אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לעזור לילד עם בעיות קשב וריכוז להצליח בלימודים? איך ללמד ילד עם הפרעות קשב וריכוז קשות? מה לעשות אם לילד קשה להתרכז בלימודים? איך אפשר לפתח את השכל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
15:01איך לעזור לילד עם בעיות קשב וריכוז להצליח בלימודים? איך ללמד ילד עם הפרעות קשב וריכוז קשות? מה לעשות אם לילד קשה להתרכז בלימודים? איך אפשר לפתח את השכל מכל דבר? איך אפשר להתפתח רוחנית באמצעות שאיפה למצוינות בכל תחום?
איך לעזור לילד עם בעיות קשב וריכוז להצליח בלימודים?

כדי לעזור לילד עם בעיות קשב וריכוז להצליח בלימודים, אליעד כהן מסביר שישנן שתי דרכים עיקריות שנפוצות מאוד אך אינן הדרך האופטימלית. הדרך הראשונה היא באמצעות הפחדה וענישה, כלומר, להעניש את הילד כשהוא לא מתרכז, כך שהפחד יגרום לו להקשיב. הדרך השנייה היא לתגמל אותו באמצעות פרס על הקשבה וריכוז, כך שימשך לשיעור מתוך מוטיבציה לקבל את התגמול. אפשר גם לשלב את שתי הדרכים: להעניש אותו כשהוא לא מרוכז, ואז להציע לו פרס או הצלה כתגובה חיובית להקשבה.

אליעד כהן מציין כי שיטות אלו יעילות באופן זמני בלבד ולמטרה ספציפית מאוד, כמו להציל ילד מסכנה רגעית. אך הן אינן תורמות להתפתחותו השכלית לטווח הארוך, כי הילד לא ילמד לחשוב בעצמו אלא יפעל מתוך פחד או רצון לתגמול בלבד.

הדרך הנכונה והטובה ביותר לעזור לילד להצליח היא להתייחס למה שמעניין אותו כרגע ולעזור לו לפתח את השכל דרך אותו תחום עניין. למשל, אם הילד מתעניין בכדורגל, אז במקום להכריח אותו ללמוד מתמטיקה או היסטוריה, אפשר ללמד אותו לחשוב דרך כדורגל: איך הכי נכון לבעוט בכדור, מה הזווית האופטימלית לשער, מהן הטכניקות הטובות ביותר. הילד יתחיל לחשוב לעומק, ובכך יפתח את השכל שלו בדרך שהכי מעניינת אותו.

איך לגרום לילד עם הפרעות קשב ללמוד בלי כפייה?

אליעד מדגיש כי צריך לגשת אל הילד כחבר ולא כמי שמנסה לשלוט בו בכוח. אם הילד מרגיש שמישהו מנסה להכריח אותו, הוא יפתח התנגדות ויחסום את עצמו. לעומת זאת, אם האדם שמנסה ללמד אותו מגיע בגישה חברית אמיתית, ללא לחץ, הילד ייפתח ויספר אפילו דברים שהוא מפחד לומר לעצמו.

כדי להשיג זאת, חשוב לתת לילד להוביל את הדרך, לשאול אותו מה באמת מעניין אותו לעשות. אפילו אם הילד לא אומר במפורש מה מעניין אותו, עדיין אפשר להתבונן בו, לראות במה הוא מתעסק או במה הוא מתעניין באופן טבעי, ולהתחיל משם. הרעיון הוא להפוך את התחביב או את התחום שהילד אוהב למשהו שדרכו הוא יוכל לפתח את השכל וללמוד מיומנויות למידה וחשיבה.

למה לא צריכה להיות סתירה בין התפתחות רוחנית ועבודה יומיומית?

אליעד כהן מדבר על כך שאנשים לעיתים חושבים שיש סתירה בין הפעולות הגשמיות שהם עושים בחיים, כמו ניקיון הבית או עבודה רגילה, לבין התפתחות רוחנית וחקירה עצמית. אך לדבריו, אין באמת סתירה. הסיבה שאנשים רואים סתירה היא מפני שהם מבצעים את הפעולות שלהם בלי לחשוב עליהן לעומק, בצורה אוטומטית, בלי לשאול שאלות או לבדוק האם הם עושים את הדברים בדרך הטובה והיעילה ביותר.

לעומת זאת, הדרך הנכונה היא להפוך כל פעולה למעין מדיטציה והתבוננות רוחנית, בכך שהאדם שואל את עצמו תמיד איך הוא יכול לבצע את הפעולה באופן הכי טוב שאפשר. למשל, כשמנקים את הבית אפשר לשאול: "האם אני בטוח שזו הדרך הכי טובה לנקות? אולי יש דרך יעילה יותר? אולי אני יכול לבצע את זה בפחות מאמץ או בזמן קצר יותר?" כך האדם לא רק מנקה את הבית, אלא גם מפעיל את השכל ומפתח אותו תוך כדי הפעולה.

איך אפשר לפתח את השכל מכל דבר קטן?

אליעד מסביר שכל מטרה וכל פעולה יכולה לשמש כאמצעי לפיתוח השכל, אם האדם מתייחס אליה נכון. המטרה עצמה לא משנה, בין אם זו למידה לבחינה, ניקוי הבית, בישול, או אפילו פעולות פנאי פשוטות. מה שמשנה זה שהאדם מתייחס אליה כאל אתגר שכלי ושואל את עצמו כל הזמן איך אפשר לשפר, להתייעל ולהגיע לשלמות המקסימלית האפשרית. ברגע שהאדם מתרגל גישה זו, הוא ימצא עניין בכל דבר שהוא עושה, והשכל שלו יתפתח כל הזמן.

איך להתפתח רוחנית באמצעות שאיפה למצוינות?

ההתפתחות הרוחנית, על פי אליעד כהן, מגיעה מתוך שאיפה מתמדת להיות הכי טוב במה שעושים. כשאדם מתאמץ להיות הטוב ביותר בכל דבר, הוא למעשה מחויב לשאול את עצמו שאלות, לבדוק ולחקור דרכים חדשות. השאיפה למצוינות בכל פעולה ובכל תחום, בין אם מדובר בעבודה, תחביב או מטלה שגרתית, מאלצת את האדם לחשוב, להטיל ספק, ולהיות מודע למעשים שלו.

כל פעולה קטנה הופכת להזדמנות לחקירה ולשיפור. בדרך זו האדם לא רק משיג את המטרות שלו בצורה יעילה יותר, אלא גם מרוויח התפתחות רוחנית משמעותית. הפעולה עצמה הופכת לתירוץ בלבד כדי להפעיל את החשיבה ולהתקרב לאמת ולתובנות עמוקות יותר.

איך לעזור לילד להיות הכי חכם באמצעות התחביבים שלו?

אליעד ממליץ לגשת אל התחביבים של הילד כנקודת מוצא לפיתוח השכל והחשיבה שלו. במקום להתעקש שהילד ילמד דברים שלא מעניינים אותו, עדיף לקחת את מה שמושך את הילד ולהשתמש בזה ככלי לימודי. כך למשל, ילד שמתעניין בציור או בכדורגל יוכל ללמוד הרבה מיומנויות חשיבה מתוחכמות על ידי חקירה של התחביב האהוב עליו, בתנאי שהמבוגר מכוון אותו לחשוב על דרכים חדשות ומקוריות לבצע את אותו תחביב.

הגישה הנכונה היא תמיד לשאול את הילד שאלות מכוונות כמו "למה אתה עושה כך? האם זו הדרך הטובה ביותר? מה יכול להיות טוב יותר?" וכך הילד מתרגל להפעיל את החשיבה העצמית שלו, מפתח יכולות למידה, ובעיקר מצליח ליהנות מהלימוד ומהעשייה.
האם צריך להתפטר מהעבודה כדי להתבודד ולעשות עבודה עצמית עם עצמך כדי להתקדם רוחנית? איך לגרום לילד שלך להצליח בחיים גם אם לא בא לו ללמוד שום דבר? איך לעזור לילד שלא מצליח להתרכז בלימודים ושהלימודים לא מעניינים אותו? למה אין סתירה בין עבודה גשמית ומרדף אחרי מטרות גשמיות לבין מרדף אחרי שכל והתפתחות רוחנית? איך לעבוד בצורה נכונה בלי ליפול למלכודת גשמית שתרחיק אותך מההתפתחות השכלית שלך? איך ולמה לשאוף כל הזמן להיות כמה שיותר חכם בכל תחום? למה לשאוף כל הזמן להיות הכי טוב במה שאתה עושה? איך לעשות דברים בצורה הכי יעילה? למה לשאוף כל הזמן להתייעלות? איך אפשרי לפתח את השכל שלך ולמצוא עניין בכל דבר כגון בלנקות את הבית? איך להסתכל בשכל שיש בכל דבר? איך נכון לחנך ילד שלא רוצה ללמוד ושלא מעניינים אותו הלימודים? איך לגרום לילד שלך להיות הכי חכם ולעזור לו בחיים באמצעות פיתוח החשיבה שלו דרך התחביבים של הילד?
להסתכל בשכל שיש בכל דבר להסתכל בשכל הצלחה בלימודים לחקור קשיים להיות טוב יותר לשפר יכולת שכלית איך נכון לחנך ילדים לימודים לשאול את עצמי לחשוב לעומק adhd איך אפשר איך אפשר להתפתח רוחנית איך אפשר לפתח את השכל מכל דבר איך להיות גאון איך להיות חכם איך להיות יותר חכם איך לחשוב בהיגיון איך ללמד איך ללמד ילד עם הפרעות קשב וריכוז קשות איך ללמד ילדים איך לעזור איך לעזור לילד איך לעזור לילד עם בעיות קשב וריכוז להצליח בלימודים איך לפתח את החשיבה איך לפתח את המוח איך לפתח את השכל איך לפתח חשיבה איך לפתח יכולת חשיבה איך לשפר את החשיבה איך לשפר את המוח איך לשפר את השכל אימון המוח אימון קוגניטיבי אפשר להתפתח רוחנית אפשר לפתח את השכל אפשר לפתח את השכל מכל דבר בכל תחום בעיה בעיות בעיות קשב בעיות קשב וריכוז בעיית קשב בעיית קשב וריכוז הפרעה הפרעות הפרעות קשב הפרעות קשב וריכוז הפרעות קשב וריכוז קשות הפרעת קשב הפרעת קשב וריכוז הצלחה הצלחה בלימוד הצלחה בלימודים הקשבה השכל התפתחות החשיבה התפתחות רוחנית התפתחות שכלית חשיבה הגיונית יכולות חשיבה יכולות קוגניטיביות יכולות שכליות יכולת חשיבה יכולת קוגניטיבית יכולת שכלית ילד ילד עם בעיות ילד עם הפרעות קשב וריכוז קשות ילד קשה להתרכז בלימודים ילדה ילדים כיצד לעזור לילדים כישורי חשיבה כישורים קוגניטיביים כישורים שכליים לאמן את החשיבה לאמן את המוח לאמן את השכל להיות יותר חכם להצליח להצליח בלימוד להצליח בלימודים להתפתח להתפתח רוחנית להתרכז להתרכז בלימודים לחשוב בהיגיון לילד קשה לילד קשה להתרכז בלימודים לימוד לימודים ללמד ללמד ילד ללמד ילד עם הפרעות קשב וריכוז קשות ללמד ילדים למידה לעזור לעזור לילד לעזור לילד עם בעיות קשב וריכוז לעזור לילד עם בעיות קשב וריכוז להצליח בלימודים לפתח לפתח את החשיבה לפתח את המוח לפתח את השכל לפתח את השכל מכל דבר לפתח חשיבה לפתח יכולות חשיבה לפתח יכולות קוגניטיביות לפתח יכולות שכליות לפתח יכולת חשיבה לפתח יכולת קוגניטיבית לפתח יכולת שכלית לשפר את החשיבה לשפר את המוח לשפר את השכל לשפר יכולות חשיבה לשפר יכולות קוגניטיביות לשפר יכולות שכליות לשפר יכולת חשיבה לשפר יכולת קוגניטיבית לשפר יכולת שכלית מה לעשות מה לעשות אם מיומנויות חשיבה מיומנויות קוגניטיביות מיומנויות שכליות מיומנות חשיבה מיומנות קוגניטיבית מיומנות שכלית מצוינות פיתוח פיתוח החשיבה פיתוח המוח פיתוח השכל פיתוח חשיבה פיתוח יכולות חשיבה פיתוח יכולות קוגניטיביות פיתוח יכולות שכליות פיתוח יכולת חשיבה פיתוח יכולת קוגניטיבית פיתוח יכולת שכלית קושי קשב קשב וריכוז קשה להתרכז קשה להתרכז בלימודים קשיים רוחני רוחניות ריכוז ריכוז וקשב שאיפה למצוינות שאיפה למצוינות בכל תחום שאיפות שיטות לפיתוח החשיבה שיטות לפיתוח המוח שיטות לפיתוח השכל שיטות לפיתוח חשיבה שיפור החשיבה שיפור המוח שיפור השכל שיפור יכולות חשיבה שיפור יכולות קוגניטיביות שיפור יכולות שכליות שיפור יכולת חשיבה שיפור יכולת קוגניטיבית שיפור יכולת שכלית שכל תרגול קוגניטיבי תרגילים לפיתוח החשיבה תרגילים לפיתוח המוח תרגילים לפיתוח השכל תרגילים לפיתוח חשיבה
התפתחות רוחנית, איך להתקדם יותר מהר? איך להתפתח יותר מהר? איך ללמוד לעומק? איך להעמיק בדברים? איך לאתגר את עצמך? מהו לימוד לעומק? לפתח את החשיבה, לחשוב בצורה לא הגיונית
התפתחות רוחנית, איך להתקדם יותר מהר? איך להתפתח יותר מהר? איך ללמוד לעומק? איך להעמיק בדברים? איך לאתגר את עצמך? מהו לימוד לעומק? לפתח את החשיבה, לחשוב בצורה לא הגיונית
התפתחות רוחנית, איך להתקדם יותר מהר? איך להתפתח יותר מהר? איך ללמוד לעומק? איך להעמיק בדברים? איך לאתגר את עצמך? מהו לימוד לעומק? לפתח את החשיבה, לחשוב בצורה לא הגיונית מהו לימוד לעומק ואיך אפשר להתפתח מהר יותר? בהרצאה זו, אליעד דיבר על ההתפתחות הרוחנית ועל הדרך בה כל אדם יכול להתפתח מהר יותר, להעמיק במחשבות, ולפתח את החשיבה בצורה משמעותית. אליעד התמקד בשאלה כיצד אפשר לאתגר את עצמנו באופן רוחני, ללמוד לעומק, ולהתפתח בצורה שהיא לא רק ידע רחב אלא גם הבנה עמוקה יותר של עצמנו ושל העולם. האם התפתחות רוחנית קורת באופן אוטומטי? הוא פתח את ההרצאה בכך שהוא מציין שההתפתחות הרוחנית קורת אצל כל אדם, גם אם הוא לא מתאמץ להשיג אותה. לדוגמה, ברמה בסיסית, כל אדם מתפתח עם הזמן, מגלה עוד רעיונות, מעמיק יותר בהבנה, חווה רגשות חדשים, ומבין את עצמו בצורה שונה מיום ליום. אליעד גם ציין שבעצם, כל אדם, אם הוא חי מספיק זמן, ימצא את עצמו משנה את תפיסותיו ושכלול את רעיונותיו. עם הזמן, הוא יחשוב יותר, יבין יותר, ירגיש יותר. אין שום ספק בכך שלכל אדם יש את ההתפתחות הזו בצורה טבעית. האם מספיק זמן להתפתחות? הנקודה הזו הובילה אותו לשאלה אם הזמן עצמו הוא הגורם ההתפתחות, אם פשוט תתן לאדם חיים ארוכים, האם הוא יגיע להצלחה רוחנית? אליעד טוען שהתשובה היא לא בהכרח חיובית. הוא משווה את הזמן לגלגל שמסתובב בלי לשנות שום דבר בצורה יסודית. אם אדם חי רק כדי לחיות, הוא יכול להאריך את חייו ל - 10,000 שנה, ועדיין לא בהכרח להתפתח רוחנית. הזמן חשוב, אך הוא לא המפתח להתפתחות רוחנית. הבעיה היא שברוב הזמן, האנשים אינם באמת מתפתחים, הם ממשיכים לפעול באופן אוטומטי מבלי לשאול שאלות משמעותיות. איך אפשר להתפתח מהר יותר? האתגר הוא למצוא את הדרך להאיץ את ההתפתחות הרוחנית. מה ניתן לעשות כדי להתפתח מהר יותר? אחת התשובות של אליעד היא שצריך להתמקד ב
איך להיות אלוהים? איך להפוך את החיים למשחק? איך ליהנות בחיים? איך להפוך להיות אלוהים? איך להתפתח בחיים? איך להיות מאושר? איך לשלוט בחיים? איך לשנות את החיים? התפתחות אישית
איך להיות אלוהים? איך להפוך את החיים למשחק? איך ליהנות בחיים? איך להפוך להיות אלוהים? איך להתפתח בחיים? איך להיות מאושר? איך לשלוט בחיים? איך לשנות את החיים? התפתחות אישית
... להיות אלוהים? איך להפוך את החיים למשחק? איך ליהנות בחיים? איך להפוך להיות אלוהים? איך להתפתח בחיים? איך להיות מאושר? איך לשלוט בחיים? איך לשנות את החיים? התפתחות אישית איך להפוך את החיים למשחק ולהשיג שליטה על המציאות? ההרצאה של אליעד כהן מתמקדת בהבנה מעמיקה של מושג המחויבים ואיך ... במחויבים חייב להתחיל מדברים קטנים. הוא מציע להתחיל משאלות יומיומיות קטנות, כגון האם החולצה שאני לובש חייבת להיות יפה בעיני?, או האם אני באמת חייב לכעוס על מישהו?. מטרת התרגול היא לפתח יכולת לראות דברים משני הצדדים ולהבין שהחוויה שלנו היא תוצר של בחירה ולא של הכרח. הוא מסביר שכשאדם מתחיל לשאול שאלות על ...
קורונה והתפתחות אישית, איך ניתן להתפתח ממשבר הקורונה? מה ניתן ללמוד ממשבר הקורונה? תלות בדברים ומשבר הקורונה, למה לא להיות תלוי בדברים? איך להרגיש טוב בלי תנאים? איך להתמודד עם משבר הקורונה? עסקים וקורונה, קורונה ועסקים
קורונה והתפתחות אישית, איך ניתן להתפתח ממשבר הקורונה? מה ניתן ללמוד ממשבר הקורונה? תלות בדברים ומשבר הקורונה, למה לא להיות תלוי בדברים? איך להרגיש טוב בלי תנאים? איך להתמודד עם משבר הקורונה? עסקים וקורונה, קורונה ועסקים
... והתפתחות אישית, איך ניתן להתפתח ממשבר הקורונה? מה ניתן ללמוד ממשבר הקורונה? תלות בדברים ומשבר הקורונה, למה לא להיות תלוי בדברים? איך להרגיש טוב בלי תנאים? איך ... מה צריך לעשות כדי להפוך את משבר הקורונה להזדמנות להתפתחות אישית? אליעד כהן מציע לכל אדם לא רק לחכות שמשבר הקורונה יסתיים, אלא לנצל את המשבר על מנת ללמוד על עצמו ולגלות במה בדיוק הוא תלוי. ... לא להיות תלוי בדברים? הסיבה המרכזית שאליעד כהן מציג לשאיפה להיות לא תלוי בדברים חיצוניים, היא שזו הדרך היחידה להבטיח שהאושר וההרגשה הטובה של האדם לא ייפגעו בשום מצב. ככל שאדם תלוי ביותר ... דברים נפגעים או משתנים. אם אדם תלוי בפרנסה, בכבוד, בהצלחה עסקית, או בכל דבר אחר, כל איום עליהם הוא בעצם איום על האושר האישי שלו. הקורונה מחדדת בדיוק את הנקודה הזו. היא מצביעה על הנקודות ... שהיכולת להרגיש טוב בלי תלות בדברים חיצוניים היא המפתח לאושר אמיתי ויציב. הוא מדגיש כי אם אדם היה מגיע למצב שבו הטוב שלו אינו מותנה בגורמים חיצוניים כמו כסף, בריאות, הצלחה או קשרים חברתיים, אף משבר לא היה פוגע בהרגשתו הטובה. הוא מציע לאדם לשאול את עצמו כיצד הוא יכול להפוך את ההרגשה הטובה שלו לעצמאית ... העיקרית שעל בעלי עסקים לקחת ממשבר הקורונה היא שעליהם לפתח יכולת לעבוד ולהרוויח כסף גם בתנאים של משברים עתידיים. הוא מדגיש כי הקורונה היא הזדמנות לבעלי עסקים לזהות את החולשות והתלות העסקית ...
סגר קורונה, קורונה ובידוד חברתי, למה כל כך קשה בסגר הקורונה? קורונה והתבודדות, איך להתפתח מסגר הקורונה? איך הקורונה גורמת לך לפגוש את עצמך? איך להתמודד עם סגר הקורונה? איך להתמודד עם הבדידות בזמן הקורונה? דיכאון קורונה
סגר קורונה, קורונה ובידוד חברתי, למה כל כך קשה בסגר הקורונה? קורונה והתבודדות, איך להתפתח מסגר הקורונה? איך הקורונה גורמת לך לפגוש את עצמך? איך להתמודד עם סגר הקורונה? איך להתמודד עם הבדידות בזמן הקורונה? דיכאון קורונה
... קורונה, קורונה ובידוד חברתי, למה כל כך קשה בסגר הקורונה? קורונה והתבודדות, איך להתפתח מסגר הקורונה? איך הקורונה גורמת לך לפגוש את עצמך? איך להתמודד עם סגר הקורונה? איך להתמודד עם הבדידות בזמן הקורונה? דיכאון קורונה למה כל כך קשה בסגר הקורונה? ומה אפשר ללמוד מזה? הסגר של הקורונה יצר אתגרים רבים עבור אנשים בכל תחום בחיים, כולל תחום האישי, החברתי והכלכלי. אליעד כהן מציין מספר סיבות עיקריות לכך שלאנשים כל כך קשה ... חרדה או אפילו להשתגעות. ההזדמנות לצמוח בזמן הסגר במקום לראות את הסגר כעונש או מצב שלילי בלבד, אליעד מציע לנצל את הזמן כהזדמנות לפתח את עצמנו ולהתמודד עם הפחדים שלנו. הסגר יכול להוות זמן שבו אפשר ללמוד להיות עם עצמנו, לשבת בשקט ... טוב יותר עם כל דבר בחיים, כולל המצב הנוכחי של הקורונה. לא לעשות כלום זה לא רק זמן של חוסר עשייה, אלא זמן של התבוננות פנימית ושל פיתוח עצמי. מה לעשות אם אתם לא יודעים איך להתמודד עם הסגר? אליעד מציע לבקר באתר EIP.co.il כדי למצוא תכנים שיעזרו ... למוות ולהתכונן אליו בצורה רציונלית. האתר מציע מגוון רחב של תכנים שיכולים לשפר את ההתמודדות עם הקורונה והסגר. איך להתמודד עם הסגר? מה לעשות עם עצמך בזמן סגר הקורונה? איך ללמוד לא לעשות כלום? מה ללמוד בזמן סגר הקורונה? איך להתמודד עם הפחדים במהלך הקורונה? איך להתמודד עם השעמום בזמן סגר הקורונה? קורונה ובדידות חברתית, מה לעשות בבית בסגר הקורונה? איך להתמודד עם הלבד בסגר הקורונה? מה לעשות כשמשעמם בזמן סגר הקורונה? ללמוד להרגיש טוב בלי לעשות כלום, ללמוד לא לעשות כלום, ללמוד לא לעשות שום ...
התפתחות אישית והתמודדות עם קשיים, למה חייב להתמודד עם קושי כדי להתפתח? למה בלי קושי אין התפתחות אישית? איך להתפתח ברמה האישית? קשיים והתפתחות אישית, איך להתפתח אישית? פיתוח אישיות, התפתחות מקצועית, עצלנות והתפתחות אישית
התפתחות אישית והתמודדות עם קשיים, למה חייב להתמודד עם קושי כדי להתפתח? למה בלי קושי אין התפתחות אישית? איך להתפתח ברמה האישית? קשיים והתפתחות אישית, איך להתפתח אישית? פיתוח אישיות, התפתחות מקצועית, עצלנות והתפתחות אישית למה התפתחות אישית חייבת להיות כרוכה בקושי? התפתחות אישית היא תהליך של שינוי שבו האדם עובר ממצב אחד למצב אחר, שנתפס בעיניו כטוב יותר. אליעד כהן מסביר שכדי שתהיה התפתחות, חייב להתקיים שינוי, וכדי ששינוי יתרחש חייב להיות קונפליקט כלשהו. הקונפליקט הזה מתבטא בקושי שחייבים להתמודד איתו. אם לא יהיה קושי, לא תהיה התפתחות. המשמעות של התפתחות היא מעבר ממצב נתון למצב חדש, וכדי להגיע למצב הזה, האדם חייב להרגיש שהמצב החדש עדיף וטוב יותר מהמצב הנוכחי שבו הוא נמצא. מהי משמעות הקושי בתהליך ההתפתחות האישית? אליעד כהן מדגים זאת באמצעות דוגמה מעולם הספורט: אדם שמנסה להרים משקלים כבדים כדי לפתח שריר. אם האדם הזה לא יתאמץ ולא ירגיש קושי בעת האימון, הוא לא יצליח לפתח את השריר. זהו עיקרון ברור ופשוט: אם האדם לא ... מצד שני, הוא מדגיש גם את הסיכון: יכול להיות שהאדם ינסה להרים משקל כבד מדי, והמאמץ יגרום לו לקרוע שריר, ואז לא תהיה התפתחות, אלא דווקא הידרדרות במצבו. למה עצלנות מונעת התפתחות אישית? אחד הרעיונות המרכזיים שאליעד כהן מדבר עליהם הוא שעצלנות וחוסר רצון להתמודד עם קשיים הם המכשולים הגדולים ביותר להתפתחות אישית. מי שמתעצל ולא מעוניין להתאמץ ולהתמודד ... משתנה ולא מתקדם למקום טוב יותר. במילים אחרות, האדם נשאר באזור הנוחות שלו, וכאשר אין יציאה מאזור הנוחות, אין שום סיכוי להתפתחות אמיתית. כיצד ניתן למצוא את הקושי שיקדם התפתחות אישית? ההנחיה המעשית של אליעד כהן היא פשוטה: אם אדם רוצה התפתחות, הוא חייב לחפש משהו קשה שיאתגר אותו. האתגר חייב להיות משהו שדורש מאמץ משמעותי. רק כשיש התמודדות עם אתגר, האדם יכול להשתנות ולצמוח. אם אדם יחפש התפתחות אישית בלי אתגרים ובלי קושי, הוא פשוט יגלה שאין דבר כזה. המפתח הוא המוכנות להתמודד עם קשיים ולראות בהם הזדמנות לצמיחה. מה הקשר בין קונפליקט לבין התפתחות? כדי להבהיר את הרעיון, אליעד כהן חוזר על כך שכל שינוי כרוך בקונפליקט פנימי או חיצוני. ההתמודדות עם הקונפליקט היא זו שמייצרת את ההזדמנות לשינוי, והשינוי הוא הבסיס לכל התפתחות. הקונפליקט הזה יכול להיות רגשי, פיזי או מנטלי, אך הוא חייב להתקיים. ללא קונפליקט האדם פשוט לא יזוז מהמקום, לא יחפש דרכים לשפר את מצבו ולא ייצור את השינוי הדרוש להתפתחות. האם כל התמודדות עם קושי מובילה להתפתחות? אליעד כהן מציין שלא כל התמודדות עם קושי ...
איזהו חכם? זה ש*מלמד* את כל האדם! מיהו חכם אמיתי? איך ללמד כל אחד כל דבר?
... זה שמלמד את כל האדם! מיהו חכם אמיתי? איך ללמד כל אחד כל דבר? החכם לומד מכל האדם. אבל החכם יודע גם ללמד את כל האדם. והחכם יודע ללמד את כל האדם, משום שהוא יודע ללמוד מכל האדם. והיכולת של החכם ללמוד מכל אחד ומכל דבר, היא זו שמאפשרת לו גם להיות מסוגל ללמד כל אחד וכל דבר. כי לא כל אדם יכול ללמד כל אחד כל דבר. כי גם מי שהוא יודע ללמד היטב, הרי שהוא לא מסוגל ללמד את מה שהוא יודע, את כל האנשים שיש בעולם. כי ישנם בעולם אנשים שיכולת התפישה השכלית שלהם היא לא גבוהה, או שהיא שונה מהמקובל, והאדם לא יודע איך ללמד את מה שהוא יודע, את כל שאר בני האדם. וכל שכן, שהאדם לא יודע ללמד את כל הדברים. כי כל אחד מבין בתחום כלשהו. ואין מי שהוא מבין בכל התחומים באותה המידה. ואף אחד לא יכול ללמד את כל בני האדם, את כל התחומים שיש בעולם. כי לא כולם מסוגלים להבין כל דבר. ונמצא אם כן, כי היכולת של האדם ללמד אחרים, היא מוגבלת. וכמו כן ממש, גם היכולת של האדם ללמוד דברים חדשים, גם היא מוגבלת. כי לא כל ... אמיתי שהוא לומד מכל האדם, הוא גם יכול ללמד את כל האדם כל דבר. כי השורש של כל הדברים שבעולם הוא אחד. ומי שיודע את השורש הזה, הוא רואה את ... כל נושא מכל אחד, דהיינו, שהמלמד מתכוון ללמד את הנושא המסוים, אלא שמי שהוא חכם אמיתי, אז כל דבר ודבר שהוא לומד בכל נושא, מכך הוא לומד על כל ... רק את המעטפת החיצונית שלו. ודרך המבנה והשכל הפנימי של הדבר, דרך זה החכם מבין טוב יותר גם את שאר הדברים. כי כל הדברים עובדים באותה הצורה. ומי שהוא חכם ורואה את השכל שיש בכל דבר, הוא גם לומד מכל דבר, על כל שאר הדברים שיש בעולם וכולי. ומי שהוא יודע ללמוד מכל דבר ודבר, הוא גם יכול ללמד כל אחד כל דבר. כי מי שהוא מסוגל ללמוד מכל דבר, הרי שזה בגלל שהוא מבין את השורש של כל הדברים. ... והחכם האמיתי, מסוגל להלביש את כל סוגי השכל שיש בעולם, בכל סוגי השכל האחרים שיש בעולם. והחכם האמיתי שהוא מסוגל ללמוד גם מהמשוגעים, הוא יודע את שפת המשוגעים, ולכן הוא מסוגל ללמד גם אותם ולהפוך גם אותם לחכמים. כי גם למשוגעים יש את ההיגיון שלהם. וגם המשוגע חושב בהיגיון ... ומי שהוא מספיק חכם, שהוא מבין את שורש השכל שיש בכל דבר, על ידי זה הוא יכול ללמד גם את המשוגע הגדול ביותר, את השכל הגדול ביותר. כי יש קשר בין כל הדברים שיש בעולם. והחכם יכול לקחת את השכל הגדול ביותר בעולם, ולהלביש ולהסתיר אותו בתוך כל מיני דברים שהם נראים כחמים בעיני המשוגע. ... לאדם את דרכו, ולקשר אותו לשורש של השכל של העולם, שנמצא בכל דבר ודבר שיש בעולם. ומי שהוא מנהיג שלא ראוי להנהיג, דהיינו, מי שעדיין ... מי שמסוגל ללמוד מכל אדם, הוא זה שמסוגל ללמד את כל האדם. והכל תלוי בעד כמה האדם מסתכל על השורש של הדברים, שאז הוא מסוגל ללמד וללמוד מכל אחד ואחד. ...
הפרעות קשב וריכוז, ADHD, קושי להתרכז, בעיות ריכוז, איך להתרכז? הפרעות התנהגות אצל ילדים, אלימות אצל ילדים, ילדים אלימים, איך לחנך ילדים? חינוך ילדים, בעיות התנהגות של ילדים
הפרעות קשב וריכוז, ADHD, קושי להתרכז, בעיות ריכוז, איך להתרכז? הפרעות התנהגות אצל ילדים, אלימות אצל ילדים, ילדים אלימים, איך לחנך ילדים? חינוך ילדים, בעיות התנהגות של ילדים
הפרעות קשב וריכוז, ADHD, קושי להתרכז, בעיות ריכוז, איך להתרכז? הפרעות התנהגות אצל ילדים, אלימות אצל ילדים, ילדים אלימים, איך לחנך ילדים? חינוך ילדים, בעיות התנהגות של ילדים איך לשפר את יכולת הריכוז? בשיחה זו, נדונה השאלה כיצד לשפר את יכולת הריכוז, הן בהיבט האישי והן בהיבט החינוכי. אחד הנושאים המרכזיים היה איך להתמודד עם קושי בהתרכזות ולמצוא פתרונות אפקטיביים לכך. המרצה מציין שברגע שאין עניין או חשיבות למטלה, קשה להתמקד בה. לדוגמה, כשאדם צריך ללמוד נושא שהוא לא מוצא בו עניין, הוא יתקשה להתרכז בו. מצד שני, כשמשהו חשוב לו, הוא יוכל להתמקד בזה ללא קושי. הוא גם מציין כי לעיתים קרובות, כשאנשים מגלים שהן לא מצליחים להתרכז במשהו, הם נוטים לחפש הסברים חיצוניים, כמו קיומן של בעיות ריכוז, במקום להבין שזה פשוט עניין של חוסר עניין או חוסר חשיבות. מה הסיבה לקושי להתרכז? המרצה מציין שאנשים בדרך כלל לא מצליחים להתרכז במשהו אם הם לא מאמינים שזו משימה חשובה. כשמשהו לא חשוב להם, הם פשוט לא מצליחים להתרכז בזה. לדוגמה, אם אדם שואל את עצמו מה אכפת לו אם לא מתרכז בעבודה מסוימת, התשובה שמתקבלת היא שהתשובה פשוט לא חשובה לו מספיק. אם לאדם יש את ההבנה הזאת, הוא יכול לשחרר את הדאגות ולהתרכז במטלות אחרות. כיצד עונים על הבעיה? אליעד מדבר על הדרך לשפר את הריכוז, למשל, באמצעות שינוי הגישה או צורת החשיבה על המשימה. לדוגמה, במקום לחשוב על לימודים כעל משימה שדורשת ריכוז, ניתן לשנות את הגישה ולחשוב עליהם כעל דבר שעושים מתוך רצון פנימי ולא מתוך חובת ביצוע. הוא מציין כי לעיתים, אנשים שואלים את עצמם אם הם לא מצליחים להתרכז דווקא במצבים שהן לא באמת מעוניינים בהם. האם באמת יש בעיה בריכוז? אליעד מציין שמצבים כמו קשיים בהתרכזות לא בהכרח מעידים על בעיה או מחלה. הוא טוען שבמקרים רבים, קשה לאנשים להתרכז במטלות מסוימות בגלל שהם פשוט לא מוצאים בהם עניין, ולא בגלל שיש להם בעיה פיזיולוגית או נפשית. הוא מסביר שבמצבים כאלה, יכול להיות שהאדם לא באמת מרוכז, כי הוא לא חושב שהמטלה חשובה מספיק. קשר בין
זיכרון, ריכוז, איך לזכור? איך להתרכז? הפרעות קשב וריכוז, חוסר ריכוז, איך לא לשכוח? ניהול זמן, לנהל את הזמן, זיכרון לטווח קצר, שיטות לזיכרון לטווח ארוך, שיטות ריכוז, שיפור הזיכרון, ADHD
זיכרון, ריכוז, איך לזכור? איך להתרכז? הפרעות קשב וריכוז, חוסר ריכוז, איך לא לשכוח? ניהול זמן, לנהל את הזמן, זיכרון לטווח קצר, שיטות לזיכרון לטווח ארוך, שיטות ריכוז, שיפור הזיכרון, ADHD
... ריכוז, איך לזכור? איך להתרכז? הפרעות קשב וריכוז, חוסר ריכוז, איך לא לשכוח? ניהול זמן, לנהל את הזמן, זיכרון לטווח קצר, שיטות לזיכרון לטווח ארוך, שיטות ריכוז, שיפור הזיכרון, ADHD מה גורם לחוסר ריכוז ולבעיות זיכרון? הסיבה המרכזית לבעיות ריכוז ולבעיות זיכרון היא חוסר היכולת להבדיל בין עיקר לטפל ובין מה שחשוב למה שלא חשוב. אליעד כהן מסביר שבעיית הריכוז בעבודה נובעת מכך שהמוח שלנו נוטה להתמקד במה שנתפס בעיניו כחשוב ביותר באותו רגע. אם יש סביבנו רעשים, דיבורים, או אירועים שפתאום ... קורה רק משום שבאותו רגע הם נראים לנו חשובים יותר ממה שאנחנו אמורים לעשות. לדוגמה, כאשר אדם נמצא בעבודה והוא שומע שיחות של אנשים אחרים, הוא יכול לאבד את הריכוז משום שבתוך תוכו השיחות הללו מעניינות או חשובות לו, אפילו במעט. לעומת זאת, אם הוא היה נמצא במצב של כאב פיזי חזק, הוא לא היה שם לב כלל לרעש או לשיחות מסביב, כי הכאב הוא הדבר החשוב ביותר באותו רגע. כלומר, יכולת הריכוז שלנו נקבעת על ידי הפער בין החשיבות שאנחנו מייחסים לפעולה או למשימה שאנחנו רוצים להתרכז בה, לבין החשיבות שאנחנו מייחסים לכל שאר הדברים סביבנו. איך אפשר לשפר את יכולת הריכוז? כדי לשפר את יכולת הריכוז יש צורך ליצור פער משמעותי בין הדבר שבו רוצים להתרכז לבין דברים אחרים. ככל שהפער גדול יותר, כך הריכוז גבוה יותר. כדי לעשות זאת, אליעד מציע לשאול שאלות מכוונות כמו: למה המשימה הזאת מאוד חשובה עבורי? ובמקביל מדוע הדברים האחרים ... הנתפסת של הדברים במוח. מה עושים כשיש יותר מדי דברים חשובים בבת אחת? כאשר יש כמה דברים שנתפסים בעינינו כחשובים באותה מידה, המוח נכנס לבלבול ואינו מצליח להתרכז באף אחד מהם כראוי. במצב כזה, יש לייצר סדר עדיפויות ברור. הדרך שאליעד ממליץ עליה היא לשאול: מה הכי חשוב לי עכשיו? וברגע שיש לנו תשובה ברורה לשאלה זו, אנחנו יכולים להפחית את החשיבות של הדברים האחרים, ואז הריכוז שלנו במשימה הראשית עולה. איך להתמודד עם עומס של משימות וחוסר סדר? כשאדם מרגיש מבולבל בגלל עומס משימות, עליו לעשות סדר פנימי. ... בצורה ברורה על מה שהוא חייב לעשות ומה הוא יכול לדחות, יצליח לנצל את הזמן שלו בצורה אפקטיבית יותר מאדם שמבזבז זמן בהתלבטויות. לסיכום, מה הקשר בין זיכרון, ריכוז, וניהול זמן? הקשר בין שלושת המושגים הללו הוא היכולת שלנו להבדיל בצורה ברורה בין עיקר לטפל, בין מה שחשוב ללא חשוב, ובין מחויב לאפשרי. ככל שאנחנו מתרגלים מיומנויות אלו באופן קבוע, כך אנחנו משפרים את הזיכרון שלנו, את יכולת הריכוז, ואת היכולת לנהל את הזמן בצורה יעילה. איך להתרכז בעבודה? איך לשפר את הזיכרון לטווח ארוך? איך לנהל זמן נכון? מה לעשות כשיש עומס משימות? איך לזכור מידע אקראי? למה יש לי הפרעות קשב וריכוז? איך ליצור סדר עדיפויות ברור? ...
פיתוח מיומנויות שיחה, חוסר פוקוס, חוסר ריכוז, יכולת שיחה, לפתח שיחה, להתרכז בשיחה, פחד קהל, חרדת קהל, טבע שני, ללמוד לדבר, לדבר מול קהל, כושר ניהול שיחה, לא לפחד לדבר
פיתוח מיומנויות שיחה, חוסר פוקוס, חוסר ריכוז, יכולת שיחה, לפתח שיחה, להתרכז בשיחה, פחד קהל, חרדת קהל, טבע שני, ללמוד לדבר, לדבר מול קהל, כושר ניהול שיחה, לא לפחד לדבר
פיתוח מיומנויות שיחה, חוסר פוקוס, חוסר ריכוז, יכולת שיחה, לפתח שיחה, להתרכז בשיחה, פחד קהל, חרדת קהל, טבע שני, ללמוד לדבר, לדבר מול קהל, כושר ניהול שיחה, לא לפחד לדבר כיצד לפתח מיומנויות שיחה ולהתגבר על חוסר ריכוז בשיחות? בשיחה שמתקיימת בין שני אנשים, אחד מהם מציין שהיא חווה קושי בהעברת מחשבות ורעיונות בשיחה עם אחרים, למרות שהיא לא חווה בעיה כזו בשיחה עם עצמה. ... לענות, אם אולי השני לא יאהב את מה שהיא אומרת. כל אלה עשויים לשבש את יכולת הריכוז שלה בשיחה. בשלב זה, אליעד מציע פתרון לבחון את יכולת הריכוז שלה בצורה יותר מדויקת. לדוגמה, הוא מציע להקליט את השיחה שלה עם מישהו ולבחון את איכות המחשבה והדיבור שלה בשיחה, מול המצב שבו היא מדברת עם עצמה. ההנחה היא שאם תוכל להתרכז בשיחה עם עצמך, זה עשוי להראות שהיא גם יכולה להתרכז בשיחה עם אחרים. בהמשך השיחה, אליעד שואל אם לא ייתכן שמה שמפריע לה בשיחה עם אחרים הוא לא בהכרח השיחה עצמה, אלא תוספת של מחשבות נוספות שמזעזעות את הריכוז שלה. הוא מציע שהיא תנסה להקליט שאלה פשוטה, לדוגמה: האם אני צריכה לעשות ספורט? ולראות כיצד היא עונה על השאלה הזאת. הוא מבהיר שהמטרה היא לבדוק את הריכוז שלה , ולהבין אם הבעיה לא נובעת מהשיחה עם אחרים, אלא מחוסר היכולת שלה להתרכז בסיטואציות מסוימות. ההנחה כאן היא שמחשבות שליליות שצצות במהלך השיחה (כגון פחד מכישלון או חרדה ממה יחשוב עליהם השני) יוצרות הסחת דעת, שמפגעת בתהליך החשיבה והריכוז. אלה מחשבות שעוסקות במה עשוי לקרות אם תכשל בשיחה, ומה יקרה אם לא תוכל להביע את עצמה בצורה ברורה. במילים אחרות, הבעיה עשויה לנבוע מההפרעה שהמחשבות הנלוות לשיחה יוצרות, ולאו דווקא מהשיחה עצמה. אליעד טוען כי אם המוח עסוק במחשבות אלו, הוא פחות מסוגל להתרכז בשיחה עצמה ולהעביר את המחשבות בצורה חדה ומסודרת. ההסבר הזה מדגיש את הצורך לפתח את יכולת הריכוז, ולא להחפז להאשים את השיחה עם אחרים בלבד. כדי להבין את הקשיים הללו, חשוב לפתח את היכולת להיות מרוכזים בעצמנו ולשפר את המיקוד בשיחה. אליעד מציין שאם נוכל לזהות את המחשבות שמפריעות לנו במהלך השיחה, נוכל לנטרל אותן ולהיות יותר בפקוס. מהם הגורמים שמפריעים לריכוז בשיחות עם אחרים? אליעד מבהיר כי כל אדם שבא במגע עם אחרים נתקל לעיתים בקשיים לשמור על ריכוז בשיחה. יש לכך כמה סיבות מרכזיות. אחת מהם היא תוספת המחשבות שמעסיקות אותנו במהלך השיחה, כמו שאלות על מה יקרה אם ניכשל או מה יחשוב עלינו הצד השני. כל מחשבה כזו שואבת משאבים מהחשיבה העיקרית, מה שגורם לאובדן ריכוז. אליעד מבקש להבין אם אפשר למנוע את התופעה הזו, ומציע דרכים שונות להתמודד עם המצב. הוא מדגיש את החשיבות שביכולת להסתכל על הדברים בצורה נכונה ולהתמודד עם ... שמובילים להסחות דעת, כמו פחד מכישלון או חרדה מהשיחה עצמה. כל אלה מחלישים את הריכוז. כיצד ניתן לשפר את יכולת הריכוז בשיחה? כדי לשפר את הריכוז בשיחה, חשוב מאוד להבין את הקושי הזה לעומק ולזכור שלא מדובר רק בבעיה של התמקדות בשיחה. אליעד מציע גם פתרון באמצעות תרגולים שיכולים לשפר את יכולת הריכוז בשיחה. לדוגמה, הוא ממליץ להקליט את השיחה ולהאזין לה מאוחר יותר, ובכך להבין איך השיחה מתפתחת וכיצד אנחנו יכולים להשתפר. במידה והאדם מצליח לזהות את הבעיה ולהבין את מקורות חוסר הריכוז, ניתן להתמודד עם הקשיים בצורה יותר אפקטיבית. אליעד מציע להימנע מלחשוב על ההשלכות של השיחה ולהתמקד בניהול השיחה בצורה טבעית וממוקדת. לסיכום, איך לשפר את היכולת לשוחח ולהתמקד בשיחה? בשיחה זו הוצגה הדילמה של חוסר הריכוז בשיחות עם אחרים והגורמים האפשריים לכך. אליעד הציע דרכים לשיפור, כמו הקלטת שיחות ובחינת יכולת ה
יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון
יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון
... למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון כיצד לנהל מנהלים בארגון בצורה נכונה? אחת הטעויות הנפוצות ביותר בארגונים היא ... לעובדים אלה מומלץ אפילו לא להחזיק ביכולת שכלית גבוהה מדי, אלא דווקא בשכל מוגבל שמאפשר להם לבצע משימות באופן אוטומטי בלבד. אם עובדים אלה יהיו חכמים מדי, הם עשויים ... בארגון ישנם גם מנהלים, אשר מומלץ שיהיו בעלי יכולת חשיבה מפותחת ויכולת קבלת החלטות עצמאית. לפעמים מנהלים בכירים חוששים ממנהלים זוטרים חכמים מדי, מתוך ... וישתמש באינטליגנציה שלהם לקידום משותף והצלחה כוללת. כיצד מנהלים הופכים בטעות את המנהלים תחתיהם לרובוטים? אחת הטעויות הנפוצות בניהול מנהלים ... להרגיש מושפל, ולאבד את האמון בעצמו וביכולת החשיבה שלו, עד למצב שהוא מוותר על החשיבה העצמאית לחלוטין. למה חשוב להסביר את ההיגיון ולא רק לתת ... מבין שהאינטרסים משותפים ושהם יכולים לצמוח ולהצליח יחד. מה היתרון הגדול בהכשרת מנהלים לחשיבה עצמאית? כאשר מנהל בכיר משקיע בהכשרה יסודית של ... צורך בהכוונה בלתי פוסקת. תהליך זה מבטיח התפתחות טובה יותר של המנהלים בארגון ושל הארגון כולו. ניהול מנהלים כיצד להכשיר עובדים? פיתוח עובדים בארגון ניהול עובדים חכמים ניהול יעיל בארגון איך לנהל מנהלים בצורה נכונה? אחת הטעויות ... שני, יש את המנהלים שחשוב שיהיו חכמים ועם יכולת חשיבה עצמאית . הרבה פעמים, ישנה נטייה לחשוב שעדיף שמנהלים לא יהיו חכמים מדי, מחשש שהם עלולים להיות לא ... שמא הוא יבין את מה שקורה בארגון ויתחיל לפתח אינטרסים אישיים שיכולים להזיק למנהל שמעליו. אחד החששות הוא שמנהל חכם מדי יכול להתחיל לחפש ... את מקומו. ניהול מנהלים כיצד להכשיר עובדים פיתוח עובדים בארגון ניהול עובדים חכמים ניהול יעיל בארגון עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים ... את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה להם שכל או שיהיה להם שכל מוגבל שידעו לעשות רק את הפעולות האלה ושמעבר לזה הם לא ידעו לעשות כלום. כי אם יהיה להם שכל הם יכולים לחשוב לעשות דברים אחרים וזה לא טוב שיעשו את זה ורק את זה שיהיו מומחים בלעשות את ... יותר פשוט להגיד למנהל שתחתיך להגיד לו תקשיב זאת טעות תעשה ככה, לא נכון תעשה ככה, תקשיב תעשה ככה תעשה ככה או למה אתה עושה ככה זה לא טוב או צריך לעשות אחרת. זה הרבה יותר קצר אבל מצד ... להסביר לאותו מנהל את ההיגיון להגיד לו תקשיב אני מבין שאתה חושב ככה וככה אבל זה לא נכון כי 1 2 3 4, זה כן נכון אחרת כי 5 6 7 ואז ממילא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לעזור לילד עם בעיות קשב וריכוז להצליח בלימודים? איך ללמד ילד עם הפרעות קשב וריכוז קשות? מה לעשות אם לילד קשה להתרכז בלימודים? איך אפשר לפתח את השכל מכל דבר? איך אפשר להתפתח רוחנית באמצעות שאיפה למצוינות בכל תחום?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להתקדם רוחנית, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להתקדם רוחנית, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לילדים, מאמן אישי להרזיה, אימון אישי להצלחה בתחום להתקדם רוחנית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 17:45:47 - wesi1