אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
איך להגדיל את העסק באמצעות שימוש בקבלני משנה?

עסק שרוצה להצליח ולגדול חייב ללמוד כיצד לעבוד נכון עם קבלני משנה ולנצל שירותי אאוטסורסינג. הכוונה היא לעסק המספק מוצרים או שירותים שונים, אך לא תמיד יש לו מספיק כוח אדם או משאבים פנויים כדי לספק את כל הביקוש. למשל, עסק בתחום הבנייה יכול לקבל כמות גדולה של הזמנות לבניית בתים, אבל חסרים לו עובדים שיבנו את הבתים בפועל. או לדוגמה, חשמלאי מקצועי שיש לו מאות לקוחות, וכמה שהוא מעלה מחירים עדיין הוא לא מספיק לטפל בכולם. במצב כזה, אם בעל העסק ינסה לטפל בכל הלקוחות לבדו, הוא יאבד לקוחות פוטנציאליים רבים, ומכאן גם יפסיד הכנסות פוטנציאליות.

האם להעלות מחירים כשיש יותר ביקוש מהיצע?

הגישה הרגילה של עסקים רבים כאשר יש יותר ביקוש מאשר יכולת לספק את השירות או המוצר, היא להעלות מחירים. הגישה הזאת הגיונית, כי זה מאפשר לעבוד עם הלקוחות הרווחיים ביותר. לדוגמה, אם יש לבעל עסק רק 10 שעות פנויות ביום, אבל יש לו 100 לקוחות פוטנציאליים, הוא יעדיף לבחור את העבודות שהכי משתלמות לו מבחינה כלכלית. זה אמנם פתרון פרקטי ונכון, אבל אליעד מדגיש שזה רחוק להיות אידיאלי. האידיאל העסקי האמיתי הוא לתת שירות לכל לקוח שיכול לייצר אפילו רווח קטן. כלומר, גם אם לקוח מייצר שקל אחד של רווח, האידיאל הוא לא לוותר עליו אלא לקחת גם אותו, מכיוון שכל שקל הוא תוספת לרווחים של העסק.

איך אפשר לשרת את כל הלקוחות בלי להפסיד כסף?

הבעיה מתחילה כשאין לך את הזמן והמשאבים לטפל בכל הלקוחות. הדרך הטובה ביותר לפתור את הבעיה הזו, היא להשתמש בעובדים או בקבלני משנה. נניח שיש לך שעה פנויה ויש לך לקוח אחד - ברור שתעבוד איתו. אם יש שני לקוחות, אתה יכול לשרת לקוח אחד, ולמצוא מישהו אחר שיעשה עבורך את העבודה השנייה תמורת עמלה או רווח מסוים. עכשיו, נניח שיש לך שעה אחת פנויה ו - 10 לקוחות. במקרה כזה, האידיאל הוא בכלל לא לתת שירות ישירות לאף אחד מהם, אלא לנצל את הזמן כדי לנהל קבלני משנה או עובדים שיטפלו בכל 10 הלקוחות עבורך. בצורה כזאת תוכל לייצר הכנסה מכל הלקוחות האלה, במקום לוותר על חלק מהם או לשרת רק אחד מהם בעצמך.

מה קורה כשיש עומס גדול מדי של לקוחות?

אבל מה אם יש לך שעה אחת פנויה ויש לך 100 לקוחות? ברור שאתה לא יכול לטפל בכל 100 הלקוחות בשעה אחת, אפילו לא לנהל את כל קבלני המשנה שיטפלו בהם. במצב כזה, אליעד מציע שהשעה שלך צריכה להיות מוקדשת אך ורק לניהול של מנהלים אחרים, שהם בעצמם ינהלו את קבלני המשנה. כלומר, לנהל מנהלים שמנהלים את קבלני המשנה שלך. זוהי הצורה האידיאלית לנצל את המשאב הכי יקר שלך - הזמן - כדי להפוך כל ליד (לקוח פוטנציאלי) להכנסה נוספת.

כיצד להרוויח כסף גם כשאין לך זמן לטפל בלקוחות בעצמך?

אליעד מדגיש שהגישה של "אין לי זמן לטפל בזה" היא כשל חשיבה חמור. בעולם אידיאלי, עסק חייב תמיד למצוא דרכים יצירתיות לטפל בכל לקוח שפונה אליו. ברגע שלקוח פנה אליך, הוא שווה כסף. לוותר על לקוח כזה פירושו הפסד ישיר של כסף. לכן, אתה חייב למצוא מערכת שתאפשר לך לנהל את הלידים והלקוחות הללו, גם אם זה אומר רק למכור את הליד הלאה בתמורה לעמלה, או לנהל ספק חיצוני שיטפל בו. ישנן כמה דרכים לעשות זאת:
  • העברת הליד לגורם חיצוני בתמורה לעמלה.
  • השארת הניהול אצלך, אך העברת הביצוע בפועל לקבלן משנה.
  • גיוס עובדים שיבצעו עבורך את העבודה.
כיצד עסקים גדולים משתמשים בקבלני משנה להגדלת הרווחים?

אליעד נותן דוגמה של מותגים מוכרים, שלמעשה אינם מייצרים בעצמם את המוצרים שלהם, אלא מעבירים את הייצור לקבלני משנה, למשל בסין. הלקוח רוכש את המוצר בגלל הערך המוסף של המותג ולא בגלל המפעל שייצר את המוצר. זאת אומרת, גם אם העסק שלך מוציא את העבודה החוצה לקבלני משנה, עדיין יש ערך מוסף שאתה מעניק ללקוחות - וזה יכול להיות המותג שלך, האמינות, האחריות שלך כמנהל, או פשוט עצם זה שאתה מעורב בשלב מסוים בתהליך, אפילו מינימלי.

גם אם אינך מעורב בתהליך בכלל, זה עדיין לא אומר שאתה לא יכול להרוויח מהעסקה. בכל מקרה, כל לקוח שמגיע אליך הוא נכס כלכלי שצריך לדעת לנצל ולהפוך לרווח באמצעות קבלנות משנה או ניהול חכם של עובדים.

איך לבנות מערכות נכונות להגדלת העסק?

אליעד מציע שכל עסק שרוצה לצמוח ולגדול בצורה משמעותית חייב ללמוד כיצד לבנות מערכות נכונות, הכוללות שימוש חכם בקבלני משנה. אם עומס הלקוחות גדול מדי לניהול עצמי, יש להוסיף שכבת ניהול נוספת. המטרה היא להפוך כל פנייה של לקוח לכסף בפועל, במקום להפסיד הזדמנויות בגלל עומס או חוסר זמן.

לסיכום, הגישה העסקית הטובה ביותר להגדלת העסק והגדלת הרווחים היא למקסם את יכולות הניהול שלך ולהוציא כמה שיותר עבודות לקבלני משנה באמצעות אאוטסורסינג.
איך לנהל עסק מצליח באמצעות קבלני משנה?

עסק שרוצה להצליח חייב לדעת לעבוד עם קבלני משנה. מה זה אומר בפועל? זה אומר את הדבר הבא: יש עסקים שמספקים שירותים או מוצרים, אך לעיתים אין להם מספיק כוח אדם לספק את הביקוש.

בעיה של ביקוש גבוה והיעדר משאבים

נניח שיש עסק בתחום הבנייה, אך אין לו מספיק אנשים שיבנו את הבתים. או למשל, חשמלאי עם ביקוש עצום, שמעלה מחירים אך עדיין לא מצליח לספק שירות לכל הלקוחות. במקרה כזה, השאלה היא מה אפשר לעשות?

הגישה המקובלת היא שכאשר יש הרבה ביקוש, מעלים את המחירים כדי לעבוד עם הלקוחות שמשלמים הכי הרבה. זו שיטה שעובדת, אך היא לא בהכרח האידיאלית. אם המטרה היא שהעסק יצמח, חשוב ללמוד לעבוד גם עם לקוחות פחות רווחיים.

איך לבחור את העבודות הנכונות?

כאשר יש לאדם רק מספר מוגבל של שעות עבודה ביום, ההיגיון אומר שהוא יבחר את העבודות שמכניסות לו הכי הרבה כסף. אך האידיאל הוא לעבוד עם כל הלקוחות כל עוד העסק מרוויח מהם, אפילו אם הרווח קטן.

השאלה היא איך אפשר לעבוד עם כולם כאשר המשאבים מוגבלים? כאן נכנסים לתמונה עובדים וקבלני משנה. כשלא ניתן להעסיק עובדים ישירות, אפשר להוציא עבודות לקבלני משנה ולגזור רווח.

איך מוציאים עבודות באאוטסורסינג?

אם יש לך מספר לקוחות אך יכולת לספק שירות רק לחלקם, יש לבדוק כיצד להעביר את יתר העבודות הלאה. ניתן לעשות זאת בדרכים הבאות:
  • להפנות את העבודה לגורם אחר ולקבל עמלה על הליד.
  • להשאיר את הניהול אצלך, אך להעביר את הביצוע לקבלן משנה.
  • לגייס עובדים שיבצעו את העבודות עבורך.
הרעיון הוא להבין שכל לקוח שפונה אליך שווה כסף, ואם אינך מנצל זאת - אתה למעשה מפסיד כסף.

החשיבה הנכונה בניהול העסק

יש בעלי עסקים שחושבים: "אין לי זמן לטפל בזה" או "אני לא רוצה להעסיק אחרים". זו טעות. בעולם אידיאלי, עליך למצוא דרך לנהל מערכת שתוכל לטפל בכל הלקוחות.

ברגע שלקוח פנה אליך, יש לך נכס כלכלי. אם לא תוכל לטפל בו ישירות, עליך למצוא דרך לנצל את ההזדמנות באמצעות תיווך או ניהול גורמים אחרים שיעשו זאת עבורך.

איך למקסם את הזמן שלך?

נניח שיש לך שעה פנויה ולקוח אחד - אתה תעבוד איתו. אם יש לך שני לקוחות, תיתן שירות לראשון ותמצא פתרון לשני. אבל מה קורה אם יש לך 100 לקוחות? אם תנסה לטפל בכולם, לא תוכל להתמודד עם העומס.

במקרה כזה, הפתרון הוא לא לעבוד עם אף לקוח ישירות, אלא לנהל מערכת של קבלני משנה שיטפלו בלקוחות עבורך. ואם גם זה גדול מדי לניהולך - תמצא מנהלים שינהלו את הקבלנים עבורך. זהו האידיאל בניהול עסק: לנצל את זמנך לניהול ולא לביצוע העבודה בפועל.

מותגים ודוגמאות מהעולם העסקי

עסקים גדולים לא מבצעים בעצמם את כל העבודות, אלא מותגים רבים פשוט משמשים כמנהלים של קווי ייצור, שירותים ועובדים חיצוניים. למשל, מותג מסוים יכול לייצר מוצר בסין, אך בשל ערך המותג, הוא נמכר במחיר גבוה בהרבה מהעלות האמיתית.

לכן, גם בעסק שלך, ייתכן שהלקוח מעוניין לעבוד איתך לא בגלל העבודה עצמה, אלא בגלל המותג, הניסיון או האמינות שלך. לכן, גם אם העבודה מועברת לקבלני משנה, עדיין יש ערך מוסף שאתה מעניק.

לסיכום

אם אתה רוצה שהעסק שלך יגדל, למד כיצד לעבוד עם קבלני משנה ולהוציא כמה שיותר עבודות באאוטסורסינג. יש לזה מחיר, אך זה מאפשר לך להגדיל את הרווחיות ולנהל את העסק בצורה חכמה יותר.

למידע נוסף בנושא, חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il - שם תוכלו למצוא מידע על הגדלת רווחיות, טיפול בלידים, איך להרוויח יותר כסף, ועוד. בהצלחה!
למה לעבוד עם קבלני משנה? איך לטפל בהמון לקוחות? יותר ביקוש מהיצע, שיפור הרווחיות בעסק, שיפור רווחיות לעסקים, איך לעמוד בעומס מכירות? איך לעמוד בעומס לקוחות? קבלנות משנה, מתי לגייס עובד? כדאיות גיוס עובדים, כדאיות שימוש במיקור חוץ, כדאיות שימוש ב outsourcing, האם להשתמש ב outsourcing? האם כדאי לגייס עובדים? האם לשכור חברה חיצונית? האם להיעזר בחברה חיצונית? איך לטפל בלידים של לקוחות? איך להמיר לידים לכסף? טיפול בלידים של לקוחות, איך למכור לידים של לקוחות? איך לעבוד מול ספקי משנה? עבודה עם קבלן משנה, עבודה עם ספק משנה, הצלחה בעסקים, לא עומד בביקושים, איך לעמוד בביקושים? איך להגדיל רווחיות עסקית? ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? שירותי מיקור חוץ, שירותי אאוטסורסינג, שירותי outsourcing
יעוץ עסקי ניהול עובדים להעלות מחירים להרוויח כסף כסף הכנסות רווחיות עסקית להגדיל הכנסות האם להיעזר בחברה חיצונית להרוויח הרבה כסף ספק שירות אאוטסורסינג איך להגדיל איך להגדיל את הכנסות העסק איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג איך להגדיל את העסק איך להגדיל את הרווחיות העסקית איך להגדיל את כמות הלקוחות באמצעות אאוטסורסינג באמצעות קבלני משנה בעסקים גיוס גיוס עובד גיוס עובדים הגדלת הכנסות הגדלת הכנסות בעסק הגדלת כמות הגדלת עסק הגדלת רווחיות הגדלת רווחים הגדלת רווחים בעסק הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה הכנסה הכנסות הכנסות בעסק הלקוח הלקוח שלך יועץ יעוץ יעוץ עסקי לגייס עובדים להגדיל להגדיל את הכנסות העסק להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג להגדיל את העסק להגדיל את הרווחיות העסקית להגדיל את הרווחים בעסק להגדיל את כמות הלקוחות להגדיל הכנסות להגדיל רווחיות להגדיל רווחים לקוח לקוחות עובד עובדים עסק עסקים קבלני משנה רווחיות רווחיות עסקית רווחים בעסק
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
... למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע איך לגרום ללקוח להרגיש טוב ולהגדיל מכירות? כדי להגדיל מכירות, על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לגבי המוצר שהוא מציע לו. אחת הסיבות המרכזיות לכך שלקוח לא רוכש מוצר היא שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו, ... שהוא יגרום לו יותר נזק מאשר תועלת. הדרך להבטיח שהלקוח ירכוש את המוצר היא לגרום לו לחשוב שהמוצר יועיל ... על ידי יצירת תחושה שהמוכר עצמו מעוניין בטובתו של הלקוח. כיצד נגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב עבורו? כאשר לקוח מאמין שהמוכר פועל מתוך רצון טוב כלפיו, המוח שלו יחשוב שגם המוצר המוצע לו יועיל לו. המוח של הלקוח מסיק שאדם שמנסה לעשות לו טוב לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. לכן, כדי למכור יותר, יש לגרום ללקוח להרגיש טוב, הן באופן ישיר, על ידי יחס אישי (כמו שימוש בשמו הפרטי של הלקוח), והן באופן עקיף, על ידי שידור של רצון כן לטובתו. איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? השימוש בשמו הפרטי של הלקוח הוא דרך פשוטה אך אפקטיבית לגרום לו להרגיש טוב. ... נותנת לו תחושת ערך עצמי, כי הוא לא מרגיש כמו עוד לקוח, אלא כמו אדם חשוב. כתוצאה מכך, הלקוח נוטה יותר לסמוך על המוכר ולהאמין שהמוצר שמציעים לו באמת מיועד עבורו. למה חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח? השם הפרטי של אדם נושא עמו תחושת ייחודיות. כאשר פונים ללקוח בשמו, הוא מתחיל לחשוב שהוא לא עוד אחד, אלא אדם מיוחד. התחושה הזאת מחזקת את הקשר האישי בין הלקוח למוכר ומובילה להרגשה חיובית כלפי המוצר שמציעים לו. אם הפנייה אל הלקוח לא מותאמת אישית, הוא עלול להרגיש כאילו מדובר ... את האמון במוצר. איך נזהה מניפולציה בשימוש בשם הלקוח? חשוב להבין שלפעמים ייתכן והמוכר ישתמש בשיטות אלו לא מתוך רצון אמיתי לטובתו של הלקוח, אלא כדי להוריד את ההגנות שלו ולהוביל אותו לרכוש מוצר. לדוגמה, ייתכן שמישהו יתן ללקוח יחס חמים וינסה להוריד את המחירים באופן זמני, אך ... תחושת טוב אמיתית לבין מניפולציה שנועדה לשכנע את הלקוח לקנות מוצר לא משתלם. מדוע אנשים נמשכים לתחושת ...
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
... לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP מהו העיקרון המרכזי לשכנוע במכירות ושיווק? העיקרון המרכזי שמוצג בהרצאה הוא שיש יותר פוטנציאל ואפשרויות תיאורטיות מאשר מה שמתרחש בפועל. ... בו, אך בפועל יש רק מספר מוגבל של פריטים. העיקרון הזה מתייחס לעובדה שכאשר אנו מנסים לשכנע מישהו, אנו יכולים לנצל את התפיסה הזו של פוטנציאל כדי להגדיל את סיכויי ההסכמה. איך אנחנו יכולים להשתמש בפוטנציאל בשכנוע ומכירות? ההסבר של אליעד כהן מראה כי כאשר אנו מנסים לשכנע אדם במשהו, יש סיכוי שהוא יגיד לא. ... שמא יש דברים שיכולים להפריע ולהתנגד. זה יוצר תחושת אמפתיה והלקוח לא מרגיש שמכבידים עליו בהתחייבות. מתי לא נכון להשתמש ביכול להיות? כשהלקוח כבר מוכן להיכנס לעסקה והוא מחפש סגירה, השימוש ביכול להיות עלול להחמיר את הספקות ולגרום לו לחזור אחורה. במקרה כזה עדיף להשתמש בשפה מחויבת כדי לשמור על תחושת ודאות. מה הקשר ... להבדיל בין מה שיכול להיות למה שבאמת קורה. מה הקשר בין שכנוע בעסקים לבין טקסטים דתיים? בהקשר דתי, לדוגמה כאשר אומרים יכול להיות שאתה תיכנס לגיהנום, מתברר שגם יכול להיות שזו לא האמת. ההשתמשות ביכול להיות ... לשכנע אדם במשהו? תשובה: בעת שכנוע או מכירות, לעתים חוששים שהלקוח או האדם שמולנו יגיד לא באופן נחרץ. כאשר שואלים שאלה ישירה במחויב, לדוגמה האם אתה רוצה לקנות את המוצר?, קיים סיכוי ברור לתשובה שלילית ישירה. אך אם ... בהגדרת אפשרות ולא בהגדרה מוחלטת כאשר חוששים מלא מוחלט של הלקוח? שאלה: איך הניסוח של יכול להיות במקום זה ככה עוזר למנוע התנגדות של הלקוח? תשובה: כשאומרים לאדם זה יכול להתאים לך? במקום זה מתאים לך?, בעצם נותנים מקום לכך שאולי זה גם לא יתאים, ובכך מראים אמפתיה לספקות או חששות. בגלל ... גבוה יותר, ואז נוצר חיבור ראשוני חיובי למכירה. איך הרעיון עובד בדוגמה עם ילד שלא רוצה לעשות שיעורים? שאלה: איך אפשר ליישם את המניפולציה של יכול להיות מול ילד שאומר אני לא רוצה לעשות שיעורים!? תשובה: במקום ... כיצד המניפולציה של יכול להיות מאפשרת ליצור אמפתיה להתנגדות הלקוח? שאלה: למה הלקוח מרגיש יותר בנוח לומר כן כשמנוסחים ברובד של אפשרות? תשובה: כששואלים יכול להיות שזה יתאים לך? מסתתרת הכרה בכך שגם יכול להיות שזה לא יתאים. זה גורם ללקוח להרגיש שיש התחשבות בספקות שלו, כלומר, מביעים הבנה שגם קיימת אפשרות של חוסר התאמה. הלקוח מרגיש שאיננו נדחף באגרסיביות, ולכן נוטה יותר לשתף פעולה ולומר כן, יכול להיות שזה יתאים לי. מתי לא נכון להשתמש בביטוי יכול להיות משום שהוא עלול להחליש ... יכול להיות דווקא לא מועיל למכירה אלא מזיק? תשובה: כשברור שהלקוח כבר נמצא בנטייה חיובית חזקה, כלומר, סביר שיגיד כן מוחלט, עדיף להשתמש בשפה מחויבת של זה מתאים לך? ולא בשפה של יכול להיות? כי זו מחזירה את הלקוח למחשבה של יש גם סיכוי שלא. לדוגמה, אם אדם כבר בטוח שהוא רוצה לחתום על עסקה, ושואלים אותו יכול להיות שאתה רוצה לסגור?, הוא עלול פתאום להתחיל לפקפק ולחשוב רגע, למה הם אמרו יכול להיות? אולי זה לא טוב בשבילי?. איזו דוגמה מפרסום ... כפי שאמרתי בהתחלה צריך לשים לב להשתמש בזה רק במקרה שחושבים שהלקוח הולך להגיד לא או שיש סיכוי שהוא יתנגד, למה? כי אם לדוגמה נגיד אנחנו חושבים שזה מתאים ללקוח ואנחנו נגיד לו תגיד לי יכול להיות שאתה רוצה שנסגור את העסקה הזאת? והוא כבר רצה לסגור את העסקה הזאת זה דווקא גרוע כי זה עוד יכול להחליש אותו, הוא רצה לחתום על העסקה ועכשיו שאלנו אותו תגיד אז אוקי אז מה אתה אומר זה יכול להתאים לך העסקה הזאת? ואוטומטית הבן אדם שומע יכול להתאים? הוא אומר רגע למה הוא אמר לי זה יכול להתאים מה זה לא מתאים?. היה צריך להיות תגיד לי העסקה הזאת מתאימה לך?, כן מתאימה לי אבל ברגע שאמרנו לו תגיד לי העסקה הזאת יכולה להתאים לך אתה תרצה לחתום? לא טוב, למה לא טוב? כי בעצם החלשנו אותו הוא כבר היה ברובד של המחשבה שלו ב - זה מתאים ועכשיו העברנו אותו אחורה ל ... יכול להיות גם יכול להיות שלא. ולכן עוד פעם כשאנחנו חושבים שהלקוח אולי יביע התנגדות או יש סיכוי שהוא יביא התנגדות אחת הדרכים להתמודד עם זה היא על ידי שאנחנו מתנסחים בצורה שמכילה את ההתנגדות שלו, יכול להיות שהוא לא ...
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
... מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים מדוע חשוב שהעובדים ירצו לעבוד טוב יותר? כל עסק שואף להצליח ולהגדיל את רווחיו. הצלחת העסק תלויה רבות בביצועי העובדים, ולכן חשוב מאוד שהעובדים יהיו בעלי מוטיבציה לעבוד באופן מיטבי. עובדים יעבדו טוב יותר אם הם מאמינים שכדאי להם לעשות זאת, בדרך כלל בזכות תגמול כספי או אפשרויות קידום. כאשר עובד מרגיש שיש לו רווח אישי מההשקעה שלו, הוא ישקיע מאמץ גדול יותר, וכתוצאה מכך, התפוקה תעלה והעסק יצליח יותר. מה עומד מאחורי הרעיון של תגמול לפי ביצועים בלבד? אליעד כהן מציג רעיון לפיו באידיאל, עובד יקבל שכר אך ורק בהתאם לתרומתו הישירה לעסק. לפי תפיסה זו, אין לשלם לעובד משכורת בסיסית אלא רק תשלום מותנה בביצועים. כך העובד יתאמץ וייתן את המיטב, משום ששכרו יהיה תלוי באופן מלא בתוצאות שהוא משיג. הגישה הזו מבטיחה רמת מאמץ מקסימלית מצד העובדים, כי מי שלא ייצר, לא יקבל תגמול כלל. מדוע ... במציאות, לא ניתן לממש את הרעיון של שכר מותנה בלבד ללא תשלום בסיס, מפני שהחוק מחייב תשלום שכר מינימום. כלומר, גם אם עובד אינו מייצר, חובה לשלם לו לפחות את המינימום שקובע החוק. כך שהרעיון הטהור של לא לעבוד, לא להרוויח אינו אפשרי מבחינה משפטית ופרקטית. כיצד מציבים לעובד יעד ומתגמלים אותו בבונוס? כדי להגדיל את התפוקה ולהעלות את המוטיבציה של העובד, מקובל להציב יעד ברור ומדיד, ולתת תגמול כספי במידה והיעד מושג. למשל, אם עובד ייצר 20 יחידות בחודש, הוא יקבל בונוס של 2000 שקלים. הרעיון הוא שלכל עובד יהיה ברור שככל שהוא ייצר יותר, כך יזכה לתגמול גבוה יותר. מה הבעיה שנוצרת כשמנסים להעלות את היעד לעובד? כאשר בחודש הבא רוצים
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
... איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך ... כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע מה גורם ללקוח להחליט לבצע עסקה? כדי להבין איך לשכנע לקוחות לקנות, אליעד מסביר תחילה מהי עסקה. עסקה היא פעולה ... לקבל בתמורה משהו אחר. הסיבה שאדם מוכן לבצע עסקה היא שהוא חושב שמה שהוא עומד ... שהוא ייתן בתמורה. כלומר, מרכז הכובד של כל עסקה הוא בשאלה עד כמה תועלת הלקוח חושב שהוא יקבל מהדבר אותו ... לעומת העלות שהוא צריך לשלם. איך משכנעים לקוח שיש יתרון ברור בקנייה? לדברי אליעד, אחת הדרכים לגרום ללקוח לסגור עסקה היא להגדיל את היתרון או להקטין את ... ברור לטובת היתרון. לדוגמה, אם קשה להדגים ללקוח כמה טוב יהיה לו אם יקנה מוצר ... מרגיש מהצורך לשלם. ככל שרמת הוודאות של הלקוח ביתרון נמוכה יותר, כך הפער ... כלומר, עוצמת היתרון מפצה על הספק שיש ללקוח לגבי הוודאות של העסקה. מה החשיבות של זיהוי הצרכים המדויקים של הלקוח? אליעד מדגיש שחשוב מאוד להבין את הצרכים והרצונות האמיתיים של הלקוח, ולא להסתפק במה שנאמר במפורש. כשלקוח אומר: אני רוצה לקנות ... פלזמה מדגם X במחיר Y), יש להחזיר ללקוח את מילותיו שלו וליצור חיבור ... שלך, ושתעניק לך חוויה חדשה. כך הוא חוסך מהלקוח את המאמץ לדמיין בעצמו את ... של הקנייה, ויוצר חיבור אסוציאטיבי במוח הלקוח. איך משתמשים במניפולציות לשכנוע לקוחות? אליעד מציג מספר טכניקות מניפולציה שמסייעות בשכנוע לקוחות: קודם לומר ללקוח את הדבר המחויב והברור (לסלון החדש שלך), ואז להוסיף את הדבר שהלקוח פחות בטוח לגביו (הטלוויזיה ... החדשה שאתה מחפש. לחזור פעמיים על מה שהלקוח אמר כדי לחזק את האסוציאציה: ...
איך ליצור רצון חזק? איך לרצות יותר? יצירת מוטיבציה, איך להגדיל את הרצון? חוסר חשק, לתת כדי לקבל, אתה מקבל את מה שאתה נותן, רצון לתת, רצון לקבל, איך לגרום למישהו לרצות אותך? ליצור מוטיבציה
איך ליצור רצון חזק? איך לרצות יותר? יצירת מוטיבציה, איך להגדיל את הרצון? חוסר חשק, לתת כדי לקבל, אתה מקבל את מה שאתה נותן, רצון לתת, רצון לקבל, איך לגרום למישהו לרצות אותך? ליצור מוטיבציה
... ליצור רצון חזק? איך לרצות יותר? יצירת מוטיבציה, איך להגדיל את הרצון? חוסר חשק, לתת כדי לקבל, אתה מקבל את מה שאתה נותן, רצון לתת, רצון לקבל, איך לגרום למישהו לרצות ... לקבל דבר מסוים, התודעה שלו קולטת את המסר שהדבר הזה חשוב. למשל, אם אדם הולך לעבודה למרות שרגלו כואבת, הוא משדר לתודעה שלו שהעבודה חשובה יותר מהרגל. ככל שהאדם מוכן לוותר על דברים משמעותיים למען הרצון שלו, כך הרצון שלו מתעצם. מה קורה ... יום? אליעד ממליץ לתרגל את הטכניקה הזאת בכל תחומי החיים: אם אתם רוצים להצליח בעבודה , בזוגיות או בכל תחום אחר, שאלו את עצמכם כיצד הייתם מתנהגים אם הייתם רוצים את ההצלחה הזו באופן טוטאלי, ואז ... לא רק לרצות יותר, אלא גם להצליח יותר, שכן הרצון יהפוך להיות דלק אמיתי להישגים. איך להגדיל את הרצון? כיצד לגרום למישהו לרצות אותי? איך להרגיש חיסרון? מה זה רצון מוחלט? איך ליצור מוטיבציה? מה לעשות ...
הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת
... מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך להשפיע על לקוחות ולבנות אמון עם הלקוח שלך. והדרך לכך היא על ידי זה שאתה שם לב למילים שבהם הוא מתאר את הצרכים שלו. ועל ידי זה שלאחר מכן, כאשר אתה מציג את הפתרון לבעיה שלו, ... שהוא תיאר שהוא רוצה אותן, וגם במילים המנוגדות למילים שהוא הביע התנגדות אליהן. ואסביר: בשלב הראשון עליך לאסוף מידע על הלקוח. כאשר המידע שאתה צריך לאסוף על הלקוח, זה אילו מילים כאשר הלקוח שומע אותן, הוא חש כלפיהן תחושה של הזדהות ושל אהבה. ואילו מילים כאשר הלקוח שומע אותן, הוא חש כלפיהן תחושה של ניכור ושל שנאה. כי כל אדם, יש מילים שגורמות לו להרגיש יותר טוב, ויש מילים שגורמות לו להרגיש יותר רע. והדרך שלך לדעת איזה מילים גורמות ללקוח שלך להרגיש יותר טוב, היא על ידי זה שאתה מבקש ומעודד את הלקוח שלך, לספר לך כמה שיותר על הצרכים ועל הרצונות שלו. מה שנקרא בירור צרכי הלקוח איתור צרכי הלקוח. שהלקוח מספר לך על מה שהוא רוצה ועל מה שהוא צריך. וכאשר הלקוח מספר לך מה הוא רוצה וצריך, עליך להתנהג כמו מומחה מכירות, שלא רק שהוא מקשיב למהות של מה שהלקוח ביקש, אלא שהוא מקשיב גם לצורה שבה הלקוח ביקש את מה שהוא ביקש. כי אחכ באפשרותך לעטוף ללקוח את המהות של מה שהוא ביקש, בדיוק בצורה של מה שהוא ביקש, ולגרום ללקוח לרצות את מה שאתה מציע לו. כי הלקוח כאשר הוא מספר לך מה הוא רוצה, הוא בעצם עושה שני דברים. הדבר הראשון הוא, שהוא מספר לך על מה שהוא צריך בפועל. כגון לדוגמה שהלקוח אומר אני מתעניין ברכישת טלביזיה לסלון וכיוב. שמהות הדבר שאותו הלקוח צריך, זה טלביזיה לסלון שלו. ואז, או שיש לך את מה שהוא צריך, או שלא. אבל, כאשר הלקוח מספר לך מה הוא רוצה, הוא בעצם עוטף את המהות של מה שהוא רוצה, בעטיפות שונות שמורכבות ממילים שונות. כגון לדוגמה שהלקוח אומר אני רוצה טלביזיה לסלון, כדי שאוכל לשבת מולה בכיף, וליהנות ממנה. שכאן בעצם הלקוח אמר שהוא רוצה טלביזיה. אבל הוא עטף את הרצון שלו, בעטיפה של לשבת מולה בכיף, וליהנות ממנה. דהיינו, הלקוח בעצם גילה לך דבר נוסף עליו, והוא שהוא אוהב תחושה של כיף תחושה של הנאה ושהוא אוהב לשבת מול הטלביזיה בכיף וליהנות ממנה. וזה בעצם אומר, שכאשר אתה מציג את הטלביזיה ללקוח, אז מומלץ שלא רק תגיד לו, הנה יש לי טלביזיה מומלצת בשבילך, אלא שתעטוף את מהות הרצון של הלקוח, דהיינו, תעטוף את הטלביזיה שהלקוח רצה, בעטיפה שבה
האם ואיך לבלבל את השריר? האם ועד כמה חשוב לגוון בתרגילים שונים באימון? בלבולי שרירים, כל כמה זמן לשנות את תוכנית האימון, איך מבלבלים את השריר? האם להחליף תוכנית אימון? Muscle Confusion, כמה תרגילים שונים לעשות לאותו שריר? בניית שריר, איך להגדיל מסת שריר? איך לגרום לשריר לגדול?
... אימון? Muscle Confusion, כמה תרגילים שונים לעשות לאותו שריר? בניית שריר, איך להגדיל מסת שריר? איך לגרום לשריר לגדול? אז יש מושג שנקרא בלבול שרירים. מה הכוונה? הכוונה היא שלוקחים ... באמת צריך לשנות את תוכנית האימון ואת סדר האימון וכיוב, כדי לבלבל את השריר כדי להגדיל את מסת השריר וכיוב? אז האמת היא שאתה יכול לבלבל רק את עצמך ואת המוח שלך. את השריר שלך אתה לא ... לאמן יד קדמית + יד אחורית, כך הגיוני לעשות לחיצות חזה בשיפועים שונים. משום שזה עובד על תתי שרירי שונים חלקי שריר שונים, בתוך אותו השריר שאתה מנסה לאמן. כן הגיוני לאמן את ... ומכשיר, להבין איזה חלק בדיוק מתאמץ בשריר המטרה. לנסות להבין באיזה טווח תנועה עובד השריר. לנסות להבין היכן הכי קשה לשריר בתוך טווח התנועה, ומהבחינה הזאת, לגוון כמה שיותר. ...
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
... על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות? איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך הוא בדיוק מה שהוא צריך? בתהליך מכירה, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לגרום ללקוח להאמין שהמוצר או השירות שלך מתאים בדיוק לצרכים ... שלו. אליעד מסביר שכדי לעשות זאת, השיטה המרכזית היא לשאול את הלקוח שאלות ממוקדות, שיגרמו לו לחשוב שאתה באמת ... טלוויזיות, יש שתי דרכים עיקריות בהן אפשר להציע את המוצר ללקוח: הדרך הראשונה היא להציע לו ישירות, בצורה פשוטה ובלי ... בטלוויזיה? הנה הטלוויזיה, אתה מוזמן לקחת. אבל בצורה כזו הלקוח לא בהכרח ירגיש שהמוצר מתאים לצרכים שלו, כי לא ... יותר. הדרך השנייה, וזו הדרך שאליעד ממליץ עליה, היא לשאול את הלקוח שאלות ממוקדות ומדויקות שיגרמו לו להאמין שהמוצר ... איזה סוג תכנים אתה רוצה לראות בה?. על ידי השאלות האלו, הלקוח מתחיל להאמין שאתה באמת מנסה להבין לעומק את ... אך אליעד מסביר שזה לא תמיד באמת נכון. כלומר, גם אם תשאל את הלקוח בדיוק רב מה הוא מחפש ומה הוא צריך, זה לא בהכרח ... יתאים לצרכיו. יכול להיות מצב שבו, לאחר שאיתרת בדיוק את מה שהלקוח צריך, תציע לו מוצר או שירות שלא בהכרח עונה על ... אותו יגרמו לו לחשוב שהמוצר שלך אכן מתאים לו. הסיבה לכך שזה עובד, לפי ההסבר של אליעד, היא שבני אדם נוטים להאמין ... האמת היא, לפי אליעד, שהמוכר יכול לנצל זאת לטובתו ולכוון את הלקוח למוצר שהוא עצמו מעוניין למכור, גם אם הוא לא הכי מתאים. לכן, יש שני צדדים למטבע: כמוכר - כדי לשכנע את הלקוח לקנות, עליך לשאול אותו שאלות רבות ולהראות ... ליצור אצלו את האמונה שאתה נותן לו בדיוק את מה שהוא צריך. כלקוח, אם מישהו מתעניין בך בצורה מפורטת, חשוב לזכור שזה ... ביקורתי ולא לקבל את ההצעה באופן אוטומטי. איך לשאול את הלקוח שאלות נכונות כדי לזהות את הצרכים שלו? אליעד מפרט שאיתור הצרכים של הלקוח נעשה באמצעות שאילת שאלות ממוקדות על דברים כמו: ... אתה מנסה לפתור באמצעות הקנייה? ככל שאתה שואל יותר שאלות, כך הלקוח ירגיש שאתה מבין בדיוק את הצרכים שלו ויתחיל להאמין יותר שההצעה שלך היא הכי טובה עבורו. איך לקוחות משתכנעים בגלל השאלות שהם נשאלו? לפי אליעד, כאשר הלקוח עונה על שאלות, הוא בעצם מתחיל להשתכנע שהמוכר ... ושמה שהמוכר עומד להציע לו יהיה מתאים בדיוק למה שהוא צריך. הלקוח משתכנע כי הוא כבר יצר במוחו קשר בין השאלות ... להיות שונה, ולכן כדאי להיות מודע לכך. למה חשוב לשים לב כלקוח ששואלים אותו שאלות על הצרכים שלו? אליעד מדגיש שגם כאשר מוכר מתעניין בצורה מאוד מעמיקה בלקוח, זה לא מבטיח שההצעה שלו אכן מתאימה באמת. לפעמים ... רושם שהמוצר מתאים לך, וייתכן שבפועל המוצר לא יתאים. לכן, הלקוח חייב לזכור תמיד שמטרת השאלות יכולה להיות גם ...
למה אני חסר מוטיבציה? חוסר מוטיבציה בעבודה, חוסר מוטיבציה לצאת מחובות, חוסר מוטיבציה לא לפשוט רגל, חוסר מוטיבציה לא להגיע לחדלות פירעון, איך לצאת מחובות? איך לא לפשוט רגל? איך לא להגיע לפשיטת רגל? למה אין לי מוטיבציה? איך להבין את עצמי? למה אני חסר מוטיבציה? איך לייצר מוטיבציה? איך ליצור מוטיבציה? איך להגדיל מוטיבציה? תיאור מקרה טיפולי, ניתוח מקרה טיפולי
... אני חסר מוטיבציה? חוסר מוטיבציה בעבודה, חוסר מוטיבציה לצאת מחובות, חוסר מוטיבציה לא לפשוט רגל, חוסר מוטיבציה לא להגיע לחדלות פירעון, איך לצאת מחובות? איך לא לפשוט רגל? איך ... עצמי? למה אני חסר מוטיבציה? איך לייצר מוטיבציה? איך ליצור מוטיבציה? איך להגדיל מוטיבציה? תיאור מקרה טיפולי, ניתוח מקרה טיפולי תיאור מקרה טיפולי: בן אדם בעל עסק שנקלע לחובות של מיליונים רבים. בפני אותו אדם עמדה הברירה להתייאש ולהתחיל תהליך של פשיטת רגל וחדלות פירעון. בחר אותו אדם שלא ללכת להליך של פשיטת רגל, אלא לנסות להמשיך לעבוד ולהחזיר את כל החובות שלו. דהיינו, האדם ביצע בחירה של לא להתייאש, אלא להמשיך לעבוד ולקוות לטוב. אותו אדם שקוע בהלוואת שונות ובפועל עד כה הוא עובד ומחזיר את כל ההלוואות שלו כולל הכל ושום תשלום לא חזר לו. כי הוא עובד קשה ועומד בהחזרי ההלוואות שלו במלואן כל חודש. יחד עם זאת, אותו אדם מרגיש ייאוש וחוסר מוטיבציה לעבוד. ברמה כזאת שהוא אפילו מתעצל לגבות כסף מלקוחות שחייבים לו כסף. כמו כן אותו אדם לא משקיע משאבים כדי להרוויח הרבה יותר כסף, למרות שיש לו הרבה אפשרויות עסקיות לעשות הרבה יותר כסף. שזה אמור לעזור לו לצאת מהחובות שלו. אבל הוא לא מתאמץ לנצל את ההזדמנויות העסקיות שיש לו. והשאלה היא: מה ההיגיון שיש בכך שמצד אחד הבן אדם בחר שלא להתייאש ולא ללכת להליך של פשיטת רגל אלא כן להמשיך לעבוד וכולי, ומצד שני אותו אדם מרגיש חוסר מוטיבציה לעבוד וכולי כנל. 1 - האם ואיזה היגיון יש בזה? 2 - איך לצאת מהמצב הזה? ניתוח המקרה: זה שאותו אדם בחר שלא להתייאש אלא להמשיך לעבוד, זאת אכן עובדה. אבל יהיה יותר נכון לומר, שאותו אדם בחר שלא להתייאש לחלוטין ובאופן מוחלט. אבל זה לא אומר שאותו אדם לא מיואש באופן חלקי ובאופן יחסי. ... שאותו אדם כן מיואש ברמה כלשהי. עכשיו, מה ההיגיון שיש בכך שאותו אדם עובד קשה כדי לעמוד בכל ההתחייבויות החודשיות שלו? אבל מצד שני הוא פועל ומתנהג בחוסר מוטיבציה? והתשובה לכך היא כזאת: האדם פועל במאה ... שהוא כרגע יכול להחזיר כל חודש X כסף ושהוא יכול לשרוד עוד חודש, זאת עובדה ידועה. אבל זה שאותו אדם יכול לצאת מכל החובות שלו לחלוטין, זה לא בדיוק ברור והדרך לשם גם לא בדיוק ברורה. ומאחר שהדרך לצאת מכל החובות ... אז נקודת האמת של התוכנית המלאה, היא עשויה לתת לבן אדם את המוטיבציה לעבוד ולהתמיד. כי ברור לו איך כל פעולה שלו מקרבת אותו אל התכלית הסופית, שהיא לצאת מכל החובות. ונחדד: בפועל אותו אדם מרוויח כסף, מחזיר כסף ...
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
... ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי ... מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך ... על לנהל את תהליכי המכירה, שזו פעולה שהיא לא של מכירה לכשעצמה. ואני אסביר. איש מכירות, עובד בלמכור. הוא פוגש לקוחות ומוכר להם. העבודה של איש המכירות, היא להיות בקשר כזה או אחר עם לקוחות ולמכור להם. ברמת העיקרון, איש ... ניתוח ובקרה של תהליכי המכירה. כי יש את החלק של למכור בפועל, דהיינו, תקשורת בין אישית עם לקוח שבה צריכים למכור ללקוח. אבל יש גם חלק של ניתוח ובקרה של ... תהליך המכירה מורכב מתתי תהליכים. החל משלב קבלת הליד במחלקת המכירות ועד הרגע שבו נסגרת עסקה בפועל. והתהליך הזה מורכב מהמון תתי תהליכים. החל מהתהליך של ליצור קשר עם הלקוח בפעם הראשונה, ולאחר מכן לנסות לתאם פגישה עם הלקוח ואחר כך לפגוש את הלקוח ואחר כך לעשות פולואפ ללקוח ואחר כך אולי להיפגש שוב ושוב כמה פעמים עם הלקוח ואחר כך אולי לחתום איתו על ... לנסות להבין איך להשתפר, בכל אחד מהתהליכים. כי יש לנו משפך שיווקי, שהוא תהליך מסע הלקוח שהוא המסע שהלקוח עובר, החל מהשלב שהוא נחשף למוצר החברה ועד השלב שהוא סוגר עסקה או נוטש בדרך. וחלק מהתהליך של ... מכירות. כי המשפך השיווקי מתחיל בתהליכי השיווק ואחר כך כאשר הליד מגיע למחלקת המכירות, אז הלקוח עובר את מסע הלקוח שלו בתוך מחלקת המכירות. ... החלק של המשפך השיווקי שעובר בתוך מחלקת המכירות. ובכל חלק של המשפך השיווקי, נוטשים לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תמיד יש ... בין השלב שבו התקבל הליד, לבין השלב שבו תואמה פגישה ראשונה וכך הלאה עד השלב שבו נסגרה עסקה באופן סופי. ומנהל המכירות אמור ... איך הוא משפר את האפשרות לקביעת פגישה. ומקביעת הפגישה איך הוא משפר את התהליך לסגירת עסקה וכולי. והתהליך הזה של ניתוח תהליכי המכירה, הוא לא דורש רק יכולת תקשורת בין אישית של מכירה מול לקוח, שאת זה עושה בעיקר איש המכירות, ... התהליכים, כדי לדעת לשפר את תהליך המכירה בכללותו. ולכן, מאיש מכירות נדרש בעיקר למכור ללקוחות ולסגור עסקאות. אבל ממנהל המכירות לא נדרש רק ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לעבוד עם קבלני משנה, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לעבוד עם קבלני משנה, איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן שיווקי, קואצ'ר לזוגיות, אימון אישי רוחני בנושא לעבוד עם קבלני משנה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6719 שניות - עכשיו 16_06_2025 השעה 23:35:23 - wesi1