אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניסיון שכנוע ✔סודות ה NLP, סודות השכנוע, סודות המכירה, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? חינוך ילדים, איך לשכנע ילד? לסדר את החדר, איך למכור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
סודות ה NLP, סודות השכנוע, סודות המכירה, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? חינוך ילדים, איך לשכנע ילד? לסדר את החדר, איך למכור יותר? ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, ללמוד NLP
איך לשכנע לקוחות שהמוצר שלכם הוא הכי טוב?

כאשר רוצים לשכנע לקוח שהמוצר הוא הכי טוב בשוק, חשוב להבין היטב מה המטרה העמוקה שלנו: האם המטרה היא באמת שהלקוח יחשוב שהמוצר הכי טוב, או שהלקוח ירכוש מאיתנו את המוצר וישלם עליו כסף. אליעד כהן מסביר שהרבה פעמים מתמקדים בצורה (המוצר שלי הכי טוב) ולא במהות (המטרה האמיתית: למכור את המוצר ולקבל כסף). לפעמים מרוב שניסיון השכנוע מתמקד בכך שהמוצר טוב יותר משל המתחרים, דווקא מרחיקים את הלקוח מלרכוש את המוצר.

מה ההבדל בין "מהות" ל"צורה" בשכנוע לקוחות?

אליעד כהן מדגיש את ההבדל החשוב בין המושגים "מהות" ו"צורה". הוא אומר שהמהות היא מה שאתה באמת רוצה להשיג, כמו כסף או אושר. הצורה היא הדרך שבה אתה חושב להשיג את המהות, כמו למכור מוצר ספציפי או לשכנע שהמוצר שלך הכי טוב. לפעמים התמקדות בצורה מונעת ממך להגיע למהות. לדוגמה, אתה יכול לנסות לשכנע לקוח שהמוצר שלך הכי טוב, אך מרוב שאתה מנסה לשכנע, הלקוח מחליט לא לקנות בכלל. לכן חשוב לזכור תמיד מה המהות ולא להתקבע על הצורה.

איך באמת משכנעים לקוח שהמוצר שלך טוב?

כדי לשכנע לקוח שהמוצר שלך טוב, אליעד מסביר שהמטרה האמיתית היא לגרום ללקוח לחשוב שהיתרונות של המוצר גדולים יותר מהחסרונות שלו. הלקוח יחליט לקנות את המוצר אם הוא ירגיש שהיתרונות גדולים יותר מהחסרונות. אליעד מדגיש שחייבים להיות מודעים גם לחסרונות של המוצר, כמו למשל שהלקוח צריך לשלם כסף, או שהמוצר לא מבצע פעולה מסוימת. צריך להכיר את החסרונות האלו מראש ולהתייחס אליהם נכון בזמן השכנוע.

איך לטפל בהתנגדויות של לקוח?

אליעד מסביר שכשלקוח מתנגד לקנות מוצר, יש צורך להבין את המהות האמיתית של ההתנגדות. למשל, אם לקוח אומר "לא בא לי לקנות את המוצר כי זה יקר", אליעד מציע לברר למה הוא אומר את זה. אם החיסרון המרכזי הוא כסף, אז צריך להדגיש ללקוח יתרונות שיפצו על החיסרון הזה או להחליש את הטענה שהמחיר הוא חיסרון מחויב. צריך לשכנע את הלקוח שהיתרונות שהוא יקבל מהמוצר עולים על החסרונות, כלומר, שהרווח שלו יהיה גדול מהמחיר שהוא משלם.

איך לשנות תפיסת חסרונות ויתרונות של לקוח?

אליעד כהן מסביר שכדי לשכנע את הלקוח, צריך לדעת להפוך "אפשרי" ל"מחויב" ו"מחויב" ל"אפשרי". לדוגמה, כשהלקוח חושב שחסרון מסוים במוצר הוא מחויב (חובה שיהיה חסרון כזה), התפקיד של המוכר הוא להראות שהחיסרון הזה הוא רק אפשרי, כלומר, שאפשר להסתדר גם בלי מה שהלקוח חושב שחייב להיות במוצר. ולהפך, את היתרונות של המוצר שהלקוח רואה רק כאפשריים, צריך להפוך למחויבים, כלומר, להראות שאלה דברים שחייבים להיות לו. כך יוצרים שינוי בתפיסה של הלקוח, ומקדמים אותו לרכישה.

איך להשתמש ב"מניפולציה חיובית" בשכנוע?

אליעד כהן מביא דוגמה לשימוש ב"מניפולציה חיובית" כאשר הלקוח או הילד אומרים "לא בא לי". כשילד אומר "לא בא לי לסדר את החדר", הוא מתאר מצב של חוסר רצון מוחלט. אפשר להחליש את ההתנגדות הזו באמצעות משפטים כמו "אתה מרגיש שלא בא לך עכשיו, אבל זה לא אומר שאתה לא יכול". בצורה זו הופכים את הטענה של הילד מאמירה מוחלטת ("לא בא לי") לאמירה שהיא פחות מחויבת ("מרגיש לי שלא בא לי"). מכאן יותר קל לשכנע אותו לעשות פעולה מסוימת, כמו לסדר את החדר, למרות התחושה שלו כרגע.

דוגמה נוספת היא לקחת את הסיבה האמיתית שבגללה הילד לא רוצה לסדר את החדר ("רוצה לצאת לשחק"), ולהתייחס אליה במקום לאמירה הכללית "לא...
להתייחס סוד מתחרים הוא לא רוצה לקוחות התנגדות מכירות בטלפון חסרונות של מוצר איך לזהות סיבה ילדים אתה יכול nlp איך לגרום ל איך למכור איך למכור יותר איך למכור ל איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך לשכנע איך לשכנע ילד איך לשכנע ילד לסדר איך לשכנע ילדים איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות הדרכה להורים הדרכת הורים השכנוע חינוך חינוך ילדים ילד ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים לגרום לילד לגרום לילדים לגרום ללקוח לגרום ללקוחות לחנך לחנך ילדים ללמוד ללמוד nlp ללמוד למכור ללמוד לשכנע למידה למכור למכור יותר למכור ללקוח למכור ללקוחות לסדר את ה לסדר את החדר לקוח לקוחות לשכנע לשכנע ילד לשכנע ילדים לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מחנך מחנכים מכירה נלפ סוד סודות סודות ה סודות ה nlp סודות המכירה סודות השכנוע סודות שכנוע שכנוע
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
... השונים. ובדיוק כמו בשדה הקרב בעולם הממשי שלנו, כך גם בשדה הקרב הרעיוני של שיטות משא ומתן ושל ניסיון שכנוע ולהשפיע על דעות של אחרים. שאין שום שיטה אחת מוגדרת, שהיא השיטה הטובה ביותר שקיימת ...
NLP / שכנוע / רטוריקה - איך לעשות מניפולציה על תת המודע של האדם? איך ליצור התניה סמויה? איך להפוך טענה יחסית לטענה מוחלטת? איך לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה?
... והדברים שבהם הוא מאמין. לדוגמא, אל תעשה X, כי זה יגרום לך לנזק Y. שבעצם יוצרים אצל האדם חיבור, בין ה X, לבין הדבר שהוא כבר חושב שהוא רע, בלי קשר לניסיון השכנוע עצמו. אבל כאן יש חידוש עמוק יותר, והוא שאם רוצים שהשכנוע יצליח, לשם כך יש להשתמש בשכנוע של האדם, בדברים שלגביהם יש לאדם את ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
... במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1 וכאן יתבאר, מהו הבסיס היחיד והראשון, שעליו מבוססות כל שיטות המכירה שיטות השכנוע שיטות לניהול משא ומתן וכיוב? ויתבאר, מהי החוקיות של כל תהליכי המכירה והשכנוע שיש בעולם? ויתבאר, כיצד אפשר לשכנע כל אחד בכל דבר? ויתבאר, מהי המהות של תהליך שכנוע ושל תהליך מכירה? ועוד. כי מי שהוא איש מכירות לא מקצועי, הוא חושב בטעות, שיש המון שיטות, איך להצליח במשא ומתן ואיך להצליח למכור ואיך לשכנע אנשים לחשוב ולעשות דברים כלשהם. אבל מי שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע, הוא יודע את האמת, שבסופו של דבר, יש דבר אחד שצריך לקרות, כדי לגרום למישהו להשתכנע לחשוב ולעשות משהו, וכדי לגרום ללקוח לקנות את המוצר. וכל שיטות המכירה ושיטות השכנוע הקיימות, הן רק דרכים שונות, שמנסות לגרום לאותו הדבר שיקרה. אך בסופו של דבר, יש דבר אחד ויחיד, שהוא אמור לקרות, כדי שהלקוח ישתכנע ויקנה את המוצר. ומי שרוצה להצליח במכירות ומי שרוצה להצליח בעסקים ולהצליח למכור ללקוחות מוצר או רעיון כזה או אחר, הוא צריך לדעת, מהו החוק הבסיסי, שעליו מושתתות כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע השונות. וכאן נבאר את העניין הזה, לעומקו. ונבאר, מהו התהליך הקבוע, שחוזר על עצמו תמיד, בכל תהליך של מכירה ושל שכנוע. ושבכל פעם הוא מופיע בצורה אחרת, אבל תמיד הוא אותו תהליך בדיוק. ומי שיתבונן יראה, כי הדבר האחד לפני אחרון, שקורה לפני שהלקוח מבצע את הרכישה ולפני שהאדם משתכנע לחשוב בצורה כזו או אחרת, הוא, שהאדם רוצה לקנות את אותו המוצר והוא רוצה להסכים עם אותו הרעיון שמציעים לו להסכים איתו. ובלי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר, בלי זה, לא תהיה עסקה. והרכישה שהלקוח רוכש את המוצר, היא פעולה ממשית שקורית בעולם הממשי שלנו. אבל היא ביטוי של תהליך רגשי ותהליך נפשי, שקורה בין הלקוח לבין המוכר. כי הלקוח, רוצה לקנות את המוצר, והמוכר, רוצה למכור את המוצר ללקוח, תמורת התועלת שהוא יקבל מהלקוח. והרעיון הוא, שכדי שמכירה ממשית תתבצע, לשם כך צריך לקרות דבר לא ממשי, בעולם הפנימי של המוכר ושל הלקוח. שהוא, ששניהם ירצו לבצע את העסקה. ונמצא אם כן, כי בעצם, מי שרוצה להצליח למכור למישהו משהו, הוא בעצם צריך לגרום לאדם השני לרצות לקנות את המוצר, ושם צריך להיות הדגש של המוכר. איך הוא יכול לגרום ללקוח, לרצות לקנות ממנו את המוצר. ועד כאן כמובן, הכל הגיוני ודי ידוע. אבל השאלה היותר מעניינת היא, מה קורה בתת המודע של הלקוח, רגע אחד לפני שהוא רוצה לקנות את המוצר מהמוכר. ומה קורה בתת המודע של האדם, רגע אחד לפני שהוא רוצה לחשוב ולעשות, את מה שמשכנעים אותו לחשוב ולעשות. כי כנל, מכירה היא תהליך ממשי שקורה בעולם הממשי שלנו. שהוא ביטוי לתהליך נפשי ורגשי שקורה בתת המודע של המוכר ושל הקונה. ששניהם רוצים לבצע את העסקה. וזה רוצה לקנות וזה רוצה
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
... במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2 וזה בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור ללקוח פוטנציאלי מוצר כלשהו, הרי שבעצם מנסים לשכנע אותו, להסתכל על המציאות, מנקודת מבט שאומרת, שאם הוא יקבל את מה שאין לו, שזה בעצם המוצר, ושאם הוא ... טובה יותר, אם הוא יבצע אותה. וברגע שהאדם חושב, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, הרי שממילא הוא מחוייב לבצע את העסקה, כדי לעשות את החיים שלו לטובים יותר. ותהליך של מכירה בכלל ותהליך של משא ומתן בפרט, הוא בעצם דו קרב רעיוני, בין נקודות מבט שונות. שכל אחד מנסה לשכנע את הצד האחר, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, אם היא תהיה בצורה ... צד יוצא מנקודת הנחה אחרת, שהמציאות תהיה טובה יותר, אם היא תהיה בצורה כזו או בצורה אחרת. וכל אחת מהדעות של כל אחד מהצדדים, מנסה להתגבר על הדעה של האדם האחר. כדי שהלקוח יחשוב, שהמציאות תהיה טובה יותר, אם הוא ירכוש את המוצר. שאז ממילא הוא ירצה לרכוש וירכוש את המוצר. ומי שיתבונן עוד בעניין יראה, שאין שום רעיון בעולם, שהוא ... את המשא והמתן. ועל האדם להבין, שלכל נקודת מבט אפשרית על העסקה, יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. דהיינו, ברמה הלוגית והרעיונית, המחשבה שאומרת, שהעסקה טובה עבור הלקוח, אפשר להוכיח שהיא נכונה, ואפשר להוכיח שהיא שגויה. והמחשבה שאומרת, שהעסקה רעה עבור הלקוח, גם היא, אפשר להוכיח שהיא נכונה, ואפשר גם להוכיח שהיא שגויה. וגם נקודת המבט שאומרת, שהעסקה מיותרת עבור הלקוח, גם אותה אפשר להוכיח או לשלול. והחידוד כאן הוא להבין, שמי שרוצה לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר שלו, ומי שרוצה לשכנע מישהו אחר, לחשוב בצורה כלשהי, הוא בעצם צריך להכיר, את היתרונות ואת החסרונות שיש בכל נקודת מבט אפשרית, על אותו המוצר ועל אותו הרעיון שהוא מנסה למכור אותו. כי כנל, מכירת מוצר ממשי, היא ביטוי של מכירת רעיון מופשט. שהמוכר, משכנע את הלקוח, ברעיון שאומר, שהחיים של הלקוח יהיו טובים יותר, אם הוא ירכוש את המוצר תמורת משאבים אחרים של הלקוח. ועל המוכר להבין ולדעת, מה היתרונות ומה החסרונות הקיימים, ברעיון שאומר, שיהיה טוב יותר ללקוח, אם הוא יבצע את העסקה. וכל תהליך מכירה שקיים בעולם, הוא בעצם שכנוע רעיוני של צד אחד את השני, שהמציאות תהיה טובה יותר, אם היא תהיה בצורה אחרת. והחידוד כאן הוא, שהאמת היא, שמנקודת מבט נייטרלית ... לשכנע אותו להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית, שמסתכלת על היתרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה, יותר מאשר על החסרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה. וכל תהליכי המכירה שיש בעולם, הם בעצם תהליך של שכנוע ושינוי עמדות, של שני הצדדים. כי יש עמדות שונות, כיצד ניתן להסתכל על המציאות. ובכל ביצוע עסקה כלשהי, יש בו תמיד גם חסרונות כלשהם, עבור שני הצדדים. וכושר שכנוע טוב של המוכר, הוא בעצם לשכנע את הלקוח, לעשות שינוי עמדות, מנקודת המבט הסובייקטיבית של הלקוח, אל נקודת המבט הסובייקטיבית של המוכר. ונבהיר את הדבר, בצורה ציורית. והדבר דומה לכדור, שהוא מכוסה ב 3 צבעים שונים. וניתן להסתכל על הכדור הזה מנקודות מבט שונות, שמאפשרות לראות את הצבעים השונים של הכדור. וכל צבע, מייצג נקודת מבט אפשרית לגבי העסקה. צבע אחד, מייצג את הרעיון שאומר, שהעסקה טובה עבור הלקוח. צבע שני, מייצג את המחשבה שאומרת, שהעסקה רעה עבור הלקוח. והצבע השלישי, מייצג את המחשבה שאומרת, שהעסקה מיותרת עבור הלקוח. וכאשר המוכר מנסה למכור את המוצר ללקוח, יש כאן תהליך של שינוי עמדות. שבו, המוכר מנסה לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי, להסתכל על אותו הכדור, מהעמדה הרעיונית, שממנה הוא המוכר רואה את הדברים. ולכל צבע, יש את זכות הקיום שלו. ולכל נקודת מבט אפשרית, יש את זכות הקיום שלה. והמציאות מאפשרת לאדם להסתכל על אותו הכדור ועל אותה העסקה, מנקודות מבט שונות, שכולן נכונות באותה המידה, מנקודת המבט של הכדור עצמו. ובתהליך המכירה, המוכר מנסה לשכנע את הלקוח, לשנות את נקודת המבט שלו, ולהסתכל על המכירה, מנקודת מבט שאומרת, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, אם העסקה תתבצע. ועוד נחדד, כי מנקודת מבט נכונה, גם המוכר, גם הוא סוג של לקוח. כי הוא רוכש מהלקוח את הכסף שלו, תמורת זה שהוא משלם לו את המוצר והשירות שלו. וה
איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע, טריקים לשכנוע, להתווכח עם אנשים, דיבייטינג, אמנות השכנוע, NLP, איך לנצח בוויכוחים? רטוריקה, שינוי עמדות, איך לשנות עמדות? מניפולציות, איך להשפיע על אנשים?
איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע, טריקים לשכנוע, להתווכח עם אנשים, דיבייטינג, אמנות השכנוע, NLP, איך לנצח בוויכוחים? רטוריקה, שינוי עמדות, איך לשנות עמדות? מניפולציות, איך להשפיע על אנשים?
איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע, טריקים לשכנוע, להתווכח עם אנשים, דיבייטינג, אמנות השכנוע, NLP, איך לנצח בוויכוחים? רטוריקה, שינוי עמדות, איך לשנות עמדות? מניפולציות, איך להשפיע על אנשים? מתי כדאי להיכנס ... לעצמו אני בטוח שגם אני צודק, הוא מגדיל את ביטחונו כי הוא מודע לכך שיש אמת גם בדבריו שלו, והוא לא שולל לגמרי את הצד השני. איך לשכנע אנשים באמצעות מניפולציה של מחשבותיהם? אליעד מציג דרך מעמיקה של שכנוע ומניפולציה פסיכולוגית, בעיקר בוויכוחים או בשיחות מכירה. הטכניקה המרכזית היא הבנה מלאה של שורשי הטענה של הצד השני, ואחר כך לנתק אותו מאותם שורשים באופן עקיף. לדוגמה, כשלקוח אומר אני לא רוצה לקנות את המוצר, ייתכן שהסיבה האמיתית, שהוא אינו מודע לה, היא שהוא חושב שאין לו צורך במוצר. במקרה כזה, מה שעליך ... שרוכשים מוצרים לא מתוך צורך אלא מתוך רצון או יוקרה. כך אתה מרחיק את האדם ממקור ההתנגדות שלו מבלי שהוא מודע לכך. כל פעם שהלקוח מתקרב לנקודת האמת שלו - אני לא צריך את זה - עליך להסיט אותו הצידה, באמצעות דוגמאות או רעיונות שמונעים ממנו להיזכר באמת הזאת. ... להוביל את השיח כרצונך. לסיכום, אליעד הציג דרכים רבות לשלוט, לנצח בוויכוחים, לשכנע אנשים, ולהרגיש ביטחון ועוצמה בכל דיון. איך לשכנע אנשים? כיצד לנצח בוויכוחים? איך לגרום לאנשים להודות שהם טועים? איך לשלוט בשיחה? כיצד להרגיש ביטחון מול אנשים דומיננטיים? טכניקות שכנוע מתקדמות מה לעשות כשמישהו מתנגד למכירה? ש: רציתי לשאול לגבי קונפליקט תהייה שקוראת לי לאחרונה מצד אחד אני מרגיש שאני בדו שיח עם אנשים יש לי סוג של, נקרא לזה סוג של ... רוצה לנצח אותה שאתה אומר לא נכון את כן רוצה אותי כאילו באתי להגיד שזה בכל תחום בכל ויכוח. אוקי הרעיון הוא פשוט הרעיון הוא הלקוח אומר לא רוצה לקנות ואתה רוצה שהוא יקנה זה תמיד איזה סוג של ויכוח, הרעיון הוא פשוט הרעיון זה להבין אותו להבין למה מה שהוא אומר זה ... יותר לגלות מה האמת. זאת אומרת הרעיון הוא פשוט מישהו בא בטענה תנסה להבין למה מה שהוא אומר זה נכון ואז תחתוך את זה לדוגמא נניח לקוח אומר אני לא רוצה לקנות את המוצר ובוא נניח שאתה מבין שלא כדאי לו לקנות את המוצר מהיבט מסוים, עכשיו למה שלא יהיה כדאי לו לקנות את ...
NLP למתקדמים / לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך בתוך הטענות שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע?
NLP למתקדמים לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך בתוך הטענות שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע? וכאן אבאר עוד נושא בתורת השכנוע ובסודות השכנוע. והנושא הוא, ההשפעה של כמות הנימוקים והסיבות שאתה נותן לטענה שלך, על רמת ההסכמה של השומע עם הטענה שלך. וגם, ההשפעה של מיקום הנימוקים שלך ביחס לטענה שלך, על כושר השכנוע שלך. ואבאר גם, מה היתרונות והחסרונות שיש בהוספת סיבות ונימוקים לטענה שלך? וכמה סיבות להוסיף לטענה שלך? ובאיזה חלק ... תוחמת משני הצדדים את התוצאה הרצויה. והשאלה היא, כיצד והאם כמות הנימוקים והסיבות שאתה מביא לטענה שלך, כיצד היא משפיעה על יכולת השכנוע ועל כושר השכנוע שלך. וכיצד המיקום של הנימוקים שלך, ביחס לטענה המרכזית שלך, כיצד המיקום משפיע על כושר ויכולת השכנוע שלך . וכדי להבין את העניין הזה לעומקו, לשם כך קודם כל יש להבין את המשמעות של הנימוקים של טענה כלשהי, ביחס לטענה ... מצד האמת, הדבר החשוב ביותר לך, הוא שהוא יסכים עם הרעיון שלך, גם אם הוא לא יבין בדיוק למה הוא מסכים עם הרעיון שלך. וחשוב לך למכור ללקוח את המוצר, יותר מאשר שהוא יבין למה הוא רוכש ממך את המוצר. וחשוב לך שהילד יאכל את ארוחת הצהריים, יותר ... על תת המודע, של הוספת סיבות מחזקות לטענה כלשהי, עכשיו אסביר, כיצד המיקום במשפט של הסיבות ביחס לטענה, כיצד הוא משפיע על יכולת השכנוע שלך. כי אפשר לומר בגלל X תעשה Y שהסיבה מגיעה לפני התוצאה. ואפשר גם לומר תעשה Y בגלל X, שהסיבה מגיעה אחרי התוצאה. ...
NLP, איך להוביל אנשים? איך לשלוט באנשים? איך להשפיע על אנשים? מנהיגות, איך לשכנע בחורה לרצות אותך? איך לגרום לבחורה לרצות אותך? הכרויות, דייטים, איך לשכנע אנשים? תורת השכנוע, לשתול מחשבות
NLP, איך להוביל אנשים? איך לשלוט באנשים? איך להשפיע על אנשים? מנהיגות, איך לשכנע בחורה לרצות אותך? איך לגרום לבחורה לרצות אותך? הכרויות, דייטים, איך לשכנע אנשים? תורת השכנוע, לשתול מחשבות
NLP, איך להוביל אנשים? איך לשלוט באנשים? איך להשפיע על אנשים? מנהיגות, איך לשכנע בחורה לרצות אותך? איך לגרום לבחורה לרצות אותך? הכרויות, דייטים, איך לשכנע אנשים? תורת השכנוע, לשתול מחשבות מה ההבדל בין להוביל אנשים לבין לשלוט בהם? כאשר מדברים על נושאים כמו השפעה, מנהיגות ושליטה באנשים, עולה השאלה מה ההבדל האמיתי בין אדם שהוא מוביל לבין אדם ... בטוחה בכך שהיא באמת חייבת להימנע מכך, ולהפוך את הרצון שלה למשהו פחות חד - משמעי. סיכום של תהליך ההשפעה והשכנוע לפי אליעד כהן השיטה של אליעד לשכנוע, להשפעה או להובלת אנשים מתבססת תמיד על הבנת הרצונות של האדם האחר, ואז יצירת קישור מחשבתי בין אותם רצונות לבין הפעולה שתרצה שיבצע. ... אפקטיבית ולא תגרום להתנגדויות. איך לגרום למישהו להרגיש שהוא רוצה משהו? מה ההבדל בין מנהיגות להשתלטות? איך לשכנע מישהו לעשות פעולה? איך לגרום לבחורה לרצות אותי? מה גורם לאדם לרצות משהו? איך לשתול מחשבות בצורה טבעית? איך להבין את הרצונות של אחרים? ...
אומנות השכנוע, לשכנע משוגעים, לשכנע אנשים לא חכמים, איך להבין משוגעים? איך להפוך משוגע לחכם? הפרעות נפשיות, בעיות נפשיות, מחלות נפש, טיפול במשוגעים
אומנות השכנוע, לשכנע משוגעים, לשכנע אנשים לא חכמים, איך להבין משוגעים? איך להפוך משוגע לחכם? הפרעות נפשיות, בעיות נפשיות, מחלות נפש, טיפול במשוגעים
... השכנוע, לשכנע משוגעים, לשכנע אנשים לא חכמים, איך להבין משוגעים? איך להפוך משוגע לחכם? הפרעות נפשיות, בעיות נפשיות, מחלות נפש, טיפול במשוגעים איך אפשר לשכנע אדם משוגע או לא חכם? כדי ... לך עובד, אדם שאתה צריך לשכנע אותו במשהו, והוא לא מוכן לקבל את דעתך. השלב הראשון בתהליך השכנוע הוא לבדוק במה הוא כן מסכים איתך. לא משנה כמה המצב נראה חסר סיכוי, תמיד קיימת נקודת הסכמה. לאחר שמצאת את הנקודה הזו, עליך לנסות להוביל אותו מחשבתית, צעד אחר צעד, עד שהוא ... הוא להגיע למצב שבו אתה מבין אפילו את האדם הכי משוגע בעולם ומשכנע אותו. בסופו של דבר, השכנוע הטוב ביותר נובע מתוך הבנה עמוקה של נקודת המבט של האחר, ולא מתוך ניסיון לכפות עליו את דעתך בלי להבין אותו באמת. איך לשכנע אדם משוגע? טיפול באנשים עם הפרעות נפשיות מהי אמת מוחלטת? איך להבין אנשים לא הגיוניים? איך להפוך משוגע לאדם חכם? האם ניתן לשכנע כל אדם? ...
אומנות ההפחדה, אומנות השכנוע, מלחמה בטרור, איומי החמאס, איומי הטרור, יצירת פחד, יצירת בהלה, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, איך להפחיד אנשים? איך עובד הפחד?
אומנות ההפחדה, אומנות השכנוע, מלחמה בטרור, איומי החמאס, איומי הטרור, יצירת פחד, יצירת בהלה, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, איך להפחיד אנשים? איך עובד הפחד?
... ההפחדה, אומנות השכנוע, מלחמה בטרור, איומי החמאס, איומי הטרור, יצירת פחד, יצירת בהלה, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, איך להפחיד אנשים? איך ... בין יותר גדול לגדול יותר וכיצד זה קשור להפחדה? אליעד ממשיך ומנתח לעומק גם את אומנות השכנוע וההשפעה דרך שימוש מדויק בשפה. הוא מדגים איך שינוי בסדר המילים במשפט יכול ליצור השפעה פסיכולוגית שונה. לדוגמה, כשאומרים הרכב הזה ... אבל ההשפעה על התפיסה של השומע יכולה להשתנות באופן מהותי. הוא מסביר שבעולם הפרסום והשכנוע, מילה אחת, סדר מילים או אפילו הטון שבו הדברים נאמרים יכולים לשנות לחלוטין את ההשפעה של המסר על האדם ששומע אותו. הוא מקשר זאת ... האם עדיף איום ברור או הפתעה? מה משפיע על תחושת הפחד? סדר מילים והשפעה פסיכולוגית איך לשכנע באמצעות פחד? מה ההבדל בין יותר גדול לגדול יותר? כיצד ארגוני טרור מפחידים? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על סודות ה NLP, סודות השכנוע, סודות המכירה, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? חינוך ילדים, איך לשכנע ילד? לסדר את החדר, איך למכור יותר? ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, ללמוד NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניסיון שכנוע, איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניסיון שכנוע, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ אישי, מאמן אישי לדיאטה, מטפל התנהגותי קוגניטיבי בנושאי ניסיון שכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 22:55:34 - wesi1