אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מילות מפתח ✔כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
מהי כתיבה שיווקית אפקטיבית לגוגל וכיצד לנסח טקסט שיווקי?

כתיבה שיווקית היא כלי מרכזי בקידום עסקים באינטרנט, במיוחד כשמדובר במנוע החיפוש של גוגל. אליעד כהן מציין כי המפתח להצלחה בכתיבה שיווקית הוא להבין את צורכי הלקוח הפוטנציאלי ולנסח טקסטים בצורה שמדברת אליו באופן ישיר ומדויק. במיוחד כשמדובר במודעות שיווקיות בגוגל, יש צורך לחשוב על המילים שהלקוחות באמת מחפשים ולא על ניסוחים כלליים ולא ברורים.

מה הבעיה בניסוחים כלליים בכתיבה שיווקית?

אליעד כהן מציג דוגמה למשפט מתוך מודעה בגוגל: "המומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות. מחירים מעולים, מכשור מתקדם להברקת הבית וניקיון יסודי, חומרי ניקוי לא מזיקים, זמינים לעבודות מידיות." הוא מציין כי המשפט הזה לא מספיק ברור ומכיל מספר בעיות שיכולות להרתיע את הלקוחות הפוטנציאליים. לדוגמה, הביטוי "מומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות" לא בהכרח מתאים למה שהלקוח מחפש. ייתכן שהלקוח חיפש "חברת ניקיון" או "ניקיון בתים" ולא בהכרח משהו שקשור לשירות חד - פעמי.

מדוע חשוב להשתמש בביטויים מדויקים לפי החיפוש של הלקוח?

אליעד מסביר כי אחד הכשלים המרכזיים בכתיבה שיווקית הוא שימוש במילים כללי מדי, שלא מתאימות לחיפושים הספציפיים של הלקוחות. במילים כמו "מומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות", הלקוח עשוי לא להבין אם מדובר בשירות חירום או בשירות חד - פעמי בלבד. המילה "חד - פעמיות" עשויה ליצור אסוציאציות שליליות, כמו משהו שלא יחזור על עצמו, מה שיכול לגרום ללקוח לחשוב שהשירות אינו מספיק טוב.

איך לשפר את ניסוח המודעות?

אליעד מציע להימנע משימוש במילים כלליות כמו "מחירים מעולים" ו"ניקיון יסודי". במקום זאת, יש להשתמש במילים מדויקות כמו "מחירים זולים", "מחירים משתלמים" או "מחירים בהתאמה אישית", בהתאם למה שהעסק באמת מציע. על המודעה להציג את היתרון האמיתי בצורה ברורה, כמו לדוגמה: "ניקיון עדין לבתים" במקום "חומרי ניקוי לא מזיקים", או "שירותי ניקיון מידיים" במקום "זמינות מידית", אם מדובר בשירות שמגיע בזמן קצר.

החשיבות של סדר המילים והמשפטים בטקסט שיווקי

עוד דבר חשוב שצריך לקחת בחשבון הוא סדר החשיבות של המילים בטקסט. לפי אליעד כהן, אם המחיר הוא הקריטי ביותר עבור הלקוח, הוא צריך להופיע בראש הטקסט. אם הלקוח מעדיף שירות מיידי, הביטוי "זמינות מידית" צריך להיות בולט. כך, חשוב להדגיש את הדברים שהלקוח מתעניין בהם יותר. אם הלקוח מחפש חברת ניקיון זולה, יש להדגיש את המחיר הזול, אם הוא מחפש שירות מהיר, על הטקסט לשדר זמינות...
מהי כתיבה שיווקית אפקטיבית לגוגל וכיצד לנסח טקסט שיווקי?

כתיבה שיווקית יעילה היא כלי חיוני לקידום עסקים באינטרנט, במיוחד במנוע החיפוש של גוגל. לפי אליעד כהן, כאשר אנו כותבים טקסט שיווקי בגוגל, עלינו להתייחס באופן מדויק לאופן החשיבה של הלקוח הפוטנציאלי, ולא רק להשתמש במילים כלליות או במשפטים חסרי משמעות ברורה.

לדוגמה, אליעד מנתח את המשפט הבא מתוך מודעה בגוגל: "המומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות. מחירים מעולים, מכשור מתקדם להברקת הבית וניקיון יסודי, חומרי ניקוי לא מזיקים, זמינים לעבודות מידיות." הוא מדגיש שהמשפט אינו מספיק ברור ומכיל מספר בעיות שעלולות להרתיע לקוחות פוטנציאליים.

מדוע חשוב להשתמש בביטויים מדויקים לפי החיפוש של הלקוח?

אליעד מסביר שאחת הבעיות המרכזיות בטקסט השיווקי הנ"ל היא שהביטוי "מומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות" אינו בהכרח מה שהלקוח מחפש. ייתכן שהלקוח חיפש פשוט "חברת ניקיון" או "ניקיון בתים" ולא בהכרח "חד - פעמיות". השימוש במילה "חד - פעמיות" יכול לעורר אסוציאציה שלילית, כאילו השירות לא טוב מספיק בשביל שיחזרו אליו שוב, או שהוא מוצר שניתן לזרוק אחרי שימוש יחיד, בדומה למוצרים חד - פעמיים כמו כוסות או כלים מפלסטיק.

לכן, לפי אליעד, יש חשיבות מכרעת לכך שהניסוח יהיה תואם במדויק למה שהלקוח מחפש, ולא לנחש או לכתוב באופן כללי מדי. על מנת לדעת זאת, אפשר להיעזר בכלים שגוגל מציעה, כמו צפייה בחיפושים פופולריים, או פשוט לבדוק מה הלקוחות מחפשים הכי הרבה בתחום זה, וכך לנסח טקסט שיהיה ברור, מדויק, ואטרקטיבי ללקוח.

מה לא ברור בניסוח "מחירים מעולים" ומדוע הוא לא מומלץ?

דוגמה נוספת לבעיה בטקסט היא הביטוי "מחירים מעולים". אליעד מדגיש ש"מחירים מעולים" הוא ביטוי כללי מדי, שלא מבהיר ללקוח מה היתרון האמיתי שהוא מקבל. המילה "מעולים" יכולה להתפרש בכמה דרכים: האם מדובר במחיר זול, מחיר הוגן, או אולי מחיר יקר שמייצג איכות גבוהה במיוחד?

אליעד מציע שבמקום זאת יהיה עדיף להשתמש במילים ברורות יותר כמו "מחירים זולים", "מחירים משתלמים" או "מחירים בהתאמה אישית", תלוי מה היתרון האמיתי של העסק ומה מחפש הלקוח. למשל, אם העסק מציע מחיר מותאם אישית לכל לקוח, עדיף לציין זאת במפורש. אם העסק זול במיוחד, יש להדגיש את המחיר הזול באופן ברור ומפורש.

איך להשתמש נכון בביטוי "חומרי ניקוי לא מזיקים"?

גם הביטוי "חומרי ניקוי לא מזיקים" הוא בעייתי מבחינה שיווקית, כי לא ברור אם הלקוח חושב דווקא על המילה "לא מזיקים" או על מילים אחרות כמו "ידידותיים לסביבה" או "בטוחים לשימוש". לפי אליעד, השימוש בביטויים מדויקים לפי מה שהלקוחות מחפשים הוא קריטי להצלחת המודעה.

לדוגמה, אם הלקוח חושש מפגיעה ברהיטים או משימוש בחומרים חזקים מדי, עדיף להשתמש במילים כמו "חומרי ניקוי עדינים" או "חומרים בטוחים לשימוש". כך, הלקוח יקבל תחושה שהטקסט עונה בדיוק על הצורך שלו.

מהו סדר החשיבות האופטימלי בטקסט שיווקי?

אליעד מציין כי סדר המילים והמשפטים בתוך הטקסט השיווקי חייב להיות תואם לסדר החשיבות שהלקוח מייחס לדברים. אם חשוב ללקוח יותר מכל המחיר, זה מה שצריך להופיע ראשון. אם זמינות מיידית היא הקריטית ביותר עבור הלקוחות שמחפשים "חברת ניקיון דחופה", הרי שהמונח "זמינים לעבודות מידיות" צריך להיות מודגש וממוקם במקום בולט יותר בטקסט.

איך לגלות מה הלקוח באמת רוצה לחפש...
מתנגד למחיר לכתוב שכנוע מומלץ מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי מודעות להבין את הרצון לשכנע לקוח לקוח מתעניין למכירה מחיר גבוה מידי google איך למכור איך למכור בגוגל גוגל הדרכת מכירות יועץ ייעוץ קופירייטינג יעוץ יעוץ שיווקי כתיבה כתיבה שיווקית כתיבה שכנועית כתיבת תוכן למכור למכור בגוגל מכירות ניסוח ניסוח טקסט ניסוח טקסט בגוגל ניסוח טקסט לגוגל ניסוח טקסטים קופירייטינג קידום אתר קידום אתר בגוגל קידום מכירות שיווק שירות שירותי קופירייטינג שכנוע תוכן קידום מכירות
איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות
איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות
... מדגיש כיצד הוא פותר את בעיית הלקוח במקום להתמקד בעלויות החומר, הלקוח היה מרגיש צורך פחות לקחת זמן לחשוב. מילות מפתח נכונות יכולות להפוך את התהליך מהמתנה והתלבטות לחתימה מיידית. מהי התועלת המרכזית של אימון קבוע על מילים? האימון הקבוע ...
יציאה מהארון, האם לצאת מהארון או לא? האם להישאר בארון? מצעד הגאווה, נטיות מיניות, טיפולי המרה, זהות מינית, נטייה מינית הומוסקסואלית, חי בארון, האם לספר שבגדתי? האם כדאי לצאת מהארון? רוצה לצאת מהארון
יציאה מהארון, האם לצאת מהארון או לא? האם להישאר בארון? מצעד הגאווה, נטיות מיניות, טיפולי המרה, זהות מינית, נטייה מינית הומוסקסואלית, חי בארון, האם לספר שבגדתי? האם כדאי לצאת מהארון? רוצה לצאת מהארון
... ההתלבטות גדולה: מה עדיף - להמשיך לחיות בארון ולא לחשוף את עצמו, או לצאת מהארון עם כל ההשלכות האפשריות? מילות מפתח משולבות: נטייה מינית, לצאת מהארון, הומוסקסואל, חיים כפולים, פחד, הסתרה. כיצד ניגשים לשאלת היציאה מהארון? ש: מה השאלה המרכזית ...
איך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע
איך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע
... אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע מהי מילת המפתח בשכנוע וכיצד היא עובדת? אליעד כהן מסביר כי אחת ממילות המפתח החשובות ביותר בשכנוע אנשים היא המילה אולי. השימוש במילה זו מאפשר להכניס רעיונות חדשים בצורה עדינה יותר, ללא התנגשות ...
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
...לשמור על המשקל, באמצעות שיחות עומק אישיות. בשלב השני, נבנית עבור האדם תוכנית תזונה מותאמת אישית, שתתאים בדיוק לצרכים שלו ולאורח חייו. בשלב השלישי, נבנית תוכנית אימונים ותנועה אישית, שתסייע לאדם להשיג את מטרותיו. הגישה הזאת הרבה יותר אפקטיבית, מפני שהיא מדברת ישירות על התועלות שמקבלים הלקוחות, ולא רק על מה האדם עושה. אליעד כהן מדגיש שאנשים רוצים לדעת מה יוצא להם מזה שהם ישלחו אליך לקוחות או ימליצו עליך. לכן, חשוב להדגיש את התועלת שהם יקבלו מכך שישלחו אליך אנשים. אליעד נותן דוגמה נוספת לגבי הדרך הנכונה...
כתיבה שיווקית - איך להתנסח נכון, ניתוח טקסט שיווקי לדוגמה, ניתוח סרטון שיווקי לדוגמה, קופירייטינג, איך לשכנע לקוחות? איך לגייס לקוחות? הדרכת מכירות
...הוא האמצעי, זה עונה על השאלה, מהו האמצעי הנוח ביותר להרוויח כסף בכל זמן נתון. אבל בראש של הצופה, הוא לא שואל את השאלה הזאת, ובטוח שלא בניסוח הזה. ולכן היה יותר הגיוני לדוגמה לומר: המסקנה שלי היא: שאם יש לך חיבור לאינטרנט, אז אתה יכול לעשות המון כסף בשוק ההון. וזו הדרך הנוחה ביותר, בכל זמן ומכל מקום. להכיר לכם את וובה, חבר ילדות ושותף ברעיון להביא לכם את ההזדמנות להרוויח >> 1 - חבר ילדות [שלי]. 2 - ניסוח עקום בעברית - שותף ברעיון [לרעיון] להביא לכם את ההזדמנות להרוויח. - האם בעצם אתה מביא לאנשים...
שיפור יכולות הבעה, תקשורת בין אישית, איך לגרום לאנשים להבין אותך? איך להתנסח בצורה נכונה? איך להיות בטוח שמבינים אותך? איך לנסח משפטים בצורה נכונה? איך לבטא את עצמך? למה לא מבינים אותי? ניסוח טקסטים, איך לנסח טקסט ברור?
שיפור יכולות הבעה, תקשורת בין אישית, איך לגרום לאנשים להבין אותך? איך להתנסח בצורה נכונה? איך להיות בטוח שמבינים אותך? איך לנסח משפטים בצורה נכונה? איך לבטא את עצמך? למה לא מבינים אותי? ניסוח טקסטים, איך לנסח טקסט ברור?
...האם מה שכתבתי או אמרתי ברור? האם יש משהו שאפשר לשפר? זוהי השאלה המרכזית. לא תמיד קל לשים לב מתי משהו לא ברור, במיוחד אם אנחנו התרגלנו למילים או למשפטים מסוימים, אבל אם נתרגל את הפעולה של לשאול את עצמנו האם הבנו נכון, נוכל לשפר את הדרך שבה אנחנו מתנסחים. דוגמה לכך היא כשמישהו אומר לך אני רוצה לאכול. האם אתה בטוח שהוא מתכוון באמת לאכול? האם ייתכן שהוא מתכוון למשהו אחר? אולי הוא רוצה לעשות משהו אחר כמו לרקוד? הכוונה היא לבחון את המשמעות של כל דבר שנאמר, לא להסתפק בהבנה ראשונית ולשאול את עצמך אם הבנת...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מילות מפתח, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מילות מפתח, איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן למציאת עבודה, קואצינג מומלץ, טיפול אישי מומלץ בנושאי מילות מפתח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.9053 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 03:16:11 - wesi1