אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול עובדים בצורה נכונה ✔לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
למה טעות להתייחס לעובדים כאל עובדים ולא כאל ספקים?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בניהול עובדים היא להתייחס אליהם כאל "עובדים" ולא כאל "ספקים". הכוונה היא לכך שהמנהלים מתמקדים במאמץ העובד, בשעות העבודה שלו, ובהתנהגות היום - יומית, במקום להתרכז בתוצאות שהעובד מביא לארגון. אליעד מדגיש שהשינוי החשוב ביותר בניהול עובדים הוא לראות את העובד כספק שירותים שמחויב לתוצאה מוגדרת, במקום למדוד אותו לפי שעות העבודה או המאמץ שהושקע.

מה ההבדל בין עובד לבין ספק בניהול עובדים?

כדי להבהיר את ההבדל, אליעד משתמש בדוגמה של עבודה עם ספק חיצוני. נניח שלקחתם ספק שצריך לסיים עבודה מסוימת עד יום שלישי. ברגע שהספק מסיים את העבודה בזמן ובאיכות הרצויה, זה כלל לא משנה לכם באילו שעות הוא עבד, האם הוא עבד ביום או בלילה, האם הוא נח או עשה הפסקות. אתם מודדים אותו רק לפי התוצאה - האם העבודה הושלמה או לא. אין לכם שום עניין במאמץ שלו או בתהליך עצמו, כל עוד המטרה הושגה.

לעומת זאת, כאשר מדובר בעובדים שכירים בארגון, לרוב מתמקדים בשעות העבודה שלהם. עובד מתחייב להגיע בשעה 8 ולצאת בשעה 4, וכך המחויבות שלו הופכת להיות "להיות נוכח" במקום העבודה, במקום "להשיג תוצאות". כשעובד מאחר או לא מתאמץ מספיק, המנהלים לרוב מעירים על כך באופן ישיר: "למה איחרת?", "למה אתה בטלפון?" וכדומה. אבל כאשר מתמקדים באמירות מסוג זה, המסר שעובר לעובד הוא שהמנהל מודד אותו על פי המאמץ ולא על פי התוצאה שהוא מספק.

מדוע טעות להעיר לעובדים על מאמץ או שעות עבודה?

אליעד מסביר בצורה מפורטת מדוע זו טעות חמורה לדבר עם עובדים על המאמץ שלהם, על האיחורים או על התנהגות שאינה נראית קשורה ישירות לתוצאה. הוא טוען שכאשר אתם שואלים עובד "למה איחרת?" או "למה אתה מדבר בטלפון?", אתם מעבירים לו מסר לא נכון, שהדרישה המרכזית שלכם היא שהוא ישקיע מאמץ ויהיה נוכח בעבודה, ולא בהכרח שישיג את התוצאות הרצויות. בצורה כזו, העובד עלול לחשוב שכל עוד הוא נוכח ועובד קשה (או נראה שעובד קשה), לא ממש משנה מה תהיה התוצאה.

לעומת זאת, כאשר מתייחסים לעובד כספק, ההתמקדות היא רק בתוצאה. לדוגמה, אם העובד היה צריך להיות זמין בשעה 8:00 כדי לבצע משימה מסוימת, אך הוא הגיע רק ב - 9:00, הטעות היא להעיר לו על האיחור עצמו. הדרך הנכונה לדבר איתו היא לומר: "בשעה 8:10 הייתי צריך שתעשה פעולה מסוימת ולא היית כאן. מדוע לא ביצעת אותה?" בצורה כזו השיחה מתמקדת ישירות בתוצאה שהייתה אמורה להיות מושגת, ולא באיחור עצמו.

איך לגרום לעובדים להיות מחויבים לתוצאות ולא למאמץ?

אליעד מדגיש כי הדרך הטובה ביותר לגרום לעובדים להיות מחויבים לתוצאות היא להתייחס אליהם בדיוק כפי שמתייחסים לספקים חיצוניים. לא מעניין מתי הם מגיעים או מתי הם יוצאים, אלא רק האם המשימה או הפרויקט שהוטל עליהם בוצע באופן מלא ובזמן שנקבע. כאשר מדברים עם העובדים בשפה של תוצאה, הם מתחילים להבין שמצפים מהם לספק תוצאות ברורות ומוגדרות ולא רק להשקיע מאמץ או זמן בעבודה.

לדוגמה, אם עובד היה אמור לסיים פרויקט מסוים עד השעה 17:00, ובשעה זו הפרויקט עדיין לא הסתיים, אל תעירו לו שהוא יצא מוקדם או נח באמצע היום. במקום זאת, שאלו אותו ישירות: "למה הפרויקט לא הסתיים בשעה 17:00?" העובד צריך להבין שמה שחשוב לכם זה שהתוצאה תושג, ולא כמה זמן הוא עבד בפועל.

דוגמאות מפורטות איך לדבר נכון עם עובדים בעייתיים?

אליעד מפרט מספר דוגמאות ברורות להמחשת העיקרון:
  • אם עובד מאחר לעבודה, אל תגידו לו "למה אתה מאחר?", אלא אמרו לו: "בשעה 8:00 הייתי צריך שתטפל במשימה מסוימת ולא היית כאן. מדוע לא טיפלת בזה בזמן?"
  • אם עובד מדבר בטלפון בזמן העבודה, אל תגידו לו "למה אתה בטלפון?", אלא: "אני רואה שכרגע לא טופל הלקוח שצריך היה לטפל בו. מדוע זה לא בוצע?"
  • אם עובד עוזב מוקדם, אל תעירו לו שהוא עזב מוקדם, אלא התמקדו בכך שהמשימה שהיה אמור לסיים עדיין לא הסתיימה: "מדוע לא סיימת את המשימה עד השעה שנקבעה?"
בצורה כזו, כל הביקורת שלכם מתמקדת אך ורק בתוצאה ולא בהתנהגות או במאמץ של העובד.

כיצד שינוי תפיסה בניהול עובדים משפר ביצועים?

היתרון בשינוי גישה זו הוא בכך שהעובדים יבינו שיש להם אחריות מלאה להשיג את התוצאות הרצויות. כאשר העובדים יודעים שנמדדים לפי התוצאה בלבד, הם יפעלו בצורה יעילה וחכמה יותר, כי לא יהיה להם שום אינטרס רק "להיראות עובדים", אלא להביא תוצאות אמיתיות שירצו את ההנהלה.

אליעד חוזר ומדגיש: אל תבחנו את העובדים לפי כמה שעות הם נמצאים במקום העבודה, או לפי המאמץ שהשקיעו. במקום זאת, וודאו שהתוצאה הרצויה ברורה ומוגדרת היטב, והעבירו לעובדים מסר ברור שההצלחה שלהם נמדדת לפי תוצאה זו בלבד.
ניהול עובדים נכון: אחריות על תוצאה ולא על מאמץ

שלום חברים, אחת הטעויות הנפוצות בניהול עובדים היא ההתייחסות אליהם כאל עובדים ולא כאל ספקים. ההבדל המשמעותי בין ספק לעובד הוא סוג האחריות - האם האחריות היא על תוצאה או על מאמץ? האם האחריות היא על כמות השעות שהושקעו בעבודה או על מה שהושג בפועל?

עובדים מול ספקים - הבדל בגישה

כאשר אנו עובדים עם ספק חיצוני, לרוב לא מעניין אותנו כמה שעות הוא עבד, באיזה שעות הוא הגיע או כמה מאמץ הוא השקיע. מה שמעניין אותנו זה האם העבודה בוצעה כפי שהתחייב ועד הדדליין שנקבע. לדוגמה, אם הספק הבטיח לסיים את העבודה עד יום שלישי ועמד בכך, אין זה משנה אם עבד ביום, בלילה, עם הפסקות או ללא הפסקות. בסופו של דבר, האחריות שלו היא על התוצאה ולא על הדרך.

לעומת זאת, כשמדובר בעובדים שכירים, הגישה הרווחת היא שהעובד מתחייב לשעות עבודה ולא לתוצאה. כלומר, עובד שנכנס לעבודה בשעה 08:00 ויוצא בשעה 16:00, לא בהכרח מחויב לספק תוצאה מסוימת, אלא רק לעמוד במסגרת השעות שנקבעו.

הטעות בניהול עובדים - התמקדות במאמץ במקום בתוצאה

הבעיה מתחילה כאשר מנהלים מתמקדים בביקורת על מאמצי העובדים במקום להתמקד בתוצאות. לדוגמה, אם עובד מאחר או מדבר בטלפון בזמן העבודה, ההתעסקות בכך גורמת לו להבין שהדרישה המרכזית היא מאמץ ולא תוצאה. אך למעשה, מה שצריך לעניין את המנהל הוא האם העבודה הושלמה כראוי ובזמן.

איך נכון להתנהל מול העובד?

במקום להעיר לעובד על איחורים או הפסקות, יש להתמקד בתוצאה הסופית. לדוגמה, אם העובד היה אמור להיות זמין בשעה 08:00 לביצוע משימה מסוימת, אך הגיע רק ב - 09:00, אין טעם להעיר לו על האיחור עצמו. במקום זאת, יש לומר: "בשעה 08:10 הייתי צריך שתעשה פעולה מסוימת ולא היית כאן. מדוע לא ביצעת אותה?"

כך השיח עובר מהתמקדות במאמץ להתמקדות בתוצאה. כשעובד מבין שהוא נמדד על תוצאה, ולא על שעות עבודה, יש לו אינטרס לעבוד בצורה חכמה ויעילה יותר.

לשנות את התפיסה - לעבור לחשיבה של ספקים

בניהול נכון, חשוב להטמיע אצל העובדים את ההבנה שהם מחויבים לתוצאה ולא לשעות. מנהל לא צריך לשאול: "למה לא עבדת קשה יותר?", אלא "למה המשימה לא הסתיימה בזמן?"

כך העובד מבין שהוא נמדד על התפוקה ולא על כמות השעות שבהן הוא ישב בעבודה. אם יש משימה שצריכה להתבצע עד השעה 17:00, אין זה משנה אם העובד יצא מוקדם יותר או השקיע פחות זמן, כל עוד התוצאה הסופית מתקבלת בזמן ובצורה איכותית.

סיכום

המפתח לניהול עובדים בצורה נכונה הוא למדוד אותם לפי תוצאות ולא לפי מאמץ. כאשר משנים את השיח ומעבירים את האחריות לתוצאה, העובדים הופכים ליותר פרודוקטיביים ויעילים.

אם אתם רוצים ללמוד עוד על טעויות נפוצות בניהול עובדים, איך לשפר את שיטות הניהול שלכם ואיך לגרום לעובדים שלכם להיות יותר מחויבים, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא.
איך לגרום לעובד לא לאחר? איך לגרום לעובד להגיע בזמן לעבודה? איך לנהל עובדים? תוצאה או מאמץ, איך להעביר ביקורת על עובד? עובד או ספק, עובד שמתחפשן, מאמץ או תוצאה, מאמץ מול תוצאה, תוצאה מול מאמץ, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, איך לגרום לעובדים להביא תוצאות? איך לראות תוצאות מהעובדים? מה לעשות כשעובד מאחר? מה לעשות כשעובד מתעצל? עובד מתחפשן, בעיות עם העובדים, איך להעיר לעובד שמאחר לעבודה? איך לטפל בעובד שמאחר לעבודה? איחור של עובדים, איך לגרום לעובד לא להתחפשן בעבודה? איך להתייחס לעובד כמו לספק? עובד שמאחר, התייחסות נכונה לעובד, גישות בניהול עובדים, איך לנהל נכון? חשיבה ניהולית, חשיבה מכוונת תוצאות, העיקר המאמץ, העיקר התוצאה, לדבר עם העובדים על התוצאות, לא לחשוב על העובדים דרך שעות עבודה, לא לדבר על שעות עבודה, לא לדבר על המאמץ של העובד
מתעצל תוצאה מול מאמץ איכות לדבר עם העובדים על התוצאות איך לשכנע עובד להסיר אחריות ביצוע לטפל בעובד שמאחר לעבודה חברים התחייבות לתוצאה להגיע איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום לעובד איך לגרום לעובדים איך לגרום לעובדים לספק תוצאות איך לגרום לעובדים לעבוד איך להעיר לעובד איך להעיר לעובדים איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים ארגון בארגון בעיה בעיות טעויות טעויות ב טעויות בניהול טעויות בניהול עובדים לגרום לגרום לעובד לגרום לעובדים לגרום לעובדים לספק תוצאות להעיר להעיר לעובד להעיר לעובדים לנהל לנהל עובד לנהל עובדים לעבוד לעבודה לשכנע עובד לשכנע עובדים מאחר לעבודה מוטיבציה מוטיבציה ל מוטיבציה לעובדים מנהל ניהול ניהול עובד ניהול עובדים עבודה עובד עובד בעייתי עובד עצלן עובד שלא עובד עובד שמאחר עובד שמאחר לעבודה עובד שעושה בעיות עובדים תוצאות תפקיד תפקיד העובד בארגון
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
... של העניין, ולהפוך את אי - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד לא מקשיב? איך למנוע טעויות של עובדים? ש: אולי אני ...
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
... מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית? בכדי לנהל עובדים בצורה נכונה, אליעד מציין כי יש לקחת בחשבון את המהות של העבודה שמבצע העובד ואת השפעתה על הצלחת החברה. לרוב, מנהלים רבים לא מבינים את המהות האמיתית של תפקידם ומבצעים את ניהול ... ורגשיים של העובדים, כמו יחס אישי, אווירה נוחה בעבודה, ופיתוח מקצועי, תעזור במידה רבה להשגת המטרה הזאת. איך לנהל עובדים? ניהול עובדים בצורה נכונה ניהול עובדים ומוטיבציה איך להפעיל מוטיבציה אצל עובדים? מהות ניהול עובדים ...
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון
... כל עובד צריך לקבל הוראות ממנהל אחד בלבד, מה שיבטיח סדר, בהירות ויכולת לפקח על העבודה בצורה ממוקדת ויעילה. ניהול עובדים בצורה נכונה טעויות ניהוליות הקצאת סמכויות בארגון ניהול משאבי אנוש תעדוף משימות בארגון מה הטעות ... מצב של חוסר תיאום. כך גם קל יותר לבקר את איכות העבודה של העובד, לדעת כמה זמן פנוי לו ובאיזה משימות הוא עוסק. ניהול עובדים בצורה נכונה איך לשכנע עובדים ולשפר את הביצועים התמודדות עם ניהול משימות בארגון תעדוף משימות של ... בארגון, סמכויות מול עובד, סמכויות ניהוליות, אימון למנהלים, הדרכת מנהלים, יעוץ למנהלים, בעיות ניהוליות, איך לנהל עובדים בצורה נכונה? טעויות של מנהלים, הקצאת סמכויות בארגון, ניהול סמכויות בארגון, טעיות ניהוליות, ניהול ...
להיות מעשי, ליישם בפועל, העצמה אישית, להתקדם בחיים, רוחניות מעשית, חשיבה מעשית, מוטיבציה פנימית, מוטיבציה לעשייה, פרקטיקה, חשיבה פרקטית, הנעה לעבודה
להיות מעשי, ליישם בפועל, העצמה אישית, להתקדם בחיים, רוחניות מעשית, חשיבה מעשית, מוטיבציה פנימית, מוטיבציה לעשייה, פרקטיקה, חשיבה פרקטית, הנעה לעבודה
... אישית, להתקדם בחיים, רוחניות מעשית, חשיבה מעשית, מוטיבציה פנימית, מוטיבציה לעשייה, פרקטיקה, חשיבה פרקטית, הנעה לעבודה איך הופכים מחשבות ורעיונות לפעולות מעשיות בשטח? אחת השאלות המרכזיות ... היא באמצעות חשיבה מעשית ופעולות בשטח. הוא מדגיש שמוטיבציה לעשייה ומוטיבציה פנימית אמיתית נבנות מתוך הביצוע עצמו. לדבריו, אי אפשר להתקדם רק מתובנות, ... לעומק, שם בדיוק הוא צריך למקד את המאמץ שלו. ההנעה לעבודה לא מגיעה מחיפוש תשובות חדשות אלא מההחלטה לבצע עד הסוף את מה שכבר ידוע ... ליישם? כיצד מתמודדים עם מחסום בתודעה? איך לפתח מוטיבציה לעשייה? רוחניות מעשית מהי? מדוע פעולות חשובות יותר ממחשבות? מה לעשות ...
הנעה לעבודה, חוסר מוטיבציה לעבוד, לא רוצה לעבוד, איך ליצור מוטיבציה לעשייה, יצירת מוטיבציה, מוטיבציה פנימית, מוטיבציה בעבודה, התמדה ונחישות, התמדה בעבודה
הנעה לעבודה, חוסר מוטיבציה לעבוד, לא רוצה לעבוד, איך ליצור מוטיבציה לעשייה, יצירת מוטיבציה, מוטיבציה פנימית, מוטיבציה בעבודה, התמדה ונחישות, התמדה בעבודה
... לעבודה, חוסר מוטיבציה לעבוד, לא רוצה לעבוד, איך ליצור מוטיבציה לעשייה, יצירת מוטיבציה, מוטיבציה פנימית, מוטיבציה בעבודה, התמדה ונחישות, התמדה בעבודה למה קשה להתחיל לעבוד ואיך לייצר מוטיבציה פנימית? אנשים רבים מתקשים להתחיל לעבוד ולבצע את הפעולות שצריך לעשות, אף שהם יודעים שעליהם לעשות אותן. אליעד מסביר שהבעיה המרכזית נובעת מכך שבתוך האדם קיימים שני רצונות מנוגדים: רצון לעבוד ורצון לא לעבוד. הבעיה מתחילה כאשר לאדם קשה להכריע בין שני הרצונות, כי לכל אחד מהם יש יתרונות ייחודיים משלו. המצב הזה יוצר תחושה של תקיעות ומונע מהאדם להתחיל לעבוד. מדוע חשוב להכיר ביתרונות של לא לעבוד? לדברי אליעד, הצעד הראשון לפתרון בעיית חוסר המוטיבציה בעבודה הוא להודות בצורה מלאה שיש יתרונות אמיתיים גם במצב של חוסר עשייה. אדם שלא מודה ביתרונות של לא לעבוד ולא מכיר בהם במלואם, לא יצליח להתנתק מהם. כל ניסיון לעבוד ייכשל, כי באופן לא מודע הוא עדיין יעדיף את היתרונות של חוסר הפעולה. לכן, חובה להכיר בכל היתרונות של לא לעבוד בצורה מלאה, ולכתוב אותם במדויק על דף. לדוגמה, אם מישהו נהנה מכך שהוא לא מתאמץ, נוח לו בבית, והוא לא מתמודד עם לחץ בעבודה - הוא צריך להכיר בזה במלוא הכנות. רק אז הוא יוכל להסתכל על הדף הזה, להודות ביתרונות האלה ולהחליט באופן מודע לוותר עליהם. איך להחליט בצורה מודעת לעבוד? לאחר שהאדם מודה ומכיר ביתרונות של לא לעבוד, עליו לכתוב באופן מפורט גם את כל היתרונות שיש בעבודה. חשוב לא לפספס אף יתרון, ולהסתכל ברשימה הזו היטב. אליעד ממליץ להסתכל על כל יתרון בנפרד, לקרוא אותו ולהחליט שהוא אכן מוכן לוותר על היתרונות של לא לעבוד עבור היתרונות שיש בעבודה. התהליך הזה הוא בעצם סוג של גמילה מהיתרונות של חוסר עשייה. אם האדם לא עושה את התהליך הזה, הוא תמיד יישאר תקוע בין שני הרצונות, וכל ניסיון להתחיל לעבוד יהיה כרוך בתחושת ויתור, תסכול או הפסד. מה הקשר בין שקרים פנימיים וחוסר מוטיבציה? אליעד מדגיש כי אדם חייב להיות כן עם עצמו בכל שלב בתהליך. אחת הבעיות המרכזיות היא שהאדם משקר לעצמו ואומר שהוא רוצה לעבוד, כשבעצם הוא לא מודה במלואו ביתרונות של אי - העשייה. השקר הפנימי הזה יוצר קונפליקט פנימי מתמשך, ולכן חשוב מאוד להפסיק לשקר לעצמך ולומר את האמת. לדוגמה, אם מישהו אומר שהוא רוצה לעבוד אבל לא באמת מרגיש שזה שווה לו יותר מלא לעבוד - הוא משקר לעצמו. כל עוד האדם משקר לעצמו, הוא לא יוכל לקבל החלטה אמיתית ולהתחיל ל
הנעה לעבודה, מוטיבציה, התחדשות, חוסר מוטיבציה לעבוד, להכיל את ההפכים, לשקר באופן מודע, חוסר חשק, קונפליקט פנימי
הנעה לעבודה, מוטיבציה, התחדשות, חוסר מוטיבציה לעבוד, להכיל את ההפכים, לשקר באופן מודע, חוסר חשק, קונפליקט פנימי
... לעבודה, מוטיבציה, התחדשות, חוסר מוטיבציה לעבוד, להכיל את ההפכים, לשקר באופן מודע, חוסר חשק, קונפליקט פנימי איך יוצרים מוטיבציה לעבודה כשאין חשק לעבוד? אחת הבעיות המרכזיות שקשורות למוטיבציה בעבודה או בפעילות כלשהי, היא התחושה ... רצון אמיתי לעשות את הדברים. כאשר אנשים חווים חוסר מוטיבציה, הם לרוב מנסים למצוא דרכים שיגרמו להם לרצות ... מאוד. מדוע אנשים חווים קונפליקט פנימי כשחסרה להם מוטיבציה? אליעד מתאר מצב בו אנשים מבינים מצד אחד שהמציאות מושלמת כפי שהיא, ולכן אין להם מוטיבציה לשנות אותה. אך מצד שני, הם עדיין רוצים את ... עד הסוף באף אחת מהמחשבות הללו, וכך הוא חווה חוסר מוטיבציה וחוסר עשייה. למה אליעד אומר שצריך לשקר לעצמך כדי ליצור מוטיבציה? אליעד מדגים שהפתרון הנפוץ לחוסר מוטיבציה הוא לשקר באופן מודע. אדם יכול להגיד לעצמו שהחיים ... מאושר. אליעד מסביר שזה שקר, אך זה שקר שעוזר ליצור מוטיבציה. לדוגמה, אדם שמטפס על הר האוורסט ומשקיע מאמץ רב ... כי הוא יודע שהשקר לא אמיתי. וכך הוא מתקשה לייצר מוטיבציה באמצעות השקר. לדוגמה, אדם שיושב בבית ולא מוצא סיבה טובה מספיק לקום ולעבוד, מרגיש רע אם הוא צריך להמציא שקר (חיי יהיו מושלמים רק אם אעבוד) כדי להכריח את עצמו לעשות משהו. איך אפשר לפתור את הקונפליקט הפנימי של המוטיבציה? אליעד טוען שהדרך היחידה לפתור את הקונפליקט ... הפנימי. הדוגמה שהוא נותן היא של אדם שקם בבוקר לעבודה. אותו אדם צריך להאמין במידה מסוימת שיש טעם לעבוד. אבל אם האדם חושב במאה אחוז שהמציאות מושלמת כפי שהיא - הוא לא יעבוד. מצד שני, אם הוא חושב שהמציאות לחלוטין לא מושלמת ... בין מושלם ללא מושלם, הוא יוכל לפעול בעולם מתוך מוטיבציה טבעית ולא מתוך לחץ פנימי. מהי האמת המוחלטת שאליה ... כי הוא תמיד חווה את שני הצדדים ביחד. איך ליצור מוטיבציה כשאין חשק לעבוד? איך להתמודד עם קונפליקט פנימי? מהי אמת מוחלטת? ...
וורקוהוליזם / התמכרות לעבודה - איך להיגמל מוורקוהוליזם והתמכרות לעבודה?
... התמכרות לעבודה - איך להיגמל מוורקוהוליזם והתמכרות לעבודה? ובו יתבאר העניין של התמכרות לעבודה (וורקוהוליזם). ומי שיתבונן יראה, כי וורקוהוליזם, הוא מצב שבו האדם מכור לעבודה שלו. מצב, שבו האדם כאילו בורח אל העבודה שלו כדי להרגיש טוב יותר. מצב, שבו האדם יותר מידי עסוק בענייני העבודה שלו, על חשבון דברים אחרים וכיוב. והשאלה הנשאלת היא, איך נגמלים מהתמכרות לעבודה, ואיך אפשר לצאת ממצב כזה? ובטרם נשיב על השאלה, נבהיר, כי לא כל התמכרות לעבודה, היא רעה. וזכותו של האדם להיות מכור לעבודה, כל זמן כמובן שהוא לא פוגע בעצמו וכולי. ואם כיף לאדם לעבוד, יותר מאשר לעשות דברים אחרים, משום שהעבודה מאפשרת לו לבטא את עצמו ולהרגיש סיפוק וכיוב, הרי שזו זכותו של האדם לעבוד ולהרגיש טוב. ואנחנו כאן ניתן נקודה למחשבה, למי שכן מעוניין להיגמל מהתמכרות לעבודה. אז איך נגמלים מההתמכרות לעבודה? תשובה: כדי להיגמל מההתמכרות לעבודה, לשם כך על האדם לנסות לגלות את השורש ואת הסיבה שבגללה הוא מכור לעבודה. אף אחד לא נולד מכור לעבודה. אדרבה, בדכ האדם מטבעו, לא ממש אוהב לעבוד. אז כיצד זה יתכן, שאדם מכור לעבודה שלו? והעניין הוא, כי כל אדם מכור ל - להרגיש טוב. וזוהי כמובן התמכרות טובה. כי אין כל רע, בלרצות להרגיש טוב. ולכן האדם תמיד ... וזה בעצם אומר, שהסיבה האמיתית שבגללה האדם מכור לעבודה שלו, היא לא בגלל שבאמת בא לו לעבוד. אלא, בגלל שהעבודה שלו, גורמת לו להרגיש טוב יותר. ויש סיבות שונות, מדוע העבודה גורמת לאדם להרגיש טוב. יש מצבים שבהם יש לאדם בעיות כלשהן, ושההתעסקות של האדם עם העבודה, מסיחה את דעתו מהבעיות, ועל ידי זה הוא מרגיש טוב יותר בזמן העבודה. מצב כזה לדוגמה, יוצר התמכרות לעבודה. כי העבודה מספקת לאדם סוג של שקט נפשי מהבעיות. וגם בחיי זוגיות ומשפחה, לפעמים האדם מרגיש טוב יותר לעבוד ולהתעסק בענייני העבודה, מאשר להשקיע בחיי הזוגיות והמשפחה שלו. וכך גם בכל דבר ועניין, שבו העבודה באה על חשבון משהו אחר. לפעמים, זה בגלל שה
ראיון עבודה - איך לראיין עובדים? מה לשאול בראיון עבודה? איך לראיין מועמד לעבודה?
... עבודה - איך לראיין עובדים? מה לשאול בראיון עבודה? איך לראיין מועמד לעבודה? ובו יתבאר, איך לראיין עובדים? מה עליך כמראיין, לשאול את העובד, בראיון עבודה? איך לראיין מועמד לעבודה? מה לשאול בראיון עבודה? ועוד. ובטרם נסביר מה לשאול עובד בראיון עבודה, נסביר מדוע הרעיון רלוונטי לכל תחום בחיים. כל בחירה אותה מבצע האדם, היא סוג של ראיון עבודה. ראיון עבודה מורכב ממספר גורמים: המראיין, המרואיין, התכלית שלשמה הוא מרואיין, השאלות של המראיין, התשובות של המרואיין, קבלת ההחלטה של המראיין לגבי האם לצרף את המרואיין לארגון. וכך, אותם הגורמים קיימים אצל כל אדם בכל החלטה שהוא מקבל. המראיין, הוא האדם עצמו. המרואיין, זאת ... ההחלטה של המראיין, היא הבחירה של האדם, האם לבצע את הפעולה. הארגון אליו מצטרף העובד, הם החיים של האדם. כך שכל מה שנכון לגבי ראיון עבודה, נכון לגבי כל החיים. ראיון עבודה טוב, תלוי בשאלת שאלות נכונות. דהיינו, שאלת שאלות שמספקות את המידע הנדרש והרלוונטי באמת, לצורך ביצוע העבודה. כדי שראיון העבודה יהיה טוב, על המראיין להגדיר לעצמו את המהות של התפקיד שברצונו שהעובד יבצע. מהות התפקיד הגדרת התפקיד של העובד המרואיין, היא פועל יוצא של הבנת הצורך האמיתי של המעביד ושל הארגון. לכן השלבים הם כדלהלן: שלב ראשון, נסה להגדיר במדויק, מהי התכלית של גיוס העובד. שלב שני, נסה להגדיר לעצמך במדויק, את אופי התפקיד של העובד. נסה להבין מראש, מה בדיוק הוא אמור לעשות. ככל שהפירוט יהיה גדול יותר, כך טוב יותר. שלב שלישי, הוא שלב בניית השאלות עבור המרואיין. השאלות שתציג לעובד, אמורות להיות מסוגלות לספק לך מידע, על היכולת של
וורקוהוליזם / Workaholic / עבודה כפייתית - איך להתמודד עם התמכרות לעבודה?
... Workaholic עבודה כפייתית - איך להתמודד עם התמכרות לעבודה? ניהול זמן. וורקוהוליזם. עבודה כפייתית. Workaholic. איך מתמודדים עם התמכרות לעבודה? וורקוהוליזם = התמכרות לעבודה = אובססיה לעבודה = עבודה כפייתית. עבודה כפייתית = מגבילה את האדם ליהנות ממגוון רחב של תחומים נוספים בחיים = ביצוע פעילות מתוך תחושה של כפייה. כדי להתמודד עם כל התמכרות התנהגות ... לחקור את השורש ואת הסיבה של העבודה הכפייתית. הסיבה שהעובד הכפייתי מכור לעבודה, היא משום שהעבודה מספקת לו צרכים רגשיים שהוא לא יודע היכן למצוא אותם במקום אחר. קיימות 2 אפשרויות לסיפוק צרכים רגשיים עי העבודה. 1 - העבודה חוסכת מהאדם את ההתמודדות עם נושאים לא רצויים = העבודה מספקת לאדם אהבה, מפלט, מקום לברוח אליו. 2 - העבודה מאפשרת לאדם להתמודד עם נושאים רצויים = יצירתיות אין סופית, ריגוש מתמיד. בכל מקרה, מי שמעוניין לאפשר לעצמו ליהנות ממגוון רחב יותר של אפשרויות בחיים ולא להתעסק בעבודה כל הזמן, עליו לנסות לאתר את הצרכים הרגשיים שהעבודה מספקת לו. הוורקוהוליק מרגיש טוב יותר בעבודה מאשר במקום אחר. על האדם לנסות להבין את הסיבה שבגללה העבודה גורמת לו להרגיש טוב. רק אחרי שהאדם מבין מדוע העבודה גורמת לו להרגיש טוב, רק לאחר מכן הוא מסוגל להשתחרר ממנה. כאשר האדם מבין מדוע הוא עובד ככ באובססיביות ומה בדיוק העבודה נותנת לו, הדבר הזה מאפשר לו למצוא תחליפים רגשיים טובים יותר במקומות אחרים. ראשית נסה להבין את השורש ואת הסיבה שבגללה האדם בורח אל העבודה . לאחר מכן נסה לספק לו מענה רגשי אמיתי עבור הצורך האמיתי שלו. כאשר תצליח לספק מענה רגשי אמיתי לאדם במקום אחר, הוא יעזוב את העבודה. כאשר האדם מגיע לשורש ולסיבה שבגללה הוא באמת עובד, באותו הרגע העבודה הכפייתית נעלמת מעצמה. להגיע אל השורש = להבין לא רק מדוע אתה עובד ככ קשה, אלא גם מדוע בכלל הסיבה עצמה קיימת. זא נניח שהאדם עובד כדי לברוח מ X. נסה להבין מדוע הוא בורח מ X. נסה להגיע לשורש הראשון שהוא זה שיוצר את המצב של ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניהול עובדים בצורה נכונה, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניהול עובדים בצורה נכונה, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי טלפוני, קואצ'ר לילדים, אימון אישי לפרישה בתחום ניהול עובדים בצורה נכונה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4531 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 19:59:26 - wesi1