אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מהות המטרה ✔סודות ה NLP, סודות השכנוע, סודות המכירה, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? חינוך ילדים, איך לשכנע ילד? לסדר את החדר, איך למכור יותר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
סודות ה NLP, סודות השכנוע, סודות המכירה, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? חינוך ילדים, איך לשכנע ילד? לסדר את החדר, איך למכור יותר? ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, ללמוד NLP
איך לשכנע לקוחות שהמוצר שלכם הוא הכי טוב?

כאשר רוצים לשכנע לקוח שהמוצר הוא הכי טוב בשוק, חשוב להבין היטב מה המטרה העמוקה שלנו: האם המטרה היא באמת שהלקוח יחשוב שהמוצר הכי טוב, או שהלקוח ירכוש מאיתנו את המוצר וישלם עליו כסף. אליעד כהן מסביר שהרבה פעמים מתמקדים בצורה (המוצר שלי הכי טוב) ולא במהות (המטרה האמיתית: למכור את המוצר ולקבל כסף). לפעמים מרוב שניסיון השכנוע מתמקד בכך שהמוצר טוב יותר משל המתחרים, דווקא מרחיקים את הלקוח מלרכוש את המוצר.

מה ההבדל בין "מהות" ל"צורה" בשכנוע לקוחות?

אליעד כהן מדגיש את ההבדל החשוב בין המושגים "מהות" ו"צורה". הוא אומר שהמהות היא מה שאתה באמת רוצה להשיג, כמו כסף או אושר. הצורה היא הדרך שבה אתה חושב להשיג את המהות, כמו למכור מוצר ספציפי או לשכנע שהמוצר שלך הכי טוב. לפעמים התמקדות בצורה מונעת ממך להגיע למהות. לדוגמה, אתה יכול לנסות לשכנע לקוח שהמוצר שלך הכי טוב, אך מרוב שאתה מנסה לשכנע, הלקוח מחליט לא לקנות בכלל. לכן חשוב לזכור תמיד מה המהות ולא להתקבע על הצורה.

איך באמת משכנעים לקוח שהמוצר שלך טוב?

כדי לשכנע לקוח שהמוצר שלך טוב, אליעד מסביר שהמטרה האמיתית היא לגרום ללקוח לחשוב שהיתרונות של המוצר גדולים יותר מהחסרונות שלו. הלקוח יחליט לקנות את המוצר אם הוא ירגיש שהיתרונות גדולים יותר מהחסרונות. אליעד מדגיש שחייבים להיות מודעים גם לחסרונות של המוצר, כמו למשל שהלקוח צריך לשלם כסף, או שהמוצר לא מבצע פעולה מסוימת. צריך להכיר את החסרונות האלו מראש ולהתייחס אליהם נכון בזמן השכנוע.

איך לטפל בהתנגדויות של לקוח?

אליעד מסביר שכשלקוח מתנגד לקנות מוצר, יש צורך להבין את המהות האמיתית של ההתנגדות. למשל, אם לקוח אומר "לא בא לי לקנות את המוצר כי זה יקר", אליעד מציע לברר למה הוא אומר את זה. אם החיסרון המרכזי הוא כסף, אז צריך להדגיש ללקוח יתרונות שיפצו על החיסרון הזה או להחליש את הטענה שהמחיר הוא חיסרון מחויב. צריך לשכנע את הלקוח שהיתרונות שהוא יקבל מהמוצר עולים על החסרונות, כלומר, שהרווח שלו יהיה גדול מהמחיר שהוא משלם.

איך לשנות תפיסת חסרונות ויתרונות של לקוח?

אליעד כהן מסביר שכדי לשכנע את הלקוח, צריך לדעת להפוך "אפשרי" ל"מחויב" ו"מחויב" ל"אפשרי". לדוגמה, כשהלקוח חושב שחיסרון מסוים במוצר הוא מחויב (חובה שיהיה חיסרון כזה), התפקיד של המוכר הוא להראות שהחיסרון הזה הוא רק אפשרי, כלומר, שאפשר להסתדר גם בלי מה שהלקוח חושב שחייב להיות במוצר. ולהפך, את היתרונות של המוצר שהלקוח רואה רק כאפשריים, צריך להפוך למחויבים, כלומר, להראות שאלה דברים שחייבים להיות לו. כך יוצרים שינוי בתפיסה של הלקוח, ומקדמים אותו לרכישה.

איך להשתמש ב"מניפולציה חיובית" בשכנוע?

אליעד כהן מביא דוגמה לשימוש ב"מניפולציה חיובית" כאשר הלקוח או הילד אומרים "לא בא לי". כשילד אומר "לא בא לי לסדר את החדר", הוא מתאר מצב של חוסר רצון מוחלט. אפשר להחליש את ההתנגדות הזו באמצעות משפטים כמו "אתה מרגיש שלא בא לך עכשיו, אבל זה לא אומר שאתה לא יכול". בצורה זו הופכים את הטענה של הילד מאמירה מוחלטת ("לא בא לי") לאמירה שהיא פחות מחויבת ("מרגיש לי שלא בא לי"). מכאן יותר קל לשכנע אותו לעשות פעולה מסוימת, כמו לסדר את החדר, למרות התחושה שלו כרגע.

דוגמה נוספת היא לקחת את הסיבה האמיתית שבגללה הילד לא רוצה לסדר את החדר ("רוצה לצאת לשחק"), ולהתייחס אליה במקום לאמירה הכללית "לא...
התנגדות לקוח שינוי לקנות טיפול שכנוע לקוח כדי לשכנע סוד איך הופכים לרכוש את המוצר מניפולציה להבדיל nlp איך לגרום לילד איך לגרום לילד לסדר איך לגרום לילדים איך לגרום ללקוח איך למכור איך למכור יותר איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך לשכנע איך לשכנע ילד איך לשכנע ילד לסדר איך לשכנע ילדים איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות הדרכה להורים הדרכת הורים חינוך חינוך ילדים ילד ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים לגרום לילד לגרום לילד לסדר לגרום לילד לסדר את החדר לגרום לילדים לגרום ללקוחות לחנך לחנך ילדים ללמוד ללמוד nlp ללמוד למכור ללמוד לשכנע למידה למכור למכור יותר למכור ללקוח למכור ללקוחות לסדר את החדר לקוח לקוחות לשכנע לשכנע ילד לשכנע ילד לסדר לשכנע ילד לסדר את החדר לשכנע ילדים לשכנע ללמוד לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מחנך מחנכים מכירה נלפ סוד סודות סודות ה nlp סודות המכירה סודות השכנוע סודות שכנוע שכנוע
איך להשיג כל מטרה? איך להשיג כל דבר? נוסחה לפתרון בעיות, נוסחה להשיג מטרות, איך למצוא תשובה לשאלה איך? במה זה תלוי? איך להשיג מטרה? איך להשיג משהו? השגת מטרות, נוסחה למצוא תשובות לשאלות, איך לפתור בעיות? איך לעשות משהו?
איך להשיג כל מטרה? איך להשיג כל דבר? נוסחה לפתרון בעיות, נוסחה להשיג מטרות, איך למצוא תשובה לשאלה איך? במה זה תלוי? איך להשיג מטרה? איך להשיג משהו? השגת מטרות, נוסחה למצוא תשובות לשאלות, איך לפתור בעיות? איך לעשות משהו?
... אליה, ובכך להקל על התהליך של השגת המטרה. שאלות נוספות להעמקת התהליך לאחר שהבנו את מהות המטרה , אפשר להמשיך לשאול שאלות נוספות כמו מה זה אומר להפסיק לעשן? או מה זה אומר שזוגיות טובה? השאלות הללו לא רק עוזרות להעמיק את ההבנה לגבי המטרה, אלא ... את הגורמים והתנאים שמובילים להשגת המטרה. 2. הגדר את המטרה בצורה ברורה - נסה להבין את מהות המטרה ואת המרכיבים שמרכיבים אותה. 3. שאל שאלות נוספות - המשך לחקור את התנאים והמרכיבים שדרושים כדי להשיג את המטרה. על ידי שימוש בשיטה זו, אפשר לפתור ...
התרחקות שהיא כולה התקרבות - למה האדם תמיד נמצא רק בהתקרבות?
... דבר כדי להשיג אותו, אלא האושר בא מעצמו, ללא כל מאמץ של האדם. וכאשר המטרה המוגדרת היא, שהאדם ישיג משהו ללא מאמץ, ממילא זה אומר, שהאדם לא יכול לעשות שום דבר כדי להשיג את הדבר הזה. משום, שכל עשייה, נוגדת את מהות המטרה. כי המטרה, היא להשיג את הדבר, ללא כל עשייה. ולכן האדם לא יכול להשיג בשום ...
אושר, הפסיכולוגיה של האושר, פסיכולוגיה חיובית, לחיות חיים מאושרים, מהו אושר? איך להיות מאושר? הדרך אל האושר, להיות אדם מאושר, שמחת חיים, להיות שמח, חיפוש האושר, חשיבה חיובית, להרגיש טוב
... לעצמם מהו אושר באמת. כדי להגיע למטרה מסוימת, יש צורך להבין תחילה בבירור את מהות המטרה. אדם אומר לעצמו שהוא רוצה להיות מאושר, אבל בלי להבין מה הוא באמת רוצה, הוא לעולם לא יצליח להגיע לכך. לדוגמה, ...
השגת מטרות ויעדים, אושר בדרך אל המטרה, לשנוא את הדרך, לאהוב את הדרך, לשנוא כסף, מאמץ בדרך למטרה, הדרך אל האושר, הצבת מטרות, להציב מטרות, להגיע למטרה, הדרך אל המטרה
השגת מטרות ויעדים, אושר בדרך אל המטרה, לשנוא את הדרך, לאהוב את הדרך, לשנוא כסף, מאמץ בדרך למטרה, הדרך אל האושר, הצבת מטרות, להציב מטרות, להגיע למטרה, הדרך אל המטרה
... כדי לא לאבד את תחושת האושר שנובעת מהציפייה והדרך אליה. הסיכום המלא והמקיף של אליעד כהן מדגיש כי היחס בין המטרה והדרך להשגתה תלוי בעיקר במהות המטרה ובאופן שבו האדם מגדיר את היחס בין השתיים. ההבדל המרכזי ...
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
... יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או ללקוח עצוב? אליעד כהן מציג בהרצאה הסבר מעמיק על השאלה החשובה בעולם המכירות: למי קל יותר למכור, ללקוח שנמצא במצב רוח טוב ושמח או ללקוח עצוב ומדוכא? אליעד מדגיש שהתשובה לשאלה הזאת אינה חד - משמעית, אלא מורכבת ותלויה באופן שבו הלקוח חווה את המציאות ואת עצמו באותו רגע נתון. כיצד משפיעה עצבות של הלקוח על תהליך המכירה? כאשר לקוח נמצא במצב של עצבות, משמעות הדבר היא שהוא חווה את המציאות כשלילית ורואה יותר חסרונות מיתרונות. במצב זה, קל לו מאוד לראות ... לעזור לו. מעבר לכך, אליעד מסביר שדווקא מתוך תחושת התסכול שלו על החיים, הלקוח העצוב עלול לפרוק את הרגשות השליליים שלו על המוצר ולהגיד שהוא לא טוב, רק כדי להוציא את הכעס שלו על המציאות. זה מקשה מאוד על המכירה ללקוח עצוב, משום שהוא סגור בפני הצעות חדשות ומרוכז בשליליות שבה הוא נמצא. באיזה מצב הלקוח העצוב דווקא יקנה בקלות? עם זאת, אליעד מדגיש שישנם מקרים הפוכים. לפעמים דווקא אדם שנמצא במצב עצבות עמוקה יקנה יותר בקלות, ... שהעצבות מובילה אותם לאכילה מוגברת כי הם מחפשים נחמה. באותו האופן בדיוק, לקוח עצוב שמחפש נחמה, עשוי לקנות מוצר מתוך אמונה או תקווה שהמוצר יעזור לו להרגיש טוב יותר. זהו מצב שבו האדם העצוב קונה באופן אימפולסיבי מתוך צורך רגשי חזק בנחמה או פתרון מיידי. כיצד השמחה של הלקוח משפיעה על המכירה? מצד שני, כשלקוח נמצא במצב רוח טוב ושמח, הוא רואה את העולם בצורה חיובית. הוא פתוח יותר להצעות חדשות, רואה יתרונות רבים במוצר וממעט לשים ... בשמחה, הוא נוטה יותר לאמץ את המוצר המוצע לו ולהתלהב ממנו, ולכן קל יותר למכור לו. אך גם כאן קיימת אפשרות הפוכה. לפעמים דווקא בגלל שהלקוח מרגיש טוב ושלם עם עצמו, הוא פחות זקוק למוצר שימלא לו חסרונות כלשהם. אדם שמח עשוי להיות ביקורתי ואנליטי יותר, לבדוק את ... שהוא לא באמת צריך את המוצר, מכיוון שהוא מרגיש טוב מספיק גם בלי המוצר. למה לקוח שמח עשוי להיות ביקורתי יותר? אליעד מסביר שכאשר הלקוח מחליט לא לקנות מוצר, יש בכך סוג של חוויה רגשית שלילית - כי הלקוח בעצם אומר לעצמו שיש משהו שלא מתאים לו במציאות. לקוח שמח יכול להרשות לעצמו לחוות את החוויה הזאת, כי השמחה שלו מאפשרת לו להתמודד עם תחושת הפספוס. לעומת זאת,
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
... כימיה עם לקוח , יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח מהם הכלים ליצירת כימיה עם הלקוח במכירה? יצירת כימיה טובה עם הלקוח היא לא רק עניין של אווירה חיובית. הרבה פעמים נלמד כי אווירה חיובית ונעימה היא הדרך הנכונה למכור. התפיסה הרווחת היא שכשלקוח נמצא במצב רוח טוב, הוא ייטה לרכוש את המוצר. עם זאת, יש להבין שהאמת הרבה יותר מורכבת. האם תמיד כדאי לשמור על אווירה חיובית? החשיבה הרווחת גורסת שכדי למכור ללקוח, חובה לשמור על אווירה חיובית במהלך כל השיחה. מדובר בטכניקת מכירה שבה שיחה עם הלקוח מתמקדת בנושאים חיוביים, במיוחד בשיחת חולין שיכולה להיות שיחה על נושא כללי, חיובי, נטול קונפליקטים. התיאוריה מאחורי הגישה הזו היא, שכאשר הלקוח מרגיש טוב ומחובר, הוא נוטה לרכוש יותר. האם שיחה על נושאים שליליים עשויה להועיל? כפי שנראה, לעיתים דווקא שיחה על נושא שלילי יכולה להועיל ולקדם את המכירה. למשל, אם הלקוח נמצא במצב רוח שלילי או חווה קושי כלשהו, שיחה על נושא שמעסיק אותו או שיחה על בעיה משותפת עשויה ליצור חיבור אמיתי ... האמפתיה. כאשר אדם מרגיש שמישהו אחר מבין את מצבו, זה עשוי להוביל לחיזוק הקשר בין הצדדים ולשיפור הסיכוי לסגור עסקה. כיצד מצב הרוח של הלקוח משפיע על סגירת העסקה? בהתאם למצב הרוח של הלקוח, ניתן להתאים את שיחת המכירה. אם הלקוח שמח ומאושר, השיחה תהיה קלילה ורגועה, אך אם הוא עצוב או מוטרד, זה עשוי להיות זמן מצוין להתמקד בצרכים או בקשיים של הלקוח, ולהביא את המוצר כפתרון אפשרי. לעיתים, הלקוח עשוי להיות יותר מוכן לרכוש את המוצר אם הוא במצב רוח שלילי, כיוון שהוא מחפש פתרון או הקלה למצבו. מה היתרונות בשיחה ... משותפים? שיחה על נושא שלילי, כמו קושי משותף או בעיה פיזית חברתית משותפת, יכולה ליצור תחושת חיבור הדדית. כאשר המוכר מביע הבנה כלפי הלקוח ומדבר על בעיה משותפת, הדבר עשוי להוביל למכירה. מדובר בשיחה שבה אפשר ליצור תחושת אנחנו באותה סירה ולהפוך את המוצר לאופציה טובה או פתרון לבעיה שנדונה. למה לפעמים כדאי ליצור אווירה לא נעימה? במקרים מסוימים, יצירת אווירה לא נעימה עשויה דווקא להועיל. אם הלקוח במצוקה רגשית, שיחה על נושא לא נעים עשויה לעורר את הצורך במענה או פתרון, ולהניע אותו לרכוש את המוצר. בעבודה עם לקוחות במצב רוח שלילי, לעיתים יש סיכוי גבוה יותר שהם יראו במוצר דרך לשיפור מצבם, ולכן עשויים לרכוש אותו. במקרים אלו, חשוב לוודא שלא מתדרדרים את הלקוח למצב של דיכאון עמוק, אלא שומרים על איזון רגיש. האם זה נכון לומר שתמיד חייבים להימנע מיצירת אווירה שלילית? בעוד ... שזו גישה נכונה באופן חלקי בלבד. מצבים רבים דורשים להתמודד עם קשיים או מצוקות, ודווקא שיחה על נושא שלילי, כל עוד לא פוגעים במצב רוחו של הלקוח בצורה חדה מדי, עשויה ליצור תחושת קרבה ולהגביר את הסיכוי למכירה. מהו האיזון הנכון בין אווירה חיובית ושלילית במכירה? באופן כללי, המטרה היא ליצור חוויה נעימה ל
פגישה עם לקוח / לפגוש לקוח - סוגים של פגישות מול לקוח - מתי למכור ללקוח? איך לפגוש את הלקוח? מתי לנסות למכור ללקוח? מתי לסגור עסקה? פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת פולו אפ, פגישת יעוץ, פגישת מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב
... עם לקוח לפגוש לקוח - סוגים של פגישות מול לקוח - מתי למכור ללקוח? איך לפגוש את הלקוח? מתי לנסות למכור ללקוח? מתי לסגור עסקה? פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת פולו אפ, פגישת יעוץ, פגישת מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב בתהליך מכירה, יש את השלב שבו פוגשים את הלקוח. ישנן סוגים שונים ורבים של סוגי פגישות עם לקוח. כגון לדוגמה: פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת פולו אפ, פגישת יעוץ, פגישת מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב ועוד כיוב. בתהליכי מכירה שונים ובארגונים שונים, מנסים להגדיר עבור איש ... שעליו לעשות X פגישות מסוג מסוים, לפני פגישת הסגירה, פגישת המכירה הסופית. והשאלה היא האם זה טוב צריך את זה וכולי? והתשובה היא, שבעיקרון מצד האמת, מצד טובת העסק, פגישת המכירה שבה מנסים לסגור עסקה עם הלקוח, הפגישה הזאת צריכה להיות הפגישה הראשונה עם הלקוח. כל שאר סוגי הפגישות, הן טובות לצרכים שונים. אבל מצד טובת העסק, צריך לנסות לסגור את הלקוח, כל הזמן, במשך ובמקביל לכל סוגי הפגישות האפשריות. ברור כמובן שלפעמים כדי לסגור עסקה עם הלקוח, חייבים להבין מהלקוח מה הוא צריך לתמחר לו את המוצר וכולי. וברור שלא תמיד אפשרי למכור מהפגישה הראשונה. אבל יחד עם זאת, איש המכירות צריך להיות ממוקד כל הזמן, בכמה שיותר לקצר תהליכים ובכמה שיותר למכור ולגרום לעסק להרוויח כמה שיותר כסף. מה שאומר, שגם ... ונוהל עבודה שבו הוא קודם כל צריך לעשות פגישות מסוג מסוים עם הלקוח ורק אחכ לנסות לסגור עסקה, עדיין צריך לוודא שאיש המכירות כל הזמן ממוקד בתכלית הסופית, שהיא המכירה. ואם אפשר לנצח בנוקאאוט בסיבוב הראשון, אין טעם למשוך ...
מוסריות בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח?
... בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח? וכאן אבאר, נקודת מבט שחשוב לאיש מכירות לדעת אותה, והיא נקודת המבט על עד כמה הלקוח צריך רוצה את המוצר שאתה מוכר לו. כי כל מיני סוגים של לקוחות. לדוגמה יש לקוח שרוצה את מה שאתה מוכר לו, ויש לקוח שצריך את מה שאתה מוכר לו, ויש לקוח, שאומר שהוא רוצה, אבל הוא לא צריך וכולי. והעניין הוא, שיש אנשי מכירות שמנסים להיות מוסריים, והם מרגישים רע כאשר הם מוכרים ללקוח מוצר שהוא לא צריך אותו, לפחות בעיניהם כאנשי מכירות. ולפעמים איש המכירות לא מאמין במוצר שאותו הוא מוכר, והוא עצמו לא חושב שהוא היה רוצה את המוצר, ואז הוא מרגיש רע למכור ללקוח מוצר שהוא (איש המכירות), חושב שהלקוח גם לא צריך רוצה אותו. וכבר הסברתי במקום אחר, על איך באפשרותך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו. כי צריך לראות את הדברים, מנקודת המבט של הלקוח. אבל כאן ברצוני להוסיף עוד נקודת מבט, לגבי האם ועד כמה הלקוח צריך רוצה את המוצר. והעניין הוא, שעל איש המכירות לדעת, שמצד האמת הלקוח לא באמת צריך רוצה את המוצר שלך, גם אם מדובר בחולה סופני, שאתה מוכר לו תרופה מצילת חיים שתציל את חייו. כי מצד ... הרעיונות האלו במקומות אחרים. והמסר הוא, שעליך כאיש מכירות לזכור, שלא מחויב למכור ללקוח רק מוצר שהוא אומר שהוא צריך רוצה אותו. כי הרצון והצורך יכולים להיווצר עם השימוש של הלקוח במוצר. או יכולים להיווצר אצל הלקוח, בעתיד. ובאפשרותך להתמקד בתועלת היחסית שהלקוח מקבל מהמוצר, גם אם הלקוח לא רוצה צריך אותה במאת האחוזים. בנוסף עליך לזכור, כי הלקוח גם לא באמת לא רוצה לא צריך את המוצר. דהיינו, גם אם הלקוח אומר שהוא לא רוצה ולא צריך את המוצר, מצד האמת, זה אף פעם לא נכון במאה אחוז. כי האדם אף פעם לא באמת לא רוצה רוצה ...
להצליח למכור את עצמך, להצליח בדייט, להצליח בפרזנטציה, להצליח בגיוס הון, להצליח מול משקיע, להצליח למכור ללקוח, להצליח בראיון עבודה, לגרום לקונה למכור את עצמו, לראיין את המראיין, לראיין את המשקיע, להפוך את הקונה למוכר
להצליח למכור את עצמך, להצליח בדייט, להצליח בפרזנטציה, להצליח בגיוס הון, להצליח מול משקיע, להצליח למכור ללקוח, להצליח בראיון עבודה, לגרום לקונה למכור את עצמו, לראיין את המראיין, לראיין את המשקיע, להפוך את הקונה למוכר
... למכור את עצמך, להצליח בדייט, להצליח בפרזנטציה, להצליח בגיוס הון, להצליח מול משקיע, להצליח למכור ללקוח, להצליח בראיון עבודה, לגרום לקונה למכור את עצמו, לראיין את המראיין, לראיין את המשקיע, להפוך את הקונה למוכר איך להצליח במכירת עצמך בכל סיטואציה? כאשר אנחנו רוצים להצליח במצבים כמו ריאיון עבודה, דייט, שיחת מכירה או פרזנטציה, השיטה המרכזית להצלחה היא לגרום לצד השני למכור את עצמו לנו. המפתח טמון בכך שאנחנו לא רק מוכרים את עצמנו, אלא גורמים לאדם השני להרגיש צורך למכור את עצמו לנו. מה צריך לעשות כדי להצליח בדייט? במקום לנסות להרשים את בן הזוג הפוטנציאלי, צריך להימנע מהשדר של נואשות ולגרום לו לרצות אותנו. לדוגמה, ... הוא מתאים לך, מה שיגרום לו להרגיש צורך לרצות אותך יותר. איך ליישם את השיטה בריאיון עבודה? בריאיון עבודה, רוב האנשים מנסים למכור את עצמם ולהשפיע על המראיין שהם המתאימים ביותר לתפקיד. עם זאת, הדרך היעילה יותר היא לגרום למראיין למכור את עצמו לך. כיצד עושים זאת? עליך לשאול שאלות שמבהירות לך אם זו חברה שמתאימה לך. לדוגמה: מה הופך את החברה הזו למקום שטוב לעבוד בו? מהי התרבות ... מעריך את עצמך ויש לך אופציות נוספות, מה שמעלה את הערך שלך בעיני המראיין וגורם לו להרגיש שאתה מועמד מבוקש. איך להפוך את הלקוח למי שמוכר את עצמו? באופן דומה, במכירות, עליך לשדר ללקוח שאתה לא מנסה רק למכור לו. במקום לנסות לשכנע אותו לקנות ממך, הפוך את התהליך - שאל אותו שאלות שיביאו אותו למכור את עצמו לך. לדוגמה: למה אתה מעוניין דווקא במוצר הזה? האם אתה בטוח שזה המוצר שמתאים לך? כך, הלקוח יתחיל להרגיש שהוא צריך להוכיח לך שהוא ראוי לקנות את המוצר, מה שמעלה את הערך שלך בעיניו וגורם לו להרגיש צורך לרצות את המוצר שלך יותר. איך לגשת למשקיעים? כשהמצגת שלך למשקיעים מתחילה, אל תשדר את עצמך כמי שמבקש מהם כסף. במקום זאת, התמקדי בשאלות שיגרמו להם למכור את עצמם לך, לדוגמה: איזה קשרים עסקיים אתם יכולים להביא לנו? אם נצטרך השקעה נוספת, האם תוכלו לספק זאת? מה הערך המוסף שלכם מעבר לכסף? כאשר המשקיע ... המבוקש, ומניח שיש לך יותר אופציות. הבסיס להצלחה: להיות טוב באמת הבסיס להצלחה בכל סיטואציה, בין אם זה ריאיון עבודה, דייט, מכירה או גיוס משקיעים, הוא להיות טוב באמת במה שאתה עושה. ככל שתהיה יותר טוב בתחום שלך, יהיו לך יותר אופציות, ותוכל לבחור את מי שאתה רוצה לעבוד איתו. ... במה שאתה עושה, תמצא את עצמך במצב שבו אנשים רודפים אחריך, ולא אתה אחריהם. המפתח להצלחה בכל אינטראקציה הוא לגרום לצד השני למכור את עצמו לך, וליצור את הערך שלך בעיניהם. איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך ליצור משיכה? איך לדבר עם משקיעים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום לדייט שלך לרצות אותך? איך להצליח בריאיון עבודה, שיחת מכירה, דייט או פרזנטציה? אם אתה רוצה להגדיל את הסיכוי שלך להצליח במכירת עצמך - בין אם זה בריאיון עבודה, דייט, שיחת מכירה או פרזנטציה - הסוד טמון בכך שתגרום לצד השני למכור את עצמו כלפיך. הפוך את היוצרות - במקום למכור את עצמך, תגרום להם לרצות אותך לדוגמה, בדייט, במקום לנסות להרשים ולשווק את עצמך, תשדר לצד השני שאתה לא בהכרח רוצה אותו ושאתה בוחן אם הוא בכלל מתאים ... ולהוריד את הערך שלך בעיניו. איך ליישם זאת בריאיון עבודה? בריאיון עבודה, במקום רק לנסות להציג את עצמך בצורה הטובה ביותר ולשכנע את המראיין שאתה מתאים, תשאל גם אתה שאלות: מה הופך את החברה הזו למקום שטוב לעבוד בו? מהי התרבות הארגונית כאן? כמה זמן עובדים כאן נשארים בתפקידם? ... כמי שמעריך את עצמו ויש לו אופציות נוספות, המראיין מתחיל לראות בך מועמד מבוקש יותר, מה שמעלה את הסיכוי שירצה בך. מכירות - לגרום ללקוח לרצות אותך אם אתה איש מכירות ורק מנסה לשכנע את הלקוח לקנות ממך, אתה עלול לשדר נואשות. במקום זאת, הפוך את התהליך: בדוק אם בכלל מתאים לך למכור ללקוח הזה. שאל אותו למה הוא מעוניין דווקא במוצר שלך. תן לו להרגיש שהוא צריך להוכיח לך שהוא לקוח ראוי. כך, אתה מעלה את הערך שלך בעיניו ויוצר יותר ביקוש. איך לגשת למשקיעים? כאשר אתה מציג רעיון למשקיעים, אל תהיה בעמדה של בבקשה תשקיעו בי, אלא ... תמצא את עצמך במצב שבו אחרים רודפים אחריך, ולא להפך. לסיכום בכל אינטראקציה שבה אתה מוכר את עצמך - בין אם זה בריאיון עבודה, מכירה, דייט או גיוס השקעה - נסה להפוך את היוצרות ולגרום לצד השני למכור את עצמו לך. כך תיצור לעצמך יתרון ותגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה שלך. שיטות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על סודות ה NLP, סודות השכנוע, סודות המכירה, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? חינוך ילדים, איך לשכנע ילד? לסדר את החדר, איך למכור יותר? ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, ללמוד NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מהות המטרה, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מהות המטרה, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן קריירה, טיפול נפשי, אימון אישי לירידה במשקל בנושא מהות המטרה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4688 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 03:20:27 - wesi1