו טובים כי... אני אהיה בריא יותר, יהיה לי קל יותר להצליח בזוגיות, לא ישעמם לי, ארגיש טוב ואהיה מאושר יותר. איך ליצור רשימת יתרונות לחיזוק הרצון? כדי לחזק את הרצון, ... עצמו את כל האמת. בדרך זו הוא יוצר מוטיבציה ורצון חזק, למרות שבפועל הוא יודע שלא הכל מושלם. איך מחלישים את הרצון אם הוא מפריע? אליעד מוסיף שהטכניקה יכולה לפעול גם בכיוון ההפוך, להחלשת הרצון. למשל, אדם שנמצא במתח רב כי הוא מאמין שחייב לעשות ספורט או ... המבוססת על התמקדות ביתרונות היחסיים של המטרה, שימוש במניפולציה עצמית עדינה, וחזרה על היתרונות שוב ושוב, עד להטמעה מלאה. איך לחזק מוטיבציה? טכניקה להגברת הרצון איך ליצור מוטיבציה לספורט? מה היתרונות של השגת מטרות? איך לשכנע את עצמי לעשות דברים? איך להחליש רצון חזק מדי? ש: מבחינה לוגית, מבחינה של חיזוק של הרצון אני מבינה שצריך ...
טיפים ליצירת שיחה, טיפים למאמן אישי, טיפים למטפלים, טיפים למראיינים, איך לדובב אנשים? איך לגרום למישהו לדבר? איך להבין אנשים? טכניקות אימון, מה השאלה שלך? מה הבעיה שלך? מה רע לך?
טיפים ליצירת שיחה, טיפים למאמן אישי, טיפים למטפלים, טיפים למראיינים, איך לדובב אנשים? איך לגרום למישהו לדבר? איך להבין אנשים? טכניקות אימון, מה השאלה שלך? מה הבעיה שלך? מה רע לך?
... ליצירת שיחה, טיפים למאמן אישי, טיפים למטפלים, טיפים למראיינים, איך לדובב אנשים? איך לגרום למישהו לדבר? איך להבין אנשים? טכניקות אימון, מה השאלה שלך? מה הבעיה שלך? מה רע לך? למה אנשים שוכחים פתאום כעס או אכזבה לאחר עימות או כישלון? אליעד כהן מסביר תופעה נפוצה שבה ... לשיפור ההבנה. זה מאפשר לו להמשיך בשיחה ולהסביר בהדרגה מה הוא מרגיש או חושב באופן נינוח. איך הטכניקות הללו יכולות להסביר את המצבים של שכחה והתעלמות שהוזכרו? אליעד קושר את ההסברים על הגדרת השאלה והבעיה אל אותם מצבים ראשוניים שתוארו, בהם אדם שוכח או ...
טכניקת הוכחה, הוכחה בדרך השלילה, הוכחה פילוסופית, כלל השלישי מן הנמנע, עקרון השלישי הנמנע, מושגים מנוגדים, הוכחה עקיפה, רדוקציה לאבסורד, פרדוקסים, רטוריקה, לוגיקה, הוכחה לוגית
טכניקת הוכחה, הוכחה בדרך השלילה, הוכחה פילוסופית, כלל השלישי מן הנמנע, עקרון השלישי הנמנע, מושגים מנוגדים, הוכחה עקיפה, רדוקציה לאבסורד, פרדוקסים, רטוריקה, לוגיקה, הוכחה לוגית
טכניקת הוכחה, הוכחה בדרך השלילה, הוכחה פילוסופית, כלל השלישי מן הנמנע, עקרון השלישי הנמנע, מושגים ... פרדוקסים, רטוריקה, לוגיקה, הוכחה לוגית מהי טכניקת ההוכחה בדרך השלילה? הוכחה בדרך השלילה היא טכניקת הוכחה לוגית המבוססת על עקרון השלישי הנמנע, לפיו כל טענה חייבת להיות או נכונה או שקרית, ואין ... כדי לשכנע? רטוריקה ולוגיקה משתלבות בצורה חזקה בטכניקות שכנוע. לדוגמה, ניתן להשתמש בהוכחה בדרך השלילה כדי להראות למישהו שטענתו מובילה לתוצאה ... איך רטוריקה משמשת לשכנוע? מהי הוכחה עקיפה? מהי טכניקת ההוכחה בדרך השלילה? טכניקת ההוכחה בדרך השלילה היא שיטה לוגית המבוססת על עקרון השלישי הנמנע, לפיו כל טענה חייבת להיות או ... לוגיים כדי לשכנע? רטוריקה ולוגיקה משתלבות בטכניקות שכנוע. לעיתים, משתמשים בהוכחה בדרך השלילה כדי לגרום למאזין להבין שטענתו מובילה לתוצאה ...
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
... מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP איך משתמשים בתרתי משמע כדי לשכנע אנשים? אליעד כהן מסביר איך ניתן לבצע מניפולציה ... ממה שהתכוונו, וניתן לבצע מניפולציות על אנשים דרך עריכה פשוטה של מילים. אליעד ממליץ לשים לב היטב לכך, הן כשמעבירים מסרים והן כששומעים אותם מאחרים, כדי לא ליפול במלכודת של פירושים כפולים או מסולפים. למה מודעות לריבוי משמעויות ... דבר, אליעד כהן מדגיש את חשיבות ההבנה כיצד להשתמש ולהיזהר ממילים עם תרתי משמע, מתוך מודעות לאופן שבו המוח האנושי מפרש מסרים. איך לשכנע אנשים? מה זה ריבוי משמעויות? איך המוח מפרש משפטים? מה זה מניפולציה פסיכולוגית? ... אוקי דהיינו, ריבוי משמעויות כאשר אחת המשמעויות ואחת המשמעויות לא נכונה ואף על פי כן משתמשים בביטוי הזה כדי להעביר לתת מודע של השומע את המשמעות הלא נכונה תוך כדי שכביכול אומרים את האמת מאחר שיש למילה הזאת גם משמעות נכונה ואני ... לעשות שיעורים. עכשיו הצורה הזאת של מה שאמרנו בהמשך של המשפט בעצם שאמרנו שיש לה כמה משמעויות אז בעצם המוח מקבל גם בתת מודע או באחד מהרבדים במודעות המוח מקבל גם את הפירוש של המשפט שלא בהכרח מבינים אותו לפי ההקשר המלא של המשפט, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שימוש במילה, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שימוש במילה, איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לתזונה נכונה, מאמן אישי טלפוני, אימון אישי קריירה בתחום שימוש במילה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 27_05_2025 השעה 22:55:32 - wesi1